Naja fijne race allemaal, ik trek ff een Jever strong open en ga me verdiepen in het toastjes smeren en hopelijk een leuke race kijken 
En moge de beste Max winnen
En moge de beste Max winnen
Er zijn blijkbaar mensen die het wel mooi vinden.Erazzzer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:48:
Non de ju, Davina mocht het nog een keer proberen omdat de vorige keer ook al zo'n groot succes was? Was er echt geen betere artiest beschikbaar voor de laatste editie?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lol, prima. Dit weekend toch 3 buien gehad die niet op de buienradar te zien waren.StefanVerkerk schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:42:
[...]
Met alle respect, maar zoveel mensen roepen 'in Zandvoort is het altijd anders', maar Zandvoort heeft niet echt een microklimaat.
Een blik op de radar is voldoende om een gok te doen wat er straks gaat gebeuren. Voorlopig niks op de radar.
Ze zong het (voor haar doen) toch ook normaal? Normaal klinkt ze veel hysterischer is mijn beleving. Ik vind dr goed kunnen zingen maar vind dr muziek veel te hysterisch. Daar kan ik niet lang naar luisteren.Gunner schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:50:
[...]
Er zijn blijkbaar mensen die het wel mooi vinden.
Ik ben daar niet een van. Zing het gewoon normaal.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Dikke prima hahaErazzzer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:52:
Haha, DC heeft nog niet heel veel ervaring met grid walks. Loopt een beetje rond als een verdwaalde hond
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er zit een knop op je TV/Device.henri86 schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:57:
Ben beniewd of het na een 8-tal rondjes wegdutten wordt
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Quad schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:56:
Iemand foto's vanaf circuit van de vliegtuigen die over vlogen?
Ze deed het anders zeer goed moet ik zeggen.Erazzzer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:48:
Non de ju, Davina mocht het nog een keer proberen omdat de vorige keer ook al zo'n groot succes was? Was er echt geen betere artiest beschikbaar voor de laatste editie?
"When you grow up your heart dies"
In de arena droogt het nu ook zeer snel opCyBeRSPiN schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:59:
Allemaal slicks zoals verwacht.
Nee, ik wil wel m'n aandacht er weer bijgeroepen krijgen wanneer er dan toch wat gebeurt (pitstops sowieso nog even dan).
[ Voor 3% gewijzigd door PalingDrone op 23-08-2026 15:02 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Volgens buienradar om half 4 hooguit wat motregen. Zal wel niet genoeg zijn om de wedstrijd om te gooienEn een buitje zou welkom zijn om de boel wat op te schudden.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Ah, gelukkig, je bent er, was al ff bang dat er dit weekend iets met MOA... was
Volgens mij doet DC vaak genoeg een grid walk op ViaPlay.Erazzzer schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 14:52:
Haha, DC heeft nog niet heel veel ervaring met grid walks. Loopt een beetje rond als een verdwaalde hond
F1 achteruitrijden zoals vroeger bij de TROS?Dentist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:03:
Laat er aub IETS onverwachts gebeuren... Dat hebben we na gisteren wel nodig.
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ik maak geen fouten, ik creëer leermomenten.
nggyu nglyd
U zei?CyBeRSPiN schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:05:
Tamme start, niemand botst meer tegenwoordig.
[ Voor 66% gewijzigd door DaniëlWW2 op 23-08-2026 15:06 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
"When you grow up your heart dies"
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
nggyu nglyd
Goede glazen bol.Exocet schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:00:
Laatste bocht is zeker nog nat.
Eerste ronde wordt sowieso interessant
Race wordt straks gewoon hervat hoor...jaapstobbe schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:06:
ZIt je dan met je dure kaarten
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Happy?Dentist schreef op zondag 23 augustus 2026 @ 15:03:
Laat er aub IETS onverwachts gebeuren... Dat hebben we na gisteren wel nodig.
Hippos are apparently just rage filled hate tanks
"Je kan met alle ziel en zaligheid ergens aan werken, maar soms is de uitkomst een zaal vol zieligheid." - Ariën
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |