Ik neem aan dat er bij de verkoop van Hwang afspraken gemaakt zijn rond restbetalingen voor Borges. Anders kan ik het echt niet rijmen. 8 miljoen betaald, aantoonbaar beter geworden, in de bloei van zijn carrière, sterkhouder in het nationale elftal en dan akkoord gaan met 4,5.
Die constructie is met Zerrouki en Twente in ieder geval wel gebeurd.donleone83 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 11:28:
Ik neem aan dat er bij de verkoop van Hwang afspraken gemaakt zijn rond restbetalingen voor Borges. Anders kan ik het echt niet rijmen. 8 miljoen betaald, aantoonbaar beter geworden, in de bloei van zijn carrière, sterkhouder in het nationale elftal en dan akkoord gaan met 4,5.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Carizzo lijkt niet op de lijst te staan voor de komende Conference League duels, misschien geblesseerd? Leonardo ook niet, lijkt nog problemen te hebben met de werkvergunning.toolkist schreef op zaterdag 18 juli 2026 @ 15:54:
[...]
Carizzo, Ouzane, Johnson, Blind op het middenveld zodat Baas ook eens speeltijd krijgt, genoeg opties
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Zo'n Hwang is toch niet de categorie speler waar je op moet cashen. Die heeft na een goed eerste half jaar ook nauwelijks meer een fatsoenlijke bal geraakt, is inmiddels alweer bijna 30, ook nog eens blessuregevoelig en je hebt zat middenvelders met hetzelfde profiel waaronder een groot talent als Zechiel. Ik begrijp heel goed dat zo'n nieuwe directie schoon schip wil maken en bij dit soort categorie spelers het gewoon het belangrijkst vindt dat ze zo snel mogelijk de deur uit zijn. Dan is een miljoentje meer niet zo van belang. Hoewel ik het bedrag in eerste instantie ook matig vond (zeker omdat er vorige week berichten kwamen dat een bod van 7 was afgewezen), kan ik er onder de streep wel mee leven.
Porto heeft overigens officieel gecommuniceerd dat er 4,5 + 0,5 aan bonussen wordt betaald, maar rept met geen woord over een vervallen termijn voor Borges.
Porto heeft overigens officieel gecommuniceerd dat er 4,5 + 0,5 aan bonussen wordt betaald, maar rept met geen woord over een vervallen termijn voor Borges.
Het was laat gisteren, totaal gemist dat alleen de jaren met blessures op de lijst staantoolkist schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 07:34:
[...]
Maar waarom betaalde Feyenoord zelf dan 8m voor hem? Overigens had ie volgens jouw link ook nog wel een paar blessure vrije jaren, 22-23 bijvoorbeeld
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Regeer vind ik te licht voor Ajax. Was bij FCT al niet goed genoeg.418O2 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 10:55:
[...]
Regeer als backup is acceptabel, die kan ook nog op meerdere posities uit de voeten. Er is geen geld voor twee die beter zijn vermoed ik.
En er moet ook nog wat weg. We zitten nu vrij ruim in de centrale verdedigers
XXXVI
Lijkt me dat daar dan geen sprake van is, aangezien Porto het vanwege de beurs regelgeving daaro bekend moet maken, niet omdat ze dat zo leuk vinden.Vld1989 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:38:.
Of ze zijn met iemand bezig (Ter Stegen?) die ze vanavond of morgen nog op de lijst willen kunnen zetten als nr 24.Gynnad schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 11:56:
[...]
Carizzo lijkt niet op de lijst te staan voor de komende Conference League duels, misschien geblesseerd? Leonardo ook niet, lijkt nog problemen te hebben met de werkvergunning.
Dan laat je je 4de keeper van de lijst, of Gooijer die we de voorbereiding nog niet gezien hebben, of Itakura die nog op vakantie is, of Kaplan waar je toch van af wil, of een van de versterkingen voor jong Ajax, of Berghuis die er toch geen ene bal meer van kan.toolkist schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:58:
[...]
Of ze zijn met iemand bezig (Ter Stegen?) die ze vanavond of morgen nog op de lijst willen kunnen zetten als nr 24.
Het lijkt er meer op dat ze bezig zijn hem te verkopen. Er gingen tijdje terug wel geruchten over Braziliaanse interesse.
Niet op de A-lijst bedoel je? Ik zou hem op de B-lijst verwachten, net als Godts.Gynnad schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 11:56:
[...]
Carizzo lijkt niet op de lijst te staan voor de komende Conference League duels, misschien geblesseerd? Leonardo ook niet, lijkt nog problemen te hebben met de werkvergunning.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Is de B-lijst niet alleen voor jonge spelers die uit de eigen opleiding komen?Gonadan schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:07:
[...]
Niet op de A-lijst bedoel je? Ik zou hem op de B-lijst verwachten, net als Godts.
Geboren na 2005 en 2 jaar speelgerechtigd geweest. Dus hij mag er niet op. Leonardo staat er ook nog niet bijD-e-n schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 15:11:
[...]
Is de B-lijst niet alleen voor jonge spelers die uit de eigen opleiding komen?
Ah die twee seizoenen eis had ik gemist, dan mag hij inderdaad niet. Eigen opleiding is geen eis.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Je bedoelt het FCT wat boven Ajax is geëindigd de afgelopen 2 seizoenen?ephymerous schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 12:41:
[...]
Regeer vind ik te licht voor Ajax. Was bij FCT al niet goed genoeg.
Hij heeft veel gemist. En vaak als ie dan terugkwam toch een paar potjes matig voordat ie weer goed werd. Maarja, daarna weer nieuwe interland break en hop, weer kleine blessure.Agent47 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 08:49:
[...]
Hij was laatste seizoen steeds geblesseerd rondom de Interlands, of hij kwam geblesseerd terug. Was verder een nuttige speler.
Denk dat het goed is dat je m verkoopt, de krappe prijs zal ast met zijn blessurehistorie te maken hebben. Zou me ook niets verbazen als ie ook niet helemaal fit uit het WK is gekomen
Waar heb je dat nou weer verzonnen?LZ86 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:17:
[...]
Je bedoelt het FCT wat boven Ajax is geëindigd de afgelopen 2 seizoenen?
LZ86 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 17:17:
[...]
Je bedoelt het FCT wat boven Ajax is geëindigd de afgelopen 2 seizoenen?
XXXVI
Dan nog is Regeer (en ook Baas in feite) te licht bevonden in goede jaren. Dan is het nu fijn om net te doen alsof het laatbloeiers zijn maar in feite is het niveau gewoon dusdanig gezakt dat ze ineens weer passen.LZ86 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 18:13:
Woops, Ik had een hokje niet gezien. Ik bedoel natuurlijk 2 van de afgelopen 3 seizoenen
Nu hebben ze hun nut maar uiteindelijk is het gewoon niet het niveau wat je na zou moeten streven als je op het niveau zit waar je wilt zijn.
En dat vind ik eigenlijk ook nog steeds van Baas, al ontwikkelt hij zich wel goed.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Wow, bevalling opwekken om aanwezig te kunnen zijn bij trainingskamp.
https://www.ad.nl/voetbal/calvin-stengs-en-partner-laten-bevalling-opwekken-om-bij-trainingskamp-feyenoord-te-zijn~a0dacbc65/
https://www.ad.nl/voetbal/calvin-stengs-en-partner-laten-bevalling-opwekken-om-bij-trainingskamp-feyenoord-te-zijn~a0dacbc65/
Wat een toewijding voor de club Feyenoord!Russel88 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 22:17:
Vindt het maar apart, maar goed. Ieder weldenkend mens, dus ook een trainer van een voetbalclub, zal altijd begrip hebben voor een speler die bij de geboorte van z'n kind wil zijn.Russel88 schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 22:17:
Snap wel dat ie zich wil bewijzen, maar dat zal heus niet afhangen van een paar daagjes later instromen op een trainingskamp.
Ik zou het ook niet doen. Maar bij Stengs heb ik altijd het gevoel dat hij niet echt toegewijd is aan voetbal.DutchOwnage schreef op dinsdag 21 juli 2026 @ 22:27:
[...]
Vindt het maar apart, maar goed. Ieder weldenkend mens, dus ook een trainer van een voetbalclub, zal altijd begrip hebben voor een speler die bij de geboorte van z'n kind wil zijn.
Snap wel dat ie zich wil bewijzen, maar dat zal heus niet afhangen van een paar daagjes later instromen op een trainingskamp.
Maar dit laat toch zien dat hij dat meer is dan ik dacht. De meeste mensen zullen zoiets niet doen.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken