Hij wilde volgens mij helemaal niet naar de zandbak?DutchOwnage schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:37:
Moussa weg, doe maar gewoon voor die 30 miljoen. Voor lul staan we toch al.
Brandt is ook een acht aldus Brandt.Kist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:04:
[...]
Voorlopig lijken we nog steeds aangewezen op Klaassen op 8. En die heeft echt wel een rol in de selectie. Maar in het veldspel is het een dissonant. Mokio is een stekelblinde draver. Ouazane, Brandt en Gloukh zijn meer een 10.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Omdat ie toen nog hoopte op de PL.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:13:
[...]
Hij wilde volgens mij helemaal niet naar de zandbak?
Dit is wat mij betreft het nieuws van deze deadline day. Dit is ook voetbal. En dat laat ook zien dat het klaar moet zijn met spelers die zogenaamd loyaal moeten zijn aan een club. Dat kan je als fan niet meer verwachten. Helaas is dat gewoon niet meer wat voetbal is.
https://www.voetbalzone.n...n-uit/bltb3aa23c388ae55d6Pablo García heeft Real Betis op bijzonder pijnlijke wijze moeten verlaten. De twintigjarige aanvaller wilde helemaal niet vertrekken, maar Betis moest op Deadline Day financiële ruimte creëren binnen de salariskostenlimiet van LaLiga. García werd uiteindelijk verkocht aan Racing Santander en verliet zijn geliefde club huilend.
Als het er niet uit komt is het een duur jaar, komt het er wel uit, dan win je er niets mee...Agent47 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:13:
Nelson ook maar 1 seizoen. Gierig.
Bij Leonardo ziet iedereen toch ook wel dat hij het wel kan, maar het nu even niet lukt? Ik heb 0 twijfels bij hem in elk gevalQuad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:10:
[...]
Dat wel, lijken echt wel gerichte versterking dit seizoen allemaal. De enige waarbij je echt je twijfels mag stellen is Leonardo, al is het vanwege de best wel pittige transfersom. De helft minder en je kijkt heel anders naar zo'n speler.
https://www.telegraaf.nl/...di-cruijff/160892100.html
Axel Dongen ontbonden
[ Voor 11% gewijzigd door 418O2 op 02-09-2026 20:17 ]
Contract Van Axel Dongen lijkt ontbonden te gaan worden. Al hebben we vergelijkbare dingen eerder gehoord met Wijndal418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 18:27:
[...]
Een paar ontbindingen om 1 voor 12 zouden me niet verrassen. Je hebt gewoon echt niets aan die lui (van Axel Dongen, wijndal, dolberg) dit jaar (hopelijk)
Die speler had natuurlijk ook gewoon nee kunnen zeggen. Zie bv Balogun gister bij Everton. "Oh jullie doen moeilijk over de resultaten van de medische tests, toedeledokie ik teken niet meer"Bao_mi1 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:16:
Dit is wat mij betreft het nieuws van deze deadline day. Dit is ook voetbal. En dat laat ook zien dat het klaar moet zijn met spelers die zogenaamd loyaal moeten zijn aan een club. Dat kan je als fan niet meer verwachten. Helaas is dat gewoon niet meer wat voetbal is.
[...]
https://www.voetbalzone.n...n-uit/bltb3aa23c388ae55d6
[ Voor 8% gewijzigd door toolkist op 02-09-2026 20:21 ]
Kan ook zijn dat dit voor hem een goede stap was omdat hij daar niet aan spelen toe kwam, maar het alsnog emotioneel was omdat hij daar al zo lang zat. Het zijn ook gewoon mensen he.toolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:20:
[...]
Die speler had natuurlijk ook gewoon nee kunnen zeggen. Zie bv Balogun gister bij Everton. "Oh jullie doen moeilijk over de resultaten van de medische tests, toedeledokie ik teken niet meer"
Ik heb al meer NLse karaktervoetballers genoemd dan jij slappe zakkenGonadan schreef op woensdag 2 september 2026 @ 19:27:
[...]
Noem er nog eens één? En dan niet Weghorst want die is weg.![]()
[...]
Dat vind ik echt geleuter. Ik herinner me het Nederlands van Tadic nog maar ik had meer met zijn mentaliteit dan zij taalgebruik.
En als een De Ligt Russisch had gesproken had ik hem nog steeds geweldig gevonden in het veld.
Tadic kon ik niet altijd goed hebben, met zijn "winnaarsmentaliteit" (wat soms gewoon onsportief spreekwoordelijk Argentijns aandoend gedrag was). Maar taal is slechts een manier om je met een speler te kunnen identificeren en Nederlands alleen doet het ook niet. Brobey wint weinig harten voor de camera, maar 2 goals tegen Zweden en hij is in veler harten gesloten. Geweldig voetballen, heel hard werken het kan allemaal. Ik zeg alleen dat het wat makkelijker is als iemand dezelfde taal spreekt als jijzelf, of uit dezelfde stad komt.
Als eenmaal echt de ketchup uit de fles floept bij Leonardo dan wordt het leuk, want om telkens in die positie te komen heb je wel iets van inzicht nodig. Nu nog wachten tot de dop er echt af is.Quad schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:10:
[...]
Dat wel, lijken echt wel gerichte versterking dit seizoen allemaal. De enige waarbij je echt je twijfels mag stellen is Leonardo, al is het vanwege de best wel pittige transfersom. De helft minder en je kijkt heel anders naar zo'n speler.
In de laatste fase wel ja. Ook erg jammer dat het toen naar dat niveau zetje zakte want dat vond ik een flinke smet op wat hij betekend had.DeKever schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:36:
[...]
Ik heb al meer NLse karaktervoetballers genoemd dan jij slappe zakken. Maar ik zat maar wat te stangen.
Tadic kon ik niet altijd goed hebben, met zijn "winnaarsmentaliteit" (wat soms gewoon onsportief spreekwoordelijk Argentijns aandoend gedrag was).
Ja dat is het bizarre opportunisme. Brobbey stond twee keer op de goede plek en men vond hem ineens goed voetballen. Maar verder was hij weer onzichtbaar.Maar taal is slechts een manier om je met een speler te kunnen identificeren en Nederlands alleen doet het ook niet. Brobey wint weinig harten voor de camera, maar 2 goals tegen Zweden en hij is in veler harten gesloten. Geweldig voetballen, heel hard werken het kan allemaal. Ik zeg alleen dat het wat makkelijker is als iemand dezelfde taal spreekt als jijzelf, of uit dezelfde stad komt.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Leonardo komt er wel. Volgens mij toch al 2 goals tot nu toe.
Henrique vind ik eerder onbegrijpelijk voor die 10m. Ik had dan liever Tagliafico terug. Kent Ajax, nog steeds Argentijns A-international, houdt van Amsterdam (is na zijn Ajax periode elke zomer hier geweest).
Henrique vind ik eerder onbegrijpelijk voor die 10m. Ik had dan liever Tagliafico terug. Kent Ajax, nog steeds Argentijns A-international, houdt van Amsterdam (is na zijn Ajax periode elke zomer hier geweest).
Leuke voetbal zaterdag trouwens komend weekend met eerst NEC - Feyenoord, gevolgd door Ajax - PSV.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Die gast heeft 3 maand nodig om wedstrijd fit te worden hem kennende.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:16:
[...]
Als het er niet uit komt is het een duur jaar, komt het er wel uit, dan win je er niets mee...
[...]
Bij Leonardo ziet iedereen toch ook wel dat hij het wel kan, maar het nu even niet lukt? Ik heb 0 twijfels bij hem in elk geval
Axel Dongen ontbonden
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Ik lees verder nergens iets over die Hadj Moussa transfer. AD, ESPN, Telegraaf, NOS. Nergens iets te lezen in de deadline feeds.
Geruchten gaan dat de deal rond is voor 35 miljoen. Bron is x weliswaar..DutchOwnage schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:03:
Ik lees verder nergens iets over die Hadj Moussa transfer. AD, ESPN, Telegraaf, NOS. Nergens iets te lezen in de deadline feeds.
https://x.com/ariyadhiah_br/status/2095220103314829315
[ Voor 16% gewijzigd door Agent47 op 02-09-2026 21:12 ]
Heb geen X en m'n Arabisch is ook niet meer wat het geweest is
Maar geld zat in de zandbak. Nog 5 erbij omdat ze zo laat zijn, en done deal.
Alles vanaf 27,5 miljoen moet je pakken voor hem. Fysiek is het niks, had veel meer assists kunnen hebben ook als die niet zo zelfzuchtig was.DutchOwnage schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:16:
Heb geen X en m'n Arabisch is ook niet meer wat het geweest is![]()
Maar dan ga je met Borges de CL in? Je kunt niet binnen twee uur een transfer van 10+ miljoen regelenAgent47 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:18:
[...]
Alles vanaf 27,5 miljoen moet je pakken voor hem. Fysiek is het niks, had veel meer assists kunnen hebben ook als die niet zo zelfzuchtig was.
Ik las dat hij meedeed met de voorbereidingen van Arsenal. Was volgens mij ai van Google die dat tegen me zei.Agent47 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:55:
[...]
Die gast heeft 3 maand nodig om wedstrijd fit te worden hem kennende.
Maar ik hoop toch wel dat hij niet heel lang nodig heeft om mee te doen.
https://1908.nl/artikelen/krabbendam-geen-sprake-van-vertrek-hadj-moussa
Vertrouw Krabbendam toch net wat meer.
Tegelijkertijd staat in dat artikel dat de Saoedische markt tot 12 oktober open is, dat moet 6 september zijn....
Tegelijkertijd staat in dat artikel dat de Saoedische markt tot 12 oktober open is, dat moet 6 september zijn....
[ Voor 33% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2026 21:46 ]
https://x.com/FeyenoordTM/status/2095236662422802749DutchOwnage schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:43:
https://1908.nl/artikelen/krabbendam-geen-sprake-van-vertrek-hadj-moussa
Als ze Moussa verkopen dan is er in 2 uur zeker geen nieuwe rechtsbuiten te kopen voor 10mil. Oftewel krijgen we Borges en worden we als supporter genaait.
Aan de andere kant 30mil vangen incl bonus is niet verkeerd. Alleen die CL ambities he. Of gokken ze op confl volgend seizoen.
Aan de andere kant 30mil vangen incl bonus is niet verkeerd. Alleen die CL ambities he. Of gokken ze op confl volgend seizoen.
Haha. Het zou wat zijn als we Moussa verkopen voor 30-35 miljoen.
Borges en Diarra op de flanken in de CL….
Borges en Diarra op de flanken in de CL….
Hebben ze de sportieve prestaties toch niet al wat laten varen door de financiële situatie?
Dan kun je maar beter nog een grote transfer pakken.
Ajax en PSV lijken er beter voor te staan, met een druk programma kan zelfs derde worden nog wel eens lastig worden. Dan krijg je volgend jaar ook geen 30 miljoen meer.
Dan kun je maar beter nog een grote transfer pakken.
Ajax en PSV lijken er beter voor te staan, met een druk programma kan zelfs derde worden nog wel eens lastig worden. Dan krijg je volgend jaar ook geen 30 miljoen meer.
Wat staat hier achter deze link? Twitter is hier geblokkeerd.
En hoe zou Gio zich voelen? Topscorer weg en je gevaarlijkste man weg. Zonder vervangersSoulizer schreef op woensdag 2 september 2026 @ 21:57:
Als ze Moussa verkopen dan is er in 2 uur zeker geen nieuwe rechtsbuiten te kopen voor 10mil. Oftewel krijgen we Borges en worden we als supporter genaait.
Tenzij Gio hier van te voren voor gewaarschuwd was dat dit kon gebeuren, vindt ik het wel een beetje kwalijk eerlijk gezegd.
[ Voor 15% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2026 22:06 ]
JanW schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:01:
[...]
Wat staat hier achter deze link? Twitter is hier geblokkeerd.
🚨🇸🇦 #Feyenoord and Al-Itthad are indeed negotiating on Anis Hadj-Moussa. Saudi club has until the 6th of September to finalize a deal – no agreement reached yet with #Feyenoord, Rotterdam club is aiming high because there is no longer time to sign a replacement. pic.twitter.com/9AIjXBKbDj
— Feyenoord Transfermarkt (@FeyenoordTM) 2 september 2026
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Espn meldt het ook: https://www.fr12.nl/trans...a-onderhandelingen-gaande
Feyenoord is in onderhandeling. Ik heb er vrede mee als ze 30+ krijgen.
Borges is wel een paar klasse minder, maar hij op rechtsbuiten zorgt ervoor dat Ferri voorzetten krijgt.
Feyenoord is in onderhandeling. Ik heb er vrede mee als ze 30+ krijgen.
Borges is wel een paar klasse minder, maar hij op rechtsbuiten zorgt ervoor dat Ferri voorzetten krijgt.
Risico van coach zijn in NL. Alleen de kampioensambitie kan echt de prullenbak in. Dat er geen vervanger gehaald kan worden is inderdaad niet leuk voor ons en daar zal Gio ook wat van vinden voor zijn eigen perspectieven aiya.DutchOwnage schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:04:
[...]
En hoe zou Gio zich voelen? Topscorer weg en je gevaarlijkste man weg. Zonder vervangers
Tenzij Gio hier van te voren voor gewaarschuwd was dat dit kon gebeuren, vindt ik het wel een beetje kwalijk eerlijk gezegd.
Zou best wel een klootzakken move zijn van Moussa. Eerst wilde hij niet en nu wel?
Die wil het zinkende schip nu zo snel mogelijk verlaten!D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:18:
Zou best wel een klootzakken move zijn van Moussa. Eerst wilde hij niet en nu wel?
Voor zoveel geld wil ik ook wel de klootzak uithangen. De meeste mensen den ik wel.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:18:
Ik zou sowieso niet naar zo'n dictatuur willen maar de timing is natuurlijk bezopenSempy schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:23:
[...]
Voor zoveel geld wil ik ook wel de klootzak uithangen. De meeste mensen den ik wel.
Ook eerst 30m voor Read weigeren maar met de paniek rond de financien van Feyenoord nu nog Moussa verpatsen in de laatste 2uur.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:23:
[...]
Ik zou sowieso niet naar zo'n dictatuur willen maar de timing is natuurlijk bezopen
Gelukkig heeft DtK wel zijn opvolger al binnen gehaald. Kunnen we eindelijk is het rendement gaan zien.
Hoezo dat? Eerst willen wachten op een club binnen Europa is toch logisch?D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:18:
Feyenoord kan gewoon 'nee, te laat' zeggen of überhaupt de telefoon uitzetten...
De FIFA moet sowieso iets met die verschillende deadlines overigenstoolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:34:
[...]
Hoezo dat? Eerst willen wachten op een club binnen Europa is toch logisch?
Feyenoord kan gewoon 'nee, te laat' zeggen of überhaupt de telefoon uitzetten...
Hoe kan het dat Feyenoord er zo slecht voor staat? Ajax komt uit een gigantisch diep dal en lijkt meer te kunnen.Soulizer schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:30:
[...]
Ook eerst 30m voor Read weigeren maar met de paniek rond de financien van Feyenoord nu nog Moussa verpatsen in de laatste 2uur.
Gelukkig heeft DtK wel zijn opvolger al binnen gehaald. Kunnen we eindelijk is het rendement gaan zien.
Wat dan? Competities lopen nu eenmaal niet gelijk.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:37:
[...]
De FIFA moet sowieso iets met die verschillende deadlines overigens
Moet Noorwegen dan maar midden in hun competitie de transfer periode open gooien, bijvoorbeeld? Off season niks kunnen kopen?
Ze staan er an sich niet slecht voor. Maar er zijn factoren op de achtergrond die zorgen dat de financiële speelruimte beperkt is. Het stadion in eigen beheer plus de verplichting tot renovatie, die Vrienden van waar nog een bonnetje van ligt van 35 miljoen. De afkoopsommen van Priske en Van Persie zullen ook niet mals geweest zijn etc etc.AMARONE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:41:
[...]
Hoe kan het dat Feyenoord er zo slecht voor staat? Ajax komt uit een gigantisch diep dal en lijkt meer te kunnen.
Daarom is het zo vervelend dat ie de 30 miljoen voor Read niet gepakt heeft. Dan had ie een stuk meer ruimte gehad. Voor een TD is het altijd een stuk fijner werken als ie vroeg in de window een uitgaande klapper kan inboeken.
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 02-09-2026 22:58 ]
Ajax komt niet uit een diep dal. Die heeft een paar jaar flink verlies gedraaid en dat gecompenseerd met eigen vermogen uit nog dikkere winsten in het verleden.AMARONE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:41:
[...]
Hoe kan het dat Feyenoord er zo slecht voor staat? Ajax komt uit een gigantisch diep dal en lijkt meer te kunnen.
Feyenoord heeft veel minder eigen vermogen, daarnaast nog extra kosten om de Kuip te onderhouden en eigenlijk zouden ook de vrienden van Feyenoord gedeeltelijk moeten worden uitgekocht, maar dat laten ze waarschijnlijk achterwege (of misschien toch niet?)
Dit heeft niks met de competitie te maken. Het scheelt maar een paar dagentoolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:55:
[...]
Wat dan? Competities lopen nu eenmaal niet gelijk.
Moet Noorwegen dan maar midden in hun competitie de transfer periode open gooien, bijvoorbeeld? Off season niks kunnen kopen?
Ajax is gewoon rijker. Grotere fanbase, meer kijkers, komt makkelijker aan sponsoren, meer exposure in binnen- en buitenland, verkoopt meer spelers, merchandise, enz.AMARONE schreef op woensdag 2 september 2026 @ 22:41:
[...]
Daar heeft het alles mee te maken.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 23:00:
[...]
Dit heeft niks met de competitie te maken. Het scheelt maar een paar dagen
Of is het wel prima als NL Scandinavië leegkoopt midden tijdens hun competitie, maar niet als een ander land NL leegkoopt nadat de NL transferperiode gesloten is?
Het gaat mij er om dat het overal dezelfde datum is. De competitie is hier ook al begonnen dus dat is niet maatgevendtoolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 23:37:
[...]
Daar heeft het alles mee te maken.
Of is het wel prima als NL Scandinavië leegkoopt midden tijdens hun competitie, maar niet als een ander land NL leegkoopt nadat de NL transferperiode gesloten is?
Ok, dan wordt dat 3 bv maart. Dan blij? Word je beste speler mid season door een rijker team weggehaald.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 23:40:
[...]
Het gaat mij er om dat het overal dezelfde datum is. De competitie is hier ook al begonnen dus dat is niet maatgevend
Dat gaat dus gewoon niet.
Dat kan toch niet.D-e-n schreef op woensdag 2 september 2026 @ 23:40:
[...]
Het gaat mij er om dat het overal dezelfde datum is. De competitie is hier ook al begonnen dus dat is niet maatgevend
Het hele transferwindowconcept is in deze tijd onzinnig. Gooi het maar gewoon helemaal open. Dan weet iedereen waar ie aan toe is.
Eerst maar even kijken hoe het de komende 3 maanden gaat inderdaad. Om 20 miljoen in een handjevol wedstrijden negatief te beoordelen gaat wat ver.418O2 schreef op woensdag 2 september 2026 @ 20:16:
[...]
Als het er niet uit komt is het een duur jaar, komt het er wel uit, dan win je er niets mee...
[...]
Bij Leonardo ziet iedereen toch ook wel dat hij het wel kan, maar het nu even niet lukt? Ik heb 0 twijfels bij hem in elk geval
Axel Dongen ontbonden
In elk geval is er veel potentie.
Maar in elk geval blij dat Ajax geen Lang heeft gestrikt.
[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 03-09-2026 00:07 ]
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Wat heb je het over? Er zijn twee periodes, eentje in de zomer en in de winter. Bij die in de zomer variëren de einddatums van 1 tot 5 september ofzo. Trek dat gelijk. Waarom moeten de Britten een dag eerder en de Saudies een x aantal dagen later.toolkist schreef op woensdag 2 september 2026 @ 23:53:
[...]
Ok, dan wordt dat 3 bv maart. Dan blij? Word je beste speler mid season door een rijker team weggehaald.
Dat gaat dus gewoon niet.
Rigaux terugblik op deze transferzomer: operatie puinruimen.
En in andere competities dus nog veel later.D-e-n schreef op donderdag 3 september 2026 @ 00:12:
[...]
Wat heb je het over? Er zijn twee periodes, eentje in de zomer en in de winter. Bij die in de zomer variëren de einddatums van 1 tot 5 september ofzo. Trek dat gelijk. Waarom moeten de Britten een dag eerder en de Saudies een x aantal dagen later.
In Brazilië weer anders (en daar gaan we tzt ook last van krijgen gezien de toename in geld daar).
Je skipt voor het gemak een hele berg competities die net zo veel last hebben van die transfer deadlines. Je gaat dit niet op 1 lijn krijgen, want waar trek je die lijn. Er is geen 1 eerlijke lijn.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken