Okee, daar gaan we.. Hieronder wat dingetjes, gescand uit folders, waar ik eens naar heb gekeken / mee heb gepield / op heb staan te kwijlen..
We beginnen met
Reloop, ik moet zeggen dat hun nieuwe mixertjes er erg strak uitzien. Ik kon ze daar proberen en ze maken een erg degelijke indruk. Stevige maar lichte faders, knopjes draaien prima, het voelt gewoon allemaal prima aan.
De Reloop Scratch MKII:
Uit de Reloop Effex serie:
Dan voor Reind

,
Allen & Heath. Degelijk spul op t eerste gezicht, zoals gezegd moet je van het design houden maar ik moet zeggen, in t echt zien ze er beter uit dan in een folder.
Allen & Heath XOne 02:
Bij
Pioneer uiteraard de CDJ-1000, maar die had ik al eens geprobeerd. Wat wel een mooi apparaatje is, is de DMP-555, waarmee je cd's kunt mixen waar audio, maar ook mp3's opstaan! Niet kunnen proberen, maar het zag er wel netjes uit:
Vervolgens,
Numark. Erg veel mooie dingetjes op de stand van Numark en zo ongeveer alles was uit te proberen. Behalve natuurlijk weer de mixer die ik zo leuk vond, de
EM-260 met ingebouwde Kaosspad:
De Numark Axis 8 cd speler
Een ontzettend mooie draaitafel, draait ook prima (beter als de Vestax PDX-2000 moet ik zeggen, die vond ik niet echt fijn:
De Numark TT-200:
De Numark TT-X1:
Ik ben er nu vandoor, morgen nog wat Tascam en Stanton scans enzo..