Verwijderd
Voor die meisjes met heupbroekkies en naveltruitjes natuurlijkOp woensdag 23 januari 2002 10:22 schreef Reind het volgende:
[..]
Waar heeft onze lieve heer ons dan handen voor gegeven?
Verwijderd
Toch maar eens gaan oefenen danOp woensdag 23 januari 2002 10:17 schreef koosmp3 het volgende:
[..]
Daar ben ik wel erg veel mee bezig. Maar soms ontkom ik er niet aan om even mijn finger tegen de platter aan te rammen.
Maar met veel oefening lukt het wel om te benden met je schuif.
Verwijderd
Ligt er ook aan of de mix voor een groot deel instrumentaal is (wat meer trance-achtig, dan ben ik eerder geneigd met mijn fader aan de slag te gaan) of grotendeels uit drums (progressive house, techno), dan wil ik nog wel eens pushen cq holden.
Voor de overgang zelf zit ik gewoon met m'n tengels aan de platter, maar als ik met beide schuiven open nog moet corrigeren dan doe ik dat wel met de pitch control.Op woensdag 23 januari 2002 10:10 schreef speedphreak het volgende:
Ik was trouwens benieuwd of er iemand is die m.b.v. pitch correction / bending zijn/haar platen beatmatched (eigenlijk meer corrigeren) tijdens het overmixen ?
En ja, soms ben ik te lui (!!) om een zet mee te geven, dus dan knal ik de pitch control even 1 seconde 6% omhoog en weer terug... Om dan eventueel wel weer met een vinger tegen de platter af te remmen als het te enthousiast bleek
En ehh, Reind, onze lieve heer heeft ons handen gegeven om (o.a.) aan de pitch control te zitten
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Back 2 back doen vanavond?Op woensdag 23 januari 2002 10:22 schreef Reind het volgende:
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeh 1000 posts in how to become a dj deel II
Owke dit word een superdag -> 1000ste post. Straks 2 vestaxen ophalen bij iemand. Vanavond draaien op een feest met heel veel vrouwen dus dat word ................... vanavond
Gelukkig! Het kan dus nog veel erger. Hahaha! "Flikker op".Op woensdag 23 januari 2002 08:54 schreef TripleM het volgende:
[..]
Ik bedoelde dat meisjes met heupbroeken dat nooit aan me vragen maar evengoed bedankt voor de tip..
Afgelopen weekend zeg ik nog tegen een meisje in Tilburg dat ze niet zo boos moest kijken.. Fout fout fout om dat in Tilburg te doen, want wat krijg je terug:
"Dat gaat je geen ene flikker aan, hou je gore rotbek!"
Maar ach, ze had niet eens een heupbroek aan..
De woorden heupbroek en naveltruitje gaan wel een beetje overheersen hier hoor!
Ow, Reind: Ik ben blij voor je dat je nummer 1000 hebt.
Nee vanavond moet ik op een feest draaienOp woensdag 23 januari 2002 11:44 schreef TripleM het volgende:
[..]
Back 2 back doen vanavond?
Stuudjes feest. En deze

Maar gelukkig ben ik ook heel blij want ik kreeg net een mailtje van Joost van Bellen dat hij heel graag m'n cd'tje wil hebben
Dus vanavond nog ff oefenen en binnenkort doe ik alleen nog maar speedfreax
En ik ben blij voor jou dat je de vrouwen met naveltruitje en heupbroek hebt ontdektOp woensdag 23 januari 2002 15:48 schreef MisterDon het volgende:
[..]
Ow, Reind: Ik ben blij voor je dat je nummer 1000 hebt.
Whieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee mensen ik ben zo blij met m'n nieuwe draaitafels. Ik ben opnieuw verliefd geworden alleen nu op mijn PDXén
Succes jongen! En je weet het SpeedFreax betekent GASTENLIJST
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Dat zeg ik: Back 2 back doen vanavond?Op woensdag 23 januari 2002 17:01 schreef Reind het volgende:
Nee vanavond moet ik op een feest draaien
Gaaf! Da's inderdaad gastenlijst, GoT DJ's on tour (maar dan als bezoekers)!Dus vanavond nog ff oefenen en binnenkort doe ik alleen nog maar speedfreax(knijp me ff want ik droom)
Die stuur ik namelijk op want dat was de beste mix die ik ooit gemaakt heb.
Maarja voorlopig kan ik d'r alleen nog maar van dromen want zolang ik d'r nog niet sta blijft het een droom maar wel een mooie
Ow en MisterDon -> ga jij dan de meisjes met naveltruitjes en heupbroeken even wijsmaken dat ik absoluut niet aan Gigi da gostino doe
Whahahahahahaha die zul je nog lang moeten horen MisterDon
vinnum wel goed eigenlijk
ik gebruik uitsluitend de pitchcontrol om m'n platen te corrigeren (pitchbend heb ik niet op m'n draaitafelsOp woensdag 23 januari 2002 10:10 schreef speedphreak het volgende:
Ik was trouwens benieuwd of er iemand is die m.b.v. pitch correction / bending zijn/haar platen beatmatched (eigenlijk meer corrigeren) tijdens het overmixen ?
laters
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Is idd wel erg slick!Op woensdag 23 januari 2002 19:06 schreef MR_WAZOO het volgende:
damn, dat ik daar nooit eerder aan heb gedacht > neej dat nummer heb ik niet, maar ik heb wel een ander leuk nummer voor je, me telefoonnummer hahahahahahaha
vinnum wel goed eigenlijk
Maar ik denk dat m'n meissie dat niet zo erg leuk vindt...
Verwijderd
Precies, dat dacht ik dus ook al ! Zal wel enig oefenwerk voor nodig zijn, maar resultaat is in de meeste gevallen beter dan een irritante zwengelOp woensdag 23 januari 2002 19:31 schreef Ener-G het volgende:
[..]
ik gebruik uitsluitend de pitchcontrol om m'n platen te corrigeren (pitchbend heb ik niet op m'n draaitafelsis minder snel 'hoorbaar' in een mix, mensen hebben wel door dat er gecorrigeerd wordt, maar je hoort die slinger niet zeg maar
Verwijderd
Inderdaad.. Soms valt het bovendien niet op, hangt ervan af hoe de plaat in elkaar zit.. Zitten er veel strings/synths in dan hoor je het sneller.. Drums hoor je minder snel..Op woensdag 23 januari 2002 20:01 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Als je er vroeg genoeg bij bent, is zo'n zwengel ook iet echt opvallend toch? Als ik corrigeer, doe ik dat bijna altijd op de platter/het label, maar wel zo subtiel dat ik (bijna) de enige ben die het hoort.
Verwijderd
Jups, maar tijdens een lead v/e synth moet je eigenlijk nooit benden. Erg riskantOp woensdag 23 januari 2002 20:42 schreef TripleM het volgende:
[..]
Inderdaad.. Soms valt het bovendien niet op, hangt ervan af hoe de plaat in elkaar zit.. Zitten er veel strings/synths in dan hoor je het sneller.. Drums hoor je minder snel..
Verwijderd
Wat een k*t avonmd zeg. 1 of ander dj jean figuur wat voor me stond te draaien en dus compleet de sfeer aan het verneuken was
Stroom die uitviel terwijl ik aan het draaien was. Een technics die op hol sloeg
Oftewel op dat laatste na heb ik een k*t avond gehad maar dat boeit niet want ik heb nieuwe PDXén en een mail van Joost van Bellen en last but not least het telefoon nummer van Bianca en die is zo verschrikkelijk lekker dat ik d'r morgen meteen ga bellen
Nou de drank begint z'n tol te eisen bij mij (4 breezers
Tot morgen allemaal
Had ze ook een heupbroek en een naveltruitje aan...?
Tsja... Vanavond/nacht mag ik weer. Kijken wat het gaat worden.
Tnx
www.only-djs.com bedoel je denk ik..Op donderdag 24 januari 2002 12:01 schreef koosmp3 het volgende:
Waar was ookalweer die goeie online platensjop?
Tnx
Jup, had m al gevondenOp donderdag 24 januari 2002 12:02 schreef TripleM het volgende:
[..]
www.only-djs.com bedoel je denk ik..
Tnx a lot
En met drank op getypt héOp donderdag 24 januari 2002 11:35 schreef MisterDon het volgende:
Whahaha! Mooi verhaal Reind!
Had ze ook een heupbroek en een naveltruitje aan...?
Tsja... Vanavond/nacht mag ik weer. Kijken wat het gaat worden.
Enne ja ze had een Diesel broek aan (zo'n vale) een rood carnhart naveltruitje (mouwloos trouwens
Ow en ze was blond blauwe ogen een lekker figuur en een onvergetelijke lach
En nu heb ik hoofdpijn
Reind is verlie-hiefd. Nehnehneh!
Alle mooie vrouwen hebben toch naveltruitjes en heupbroeken aan.Op donderdag 24 januari 2002 13:34 schreef MisterDon het volgende:
Zo zie je maar... Ik begin een beetje over de naveltruitjes en heupbroeken en ja hoor...
Reind is verlie-hiefd. Nehnehneh!
En ik ben niet verliefd maar ze is wel ontzettend leuk
Ik wil zo onderhand wel es wat in t echt horen jah!
Ja eeuh... Voor vanavond heb ik maar liefst 0 (NUL) guestkaartjes kunnen regelen. De hele tent zit vol, 1750 man, brandweervoorschriften blablabla... Alsof ik van plan ben om de boel in de fik te zetten!Op donderdag 24 januari 2002 16:58 schreef TripleM het volgende:
Zeg, loverboys, als jullie ons nou es uitnodigen om een praatje te komen maken en te luisteren naar jullie kunsten in plaats van kletsen over naveltruitjes en (vale Diesel) heupbroeken..
Surrey.
Alsof ik veel op feesten zou draaien.Op donderdag 24 januari 2002 16:58 schreef TripleM het volgende:
Zeg, loverboys, als jullie ons nou es uitnodigen om een praatje te komen maken en te luisteren naar jullie kunsten in plaats van kletsen over naveltruitjes en (vale Diesel) heupbroeken..
Valt nog wel mee hoor maar zodra ik meer van Joost van Bellen hoor dan zijn jullie de eerste die het weten. En mocht het ooit nog is een keer zover komen dat ik op een GROOT feest sta te draaien dan zijn jullie de eerste die het weten en de eerste die ik zal matsen met kaarten o.i.d
En anders word het toch echt een keertje tijd dat we zelf een feest gaan geven
DJ Don is eindelijk thuis...!
Mijn god wat ben ik doodop nu zeg. 25 uur op is toch niet echt ene pretje, maar wel een werelds feest meegemaakt. Morgen (ehm... vandaag dus, maar nadat ik lekker wakker ben geworden) komt een update van deze bijzondere avond.
Erhh, tsja, ik geloof dat er een paar van ons van plan waren aan te treden als er eindelijk eens een Tweakers.LAN zou zijn ... maar erhhh, right, erhh, dat is nog erg onduidelijk allemaal...Op vrijdag 25 januari 2002 03:42 schreef Reind het volgende:
[..]
En anders word het toch echt een keertje tijd dat we zelf een feest gaan geven
ALL-CAPS WITH NO PUNCTUATION IS SO MUCH TRUER TO THE WAY THOUGHTS HURTLE OUT OF THE HUMAN BRAIN THAN CAREFULLY MANICURED AND PUNCTUATED SENTENCES COULD EVER BE
Nou, wat een feest was dat gisteren! Ik moest al om negen uur beginnen, maar gelukkig was er toen natuurlijk helemaal niemend die ook maar een beetje zin had om te feesten, dus ik stond voor jan lul te draaien.
Paar uurtje later (er waren wat artiesten geweest, meissies vinden dat leuk, dus dan komt de boel los) werd het weer (!) een groot gemek of alsjebieft het gewraakte plaatje van Gigi gedraaid kon worden, maar ik heb me staande weten te houden en lief terug geglimlacht.
Lekker groovy Ibiza muziekjes staan doen. Later kwam Quinten de Rosario met Jessie K op m'n podiumpje. Hij stond met klapperende oren te kijken wat ik met CD's aan het doen was. ("dat het kan wist ik, maar zo strak verbaast me wel een beetej")
Evenb met hem staan mixen. Erg leuk hoor; dit keer niet zo'n arrogante DJ die gewoon een mix stopt en zijn eigen setje op gaan bouwen, maar doorgaan op wat er bezig is. Respect dus.
Nah, die set van hem was natuurlijk erg okee, zeker als Jessie ging MC'en en zingen Damn wat is dat stoer zeg.
Later op de avond, toen de gasten weg waren, werd er as usual nagepartied. Komen er twee jongens naar me toe of ze ook nog ff mogen draaien. Natuurlijk geen probleem, ze konden het ook prima. Maar wat blek... Een van die twee miste een onderarm. Ik wist niet wat ik zag! Hij draaide met zijn hand de plaat (pitchbenden en cueen zeg maar) en met zijn stompje van zijn bovenarm stond hij de faders en zelfs de tone knopjes te bedienen.
Nah, het mag wel duidelijk zijn dat het een opmerkelijke avond dus voor me was.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
^
Ik heb ook al een keer deze | DJ gezien (draaide trouwens 2step, speed garage)
Echt meesterlijk!!!!
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
Maar hij draaide groovy, geen garage. En hij staat regelmatig in de M-bar in Amsterdam zei hij.
Maar iig is het echt wijs zoals die gozer(s) met een hand (en een halve arm) kunnen draaien zeg.
(just_curious): Droeg hij een bril?
Ik kan tegenwoordig het verschil al amper meer horen tussen garage en groovy clubOp vrijdag 25 januari 2002 17:32 schreef MisterDon het volgende:
Maar hij draaide groovy, geen garage. En hij staat regelmatig in de M-bar in Amsterdam zei hij.
Maarre mensen ik heb nog geen mail van Joost van Bellen
CD'tje zal daar nog wel niet zijn aangekomen
Ik wil namelijk gewoon maar 1 heel simpel dingetje -> een vet contract bij speedfreax en nergens anders
Lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
wat doen producers/studio's met ontvangen demo'sOp zaterdag 26 januari 2002 01:25 schreef Reind het volgende:
[..]
Ik kan tegenwoordig het verschil al amper meer horen tussen garage en groovy club
Maarre mensen ik heb nog geen mail van Joost van Bellen
CD'tje zal daar nog wel niet zijn aangekomenKlote PTT ook altijd.
Ik wil namelijk gewoon maar 1 heel simpel dingetje -> een vet contract bij speedfreax en nergens anders
Lijkt me niet zo heel moeilijk toch?
1. als je op tape staan worden ze zowieso niet geluisterd
2. als er geen mooi voorkantje op zit worden ze ook zo geretourneerd
3. (geldt alleen voor bands) covers worden niet geluisterd.
4. het moet goed afgemixt zijn niet niet thuis met een microfoon opgenomen.
ik weet niet hoe spreedfreax dat doet met demo's maar over het algemeen zijn ze er niet zo happig op
Verwijderd
Of je ze tegen schade kunt verzkeren weet ik niet. In principe is het kapotgaan van een plaat/cd (krassen of weetikveel) een risico dat je neemt bij het kopen van die dingen...
studioemedewerkers hebben wel wat beters te doenOp zaterdag 26 januari 2002 16:37 schreef MR_WAZOO het volgende:
luister gewoon lekker alles, verdeel t over je medewerkers en je komt er wel uit lijkt me...
en deze vorm van sorteren is voor hun het effectiefst
Verwijderd
volgens mij heet die dj missing links (of linx) ofzoiets
wel grappig dat hij alles kan....
Inderdaad -> Joost van Bellen vroeg of ik hem op wilde sturen.Op zaterdag 26 januari 2002 11:25 schreef Mries! het volgende:
Maar Ome Joost heeft er zelf om gevraagd, das weer een heel ander verhaal...
Anders had ie hem wel zogenaamd van de FTP af gehaald en gezegd dat ie hem helemaal geweldig vond maar dat ie me niet kon gebruiken.
Kijk dit mailtje kreeg ik
BESTE REIND,
DANKJE VOOR JE MAILTJE.
JE KAN EEN CDTJE OPSTUREN NAAR:
TAV JOOST VAN BELLEN
PRINSENGRACHT *** BG
1016 HP AMSTERDAM
ALVAST BEDANKT BIJ DEZE EN IK ZAL ZEKER GAAN LUISTEREN
SPEEDFREAX PROGRAMMEERD ALLEEN NOG 1 MAAL PER MAAND SPEEDFREAX IN ROTTERDAM, VERDER DOEN WIJ NOG ERG WEINIG OP HET GEBIED VAN 2STEP, DUS VEEL WERK IS ER NIET OP HET MOMENT.
GROETEN,
JVB
Lijkt me heel wat anders dan gewoon opsturen zonder dat er om gevraagd word
Das waar dus vandaar dat dit mijn eerste demo word die ik opstuurOp zaterdag 26 januari 2002 22:32 schreef wibblemoo het volgende:
ok ok. dit is een geval apart. maar in general zijn studio's niet erg happig op demo's
gaat voornamelijk om diefstal / inbraakOp zaterdag 26 januari 2002 18:02 schreef ^JaapvR^ het volgende:
Verzekeren? Je bedoelt tegen diefstal? Dat moet gewoon kunnen denk ik, bijvoorbeeld door een bagageverzekering ofzo; of anders als bedrijfsbenodigdheden.
Of je ze tegen schade kunt verzkeren weet ik niet. In principe is het kapotgaan van een plaat/cd (krassen of weetikveel) een risico dat je neemt bij het kopen van die dingen...
gewoon inboedelverzekering tochOp zondag 27 januari 2002 02:57 schreef MR_WAZOO het volgende:
[..]
gaat voornamelijk om diefstal / inbraak
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
nope....vinyl zit niet standaart in een verzekering...omdat vinyl vaak zeer zeldzaam word en niet meer te krijgen is...Op zondag 27 januari 2002 12:05 schreef Ener-G het volgende:
[..]
gewoon inboedelverzekering toch
ik heb wel gehoort dat je het apart erbij kan verzekeren...maar je moet ff kijken of het bedrag dat je betaald niet meer is dan je collectie waard is
zal wel ff informerenOp zondag 27 januari 2002 13:58 schreef DJ-Jumbo het volgende:
[..]
nope....vinyl zit niet standaart in een verzekering...omdat vinyl vaak zeer zeldzaam word en niet meer te krijgen is...
ik heb wel gehoort dat je het apart erbij kan verzekeren...maar je moet ff kijken of het bedrag dat je betaald niet meer is dan je collectie waard is
Hij droeg een bril. Zo'n ouderwets montuur.Op vrijdag 25 januari 2002 20:47 schreef BtM909 het volgende:
Kan toch dezelfde jongen zijn!
Maar iig is het echt wijs zoals die gozer(s) met een hand (en een halve arm) kunnen draaien zeg.
(just_curious): Droeg hij een bril?
Verwijderd
Hoe gaat het trouwens met de HD? Ik wil mijn nieuwe mixjes uploaden
komt door IRC geloof ikOp dinsdag 29 januari 2002 12:08 schreef Six4Eight het volgende:
Hee mensen, blijven posten! Deze topic begin langzaamaan af te sterven
Hoe gaat het trouwens met de HD? Ik wil mijn nieuwe mixjes uploaden
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
Verwijderd
Verwijderd
Jups, ik ga ! Waren aan het twijfelen tussen Impulz en TE. Dit keer maar voor TE gekozen.Op dinsdag 29 januari 2002 16:15 schreef Arne_F het volgende:
wie gaan er btw naar Trance Energy?? ikke wel ffies bij rank 1 kijken die gaan weer een live act doen das altijd wel gaaf...
Wil zeer zeker zien & horen: Blank & Jones (hun eerste act in Nederland), Cosmic Gate, Yves de Ruyter, Kai Tracid.
Live acts van Rank 1 zijn wel leuk (en tenminste tot op zekere hoogte echt live), maar het valt mij op dat ze nagenoeg altijd hetzelfde zijn.
Verwijderd
welke GoT Dj's Gaan ernaartoe?
* randje gaat het iig wel proberen denk hij
ohw ja
nickchange: Randy -> Pokeran
Mag ik vast wel ff tussen mijn animated icoon zetten (ik kijk nu heel liev naar randy met hele zielige oogjes)
Enne ik ga ook naar Trance Energy
Niet omdat ik het leuk vind maar omdat ik gedwongen werd door een paar meiden
Oftewel ik ga voor de vrouwen.
No thanx, ik ben denk ik te oud voor trens energy. Ga ik liever met m'n meissie uit eten of zo!
Luisteren van de radio mag denk ik wel (weet ik niet zeker...)
Opnemen mag denk ik ook wel...
Verspreiden mag denk ik niet...
===> Iemand en CDtje kopen met alle mixen van afgelopen Innercity en Dance Valley? Voahr Wèhnág!
(Kèhkán of er een waarschuwing komp... Dan mag het niet!
maar eerst zaterdag ff hosse in de lokale stampschuur, moeten jullie de 2e nog draaien ergens op feesten?
'RedZone' avond (normaal in de FFenaar in Eindhoven)
Drum&Bass dus
If at first you don't succeed, cheat. Repeat until caught. Then lie .
permission 2 useOp woensdag 30 januari 2002 00:13 schreef Reind het volgende:
Randy je hebt een cool icoon
Mag ik vast wel ff tussen mijn animated icoon zetten (ik kijk nu heel liev naar randy met hele zielige oogjes)
Enne ik ga ook naar Trance Energy
Niet omdat ik het leuk vind maar omdat ik gedwongen werd door een paar meiden![]()
Oftewel ik ga voor de vrouwen.
Impulz, w00t!Op woensdag 30 januari 2002 03:46 schreef Ener-G het volgende:
ik ga waarschijnlijk naar impulz
maar eerst zaterdag ff hosse in de lokale stampschuur, moeten jullie de 2e nog draaien ergens op feesten?
Op Trance Energy komen niet echt acts die ik wil zien, vind het toch allemaal wel erg commercieel.. Hoewel Cosmic Gate wel een leuke show neerzet heb ik gehoord, daar zijn het ook wel types voor als je de cd hoort..
F**k, daar wil ik heen!Op woensdag 30 januari 2002 05:07 schreef Optical het volgende:
O ja ...
Vrijdag ook nog ff een aanradertje voor de D&B liefhebber: DJ Teebee in Doornroosje in Nijmegen
Laatst gehoord in 013 ... man die gast draait vet !
De 013 is inderdaad een erg coole tentOp woensdag 30 januari 2002 11:32 schreef Funk het volgende:
[..]
F**k, daar wil ik heen!
Jammer dat er redelijk veel gesnoven/gespoten/geslikt word.
Tis net de Hemkade alleen weet bijna niemand het van de 013, maar het blijft een coole tent
he vet! wat voor dnb draai je? ik vergrijp me soms nog weleens aan de krust achtige dnb, of de meer wat rustigere intelligent stuffOp woensdag 30 januari 2002 05:05 schreef Optical het volgende:
Yup in t plaatselijke OJC ...
'RedZone' avond (normaal in de FFenaar in Eindhoven)
Drum&Bass dus
Kevin Sounderson a.s Vrijdag
in de Melkweg Amsterdam 5uur set!
Voor de mensen die van Detroit houden...
Doe je ding.
hmmOp woensdag 30 januari 2002 09:41 schreef TripleM het volgende:
[..]
Impulz, w00t!
Op Trance Energy komen niet echt acts die ik wil zien, vind het toch allemaal wel erg commercieel.. Hoewel Cosmic Gate wel een leuke show neerzet heb ik gehoord, daar zijn het ook wel types voor als je de cd hoort..
Umek
Marco Carola
Valentino Kanzyani
Gaetano Parisio
Michel de Heij
Allen Sforzina (live)
Slam
Secret Cinema (live)
Laidback Luke
Remy
die namen doen me de 16e toch echt wel de trein naar Den Bosch pakken hoor
En als ik jou nou zeg dat de progressive-zaal helemaal afgelast is....Op woensdag 30 januari 2002 12:44 schreef Ener-G het volgende:
[..]
hmm
Umek
Marco Carola
Valentino Kanzyani
Gaetano Parisio
Michel de Heij
Allen Sforzina (live)
Slam
Secret Cinema (live)
Laidback Luke
Remy
die namen doen me de 16e toch echt wel de trein naar Den Bosch pakken hoorop TE is het waarschijnlijk alleen maar Danny Howells die me echt kan boeien
(Dit heeft dus te maken met de beperking van het aantal bezoekers. Toen de gemeente de bezoekersaantallen liet halveren (dus voordat de rechtzaak gewonnen werd door ID&T (nou ja, gewonnen, zeg maar een pact)), heeft ID&T besloten de prog-zaal te cancellen...)
Jammer, anders zou ik er ook nog naartoe...
Natuurlijk wil ik wel met je mee Mesut...Op woensdag 30 januari 2002 23:30 schreef DJ_Mesut het volgende:
Heb trouwens gisteren 2 vrijkaartje weten te bemachtigen voor Anthony Pappa, Hybrid en Pete Gooding in de Escape Theatre op 15 feb...
Zijn er nog andere mensen van de partij??
hm ik meen dat ik danny howells nog op een nieuwere lineup heb zien staan, maar als de progressive zaal afgelast is.. tjaOp woensdag 30 januari 2002 23:28 schreef DJ_Mesut het volgende:
[..]
En als ik jou nou zeg dat de progressive-zaal helemaal afgelast is....
no way dat ik daar heen ga dan
Dus nu moet ik alsnog naar DJ Jean gaan zitten luisteren? Ik ga dus nu een goede reden/smoes bedenken om onder dat hele Trance Energy vandaan te komen want die progressive zaal zag ik nog wel zitten maar als die er niet meer is ga ik net zo lief niet
is dat een uitnodiging?Op woensdag 30 januari 2002 23:30 schreef DJ_Mesut het volgende:
Heb trouwens gisteren 2 vrijkaartje weten te bemachtigen voor Anthony Pappa, Hybrid en Pete Gooding in de Escape Theatre op 15 feb...
Zijn er nog andere mensen van de partij??
Ik kon afgelopen 4 weken ABN online niet gebruiken
En die overboekingsformulieren van die gasten sturen ze eens in de 2 of 3 weken op ofzo.... heb ze nog niet binnen....:(
Als het meezit is die onzin snel hier aanwezig, of werkt die ABN online bankieren ongein weer want dit sucked

Ik denk dat ik um morgen maar gewoon ff bel om te vragen wat ie er van vond
Verwijderd
Maar na het lezen van de eerste paar posts begon ik al te

Mannetjes, snappen jullie het nou niet?
Als je met CDtjes draait dan moet je op bruiloften gaan staan en iig niet proberen te verkondigen dat je DJ bent.
Ik vind dat CD draaiers nix vergeleken zijn met de echte DJ's, die met platen draaien.
Ik heb 1 keer geprobeert met CD's te draaien en het ging gelijk de eerste keer goed. Het is geen kunst om die dingen te kunnen pitchen en in te mixen, echt niet.
Dit is geen flame maar een mening!
Respect gaat naar iedere DJ die 12" draait en niet met CD's!
VINYL 4-EVER
Juggle me and best friends with Technics...
Verwijderd
Respect is ver te zoeken bij jou. Ik ga niet eens moeite doen om het tot je botte verstand door te laten dringen. Met zo'n asociale anti-collegiale instelling, hoef je bij mij echt niet aan te kloppen.Op vrijdag 01 februari 2002 23:33 schreef R1cksson het volgende:
Burp
44 pagina's en dan nog niet doorhebben waar het om gaat. Dan moet je OF wel heel erg hardleers zijn, of al voor het middelbaar onderwijs van school zijn getrapt...
Verwijderd
Ga maar lekker door met het draaien van de Backstreet Boys op je cd mixertje.Op vrijdag 01 februari 2002 23:50 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Respect is ver te zoeken bij jou. Ik ga niet eens moeite doen om het tot je botte verstand door te laten dringen. Met zo'n asociale anti-collegiale instelling, hoef je bij mij echt niet aan te kloppen.
44 pagina's en dan nog niet doorhebben waar het om gaat. Dan moet je OF wel heel erg hardleers zijn, of al voor het middelbaar onderwijs van school zijn getrapt...
En daarbij zijn "CD draai mannetjes" mijn collega's dus echt niet.
BTW: gelukkig zijn er niet zoveel DJ's die bijna alleen met cd's draaien (Misterdon bv) en die met vinyl jou toch heel veel kunnen leren

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Mag ik even kwijt dat ik 2 1200's bezit en dus met PLATEN draai. Het feit dat ik respect voor DJ's heb die met CD's draaien, wil nog niet zeggen dat ik zelf met CD's draai.Op vrijdag 01 februari 2002 23:57 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Ga maar lekker door met het draaien van de Backstreet Boys op je cd mixertje.
