25 Sept 2026, 13:57:33
Gewoon 2e scherm aan tochStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 13:55:
Veel kijkplezier iedereen! En sterkte aan de kantoortijgers die nog even doormoeten... haha.
De start van de kwalificatie is uitgesteld omdat de baan nog steeds schoongemaakt wordt, er zou nog rommel op de baan liggen.
Gewoon via de werk tablet er naast :-)
Kaptein50 - MB50 - Happy50 - GT750 - CB750C - VFR750F - Variant50 - SH100 - SH150 - Password250 - Z750 - Liberty50 - ST125LC - HD200 - BeverlyS300HPE - 368G - Beverly350ST
Mijn boefje is liev!
Mooi, had net al iemand gewaarschuwd ff te wachten met boodschappen doen om nog op tijd te kunnen kijken, die heeft nu wat spelingStefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:01:
Q1 WILL START AT 14:04
25 Sept 2026, 14:00:34
[ Voor 11% gewijzigd door StefanVerkerk op 25-09-2026 14:13 ]
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
"When you grow up your heart dies"
- DaniëlWW2
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wel mooi dat hij 'sorry guys' zegt.DaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:17:
Gewoon afgebroken, linksvoor.
Ik heb andere weleens horen roepen dat het aan de auto lag.
Ondertussen rijdt Max gewoon weer groene en een paarse sectors haha
per aspera ad astra
Wie wordt de 'GP' van volgend seizoen eigenlijk?StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:18:
GP tegen Max: "Okay, Max. So we're at the stage where we are safe, so no risk, but I think we'll stay out for one more, please."
Ondertussen rijdt Max gewoon weer groene en een paarse sectors haha
De vaste vervanger van GP.HollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:19:
[...]
Wie wordt de 'GP' van volgend seizoen eigenlijk?
Tom Hart dus.
[ Voor 4% gewijzigd door sjaool op 25-09-2026 14:21 ]
Tja, drones zijn ook goed voor andere dingen tegenwoordig..LAD93 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:19:
De eerste keer dat de FOM een drone gebruikte om te filmen werd ik onwijs misselijk, volgens mij was dat in Silverstone.. maar man, wat hebben ze daar een aantal sprongen gemaakt zeg - al die dronebeelden zijn tegenwoordig om te smullen.
Tom HartHollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:19:
[...]
Wie wordt de 'GP' van volgend seizoen eigenlijk?
Doet Antonelli en Piastrietje?
Oh wie precies? Ik volg het niet zo intensief.
Vind het nog gek om GP te horen, zeker omdat VER toch doorgaat bij RB.
1 keer een muurtje in Baku is geen schande.Luapper schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:21:
Doet Antonelli en Piastrietje?
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Je vraag is inmiddels beantwoord. Ik wist zijn naam zo niet direct uit mijn hoofd. Maar het is Tom Hart die Max al vaker heeft bijgestaan in de race.HollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:21:
[...]
Oh wie precies? Ik volg het niet zo intensief.
Vind het nog gek om GP te horen, zeker omdat VER toch doorgaat bij RB.
Maar wel een schadehoevenpe schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:22:
[...]
1 keer een muurtje in Baku is geen schande.
Maar hij start dan wel als 15e toch? (als het zo blijft)
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
CorrectHollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:23:
[...]
16e, Q2 zijn nu de eerste 16 omdat er een extra team isHollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:23:
[...]
Wel als je in bocht één tegen boarding aan de binnenkant van de bocht rijdt. Dat is gewoon een domme fout.hoevenpe schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:22:
[...]
1 keer een muurtje in Baku is geen schande.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
25 Sept 2026, 14:25:10
INCIDENT INVOLVING CAR 77 (BOT) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (16:21:45)
25 Sept 2026, 14:26:58
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik vind eigenlijk dat je misschien moet zeggen: als je 3x niet op rij in Q2 komt, dan doe je komende 3x niet mee aan de Q.skimine schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:25:
[...]
16e, Q2 zijn nu de eerste 16 omdat er een extra team is
Stroll rijdt echt in de weg.
'Super close to the wall'... nog een flink stuk van de baan ongebruikt Max, kom op!
Kimi met -5 ofzodurian schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:29:
Ocon was closer met z'n 0 :-)
25 Sept 2026, 14:29:45
De factor "auto" speelt ook nog mee. En ik denk niet dat de sport er echt beter van wordt als de teams met de slechtste auto's elke drie races van rijders moeten wisselenHollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:28:
[...]
Ik vind eigenlijk dat je misschien moet zeggen: als je 3x niet op rij in Q2 komt, dan doe je komende 3x niet mee aan de Q.
(Overigens vraag ik mij ook wel eens af wat Stroll hier nog doet.)
Misschien handiger dat er iemand bij AMR eens tegen papa Stroll gaat zeggen dat Junior beter een functie elders kan gaan zoeken.HollowGamer schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:28:
[...]
Ik vind eigenlijk dat je misschien moet zeggen: als je 3x niet op rij in Q2 komt, dan doe je komende 3x niet mee aan de Q.
De vaste vervanger van GP, toen die vorig jaar een aantal GPs over sloeg, was Simon Rennie
Tom Hart is Verstappens performance engineer en heeft momenteel dus een andere functie. Zou eerst naar Williams gaan per 2027(?) om daar race engineer te worden. Maar Red Bull heeft hem weten te strikken om te blijven.
En helemaal in Q1, waar hij echt niet eerste hoeft te zijn om door te gaan.Marc H schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:26:
[...]
Wel als je in bocht één tegen boarding aan de binnenkant van de bocht rijdt. Dat is gewoon een domme fout.
Tom Hart heeft hem dit jaar toch ook al een paar keer vervangen?RobertMe schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:36:
[...]
De vaste vervanger van GP, toen die vorig jaar een aantal GPs over sloeg, was Simon RennieDe voormalig race engineer van Ricciardo, Webber, de originele Kimi (hij was de ontvanger van de "Leave me alone, I know what to do").
Tom Hart is Verstappens performance engineer en heeft momenteel dus een andere functie. Zou eerst naar Williams gaan per 2027(?) om daar race engineer te worden. Maar Red Bull heeft hem weten te strikken om te blijven.
Je hoort hem op het lange rechte stuk gewoon steeds langzamer gaan.StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:43:
VER op P2 met +0.020 op RUS (P1). Op zich niet gek.
- DaniëlWW2
- Niet online
Max verloor 0.3s op het rechte stuk.StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:43:
VER op P2 met +0.020 op RUS (P1). Op zich niet gek.
Je zal maar de beste motor hebben zeg.
---RAWE CEEK!!!---
En beide RB's eruit in Q2, met dezelfde sterkste motor ... OpvallendDaniëlWW2 schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:46:
[...]
Max verloor 0.3s op het rechte stuk.
Je zal maar de beste motor hebben zeg.
Ik heb wel iets gelezen dat Tom Hart dit jaar een aantal FPs al als race engineer dienst zal doen "om in te werken". Volgens mij is GP ook gewoon alle weekenden aanwezig geweest? Dus dan is Hart ook niet "vervanger" maar doet die het "in opleiding". De vaste vervanger vorig jaar, omdat GP daadwerkelijk niet aanwezig was, was Simon Rennie.sjaool schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:44:
[...]
Tom Hart heeft hem dit jaar toch ook al een paar keer vervangen?
Overigens hebben ze een paar jaar terug in Abu Dhabi bij FP1 de junior in beide auto's (van Verstappen en Perez) gezet, met de performance engineer als race engineer. Dat waren toen dan Hart en Richard Wood. Waarbij Richard Wood later al gepromoveerd is naar race engineer, bij het vertrek van Perez (en Hugh Bird als race engineer aan die kant van de garage). Maar ook toen was het als "experiment" en niet omdat de race engineers vervangen moesten worden.
Volledig mee eens.NoFearCreations schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 14:48:
Hadjar doet het erg goed!
Hij heeft tot nu toe weinig last van het "Zitje naast Max" syndroom.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Knipt U thuis ook kaartjes? Verdomd interessant, maar gaat u verder... R.I.P. Wim T Schippers
---RAWE CEEK!!!---
Gewoon weer ouderwets sandbaggen en liegen
Laten we eerst nou gewoon eens afwachten voordat we conclusies trekken.Het Peertje schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:00:
Waxht nog ff 5 min... de tijden zijn hoog. Behalve Mclaren heeft iedereen trage rondjes gereden.Het Peertje schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:00:
Zei Norris gisteren niet: "Denken jullie echt dat we 1,5s goed kunnen maken?”..?
I served in a company of heroes.
Knipt U thuis ook kaartjes? Verdomd interessant, maar gaat u verder... R.I.P. Wim T Schippers
Russell erg snel.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
StefanVerkerk schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:01:
[...]
Laten we eerst nou gewoon eens afwachten voordat we conclusies trekken.
Sandbagging zeg ik jeVuvuzela schreef op vrijdag 25 september 2026 @ 15:01:
[...]
Waxht nog ff 5 min... de tijden zijn hoog. Behalve Mclaren heeft iedereen trage rondjes gereden.
[ Voor 33% gewijzigd door Het Peertje op 25-09-2026 15:07 ]
Gegokt en verloren.
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/z4rGqJuLTwlj5SNTz5b3KWp7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zaEEf9pzAdhrWv95ZR8GguVJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ocv3TEauTg0mR6Ah82UCJUt9.jpg?f=fotoalbum_large)