• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:08
TNSN schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:41:
[...]

Ik vind het zonde om een mooi stukje hardware in een hoes te verstoppen, als je voorzichtig bent met je spullen heeft het namelijk niks met je restwaarde van doen.
Prima toch? Doe je geen hoesje om. Mij gaat het om de daadwerkelijke hardware onder de motorkap waar ik zo 3-4 jaar mee wil doen. De achterkant van een telefoon is vaak glad, je ziet het meestal niet en is enorm gevoelig voor krassen, deuken en verzin het. Hoeft lang niet altijd met voorzichtig te maken, krassen komen helaas ook voor door de meeste kleine dingen. Vind je dat allemaal prima en accepteer je een flinke rekening als je scherm of achterkant kapot gaat na een val? Prima toch?

Voor mij weegt dat niet op tegen meer bescherming door een, heel mooi, hoesje. Ieder zn voorkeur nogmaals dus elkaar overtuigen voor het een lijkt me niet nodig

[ Voor 5% gewijzigd door Juancho op 11-09-2026 19:58 ]

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Nu online
Juancho schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:57:
[...]

Prima toch? Doe je geen hoesje om. Mij gaat het om de daadwerkelijke hardware onder de motorkap waar ik zo 3-4 jaar mee wil doen. De achterkant van een telefoon is vaak glad, je ziet het meestal niet en is enorm gevoelig voor krassen, deuken en verzin het. Hoeft lang niet altijd met voorzichtig te maken, krassen komen helaas ook voor door de meeste kleine dingen. Vind je dat allemaal prima en accepteer je een flinke rekening als je scherm of achterkant kapot gaat na een val? Prima toch?

Voor mij weegt dat niet op tegen meer bescherming door een, heel mooi, hoesje. Ieder zn voorkeur nogmaals dus elkaar overtuigen voor het een lijkt me niet nodig
Daar heb je AppleCare voor ;)

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Nu online
Alekz87 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:51:
[...]

Het is een gebruiksvoorwerp. Vliegt de auto door. M’n 2 kids (2 en 4) kunnen ermee aan de haal. Klettert regelmatig uit m’n klauwen op werk/bureau. Het idee alleen al dat ik straks €600 moet betalen voor een reparatie….amehoela 🤣
AppleCare+

En tegenwoordig zijn iPhones enorm sterk. Die iPhone Air van mij is niet stuk te krijgen.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.