How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen (zaterdag) draai ik een aantal uurtjes in de Chill Out hier in Rotterdam. Is een trendy winkel in het centrum.

Tsja, ik had liever ook naar Anthony Pappa op een lekker feest gestaan, maar je moet toch ergens beginnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat die winkel die aan de Bzzzz zzzzz korf geplakt zit :p

Morgen iedereen naar Chill Out!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-10 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
morgen ga ik iets doen waar ik waarschijnlijk spijt van ga krijgen, maar dat boeit niet want ik ga me waarschijnlijk toch helemaal te pletter zuipen

ik ga naar de Jantjes Verjaardag

beat that :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

randje

LOiK

hai hai iedereeen, ben paar weken weggeweest omdat m'n kabel niet goed was aangesloten enzo :(

nou ja, heel de kerstvakantie niet kunnen mixen :'( omdat m'n technics kapot was gegaan (6 maanden oud)
ik heb hem gisteren terug gebracht en een nieuwe gekregen :)

ohw ja misschien ken 1 van jullie dit probleem: draaitafel gaat wel aan, maar motor draait gewooon niet. dat was er iig kapot aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-10 21:19
Op zaterdag 12 januari 2002 01:45 schreef Ener-G het volgende:
morgen ga ik iets doen waar ik waarschijnlijk spijt van ga krijgen, maar dat boeit niet want ik ga me waarschijnlijk toch helemaal te pletter zuipen

ik ga naar de Jantjes Verjaardag

beat that :P
NEEJ, Ener-G , NEEJ, DAT MEEN JE NIET AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH ben je van je geloof afgevallen ofzo??? AAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH

uhm lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een vriend van mij gaat vanmiddag een draaitafel kopen om mee te beginnen bij feedback, maar nu heb ik een vraag: Waar in Rotterdam kan je platen halen, ik had al iets van een winkel op de nieuwe binneweg gehoord, maar heeft iemand adressen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op zaterdag 12 januari 2002 12:51 schreef kreischer2000 het volgende:
Een vriend van mij gaat vanmiddag een draaitafel kopen om mee te beginnen bij feedback, maar nu heb ik een vraag: Waar in Rotterdam kan je platen halen, ik had al iets van een winkel op de nieuwe binneweg gehoord, maar heeft iemand adressen?
wtf moet je nou met 1 (een) draaitafel :P

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 07:59 schreef Randy het volgende:
hai hai iedereeen, ben paar weken weggeweest omdat m'n kabel niet goed was aangesloten enzo :(

nou ja, heel de kerstvakantie niet kunnen mixen :'( omdat m'n technics kapot was gegaan (6 maanden oud)

ohw ja misschien ken 1 van jullie dit probleem: draaitafel gaat wel aan, maar motor draait gewooon niet. dat was er iig kapot aan
Jeey welcome back :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:40

ow, we dachten al dat je een vriendin had ofzow :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had het ook maar van iemand anders op het IDP forum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 12 januari 2002 12:58 schreef Ener-G het volgende:

[..]

wtf moet je nou met 1 (een) draaitafel :P
Hij heeft op dit mometn niet het geld voor 2 draaitafels dus kan ie alvast met 1 gaan oefenen. Maar weet iemand nog een goed adresje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 14:31 schreef wibblemoo het volgende:

[..]

ow, we dachten al dat je een vriendin had ofzow :P
Of net zoals mij van je vriendin af was :(

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, ze moeten je wel hebben RnD! Dit is al de zoveelste binnen dit topic toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 19:36 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Damn, ze moeten je wel hebben RnD! Dit is al de zoveelste binnen dit topic toch?
Ik ben politiek incorrect bezig met vrouwen schijnt.

Ach het leven van een dj is nog niet zo makkelijk -> al die vrouwen om je heen die maar aan je zitten :(
En wat ik gister had dat was me nog niet eerder overkomen -> gewoon echt iedere vrouw waar ik ook maar naar keek stond binnen 5 minuten naast me om me wat drinken in me klauwen te drukken en vervolgens nog is ff lekker tegen me aan gaat staan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op zaterdag 12 januari 2002 20:45 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik ben politiek incorrect bezig met vrouwen schijnt.

Ach het leven van een dj is nog niet zo makkelijk -> al die vrouwen om je heen die maar aan je zitten :(
En wat ik gister had dat was me nog niet eerder overkomen -> gewoon echt iedere vrouw waar ik ook maar naar keek stond binnen 5 minuten naast me om me wat drinken in me klauwen te drukken en vervolgens nog is ff lekker tegen me aan gaat staan rijden.
tsja aangezien de hele geschiedenis nu toch al gebeurd is en er niks meer aan te doen is> bekijk het van de andere kant, dat noem ik een luxeprobleem >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Heb ik ook gehad met mijn sl. Driver IC was kapot ofzo, heeft meer dan 300 piek gekost om te repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zaterdag 12 januari 2002 21:19 schreef Funk het volgende:

[..]

Heb ik ook gehad met mijn sl. Driver IC was kapot ofzo, heeft meer dan 300 piek gekost om te repareren.
Zie je wel dat SL's ook kapot kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op zaterdag 12 januari 2002 22:00 schreef Reind het volgende:

[..]

Zie je wel dat SL's ook kapot kunnen :)
ach, is electronica probleem, vast geen hardwareprobleem wat door fout gebruik veroorzaakt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
morgen, maandag dus ga ik naar het postkantoor even me nieuwe platen ophalen

en hopenlijk krijg ik dan eindelijk email van numark en anders ga ik ff bellen met een numark dealer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

ohw ja, ben tijdje weggeweest dus jullie weten allemaal niet dat ik m'n rijbewijs heb gehaald :) :) :) :) :Y) 8-)

date: 19 december 2001
place: Dordrecht
# lessons: 28
en de examens allebei in 1x gehaald :)

* randje is zo blij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik krijg eindelijk me rijbewijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als jullie maar niet vergeten in beweging te blijven. Uit ervaring kan ik je vertellen dat wanneer je voor alles de auto pakt (mijn benenwagen is nogal lui aangelegd) je een conditie overhoudt van 0,0 :'(

Kan iemand me gelijk even vertellen, om weer on topic te komen, hoeveel het zou kosten om een plaat te persen voor jezelf. Ik bedoel, wanneer ik platenspelers zou hebben wil ik natuurlijk wel m'n eigen nummers erdoorheen kunnen gooien (al zijn het geen meesterproducties).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel een plaat laten persen / snijden van een eigengemaakt nummer... Ik wil geen wassen beeld van mezelf hoor.

(ik weet het, ik ben bescheiden >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
probeer eens een whitelabel uit te brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 14 januari 2002 00:52 schreef dopy het volgende:
Ik bedoel een plaat laten persen / snijden van een eigengemaakt nummer... Ik wil geen wassen beeld van mezelf hoor.
Reind kan je wel vertellen hoe duur dat was, maar zo heel lang gaat zo'n ding niet mee.. Dus dan is het misschien interessanter voor de lange termijn om een mooie cd speler aan te schaffen en je nummers op cd te branden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik ben sinds vandaag de gelukkige eigenaar van de volgende plaatjes

Basic Implant & Michael B Audio 27
Ben Long The Prime Time EP
Ben Sims Central
Ben Sims Carnival - Part 1
Ben Sims Hardgroove 4
Ben Sims Manipulated - Remixes
Sharpside I Love Techno Ambassador - Remix
Marco V Godd
Umek Contra EP
Dave Clarke The Compass -2x12inch
Green Velvet La La Land
Jeff Mills Lifelike EP
Plastikman Spastik
Pounding Grooves Pounding Grooves 11

en t klinkt weer heerlijk allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik ben sinds vandaag eigenaar van een volledig door Dateq gereviseerde LPM 7,2 mixer.

En ook dat klinkt heerlijk!!! 8-)

Ik heb hem net opgehaald. Chill hoor. Kost wat, maar dan heb je ook wat zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
plaat laten snijden (nee, dat heet niet lakken) kost rond de 100,- kan geloof ik bij midtown e.d

een plaat laten persen, met een oplage van pak 'm beet 300 stuks, met witte hoes, kost rond de 2000.-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

FF offtopic voor die gozer van Richersounds.nl (koosmp3 ofzo ??):

Zijn jullie 1200's nou omhoog gegaan, want reed langs jullie shop in Amsterdam en zag dat ze nu 1299 waren of klopt de website toch?

En betekent dit nu dat ik 2 technics bij jullie kan halen voor Fl. 1199 - € 65 = ?? ff rekenen € 479???

Ow en voor de mensen die twijfelen om hun technics in het buitenland te kopen. Bedenk dat je wereldwijde (of was het Europese :?) garantie hebt. Dus kopen in Duitsland en bij problemen eventueel inleveren in Nederland.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

ej..voor iedereen die de softsynth van native-instruments : FM7 gebruikt, en een vette superstrings nodig heeft :)

hier is dit topic verplaatst :) als je wilt downen. go ahead :)

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/379383

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

Op zondag 13 januari 2002 12:41 schreef Randy het volgende:
ohw ja, ben tijdje weggeweest dus jullie weten allemaal niet dat ik m'n rijbewijs heb gehaald :) :) :) :) :Y) 8-)

date: 19 december 2001
place: Dordrecht
# lessons: 28
en de examens allebei in 1x gehaald :)

* gitaarwerk is zo blij :)
ej een dortenaar (ik ben ook zo'n dortse klootzak :) )
iig gefeliciteerd :)

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op maandag 14 januari 2002 16:11 schreef BtM909 het volgende:

Zijn jullie 1200's nou omhoog gegaan, want reed langs jullie shop in Amsterdam en zag dat ze nu 1299 waren of klopt de website toch?

En betekent dit nu dat ik 2 technics bij jullie kan halen voor Fl. 1199 - € 65 = ?? ff rekenen € 479???

Ow en voor de mensen die twijfelen om hun technics in het buitenland te kopen. Bedenk dat je wereldwijde (of was het Europese :?) garantie hebt. Dus kopen in Duitsland en bij problemen eventueel inleveren in Nederland.
offtopic:
dit hoort toch ook bij how to become a dj?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op maandag 14 januari 2002 15:33 schreef wibblemoo het volgende:
plaat laten snijden (nee, dat heet niet lakken) kost rond de 100,- kan geloof ik bij midtown e.d

een plaat laten persen, met een oplage van pak 'm beet 300 stuks, met witte hoes, kost rond de 2000.-
Er vanuitgaande dat ik niet met mijn "eigen plaatjes" zal scratchen e.d. blijft dat dan nog een beetje heel?

Hmm, als die SL wereldwijde of europeze (shit hoe schrijf je dat nou weer) garantie heeft, dan zorg ik wel dat ik ze in Dtsl ga halen zodra m'n kamertje verbouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
ook bij gewoon afspelen sluiten die gesneden platen veel sneller helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
Op maandag 14 januari 2002 16:11 schreef BtM909 het volgende:

Jo, ben ik weer.
De prijs is idd omhoog gegaan. Als je hem ergens anders voor minder ziet, dan geven wij hem aan je voor die prijs min €65 jah.
Maar goed. Denk niet dat de prijs ergens anders weer goedkoper is.

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op maandag 14 januari 2002 20:35 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

Jo, ben ik weer.
De prijs is idd omhoog gegaan. Als je hem ergens anders voor minder ziet, dan geven wij hem aan je voor die prijs min €65 jah.
Maar goed. Denk niet dat de prijs ergens anders weer goedkoper is.

Groeten
welke richer sounds werk je?
ik had m'n technics in amsterdam gekocht

en afgelopen vrijdag in utrecht geruild (want was kapot gegaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ik kan nu ook shoutcasten :D Nu hoor ik weer bij de hippe jongens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 15 januari 2002 00:52 schreef Mries! het volgende:
Zo ik kan nu ook shoutcasten :D Nu hoor ik weer bij de hippe jongens.
en bedankt... Ik ben niet hip... :)

Maar goed, volgende week twee feestjes voor 1100 man per avond draaien... Daar hoef je ook niet hip voor te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op dinsdag 15 januari 2002 00:21 schreef Randy het volgende:

[..]

welke richer sounds werk je?
ik had m'n technics in amsterdam gekocht

en afgelopen vrijdag in utrecht geruild (want was kapot gegaan)
Ik werk in Groningen.
Was donderdag wel ff in utrecht, maar goed, daar heb je niks aan.

Een technics die kapot gaat. Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat er iemand mee terug kwam.

Chears

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 15 januari 2002 04:45 schreef MisterDon het volgende:
Maar goed, volgende week twee feestjes voor 1100 man per avond draaien... Daar hoef je ook niet hip voor te zijn.
Zeg hoe zit het nou met die gastenlijst! :) Wij willen es komen luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 08:36 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ik wil die grote en geweldige MisterDon wel is aan het werk zien. Allemaal wilde vrouwen om hem heen enzo die wij weer van hem af moeten slaan B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tip:

Maak bandje en stuur naar dicotheek, zorg dat je een kans krijgt, ga dan met de vaste DJ (die er dus vaker draait) praten, ga dan met hem mee naar feesten.
En tot slot:
Zorg dat je in de talentroom van Inercity komt. Een hele goede vriend van mij draait er volgend jaar waarschijnlijk en die heeft het ook zo gedaan.
Overigens heeft hij wel de mazzel gehad dat hij met Dj Gose mocht draaien op een feest, en daardoor in contact kwam met oa. Dj Jean !!

BTW: Zo'n soort tip zal waarschijnlijk al 20 keer zijn langsgekomen, maar ik had geen zin om alle posts te lezen !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 15 januari 2002 08:36 schreef TripleM het volgende:

[..]

Op dinsdag 15 januari 2002 12:24 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik wil die grote en geweldige MisterDon wel is aan het werk zien. Allemaal wilde vrouwen om hem heen enzo die wij weer van hem af moeten slaan B-)
Owww... Ik heb nota bene echt nog gevraagd of ik het een en ander op een gastenlijst kon zetten, maar ze willen elk kaartje wat ze kunnen verkopen verpatsen. En het is zonder meer uitverkocht.

Straks zul je zien dat ik zelf een kaartje moet kopen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 15 januari 2002 13:08 schreef merijn128 het volgende:
Tip:

Maak bandje en stuur naar dicotheek, zorg dat je een kans krijgt, ga dan met de vaste DJ (die er dus vaker draait) praten, ga dan met hem mee naar feesten.
En tot slot:
Zorg dat je in de talentroom van Inercity komt. Een hele goede vriend van mij draait er volgend jaar waarschijnlijk en die heeft het ook zo gedaan.
Overigens heeft hij wel de mazzel gehad dat hij met Dj Gose mocht draaien op een feest, en daardoor in contact kwam met oa. Dj Jean !!

BTW: Zo'n soort tip zal waarschijnlijk al 20 keer zijn langsgekomen, maar ik had geen zin om alle posts te lezen !!
1) Dit is niet meer helemaal on topic.
2) Die DJ heet Jose, geen Gose.
3) Jean als kruiwagen... Da's lekker! (not)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 15 januari 2002 13:42 schreef MisterDon het volgende:

[..]

3) Jean als kruiwagen... Da's lekker! (not) en hier hoort :+ achter
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ow Reind, ik denk dat er erg veel users hier blij zijn dat je geen meissie meer hebt; ein-de-lijk dat icoontje weer terug in het immer proleterige Evisu! Zo hoort het. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 13:42 schreef MisterDon het volgende:

[..]

3) Jean als kruiwagen... Da's lekker! (not)
Mmmmmmm, ik heb niet de hele topic gelezen, en naar aanleiding van de titel, dacht ik dat het ging over:
'Hoe moet je een dj worden'.
Dan sluit mijn reply daar toch aardig op aan.
Je hebt gelijk van Jose, maar ik ken die gast niet dus neem me niet kwalijk.
En geen slecht woord over Jean.
Bovendien is die gast waar ik het over had meegevraagd naar Ibiza om in het voorprogramma van Jean te draaien.
Toch wel relax niet waar ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Merijn wil je alsjebleift uileggen waarom een slecht woord over Jean niet mag?

Dat begrijp ik echt niet. Maar da's mijn subtiele mening hoor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Dus als ik het goed begrijp mogen wij niet over DJ Jean beweren dat ie zelf geen platen maakt, en dat ie sinds z'n tijd in de It achteruit is gegaan? Ok, weten we dat.....

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 15 januari 2002 14:56 schreef merijn128 het volgende:

[..]

Mmmmmmm, ik heb niet de hele topic gelezen, en naar aanleiding van de titel, dacht ik dat het ging over:
'Hoe moet je een dj worden'.
Dan sluit mijn reply daar toch aardig op aan.
Erhh, met alle respect hoor, maar de antwoorden die jij geeft zijn op de (niet gestelde) vraag "Hoe breek ik als DJ door." Je zult toch eerst moeten beginnen met leren draaien en een eigen stijl/identiteit ontwikkelen voordat je groots aan de bak komt.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Ik struikelde vanmiddag over de zoveelste "hit" (kuch kuch PROEST) van de klubheads ... En ik kon me met geen mogelijkheid aan de indruk onttrekken dat er toch wel heel duidelijk een formule achter zit... Via ICQ kon MisterDon ook al bijdragen. Dit wil ik de rest niet onthouden, doen jullie mee ?

De Klubheads richtlijnen:

Ook (deels) van toepassing als "Hoe maak ik een commercieel nummer?"

- gebruik een "WHOOOOP" sample
- gebruik een "hands in the air" sample
- neem altijd een off-beat "PONK"geluidje
- blijf bij hetzelfde synth geluid (waarom een succesformule veranderen ?)
- refereer aan de "beat" of de "bass" (Feel the, hear the, etc.)
- wis NOOIT de sample-bank van je sampler als je een nieuw nummer maakt !
- laat een eens-grote DJ je nummers promoten

Met een grote ;) he?

Nog meer suggesties ? :P

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 15 januari 2002 16:23 schreef JumpStart het volgende:
Ja, regel effe een werkend user-icon.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Ik struikelde vanmiddag over de zoveelste "hit" (kuch kuch PROEST) van de klubheads ... En ik kon me met geen mogelijkheid aan de indruk onttrekken dat er toch wel heel duidelijk een formule achter zit... Via ICQ kon MisterDon ook al bijdragen. Dit wil ik de rest niet onthouden, doen jullie mee ?

Met een grote ;) he?

je vergeet het zoeken van een bijpassend nummer om te kopieren, want je denkt natuurlijk toch niet dat die gasten al hun melodietjes zelf verzinnen he ;) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL

Met een grote ;) he?

vergeet ook niet > kijk naar wat commercieel is en maak iets commercielers....

ooit vond ik de klubbheads goed, ooit, lang geleden, toen de mussen nog dood van de dakgoot vielen vanwege loodvergiftiging....

hmm...... ik draaf door geloof ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Zorg ervoor dat de Lexion niet af fikt; dat is hun grote afzetgebied.

(En natuurlijk de discotheek in Huizen... 538 I-dance) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 15 januari 2002 16:31 schreef TripleM het volgende:

[..]

Ja, regel effe een werkend user-icon.. :D
:? Wat ouwehoer je nou ?? Ik heb een user-icon, of liever, een web-icon, ge-upload naar de GoT server: een héle kleine versie van deze:

Afbeeldingslocatie: http://olohof.et.tudelft.nl/~pteppic/covers/Cover-front400x400.jpg

* JumpStart vindt het maar vaag hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

Op dinsdag 15 januari 2002 07:00 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

Ik werk in Groningen.
Was donderdag wel ff in utrecht, maar goed, daar heb je niks aan.

Een technics die kapot gaat. Nog nooit meegemaakt eigenlijk dat er iemand mee terug kwam.

Chears
ik was vrijdag (de dag na donderdag dus :+) daar in utrecht, maar ik ben dus 1 van de weinigen :)
jippie
Op dinsdag 15 januari 2002 12:24 schreef Reind het volgende:

[..]

slaan? begeleiden bedoel je (naar je huis)
Op dinsdag 15 januari 2002 18:24 schreef JumpStart het volgende:

[..]

:? Wat ouwehoer je nou ?? Ik heb een user-icon, of liever, een web-icon, ge-upload naar de GoT server
bij mij doet hij het ook niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 16:11 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Erhh, met alle respect hoor, maar de antwoorden die jij geeft zijn op de (niet gestelde) vraag "Hoe breek ik als DJ door." Je zult toch eerst moeten beginnen met leren draaien en een eigen stijl/identiteit ontwikkelen voordat je groots aan de bak komt.
Dat kan je dus leren in die kleine discotheken. die gast waar ik het de hele tijd over heb (master nelson), heeft nu 1,5 jaar in discotheken gedraaid, en mag nu naar innercity. Toch wel goed gedaan niet ??

Voor MisterDon:
En je mag best iets over Jean zeggen, negatief mag ook, maar als ik zeg dat Jean toch wel effe zeer bekend is, en op Ibiza mag draaien voor duizende mensen, en daar ook nog eens dikke poen voor krijgt, dan kan je daar best respect voor hebben
Peace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op dinsdag 15 januari 2002 18:38 schreef merijn128 het volgende:

[..] Voor MisterDon:
En je mag best iets over Jean zeggen, negatief mag ook, maar als ik zeg dat Jean toch wel effe zeer bekend is, en op Ibiza mag draaien voor duizende mensen, en daar ook nog eens dikke poen voor krijgt, dan kan je daar best respect voor hebben
Peace
Erhhh, heb je (shhh, is illegaal eigenlijk) z'n kunsten gehoord die hij vertoonde op de afgelopen editie van het MMDE ? Die is gemakkelijk te vinden via een van de vele file-sharing progjes. MisterDon heeft 'em ook als .mp3.

Luister die set maar eens, dat zegt meer dan 1000 woorden: Meneer Jean was ooit goed, misschien is hij het stiekem ook nog wel, maar hij verdient geen respect als 'ie er met de pet naar gooit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Die pet houdt hij toch altijd op?

Ik vind meneer Jan het leukste als ie weer probeert te scratchen. Kan kan de beste man nog staads niet zo goed. Is niet erg, moet je gewoon veel op oefenen.

Bij voorkeur tijdens een live set voor een paar duizend man. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op dinsdag 15 januari 2002 18:38 schreef merijn128 het volgende:
Peace
Bekend is nog niet goed, ik kan ook wel bekend worden omdat ik zo verschrikkelijk loop te kutten
edit : netelenbos is ook bekend, maar of die nou veel goeds gebracht heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 16:33 schreef Ener-G het volgende:

[..]

je vergeet het zoeken van een bijpassend nummer om te kopieren, want je denkt natuurlijk toch niet dat die gasten al hun melodietjes zelf verzinnen he ;) |:(
Hmm, niet zelf verzinnen... Snotversnikke!!! Nu weet ik waarom niemand mijn muziek wil beluisteren. Ik denk teveel :+

Vanaf vandaag alleen nog maar "geleende" melodietjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klubbheads=Jean=brak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
Op dinsdag 15 januari 2002 19:04 schreef MisterDon het volgende:
Ik vind meneer Jan het leukste als ie weer probeert te scratchen. Kan kan de beste man nog staads niet zo goed. Is niet erg, moet je gewoon veel op oefenen.
En toch schijnt ie het goed gekund te hebben.. Daar was ie ooit toch Nederlands kampioen mee zelfs? Of was dat met beatmixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelen jullie dat nummer van Boozywoozy..the party affair ofzo...niet te vatten dat er ueberhaupt een markt voor dat soort muziek is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 15 januari 2002 23:33 schreef Mries! het volgende:
Bedoelen jullie dat nummer van Boozywoozy..the party affair ofzo...niet te vatten dat er ueberhaupt een markt voor dat soort muziek is.
idd ik weet niet wat ik zieliger vindt, de mensen die deze herrie produceren of de simpele zieltjes die die troep ook daadwerkelijk te gek vinden en kopen, laat staan er naar kunnen luisteren |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Ey jongens.
Die dalnet is niet altijd even sterk.
Zullen we op irc.tweakers.net doorgaan?
#gotdj

Ik probeer nu al een half uur op dalnet te connecten, maar wil niet lukken.

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 16 januari 2002 00:14 schreef koosmp3 het volgende:
#gotdj

Same problem here :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

goed plan.

(vroeg me sowieso af waarom we op dalnet zaten maar oke ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LangTall
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-10 15:41

LangTall

Drinking for Holland @ Le Mans

Op dinsdag 15 januari 2002 20:54 schreef kreischer2000 het volgende:
Klubbheads=Jean=brak
Fout.

Jean = Klubbheads. Alles wat onder de naam DJ Jean verschijnt is geproduceerd door de Klubbheads. Wat onder de naam Klubbheads verschijnt heeft Jean geen moer mee te maken.

My wife has passed away: http://leuk-is-anders.blogspot.com I don't have a drinking problem. I drink, get drunk, fall down, no problem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 15 januari 2002 19:10 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

Bekend is nog niet goed, ik kan ook wel bekend worden omdat ik zo verschrikkelijk loop te kutten
edit : netelenbos is ook bekend, maar of die nou veel goeds gebracht heeft
LOL ! Maar ja, kijk die nummers van een Jean of een wie dan ook voor commerciële groep zijn lekker dansbaar, door dj's worden ze vaakniet gebruikt omdat ze niet in hun set passen. Echter als je in A'foort komt (karseboom, rumours Mesut weet het wel) hoor je dat soort nummers heel erg vaak voorbij komen. Mensen herkennen ze, ze zijn vrolijk en als belangrijkste, heel erg dansbaar. Hier is dus een veel grotere markt voor dan voor een (voor de massa) onbekende hardhouse producer. Geld is dus het toverwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ach, die Klubbheads en Jean lawaai is soms best leuk.

Een vriend van me (Username Leuf) heeft zo'n lekker snelle Alfa (als ie niet op de brug staat) met een goed ordinaire geluidsinstallatie. Als je dan lekker aan het rubberen bent is dat gestamp best wel leuk.

Ga je vanzelf ook heel hard van rijden. 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Op woensdag 16 januari 2002 00:14 schreef koosmp3 het volgende:
Ey jongens.
Die dalnet is niet altijd even sterk.
#gotdj

DALnet London werkt prima voor mij... Maar eeuhh, ik vind de 'move' naar een T-net server prima, maar hoe kunnen we nou mensen op de auto-Op lijst krijgen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op woensdag 16 januari 2002 12:11 schreef JumpStart het volgende:

[..]
maar hoe kunnen we nou mensen op de auto-Op lijst krijgen ???
Is geregeld.
Moet je alleen wel ff joinen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 13:58 schreef koosmp3 het volgende:

[..]

Is geregeld.
Moet je alleen wel ff joinen :)
Ik snap nog steeds geen ruk van dat hele mIRC :?

Maar ik wel een nieuw icoon :) Speciaal voor de mensen die zich ergerde aan de vorige :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
Op woensdag 16 januari 2002 13:59 schreef Reind het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds geen ruk van dat hele mIRC :?

Maar ik wel een nieuw icoon :) Speciaal voor de mensen die zich ergerde aan de vorige :)
Wel kool, alleen ik zie m niet.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff uploaden als usericon, niet als webicon...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 15 januari 2002 18:45 schreef JumpStart het volgende:

[..]

Erhhh, heb je (shhh, is illegaal eigenlijk) z'n kunsten gehoord die hij vertoonde op de afgelopen editie van het MMDE ? Die is gemakkelijk te vinden via een van de vele file-sharing progjes. MisterDon heeft 'em ook als .mp3.
... en het is dus niet de bedoeling dat jullie allemaal komen vragen of ik em "ff" kan uploaden! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op woensdag 16 januari 2002 15:55 schreef MisterDon het volgende:

[..]

... en het is dus niet de bedoeling dat jullie allemaal komen vragen of ik em "ff" kan uploaden! :)
ik vraag je alleen of je mij even van een backup kunt voorzien omdat mijn origineel beschadigt is ;)

uhm, dit is een geintje, geen WAREZ REQUEST ofwel, Misterdon hoeft helemaal nix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leuf
  • Niet online
Op woensdag 16 januari 2002 12:02 schreef MisterDon het volgende:
Ach, die Klubbheads en Jean lawaai is soms best leuk.

Een vriend van me (Username Leuf) heeft zo'n lekker snelle Alfa (als ie niet op de brug staat) met een goed ordinaire geluidsinstallatie. Als je dan lekker aan het rubberen bent is dat gestamp best wel leuk.

Ga je vanzelf ook heel hard van rijden. 8-)
tsja, nou staat die auto niet meer op de brug, doet die ordinaire geluidsinstallatie het niet meer ordinair.
Baspijp komt helemaal geen fut meer uit.

Maar wat Misterdon al zegt, Klubbheads , Jean en al die commerciele 'herrie' vinnik geweldig in de auto 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Allo...

Laats zat ik bij een maat van me die liet ff een nummertje van uhm horen dat ie in elkaar geflanst had op zn psx... klonk cker wel lekker... Was beetje dance, trance nummer... Je kon gewoon van die simboltjes aan klikken en dat kreeg je die sec. dan te horen..

Weet iemand een freeware, trial of shareware versie van zoiets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me valt bijna in slaap van ut wachten :z...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zal wel Fasttracker of fruityloops zijn geweest...

ik zou ff op het djforum(.nl) vragen welke proggiez die gasten gebruiken....

suc7 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuw speelgoed :
Afbeeldingslocatie: http://www.djsounds.com/hardware/images/djm3000med.jpg
helaas zal ook deze pioneer niet bier/cola proof zijn (reind..?!:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
Op donderdag 17 januari 2002 00:26 schreef Mries! het volgende:
nieuw speelgoed :
Afbeeldingslocatie: http://www.djsounds.com/hardware/images/djm3000med.jpg
geef eens meer details van dat ding
ik vind em nogal lijken op een huis tuin en keukenmixer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:29

Sick Nick

Drop the top!

PIONEER INTRODUCES THE DJM-3000 RACK MOUNT MIXER

On 21st November 2001, the Pro Audio Group of Pioneer, the world leader in professional DJ equipment, introduced to the world Pioneer's first Pro DJ rack mount mixer; the DJM-3000.

To ensure the widest possible music-making flexibility, the DJM-3000 is equipped with an industry-first EFFECT MIX MODE that easily and accurately effects phrases in a BPM-linked operation along with an improved auto beat effector. In addition to ECHO and ZIP Pioneer has come up with another industry first effect that has been named "Roll". This runs a mix while changing the pitch of the song up the chromatic scale to the beat of the music. A new feature which allows the DJ to take his/her music to a new level!

Still with the most accurate internal "Beat Per Minute" counter in the industry, the AUTO BPM COUNTER automatically measures and digitally displays a track's BPM (measurement range: 70-139/91-180/70-180/ Manual ) allowing the user to merge one song into another smoothly. Tapping on the TAP button enables you to manually input BPMs of tracks that are difficult to measure. DJ's can now see the music beat, making it faster and easier to mix tracks with different beats.

Just like the DJM-600, the DJM-3000 inherited from it's little sister all it's effects including Delay, Echo, Auto Pan, Flanger, Pitch Shifter Reverb, Auto-Transform and Auto-Frequency Filter ALL of which are auto BPM effectable!

Linked to BPM, the DJM-3000 can add effects to each input (CHANNEL, MIC and MASTER) independently. The user can produce music that makes full use of high-level DJ techniques by performing quick setting with the BEAT UNIT SWITCH BUTTON, adjusting the precise time parameters, or controlling the balance between the effect sounds and the original sounds by varying the mix ratio. Moreover, even when using the fader, it is possible to leave just the effect sounds without linking to BPM.

Connected to the CDJ and CMX Series, the DJM-3000 can begin playback of a track using the sliding cross fader or the channel fader. It can mix tracks without creating spaces by setting the stand-by track's cue point and performing a single-action cut-in. Since it returns to the cue point via the back fader alone, sampler-style playback is also possible. The cross fader also has a selectable fader curve to fit all styles of Dj'ing.

For those Clubland purists there's an added ability to purchase an optional ROTARY volume dials for smooth club mixing.

EQUALIZERS
The DJM-3000 is equipped with a separate 3-band equalizer (HI/MID/LOW ) for each channel. This arrangement allows the stress of the instrument sounds to be adjusted within the range -26dB to +12dB.

OTHER NEW FUNCTIONS

Improved TALK OVER level control: Mutes all levels apart from the microphone.
MIC Switch (MIC OFF/MIC ON/TALK OVER)
More LINE INPUTS (7)
More TURNTABLE Inputs (4)
Switchable Phono/Line Inputs
More FADER START Inputs (4)
THREE MIC Inputs (one Neutric two Œ inch inputs)
HEADPHONE MONITOR SPLIT: Also called headphone auditioning.
Recording outputs
Reinforced headphone jacks
Frequency Reponse of 20Hz-20kHz (CD)
Signal to Noise Ratio 87db (CD)
Total Harmonic Distortion Rate 0.02% or less (CD)

Dimensions

Height: 107mm Width: 482mm Depth: 220mm
Weight: 6.9Kgs

For further information, please contact your local Pioneer distributor:

More about Pioneer's DJ products at: www.djsounds.com
Niet echt huis-tuin-en-keuken dus :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
nieuw speelgoed :
[afbeelding]
Nope die is zekerste weten niet bier en cola proof ;)

Ow en mensen in navolging op mijn Vestax PMC107A mixer die plaats heeft moeten maken voor een A&H Xone 62 zullen waarschijnlijk ook mijn Numark Pro TT1's er aan moeten gaan geloven.

Ik heb nu namelijk al verscheidene keren met een Vestax PDX2000 kunnen werken en ik moet zeggen dat dit toch echt wel de draaitafel is waar ik zo lang naar heb gezocht.
Maar eigenlijk weet ik dat ik spijt ga krijgen als ik mijn Numarks weg doe -> gewoon omdat ik "groot" ben geworden met die dingen en er bepaalde herinderingen aan kleven.

Maarja soms moet je beslissingen maken en ik heb dus besloten om de TT1's met veel pijn in het hard de deur uit te doen en op zoek te gaan naar 2 * een PDX 2000 :)

Ik heb dus iemand gevonden die van zijn PDXén af wil omdat hij toch niet kan wennen aan de rechte arm (tsja ik vind het toch echt geweldig die uitvinding) en die wil dus andere draaitafels. Ik heb hem maar ff een meeltje gestuurd met de vraag of hij niet een deal wil sluiten -> hij de mijne en ik zijn PDXén tegen een kleine bij betaling.

Zo weet ik toch waar ze terecht komen en kan ik s'nachts rustig slapen in de weet dat ze een goed tehuis hebben. :)

Ik word niet gek ik ben het al als je naar bovenstaande tekst kijkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 00:43 schreef MR_WAZOO het volgende:

[..]

geef eens meer details van dat ding
ik vind em nogal lijken op een huis tuin en keukenmixer
Nee het is een -> ***mixer :)

Maar dat is omdat ik niet met die pioneers om kan gaan en die pioneers niet met mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightOwlNL
ik blijf het een huis tuin en keukenmixer vinden

veelteveel features die je toch niet gebruiken wil

ofwel, ik heb liever een simpele battle mixer dan dit lelijke ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op donderdag 17 januari 2002 00:53 schreef MR_WAZOO het volgende:
ik blijf het een huis tuin en keukenmixer vinden

veelteveel features die je toch niet gebruiken wil

ofwel, ik heb liever een simpele battle mixer dan dit lelijke ding..
man je mocht willen dat je het geld ervoor had ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 01:06 schreef Ener-G het volgende:

[..]

man je mocht willen dat je het geld ervoor had ;)
Ik heb hier een Xone 62 staan en geen haar op me hoofd die er ooit aan heeft gedacht om een pioneer te kopen. :)

Maarja ik heb nare ervaringen met die dingen en ik ben de enigste als ik zo om me heen hoor :)

Maarre Mries hebbie hem gekocht die mixer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Ik vind het wel een leuke mixer van Pioneer. Hij lijkt trouwens erg op mijn Intimidation Don.

Alleen... Pioneers gaan op mijn manier van draaien (lomp en onhandig...) echt geen 10 jaar mee. Jammer voor ze dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
die pioneers worden toch zo loeiheet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op donderdag 17 januari 2002 10:27 schreef wibblemoo het volgende:
die pioneers worden toch zo loeiheet ?
Yep -> kun je een eitje bakken als je honger hebt tijdens het draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind die pioneer niet zo mooi, maar dat is mijn smaak, verder zal ie wel perfect werken natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Weet iemand van jullie waar je Ecler mengpanelen in Nederland kan kopen. Ik heb ze alleen gezien bij idp.nl gezien (je weet wel, van de zogenaamde "DJ school" in Landgraaf), alleen daar zijn ze redelijk prijzig. Het gaat me om de HAK 320. Ik heb niet zo een zin om er een helemaal bij onze oosterburen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
hmmm
word ik wakker, ben ik in m'n eentje op IRC

oh wacht, ener-g is er weer :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
Op donderdag 17 januari 2002 17:30 schreef Funk het volgende:
Weet iemand van jullie waar je Ecler mengpanelen in Nederland kan kopen. Ik heb ze alleen gezien bij idp.nl gezien (je weet wel, van de zogenaamde "DJ school" in Landgraaf), alleen daar zijn ze redelijk prijzig. Het gaat me om de HAK 320. Ik heb niet zo een zin om er een helemaal bij onze oosterburen te halen.
die oosterburen willen ook wel aan huis bezorgen hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op donderdag 17 januari 2002 18:57 schreef wibblemoo het volgende:
die oosterburen willen ook wel aan huis bezorgen hoor.
Zal vast zo zijn, maar ik koop hem liever in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Over cola proof gesproken, ik weet niet of jullie deze al kennen:
http://www.rane.com/ttm56video/colatest.wmv
http://www.rane.com/ttm56video/colatest.mov

Vind ik trouwens de vetste DJ mixer die er bestaat (http://www.rane.com/ttm56.html), jammer alleen dat 'ie nog niet in Europa te krijgen is en dat ik hem toch niet kan betalen. Dan maar een Ecler HAK 320.
Pagina: 1 ... 9 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.