[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 8 9 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:36:
[...]

Wij ook 😂
Dat zou me een versterking zijn voor Ajax, als dit door gaat ;)
Harde werker, enige die echt fit was en ook wel een enorme psychische weerbaarheid (is toch door o.a. Steijn redelijk onder de bus gegooid). Gedroomde rechtsback van Ajax zeker niet, maar ik hoef hem ook niet af te zeiken.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:50:
[...]

Mwah Gaaei had zijn nut. Nu krijgen we straks Veltman.
Die kan in ieder geval wel verdedigen dus daarmee al een flinke vooruitgang.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:31:
[...]

Ik heb hier wel eens minder lovende kritieken gelezen...

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• toolkist
  • Niet online
PolarBear schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:20:
[...]

Harde werker, enige die echt fit was en ook wel een enorme psychische weerbaarheid (is toch door o.a. Steijn redelijk onder de bus gegooid). Gedroomde rechtsback van Ajax zeker niet, maar ik hoef hem ook niet af te zeiken.
Dat was dan ook meteen het enige. Dit is er 1 in de categorie Rudy Gabrich etc. Een wonder dat ze ooit met een shirt van Ajax aan hebben gespeeld.

• toolkist
  • Niet online
Ramzzz schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:34:
[...]

Ik heb hier wel eens minder lovende kritieken gelezen...
Als het vergelijkingsmateriaal maar slecht genoeg is lijkt zelfs Veltman briljant

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:38:
[...]

Als het vergelijkingsmateriaal maar slecht genoeg is lijkt zelfs Veltman briljant
Ik wilde dat niet zeggen, gelukkig zeg jij het. :+

Ik heb Veltman altijd een harde werker gevonden die wel wat kon, behoudens tegen echt technische dribbelaars - dan pakte hij geheid een keer een kaart. Meestal dus tegen sterkere tegenstanders, of die ene speler bij een subtopper of middenmoter die nog niet was weggeplukt uit de ED.

[ Voor 37% gewijzigd door Ramzzz op 13-07-2026 17:42 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 19:03
toolkist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:34:
[...]

Dat was dan ook meteen het enige. Dit is er 1 in de categorie Rudy Gabrich etc. Een wonder dat ze ooit met een shirt van Ajax aan hebben gespeeld.
Gabrich is echt wel andere categorie dan Gaaei. Die gast kon echt helemaal niks. Er gaan tot de dag van vandaag geruchten dat het gewoon een taxi chauffeur was die om onverklaarbare redenen Van Gaal overtuigde een topper te zijn.

Gaaei heeft echt wel kwaliteiten. Die passen misschien niet bij de richting die we in willen. Maar doen alsof het een nietsnut is die in de kelder klasse niet eens mee kan gaat wel erg ver

Sowieso alle lof voor zijn houding, veerkracht en werklust. Hadden die andere juffies dat gehad hadden we gewoon voorronde CL gehaald vorig jaar.

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
toolkist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 17:31:
[...]

Op de leeftijd van Gaaie volgens mij nog niet. Een Veltmannetje kennen we nog wel denk ik.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Gaeei heeft nog best wat belangrijke goals en assists gemaakt. Prima speler, we hebben een hoop mindere backs gehad de laatste tijd

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Henkie_NtA schreef op maandag 13 juli 2026 @ 13:52:
[...]

Oh begrijp me niet verkeerd, elk jaar voor het kampioenschap gaan is wat Ajax altijd na zou moeten streven, maar er wordt nu imo toch wel behoorlijk met geld gesmeten door iemand die, met alle respect, nooit op basis van zn cv naar Ajax was gekomen als hij Jordi Jansen had geheten. Er bekruipt me gewoon nogal een "als dat maar goed gaat" gevoel.

Maar we gaan het meemaken, over iets meer dan een week beginnen we alweer.
Dat klinkt als een klein mannetje wat in vakantieparken zit en dan maar besluit TD van Ajax te spelen. Ook geen beste CV, wel halve finale CL.

Het kan zeker mislukken, maar nog even een paar opbouwjaren doen gaan fans en spelers niet trekken. Er moet onderhand simpelweg wat gebeuren.
En inderdaad, als het maar goed gaat. ;)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
Kist schreef op maandag 13 juli 2026 @ 15:50:
[...]

Mwah Gaaei had zijn nut. Nu krijgen we straks Veltman.
Inderdaad.
Gaaie heeft een een sublieme voorzet in huis. Er zijn slechtere verdedigers.
Wie zegt dat het daarna beter wordt?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hf-HUPKXU7AExExIPkOqJyny1q4=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/xZGEyWQDdet9WP862oulJbpQ.gif?f=user_large
Blijft leuk plaatje

[ Voor 26% gewijzigd door Harribo op 13-07-2026 19:14 ]

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

Hoezo wordt Veltman de hele tijd genoemd? Heb ik wat gemist? Alle Ajax alumni van de laatste 10 jaar komen weer voorbij behalve degene die we willen.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Typhone schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:12:
Hoezo wordt Veltman de hele tijd genoemd? Heb ik wat gemist? Alle Ajax alumni van de laatste 10 jaar komen weer voorbij behalve degene die we willen.
Omdat die transfervrij is en bij jong trained

• Typhone
  • Nu online

Typhone

Who Dares Wins

418O2 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:13:
[...]

Omdat die transfervrij is en bij jong trained
Zolang dat zo blijft is het goed.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:23
Typhone schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:12:
Gezellig :)
Ajax is 1 grote familie

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Typhone schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:14:
[...]

Zolang dat zo blijft is het goed.
Als hij voor 1 miljoen salaris wil aanhaken, prima. Als er maar een betere bij komt

• toolkist
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 13 juli 2026 @ 19:09:
Gaeei heeft nog best wat belangrijke goals en assists gemaakt. Prima speler, we hebben een hoop mindere backs gehad de laatste tijd
Hij heeft ook enorm veel goals/punten gekost doordat ie gewoon totaal niet kan verdedigen.
Pagina: 1 ... 8 9 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken