How to become a Dj... deel II Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste
Acties:
  • 9.109 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 01:05 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

offtopic:
Ik kom niet vaak in AV, dus ik ga me niet in de discussie platen/cds/wavs/enz mengen.
Ik moet alleen ff zeggen dat ik het geen stijl vind zoals jij hier zit te posten. RESPECT people.
Ik ben jou naam nog nooit tegen gekomen, dus ik neem aan dat je nog niet op hele grote feesten o.i.d. gedraaid hebt. Of dat je zelf al iets fantastisch hebt uitgebracht. Dus zelf ben je ook niet zo Great.
Het gaat uiteindelijk om het resultaat, niet om hoe het tot stand is gebracht.

Zoals 648 eerder zei : Case Closed
Zeker nog een gebruiker van Magix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:50

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zaterdag 02 februari 2002 01:11 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Ik kom niet vaak in AV, hieruit mag je van mij de conclussie trekken dat ik weinig met muziek doe (jah luisteren, maar verder niet).
Ik heb dus geen ultieme Geluidsstudio, maar ook geen Magix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 01:12 schreef CV_SmileY het volgende:

[..]

Ik kom niet vaak in AV, hieruit mag je van mij de conclussie trekken dat ik weinig met muziek doe (jah luisteren, maar verder niet).
Ik heb dus geen ultieme Geluidsstudio, maar ook geen Magix
dan heb ik nix gezegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op donderdag 31 januari 2002 01:00 schreef Funk het volgende:

[..]

Natuurlijk wil ik wel met je mee Mesut... :)
He Maarten, ik wil dolgraag gaan, maar 3 probs:

1) vervoer om op een leuk tijdstip naar huis te kunnen gaan (heb zoals je weet mijn rijbewijs nog niet)

2) als we het toch over een leuk tijdstip hebben, ik moet zaterdag weer vanaf 9 uur s'ochtends werken

3) 16 feb is Impulz, en daar willen een paar van mijn maatjes ook naartoe, en 2 dagen achter elkaar intensief feesten trek ik ook niet echt denk ik...

Dus ik moet er nog ff over nadenken, anders bel ik je wel ff...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op vrijdag 01 februari 2002 23:33 schreef R1cksson een heleboel gelul
Bovenstaande zegt volgens mij genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 01:35 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Bovenstaande zegt volgens mij genoeg...
In jouw sig staat een klote regeltje, volgens mij komt dat uit een nummer van die cisco...
Wat een fagget (homo's zijn geen slechte mensen) fake, nee geen flame, feit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:16

Chiron

Moderator Discord / TFV & AWM
Op zaterdag 02 februari 2002 schreef R1cksson een hele hoop sh!t:

*knip*
man wat is jouw probleem? ga toch lekker je technicsjes in hun pitchfader-gleuf nakken ofzo als je er zo heel erg op geilt, maar val ons daar niet mee lastig

ik :r een beetje boel op mensen met jouw soort instelling, die is namelijk zo kortzichtig dat als je daadwerkelijk verder gekeken zou hebben dan je neus lang is, ik vrees dat er in jouw geval een groot GAT zit

je bent geen haar beter dan de mensen die zeggen dat klubbheadz de bom zijn en TE het meest wereldse feest is (en enige 'party' in hun leven is die ze meegemaakt hebben) en verder niet eens naar andere muziek WILLEN luisteren totdat ze dat tegenkomen in de top40 en denken hee het staat in de top40 dus zal het wel koel zijn :z

zo kijk jij naar die Technics sl1200mkII, omdat die al 25 jaar een monument is en overal 'bekend' is.

en dat zeg ik als rechtgeaarde vinyl liefhebber en bezitter van jawel Technics sl1200mkII

Over bekend gesproken, wie zegt jou dat de mensen die hier posten allemaal naar een status streven als 'superdj' Jean, respect voor wat die allemaal bereikt heeft, maar niet iedereen heeft zo'n doel in z'n leven, en zijn allang tevreden als ze op (vaak veeel gezelligere) kleinschalige feestjes staan hier en daar, en hoeven niet zonodig 'groot'.

Er is maar 1 ding waar het om gaat, of liever gezegd 2 dingen, en dat is het publiek, en de muziek.

Dat je perfect 2 plaatjes aanelkaar kan mixen wil nog niet zeggen dat je een goeie dj bent, en of dat nou met cd's of met platen gebeurt, who gives a shit, laat staan met welke apparatuur! het gaat erom dat je je publiek vermaakt.

En niet of je nou zo super om kan gaan met je geweldige Technics SL1200MKII's, wat ik overigens erg met een korreltje zout neem wat jou betreft, dus wat geeft JOU dan nog recht van spreken.

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 01:57 schreef Ener-G het volgende:

je bent geen haar beter dan de mensen die zeggen dat klubbheadz de bom zijn en TE het meest wereldse feest is (en enige 'party' in hun leven is die ze meegemaakt hebben) en verder niet eens naar andere muziek WILLEN luisteren totdat ze dat tegenkomen in de top40 en denken hee het staat in de top40 dus zal het wel koel zijn :z
Met pijn in mn hart heb ik respect voor jou.
Maar zo ben ik dus echt niet (top40 enz.), hoewel ik wel erg vervelend ben.
MAAR ik ga nog mijn menig tegenover CDmixers en Magix niet veranderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zaterdag 02 februari 2002 01:40 schreef R1cksson het volgende:
In jouw sig staat een klote regeltje, volgens mij komt dat uit een nummer van die cisco...
Kap jij 's ff gauw met dat slappe gezeik aub. Je helpt deze hele topic om zeep :{

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05-2024

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op vrijdag 01 februari 2002 23:33 schreef R1cksson het volgende:
Ik dacht: goh wat een leuk topicje...
Maar na het lezen van de eerste paar posts begon ik al te :r
Mannetjes, snappen jullie het nou niet?
Als je met CDtjes draait dan moet je op bruiloften gaan staan en iig niet proberen te verkondigen dat je DJ bent.
Ik vind dat CD draaiers nix vergeleken zijn met de echte DJ's, die met platen draaien.
Ik heb 1 keer geprobeert met CD's te draaien en het ging gelijk de eerste keer goed. Het is geen kunst om die dingen te kunnen pitchen en in te mixen, echt niet.
Dit is geen flame maar een mening!
Respect gaat naar iedere DJ die 12" draait en niet met CD's!
VINYL 4-EVER
Juggle me and best friends with Technics...
Jij bent kortzichtig.
Op vrijdag 01 februari 2002 23:57 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Ga maar lekker door met het draaien van de Backstreet Boys op je cd mixertje.

edit:

En daarbij zijn "CD draai mannetjes" mijn collega's dus echt niet.
Gelukkig niet.
Op zaterdag 02 februari 2002 00:07 schreef universal creations het volgende:
Net een maand op dit forum en nu al soliciteren naar een ban.

BTW: gelukkig zijn er niet zoveel DJ's die bijna alleen met cd's draaien (Misterdon bv) en die met vinyl jou toch heel veel kunnen leren |:(
Jij hebt wel visie. :)

Maar goed... Mijheer de nieuwe user Ricksson: Je mag ten alle tijden een mix van je uploaden op de GoT DJ FTP om te laten zien hoe goed je bent. Heb ik met mijn volstrekt achterhaalde kortzichtige CD spelers ook gedaan. Er waren wel een paar mensen in deze wereld die het voorzichtig gezegd vrij aardig vonden wat ik met (volgens jou) achterhaalde en idiote media als CD's doe...

Maar jah... Echte DJ's als Eric E en Quinten de Rosario (ik noem alleen maar een naam) gebruiken ook CD tegenwoordig...

Zullen wel net zulke sukkels als jij zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op zaterdag 02 februari 2002 02:18 schreef R1cksson het volgende:

[..]

Met pijn in mn hart heb ik respect voor jou.
Maar zo ben ik dus echt niet (top40 enz.), hoewel ik wel erg vervelend ben.
MAAR ik ga nog mijn menig tegenover CDmixers en Magix niet veranderen!
Okee! Neem maar contact met me op! Regel ik een setje met mijn Numarxjes en twee 1200's. Gaan we eens ff kijken wie er scherper draait. Misschien dat ik tegen die tijd ook nog eens shoutcast helemaal door heb; kunnen we allemaal tegelijk beoordelen.

Lijkt me wel leuk.

Je moeder zal wel trots zijn op je manse taalgebruik losertje!

Sukkel. Ga toch lekker ergens anders in de zandbak spelen dan hier, domme wannabee DJ. Eerst een (strakke) mix uppen, daarna blaten!

Daaag! :*

(heren/dames mods: Ik liet me een heel klein beetje gaan!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Wel leuk mijnheer Ruksson. Dat "bij brand" grapje is al zo oud als Tweakers net zelf zo ongeveer.

Ach dames en heren mods. Ik kom hier al een tijdje. En ik zeur eigenlijk nooit, maar dit keer vraag ik u om en gunst. Kunt u dit suject svp weren van ons leuke DJ draadje? Wellicht kan er anders zo'n hippe poll tegenaan gegooid worden?

Om het bijdehandte van Jumbo heb ik meestal wel lol, maar dit is zulk kortzichtig geleuter dat mij de lol om hier te posten een beetje wegvalt.

Maar anders laat ik het toevoegen van imho onderbouwde meningen hier wel een tijdje.

Mijn dank. ;(

[JA! Ik vraag hier idd keihard om een ban van deze user van deze thread. Dit heeft geen enkel respect meer. Klaar. Opdonderen dus. Bannen van de DJ thread. Niks meer, niks minder. En als hij hier niet uit wordt geflikkerd zie ik überhaupt het nut van een thread als deze in, dus zal ik het een tijdje mijden. Dat lijkt me dan beter. En hopelijk de meeste regelmatige users ook! Ik ben pissed, en niet een beetje ook. Opsodemieteren met dat domme gelul! Aanpakken modjes! Dank hiervoor.]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ik was vorige week bang dat dit draadje een beetje af aan het sterven was, dus vond ik 't fijn om te zien dat er weer een hele pagina bij was gekomen.
maar helaas kwam het alleen maar door een of andere asociale en respectloze figuur die zichzelf DJ durft te noemen omdat hij met Technics draait... sjeez was :r ik daarop zeg! en dan heeft hij ook nog van die geweldige argumenten, ik zou er bijna bangvan worden...

en misterdon: 't was inderdaad Spui, na 't zien van de foto's bevestigd door 2 andere mensen :)

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 01:03 schreef Six4Eight het volgende:

[..]

Ik gebruik Cubase, Reason, een Terratec EWS 88MT, een 4x4 MIDI interface, een 26 kanaals Behringer mixer met 2 Behringer monitor speakers, een Roland XP 30, een Roland RD 150 en een Access Virus B. Maar daar ging het me niet om.
Virus
is dat die zilvere met blauwe display :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 05:00 schreef MisterDon het volgende:

Om het bijdehandte van Jumbo heb ik meestal wel lol, maar dit is zulk kortzichtig geleuter dat mij de lol om hier te posten een beetje wegvalt.
GRRRRRRRRRRRRRRRRRR ;)

ej doe es rustig jah :(
denk om je bloed druk!

maaruh...hoe vaak hebben we deze discussie niet gehad...?
lees deze threat es
DJ topic deel 1
en kom dan terug met je onnodige gereutel!

ej mr flapdrol voor je op CD-jock's begint te *PIEP* *PIEP*
ik denk dat dhr DON nog wel wat meer te weeg brengt met ze
CD spelertjes dan jij met je te gek gave stoer technics (Die zo langzamerhand iedereen heeft)

Have fun jochie en bluf het es je mixiez te uploaden kunnen we lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-01-2022
Op zaterdag 02 februari 2002 01:33 schreef DJ_Mesut het volgende:

He Maarten,
ssssssssst! ;)

En overigens ben ik van mening dat R1cksson verbannen moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:25
Op vrijdag 01 februari 2002 12:33 schreef pokeran het volgende:
hoop het niet

tja ik heb eigenlijik ook niets meer boeiends te melden
eh pokeran ook al evisu tegenwoordig ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo

[..]

cisco maakt netwerkproducten, geen muziek |:(
enne met cdspelers kun je net zogoed mixen als met vinyl. wat maakt het uit of het op plastic of vinyl staat, zolang het maar klinkt en te mixen is.

case closed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 12:36 schreef wibblemoo het volgende:
case closed
alweer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zaterdag 02 februari 2002 11:04 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

Virus
is dat die zilvere met blauwe display :?
Virus:

Afbeeldingslocatie: http://www.access-music.de/img/Virusb_blowup.jpg
:9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.access-music.de/img/IndigoGrey198.gif
deze bedoelde ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
jij met je te gek gave stoer technics (Die zo langzamerhand iedereen heeft)
Nou jij nog m8 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

* JumpStart denkt: [topic=398181/1/25]

'Need I say more?'

Kritiek leveren heeft vrijwel iedereen hier geen moeite mee, onder één zeer belangrijke voorwaarde: Onderbouwing.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jag
  • Nu online

Jag

Op zaterdag 02 februari 2002 01:11 schreef R1cksson het volgende:

[..]

R1cksson, je krijgt van mij een officieele waarschuwing voor je herhaaldelijke geflame en het verpesten van het topic. Ik stel voor dat je weg blijft uit deze draad of ff een heel stuk relaxter gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
R1cksson je bent een ei*e* maar dat maakt niet uit want die moeten er ook zijn.

Die ó zo geweldige technics van je (volgens mij draai jij nog gewoon op soundlabs) kun je lekker diep in je a** steken want dat zijn de beste draaitafels niet meer :)

Tsja vroeg of laat was je er mischien zelf achter gekomen maar het bezit van een technics maakt je nog geen dj ook al zijn er altijd van die mannetjes die dat wel denken zoals jij :)
Ach je kunt er ook niks aan doen want waarschijnlijk ben je alleen dj geworden omdat je dan mischien wel aandacht zou krijgen van een meisje. Schijnbaar is zelfs dat je nog niet gelukt want anders liep je hier niet zo gefrustreerd te blaten als een hersendode baksteen :Y)

Altijd jammer dat er zulke figuren zijn zoals jij die deze geweldige (off topic) draad weer fijn moeten verpesten met hun oeverloze gel*l en hun gezeik dat mensen die met cd's draaien geen echte dj's zijn.
Laat me je dan ff 1 ding vertellen -> zulke mensen zijn nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel meer dj dan jij ooit zult worden want een echte dj gebruikt gewoon allebei. Dan hoor je er pas bij. En als iemand op cd's wil draaien -> hartstikke mooi man want dat betekent dat er 2 draaitafels vrij zijn zodat ik lekker met de CD jock mee kan spelen :)

Das pas cool B-)

Ik word een beetje moe van personen zoals jij want iets bijzonders hebben ze nooit te melden. Altijd weer datzelfde gezeik waar je bij in :z valt bij het lezen van zo'n post.
Oftewel ik :r een beetje op lui zoals jij *D

Leer nou eerst is respect te hebben voor de rest en ga dan pas wijs mee zitten ouwehoeren. Die praatjes van technics is de beste en cd jocks zijn waardeloos hebben we hier echt wel gehad hoor. Das allemaal oud nieuws en niet meer intressant. Zulk dom gel*l getuigd alleen maar weer van jullie ó zo lage IQ (waarschijnlijk ligt dat nog lager dan je leeftijd ;) )

En dan te bedenken dat ik dit om 5:43 typ voor zo'n ei*e* als jij. Pffffffffff ik lijk wel niet goed bij m'n hoofd.
Maarja zal wel door de corona's komen die ik net weg heb zitten kegelen :)
Zo en nu ga ik lekker slapen want ik heb net een heerlijke set neer gezet en morgen ga ik uit eten met dat ene meisje waar ik het laatst over had (ff voor MisterDon -> die ene met die vale Diesel heupspijkerbroek en dat rode naveltruitje :) en met die tongpiercing :) )

:* voor iedereen en ik ga :Z

iRacing profiel | Sim-Racer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op zaterdag 02 februari 2002 11:37 schreef Funk het volgende:

[..]

ssssssssst! ;)

En overigens ben ik van mening dat R1cksson verbannen moet worden...
Ceterum censeo R1ckssonem (ervan uitgaande dat deze persoonlijkheid geen vrouw noch man is) abigendam esse

Aldus (de enigszins gemodificeerde versie van) de bekendste zin van Cato ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

[..]

Het feit dat ik deze zin in mijn sig heb staan, betekent niet dat ik dat ook de hele tijd aan het bleren ben, in tegendeel juist...

Maar het komt neer op het volgende:

Als ik die Sisqo hoor janken, dan ga ik niet dansen, nee, dan blijf ik juist staan.
Ik echter zeg niets, ik probeer de mensen te vermaken met de muziek die ik opzet. Ik weet het, het stelt niet echt veel voor, maar toch zijn er mensen die er een heleboel plezier aan beleven, en ik vind het ook hartstikke leuk om weer eens ergens te draaien.
Maar als ik die mensen dan zie dansen op de nummers die ik aan elkaar "rijg" dmv 2 draaitafels (graag technics idd) en een mixertje, dan denk ik bij mezelf: "Ik hoef helemaal niets te zeggen, de mensen begrijpen mijn beats al, zijn gaan van zichzelf dansen."

En ik durf te wedden dat jij deze zielige houding krijgt omdat niemand maar wil dansen op de muziek die jij draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muggie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-10 23:42

Muggie

8 pm

Even een vraagje voor de CD-draaiers onders ons.

Wat kost het laten vervangen van de lasers in een Pioneer CDJ 500 II ongeveer. Iemand ervaringen met het vervangen van deze onderdelen ??

PSN: mug_8pm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk
  • Laatst online: 21-12-2024

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Wat vinden "we" eigenlijk van het bannen van hiphop uit de discotheken?
Ik lulde gister ff met de DJ over hiphop enzo, die zaal is vroeger trance/rnb, maar ze draaien het niet meer omdat de boel anders na verloop van tijd "verzwart"..blonde meisjes die lastiggevallen worden en de plaatselijke capo's die met de kin omhoog staan te kijken, je kent het wel..

Durft men geen hiphop meer te draaien ofzo?? Ik luister zelf hoofdzakelijk hiphop, en als "thuis-dj" draai ik het zelf ook, maar ook trance/(groovy) club, etc.
Ze zeggen dat het op een gegeven moment agressie oproept maar waar ik me aan kan ergeren is wel hardtrance, dan is het g0dverd0mme altijd weer raak, slaan met glazen etc..

Ik zie het steeds meer, hiphop is "cool", wordt universeel toegepast (in andere muziekstijlen, taalgebruik etc.) maar ondertussen word de echte liefhebber uitgesloten..

Bah. Is het allemaal nog duidelijk?..ik ben nog een beetje onder invloed van de hiphopspreekwoordelijke "booze"...

Screw you guys, I'm goin' home! >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juanp
  • Laatst online: 05-10 16:43
Op zondag 03 februari 2002 16:06 schreef Muggie het volgende:
Even een vraagje voor de CD-draaiers onders ons.

Wat kost het laten vervangen van de lasers in een Pioneer CDJ 500 II ongeveer. Iemand ervaringen met het vervangen van deze onderdelen ??
die zijn er bij ons uit gegaan en er ligt nu een CMX 3000 :9 kan meer en is makkelijker. wel relaxed alleen ik weet even niet meer wat dat koste geloof wel veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op zondag 03 februari 2002 06:56 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Ceterum censeo R1ckssonem (ervan uitgaande dat deze persoonlijkheid geen vrouw noch man is) abigendam esse

Bij Allah, Mesut, wat ben je toch een zieke klassiek geschoolde turk.

p.s. Post eens wat foto's van jou on the wheels of steel in Funk's crib. Ik weet zeker dat de skills ervan af spatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 06:56 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

zegt het woord nederlands jou iets :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-06 10:31
Hey guys .. hoe kom ik achter de url van die ftp waar ik nu al een paar topics iets over lees ?

Ik ben best benieuwd naar wat jullie zo allemaal draaien dus :)

en wie weet kan ik ook nog een mixje of wat uploaden

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 16:15 schreef Esger het volgende:
Wat vinden "we" eigenlijk van het bannen van hiphop uit de discotheken?
Ik lulde gister ff met de DJ over hiphop enzo, die zaal is vroeger trance/rnb, maar ze draaien het niet meer omdat de boel anders na verloop van tijd "verzwart"..blonde meisjes die lastiggevallen worden en de plaatselijke capo's die met de kin omhoog staan te kijken, je kent het wel..

Durft men geen hiphop meer te draaien ofzo?? Ik luister zelf hoofdzakelijk hiphop, en als "thuis-dj" draai ik het zelf ook, maar ook trance/(groovy) club, etc.
Ze zeggen dat het op een gegeven moment agressie oproept maar waar ik me aan kan ergeren is wel hardtrance, dan is het g0dverd0mme altijd weer raak, slaan met glazen etc..

Ik zie het steeds meer, hiphop is "cool", wordt universeel toegepast (in andere muziekstijlen, taalgebruik etc.) maar ondertussen word de echte liefhebber uitgesloten..

Bah. Is het allemaal nog duidelijk?..ik ben nog een beetje onder invloed van de hiphopspreekwoordelijke "booze"...
mjah...glazen gooien hebben ze bij die discotheek waar ik kom geen last van! we hebben plastic bekers omdat die pillenslikkers soms wel es moeite hebben met hun bekertjes vasthouden :D

maar ik sta toch echt liever in een hardhouse zaal te dansen (over een tijdje misschien draaien :9~) dan in een RnB zaaltje waar als je 1x iemand aan stoot je meteen oorlog hebt met 1 of andere wannabe gansterclan
maar mijn mening over RnB = voor zielige mensen...
ze zingen in de nummers alleen over geweld-drugs-alcohol en het woord nikker moet minimaal 1x gebruikt worden...
(en maar zeuren dat ze gediscrimineert worden)
geen wonder dat die gasten agressief zijn...

ik sta over het algemeen liever tussen pillenslikkers/blowers dan tussen een stel dronken lappen die uitgaan om te 'scoren' die gasten zijn namelijk (meestal) veel relaxer dan gasten met alcohol op...

laast stond ik nogal in het rond te springen en ros ik met me vuist in een kerel ze gezicht... hij pakt me hand vast en zegt zo van "gaat ie lekker?" "jah...sorry van die vuist man!" "ah geeft niet...kan gebeuren volgende keer oppassen"

kijk zo'n sfeer moet je hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 03 februari 2002 17:15 schreef DJ-Jumbo iets
Dat is dus complete onzin, je moet je een beetje meer in hiphop verdiepen voor je een oordeel trekt zoals je nu doet, RNB is voor zielige mensen..dit is zielig wat jij doet..

Hiphop komt voort uit de achterwijken van de Amerikaanse grote steden, en ze rappen over hun slechte leven over het algemeen. Maar het kan ook zonder die negatieve dingen hoor, luister maar eens naar KinkFM op donderdag, of naar een Nederlandse hiphopcrew, dat gaat ook echt wel over de goeie dingen.

Ik draai zelf ook naast HHop trance/club/hardtrance maar ik vind de "trance" texten helemaal belachelijk.
De meest trieste texten hoor je langskomen.

Maar oke, er blijft een smaakverschil bestaan over muziekstijlen..

Maar ik sta liever als blanke tussen de getinte mensen dan tussen die trieste Nickelson sukkels met hun gouden kettingen over hun trui etc. Hier is het altijd gelijk meppen als je op iemand zn teen staat ofzo, en ik ga ze echt niet uit de weg..

Ik heb ook geen zin meer om verder te lullen want ik ga ff met mn ex praten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:32 schreef Esger het volgende:

[..]

Dat is dus complete onzin, je moet je een beetje meer in hiphop verdiepen voor je een oordeel trekt zoals je nu doet, RNB is voor zielige mensen..dit is zielig wat jij doet..

Hiphop komt voort uit de achterwijken van de Amerikaanse grote steden, en ze rappen over hun slechte leven over het algemeen. Maar het kan ook zonder die negatieve dingen hoor, luister maar eens naar KinkFM op donderdag, of naar een Nederlandse hiphopcrew, dat gaat ook echt wel over de goeie dingen.

Ik draai zelf ook naast HHop trance/club/hardtrance maar ik vind de "trance" texten helemaal belachelijk.
De meest trieste texten hoor je langskomen.

Maar oke, er blijft een smaakverschil bestaan over muziekstijlen..

Maar ik sta liever als blanke tussen de getinte mensen dan tussen die trieste Nickelson sukkels met hun gouden kettingen over hun trui etc. Hier is het altijd gelijk meppen als je op iemand zn teen staat ofzo, en ik ga ze echt niet uit de weg..

Ik heb ook geen zin meer om verder te lullen want ik ga ff met mn ex praten ;)
laat me raden je bent zelf ook getint....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 03 februari 2002 17:47 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

laat me raden je bent zelf ook getint....
Nee, zoals ik zei, ik ben "gewoon" blank.
Maar ik haat gewoon die fokking discriminatie altijd in de discotheken. Die "Nickelson" eikels (IMHO) die altijd zo anti "turk" zijn, je weet wel, Die vieze Turk'n (lees alles wat niet blank is.) moeten ze allemaal afschieten ofzo..
Ik hoor het zelf ook vaak genoeg in m;n klas etc.

Ik vind het zo triest he, we leven gvd niet meer in de jaren 40 stelletje hypocrieten..

Ik bedoel dit niet om te flamen of persoonlijk op jou te richten hoor, maar ik vind het gewoon diep triest hoe sommige mensen denken.
Er zijn ook genoeg stijlen die ik niet mag, maar doe alsjeblieft niet zo kortzichtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op zondag 03 februari 2002 17:05 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

zegt het woord nederlands jou iets :?
nee |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:32 schreef Esger het volgende:
vind de "trance" texten helemaal belachelijk.
Als jij trance met tekKSten luistert, luister jij toch echt de foute trance hoor! En waar zou het dan zoal over gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op zondag 03 februari 2002 18:11 schreef robbinh het volgende:

[..]

Als jij trance met tekKSten luistert, luister jij toch echt de foute trance hoor! En waar zou het dan zoal over gaan?
jah idd :D

als we soms in een melige bui zijn op een feest en de dj staat gewoon ontiegelijk hard te stampen zeggen we weleens 'hee man vette tekst he :+'

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hum, tjsa, R&B, wat zielig hé. Ik heb ook een paar meisjes in de klas zitten die al helemaal over de toeren gaan als er een keer trance gedraait wordt, was nl. weekje resident DJ in de pauzes in de aula ;-)
Maar ik vind het ook kutmuziek, de teksten slaan nergens op, kijk als je nou in de shit zit met je drugs en wijven enzo, had je die plaat niet kunnen maken, en al die grote mannen daaro aan de overside, kunnen alles dokken, en ook alles krijgen, zeiken om niks dus.

EN ja, er worden inderdaad meer 'zwarte' mensen aangetrokken, laatst in de Karseboom (mesut kent het wel) schijnt er nog een schietpartij te zijn geweest, ik was er zelf niet bij, maar dat gaat wel erg ver.

Dus geen R&B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er ontstaan altijd prachtige discussies over hiphop, RnB, hardhouse, amar ook black emtal of punk. Altijd berusten ze op (voor)oordelen die bevestigd worden door een minderheid (of soms zelfs een meerderheid :() van mensen die de muziek misbruiken, zodat anderen het verkeerd begrijpen; resultaat: verzuiling ;).

De sfeer tussen de nickelson-proletariers is meestal slecht, net zoals er een slechte sfeer tussen wannabe-gangsta's kan hangen. Maar het feit dat die mensen naar een bepaalde muzieksoort luisteren heeft meer met die mensen te maken, dan met de muziek...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op zondag 03 februari 2002 20:00 schreef mark_dabomb het volgende:
EN ja, er worden inderdaad meer 'zwarte' mensen aangetrokken, laatst in de Karseboom (mesut kent het wel) schijnt er nog een schietpartij te zijn geweest, ik was er zelf niet bij, maar dat gaat wel erg ver.
Een schietpartij IN de Karseboom??? Nix over gehoord, en anders zou het ook wel in de krant gestaan hebben lijkt me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Oke, laten we het in het midden laten wat we van de teksten van muziekstijlen vinden. Over het algemeen is het toch allemaal meuk..wat ik het mooie vind van hiphop is ten eerste de beat en de veelal briljante teksten, en dan in de zin van rijmtechniek, freestyles etc. Rappers als Rahzel zijn ook weer een slag apart met een originele inslag.
Maar oke, dat is mijn mening.

Waar ik op doelde is inderdaad die verzuiling altijd, ik heb niks tegen op verschillende stijlen, ik ben zoals ik zei hoofdzakelijk hiphopliefhebber, maar ik ben bijv. ook naar Trance Energy geweest. Nu zeg je TE, commercieel kutfeest, is ook zo.
Maar op TE heb je dus niet zo het hokje gevoel, als je weer op de "zwaardere" feesten staat heb je gelijk die fanatiekelingen weer, laten we het de Nickelson-elite noemen. Op zich heb ik niks tegen de hardtrance-scene, maar het is die sfeer die er omheen hangt en de gasten die het verzieken..

En iemand (Dj Jumbo d8 ik) zei ook iets over dat hij iemand in z'n gezicht mepte, per ongeluk. Dat hoef je hier (Overijssel) niet te proberen in de Trance-afdelingen want je hebt geheid ruzie. Als je al tegen een meisje sorry zegt heb je gelijk 8 van die pornosterren op je dak.."hij noemde mij een hoer"..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 17:56 schreef Esger het volgende:

[..]

Nee, zoals ik zei, ik ben "gewoon" blank.
Maar ik haat gewoon die fokking discriminatie altijd in de discotheken. Die "Nickelson" eikels (IMHO) die altijd zo anti "turk" zijn, je weet wel, Die vieze Turk'n (lees alles wat niet blank is.) moeten ze allemaal afschieten ofzo..
Ik hoor het zelf ook vaak genoeg in m;n klas etc.

Ik vind het zo triest he, we leven gvd niet meer in de jaren 40 stelletje hypocrieten..

Ik bedoel dit niet om te flamen of persoonlijk op jou te richten hoor, maar ik vind het gewoon diep triest hoe sommige mensen denken.
Er zijn ook genoeg stijlen die ik niet mag, maar doe alsjeblieft niet zo kortzichtig.
zal best.....maar het zijn niet alleen 'getinte' hoor...

in die diskotheek waar ik kom zijn het ook bijna allemaal rasisten(hhmmzz schrijf ik dat nou goed?)....
en dan komt er een 'getint persoon' binnen en die kijkt vrolijk om zich heen en begint te *stampen* niemand die er naar om kijkt....maar dan komen er een paar skaters binnen
en die beginnen te zuipen en arrogant te doen.... hopsake ruzie.... "kut skaters"....

't is echt niet alleen tussen blanken en getinte...
maar sorry ik leg de fout dat "rnb'ers" gediscrimineert worden echt bij hunzelf... elke keer weer als ik zo'n clip op tv zit te kijken word ik weer b00s... alleen maar "nikkers" in zo'n clip...af en toe komt er een blank voorbij... dan heb ik zoiets... gah dan ook niet er over zeuren!

je noemt jezelf nikker
en je zet alleen "nikkers" in zo'n clip...

gek he dat de meeste "blanke" Hip-Hop/RnB niet aantrekt! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 03 februari 2002 21:07 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Een schietpartij IN de Karseboom??? Nix over gehoord, en anders zou het ook wel in de krant gestaan hebben lijkt me...
Zoiets is hier in de buurt ook gebeurd een paar jaar geleden. "Gabbers" hebben een stel negers (waren asielzoekers) op de parkeerplaats aangereden omdat die "kutzwarten" niks te zoeken hebben in die tent, aldus die lui, maar zoiets wordt gewoon verzwegen, iedereen weet het maar het is nooit in het nieuws geweest ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:22 schreef Esger het volgende:
En iemand (Dj Jumbo d8 ik) zei ook iets over dat hij iemand in z'n gezicht mepte, per ongeluk. Dat hoef je hier (Overijssel) niet te proberen in de Trance-afdelingen want je hebt geheid ruzie. Als je al tegen een meisje sorry zegt heb je gelijk 8 van die pornosterren op je dak.."hij noemde mij een hoer"..
dan moet je gewoon 1 ding doen...
je draaien richting de uitgang...erheen lopen naar buiten gaan... en niet meer terug komen!

waardeloze tent!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 21:07 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmm daar heb ik ook niks over gehoord :)

En in de Karseboom? Das toch die tent met dat hoge kijk ik heb me kraag omhoog gehalte? of zit ik nu fout?

Ow en Mesut heb jij Ton nog horen draaien zaterdag in het nonnetje? Ik was er helaas niet bij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 03 februari 2002 21:32 schreef DJ-Jumbo het volgende:

[..]

dan moet je gewoon 1 ding doen...
je draaien richting de uitgang...erheen lopen naar buiten gaan... en niet meer terug komen!

waardeloze tent!
Ik ga echt niet voor ze uit de weg hoor..ze leren het vanzelfwel als ze beginnen te meppen, onze "groep" heeft z'n reputie ook wel, ik heb een enorme hekel aan vechtpartijen, die ga ik ook uit de weg, maar als ik zonder reden ("hij noemde mij..") gemept wordt dan weten ze het wel. Maar ik heb er echt een hekel aan in het algemeen, vooral in het uitgaansleven aagezien ik daar mn geld niet voor neerleg..

En nogmaals, ik bedoel dit niet als flame ofzo hoor, ik zie liever een beetje algemenere sfeer met wat respect voor elkaar..

Over How to become a Dj gesproken, laten we het topic niet al teveel vervuilen. :) Hopelijk sta ik binnen niet al te lange tijd ook aan de andere kant van het plexiglas in de discotheek, in de trance danwel hiphop stijl 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:54 schreef Esger het volgende:

[..]

Ik ga echt niet voor ze uit de weg hoor..ze leren het vanzelfwel als ze beginnen te meppen, onze "groep" heeft z'n reputie ook wel, ik heb een enorme hekel aan vechtpartijen, die ga ik ook uit de weg, maar als ik zonder reden ("hij noemde mij..") gemept wordt dan weten ze het wel. Maar ik heb er echt een hekel aan in het algemeen, vooral in het uitgaansleven aagezien ik daar mn geld niet voor neerleg..
kom op nou.....
wat ben je nou voor kerel... ik haal me vrienden er wel bij!!! :r :r :r :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op zondag 03 februari 2002 21:47 schreef Reind het volgende:

[..]

Hmmmmmmmmm daar heb ik ook niks over gehoord :)

En in de Karseboom? Das toch die tent met dat hoge kijk ik heb me kraag omhoog gehalte? of zit ik nu fout?

Ow en Mesut heb jij Ton nog horen draaien zaterdag in het nonnetje? Ik was er helaas niet bij :(
Nee Reind, ik was zaterdag ook niet in de stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op zondag 03 februari 2002 21:54 schreef Esger het volgende:

[..]

Over How to become a Dj gesproken, laten we het topic niet al teveel vervuilen. :) Hopelijk sta ik binnen niet al te lange tijd ook aan de andere kant van het plexiglas in de discotheek, in de trance danwel hiphop stijl 8-)
plexiglas??? ja dat heb je wel nodig als er zo vaak geknokt wordt en de drankjes door de zaal vliegen :D

plexiglas is voor de boerendisco's

maaruhm ff serieus> heb liever geen plexiglas, heb liever wat beter contact met m'n publiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JumpStart
  • Niet online

JumpStart

thinking of stardust

Erhh, en toen even iets hééééél anders...

* JumpStart heeft 'hard-core' zitten zwoegen op HTML code (alléén Wordpad, verder niets) van de AVH pagina's...

Kunnen een paar mensen eens even feedback geven over 'look' en/of inhoud ?

De nieuwe versie

Jaa, ik weet het: Het oude AVH logo is ook aan vernieuwing toe, daar wordt over nagedacht. En ja, die pagina met 'examples' heeft een flinke lading foute links. Oh, en de 'links' pagina is ook nog helemaal leeg.

ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Optical
  • Laatst online: 02-06 10:31
Op zondag 03 februari 2002 17:09 schreef Optical het volgende:
Hey guys .. hoe kom ik achter de url van die ftp waar ik nu al een paar topics iets over lees ?

Ik ben best benieuwd naar wat jullie zo allemaal draaien dus :)

en wie weet kan ik ook nog een mixje of wat uploaden
hallo ?

If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoiiiiii!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TripleM
  • Laatst online: 20-11-2024
Op maandag 04 februari 2002 03:27 schreef Optical het volgende:
hallo ?
Jezelf quoten, interessante taktiek.. :)

ip 130.89.227.45
user djsets
passwd turntable

Uit het DJ topic deel 1..

Verder jammer dat er hier weer een flamewar moest uitbreken, maar sommige mensen hebben nu eenmaal geen respect en dan moeten ze even op hun vingers worden getikt..

Deze jongen is zaterdag gewoon lekker wezen stappen en gaat over 2 weekjes naar Impulz.. Binnenkort weer een nieuwe mix (eerst die houten bak afmaken, duurt weer veel te lang), dus dan verwacht ik jullie commentaar weer.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ey DJ's / Tweakers,

ik heb van de week ook een nieuwe Mix gemaakt en nu wil ik deze graag aan jullie laten horen (feedback). Ik zou een paar maanden geleden mijn mix al uploaden, maar het kwam er maar niet van.

Maar nu is ie eindelijk af dus wil ik hem graag uploaden, alleen hetvolgende als ik hem wil uploaden:
'Out of Space' geeft ie als foutmelding, dus geen ruimte meer :( . Is het nog mogelijk op een of andere manier om hem up te loaden? (anders moet ik opzoek naar een pub ofzo om hem te kunnen sharen >:))

Ik heb Mries al geICQ-ed, maar nog geen antwoord gekregen.

[edit: Covers toegevoegd]
Front
Back
[/edit]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Mries is nogal druk :)

En ik moet nog steeds het geld overmaken (was niet helemaal goed gegaan met dat internetbankieren :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op zondag 03 februari 2002 23:50 schreef JumpStart het volgende:
Erhh, en toen even iets hééééél anders...

* JumpStart heeft 'hard-core' zitten zwoegen op HTML code (alléén Wordpad, verder niets) van de AVH pagina's...

Kunnen een paar mensen eens even feedback geven over 'look' en/of inhoud ?

De nieuwe versie

Jaa, ik weet het: Het oude AVH logo is ook aan vernieuwing toe, daar wordt over nagedacht. En ja, die pagina met 'examples' heeft een flinke lading foute links. Oh, en de 'links' pagina is ook nog helemaal leeg.
Ik vind het mooi gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zondag 03 februari 2002 21:47 schreef Reind het volgende:

[..]

Zo zou je die tent inderdaad wel kunnen noemen ja, maar ja, als je er mensen kent is het wel gezellig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 21:10
Karseboom :r gadverdamme :)

Maar goed.. Ik zit er ook aan te denken om 2x draaitafels aan te schaffen + mengpaneel en eens lekker te gaan draaien :) Ik zit nu af en toe wel eens te spelen op de computer maar dat begint vervelend te worden omdat je gewoon geen controle hebt over de knopjes. Wat raden jullie aan: Of in een keer de hele mik mak aanschaffen (bv 2x technics sl 1200 + XTC of whatever) Of beginnen met een budgetsetje en dat later inwisselen voor het betere werk?
Ik kan het op zich nog wel NET betalen maar ik weet niet of ik een gigantische miskoop doe :( Iemand advies?

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich doe je met bovengenoemd setje geen miskoop, allemaal oerdegelijk spul enzo, ook goed.

De vraag is of je het wel leuk vindt, ga daarom eerst even bij een dj-zaak, Feedback utrecht ofzo (aangenomen dat je ook in A'foort woont) met het spul spelen. Als je het dan leuk vindt, kopen die hap!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randje
  • Niet online

randje

LOiK

kutte is alleen dat het moeilijk te bepalen is of je het ook daadwerkelijk leuk gaat vinden.

je kan een goedkoop setje kopen of een duur setje, ze hebben allebei zo hun eigen voordelen

goedkoop setje: meer geld over voor platen, als je het niet leuk vind ben je niet zoveel geld kwijt

duurder setje: is waardevaster, dus als je niet leuk vind kan je tegen best hoge prijs nog verkopen. Het is gewoon machtig om te zeggen: ik heb thuis 2 (vestax' pdx2000's/Numark proTT2's/Technics sl1200MK2)

tja dat laatset voordeel moet je maar niet al te serieus nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydraulik-Phunk

Hydraulik-Phunk

Hail to the king, baby

Op zondag 03 februari 2002 23:47 schreef Ener-G het volgende:

[..]

plexiglas??? ja dat heb je wel nodig als er zo vaak geknokt wordt en de drankjes door de zaal vliegen :D

plexiglas is voor de boerendisco's

maaruhm ff serieus> heb liever geen plexiglas, heb liever wat beter contact met m'n publiek
Ik bedoel geen cabine van plexiglas, maar zo'n schuinstaand randje dat niet iedere eikel z'n glas bier erop zet (met alle gevolgen van dien)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Laatst online: 07-10 09:37
Zo, afgelopen zaterdag naar mijn "stamkroeg" geweest: de 013 in Tilburg. In de Bat-Cave was er hip-hop, jezus wat konden die gasten draaien en een stel gasten die daar aan het breakdancen waren, toch best wel vet die muziek (tenminste niet commercieel).

In de kleine zaal was er vette Hard-Step (dacht ik) Drum 'n Bass met een MC. Ik heb daar een groot deel van de avond staan uitleven op de muziek en de MC, die echt heel, maar dan ook heel goed was, niet van die standaard teksten, maar alsof hij in het nummer verwerkt was. De 2 DJ's stonden ook heel strak te draaien. Die DnB is zeer goed voor je conditie, ik heb me toch een partij staan zweten daar.

Tr3kst3p was jij er ook? Ik had een zwart shirt met de volgende wit-fluoriserende tekst erop: 1200 TECHNICIAN.

Oftewel topavond 8-)

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Triple-D
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-08-2023
wel cool trouwens unerversal creations.
Ik kan me nog een heeeele tijd terug herrinneren dat jij op een gegeven moment ook met de 1200 als icon kwam. Nu zie je het gewoon bij heel erg veel mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op maandag 04 februari 2002 16:24 schreef Fr3aKER het volgende:
Karseboom :r gadverdamme :)

Maar goed.. Ik zit er ook aan te denken om 2x draaitafels aan te schaffen + mengpaneel en eens lekker te gaan draaien :) Ik zit nu af en toe wel eens te spelen op de computer maar dat begint vervelend te worden omdat je gewoon geen controle hebt over de knopjes. Wat raden jullie aan: Of in een keer de hele mik mak aanschaffen (bv 2x technics sl 1200 + XTC of whatever) Of beginnen met een budgetsetje en dat later inwisselen voor het betere werk?
Ik kan het op zich nog wel NET betalen maar ik weet niet of ik een gigantische miskoop doe :( Iemand advies?
Ik heb wel een oplossing voor je: ik verkoop twee technics en een djm 500 met een geluidsset erbij, voor weinig. Bovendien woon ik ook nog eens in Amersfoort. Neem contact met me op: koopmijnset@hotmail.com
(De technics zijn trouwens in perfecte staat, niet van nieuwe te onderscheiden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op maandag 04 februari 2002 21:46 schreef Funk het volgende:

[..]

Ik heb wel een oplossing voor je: ik verkoop twee technics en een djm 500 met een geluidsset erbij, voor weinig. Bovendien woon ik ook nog eens in Amersfoort. Neem contact met me op: koopmijnset@hotmail.com
(De technics zijn trouwens in perfecte staat, niet van nieuwe te onderscheiden)
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

He Funk, we hadden toch getossed, en het kwam erop neer dat je ze zou houden...

Wat doe je nu dan????

Mafketel!!!!!!!!!!!!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op maandag 04 februari 2002 21:37 schreef koosmp3 het volgende:
wel cool trouwens unerversal creations.
Ik kan me nog een heeeele tijd terug herrinneren dat jij op een gegeven moment ook met de 1200 als icon kwam. Nu zie je het gewoon bij heel erg veel mensen.
universal creations is het trouwens ;) Maar dat klopt ja, ik heb heel eventjes een ander gehad (met Yasmine Bleeth erin :9~ ), maar het animated gifje heb ik nu zo'n 6 jaar ofzo (vanaf het begin dat ik internet had).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Hey wat moet die DJM500 kosten?

Ik weet daar nog wel iemand voor :)

Ik :r zelf op pioneer maar d'r zijn vreemd genoeg ook liefhebbers van die dingen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op maandag 04 februari 2002 21:58 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

He Funk, we hadden toch getossed, en het kwam erop neer dat je ze zou houden...

Wat doe je nu dan????

Mafketel!!!!!!!!!!!!! :(
Ik heb de knoop nu toch doorgehakt. Voor speelgoed is het me te duur en ik zie het nut er niet van in ze te houden. Mijn turntablistische ambities ben ik kwijt (kost veel te veel tijd om een beetje goed te worden) en ik heb ook geen zin om weer geld te gaan investeren in een andere mixer, naalden enz. Gewoon mixen is al lang geen uitdaging meer. Bovendien zijn er misschien 100 mensen in Nederland die van dezelfde muziek houden als ik en eerlijk gezegd ken ik er maar één en dat is Job de Wit (VPRO radio, misschien kan ik zijn baantje eens over nemen) en ik kan het ook niet bij één genre houden wat het nog moeilijker maakt om ergens te kunnen draaien. Ook heb ik een soort fobie gekregen; ik begin zo f*cking zuinig te worden op mijn vinyl dat ik het bijna niet meer aan durf te raken (kennen anderen dit gevoel?).
Ik had nooit gedacht dat ik ooit mijn Technics zou gaan verkopen, aangezien ik toch al sinds mijn 13e bezig ben met draaien en ook al best succesvol ben geweest, maar nu is het moment toch daar.
De enige momenten dat ik weer zin krijg om te draaien is als ik andere DJ's zie die ware helden zijn en ik het gevoel krijg van "f*ck jou, ik kan het beter". Maar dit is natuurlijk gewoon jaloesie en zucht naar roem en geld. En dat is nie goed ;). De overgewaardeerde kunst van het DJ-en geeft mij geen bevrediging meer (het blijft gewoon het afspelen van andermans muziek) en misschien moet ik maar eens beginnen zelf muziekjes te maken...

Geloof me, op een dag krijgen jullie tweaker DJ's dit zelfde gevoel (tenzij je er big bucks mee verdient natuurlijk). Het geeft gewoon rust in je leven...

Maar misschien krijg ik er ook wel dikke spijt van. Jammer dan...

p.s. Van het geld ga ik mezelf lekker verwennen met een mooi HiFi setje en extreem vette hifi naald van minstens 700 piek ofzo :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op dinsdag 05 februari 2002 00:18 schreef Funk het volgende:

[..]

Ik heb de knoop nu toch doorgehakt. Voor speelgoed is het me te duur en ik zie het nut er niet van in ze te houden. Mijn turntablistische ambities ben ik kwijt (kost veel te veel tijd om een beetje goed te worden) en ik heb ook geen zin om weer geld te gaan investeren in een andere mixer, naalden enz. Gewoon mixen is al lang geen uitdaging meer. Bovendien zijn er misschien 100 mensen in Nederland die van dezelfde muziek houden als ik en eerlijk gezegd ken ik er maar één en dat is Job de Wit (VPRO radio, misschien kan ik zijn baantje eens over nemen) en ik kan het ook niet bij één genre houden wat het nog moeilijker maakt om ergens te kunnen draaien. Ook heb ik een soort fobie gekregen; ik begin zo f*cking zuinig te worden op mijn vinyl dat ik het bijna niet meer aan durf te raken (kennen anderen dit gevoel?).
Ik had nooit gedacht dat ik ooit mijn Technics zou gaan verkopen, aangezien ik toch al sinds mijn 13e bezig ben met draaien en ook al best succesvol ben geweest, maar nu is het moment toch daar.
De enige momenten dat ik weer zin krijg om te draaien is als ik andere DJ's zie die ware helden zijn en ik het gevoel krijg van "f*ck jou, ik kan het beter". Maar dit is natuurlijk gewoon jaloesie en zucht naar roem en geld. En dat is nie goed ;). De overgewaardeerde kunst van het DJ-en geeft mij geen bevrediging meer (het blijft gewoon het afspelen van andermans muziek) en misschien moet ik maar eens beginnen zelf muziekjes te maken...

Geloof me, op een dag krijgen jullie tweaker DJ's dit zelfde gevoel (tenzij je er big bucks mee verdient natuurlijk). Het geeft gewoon rust in je leven...

p.s. Van het geld ga ik mezelf lekker verwennen met een mooi HiFi setje en extreem vette hifi naald van minstens 700 piek ofzo :+.
Ga jij morgen eerst maar ff de dokter checken :+

Ach iedereen heeft wel is een dipje en gaat dan minder draaien maar zo erg als jij heb ik het nog niet gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 05 februari 2002 00:18 schreef Funk het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd wanneer die dag gaat komen... Ik draai al ruim 18 jaar en ben het nog steeds niet zat.

Ach, maar natuurlijk... Ìk verdien er wèl big bucks mee! :+

Nee hoor. Maar het is wel een beetje waar. Het "begeistert" je of niet. Als dat niet zo is kun je beter stppen dan blijven modderen. En het levert je dan kanken op voor een andere passie.

Dus koop lekker een mooie Rotel set met fijne boxen. Daar heb je je leven lang nog wat aan!

Laat eens weten wat je met je knaken hebt gedaan?

(en wat moeten je draaitafeltjes opbrengen? Misschien heb ik nog een ouwe sok liggen...) NEE! heren DJ's; MisterDon gaat echt niet weglopen van zijn CD's, maar heeft heel af en toe dagdromen om het ook weer eens met die ouderwetse logge platen te gaan doen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic. Rotel? Waarom Rotel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op dinsdag 05 februari 2002 03:57 schreef Pjoeloe het volgende:
Offtopic. Rotel? Waarom Rotel?
Ik denk omdat MisterDon zeer oplettend is en heeft gezien dat ik deze merknaam al eerder heb laten vallen.

Trouwens, zijn er andere tweakers die ook graag naar Elementaal (het programma van Job de Wit, zaterdag 11:00-01:00) luisteren. Just curious...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope, sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Op dinsdag 05 februari 2002 03:43 schreef MisterDon het volgende:
(en wat moeten je draaitafeltjes opbrengen? Misschien heb ik nog een ouwe sok liggen...)
Ik wil eigenlijk eerst proberen alles in een keer te verkopen, anders ben ik bang dat ik met spullen blijf zitten. Lukt dat niet dan wil ik die Technics in ieder geval i.c.m. het mengpaneel verkopen. Niet zo interessant voor jou dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wibblemoo
post ff een lijstje van waar je set uit bestaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zal eens naar dat prog luisteren als ik tijd heb, ben nl wel benieuwd. Verder bestaat de kans dat ik de 101e persoon ben die van jouw muziekstijl houdt; omdat mijn smaak sowieso vrij breed is (en kben altijd in voor iets nieuws, als het maar "soul" heeft, of hoe je het ook wilt noemen), en je ondertitel me al vanaf day one aangrijpt. Dus mocht je nog ergens een ouwe stapel mix-cd's hebben liggen ;).

Verder zit ik weer eens in een periode dat ik bedenk dat ik toch een hele andere kant opwil, en dat de platen die ik heb plotseling niet meer de vibe meedragen die ze hadden. Maar daar kom ik wel weer overheen, of niet, en dan heb ik mooi veel geld om van naar de kroeg te gaan elke week :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Funk414
Ik heb nog twee goede tips:

Ga eens naar www.3voor12.nl, dit is een internet site van de VPRO waar al hun radio 3 programma's te beluisteren zijn en speciale internet afleveringen, maar ook losse tracks en DJ sets en video's. Deze site is een van de beste nederlandse internet initiatieven ooit en ik ben al meer dan 2 jaar vaste bezoeker. Maar pas op: hier is ook een heleboel niet electronische pop en rock muziek te vinden (en daar houdt Funk niet zo van).

Ook heb ik onlangs een andere internet site ontdekt die heel erg cool is, namelijk www.epitonic.com. Hier zijn allerlei gratis mp3's te downloaden, volledig legaal. Alle genres en veel bekende en minder bekende artiesten zijn vertegenwoordigd. Heel veel goede underground muziek (ik heb gelijk om te beginnen de hele hiphop sectie gedownload). Beste artiest die ik daar gevonden heb: Gold Chains. Luister daar eens naar. Is een softwareontwerper uit San Francisco die hiphop muziek is gaan maken. Geen doorsnee hiphop van een alles behalve stereotype rapper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Op dinsdag 05 februari 2002 14:18 schreef Funk het volgende:

[..]

Ik denk omdat MisterDon zeer oplettend is en heeft gezien dat ik deze merknaam al eerder heb laten vallen.

Trouwens, zijn er andere tweakers die ook graag naar Elementaal (het programma van Job de Wit, zaterdag 11:00-01:00) luisteren. Just curious...
Ik let wel op, maar dat was me niet opgevallen.

Gewoon alleen maar omdat het een van mijn favoriete audio merken is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Damn, balen dat ik geen breedband of some sort heb. Maar ik laat nu vrolijk mijn download accelarator erop los :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Breedban is ook geen feest als het Chello heet hoor.

Ik lig er al dik twee dagen (op een paar uur na) constant af. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 05 februari 2002 20:47 schreef MisterDon het volgende:
Breedban is ook geen feest als het Chello heet hoor.

Ik lig er al dik twee dagen (op een paar uur na) constant af. :(
je bent niet alleen...
ze zitten weer met bier te smijten in arnhem :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Ik heb er ook al weer last van -> K*T chello ik :r zo'n beetje op die lui :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, en ik ben sinds een paar uur de gelukkige bezitter van een Dateq XTC :)
Net even een paar plaatjes gemixed. Toch een stuk anders dan een Numark 2002.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 00:24 schreef speedphreak het volgende:
Zo, en ik ben sinds een paar uur de gelukkige bezitter van een Dateq XTC :)
Net even een paar plaatjes gemixed. Toch een stuk anders dan een Numark 2002.
En dat mag ook wel voor een meerprijs van 1000,- ;)

Maarre gefeliciteerd met je XTC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chiron

Chiron

Op dinsdag 05 februari 2002 23:44 schreef Reind het volgende:
Ik heb er ook al weer last van -> K*T chello ik :r zo'n beetje op die lui :)
he met die lui op zich is nix mis he ;) ;) maar het bedrijf zelf suckt wel ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterDon

MisterDon

Prefers Audiotrak

Zelfs het bedrijf neem ik niet zo veel kwalijk, maar hun netwerk is gewoon brak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 11:03 schreef Ener-G het volgende:

[..]

he met die lui op zich is nix mis he ;) ;) maar het bedrijf zelf suckt wel ja
Owke sorry voor degene die zich aan gesproken voelen :)

Ow Mesut -> vanmiddag ben ik bij Dada Dance -> ik ga is ff lekker bakken spitten en nieuwe platen kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

Op woensdag 06 februari 2002 12:26 schreef Reind het volgende:

[..]

Owke sorry voor degene die zich aan gesproken voelen :)

Ow Mesut -> vanmiddag ben ik bij Dada Dance -> ik ga is ff lekker bakken spitten en nieuwe platen kopen :)
Ik ben nu net thuis van DaDa en ik heb je daar net dus al gezien hehe...

Droogheid van Ton was weer superieur vandaag!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag mijn DX-500 gekregen met de Post, maandag besteld bij Feedback, nu al binnen, toppie.
Doet ut goed, net fftjes wat met de sampler gespeeld, is leuk speelgoed, maar meer ook niet, ik heb alleen één probleem, als ik geen PFL aan heb staan, slaat de VU-meter maar heel weinig uit, als ik wel PFL aan heb staan, wordt dat ineens veel, tot in het oranje, hoe kan dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Jippie, UC gaat in navolging van 648 ook bij de Chill-Out (bijenkorf) draaien. Ze bellen mij morgen voor een afspraak. Het is dan wel niet in A'dam maar in Eindhoven (zullen m'n leerlingen wel leuk vinden). Ik vraag me alleen af wat voor een vergoeding je krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flat
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:30 schreef universal creations het volgende:
Jippie, UC gaat in navolging van 648 ook bij de Chill-Out (bijenkorf) draaien. Ze bellen mij morgen voor een afspraak. Het is dan wel niet in A'dam maar in Eindhoven (zullen m'n leerlingen wel leuk vinden). Ik vraag me alleen af wat voor een vergoeding je krijgt.
hmmm cool
* flat komt dan wel een keertje langs

"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 19:30 schreef universal creations het volgende:
Dan neem ik m'n vriendin tegen die tijd wel mee naar de Bijenkorf in Eindhoven :) Die van Amsterdam ken ik onderhand wel :)

(ff een klein detail -> ik heb weer een andere vriendin en deze is niet zo'n bijenkorf freak godzijdank :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 16:13 schreef DJ_Mesut het volgende:

[..]

Ik ben nu net thuis van DaDa en ik heb je daar net dus al gezien hehe...

Droogheid van Ton was weer superieur vandaag!!!!
Tsja die gozer is echt knetter :)

Maar zeker wel owke. Enne eindelijk echte goede platen mee gekregen (was de laatste weken wel anders -> zwaar kut dus en ik ben daarom ook maar van m'n 2Step geloof afgestapt ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Op woensdag 06 februari 2002 23:06 schreef Reind het volgende:

[..]

Tsja die gozer is echt knetter :)

Maar zeker wel owke. Enne eindelijk echte goede platen mee gekregen (was de laatste weken wel anders -> zwaar kut dus en ik ben daarom ook maar van m'n 2Step geloof afgestapt ;) )
Welke stijl is het nu: Hip-Hop, Drum 'n Bass? Is ook erg vet om te draaien en qua beats net zo moeilijk.

BTW: zou leuk zijn als er meerdere van nodige Forums (GOT, ClubCharts, DJ-Forum) komen kijken/luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ_Mesut

DJ_Mesut

DeCharge!!!

heb ik gemerkt vandaag ja, alleen maar funky shit en zo, of zit ik nu verkeerd???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2D2
  • Niet online
Op woensdag 06 februari 2002 23:14 schreef DJ_Mesut het volgende:
heb ik gemerkt vandaag ja, alleen maar funky shit en zo, of zit ik nu verkeerd???
Nee hoor je hebt het helemaal goed :)

Maarre precies mijn nieuw aangemeten stijl *D
Aangezien er zo verrekte weinig goede 2Step uit komt de laatste tijd moet ik toch ook wat anders gaan draaien. Dat is dus lekkere groove en funky zooi geworden + de garage die ik al draaide :)

MisterDon ik heb vandaag meteen maar ff 2 disco kandi's ingeslagen -> super dubbelaars :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta overmorgen (zaterdag) weer bij de Chill Out in Rotterdam, van ca. 2 uur tot 6 uur 's middags ;)

Ik kreeg er de vorige keer trouwens geen vergoeding voor.
Pagina: 1 ... 12 ... 21 Laatste

Dit topic is gesloten.