Wat lees ik nu, Wijndal weg bij Ajax: Link naar artikel VI
Dat is knap gedaan, scheelt meteen 2m+ salaris
Dacht ik toch niet zo gekTrishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:11:
[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 02-09-2026 16:13 ]
Niet helemaal, want zijn laatste jaar zal afgekocht zijn. Maar dan nog waarschijnlijk voor minder dan het salaris was, zodat hij geld mee krijgt én nog ergens anders wat kan verdienen.Trishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:11:
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Oh je had het nog over Amourricho, daar heb je niets aan joh. Altijd zwak, ziek en misselijk. Heeft bij Heerenveen ook amper wat gespeeld.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:03:
[...]
Van Axel Dongen is eigen jeugd he. Altijd beter dan het huren van iemand die daadwerkelijk wat kan bijdragen
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Dat denk ik ook wel ja.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:12:
[...]
Dacht ik toch niet zo gek. Denk dat ze hem wel redelijk wat hebben meegegeven
Die moet lekker naar Zwolle ofzoGonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:16:
[...]
Oh je had het nog over Amourricho, daar heb je niets aan joh. Altijd zwak, ziek en misselijk. Heeft bij Heerenveen ook amper wat gespeeld.
Jammer, want hij heeft zeker talent, alleen een heel zwak gestel.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Fijn dat we die niet meer in een Ajax-shirt hoeven te zien. Waarschijnlijk zal er wel een financiële regeling zitten, dat Ajax hem doorbetaalt/verschil aanvult als hij ergens tekent voor een ongetwijfeld veel lager salaris. Maar fijn dat er duidelijk voor wordt gekozen om afscheid te nemen.Trishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:11:
Blijft wel apart dat ze hem totaal niet hebben weten te slijten, Wijndal zal zelf wel geen interesse hebben gehad ivm salaris. Benieuwd waar hij nu gaat tekenen, miss AZ, NEC of Utrecht fzo?Sempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:23:
[...]
Fijn dat we die niet meer in een Ajax-shirt hoeven te zien. Waarschijnlijk zal er wel een financiële regeling zitten, dat Ajax hem doorbetaalt/verschil aanvult als hij ergens tekent voor een ongetwijfeld veel lager salaris. Maar fijn dat er duidelijk voor wordt gekozen om afscheid te nemen.
Die was toch allang al weg?418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 15:13:
Ajax heeft van Axel Dongen ook nog rondlopen. Pakt een miljoen per jaar ..
Wow! Contract ontbonden, dat zal niet goedkoop zijn geweest dan. Waar zal hij heengaan? Zakken vullen in de woestijn? Voor een nieuwe kans gaan bij een subtopper?Terranova schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:10:
Wijndal weg![]()
Cruijff Jr verdient een standbeeld
Berghuis zit vrij stevig bij Ajax. Pappa in rvc en kennelijk ligt ie goed in de spelersgroep.Trishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:16:
Zeker positief, maar had toch liever Berghuis zien vertrekken. Vergeleken met Wijndal is hij al snel een stoorzender als het een beetje tegenzit.
[ Voor 25% gewijzigd door Gundogan op 02-09-2026 16:32 ]
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Een Wijndal zou daar goed passenTrishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:23:
PSV en Feyenoord kunnen voor de breedte wel een extra LB gebruiken toch?
XXXVI
Ik denk dat er ook een kwalitatieve afweging is gemaakt. Carizo was niet goed genoeg en is elders gestald. Berghuis mag zijn laatste contractjaar uitdienen.Gundogan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:29:
Berghuis zit vrij stevig bij Ajax. Pappa in rvc en kennelijk ligt ie goed in de spelersgroep.
nope
Woestijn of de VS. Kan in SA wel weer de beste linkerkant van Europa worden met Bergwijn. Hij kan ook wel voetballen, maar niet bij AjaxWow! Contract ontbonden, dat zal niet goedkoop zijn geweest dan. Waar zal hij heengaan? Zakken vullen in de woestijn? Voor een nieuwe kans gaan bij een subtopper?
Volgens mij is het ook een prima vent. Zijn lichaamstaal lezen sommigen echter meer uit dan ik. Zou het prima vinden als hij gaat, maar ben er niet rouwig om als hij blijft. Alle fotos en beelden van hem met teamgenoten zijn ook altijd blij en vrolijk, denk echt niet dat het een nare gast is. En kan zeker nog wel wat bijdragen dit seizoen. Of het genoeg is om zijn salaris van 3 miljoen te rechtvaardigen is een tweedeBerghuis zit vrij stevig bij Ajax. Pappa in rvc en kennelijk ligt ie goed in de spelersgroep.
[ Voor 4% gewijzigd door 418O2 op 02-09-2026 16:43 ]
[ Voor 51% gewijzigd door 418O2 op 02-09-2026 17:10 ]
Royal Antwerp FCGundogan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:29:
[...]
Die was toch allang al weg?
Wow! Contract ontbonden, dat zal niet goedkoop zijn geweest dan. Waar zal hij heengaan? Zakken vullen in de woestijn? Voor een nieuwe kans gaan bij een subtopper?
hihaho.Barfman schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:14:
Vreemd, nu wordt Wijndal weer verhuurd 😛
https://www.ajax.nl/artik...sis-naar-royal-antwerp-fc
Lijkt toch gewoon een verzinsel zoals ze het schrijven?418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:07:
https://www.anticlickbait.nl/
kwam deze site tegen op Reddit, erg prettig. Feed van de nieuwssites, maar dan met door AI (wat ik normaal haat) herschreven koppen. Feyenoord informeerde naar Boniface? Huge if true
Jumpscare!Barfman schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:14:
De verhuur is per direct en heeft een looptijd van een seizoen, tot en met 30 juni 2024.
Handig zo'n terugindetijdmachine. Ik zou vast wat weddenschappen af gaan sluitenBarfman schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:14:
Ja, zoiets. VP Stelde dat het huren van Dolberg voor Feyenoord een goede optie zou kunnen zijn. Dat zou deze periode voor mij helemaal geweldig maken. Helemaal met hun medische staftoolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:16:
[...]
Lijkt toch gewoon een verzinsel zoals ze het schrijven?
Feyenoord "zou voor Boniface moeten gaan". Zo ken ik er wel meer
En Wijndal als vervanger voor Bos.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:19:
[...]
Ja, zoiets. VP Stelde dat het huren van Dolberg voor Feyenoord een goede optie zou kunnen zijn. Dat zou deze periode voor mij helemaal geweldig maken. Helemaal met hun medische staf
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 02-09-2026 17:21 ]
Het is hetzelfde als met Wijndal en Dolberg: prima om erbij te hebben als ze niet zoveel zouden verdienen.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:39:
[...]
nope
[...]
Woestijn of de VS. Kan in SA wel weer de beste linkerkant van Europa worden met Bergwijn. Hij kan ook wel voetballen, maar niet bij Ajax
[...]
Volgens mij is het ook een prima vent. Zijn lichaamstaal lezen sommigen echter meer uit dan ik. Zou het prima vinden als hij gaat, maar ben er niet rouwig om als hij blijft. Alle fotos en beelden van hem met teamgenoten zijn ook altijd blij en vrolijk, denk echt niet dat het een nare gast is. En kan zeker nog wel wat bijdragen dit seizoen. Of het genoeg is om zijn salaris van 3 miljoen te rechtvaardigen is een tweede
Mijn fout, zit er naast 😂toolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:17:
[...]
Handig zo'n terugindetijdmachine. Ik zou vast wat weddenschappen af gaan sluiten
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Derde spits bij Twente.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:46:
Lammers naar PSV, ik dacht dat ze juist wat achterin nodig hadden? Jammer voor Twente eigenlijk, al was hij misschien daar uitgekeken.
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buite. De transferperiode om?
Ik denk dat het in overeenstemming is met Wijndal en de nieuwe club? Constructie waarbij Ajax en de nieuwe club delen van het salaris van dit jaar betalen?WizzlerNL schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:48:
[...]
Er klopt zoveel niet aan dat bericht. Als hij zijn contract ontbindt kan hij toch juist wél bij elke club in de wereld tekenen buite. De transferperiode om?
XXXVI
Godver ik moest lachen maar ik wil huilen.
Hé nog een half jaartje volhouden.Stimulate14 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:00:
[...]
Godver ik moest lachen maar ik wil huilen.
Volgens mij werd zijn contract ontbonden om dan naar een specifieke andere club te kunnen. Die club heeft er op het laatst vanaf gezien. Dus wordt het contract niet ontbonden. Lees ik op vi.WizzlerNL schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:48:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door Harribo op 02-09-2026 18:04 ]
Op zich deed ouazane het prima, maar die kan geen vol programma draaien en heeft weinig diepgang. 16 mln is ook niet gek veel als hij bevaltJanW schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:02:
https://www.ajax.nl/club/pers/persberichten/simon-adingra-op-huurbasis-naar-ajax/
Wel een linksbuiten erbij. Hoeft Gloukh daar hopelijk niet meer te spelen, dat is toch niet zijn positie.
Dat zou dan alleen voor hem minder prettig zijn lijkt me, zou hij daarom niet akkoord zijn gegaan?Harribo schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:03:
[...]
Volgens mij werd zijn contract ontbonden om dan naar een specifieke andere club te kunnen. Die club heeft er op het laatst vanaf gezien. Dus wordt het contract niet ontbonden. Lees ik op vi.
Schijnt dat TD van die club een Tweaker is, die na de juichende posts in dit topic toch twijfels kreegHarribo schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:03:
[...]
Volgens mij werd zijn contract ontbonden om dan naar een specifieke andere club te kunnen. Die club heeft er op het laatst vanaf gezien. Dus wordt het contract niet ontbonden. Lees ik op vi.
Veel competities hanteren spelerlijsten net zoals de UEFA competities. Dan kan je de transfer wel maken, maar ben je niet speelgerechtigd.WizzlerNL schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:48:
Woont nu fijn in NL met dik salaris, dat zet je niet op spel zonder te weten waar je terecht komt.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:04:
[...]
Snap het overigens niet, hij kan toch echt wel een andere club vinden als "free agent"
De UEFA deadline is vannacht lees ik. Zie hem overigens wel naar de MLS of SA vertrekken, dan maakt het weinig uitDaggast schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:06:
[...]
Veel competities hanteren spelerlijsten zoals de UEFA competities. Dan kan je de transfer wel maken, maar ben je niet speelgerechtigd.
Hier heeft Wijndal volgens mij geen invloed op.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:04:
[...]
Dat zou dan alleen voor hem minder prettig zijn lijkt me, zou hij daarom niet akkoord zijn gegaan?
Snap het overigens niet, hij kan toch echt wel een andere club vinden als "free agent"
Als je hem 1.5-2 mln meegeeft dan hoeft hij zich weinig zorgen te maken als hij geen club vindt, of nu, of in januari.Sempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:07:
[...]
Woont nu fijn in NL met dik salaris, dat zet je niet op spel zonder te weten waar je terecht komt.
2 redenenQuad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:46:
Lammers naar PSV, ik dacht dat ze juist wat achterin nodig hadden? Jammer voor Twente eigenlijk, al was hij misschien daar uitgekeken.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hij zou derde spits zijn daar is hem verteld. Vandaar ook de overstap.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:46:
Nodig voor Europa niet per se, je kunt die plek gewoon leeg latenElPaco schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:08:
[...]
2 redenen
- Plea weer stuk
- Telt mee als home grown speler wat handig/nodig is in Europa.
Als kantinejuffrouw... Ja goed plantiswat schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:46:
Jongens, nog een jaartje toch? Kan er nog wel vanaf.
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 02-09-2026 18:12 ]
Denk dat de deal was dat Ajax salaris van die club zou aanvullen. Als je 100% moet lappen en hij toch nog niets heeft, kan hij beter meetrainen en in januari nieuwe poging.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:08:
[...]
Als je hem 1.5-2 mln meegeeft dan hoeft hij zich weinig zorgen te maken als hij geen club vindt, of nu, of in januari.
Die jongen neem ik überhaupt niets kwalijk, ook de afgelopen jaren niet. Hij heeft een veel te goed contract gekregen op basis van een seizoen bij AZ waarin hij veel beter naar voren kwam dan hij eigenlijk was. Een blinde scout en vrijgevige TD kan hij niets aan doen.Harribo schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:08:
[...]
Hier heeft Wijndal volgens mij geen invloed op.
Er zijn afspraken gemaakt denk ik en iedereen verwachtte dat hij ging. Maar het werd dus anders.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Beter? Je hebt niets aan hem, het is niet echt het type mentor die anderen beter kan maken ofzo. Desnoods geef je hem zijn hele salaris meeSempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:11:
[...]
Denk dat de deal was dat Ajax salaris van die club zou aanvullen. Als je 100% moet lappen en hij toch nog niets heeft, kan hij beter meetrainen en in januari nieuwe poging.
Dat valt erg mee, heeft hij de afgelopen jaren zoveel verstoord dan? Dat was met name zijn Feyenoord periode.Trishul schreef op woensdag 2 september 2026 @ 16:16:
Zeker positief, maar had toch liever Berghuis zien vertrekken. Vergeleken met Wijndal is hij al snel een stoorzender als het een beetje tegenzit.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Het waren twee fantastische urenGundogan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 17:34:
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/2130841/owen-wijndal-blijft-toch-bij-ajax.html
Just when I thought I was out, they puuuuull me back in.
Lijkt me geen vervelende jongen, zal niemand in de weg lopen. Regel je in de winterstop een trasfervrije overstap dan bespaar je alsnog tonnen salaris.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:12:
[...]
Beter? Je hebt niets aan hem, het is niet echt het type mentor die anderen beter kan maken ofzo. Desnoods geef je hem zijn hele salaris mee
Een paar ontbindingen om 1 voor 12 zouden me niet verrassen. Je hebt gewoon echt niets aan die lui (van Axel Dongen, wijndal, dolberg) dit jaar (hopelijk)Gundogan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:24:
Hij kan in ieder geval naast Dolberg zitten op de bank, want die blijft ook.
Als Berghuis ook bankzitter wordt, zit er nog 5-7 miljoen aan "overbodig" salaris op de bank.
nggyu nglyd
Maar straks gaat Michel hem per ongeluk gebruiken… mijn ogen doen bij voorbaat al pijnSempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:21:
[...]
Lijkt me geen vervelende jongen, zal niemand in de weg lopen. Regel je in de winterstop een trasfervrije overstap dan bespaar je alsnog tonnen salaris.
Met Henrique, Torrente, Kehrer en desnoods Mokio zou dat niet nodig hoeven zijnWyke schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:36:
[...]
Maar straks gaat Michel hem per ongeluk gebruiken… mijn ogen doen bij voorbaat al pijn
Kan ie net zo goed nog het jaar afmaken. Vangt ie zijn half jaar salaris + tekengeld voor een nieuwe club in de zomer.Sempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:21:
[...]
Lijkt me geen vervelende jongen, zal niemand in de weg lopen. Regel je in de winterstop een trasfervrije overstap dan bespaar je alsnog tonnen salaris.
Dat risico was er nu ook, maar kennelijk was er toch bijna een deal. Wie weet welke club er in januari zonder back zit en een (huur)deal zoekt. Ajax moet zo lang een goed werkgever blijven en kijken of ze er nog wat centen uit kunnen slepen (maar vooral hem niet laten spelen!)tiswat schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:37:
[...]
Kan ie net zo goed nog het jaar afmaken. Vangt ie zijn half jaar salaris + tekengeld voor een nieuwe club in de zomer.
Welke Nederlander hadden we kunnen halen die goed genoeg was? Amrabat en Ouazane zijn ook gewoon Nederlanders. Ja Marokkaans international, maar wel degelijk Nederlandse nationaliteit.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:34:
Gevoelsmatig is Ajax wel veel meer een vreemdelingenlegioen aan het worden dan ooit. Er staan in de A selectie weinig Nederlandse spelers, al heb je met Ouazane, Bounida en Amrabat wel Marokkanen die Nederlands kunnen. Maar de Nederlandse identiteit ontbreekt een beetje dit seizoen voor mijn gevoel.
In het verleden had je wel eens een Oranje dat voor de helft uit Ajaxspelers bestond. Dat is nu niet meer realistisch.Kist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:04:
[...]
Welke Nederlander hadden we kunnen halen die goed genoeg was? Amrabat en Ouazane zijn ook gewoon Nederlanders. Ja Marokkaans international, maar wel degelijk Nederlandse nationaliteit.
Het is vooral hopen dat de jeugdopleiding op niveau komt. Als er jeugd doorbreekt maakt mij de nationaliteit niet uit. Maar goed oranje maakt mij ook niet zoveel uit.
nggyu nglyd
Gelukkig wel want de Nederlandse identiteit bestaat voornamelijk uit slappe tubes die niet kunnen vechten voor de punten. Wanneer die mentaliteit een beetje bij trekt zie ik ze graag weer bij Ajax.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:34:
Gevoelsmatig is Ajax wel veel meer een vreemdelingenlegioen aan het worden dan ooit. Er staan in de A selectie weinig Nederlandse spelers, al heb je met Ouazane, Bounida en Amrabat wel Marokkanen die Nederlands kunnen. Maar de Nederlandse identiteit ontbreekt een beetje dit seizoen voor mijn gevoel.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik kan me voorstellen dat je er zo naar kijkt, maar bij mij is dat niet zo'n zorg. Mijn zorg is eerder het grote aantal transfers. In mijn optiek doet Ajax wat het nu een paar keer heeft gedaan; een nieuwe technische leiding en trainer neerzetten en in één keer alles willen oplossen met teveel nieuwe spelers. En dat in de context van de specifieke speelstijl die Ajax graag wilt zien, maakt dat ik me afvraag of je met zoveel nieuwelingen wel succesvol kan zijn.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:34:
Je bedoelt slappe zakken als Davy Klaassen?Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:18:
[...]
Gelukkig wel want de Nederlandse identiteit bestaat voornamelijk uit slappe tubes die niet kunnen vechten voor de punten. Wanneer die mentaliteit een beetje bij trekt zie ik ze graag weer bij Ajax..
Wat is zijn positie wel? Bij wijndal weet je gewoon dat dit het is maar die gast stoort mij eigenlijk nog meer.JanW schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:02:
https://www.ajax.nl/club/pers/persberichten/simon-adingra-op-huurbasis-naar-ajax/
Wel een linksbuiten erbij. Hoeft Gloukh daar hopelijk niet meer te spelen, dat is toch niet zijn positie.
Noem er nog eens één? En dan niet Weghorst want die is weg.DeKever schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:23:
[...]
Je bedoelt slappe zakken als Davy Klaassen?
Dat vind ik echt geleuter. Ik herinner me het Nederlands van Tadic nog maar ik had meer met zijn mentaliteit dan zij taalgebruik.Voetbalpubliek is opportunistisch genoeg om identiteitsvragen onbelangrijk te vinden, totdat het slecht gaan. Persoonlijk vind ik het wel fijn als er een paar spelers zijn waarmee ik me kan identificeren. Als iemand Nederlands spreekt gaat dat al wat makkelijker.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
10AMARONE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:25:
[...]
Wat is zijn positie wel? Bij wijndal weet je gewoon dat dit het is maar die gast stoort mij eigenlijk nog meer.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik ben inmiddels 41 en het feit dat iedereen gasten van 30 al te oud vindt al te oud vindt doet me al bijna pijn. Het boeit mij persoonlijk weinig wie er gehaald worden, als ze maar goed spelenDeKever schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:23:
[...]
Je bedoelt slappe zakken als Davy Klaassen?![]()
Voetbalpubliek is opportunistisch genoeg om identiteitsvragen onbelangrijk te vinden, totdat het slecht gaan. Persoonlijk vind ik het wel fijn als er een paar spelers zijn waarmee ik me kan identificeren. Als iemand Nederlands spreekt gaat dat al wat makkelijker.
echt debiel als je dit weigert
Lekkere timing.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Er zijn veel transfers, maar veel huur met een aantal optie tot koop. Ofwel, qua harde cijfers is er niet extreem ingekocht, en op de loonlijst zal het niet meer zijn dan dat het was.Bao_mi1 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:22:
[...]
Ik kan me voorstellen dat je er zo naar kijkt, maar bij mij is dat niet zo'n zorg. Mijn zorg is eerder het grote aantal transfers. In mijn optiek doet Ajax wat het nu een paar keer heeft gedaan; een nieuwe technische leiding en trainer neerzetten en in één keer alles willen oplossen met teveel nieuwe spelers. En dat in de context van de specifieke speelstijl die Ajax graag wilt zien, maakt dat ik me afvraag of je met zoveel nieuwelingen wel succesvol kan zijn.
En men zegt dat er dit seizoen wel grote namen zijn gehaald, maar ik heb dat soort dingen de vorige jaren ook gehoord.
nggyu nglyd
Dat mag je hopen, maar het is wel erg kort dag. Voor hetzelfde geld loopt Kramer er straks weer rond.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:34:
[...]
Rigaux heeft ook een laptop en een lijstje toch?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zou Dolberg nemen!Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:39:
[...]
Dat mag je hopen, maar het is wel erg kort dag. Voor hetzelfde geld loopt Kramer er straks weer rond.
Dat geloof ik direct. Maar ik had het er over of je met zoveel nieuwe spelers wel tot een goed ingespeeld team kan komen binnen de tijd dat je daarvoor hebt.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:37:
[...]
Er zijn veel transfers, maar veel huur met een aantal optie tot koop. Ofwel, qua harde cijfers is er niet extreem ingekocht, en op de loonlijst zal het niet meer zijn dan dat het was.
Dus ja, er is ingekocht, maar ook wel wat uitgesteld op de balans naar volgend jaar.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nu lekker in de arena laten. Ik had graag nog een 8 zien komen. Maar daar heb je nu toch geen tijd meer voor. Baas is veelzijdig dus gewoon nuttige speler om in je selectie te houden.Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:45:
Porto schijnt volgens de geruchten toch nog weer een bod op Baas te doen.
Wat mij betreft blijft hij lekker bij Ajax, vond Janse afgelopen keer niet zo sterk overkomen en kan mij niet voorstellen dat een Porto 20+ miljoen wil gaan betalen voor Baas. Dus dan zou ik hem mooi houden.Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:45:
Porto schijnt volgens de geruchten toch nog weer een bod op Baas te doen.
Nóg een acht? Hoeveel wil je er hebben dan?Kist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:49:
[...]
Nu lekker in de arena laten. Ik had graag nog een 8 zien komen. Maar daar heb je nu toch geen tijd meer voor. Baas is veelzijdig dus gewoon nuttige speler om in je selectie te houden.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Mokionis een 8. Lekker even niemand extra halen.Kist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:49:
[...]
Nu lekker in de arena laten. Ik had graag nog een 8 zien komen. Maar daar heb je nu toch geen tijd meer voor. Baas is veelzijdig dus gewoon nuttige speler om in je selectie te houden.
Dit is een voor mij een veel beter samengestelde vreemdelingen legioen dan toen Mislintat de knip mocht trekken. Of het goed samenspeelt nog geen idee, maar slechter dan het bijeengeraapt zooitje van Mislintat gaat het niet zijn.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:34:
Voorlopig lijken we nog steeds aangewezen op Klaassen op 8. En die heeft echt wel een rol in de selectie. Maar in het veldspel is het een dissonant. Mokio is een stekelblinde draver. Ouazane, Brandt en Gloukh zijn meer een 10.Gonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:50:
[...]
Nóg een acht? Hoeveel wil je er hebben dan?
Ik hoop dat Mokio meer spelinzicht gaat ontwikkelen. Staat op dat vlak al een tijd stil.AMARONE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:58:
[...]
Mokionis een 8. Lekker even niemand extra halen.
Dat wel, lijken echt wel gerichte versterking dit seizoen allemaal. De enige waarbij je echt je twijfels mag stellen is Leonardo, al is het vanwege de best wel pittige transfersom. De helft minder en je kijkt heel anders naar zo'n speler.Qu3st schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:59:
[...]
Dit is een voor mij een veel beter samengestelde vreemdelingen legioen dan toen Mislintat de knip mocht trekken. Of het goed samenspeelt nog geen idee, maar slechter dan het bijeengeraapt zooitje van Mislintat gaat het niet zijn.
nggyu nglyd