[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Pompi schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 18:06:
[...]

Wijndal kan je denk ik wel vervangen door die Torrents, die kreeg niet voor niks zijn debuut dit weekend. Denk dat Wijndal hiervoor kansen kreeg omdat die Torrents er toen nog niet was, maar nu de 3de keuze is geworden.
Laten we het hopen. Hoewel ik die glimlach op de bank al zie zitten het hele seizoen. Of in kleedkamer twee.

(Niks tegen Wijndal btw, heeft zich herpakt toen Farioli kwam. Maar duidelijk niet goed genoeg om z'n veels te hoge salaris te rechtvaardigen)

Verder zou Ajax bezig zijn met een middenvelder van River Plate en een linksbuiten van Espanyol B. Selectievulling.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 22:42
Ajax koop club haha.

Staat wel een aardig elftal dan qua ervaring ook. Michel laat wel zien ook jeugd te gebruiken waar ze presteren dus ben tevreden.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Gundogan schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:33:
[...]

Laten we het hopen. Hoewel ik die glimlach op de bank al zie zitten het hele seizoen. Of in kleedkamer twee.

(Niks tegen Wijndal btw, heeft zich herpakt toen Farioli kwam. Maar duidelijk niet goed genoeg om z'n veels te hoge salaris te rechtvaardigen)

Verder zou Ajax bezig zijn met een middenvelder van River Plate en een linksbuiten van Espanyol B. Selectievulling.
Die linksbuiten is huur met een optie van 1 mln voor jong

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:55
Agent47 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 09:17:
[...]

Je wordt oprecht maximaal derde met dit team zo. Die keeper kan niet naar zijn linkerkant duiken ( voor ons rechts dus)

Geef dan de jeugd maar de kans. Watanabe er uit voor kraaijeveld.
Tja, Rigeaux en Eenhoorn hebben te maken met de erfenis van Troost en DtK. Ik denk dat daar veel meer drek onder is gebeurt dan wij weten/beseffen.

40(!!) contractspelers waar eerst zwaar in gesneden moest worden. Hoe haal je het in je kop..... DtK heeft, met de kennis van nu, echt debiele dingen gedaan. Mislintat light.

Ook zit je nu met het kopen van de kuip, noodzakelijk onderhoud en die 30 miljoen waarmee je de VvF uit moet kopen. Dat heeft het budget dusdanig gedrukt dat ik ergens wel snap dat er zo weinig mogelijk is. De Belg kan je moeilijk beoordelen terwijl hij armoede heeft geërft

Missers waar ik geen excuus voor kan vinden:

Die keeper, wát een grabbelaar....man man man

Ueda bijna voor 25 miljoen slijten aan de Turken, en als ie zelf niet daarheen wil met 10 miljoen minder genoegen nemen.... Er zat nog een 20% doorverkoop % op ook. Dus je wint er slechts 3 miljoen mee....... WTF.

Tussenjaar dus. De puinhopen van DtK opruimen. Voor de zoveelste keer na rare beslissingen in het maasgebouw weer een jaar verloren.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 01-09-2026 19:47 ]

• Daggast
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
Gundogan schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:33:

Wijndal heeft dit seizoen al bijna meer minuten gespeeld dan onder Farioli. Hato was immers de vaste linksback. Wijndal kende wel een prima seizoen daarvoor onder Van Bommel bij Antwerpen.

• Daggast
  • Registratie: Augustus 2026
  • Niet online
418O2 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 18:47:
Ik hoop dat ze wijndal ontbinden als hij niet weggaat, persoonlijk.
Waarom zou hij daar mee instemmen? En niet transfervrij voor het sluiten van de window betekend wachten tot januari voor de speler.

[ Voor 3% gewijzigd door Daggast op 01-09-2026 19:56 ]

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:55
DutchOwnage schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 13:46:
Als die 30 mijoen dan nog geïnvesteerd zou worden op het veld, oké. Maar daar zie ik bij Feyenoord niks van terug.
Rigeaux geeft zelf aan op twitter dat het klaar is deze window, en maakt excuses naar de supporters. Hij geeft donderdag tekst en uitleg aan de media.

Ben benieuwd.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:54
Dan maar hopen dat Ferri en Diarra het op de heupen gaan krijgen. Onze keeper gaat laten zien dat ie heus niet minder is dan Wellenreuther. SvP steeds meer gaat groeien en belangrijk gaat worden.Steijn weer gaat lijken op de Steijn bij Twente. Over de rest maak ik mij niet zo veel zorgen. Ow ja, speltechnisch moet het ook veel beter. Tegen ADO zag het er niet uit...Heel misschien dat we dan kunnen strijden voor plek 3.

Maar bovenal, dat het blessurespook ons dit jaar zo veel mogelijk met rust zal laten.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 21:42

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Daggast schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:50:
[...]

Wijndal heeft dit seizoen al bijna meer minuten gespeeld dan onder Farioli. Hato was immers de vaste linksback. Wijndal kende wel een prima seizoen daarvoor onder Van Bommel bij Antwerpen.
Klopt maar ik denk dat Farioli hem wel een paar extra (want van Bommel zal ook niet de minste zijn) schoppen onder z'n hol heeft gegeven zoals de rest van de selectie. Oogt veel fitter en scherper sinds.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:35
Sinds wanneer hadden ze in kaart dat Feyenoord financieel in zo’n beroerde staat is?
Als ze dat eerder wisten, waarom dan niet Read verkopen? Waarom een backup spits kopen voor 10 mil.
Maar idd pers conferentie van Rigaux beluisteren. Stak een nog grotere prutser dan we al dachten. Man man man.

• DutchOwnage
Feyenoord versterkt zich met Duitse doelman (29): ‘Ik kijk ernaar uit om elkaar te pushen’

https://www.ad.nl/voetbal/feyenoord-versterkt-zich-met-duitse-doelman-29-ik-kijk-ernaar-uit-om-elkaar-te-pushen~aeab0813/

Mooi, dus toch nog een keeper. Was wel koppijn hoor met Ernst.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Daggast schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:51:
[...]

Waarom zou hij daar mee instemmen? En niet transfervrij voor het sluiten van de window betekend wachten tot januari voor de speler.
Wel met (een deel van) salaris. Kan hij transfervrij op zoek naar een andere club

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:36

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:45:
[...]

Tja, Rigeaux en Eenhoorn hebben te maken met de erfenis van Troost en DtK. Ik denk dat daar veel meer drek onder is gebeurt dan wij weten/beseffen.

40(!!) contractspelers waar eerst zwaar in gesneden moest worden. Hoe haal je het in je kop..... DtK heeft, met de kennis van nu, echt debiele dingen gedaan. Mislintat light.

Ook zit je nu met het kopen van de kuip, noodzakelijk onderhoud en die 30 miljoen waarmee je de VvF uit moet kopen. Dat heeft het budget dusdanig gedrukt dat ik ergens wel snap dat er zo weinig mogelijk is. De Belg kan je moeilijk beoordelen terwijl hij armoede heeft geërft

Missers waar ik geen excuus voor kan vinden:

Die keeper, wát een grabbelaar....man man man

Ueda bijna voor 25 miljoen slijten aan de Turken, en als ie zelf niet daarheen wil met 10 miljoen minder genoegen nemen.... Er zat nog een 20% doorverkoop % op ook. Dus je wint er slechts 3 miljoen mee....... WTF.

Tussenjaar dus. De puinhopen van DtK opruimen. Voor de zoveelste keer na rare beslissingen in het maasgebouw weer een jaar verloren.
Ruim dan wel echt op en ruim een deijl en Nieuwkoop ook op.

Schaken, Zinhagel, SVP, Kraaijeveld kunnen allemaal toekomst spelers zijn die je vet goed kan verkopen. Met dit team de CL in is pure zelfmoord.

