---RAWE CEEK!!!---
Als laatste de lijn over gaan is wel een Max strategie. doet hij regelmatig in de Q.gambieter schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:05:
P8, dat is echt zwakke strategie.
met de risico's die er bij zitten.. zoals nu
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het is te hopen dat de race pace op orde is. P8 is wel een tegenvaller.StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:06:
VER had NOR nodig voor zijn tow. NOR viel er tussenuit. VER kreeg ook nog eens te maken met de (enkele) gele vlag van NOR.
Gegokt en verloren.
"When you grow up your heart dies"
Mijn boefje is liev!
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Mja, 1,5s achter, zoveel verlies je niet bij geel, toch? Helemaal niet als je in de bochten rijdt?JB schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:06:
Viaplay... geel op het scherm maar niet begrijpen dat VER niet verbeterd...
Er zijn eerder poles gezet met geelJB schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:06:
Viaplay... geel op het scherm maar niet begrijpen dat VER niet verbeterd...
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Zal vast ook wel "een niet meer haalbare kaart" gevoel mee hebben gespeeldTreveo schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:07:
[...]
Mja, 1,5s achter, zoveel verlies je niet bij geel, toch? Helemaal niet als je in de bochten rijdt?
Mijn boefje is liev!
25 Sept 2026, 15:07:46
Ja, Red Bull heeft hier niks mee te makenbasvn schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:06:
[...]
Als laatste de lijn over gaan is wel een Max strategie. doet hij regelmatig in de Q.
Sterkste verbrandingsmotor, gigalang recht stuk en je dan P8 kwalificeren. Afschrijven die man.
/s
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.
Max was onder normale omstandigheden echt wel in de top 3 gekomen.Charles Hill schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:09:
Het risico om zo laat de snelste ronde te willen neerzetten, met geel ben je kansloos zoals nu met Verstappen. De snelheid is er wel, anders stond Hadjar daar niet.
Alle sessies zat ie er gewoon bij.
25 Sept 2026, 15:10:41
ff een instelling op het stuur aanpassen en hoppa, we vinden weer een paar tienden. Het met spanning op het randje van de stoel zitten om te zien welke coureur nog een paar honderdsten van de tijd kan afsnoepen door op het uiterste randje te rijden is echt iets uit het verleden hè…?
Wordt een mooie race dus morgenExocet schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:11:
[...]
Max was onder normale omstandigheden echt wel in de top 3 gekomen.
Alle sessies zat ie er gewoon bij.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Het is wel meer dan dat. Meer grip, een goede slipstream, lichtere auto per ronde. Dat scheelt telkens een paar tiende.D-Ed schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:11:
Die grote happen paars iedere keer in beeld alsof het niks is.. Hier zit toch geen spanning meer in zeg..![]()
ff een instelling op het stuur aanpassen en hoppa, we vinden weer een paar tienden. Het met spanning op het randje van de stoel zitten om te zien welke coureur nog een paar honderdsten van de tijd kan afsnoepen door op het uiterste randje te rijden is echt iets uit het verleden hè…?
en ANT vanaf P16! kijken of die een inhaalrace kan verzorgen
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Hoeveel rode vlaggen dit jaar?basvn schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:15:
[...]
en ANT vanaf P16! kijken of die een inhaalrace kan verzorgen
Dat kan als je al een goede tijd hebt gezet.basvn schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:06:
Als laatste de lijn over gaan is wel een Max strategie. doet hij regelmatig in de Q.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Kan zomaar 0 zijn, je weet het niet met deze baan.
Ok, blijkbaar ook problemen met de batterij, wilde niet echt opladen blijkbaar.Treveo schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:07:
[...]
Mja, 1,5s achter, zoveel verlies je niet bij geel, toch? Helemaal niet als je in de bochten rijdt?
Bron?Treveo schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:46:
[...]
Ok, blijkbaar ook problemen met de batterij, wilde niet echt opladen blijkbaar.
Sja, ik weet hoe het werkt maar het valt toch niet meer te volgen, dat Verstappen notabene in de qualificatie nog als last resort een instelling aanpast om z’n batterij beter te laden en daardoor zo meerdere tienden weet te vinden… Is toch geen lol aan zo.. Alsof heel de vrije trainingen en build op naar die laatste ronden niet eens nodig zijn. Norris en Piastri ook, bijna afgeschreven en hoppa. Staan ze weer. Het voelt voor mij echt wel anders als het zandbaggen van ‘vroeger’ van Mercedes.. Het spektakel is gewoon weg.Charles Hill schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:14:
[...]
Het is wel meer dan dat. Meer grip, een goede slipstream, lichtere auto per ronde. Dat scheelt telkens een paar tiende.
Deze heeft iets meer info, ook over de banden: https://www.gpblog.com/nl/nieuws/verstappen-woest-na-drama-in-baku-ik-dacht-flikker-op
De start opstelling heeft alles in zich voor een goede T2 of T3 pile upMarc H schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:07:
Nou Max, begin de race maar op rood en hoop op een gele/rode vlag.
Sainz P9, kudo's voor dat hondenhok!!
[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 25-09-2026 17:21 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
https://www.motorsport.co...-than-it-seemed/10858971/Verstappen says the internal combustion engine was not working properly during qualifying, which then led to further problems. The Red Bull driver adds that he will not receive a grid penalty in the event of an engine change
duidelijk een ADUO boost nodig"The top speed just became less and less. On that second lap in Q3, my battery wasn’t charging either, but that was obviously because the combustion engine had a problem. That causes a lot of misfires and a lot of other problems, and it confuses the system completely."
[ Voor 28% gewijzigd door YakuzA op 25-09-2026 18:11 ]
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Haha, die Sainz toch. Toch een gevalletje 'ja, ik was het eerste rode kruis voorbij en toen het ongeval, dus toen ben ik verder gaan rijden onder het volgende rode kruis want ik zag niks meer'. Iets wat je in het dagelijks leven zo vaak ziet maar wat ze bij de FIA dus geen grapje vinden.Chocoball schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 18:26:
Gridstraffen voor Sainz (-5) en Perez (-3). Daarnaast nog 2 strafpunten voor Sainz.
[Afbeelding][Afbeelding]
[Afbeelding]
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |