• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:00
Ik zit er over na te denken om de 18 Pro in het zwart te halen. Met name geïnteresseerd in de 17 Pro Max batterijduur die de 18 Pro zou moeten kunnen behalen.

Vind hem alleen wel best prijzig, als hij icm Odido of Vodafone naar de 1100EUR gaat dan ga ik het doen en anders wacht ik nog een tijdje.

• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 18:00
OMX2000 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:47:
[...]

Dat prijsverschil is best groot ja. Ik vermoed dat toestelprijs 1300 gaat zijn voor 256 GB.
Ligt compleet aan je abbo. Maar doorgaans is het minimaal 200EUR toestelkorting, met soms uitschieters naar de 300 of zelfs iets hoger.

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Nu online
Dirk0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:26:
Weet niet of het helemaal past om mijn vraag hier past voor nu. Maar ik ga of een 17 pro of 18 pro halen, ik kom van een 13 pro af.

ik zal dus ook een nieuwe adapter + kabel moeten kopen, wat is daarin advies? Ik zie op youtube dat IKEA adapters goed uit de test komen, maar miss hebben jullie beter advies?
Waarom zou je een nieuwe adapter+kabel moeten kopen? Kabel zit gewoon in de doos (en anders kan ik me niet voorstellen dat je nog geen USB-C kabel in huis hebt?) en de adapter kan toch ook gewoon dezelfde zijn als je al had, of elke andere willekeurige USB adapter.

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 17:16
Fijn vind ik dat het variabele diafragma ook op de normale Pro zit. Als ik ga aanschaffen heb ik wat dat betreft keuze.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Nu online
retlaw schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:58:
[...]

Ik was vorig jaar naar de Apple Store gegaan op launch day. Ik kon toen gewoon achteraan sluiten in de rij en dus eerst even de toestellen in het echt zien. Ik moest in de rij wel een bestelling doen bij de medewerker, maar die kon ik in de store weer wijzigen mocht ik willen. Of dit altijd zo flexibel is weet ik niet. Ik was in ieder geval in den haag.
Ik ga binnenkort wel eens langs bij AMAC hier in de stad (Zwolle). Apple Store zit alleen in Amsterdam, daarvoor ga ik daar niet helemaal naar toe.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Alpha89 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:45:
[Afbeelding]

Super snelle levering dit keer. Gisterenavond nog verzonden. Kan nu ook 100% bevestigen dat de 17 pro hier ook in lijkt te passen. 8)7
Ah top, precies de info waar ik naar opzoek was!

'Herkent' de 17 Pro ook het hoesje / de kleur? Dus dat je zo'n animatie ziet als je het hoesje erop klikt? Dan kan ik met een gerust hart de Chambray bestellen ;)

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Pepppie schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:45:
[...]

Ah top, precies de info waar ik naar opzoek was!

'Herkent' de 17 Pro ook het hoesje / de kleur? Dus dat je zo'n animatie ziet als je het hoesje erop klikt? Dan kan ik met een gerust hart de Chambray bestellen ;)
Nee, de kleur wordt (nog) niet herkent. Zou best kunnen komen door het feit dat iOS26 dat hoesje niet kent. Mogelijk onder iOS27 wel.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.