• AMDLegion
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 26-09 15:55
Ik zit er over na te denken om de 18 Pro in het zwart te halen. Met name geïnteresseerd in de 17 Pro Max batterijduur die de 18 Pro zou moeten kunnen behalen.

Vind hem alleen wel best prijzig, als hij icm Odido of Vodafone naar de 1100EUR gaat dan ga ik het doen en anders wacht ik nog een tijdje.

• AMDLegion
OMX2000 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 11:47:
[...]

Dat prijsverschil is best groot ja. Ik vermoed dat toestelprijs 1300 gaat zijn voor 256 GB.
Ligt compleet aan je abbo. Maar doorgaans is het minimaal 200EUR toestelkorting, met soms uitschieters naar de 300 of zelfs iets hoger.

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:52
Dirk0s schreef op donderdag 10 september 2026 @ 13:26:
Weet niet of het helemaal past om mijn vraag hier past voor nu. Maar ik ga of een 17 pro of 18 pro halen, ik kom van een 13 pro af.

ik zal dus ook een nieuwe adapter + kabel moeten kopen, wat is daarin advies? Ik zie op youtube dat IKEA adapters goed uit de test komen, maar miss hebben jullie beter advies?
Waarom zou je een nieuwe adapter+kabel moeten kopen? Kabel zit gewoon in de doos (en anders kan ik me niet voorstellen dat je nog geen USB-C kabel in huis hebt?) en de adapter kan toch ook gewoon dezelfde zijn als je al had, of elke andere willekeurige USB adapter.

• wjvh
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 22:00
Fijn vind ik dat het variabele diafragma ook op de normale Pro zit. Als ik ga aanschaffen heb ik wat dat betreft keuze.

• Juancho
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 23:15
retlaw schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:58:
[...]

Ik was vorig jaar naar de Apple Store gegaan op launch day. Ik kon toen gewoon achteraan sluiten in de rij en dus eerst even de toestellen in het echt zien. Ik moest in de rij wel een bestelling doen bij de medewerker, maar die kon ik in de store weer wijzigen mocht ik willen. Of dit altijd zo flexibel is weet ik niet. Ik was in ieder geval in den haag.
Ik ga binnenkort wel eens langs bij AMAC hier in de stad (Zwolle). Apple Store zit alleen in Amsterdam, daarvoor ga ik daar niet helemaal naar toe.

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Alpha89 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 14:45:
[Afbeelding]

Super snelle levering dit keer. Gisterenavond nog verzonden. Kan nu ook 100% bevestigen dat de 17 pro hier ook in lijkt te passen. 8)7
Ah top, precies de info waar ik naar opzoek was!

'Herkent' de 17 Pro ook het hoesje / de kleur? Dus dat je zo'n animatie ziet als je het hoesje erop klikt? Dan kan ik met een gerust hart de Chambray bestellen ;)

• Alpha89
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 30-09 17:45
Pepppie schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:45:
[...]

Ah top, precies de info waar ik naar opzoek was!

'Herkent' de 17 Pro ook het hoesje / de kleur? Dus dat je zo'n animatie ziet als je het hoesje erop klikt? Dan kan ik met een gerust hart de Chambray bestellen ;)
Nee, de kleur wordt (nog) niet herkent. Zou best kunnen komen door het feit dat iOS26 dat hoesje niet kent. Mogelijk onder iOS27 wel.

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 25-09 20:17
Cadaube Sheath en Torras Screen Protector zijn onderweg. Nu alleen nog beslissen welke kleur 18PM het gaat worden, denk saai zwart.

• AMDLegion
Silversin schreef op donderdag 10 september 2026 @ 18:56:
Cadaube Sheath en Torras Screen Protector zijn onderweg. Nu alleen nog beslissen welke kleur 18PM het gaat worden, denk saai zwart.
Wel de mooiste zwart in vele jaren weer.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Zwart is geen kleur. :)

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• AMDLegion

• Pepppie
  • Registratie: November 2008
  • Niet online
Alpha89 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 17:55:
[...]

Nee, de kleur wordt (nog) niet herkent. Zou best kunnen komen door het feit dat iOS26 dat hoesje niet kent. Mogelijk onder iOS27 wel.
Ik heb de release candidate er al op en krijg net een berichtje dat het hoesje morgen al wordt bezorgd. Zal eens kijken of hij het aangeeft :)

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:48
Hier na een jaar Air weer terug naar de 18 Pro. Voornamelijk omdat ik gewoon weer de beste camera wil hebben, met een 15 maanden oude dreumes heb ik gemerkt dat je in een jaar stiekem toch best veel foto’s / video’s maakt.

Van veertje naar spreekwoordelijke baksteen zal vast ff wennen worden, maar het iets kleinere scherm lijkt me dan juist wel weer fijn.

De zwarte ziet er weer ouderwets clean uit, dus die gaat ‘t worden! :)

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• The Dawn
  • Registratie: September 2018
  • Niet online
Komt de iPhone 18 Pro met de 60w USB-C kabel? (Om te kunnen gebruiken met de nieuwe dynamische oplader)

iPhone 18 Pro • Mac mini • Studio Display • ATV 4K • HomePods

• AMDLegion
AntraXxX schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:33:
Hier na een jaar Air weer terug naar de 18 Pro. Voornamelijk omdat ik gewoon weer de beste camera wil hebben, met een 15 maanden oude dreumes heb ik gemerkt dat je in een jaar stiekem toch best veel foto’s / video’s maakt.

Van veertje naar spreekwoordelijke baksteen zal vast ff wennen worden, maar het iets kleinere scherm lijkt me dan juist wel weer fijn.

De zwarte ziet er weer ouderwets clean uit, dus die gaat ‘t worden! :)
Exact dezelfde weg hier ook. Welke kleur was jouw air? Mijne is wit.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-09 11:52
The Dawn schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:35:
Komt de iPhone 18 Pro met de 60w USB-C kabel? (Om te kunnen gebruiken met de nieuwe dynamische oplader)
Aldus ChatGPT:
Ja. Bij de iPhone 18 Pro en 18 Pro Max zit een USB-C-naar-USB-C-kabel van 1 meter in de doos. Apple specificeert voor dit type kabel een laadvermogen tot 60 W.

Wel belangrijk:

Kabel: 60 W geschikt ✅
Adapter: niet inbegrepen ❌
Voor de maximale snellaadsnelheid adviseert Apple een 60 W of krachtigere USB-C-adapter met USB PD 3.1/AVS. Daarmee kan de 18 Pro volgens Apple in ongeveer 15 minuten naar 50%.

Dus als je de nieuwe Apple 40 W Dynamic Power Adapter met 60 W piek koopt, kun je gewoon de kabel uit de doos gebruiken.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• svenn15
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-09 16:24
Mensen die evt vorig jaar besteld hebben en ervaring hebben met de levertijden via de apple store ? Als je te zaterdag optijd besteld ben je dan vrij zeker van release day of schuift dit meteen na enkele minuten op.

• THE_BASE
  • Niet online
svenn15 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:25:
Mensen die evt vorig jaar besteld hebben en ervaring hebben met de levertijden via de apple store ? Als je te zaterdag optijd besteld ben je dan vrij zeker van release day of schuift dit meteen na enkele minuten op.
Ligt volledig aan het model, opslag en kleur dat je gaat bestellen. In principe is het vrij snel aan het verschuiven.

iPhone 18 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • LG OLED G4 • Marstek Venus E 3.0 • Kia EV3 GT-Line

• Applerol Sprits
  • Registratie: Juli 2025
  • Laatst online: 23-09 22:02
KarlHungus schreef op woensdag 9 september 2026 @ 20:34:
Mijn ervaring is dat ik hem voor deze prijs lekker laat liggen. 2TB Pro Max voor 3129 EUR.

Ik huiver nu al voor de prijs van de Duo met 2TB.
Waarvoor zou je zoveel interne opslag nemen? Cloud is goedkoper

• Gr4mpyC3t
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Applerol Sprits schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:35:
[...]

Waarvoor zou je zoveel interne opslag nemen? Cloud is goedkoper
Ik heb vandaag geleerd dat het hier op Tweakers vooral is omdat het kan en geld niet boeit. d:)b

Have you tried turning it off and on again?

• svenn15
Ik zag dat je je iphone al kan aanvinken en dan bij jou selectie kan zetten,dat scheelt ook weer een paar sec tijdens de bestelling.

• AntraXxX
AMDLegion schreef op donderdag 10 september 2026 @ 20:47:
[...]

Exact dezelfde weg hier ook. Welke kleur was jouw air? Mijne is wit.
Zwarte Air hier, ben degelijk (saai) als ik ben altijd voor de zwarte modellen gegaan.
Altijd goed imo en zo ook geen afleiding van de bezels.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 11:38
Gr4mpyC3t schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:43:
[...]

Ik heb vandaag geleerd dat het hier op Tweakers vooral is omdat het kan en geld niet boeit. d:)b
Vandaag pas? ;)

Ik wilde eigenlijk nog een Apple iPhone 17 Pro Deep Blue halen, maar twijfel toch om een Apple iPhone 18 Pro Deep Black te kopen, het is toch wat meer tijdloos.

• MitchelFC
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-09 02:06
Roy Tollenaar schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:01:
Mensen hier al een idee wat ze voor hun 17 pro gaan vragen? :P
Meer dan 900 euro eigenlijk, want Swappie geeft er 900 euro voor.

http://www.instagram.com/mitcheldenkers

• Azmodann
  • Laatst online: 23:14
svenn15 schreef op donderdag 10 september 2026 @ 21:25:
Ik bestel elk jaar online tijdens de preorder bij Apple.
En ik heb altijd mijn iphone op de release dag ontvangen.
Ze hebben volgens mij ook genoeg stock, want als je een uur of later online kijkt kan je de meeste nog bestellen voor levering op releasedatum

• Marc14021970
  • Registratie: September 2024
  • Laatst online: 07:04
Azmodann schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:45:
[...]

Ze hebben volgens mij ook genoeg stock, want als je een uur of later online kijkt kan je de meeste nog bestellen voor levering op releasedatum
Ik bestel ook elk jaar de nieuwe iphone bij apple zelf en ik heb toch al enkele keren meegemaakt dat de webshop overbelast was op het uur dat de webshop terug open ging en ik pas een 10 minuten of een half uur later kon bestellen en dan had ik de iphone pas 1 of 2 weken later dan de release day.

• svenn15
Marc14021970 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 04:57:
[...]

Ik bestel ook elk jaar de nieuwe iphone bij apple zelf en ik heb toch al enkele keren meegemaakt dat de webshop overbelast was op het uur dat de webshop terug open ging en ik pas een 10 minuten of een half uur later kon bestellen en dan had ik de iphone pas 1 of 2 weken later dan de release day.
Het zal afwachten zijn dan. Ik bestel via de app store op de gsm lijkt me het snelste

• Rivanov
Azmodann schreef op donderdag 10 september 2026 @ 22:45:
[...]

Idem. Sinds iPhone X bestel ik ieder jaar de iPhone zodra de pre-order start en ieder jaar heb ik de iPhone op release.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Marc14021970
Misschien gaat het morgen zaterdag veel drukker zijn om 14:00 op de apple webshop met het bestellen van de nieuwe iphones omdat meer mensen dan thuis zijn.

Want wanneer het op een vrijdag is, dan zijn er veel mensen op hun werk om 14:00 en kunnen vaak niet om 14:00 stipt hun bestelling plaatsen.

• svenn15
Marc14021970 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:21:
Misschien gaat het morgen zaterdag veel drukker zijn om 14:00 op de apple webshop met het bestellen van de nieuwe iphones omdat meer mensen dan thuis zijn.

Want wanneer het op een vrijdag is, dan zijn er veel mensen op hun werk om 14:00 en kunnen vaak niet om 14:00 stipt hun bestelling plaatsen.
Ik denk ander jaren als je er echt wel 1 wilt dat je wel probeert er tijd voor te maken om te kunnen bestellen. Ben vooral benieuwd naar de populariteit dit jaar met de prijsverhogingen.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Donstil

Live, Laugh, Toaster bath.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_W0GMvBkrwQuFBCqGDOQmkzSfkk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CeMa08xMywAHs59WJaoHca0h.jpg?f=fotoalbum_large

Upgraden van 17 pro naar 18 pro :+

I wake up in the morning and I piss excellence

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Je hebt geen andere kabel nodig voor 60w, ik heb een lader met 3x usb-c en daar zit ook een Apple iPhone kabeltje bij, als ik daar wat aanhang wat wel snel kan laden is dat geen probleem.

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 14:23
iemand nog een goede ervaringen en een suggestie voor een hoesje waarin ik een pasje kan bewaren wat er ook nog goed uit ziet? (Nu zit mijn rijbewijs in het hoesje.)

• Hathi
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 23:52
Marc14021970 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 07:21:

Of het wordt juist rustiger omdat een deel van de mensen die normaal altijd op het allereerste moment de nieuwste iPhone bestelt, nu gaan voor de Duo die pas op 16 oktober besteld kan worden.

• Roy Tollenaar
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 22:41
Elke usb c naar c kabel kan minimaal 60w (20V 3A) wij hebben hier thuis 2 kabels liggen die verkocht werden als 12W maar ook gewoon 60w accepteert. Wil je meer dan 60W moet de kabel een chip bevatten zodat je niet 5 ampere door een goedkoop kabeltje kunt trekken.

• THE_BASE
  • Niet online
Hathi schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:55:
[...]

Of het wordt juist rustiger omdat een deel van de mensen die normaal altijd op het allereerste moment de nieuwste iPhone bestelt, nu gaan voor de Duo die pas op 16 oktober besteld kan worden.
Ze verwachten dat het aantal mensen dat een iPhone Duo gaat kopen minimaal is, dus nee, ik denk niet dat dit het geval is en zeker niet in Nederland. Dan heb je het echt over een niche markt.

• THE_BASE
  • Niet online
Worra schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 08:38:
iemand nog een goede ervaringen en een suggestie voor een hoesje waarin ik een pasje kan bewaren wat er ook nog goed uit ziet? (Nu zit mijn rijbewijs in het hoesje.)
Heb jij nog zo'n papieren rijbewijs? :)

Je kunt toch gewoon een Magsafe Wallet kopen?

• THE_BASE
  • Niet online
Wat ga ik doen vanmiddag om 14 uur nu de pre-ordering is verplaatst naar morgen? :(

• SuperVeloce
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:59
Kan de 18 Pro (Max) met 60W laden? (Met juiste adapter en kabel) of max 40W?

Intel i5 13600K | ASUS ROG RTX 4080 | ASUS ROG Z790-E | Corsair DDR5 32GB 6000Mhz | WD SN850X 1TB | ASUS ROG Helios | 27" 4K 60Hz | 27" ROG QD-OLED 360Hz | ASUS ROG Scope Deluxe | ASUS ROG Delta S | ASUS ROG Chakram X | 18 Pro Max | WatchUltra 4

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
CreativeS schreef op woensdag 9 september 2026 @ 21:52:
Maar het is gewoon bordeauxrood en echt geen paars.
Inderdaad en dat vind ik een behoorlijke tegenvaller. Ik zag in de eerdere renders echt paars en vind dat heel mooi. Dit bruine vind ik maar niets eigenlijk.

Twijfel ook nog steeds of het waard is om te upgraden van een 16 Pro Max. Aan de andere kant heeft qua inruil de 16 Pro Max nog een goede waarde. Wellicht is 2 jaar wel de sweetspot.
En wil ook nog een Apple Watch.. dus wordt wel een duur geintje zo... _O-
Twijfel dan tussen Silver en Glacier. Of misschien toch de Burgundy? Aargh!

[ Voor 5% gewijzigd door Tranquility op 11-09-2026 09:48 ]

• Donstil
  • Niet online

Donstil

THE_BASE schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:10:
[...]

Ze verwachten dat het aantal mensen dat een iPhone Duo gaat kopen minimaal is, dus nee, ik denk niet dat dit het geval is en zeker niet in Nederland. Dan heb je het echt over een niche markt.
Wie zijn “ze”? Ik zie online juist veel populariteit voor de Duo.
Het topic heeft ook ruim het dubbele aan berichten dan dit topic, ik zie geen reden om nu (al) aan te nemen dat de verkopen minimaal gaan zijn.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:11
Apple is door de knieen gemoeten voor de EU, en moet zoals elke telefoonfabrikant transparant zijn over bepaalde specificaties. Nou doet Apple dat natuurlijk liever niet, zij spreken liever over "The best battery life ever in an Iphone! Full day battery use!" maar goed, hier zijn de getallen die ons Tweakers meer aanspreken:

https://www.gsmarena.com/apple_reveals_the_iphone_18_pro_and_iphone_18_pro_maxs_battery_capacities-news-74566.php

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• THE_BASE
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:43:
[...]

Het topic heeft ook ruim het dubbele aan berichten dan dit topic, ik zie geen reden om nu (al) aan te nemen dat de verkopen minimaal gaan zijn.
Volgens Bloomberg en het zou om 10% van de totaal aantal verkochte iPhones gaan.

Ik gun het Apple van harte en denk zeker dat iPhone Duo beter gaat verkopen dan iPhone Air, maar ik denk niet dat we over 5 jaar allemaal met een foldable iPhone lopen. Maar goed, we zeiden ook nooit op straat te hoeven bellen. :)

• Pufster
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 06:59
Donstil schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:43:
[...]

Online zijn de tech nerds. Zoals hier.

Dat kan je niet vertalen naar de algemene bevolking. Ik denk dat algemene onderzoeken van rond de 10% wel er niet ver van zullen zitten. De prijs zal nog altijd reden nr 1 zijn dat het niet populair wordt.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

THE_BASE schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:06:
[...]

Volgens Bloomberg en het zou om 10% van de totaal aantal verkochte iPhones gaan.
Hopen dat ze bij Bloomberg de glazenbol hebben opgeladen dan, want 10% zou een hele goede score zijn.

• Donstil
  • Niet online

Donstil

Pufster schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:08:
[...]

Online zijn de tech nerds. Zoals hier.

Dat kan je niet vertalen naar de algemene bevolking. Ik denk dat algemene onderzoeken van rond de 10% wel er niet ver van zullen zitten. De prijs zal nog altijd reden nr 1 zijn dat het niet populair wordt.
Als het niet populair wordt, dat is in dit verband nog geen geven.

• Worra
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 29-09 14:23
THE_BASE schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 09:11:
[...]

Heb jij nog zo'n papieren rijbewijs? :)

Je kunt toch gewoon een Magsafe Wallet kopen?
Nee geen papier gewoon een pasje. Alle andere pasjes zitten in mijn digitale wallet. Een magsafe vind ik te groot voor 1 pasje. Ik weet dat er hoesjes zijn waar ruime is voor 1 pasje maar twijfel of magsafe dan nog werkt.

• -Muncky-
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-09 11:57
Ik heb geen ervaring met beide merken. Gebruik nu Spigen voor zowel de case als de screenprotector (Magnetic Case + EZ Fit). Is dit zoveel beter dan?

Edit: is er nog geen aparte thread voor iPhone 18 Pro/Max/Duo accessories?

[ Voor 9% gewijzigd door -Muncky- op 11-09-2026 10:37 ]

• THE_BASE
  • Niet online
-Muncky- schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 10:31:
[...]

Ik heb geen ervaring met beide merken. Gebruik nu Spigen voor zowel de case als de screenprotector (Magnetic Case + EZ Fit). Is dit zoveel beter dan?

Edit: is er nog geen aparte thread voor iPhone 18 Pro/Max/Duo accessories?
Voor 18 Pro kun je gewoon 17 Pro cases kopen en zo ook dat topic volgen. :)

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 17:00
THE_BASE schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:11:
[...]

Voor 18 Pro kun je gewoon 17 Pro cases kopen en zo ook dat topic volgen. :)
ik zag een video waarin iemand claimde dat de 18 pro een dikkere camera bump heeft: https://www.youtube.com/watch?v=q-EkmUyqXas (vanaf 1:09)

• THE_BASE
  • Niet online
cracking cloud schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 11:26:
[...]

ik zag een video waarin iemand claimde dat de 18 pro een dikkere camera bump heeft: https://www.youtube.com/watch?v=q-EkmUyqXas (vanaf 1:09)
Maar die past denk ik wel door het gat. Krijg zo een Clear Case binnen voor 18 Pro en zal eens checken hoe die om een 17 Pro zit.

• MitchelFC
Gebruiken mensen hierzo eigenlijk een lens protector op hun iPhone?Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r5aC0TShntKd0X2KdsfGErS7xmE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3FunsNsRtMVV14SJfArSUCCC.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 73% gewijzigd door MitchelFC op 11-09-2026 12:04 ]

• THE_BASE
  • Niet online
iPhone 18 Pro Clear Case van Apple past perfect om iPhone 17 Pro. Verandering aan de achterkant: in plaats van het vlak is het nu een oranje Magsafe geworden en aan de onderkanten nu twee gaatjes om een Crossbody Strap door te halen.

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:58

Maximus

PhD i.o.

De Alcanside Nardo Grey hoes is binnen, nu de telefoon nog bestellen als dat eindelijk weer open gaat op 't werk.

You know what, Stewie, if you don’t like it, go on the Internet and complain.

• Jovinho99
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 21:31
Is er een poll of kan er een poll gemaakt worden van de kleuren die gekozen worden bij het bestellen van de 18 pro/max? Lijkt me toch intressant om te zien wie er voor de nieuwe kleuren gaat😜.

• Rivanov
Ik ga ieder jaar voor de nieuwste kleur. Anders kan ik niet zien dat ik een nieuwe telefoon heb. :+

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 14:45

rCk

Hmmm, ik twijfel enorm dit jaar.
Ik zeg het hele jaar al: Dit jaar komt die 18PM er, na 3 jaar mag het wel weer.
Nu ik deze ontwikkelingen zie en de geruchten zie over de volgende "gen".
De zwarte is ook wel gaaf, of de burgundy, heeft ook wel iets.

Momenteel heb ik nog een 15PM en die bevalt eigenlijk grotendeels goed, het enige wat ik merk is dat de telefoon met vlagen sneller warm wordt, daarmee dan gaat laggen.
Dit gebeurd met name met de combinatie: Wireless Carplay, Spotify, navigeren via GM of AK en wireless charging in de auto.
Op vakantie met temperaturen +25 graden in Augustus vaak problemen hiermee gehad dat de telefoon: snel leeg ging, scherm minder licht werd, zelfs zonder al die activiteiten hierboven.

De batterijconditie is 86% en daarbij merk ik wel dat ik hem wat vaker moet opladen, maar ik zit zoveel in de auto dat ik toch eigenlijk nooit leeg raak.

De 15PM zal misschien 500-600 opbrengen nog, dus zou het zo'n 1000-1100 EUR bijbetalen worden. En dat voor een upgrade die leuk is (met name de (front)camera, cameraknop, batterij en het scherm wat iets groter is), maar het is eigenlijk ook nog wel prima om hem een jaartje langer te houden.....

Ik vermoed dat meerderen met een 15P(M) wel met dit dilemma zitten.
Mijn vrouw heeft een 17P en die is toch wel erg tevreden hierover, dus het blijft wel ergens kriebelen....

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

rCk schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:11:

Momenteel heb ik nog een 15PM en die bevalt eigenlijk grotendeels goed, het enige wat ik merk is dat de telefoon met vlagen sneller warm wordt, daarmee dan gaat laggen.
Dit gebeurd met name met de combinatie: Wireless Carplay, Spotify, navigeren via GM of AK en wireless charging in de auto.
Op vakantie met temperaturen +25 graden in Augustus vaak problemen hiermee gehad dat de telefoon: snel leeg ging, scherm minder licht werd, zelfs zonder al die activiteiten hierboven.

De batterijconditie is 86% en daarbij merk ik wel dat ik hem wat vaker moet opladen, maar ik zit zoveel in de auto dat ik toch eigenlijk nooit leeg raak.

De 15PM zal misschien 500-600 opbrengen nog, dus zou het zo'n 1000-1100 EUR bijbetalen worden. En dat voor een upgrade die leuk is (met name de (front)camera, cameraknop, batterij en het scherm wat iets groter is), maar het is eigenlijk ook nog wel prima om hem een jaartje langer te houden.....

Mijn vrouw heeft een 17P en die is toch wel erg tevreden hierover, dus het blijft wel ergens kriebelen....
Je beschrijft het inderdaad goed, zelf zit ik met dezelfde twijfel. Heb momenteel een 15pro met 82% batterij. Niks mis met het toestel maar wordt wel snel warm , de zoom functie van 8x op de iphone 17pro van mijn vriendin is wel erg nice. Lastig lastig :P

39

• AntraXxX
Rivanov schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:07:
Ik ga ieder jaar voor de nieuwste kleur. Anders kan ik niet zien dat ik een nieuwe telefoon heb. :+
Fijn dat ik met het normaliter standaard zwart ook kan pronken dat ik de 18 Pro in handen heb :+.

• noslen
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 21:55
Heeft de 18 pro ook een grotere camera sensor of is deze hetzelfde gebleven?

• OCTiMod
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-09 06:09
Zoals een aantal Tweakers hierboven, twijfel ik ook erg of ik zal upgraden van de 15PM naar 18PM.

De nieuwe A20 Pro chip is een behoorlijke verbetering, vooral voor Ai en LLM's maar juist die delen van de chip worden helemaal niet gebruikt in Europa doordat wij geen Apple Intelligence krijgen en dus ook geen lokale modellen draaien op de iPhone.

Voor gewoon dagelijks gebruik Safari, Mail, Berichten is de A17 Pro al meer dan voldoende.

Dan zal alleen de Camera Aperture een relevante upgrade zijn, of zie ik wat over het hoofd?

Buiten dat de batterij meer vermogen heeft en de chip zuiniger zal hij natuurlijk langer met een batterij doen.

• AMDLegion
rCk schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:11:

17 pro en 18 pro hebben vapor chamber nu, dus hij zal niet meer zo heet worden. Voor mij ook een reden om te upgraden want ik kan slecht tegen hitte.

• AMDLegion
OCTiMod schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:55:
Zoals een aantal Tweakers hierboven, twijfel ik ook erg of ik zal upgraden van de 15PM naar 18PM.

De nieuwe A20 Pro chip is een behoorlijke verbetering, vooral voor Ai en LLM's maar juist die delen van de chip worden helemaal niet gebruikt in Europa doordat wij geen Apple Intelligence krijgen en dus ook geen lokale modellen draaien op de iPhone.

Voor gewoon dagelijks gebruik Safari, Mail, Berichten is de A17 Pro al meer dan voldoende.

Dan zal alleen de Camera Aperture een relevante upgrade zijn, of zie ik wat over het hoofd?

Buiten dat de batterij meer vermogen heeft en de chip zuiniger zal hij natuurlijk langer met een batterij doen.
Nog belangrijker dan de year op year batterij verbeteringen vind ik de fast charging van dit jaar. In 15 minuten 50% batterij is gewoon geweldig.

• Marc14021970
Zit er bij de 18 pro (max) ook weer verschil in grootte van de batterij tussen iphones met simkaartslot en iphones met esim only?

Bij de 17 pro (max) was dat het geval.

• AMDLegion
Marc14021970 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:06:
Zit er bij de 18 pro (max) ook weer verschil in grootte van de batterij tussen iphones met simkaartslot en iphones met esim only?

Bij de 17 pro (max) was dat het geval.
Jazeker

• Juancho
Er is dus helaas geen donker blauwe versie zoals de 17 pro. Dan zal ik gaan voor de Gletsjer licht blauwe kleur, beetje als mijn nieuwe Macbook Air ook heeft. Opzich ook wel een mooie frisse kleur en ik gooi er toch een cover op. Zal er eentje van Nudient worden, bijv. deze mooie beige of groene:

https://www.nudient.nl/pr...xp8vnEkXm_Uu_lBbmDdXtB5WW

Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio | MacBook Air 13" M5 24GB 1TB

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 10:41
heeft er hier iemand ervaring mee met transparante folie op de achterkant en zijkant in plaats van een case? ik heb tot nu toe altijd gewoon zonder case gedaan.

[ Voor 4% gewijzigd door Rickrebr op 11-09-2026 14:19 ]

• Tranquility
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Voor degene die alle kleuren nog eens goed op een rij willen zien, hier twee duidelijk YT filmpjes die alle kleuren duidelijk laat zien. Zelf neig ik nu naar Silver Glacier. Mooie frisse kleur. Silver vind ik ook erg mooi, lekker tech-industrial en fijn neutraal.. Burgundy is jammer genoeg geen paars zoals eerst in de vele renders was te zien, maar dat wijnrode heeft toch wel iets sjieks, maar vind het eigenlijk toch te bordeaux rood. Zwart? Meh, ik heb nooit van zwart gehouden. Niet voor een auto en niet voor een telefoon.

YouTube: iPhone 18 Pro & Max: First Hands-on All Colors!
YouTube: iPhone 18 Pro All New Colors Hands-on

[ Voor 24% gewijzigd door Tranquility op 12-09-2026 10:39 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:44
Zwarte 14PM hier.
15PM en 16PM besteld. En na 30 min dacht ik: merk eigenlijk geen verschil, teruggestuurd.
17PM overgeslagen (kleuren niet zo).
Jaartje terug een nieuwe gehad via Apple Care. Batterij op 94%.

Snelladen zou leuk zijn.
Camera stukje beter, 4x/8x zoom is wel mooi. Aperture moet ik nog zien.
Accu groter.
En als 't goed is minder snel dimmen bij hitte. Dat is wel irritant nu.
Oh. En usb-c.

Dus denk maar een zwarte 18PM bestellen en eens kijken.

Haters everywhere but I don’t really care

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 30-09 17:00
Tranquility schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:27:
Voor degene die alle kleuren nog eens goed op een rij willen zien, hier een duidelijk YT filmpje die alle kleuren duidelijk laat zien. Zelf neig ik naar de Silver kleur. Lekker techy en fijn neutraal. Glacier vind ik ook wel mooi. Burgundy is helaas geen paars, maar dat wijnrode heeft toch wel iets sjieks. Zwart? Meh, ik heb nooit van zwart gehouden. Niet voor een auto en niet voor een telefoon.

YouTube: iPhone 18 Pro & Max: First Hands-on All Colors!
nice. had in mijn hoofd al besloten om de blauwe te bestellen, en die ziet er echt top uit hier

• THE_BASE
  • Niet online
Simpel polletje gemaakt! :)

https://strawpoll.com/w4nWWkVaWnA

• AMDLegion
Rickrebr schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:17:
heeft er hier iemand ervaring mee met transparante folie op de achterkant en zijkant in plaats van een case? ik heb tot nu toe altijd gewoon zonder case gedaan.
Ik doe even alsof ik dit niet gelezen heb

• Rickrebr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 30-09 10:41
AMDLegion schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:51:
[...]

Ik doe even alsof ik dit niet gelezen heb
Hoezo?

Is dit zo'n rare vraag? ik waardeer hoe een iPhone eruit ziet, ik las dat er ook transparante folie/skins zijn.

• bjornricardo33
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 28-09 21:21
Ik heb nu een iPhone 16 Pro en mijn abonnement loopt bijna af. De accu zit inmiddels op 86% en ik denk er daarom over om te upgraden naar de iPhone 18 Pro. Ik verwacht dat ik nu nog een mooi bedrag voor mijn 16 Pro kan krijgen, terwijl de inruilwaarde over een jaar waarschijnlijk flink lager zal zijn.

iemand een idee hoe camera is tegenover 16 pro en 17 pro?

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45
AMDLegion schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 13:59:
[...]

17 pro en 18 pro hebben vapor chamber nu, dus hij zal niet meer zo heet worden. Voor mij ook een reden om te upgraden want ik kan slecht tegen hitte.
Die warmte moet toch écht ergens heen, die vapor chamber gaat die warmte sneller wegkrijgen van de chip, maar daar stopt het toch..

• Roy Tollenaar
DoubleDot schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:07:
[...]

Die warmte moet toch écht ergens heen, die vapor chamber gaat die warmte sneller wegkrijgen van de chip, maar daar stopt het toch..
Daarom is de behuizing van aluminium die voert namelijk de warmte af aan de omgeving.

• AMDLegion
Rickrebr schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:03:
[...]

Hoezo?

Is dit zo'n rare vraag? ik waardeer hoe een iPhone eruit ziet, ik las dat er ook transparante folie/skins zijn.
Dus je vind het fijn om plastic in je hand te voelen ipv het mooie aluminium?

Het is een stuk gereedschap, dat er een krasje of zelfs een deuk op komt is niet het einde van de wereld. Maakt de iPhone ook persoonlijker als die wat battle scars heeft.

• DoubleDot
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 20:45
Roy Tollenaar schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:08:
[...]

Daarom is de behuizing van aluminium die voert namelijk de warmte af aan de omgeving.
Dat is heel mijn punt Roy, de warmteafvoer is enkel beter geworden van chip -> behuizing, dus die gaat nog altijd lekker warm aanvoelen, volgens mij zelfs nog warmer.

[ Voor 4% gewijzigd door DoubleDot op 11-09-2026 15:10 ]

• AMDLegion
DoubleDot schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:07:
[...]

Hoe lang ben je van plan om op vol vermogen je SOC te pushen dan? De vapor chamber is ervoor bedoeld dat je dat langer kan doen, in de meeste gevallen lang genoeg dat je SoC al gestopt weer is met boosten.

• Roy Tollenaar
DoubleDot schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:09:
[...]

Dat is heel mijn punt Roy, de warmteafvoer is enkel beter geworden van chip -> behuizing, dus die gaat nog altijd lekker warm aanvoelen, volgens mij zelfs nog warmer.
Ja dat klopt maar je hebt minder lag of een dimmend scherm. Hier thuis mijn 17 en de 17 pro van mijn broertje in de zomer heb ik vaak een onleesbaar scherm terwijl de 17 pro nog redelijk te lezen valt. Vandaar dat ik van een mede tweaker een 17 pro overneem.

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:45
Ik kan nog niet echt kiezen qua kleur. Alle 4 hebben ze iets. Omdat ik voor het eerst een hoes ga gebruiken voor mijn nieuwe iPhone wacht ik denk ik eerst even foto’s af hoe bepaalde combinaties eruit zien.

Voor nu twijfel vooral tussen black en glacier.

Of toch de blauwe 17 pro? Ik gebruik het voornamelijk voor app, safari en mail. Dus heb het nieuwe helemaal niet nodig. Apple krijgt het toch voor elkaar om dan voor de nieuwste te gaan😫

Lastig 😅

[ Voor 26% gewijzigd door Dirk0s op 11-09-2026 15:44 ]

• THE_BASE
  • Niet online
Dirk0s schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:43:
Ik kan nog niet echt kiezen qua kleur. Alle 4 hebben ze iets. Omdat ik voor het eerst een hoes ga gebruiken voor mijn nieuwe iPhone wacht ik denk ik eerst even foto’s af hoe bepaalde combinaties eruit zien.

Of toch de blauwe 17 pro? Ik gebruik het voornamelijk voor app, safari en mail. Dus heb het nieuwe helemaal niet nodig. Apple krijgt het toch voor elkaar om dan voor de nieuwste te gaan😫

Lastig 😅
Heb nu meerdere keren Glacier gezien en ik vind ijsblauw wel mooi, maar het is té blauw. Meer blauw dan MacBook Air in elk geval.

Ik ga weer voor classic Silver. Afgelopen jaar ook erg blij mee: klassiek en stijlvol.

• z0bin
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 07:00

Lastig 😅
Tip, op website van de applestore kun je verschillende kleuren hoesjes selecteren met daarin de verschillende kleuren iPhone. Wellicht dat dat op dit moment al een goede indruk geeft.

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 20:28

Lastig 😅
Waarom een hoes? Zonde man!

• turkeyhakan
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Op de website van Apple staat dat de 18 Pro Max wel de nieuwe C2 modem heeft!

Dit hebben ze dus aangepast! Fijn!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v75x4kkNHObiHDWsE8S8AycHo2s=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T7gBfEXrnqUhf7vIkaqRzM1j.jpg?f=fotoalbum_large

• MitchelFC
bjornricardo33 schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 15:05:
Ik heb nu een iPhone 16 Pro en mijn abonnement loopt bijna af. De accu zit inmiddels op 86% en ik denk er daarom over om te upgraden naar de iPhone 18 Pro. Ik verwacht dat ik nu nog een mooi bedrag voor mijn 16 Pro kan krijgen, terwijl de inruilwaarde over een jaar waarschijnlijk flink lager zal zijn.

iemand een idee hoe camera is tegenover 16 pro en 17 pro?
Let wel, bij 85% of 84% daalt de waarde van je iPhone behoorlijk mits je hem ergens inlever zoals bij Swappie

• Roy Tollenaar
turkeyhakan schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 17:40:
Op de website van Apple staat dat de 18 Pro Max wel de nieuwe C2 modem heeft!

Dit hebben ze dus aangepast! Fijn!

[Afbeelding]
Is in de EU enkel de VS heeft geen C2 in de 18 pro max.

• Toppe
  • Laatst online: 21:04

Toppe

Oké ✅

Lastig 😅
https://wheelofnames.com/xzy-5p9

Wel doen wat je als resultaat krijgt hè!

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• Juancho
TNSN schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 17:39:
[...]

Waarom een hoes? Zonde man!
Waarom? Er zijn tegenwoordig hele gave hoesjes en wil je perse de kleur, dan is er altijd nog transparatie toch? En veel beter voor de restwaarde van je toestel als je eens een nieuwe wil. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.

• AMDLegion
Juancho schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:03:
[...]

Waarom? Er zijn tegenwoordig hele gave hoesjes en wil je perse de kleur, dan is er altijd nog transparatie toch? En veel beter voor de restwaarde van je toestel als je eens een nieuwe wil. Maargoed, ieder zijn ding natuurlijk.
Lekker plastic in je handen, betaal je om en nabij de 1500€ of zelfs meer en heb je de kwaliteit van een happy meal.

• Juancho
AMDLegion schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:06:
[...]

Lekker plastic in je handen, betaal je om en nabij de 1500€ of zelfs meer en heb je de kwaliteit van een happy meal.
Niemand verplicht je gelukkig om het te doen. Zoals ik zei, ieder zijn ding. En ieder z'n portemonnee ook natuurlijk.

• Hemdek
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-09 17:16
Iemand ervaringen qua levertijd met Belsimpel? Zit er over na te denken om hem daar te preorderen morgen.

• Jenzo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23-09 15:08
Morgen de 18 Pro Max Deep Black 256 GB pre-orderen. Mijn huidige 13 Pro Max 128 GB heeft inmiddels 77% batterijcapaciteit en de speaker begint wat schel te klinken. Wel een mooi toestel: ik heb er letterlijk de hele wereld mee rondgereisd. Hij geeft nu iig nog wat Apple TradeIn waarde.

Ik leek even gezwicht voor de Duo-hype, maar na er wat rationeler naar te kijken wordt het voor mij toch de 18 PM, vanwege:
  • Extra handeling: voor het grote 7,6"-scherm moet je hem eerst openklappen.
  • Binnendisplay: de nano-texture afwerking is interessant, maar ik vind het minder dat je geen screenprotector kan gebruiken.
  • Kwetsbaarheid: een foldable heeft simpelweg meer mechanische complexiteit en daarmee voor mij meer langetermijnonzekerheid.
  • Kosten: €2.339 voor 256 GB, en daar komt nog een case (€89–149) en eventueel AppleCare+ bij + een screenprotector voor de voorkant. ~€2600-2700?
  • Batterij: tot 31 uur video op het binnendisplay tegenover 45 uur op de 18 Pro Max. Bij veel gebruik van het grote scherm verwacht ik liever geen extra batterijcompromis.
  • MacBook: ik heb mijn MacBook Pro M4 14" vrijwel altijd bij me. Voor serieus AI-werk, Codex en multitasking heb ik dus al een veel groter en krachtiger scherm.
  • Crease: ook al is die sterk verbeterd, een vouwbaar OLED-display blijft een langetermijnvraagteken qua slijtage.
  • Apple Pencil: leuk dat het kan, maar ik heb er simpelweg geen behoefte aan.
  • Face ID: liever Face ID dan Touch ID. Mijn Apple Watch kan het ontgrendelen deels opvangen, maar toch weer extra handelen als hij bijv. op de tafel ligt, of op een houden staat.
Benieuwd hoe anderen hiernaar kijken. 🙂

 MacBook Pro M4  iPhone 18 Pro Max + S24 Ultra  Apple Watch Ultra

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 18:38
Weet iemand of de iPhone 18 pro/pro max vanaf morgen te zien is in een winkel of is dit pas bij release date?

• THE_BASE
  • Niet online
Knamix schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:34:
Weet iemand of de iPhone 18 pro/pro max vanaf morgen te zien is in een winkel of is dit pas bij release date?
Nogmaals: vanaf vrijdag.

Echt, waarom lezen mensen niet even een paar pages terug? :s

• THE_BASE
  • Niet online
Jenzo schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:34:
Morgen de 18 Pro Max Deep Black 256 GB pre-orderen. Mijn huidige 13 Pro Max 128 GB heeft inmiddels 77% batterijcapaciteit en de speaker begint wat schel te klinken. Wel een mooi toestel: ik heb er letterlijk de hele wereld mee rondgereisd. Hij geeft nu iig nog wat Apple TradeIn waarde.

Ik leek even gezwicht voor de Duo-hype, maar na er wat rationeler naar te kijken wordt het voor mij toch de 18 PM, vanwege:
  • Binnendisplay: de nano-texture afwerking is interessant, maar ik vind het minder dat je geen screenprotector kan gebruiken.
  • Kwetsbaarheid: een foldable heeft simpelweg meer mechanische complexiteit en daarmee voor mij meer langetermijnonzekerheid.
  • Kosten: €2.339 voor 256 GB, en daar komt nog een case (€89–149) en eventueel AppleCare+ bij + een screenprotector voor de voorkant. ~€2600-2700?
  • Batterij: tot 31 uur video op het binnendisplay tegenover 45 uur op de 18 Pro Max. Bij veel gebruik van het grote scherm verwacht ik liever geen extra batterijcompromis.
  • MacBook: ik heb mijn MacBook Pro M4 14" vrijwel altijd bij me. Voor serieus AI-werk, Codex en multitasking heb ik dus al een veel groter en krachtiger scherm.
  • Crease: ook al is die sterk verbeterd, een vouwbaar OLED-display blijft een langetermijnvraagteken qua slijtage.
  • Face ID: liever Face ID dan Touch ID. Mijn Apple Watch kan het ontgrendelen deels opvangen, maar toch weer extra handelen als hij bijv. op de tafel ligt, of op een houden staat.
Same. Gaaf ding, maar denk dat ik meer een iPhone gebruik zonder uit te klappen. Wil gewoon FaceID, swipen en naar Safari. Of welke app dan ook. Het geld is het probleem niet, maar ik zie geen usecase.

• THE_BASE
  • Niet online
Hemdek schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:31:
Iemand ervaringen qua levertijd met Belsimpel? Zit er over na te denken om hem daar te preorderen morgen.
Meestal wel redelijke voorraad. Beter dan Mobiel.nl, daar gaan de mensen vaak teleurgesteld het Levertijden topic door.

• Toppe
  • Laatst online: 21:04

Toppe

Oké ✅

Jenzo schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:34:

Eens. Maar toch neem ik de Duo want YOLO

🏁 F1HUB.APP | De essentie van Formule 1. Geen ruis, geen advertenties, alleen pure data en statistieken. Real-time racing insights.

• TNSN
  • Registratie: September 2022
  • Laatst online: 20:28
Juancho schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:03:
[...]

Ik vind het zonde om een mooi stukje hardware in een hoes te verstoppen, als je voorzichtig bent met je spullen heeft het namelijk niks met je restwaarde van doen.

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 06:43
AMDLegion schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 19:06:
[...]

Het is een gebruiksvoorwerp. Vliegt de auto door. M’n 2 kids (2 en 4) kunnen ermee aan de haal. Klettert regelmatig uit m’n klauwen op werk/bureau. Het idee alleen al dat ik straks €600 moet betalen voor een reparatie….amehoela 🤣

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Let op:
Voor levertijden en beschikbaarheid is er:
[iPhone] Levertijd & Beschikbaarheid – Deel 6
Voor importeren en losse koop is er:
[iPhone] Importeren en / of losse koop - deel 6
Discussies over providers en abonnementen mogen in:
[iPhone] Provider(s) & Abonnementen - deel 11

Als je wilt babbelen, gezellig kletsen, of slowchatten kom dan naar #apple-talk op de officiële Tweakers Discord.