Damn, ik kots echt op mensen zoals jij.

Verwijderd
Het feit dat je 1200's bezit wil nog lang niet zeggen dat je kan draaien he kloojo.Op zaterdag 02 februari 2002 00:22 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Mag ik even kwijt dat ik 2 1200's bezit en dus met PLATEN draai. Het feit dat ik respect voor DJ's heb die met CD's draaien, wil nog niet zeggen dat ik zelf met CD's draai.
Damn, ik kots echt op mensen zoals jij.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je geld teveel hebt en dat je denkt van: Hey, 2 x 1200 = 2400 en dat is een lekker hoog getal! Laat ik me dat maar eens aanschaffen.
Daarbij heb ik nog iets aan te merken op gasten die WAVjes aan mekaar plakken met Magix onzin.
PLEAZE!
Je gaat toch niet geloven dat je kan producen als je dat gebruikt?
Die samples zijn complete tracks!
Tjezus wat een volkje hier.
Verwijderd
Case closed.Op zaterdag 02 februari 2002 00:41 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Het feit dat je 1200's bezit wil nog lang niet zeggen dat je kan draaien he kloojo.
Het kan natuurlijk ook zijn dat je geld teveel hebt en dat je denkt van: Hey, 2 x 1200 = 2400 en dat is een lekker hoog getal! Laat ik me dat maar eens aanschaffen.
Daarbij heb ik nog iets aan te merken op gasten die WAVjes aan mekaar plakken met Magix onzin.
PLEAZE!
Je gaat toch niet geloven dat je kan producen als je dat gebruikt?
Die samples zijn complete tracks!
Tjezus wat een volkje hier.
Met jou ga ik niet meer in discussie.
Verwijderd
Laat me raden, jij gebruikt die Magix schoftware?Op zaterdag 02 februari 2002 00:49 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Case closed.
Met jou ga ik niet meer in discussie.
Verwijderd

Verwijderd
Ik gebruik Cubase, Reason, een Terratec EWS 88MT, een 4x4 MIDI interface, een 26 kanaals Behringer mixer met 2 Behringer monitor speakers, een Roland XP 30, een Roland RD 150 en een Access Virus B. Maar daar ging het me niet om.Op zaterdag 02 februari 2002 01:00 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij gebruikt die Magix schoftware?
Je komt nogal asociaal voor je overigens nergens op gebaseerde 'mening' uit. Tevens trek je nogal voorbarige conclusies. Daarom ga ik niet meer in discussie.
Op zaterdag 02 februari 2002 01:00 schreef R1cksson het volgende:
[..]
Laat me raden, jij gebruikt die Magix schoftware?
Ik kom niet vaak in AV, dus ik ga me niet in de discussie platen/cds/wavs/enz mengen.
Ik moet alleen ff zeggen dat ik het geen stijl vind zoals jij hier zit te posten. RESPECT people.
Ik ben jou naam nog nooit tegen gekomen, dus ik neem aan dat je nog niet op hele grote feesten o.i.d. gedraaid hebt. Of dat je zelf al iets fantastisch hebt uitgebracht. Dus zelf ben je ook niet zo Great.
Het gaat uiteindelijk om het resultaat, niet om hoe het tot stand is gebracht.
Zoals 648 eerder zei : Case Closed
Verwijderd
Zeker niet doen kerel.Op zaterdag 02 februari 2002 01:03 schreef Six4Eight het volgende:
[..]
Ik gebruik Cubase, Reason, een Terratec EWS 88MT, een 4x4 MIDI interface, een 26 kanaals Behringer mixer met 2 Behringer monitor speakers, een Roland XP 30, een Roland RD 150 en een Access Virus B. Maar daar ging het me niet om.
Je komt nogal asociaal voor je overigens nergens op gebaseerde 'mening' uit. Tevens trek je nogal voorbarige conclusies. Daarom ga ik niet meer in discussie.
En wat betreft die Direct Dinosaur Drive shit,
Is dat niet een beetje extreme opvatting van oldskool?
Dit topic is gesloten.