Toon posts:

HOE VER KAN GAAN ! ????

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
--------------------------------------------------------------------------------
hoe verkan ik gaan met het overklokken van mijn voodoo 3 - 2000. zonder kloeling er zit aleen een slot van onder die lucht weg zuigt ik wil graag ee paar mening hoe ver ik kan gaan zonder dat ik hem mol ok bedankt !!!!!!

LETS TWEAK :) :) :)

ps: hij loopt nu op 164 (zonderkoeling

Verwijderd

Waarom zit je aldoor zo te schreeuwen?
Elke topic van jou staat er met hoofdletters, en ik krijg niet echt het idee dat je zelf wat research hebt gedaan...

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ooit gehoord van "Trail and Error" ??

Tering hee, dat is dé manier van overklokken. Settings tweaken en kijken of 'ie het doet.

Dus, vanaf 164 omhoog in stappen van, zeg, 5 MHz, en kijken of die klotekaart nog wil werken zonder A) crashes of B) beeldverstoringen. En B) = flikkeringen, strepen, 'sneeuw' en dergelijke.

Als je A) en/of B) bereikt heb, dan stap je een paar MHz terug.

* JumpStart denkt: " Is het nou ZO moeilijk ???"<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>LETS TWEAK :) :)[/quote]Moet ik je handje vasthouden ofzo ?? DOE het gewoon zelf, loop niet eerst mensen te irriteren door naar de bekende weg te vragen ...

Oh ja, en nog één ding: Blijf GODVERDOMME bij je eigen thread, en ga niet 4 keer een thread opstarten !! Niet één keer naar de bekende weg vragen, maar veel vaker ook nog. Hiermee maak je alle andere echte tweakers dus pisnijdig...

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Verwijderd

Zet hem gelijk op 300 MHz! >:)

Wat ben jij nou voor irri klotejoch, leer eerst eens het boek Computeren voor Dummies uit je hoofd, zoek dan eens de Caps-Lock toets op, en druk daar 1 keer op en kom dan hier maar weer terug.

• Helldesker
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-10-2025
Speciaal voor jou !!! >:)
Zie deze review !!! >:)
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/49696

Verwijderd

Ik ben het met bovenstaande medetweakers eens
sebastian129, pikkie, als je eerst eens leert hoe dit forum werkt, niet alles tien keer vraagt, niet van die irritante hoofdletters waar iedereen koppijn van krijgt
jeez
die 129 in je naam is dat je leeftijd in dagen ofzo?
gewoon chillen dan krijg je van iedereen normaal antwoord
zit je te eikelen zoals nu, dan krijg je billenkoek
zo simpel is het
Pagina: 1