[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:33

Chrisjuh_15

Facta non verba

https://1908.nl/artikelen/rigaux-volgt-ontwikkelingen-braziliaanse-vleugelaanvaller-transfersom-verlaagd

Deze jongen.
D-e-n schreef op woensdag 15 juli 2026 @ 17:50:
[...]

Het is wat mij betreft waanzin om veel geld aan de backup voor Read uit te geven als de basis voorin niet op orde is. Als wij een kanjer voorin halen kan af en toe met Deijl spelen best.

Sowieso lijkt het me niet reëel. Een aan Read gelijkwaardige backup gaan we nooit kunnen halen als Nederlandse club
Met Deijl de Champions League in, jottem. Nee. Op rechtback moet er echt wat bij. Niemand die we achter Read hebben heeft het niveau.

[ Voor 43% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 16-07-2026 09:10 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:17
De stats maken me niet erg blij. Niet alles wat van ver komt is lekker. Kun je beter Sauer houden
[...]

Met Deijl de Champions League in, jottem. Nee. Op rechtback moet er echt wat bij. Niemand die we achter Read hebben heeft het niveau.
Het is totaal niet realistisch om te denken dat we twee backs kunnen hebben die het niveau van Read aantikken. We zijn geen Chelsea dat het zich kan veroorloven twee gelijkwaardige elftallen te hebben en als een speler op topniveau naar de eredivisie komt wil hij spelen en niet 90% van de tijd de bank warm houden

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

D-e-n schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 09:35:
[...]

De stats maken me niet erg blij. Niet alles wat van ver komt is lekker. Kun je beter Sauer houden
Mee eens, maar als Hoffenheim ruim boven marktwaarde biedt (12-15mio) dan moet je Sauer verkopen hoor.
D-e-n schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 09:35:
[...]

Het is totaal niet realistisch om te denken dat we twee backs kunnen hebben die het niveau van Read aantikken. We zijn geen Chelsea dat het zich kan veroorloven twee gelijkwaardige elftallen te hebben en als een speler op topniveau naar de eredivisie komt wil hij spelen en niet 90% van de tijd de bank warm houden
Dat zeg ik ook nergens, alleen moet je wel iets beters dan Deijl, Lotomba en Nieuwkoop achter de hand hebben.

Neem linksback, nu Bos er even uit ligt zou je Hugo Bueno weer kunnen proberen te huren. Die is verdedigend veel minder, maar zou ik als back-up prima vinden.

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

dubbel

[ Voor 99% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 16-07-2026 10:13 ]

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13:17
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:13:
[...]

Dat zeg ik ook nergens, alleen moet je wel iets beters dan Deijl, Lotomba en Nieuwkoop achter de hand hebben.

Neem linksback, nu Bos er even uit ligt zou je Hugo Bueno weer kunnen proberen te huren. Die is verdedigend veel minder, maar zou ik als back-up prima vinden.
Nieuwkoop is klaar door al die blessures maar Deijl en Lotomba zijn geen top maar worden wat mij betreft te snel afgerekend op de chaos van vorig seizoen. Elke back die je nu als backup haalt zou daarin ook verzuipen.

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:54
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 10:13:
[...]

Mee eens, maar als Hoffenheim ruim boven marktwaarde biedt (12-15mio) dan moet je Sauer verkopen hoor.

[...]

Kun je voor 12-15 miljoen een betere speler halen die 20 jaar is? Een international is?

Paixao was ouder toen hij bij ons kwam en was niet de Paixao die vertrok. Shaqueel van Persie wordt gezien als een speler voor de toekomst, maar Sauer is maar 1 jaar ouder en volgens sommigen alweer afgeschreven…

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 15:14
Sauer is gewoon een uitstekende speler, die zou ik altijd houden tenzij er echt belachelijk hoge bedragen geboden worden. Het is gewoon erg oneerlijk voor hem geweest dat er geen vervanger voor Paixao werd gehaald, daardoor gaan mensen indirect toch die 30+ G/A's van Sauer verwachten terwijl dat een jochie van 19 is. Zo'n jongen moet gewoon lekker vrijuit kunnen voetballen zonder druk over het rendement dat hij moet leveren.
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken