Tsunoda naar Red Bull ? 👀henri86 schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:02:
9 duizendste tussen Lawson en Tsunoda
Of dat is het verschil tussen een Red Bull en een Racing Bull
Wat zou Max kunnen in die Racing Bulls auto? Verschil met Lindblad is best wel klein.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Als McLaren deze lijn blijft doortrekken, gaan ze het Mercedes nog wel moeilijk maken de rest van het seizoen.
Én Ferrari.Exocet schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:04:
Als McLaren deze lijn blijft doortrekken, gaan ze het Mercedes nog wel moeilijk maken de rest van het seizoen.
Daar zitten ze bij Sky ook uitgebreid over te filosoferen haha.PatrickC schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:03:
Wat zou Max kunnen in die Racing Bulls auto? Verschil met Lindblad is best wel klein.
4 coureurs binnen een tiende. En dan zeggen dat iemand het laat liggen. Hoe dichterbij wil je komen.
4 coureurs, maar 3 teams. En dat in het eerste jaar van de nieuwe regels.Charles Hill schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:16:
4 coureurs binnen een tiende. En dan zeggen dat iemand het laat liggen. Hoe dichterbij wil je komen.
0,5 op dit kleine baantje is wel een grote achterstand voor Verstappen
Geinig, ze kletsen op viaplay over de rondetijden van de top 4, dat ze op verschillende plekken tijdwinst pakken en dit een leuke dynamiek voor de race kan betekenen ...
Alsof ze ergens in kunnen halen 😄
Alsof ze ergens in kunnen halen 😄
Is dit de grid voor of juist na de sprint kwalificatie?Chocoball schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 18:31:
De grid voor de sprintkwalificatie.
[Afbeelding]
Some infinities are bigger than others.
Moet natuurlijk sprint zijn, dank.Major_ton schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 22:51:
[...]
Is dit de grid voor of juist na de sprint kwalificatie?
Dit..bizar wat een jojo die RBR is. In potentie best een vlotte auto maar dit blijft mysterieus hoe ze er tot een seconden van af kunnen zitten in een weekend.Woudloper schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 17:31:
0,5 op dit kleine baantje is wel een grote achterstand voor Verstappen
Volgens mij spelen die balansproblemen al sinds Newey vertrokken is vervangen door Wache.
En dat is in mijn ogen een eigenwijze Franse pannenkoek die te eigenwijs is om het probleem op te lossen. Hij heeft volgens mij in het verleden (een vorige generatie auto's) al eens gezegd dat ie dat niet ging doen omdat dat in zijn ogen ten koste van de snelheid zou gaan. Maar dat je operating window zo klein is dat de engineers en de coureur niks met de auto kunnen beginnen is in zijn ogen dan blijkbaar weer geen enkel probleem. Dumpen die PeeWee.
En dat is in mijn ogen een eigenwijze Franse pannenkoek die te eigenwijs is om het probleem op te lossen. Hij heeft volgens mij in het verleden (een vorige generatie auto's) al eens gezegd dat ie dat niet ging doen omdat dat in zijn ogen ten koste van de snelheid zou gaan. Maar dat je operating window zo klein is dat de engineers en de coureur niks met de auto kunnen beginnen is in zijn ogen dan blijkbaar weer geen enkel probleem. Dumpen die PeeWee.
Deze problemen speelde ook al toen Newey wel nog de baas was. Daarnaast zijn er daarvoor ook al jaren geweest dat Newey alleen op papier de auto maakte maar het in werkelijkheid Wache was (2017 bv), en toen waren deze problemen er ook niet.Frappuccino schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 08:15:
Volgens mij spelen die balansproblemen al sinds Newey vertrokken is vervangen door Wache.
En dit is dus totaal irrelevant omdat je startpunt al fout is.En dat is in mijn ogen een eigenwijze Franse pannenkoek die te eigenwijs is om het probleem op te lossen. Hij heeft volgens mij in het verleden (een vorige generatie auto's) al eens gezegd dat ie dat niet ging doen omdat dat in zijn ogen ten koste van de snelheid zou gaan. Maar dat je operating window zo klein is dat de engineers en de coureur niks met de auto kunnen beginnen is in zijn ogen dan blijkbaar weer geen enkel probleem. Dumpen die PeeWee.
Een Max die niet meedoet voor de knaken op Zandvoort, voelt toch een beetje als een pislauw bekertje Heineken voor 7,50.
En toch zal ik niks gaan missen van dit historische raceweekend.
Volgens mij is er weinig historisch aan, het voelt zelfs al een beetje als vergane glorie.DutchOwnage schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:19:
Een Max die niet meedoet voor de knaken op Zandvoort, voelt toch een beetje als een pislauw bekertje Heineken voor 7,50.
Alsof je voor Max naar Zandvoort komt. Er bestaan ook F1 fans.DutchOwnage schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:19:
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
Ze weten het goed uit te melken met 'The Final Lap'. Overal waar ik kwam is er wel een referentie aan. Op het circuit, fanzone, productiedorp. Ach ja... nu ook weer de kleding. Waar overigens niets mis mee isshoombak schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:57:
[...]
Volgens mij is er weinig historisch aan, het voelt zelfs al een beetje als vergane glorie.
Zo nou en of. Veel plezier, die-hard F1 fan!Mog schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 10:11:
[...]
Alsof je voor Max naar Zandvoort komt. Er bestaan ook F1 fans.
Sainz start bij de sprintrace straks vanuit de pitstraat.
Sainz will start the #DutchGP Sprint race from the pit lane after Williams made changes to the suspension setup on his car under Parc Ferme. #F1
— Rory Mitchell (@rorymitchellf1.bsky.social) 22 augustus 2026
Het huidige F1 circus op Zandvoort werd (nu nog steeds) gezien als dé benchmark waar alle andere circuits veel van hebben geleerd maar een paar gasten op een techforum redeneren het allemaal weer terug naar een lauw biertje en vergane glorieshoombak schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 09:57:
[...]
Volgens mij is er weinig historisch aan, het voelt zelfs al een beetje als vergane glorie.
Dat Nederlandse chagrijn blijft toch wel een dingetje he
Een dag niet gezeurd hier, is een dag niet geleefdD-Ed schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 11:20:
[...]
Het huidige F1 circus op Zandvoort werd (nu nog steeds) gezien als dé benchmark waar alle andere circuits veel van hebben geleerd maar een paar gasten op een techforum redeneren het allemaal weer terug naar een lauw biertje en vergane glorie![]()
Dat Nederlandse chagrijn blijft toch wel een dingetje he
Veel plezier met de sprint iedereen, Hup Kimi
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Hup Alonso
Knipt U thuis ook kaartjes? R.I.P. Wim T Schippers
Volgens buienadar en GP komt er een regenbui over 30 minuten maar dat zal geen invloed hebben.
Veel plezier allemaal
Veel plezier allemaal
Start problemen voor Cadillac, stel je voor dat die dadelijk stalt voor sainz in de pit.
[ Voor 5% gewijzigd door masauri op 22-08-2026 12:04 ]
INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 77 (BOT) NOTED - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT - OUT OF POSITION AT SAFETY CAR LINE (12:02:45)
22 Aug 2026, 12:07:03, Lap 4
22 Aug 2026, 12:07:03, Lap 4
Rondetijden voor ronde 4
| 1 | RUS | 1:15.448 |
| 2 | NOR | 1:15.257 |
| 3 | LEC | 1:15.119 |
| 4 | ANT | 1:14.990 |
| 5 | PIA | 1:15.364 |
| 6 | VER | 1:15.907 |
| 7 | HAM | 1:16.017 |
| 8 | GAS | 1:16.955 |
| 9 | BOR | 1:17.123 |
| 10 | LIN | 1:17.046 |
FIA STEWARDS: INCIDENT INVOLVING CARS 55 (SAI) AND 77 (BOT) UNDER INVESTIGATION - STARTING PROCEDURE INFRINGEMENT - OUT OF POSITION AT SAFETY CAR LINE (12:02:45)
22 Aug 2026, 12:09:04, Lap 5
22 Aug 2026, 12:09:04, Lap 5
Box to retire the carmasauri schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:07:
Hul gaat uitvallen vermoed ik.
Voor rijders misschien een toffe baan, maar voor de kijker is het een Monaco 2.0 in droge omstandigheden. Gebeurt tot nu toe niets.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Onpopulaire mening...? Monaco aan de Noordzee.
Snoozefest.
Snoozefest.
Ik heb altijd een trackmania gevoel bij deze baan 😅Quad schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:12:
Voor rijders misschien een toffe baan, maar voor de kijker is het een Monaco 2.0 in droge omstandigheden. Gebeurt tot nu toe niets.
klopt gewoon, zeker zonder regen.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:12:
Onpopulaire mening...? Monaco aan de Noordzee.
Snoozefest.
[ Voor 3% gewijzigd door jaapstobbe op 22-08-2026 12:13 ]
Je mist alleen de loopings nog.masauri schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:12:
[...]
Ik heb altijd een trackmania gevoel bij deze baan 😅
nggyu nglyd
HAM ineens weer op 2 seconde achter VER. VER pakt weer wat pace.
Rondetijden voor ronde 8
Rondetijden voor ronde 8
| 1 | RUS | 1:15.297 |
| 2 | NOR | 1:15.439 |
| 3 | LEC | 1:15.362 |
| 4 | ANT | 1:15.167 |
| 5 | PIA | 1:15.558 |
| 6 | VER | 1:15.443 |
| 7 | HAM | 1:16.244 |
| 8 | GAS | 1:17.573 |
| 9 | BOR | 1:17.363 |
| 10 | LIN | 1:17.310 |
In de plaats krijgen we het batterij oplaadicoontje nu wel te zien.
Op een baan als deze kan die genoeg laden natuurlijk.
En door windenergie.masauri schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:14:
[...]
In de plaats krijgen we het batterij oplaadicoontje nu wel te zien.
Op een baan als deze kan die genoeg lane natuurlijk.
nggyu nglyd
Geen motor clipping op dit circuit, maar inhalen puur alleen op powerboost lijkt onmogelijk. Gelukkig het laatste jaar Zandvoort voor F1.
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Per die het hele veld voorbij moet laten? 💀Apos schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:15:
Bijna niet te doen. Er gebeurt letterlijk niks
Waren meer inhaal acties met de vorige regelementen hier...
VER laatste ronde 0,7 sec sneller dan PIA.
Rondetijden voor ronde 12
Rondetijden voor ronde 12
| 1 | RUS | 1:16.028 |
| 2 | NOR | 1:15.775 |
| 3 | LEC | 1:15.781 |
| 4 | ANT | 1:15.953 |
| 5 | PIA | 1:16.701 |
| 6 | VER | 1:16.007 |
| 7 | HAM | 1:15.912 |
| 8 | GAS | 1:17.099 |
| 9 | BOR | 1:17.427 |
| 10 | LIN | 1:17.510 |
Ook niet, hier kan gewoon niet ingehaald worden. Alleen een natte baan maakt Zandvoort interessant, helaas.talkatoo schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:17:
Straks de kwalificatie, dan is het weer spannend.
Ging vorig jaar nog met DRS die achtervleugel niet al open in de Arie Luyendyk bocht? Nu gaan de vleugels pas open op het rechte stuk.
Wat een ellende, is dit de saaiste sprint race ooit?
HAM nu weer sneller dan VER. Beetje het jojo'en zoals we dat kennen.
Rondetijden voor ronde 15
Rondetijden voor ronde 15
| 1 | RUS | 1:16.324 |
| 2 | NOR | 1:16.065 |
| 3 | LEC | 1:15.921 |
| 4 | ANT | 1:15.994 |
| 5 | PIA | 1:16.342 |
| 6 | VER | 1:16.620 |
| 7 | HAM | 1:16.195 |
| 8 | GAS | 1:17.620 |
| 9 | BOR | 1:17.238 |
| 10 | LIN | 1:17.689 |
Laatste keer (ooit?)mikkelnl schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:23:
Waarom HIER een sprint-race doen?
Ach, volgend jaar nog meer sprintraces, mooi man.mikkelnl schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:23:
Waarom HIER een sprint-race doen?
- Sorry, ben echt niet scherp
[ Voor 90% gewijzigd door [Roland] op 22-08-2026 12:27 ]
Nooit een fan geweest van sprint races in de F1, maar deze race komt met stip binnen in de top 3 saaiste sprint races. Zowaar net een inhaalactie!
Mooie actie van Charles, het werd tijd want dit was wel heel erg in colonne rijden. Dit circuit is te klein en kort voor een sprintrace. Morgen zullen de pitstops cruciaal worden.
Hoogtepunt van deze 24 ronden.PatrickC schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:26:
Zowaar net een inhaalactie!
Nou, was weer “leuk”. Bijzondere sport.
Zijn onze hersenen niet gewoon overloaded na 2021? Dat wat er ook gebeurt F1 nooit meer spannend gaat voelen? Of is er echt een raceklasse die zo kapot saai is als F1 nu is?
Nou ja, heb vakantie, dan kan een keer op zaterdag om 12:00 op de bank een optochtje kijken wel een keer. Maar als ik hard gewerkt had voor dit weekend had ik niet zo vrolijk geweest als ik nu ben
The fuck, hé. Hopelijk volgend jaar nog meer sprintraces. Ergens wel spijt dat ik mijn abonnement al heb opgezegd. Ben ergens wel benieuwd naar hoe laag écht laag is.

Wel echt respect voor de commentatoren. Dat is wel echt hard werken om niet of in slaap te vallen of in een hysterische lachbui uit te barsten
Daar kunnen wel wat Emmy’s heen of wat ze ook uitdelen voor acteerwerk.
Zijn onze hersenen niet gewoon overloaded na 2021? Dat wat er ook gebeurt F1 nooit meer spannend gaat voelen? Of is er echt een raceklasse die zo kapot saai is als F1 nu is?
Nou ja, heb vakantie, dan kan een keer op zaterdag om 12:00 op de bank een optochtje kijken wel een keer. Maar als ik hard gewerkt had voor dit weekend had ik niet zo vrolijk geweest als ik nu ben
The fuck, hé. Hopelijk volgend jaar nog meer sprintraces. Ergens wel spijt dat ik mijn abonnement al heb opgezegd. Ben ergens wel benieuwd naar hoe laag écht laag is.

Wel echt respect voor de commentatoren. Dat is wel echt hard werken om niet of in slaap te vallen of in een hysterische lachbui uit te barsten
All your base are belong to us
De regen komt 6 rondjes te laat.
nggyu nglyd
Bij VER op de onboard nu wel wat druppels te zien. Maar minimaal, dat wel.
JA MAAR TOCH! DIt wordt een knotsgekke epische ontknoping!StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:31:
Bij VER op de onboard nu wel wat druppels te zien. Maar minimaal, dat wel.
[ Voor 10% gewijzigd door jaapstobbe op 22-08-2026 12:32 ]
Ja tuurlijk, regen als de finishvlag valt. Foi. Blamage.
Zelfs Max heeft last van klimaatverandering
Ja wat jammer. Die regen had het echt op zijn kop kunnen zetten. Kwalificatie en pitstops zullen echt cruciaal zijn, want overtakes zijn zeldzaam hier.
De natuur bepaalt zelf het tempo.StefanVerkerk schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:34:
Ja tuurlijk, regen als de finishvlag valt. Foi. Blamage.
nggyu nglyd
Nog vervelender voor de mensen daaro, zitten nu in de zeikregen, maar voor helemaal niets 😏
Misschien 1 of 2, maar dit is nooit een baan van inhalen geweest als het droog is.talkatoo schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:17:
Nou nou wat een race, terecht dat laatste keer zandvoort is.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ik vond het ook echt niks aan, lijkt bijna wel op Monaco qua inhalen.Amaze86 schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:38:
Nou nou wat een race, terecht dat laatste keer zandvoort is.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kudo's voor LEC die nog "iets" heeft laten zien maar verder, pfffff saaaaaaaaaaaai.G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:41:
[...]
Ik vond het ook echt niks aan, lijkt bijna wel op Monaco qua inhalen.
Jep Monaco 2.0 eentje is genoeg.G_Dragon schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:41:
[...]
Ik vond het ook echt niks aan, lijkt bijna wel op Monaco qua inhalen.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nou ja, voor niks? Links heeft de buurman een leeuwenpak aan, rechts vloeit de Schultenbräu rijkelijk, de DJ speelt een 4/4 beat. F1 is een ervaring, F1 is een feest. Race? Welke race? Ja, volgens mij rijden er morgen wat auto’s rond, maar ik ben hier om mijn stem te verliezen tussen 100.000 feestgangers en om geheel vrijwillig met bedrijfslogo’s overladen merchandise te kopen natuurlijk.Charles Hill schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:37:
Nog vervelender voor de mensen daaro, zitten nu in de zeikregen, maar voor helemaal niets 😏
Als je het maar naar je zin hebt 😄Ample Energy schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:47:
[...]
Nou ja, voor niks? Links heeft de buurman een leeuwenpak aan, rechts vloeit de Schultenbräu rijkelijk, de DJ speelt een 4/4 beat. F1 is een ervaring, F1 is een feest. Race? Welke race? Ja, volgens mij rijden er morgen wat auto’s rond, maar ik ben hier om mijn stem te verliezen tussen 100.000 feestgangers en om geheel vrijwillig met bedrijfslogo’s overladen merchandise te kopen natuurlijk.
Heb je hier zelf voor betaald? 😆😅Ample Energy schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:47:
[...]
Nou ja, voor niks? Links heeft de buurman een leeuwenpak aan, rechts vloeit de Schultenbräu rijkelijk, de DJ speelt een 4/4 beat. F1 is een ervaring, F1 is een feest. Race? Welke race? Ja, volgens mij rijden er morgen wat auto’s rond, maar ik ben hier om mijn stem te verliezen tussen 100.000 feestgangers en om geheel vrijwillig met bedrijfslogo’s overladen merchandise te kopen natuurlijk.
Sarcasme wordt niet begrepen op Tweakers en is daarom ten strengste verboden!Ample Energy schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:47:
[...]
Knipt U thuis ook kaartjes? R.I.P. Wim T Schippers
Neuh, was heulemaal gratis bij €2500 aan boodschappen bij Jumbo!
Speedster schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:54:
[...]
Sarcasme wordt niet begrepen op Tweakers en is daarom ten strengste verboden!
Blijft mooi hier.
[ Voor 21% gewijzigd door Ample Energy op 22-08-2026 13:00 ]
Inderdaad!PalingDrone schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:43:
[...]
Kudo's voor LEC die nog "iets" heeft laten zien maar verder, pfffff saaaaaaaaaaaai.
Niet te pessimistisch, we krijgen nog een sprint in Singaporejaapstobbe schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:22:
Wat een ellende, is dit de saaiste sprint race ooit?
Nog even de top 8 van de sprintrace.
Het voetbal topic is ergens anders, als je niet wil kijken: doe jezelf en andere een lol..Ample Energy schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 12:29:
Nou, was weer “leuk”. Bijzondere sport.
Nou ja, heb vakantie, dan kan een keer op zaterdag om 12:00 op de bank een optochtje kijken wel een keer. Maar als ik hard gewerkt had voor dit weekend had ik niet zo vrolijk geweest als ik nu ben![]()
[Afbeelding]
Wel echt respect voor de commentatoren. Dat is wel echt hard werken om niet of in slaap te vallen of in een hysterische lachbui uit te barsten![]()
Voor diegene die de sprint niet hebben gezien de 30 seconden samenvatting:
Geen idee wat het met voetbal te maken heeft.Sniffels schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 14:26:
[...]
Het voetbal topic is ergens anders, als je niet wil kijken: doe jezelf en andere een lol..
En hij heeft natuurlijk gewoon gelijk dat het niet om aan te zien was die sprintrace, met een paar positiewisselingen bij de start en één inhaalactie door Leclerc in de hele race.
Met dit soort (korte) banen is het tegen beter in hopen op een leuk race, maar dan wordt het toch weer een optocht waarin niets gebeurd. Alleen regen maakt deze banen leuk. F1 auto's passen niet op dit soort banen.
Zit nu de F1 Academy race te kijken, die auto's passen wel op deze baan.
Ik vond de spintrace ook saai. En wederom weer veel ‘gejojo’ met die batterijen. Ik blijf dit seizoen wel gewoon kijken maar ik verwacht weinig échte spanning. Spanning als in de spanning komt van de skills van de coureurs.
Zo kom maar op Zandvoort voor de laatste keer de Q, iedereen veel plezier, een regenbuitje zou leuk zijn.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
En weer staat LAW (voorlopig) voor VER in Q1. Toch wel bijzonder.
En nu weer nietStefanVerkerk schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 16:10:
En weer staat LAW (voorlopig) voor VER in Q1. Toch wel bijzonder.
Toch wel een risico voor Max door binnen te blijven.
Lawson verbeterd amper in de extra run.
Yuki weer netjes
Lawson verbeterd amper in de extra run.
Yuki weer netjes
[ Voor 37% gewijzigd door Exocet op 22-08-2026 16:20 ]
Ik vraag mij af, als RBR nu minder gaat dan RB, overleggen die dan nog met elkaar, of is het das pech? Data krijg je na de race.
Toch bijzonder, in Hongarije gingen ze nog wel lekker.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/NM9SKTVwXCWviQcCbKcNIzfj.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/Rr2jAS1qJ6Ez1PLNxcqWU3bB.webp?f=fotoalbum_large)
/f/image/jSRDmJu1qrEbaz4vG5vUAoRd.png?f=fotoalbum_large)