I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Dit duurt langer, dus meer waar voor je geldjaapstobbe schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:06:
ZIt je dan met je dure kaarten
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
En dan vraag ik me af… hoe scherp ben je als je niet fit bent. Gewoon een fout.JB schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 17:35:
Poh Max in het vierkantje. Die is hartstikke ziek…
Mijn boefje is liev!
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Antonelli zal wel balen dat hij zo van P2 moet starten, die kant zag er niet echt lekker droog uit.
Nou nee, dat lijkt me duidelijk. En met onverwacht bedoelde ik ook niet direct een crash.
Wat een techniek bevatten die wagens toch ook. Prachtig!
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Degenen die op hard gestart zijn sowieso niet.PWM schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
Redden ze het nu met harde banden tot het einde?
En gelijk al geen saaie optochtAPClll schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
[...]
Dit duurt langer, dus meer waar voor je geld
Die plekken hebben wel waar voor hun geld gekregen
Kost hem zeker het kampioenschapPatrickC schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
Dit is toch wel één van Max’s grootste en zeldzame fouten in de F1… juist op dit moment…
Deed die nog mee 😁
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
23 Aug 2026, 15:11:46, Lap 3
Dan ben je gewoon een lutser die krijgt wat ie verdientMarc3l schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:08:
Alonso nog in een interview vanochtend, Max maakt nooit fouten.
Wel zuur als je alleen voor Max bent gekomen.
Nooit tegensturen in een kombocht.
Blijven rechts/mee-sturen en accepteren dat het mis gaat, en hopen dat je in de spin de barriere mist.
How do you save a random generator ?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Mwa, het is een grote fout in de zin dat zijn auto is afgeschreven. Het is geen grote fout in de zin dat er bijna 0 kansen waren deze race, dus dan neem je misschien wat meer risico en strakkere lijnen, auto is gewoon te langzaam. Het is niet alsof hij voor een kampioenschap vecht.PatrickC schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
Dit is toch wel één van Max’s grootste en zeldzame fouten in de F1… juist op dit moment…
[ Voor 5% gewijzigd door talkatoo op 23-08-2026 15:13 ]
Want die/je gaat alleen voor Verstappen?miicker schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:08:
Nr 1 regel bij een (deels) natte baan toch, NIET op de witte lijnen rijden...
Stomme fout. Heel jammer voor de aanwezige fans die €600+ voor een kaartje hebben betaald. Gelukkig zelf besloten niet te gaan
Station Zandvoort heeft een webcam op YouTube.Deruxian schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
Is het al druk bij de uitgang?
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
Nagenoeg wel inderdaad, alleen een spin ipv wegklappen naar links, de muur in.Exocet schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:13:
Bortoleto had geluk zeg, hetzelfde als Verstappen
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Geen echte F1 fans.TinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
Want die/je gaat alleen voor Verstappen?
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Piastri en Leclerc gingen lekker van die kant. (Piastri zal alleen vast achter een stilstaande Russell)TheBrut3 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:09:
Die versnellingsbak zal ook wel naar de klote zijn.
Antonelli zal wel balen dat hij zo van P2 moet starten, die kant zag er niet echt lekker droog uit.
Maar zou de RB van Verstappen niet de enige zijn met een alternatieve strategie? Ik weet nu niet echt waar op te letten de rest van de race. Hopelijk niet enkel rijdersfouten en hopelijk is er nog een echte inhaalactie deze race.
All your base are belong to us
I mean.. laten we er geen doekjes om binden de meeste gaan alleen voor Verstappen, jaTinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
AW_Bos schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:14:
[...]
Station Zandvoort heeft een webcam op YouTube.
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Toegegeven, ik zou het ergens wel mooi vinden als bij de herstart de tribunes leeg zijn, wat meteen laat zien waarom een GP hier niet rendabel is.dglavimans schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:14:
[...]
I mean.. laten we er geen doekjes om binden de meeste gaan alleen voor Verstappen, ja
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Ik had lang voor deze race al het gevoel dat het niks ging worden...PalingDrone schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:04:
[...]
Ah, gelukkig, je bent er, was al ff bang dat er dit weekend iets met MOA... was
Niet eens dit. Nee, dit is een circuit dat erg technisch is, maar niet langzaam. Je gaat hier toch flink wat op het gas, maar door een vloeiend circuit met allemaal bochten. Dan moet je een auto hebben die qua vermogen in orde is, ook de elektrische delen. Daarnaast moet je auto ook goed op de baan liggen en afgesteld zijn. En het is natuurlijk een sprint weekend.
Ook al begrepen dat Max eigenlijk ziek is. Kon er ook nog wel.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ik gok minstens de helft...TinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
Volgens mij was het een muur, geen boom 😎
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Nou redding... Das gewoon hopen dat je goed zit.StefanVerkerk schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:17:
Zo, die redding van HUL is ook wel de redding van het jaar. Die mag staatsloten gaan kopen voor het team.
Jup, die heeft duidelijk z'n weekend niet, snel onder de wol, uitzieken en daarna weer volgas verderDaniëlWW2 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:15:
[...]
Ik had lang voor deze race al het gevoel dat het niks ging worden...
Niet eens dit. Nee, dit is een circuit dat erg technisch is, maar niet langzaam. Je gaat hier toch flink wat op het gas, maar door een vloeiend circuit met allemaal bochten. Dan moet je een auto hebben die qua vermogen in orde is, ook de elektrische delen. Daarnaast moet je auto ook goed op de baan liggen en afgesteld zijn. En het is natuurlijk een sprint weekend.
Ook al begrepen dat Max eigenlijk ziek is. Kon er ook nog wel.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
En de laatstePatrickC schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:18:
Is dit eigenlijk de eerste grote crash in de vernieuwde Arie Luyendyk bocht in de F1?
Tribunes zitten gewoon nog vol bij de startposities. Maar voor velen is het er niet leuker op geworden
23 Aug 2026, 15:17:04, Lap 3
Het is lastig concurreren zonder subsidie van de overheid. Op zich vind ik dat prima maar het voelt oneerlijk als vage landen daardoor wel de F1 binnenslepen.henri86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:15:
[...]
Toegegeven, ik zou het ergens wel mooi vinden als bij de herstart de tribunes leeg zijn, wat meteen laat zien waarom een GP hier niet rendabel is.
GT7 ID: ONYX_PdeG69
Moet ik je toch teleurstellen. In de arena is het één groot feest nuhenri86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:15:
[...]
Toegegeven, ik zou het ergens wel mooi vinden als bij de herstart de tribunes leeg zijn, wat meteen laat zien waarom een GP hier niet rendabel is.
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:04:54)
23 Aug 2026, 15:18:43, Lap 3
Dat wil je niet richting zo'n volle tribune zien vliegen vanaf dat punt.....Vinniedh schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:18:
Een los wiel na een f1 crash heeft altijd iets creepy's
TURN 14 INCIDENT INVOLVING CAR 43 (COL) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:04:50)
23 Aug 2026, 15:19:29, Lap 3
[ Voor 15% gewijzigd door StefanVerkerk op 23-08-2026 15:20 ]
Nee hoor, gelukkig.Aardappelbakker schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Moet ik je toch teleurstellen. In de arena is het één groot feest nu
www.google.nl
FIA STEWARDS: TURN 14 INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:04:54)
23 Aug 2026, 15:20:50, Lap 3
23 Aug 2026, 15:22:29, Lap 3
Misschien gewoon drinken halen?G_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Gaan er nou serieus al mensen weg?
Vast een biertje halen tijdens de rode vlag. Althans, dat hoop je dan maarG_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Edit:
Hier geen last van, F1tv app op Chromecast Google TV._nethack schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Hebben meer mensen dat bij de F1TV stream het beeld regelmatig even (iets van 1 sec) blijft hangen? Of heeft mijn AppleTV kuren?
[ Voor 40% gewijzigd door Hompu op 23-08-2026 15:25 ]
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ja geen idee, waren best veel in beweging
Bier halen/plassenG_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
[ Voor 3% gewijzigd door Arjantje72 op 23-08-2026 15:24 ]
Die zal je er echt wel tussen hebben ja.G_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Ja om een biertje te halen 🍻G_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Maar een fout van Max voelt zo zeldzaam jaartje of 2 terug
Kan je beter hier zijn: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4 en nee geen problemen, maar heb geen Apple dingen._nethack schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Hebben meer mensen dat bij de F1TV stream het beeld regelmatig even (iets van 1 sec) blijft hangen? Of heeft mijn AppleTV kuren?
Ik vroeg niet om streams. Ik zocht de build up spullenboel omdat er bekenden in publiek zitten. Rustig maar @DaniëlWW2 ik betaal gewoon netjes voor de restJB schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 16:13:
[mbr]We gaan hier absoluut niet om streams vragen... [/mbr]
Mijn boefje is liev!
FIA STEWARDS: TURN 14 INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) UNDER INVESTIGATION - YELLOW FLAG INFRINGEMENT (15:04:49)StefanVerkerk schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
LIN en COL hebben ingehaald na het incident maar onder dubbel geel aldus Bernie bij SkyF1/F1TV. Die zouden puur kijkend naar de regels dus een tijdstraf moeten krijgen.
23 Aug 2026, 15:24:01, Lap 3
Hmmja, denk dat HAD iets relaxter had gereageerd zo aan het begin van de race...TinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:20:
Lawson liet zich niet zomaar aan de kant zetten bij de start trouwens.
Geen idee wat LAW hier wilde bewijzen, nouja weet het wel maar denk niet dat hij daar vrienden mee maakt bij RBR
Wat te snacken halen, doe ik nu ook...G_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:23:
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Wat een onzin, dit is echt een uitzondering.dglavimans schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
En toch heb ik het gevoel dat ik meer en meer van dit soort foutjes bij Max zie laatste tijd… Kan ook gewoon resultaat zijn van proberen ‘iets’ te maken van zo auto die totaal niet wilt
In iedergeval niet met de trein, het station is leeg.TinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
[...]
Die zal je er echt wel tussen hebben ja.
Wat voor fouten dan? Ik kan me ze zo niet voor de geest halen.dglavimans schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
En toch heb ik het gevoel dat ik meer en meer van dit soort foutjes bij Max zie laatste tijd… Kan ook gewoon resultaat zijn van proberen ‘iets’ te maken van zo auto die totaal niet wilt
Die zijn daar nog niet.Illegal_Alien schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:25:
[...]
In iedergeval niet met de trein, het station is leeg.
Het is een aardige wandel vanaf het circuit naar het treinstation.
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
Nee niet "alleen voor Verstappen", maar als bij voetbal de club waar jij fan van bent met 8-0 achter staat is het ook niet echt een leuke wedstrijd. En dat is zelfs een slechte vergelijking. Een betere vergelijking zou zijn is naar een voetbalwedstrijd gaan, maar na 5 minuten wordt het team waar je fan van bent gewisseld voor een random team en doet niet meer mee.TinusXIII schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:13:
[...]
Het kan nog altijd een leuke wedstrijd zijn, maar toch jammer van het geld voor het kaartje.
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Bizar in vergelijking met bijvoorbeeld 2021, daar zou zn fout kritisch zijn geweest en toen bleef hij foutloos (op een quali lap na en wat euh interessante defensieve acties) maar dit seizoen waar het nergens meer om gaat is het echt heel rommelig. Je zou juist andersom verwachten.dglavimans schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Extra pauze om wat te drinken te halenAardappelbakker schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:19:
[...]
Moet ik je toch teleurstellen. In de arena is het één groot feest nu
Kijk zelf ook niet alleen voor Max, maar om er zo uit te vliegen is gewoon balen. Als er meer van dit soort gekke dingen gebeuren krijgen we wellicht een onverwacht podium.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
FF pissen voor de herstart, die bui net kan wel een beetje op de blaas werken, zeker na wat festivalbierG_Dragon schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:24:
[...]
Ja geen idee, waren best veel in beweging
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/OddC8YOm8oWU4hf9620YFmTy.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/WeesHR2m0NQrTF9E4zfCquIN.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/sxrg1Xh16dcJ66bljtwP0uZH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wYaMv2gqhVFTB2Obe5X721vN.jpg?f=fotoalbum_large)