"When you grow up your heart dies"
Dat inderdaad. Snap de Antonelli hypetrein nog altijd niet, maar dat zal wel aan mij liggen.sjaool schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:40:
[...]
Een reality check is ook wel eens goed. Leert hij alleen maar van.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
26 Sept 2026, 14:40:29, Lap 51
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hadjar podium!!
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Knipt U thuis ook kaartjes? Verdomd interessant, maar gaat u verder... R.I.P. Wim T Schippers
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
10 sec risico was te doenStefanVerkerk schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:42:
Oh VER, je ging wel heel snel op RUS af bij die dubbele gele vlag... oei.
Was het dubbel? Dacht enkel te zienStefanVerkerk schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:42:
Oh VER, je ging wel heel snel op RUS af bij die dubbele gele vlag... oei.
| 1 | RUS | 1:47.230 |
| 2 | VER | 1:46.520 |
| 3 | HAD | 1:47.805 |
| 4 | LEC | 1:48.699 |
| 5 | ANT | 1:48.032 |
| 6 | HAM | 1:49.739 |
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
In de Race Control Messages staat van wel:PeacekeeperNL schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:43:
[...]
Was het dubbel? Dacht enkel te zien
YELLOW IN TRACK SECTOR 14
26 Sept 2026, 14:40:52, Lap 51
DOUBLE YELLOW IN TRACK SECTOR 15
26 Sept 2026, 14:40:52, Lap 51
Fotofinish voor LIN en OCOQuad schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:43:
Pfff bijna een fotofinish, wat een lekkere race voor Redbull vandaag. En wat een baaldag voor McLaren zeg.
Dat was ook mijn gedachte.ParaDroid2 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:43:
Bizar dat daar geen (V)SC was. Ik snap dat het niet wenselijk is om onder (V)SC te eindigen, maar Bottas stond op een enorm gevaarlijke plek.
- DaniëlWW2
- Niet online
Ronde na ronde zag je gewoon dat Max inliep met de slip stream en toen stopte het. Die Mercedes trekt gewoon door waar de RBR zonder batterij zit.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Onzin. RBR heeft de snelste motor.DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:45:
Als Mercedes die duidelijk betere deployment niet had, dan had Max het hier wel gepakt.
Ronde na ronde zag je gewoon dat Max inliep met de slip stream en toen stopte het. Die Mercedes trekt gewoon door waar de RBR zonder batterij zit.
Even terug gekeken, single yellow turn 14, double turn 15 daarna weer groen.PeacekeeperNL schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:43:
[...]
Was het dubbel? Dacht enkel te zien
26 Sept 2026, 14:47:27, Lap 51
Die waren waarschijnlijk compleet geflatspot?StefanVerkerk schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:49:
PIA P14... die heeft nauwelijks nog iets kunnen herstellen op zijn mediums. Wat ongelofelijk pijnlijk zeg.
---RAWE CEEK!!!---
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 43 (COL) - CAUSING A COLLISION (16:11:31)
26 Sept 2026, 14:50:45, Lap 51
Morgen gewoon random een race terugkijken uit het F1TV archiefCharles Hill schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:50:
Zo, nu nog een halve zaterdag en hele zondag over, vreemd 😏
Je kunt ook de Baku 2025 quali terugkijken. Zit je ook 2 uurtjes te genieten.Jasphur schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:52:
[...]
Morgen gewoon random een race terugkijken uit het F1TV archief
Zeg tegen vrouwlief dat dit een langere kwalificatie was.Charles Hill schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:50:
Morgen nog de race.
Moet je niet per ongeluk Canada 2011 of België 1998 pakken, dan is je middag in 1x voorbij.Jasphur schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:52:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk als COL z'n zitje kwijtraakt? Die penalty staat toch op naam?StefanVerkerk schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:51:
COL gaat een gridstraf krijgen bij de volgende race:
FIA STEWARDS: 10 SECOND TIME PENALTY FOR CAR 43 (COL) - CAUSING A COLLISION (16:11:31)
26 Sept 2026, 14:50:45, Lap 51
per aspera ad astra
26 Sept 2026, 14:54:20, Lap 51
If his mum had balls, she would have been his dad...DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:45:
Als Mercedes die duidelijk betere deployment niet had, dan had Max het hier wel gepakt....
Er is nog F2 te kijken 😄Jasphur schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:52:
[...]
Zat zelf aan Spanje 2016 te denken.Transportman schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:54:
[...]
Moet je niet per ongeluk Canada 2011 of België 1998 pakken, dan is je middag in 1x voorbij.
- DaniëlWW2
- Niet online
Spa 2021.Transportman schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:54:
[...]
Moet je niet per ongeluk Canada 2011 of België 1998 pakken, dan is je middag in 1x voorbij.
ik moet morgen echt niet op de fiets naar mn werk stappen iddCharles Hill schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:50:
maar leuke race vooral het einde
After de race? Really?StefanVerkerk schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:55:
FIA STEWARDS: TURN 15 INCIDENT INVOLVING CAR 77 (BOT) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE (16:42:31)
26 Sept 2026, 14:54:20, Lap 51
Ja, en net zoveel als zijn teamgenoot. BijzonderLAD93 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:00:
Hoorde ik nou dat RUS pas 8 career wins heeft? Valt me flink tegen..
Staat ie weer gelijk met zijn teamgenoot KimiLAD93 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:00:
Mijn vrouw heeft een grondige gruwelijke hekel aan RUS….. ze moest hier smakelijk om lachen! 😆LAD93 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:00:
Russell wel compleet verdiend gewonnen, het werd nog spannend door de safety car en dat die laatste situatie ook geen (virtual) safety car was slaat echt helemaal nergens op, als Max daardoor nog gewonnen had had dat ook echt vies gevoeld.
Knappe race van Hadjar ook... Vraag me af of ze niet (met max op mediums en hadjar op softs) alsnog hadden moeten switchen toen Hadjar meer pace had, dan kon die misschien richting Russell en Max mee in de slipstream etc.
Sinds 2026 / dit jaar blijven penalties officieel een jaar staan.Emgeebee schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 14:54:
[...]
Hoe werkt dat eigenlijk als COL z'n zitje kwijtraakt? Die penalty staat toch op naam?
Eerder gegeven penalties zouden oneindig zijn. Waarbij Bottas nog een penalty van Abu Dhabi 2024 op zijn naam had staan toen hij dit jaar bij Cadillac zijn carrière herstartte. Maar uiteindelijk heeft de FIA die "kwijtgescholden".
(En zo heeft Button formeel ook nog een bonnetje van Monaco 2017 toen hij voor Alonso in viel, voor zijn crash met Wehrlein)
Altijd 8 meer dan wij bij elkaar.PeepPeepPeep schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:09:
[...]
Mijn vrouw heeft een grondige gruwelijke hekel aan RUS….. ze moest hier smakelijk om lachen! 😆
Je bedoelt natuurlijk dat het er 8 teveel zijn.
7 dan want die van vandaag was gewoon verdiendFrappuccino schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:55:
[...]
Je bedoelt natuurlijk dat het er 8 teveel zijn.
Want als je met circa 0.8s voorsprong kwalificeert ligt het aan de rijder en niet aan de auto waar ze ook nog geen ADUO op los hebben gelaten.Wognummer schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:03:
[...]
7 dan want die van vandaag was gewoon verdiend
Ieder zijn ding, ik weet wel betere tijdsbestedingen te bedenken dan dat gedrocht terugkijken.
Hij kwam pas in 2022 bij Mercedes, toen Mercedes niet meer het dominante team was. En dit jaar is Mercedes wel weer het beste team, maar met wat DNFs en een teamgenoot die vorig jaar een rookie was en de nodige fouten maakte een enorme stap vooruit heeft gezet is het nog steeds knap lastig om te winnen, want er kan er maar 1 winnen.LAD93 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 15:00:
ik snap je punt hoor maar hij heeft gewoon een goede race gereden vandaag zonder veel dramaFrappuccino schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:22:
[...]
Want als je met circa 0.8s voorsprong kwalificeert ligt het aan de rijder en niet aan de auto waar ze ook nog geen ADUO op los hebben gelaten.
Antonelli lijkt wel normaal gesproken de snellere coureur te zijn, het is natuurlijk ook wel wat als je teamgenoot bent van zo’n getalenteerde rijder. Maar vooral dit jaar had Russell meer overwinningen moeten behalen als hij echt zichzelf als #1 van Mercedes had willen positioneren.Transportman schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:25:
[...]
Ieder zijn ding, ik weet wel betere tijdsbestedingen te bedenken dan dat gedrocht terugkijken.
[...]
Hij kwam pas in 2022 bij Mercedes, toen Mercedes niet meer het dominante team was. En dit jaar is Mercedes wel weer het beste team, maar met wat DNFs en een teamgenoot die vorig jaar een rookie was en de nodige fouten maakte een enorme stap vooruit heeft gezet is het nog steeds knap lastig om te winnen, want er kan er maar 1 winnen.
Het is meer dat ik verbaasd ben dat iemand die pas 8 keer gewonnen heeft al dat vedette gedrag vertoont.Transportman schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 16:25:
[...]
[...]
Hij kwam pas in 2022 bij Mercedes, toen Mercedes niet meer het dominante team was. En dit jaar is Mercedes wel weer het beste team, maar met wat DNFs en een teamgenoot die vorig jaar een rookie was en de nodige fouten maakte een enorme stap vooruit heeft gezet is het nog steeds knap lastig om te winnen, want er kan er maar 1 winnen.
per aspera ad astra
Toffe race om te zien!
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Want
Toen Taylor Swift in 2025 "The Life of a Showgirl" uitbracht
- pakte Russell pole position
- won Russell de race
- eindigden Russell en Verstappen als 1e en 2e
Nu Taylor Swift "The Life of a Showgirl: The Encore" uitgebracht heeft
- pakt Russell wederom pole position
- wint Russell wederom de race
- eindigen Russell en Verstappen wederom als 1e en 2e
Zelfde ook met Lindblad en Ocon. "0,0
Meen zelfs dat de tijdwaarneming technisch in 4 decimalen is. Maar het reglement etc is opgesteld voor 3. Dat extra decimaal is meer "experimenteel". Maar bv die Canada kwalificatie met Russell vs Verstappen op 0,000 is er een vierde decimaal gemeten waardoor onofficieel een van de twee, waarschijnlijk, daadwerkelijk sneller was. (Tenzij het gemeten verschil daadwerkelijk 0,0000 was, wat uiteraard nog onwaarschijnlijker is)
Zo vind je altijd wel iets.henri86 schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 19:11:
Het lijkt erop dat Mercedes al een voorgevoel had met deze post van gisteren
Want
Toen Taylor Swift in 2025 "The Life of a Showgirl" uitbracht
- pakte Russell pole position
- won Russell de race
- eindigden Russell en Verstappen als 1e en 2e
Nu Taylor Swift "The Life of a Showgirl: The Encore" uitgebracht heeft
- pakt Russell wederom pole position
- wint Russell wederom de race
- eindigen Russell en Verstappen wederom als 1e en 2e
Verstappen heeft elke race gewonnen de race nadat Hamilton bij Ferrari een DNF of DSQ had. Na Hamiltons DNF in Madrid had Verstappen nu dus "moeten" winnen.
Dan nog een groot verschil met kwalificatie! Daar was het gat 0,8 en in de race maar 0,2 🤣😋RobertMe schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 19:15:
Je ziet wel weer wat het effect van het afronden op 1 decimaal is "gat tussen Verstappen en Russell was maar 0,1". Nou..., het gat was 0,196. Dus eerder 0,2.
Zelfde ook met Lindblad en Ocon. "0,0", terwijl het 0,030 was. De tijdwaarneming is nog steeds in 3 decimalen en de officiële uitslag ook. Maar door extra getalletjes weg te gooien lijkt het veel spectaculairder.
Meen zelfs dat de tijdwaarneming technisch in 4 decimalen is. Maar het reglement etc is opgesteld voor 3. Dat extra decimaal is meer "experimenteel". Maar bv die Canada kwalificatie met Russell vs Verstappen op 0,000 is er een vierde decimaal gemeten waardoor onofficieel een van de twee, waarschijnlijk, daadwerkelijk sneller was. (Tenzij het gemeten verschil daadwerkelijk 0,0000 was, wat uiteraard nog onwaarschijnlijker is)
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Daarna versneld kwalificatie en race teruggekeken. Vermakelijk.
Werken maakt meer kapot dan je lief is.
Morgen op werk maar terugkijken. Dat zal ze leren nadat ze mij hebben aangenomen
/s
All your base are belong to us
Het grappige is dat Mercedes nog die Russell/Taylor vergelijking postte dit weekend.RobertMe schreef op zaterdag 26 september 2026 @ 19:16:
[...]
Zo vind je altijd wel iets.
Verstappen heeft elke race gewonnen de race nadat Hamilton bij Ferrari een DNF of DSQ had. Na Hamiltons DNF in Madrid had Verstappen nu dus "moeten" winnen.
Brazilië 2024 misschien? 2016 is al te vaak terug gekeken.
Lando heeft weer eens last van geheugenverlies... Zou ie dit ook vinden van Antonelli? (Oostenrijk '25). Heeft hem notabene min of meer zijn wereldtitel opgeleverd.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/V4ZZciOxI59JoIXNWw7A6MdT.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/lhM6pkry0AvKJvagEVdrrx8i.jpg?f=fotoalbum_large)