Dat is echt onzin,Blik1984 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:30:
[...]
Dat is verre van uniek als het nat is, en juist onderdeel van de charme van het rijden in de regen.
Ik denk dat het probleem al opgelost is door een 'langharig' microfoon kapje.Waah schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:30:
[...]
Ze kunnen haar ook gewoon een andere plek neerzetten en een gewone goede microfoon geven. Maar nee ze moet opeens op de pitmuur met dezelfde materialen zitten voor "immersion".
The tire that shall not be used.ewrz schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:31:
[Afbeelding]
Vroeger had je coureurs die goed waren in de regen
"When you grow up your heart dies"
Nee, want het hele proces duurt altijd ontzettend lang. Gewoon gaan starten achter de safety car, wat mij betreft 5 rondes erachter rijden, en dan direct starten.Charles Hill schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:28:
[...]
Dat bewijst toch dat ze juist gehandeld hebben door te wachten? De ergste spray was weg en aquaplaning was al veel minder. En zelfs tijdens de ronde zag je auto's nog schuiven over de weg waar teveel water lag.
we zijn nu anderhalf (!!) uur verder en gaan nu pas weer een formatie ronde doen
Aquaplaning is levensgevaarlijk, dat is wel wat anders dan dat een baan nat is. Toch beter het verhaal kunnen horen op SKY dan F1tv.Blik1984 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:30:
[...]
Dat is verre van uniek als het nat is, en juist onderdeel van de charme van het rijden in de regen.
Allemaal een access violation na 300 meter...Treveo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:32:
Nou, nu gaan wij zien of die update goed gewerkt heeft....
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
helaas er staan mensen op slicksStefanVerkerk schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:31:
Bandenstaatje: iedereen zou op inters staan, volgens SkyF1/F1TV maar ook volgens de data vanuit de FOM.
---RAWE CEEK!!!---
Leuk zo'n mazzeltje.
DaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:33:
Dit gaat chaos worden.
nggyu nglyd
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Ik snap er nooit iets van waarom ze dan minimaal Inter verplichten?Quad schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:33:
Er zijn coureurs op slicks. Dat wordt glijden.
Geldt het bandenregelement wel of niet nu?Wognummer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:33:
helaas er staan mensen op slicks
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
dat wordt interessant.
Max op Inters
Ham op slicks
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Mjah, vooraan zsm 20s pakkenExocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:34:
Max van de top de enige op inters?
Dat Schotse? accent bij de Sky Sports dame vind ik dan weer vermoeiend. Dat geknauw.tlpeter schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:28:
Is er nou niemand die Ruth verteld dat haar microfoon zo ongeveer in het mond zit en slecht te verstaan is?
Hoe heet zij ook al weer ?
Gevonden: Bernie Collins
[ Voor 8% gewijzigd door Help!!!! op 04-10-2026 10:56 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Nee.
[ Voor 15% gewijzigd door Otto Jans op 04-10-2026 10:35 ]
Als ik Max zo zie is dit wel de juiste beslissing.Wognummer schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:34:
helaas ik denk slechte keuze van RBR
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik kan me een Max Verstappen in Hongarije herinneren die zijn auto kapot reed in de opwarmronde, en die heel snel gemaakt moest worden en uiteindelijk 2de werd. Ik kan me meerdere races in Brazilië herinneren die episch waren door de regen. Een Monaco die grandioos was door de regen.
etc etc etc
- DaniëlWW2
- Niet online
Max blijft op inter.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bookmarked.Otto Jans schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:34:
Max als 1 van de enige op intermediates. Godver
nggyu nglyd
Noord-Ierland. Vind 't wel wat hebben en ze weet in ieder geval daadwerkelijk wat.Help!!!! schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:34:
[...]
Dat Schotse? accent bij de Sky Sports dame vind ik dan weer vermoeiend. Dat geknauw.
Mijn boefje is liev!
nggyu nglyd
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
Grasly!tuinïnen schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:35:
Gasly is even aan het ploegen
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
GP: "WE ARE TRYING MAX, we are trying, as you can imagine"
Heerlijk getrouwd stel.
Zolang er niet geraced wordt, niet.Exocet schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:36:
Inters is dus de goede keuze
nggyu nglyd
4 Oct 2026, 10:36:10, Lap 2
Dat zeg ik niet, ik zeg dat aquaplaning een no go is voor een beslissing over starten of niet.Blik1984 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:35:
[...]
Ik kan me een Max Verstappen in Hongarije herinneren die zijn auto kapot reed in de opwarmronde, en die heel snel gemaakt moest worden en uiteindelijk 2de werd. Ik kan me meerdere races in Brazilië herinneren die episch waren door de regen. Een Monaco die grandioos was door de regen.
etc etc etc
Start die race gewoon zeg.
Teams hebben hun keuze gemaakt. Lets go racing.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
10 rondjes achter safety car totdat de slicks zijn opgewarmdZewatanejo schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:36:
Ik denk niet dat ze gaan starten. Anders zouden we veel te veel actie krijgen, dat is niet de bedoeling
STANDING START
4 Oct 2026, 10:36:37, Lap 2- DaniëlWW2
- Niet online
O toch wel staande start! Mooi!
[ Voor 16% gewijzigd door CyBeRSPiN op 04-10-2026 10:37 ]
nggyu nglyd
volgende ronde Standing startDaniëlWW2 schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:37:
Als die SC nu blijft, dan word de baan droog.
VER gaat zo veel sneller wegkomen dan HAM. HAM kon niks net. Die liet een gigantisch gat vallen.Danfoss schreef op zondag 4 oktober 2026 @ 10:37:
Nu rijden ze door tot de slicks warm zijn en de baan droog..... wtf. Ga gewoon racen nu
Flickr PSN ID= cheironnl
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
/f/image/ylwHh68ekCrJZWaQu1RMddDL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Ks391FJEM0em70V92LURvUq6.jpg?f=fotoalbum_large)