Ze moeten eens beleid gaan voeren. Spelers als ST.Juste en Nieuwkoop niet eens proberen te kopen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:37
DutchOwnage schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:06:
Dan maar hopen dat Ferri en Diarra het op de heupen gaan krijgen. Onze keeper gaat laten zien dat ie heus niet minder is dan Wellenreuther. SvP steeds meer gaat groeien en belangrijk gaat worden.Steijn weer gaat lijken op de Steijn bij Twente. Over de rest maak ik mij niet zo veel zorgen. Ow ja, speltechnisch moet het ook veel beter. Tegen ADO zag het er niet uit...Heel misschien dat we dan kunnen strijden voor plek 3.

Maar bovenal, dat het blessurespook ons dit jaar zo veel mogelijk met rust zal laten.
Hoop doet leven.

Ik ben dus heel benieuwd.

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:23

OMX2000

By any means necessary...

LZ86 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 19:54:
[...]

Rigeaux geeft zelf aan op twitter dat het klaar is deze window, en maakt excuses naar de supporters. Hij geeft donderdag tekst en uitleg aan de media.

Ben benieuwd.
Dat lijkt niet waar te zijn. Er schijnt nog volop gezocht te worden naar aanvallende versterkingen. Als dat niet zo zou zijn, is het we echt een HEEL ongeloofwaardig verhaal bij Feyenoord. Transferbalans (op dit moment) van +31 miljoen, en in september nog eens 31 miljoen CL monies. Als je geen transfers meer kon maken is het helemaal raar dat je Ueda laat gaan zonder versterking.

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:27
DutchOwnage schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:10:
Feyenoord versterkt zich met Duitse doelman (29): ‘Ik kijk ernaar uit om elkaar te pushen’

https://www.ad.nl/voetbal/feyenoord-versterkt-zich-met-duitse-doelman-29-ik-kijk-ernaar-uit-om-elkaar-te-pushen~aeab0813/

Mooi, dus toch nog een keeper. Was wel koppijn hoor met Ernst.
Net espn zitten kijken na het avondeten. Ze zeggen dat Feyenoord klaar is op de transfermarkt. Enkel misschien een huurspeler als buitenkansje er is. Maar dat horen we al tig jaar.

Laten we hopen dat SvP dit jaar doorbreekt en het van Ueda overneemt :D

• DutchOwnage
Het moet raar lopen wil SvP op termijn geen grotere worden dan Ueda.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Sempy schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 16:48:
[...]

Afgelopen zondag was het Torrents die erin kwam. Mag hopen dat dat niet een welkomstcadeautje was, maar dat Wijndal in principe einde verhaal is.
Toch wel achter een VPN hè, anders komt Buma Stemra even buurten... :+

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:35
Agent47 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 20:39:
[...]
Ze moeten eens beleid gaan voeren. Spelers als ST.Juste en Nieuwkoop niet eens proberen te kopen.
Dat was onder DtK. Je weet wel die man die vond dat een TD functie maar een part time job is die hij er even bij kan doen.
In de winter kansloze spelers aantrekken als St Juste, Deijl. Kansloze huursoelers als Sterling en Brenda.

Blijkt dat Feyenoord op de pof leefde.

Neemt niet weg dat Rigaux hopeloos heeft gefaald als TD. Als je platzak bent en je kunt niks, dan weiger je een bod op Read niet die richting de 30 mil gaat.

10 miljoen uitgeven voor een spits die er niet klaar voor is om de eerste spits te zijn….

5-6 miljoen uitgeven voor een middenvelder terwijl we er al zoveel hebben. 0 euro uitgeven voor een linksbuiten terwijl Diarra gewoon er niks van kan. Dat was weer 1 van de beruchte gok aankopen van DtK.

Eenhoorn en Rigaux begonnen sterk, maar tijdens de cruciale fase hebben ze gewoon gefaald.

• sp00ky
  • Laatst online: 21:57
Zijn hier Ajax supporters die lid zijn van de supportersvereniging en nog 2 kaarten zoeken voor Ajax - PSV? DM me dan even, bedankt!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 21:35:
[...]

Dat was onder DtK. Je weet wel die man die vond dat een TD functie maar een part time job is die hij er even bij kan doen.
In de winter kansloze spelers aantrekken als St Juste, Deijl. Kansloze huursoelers als Sterling en Brenda.

Blijkt dat Feyenoord op de pof leefde.

Neemt niet weg dat Rigaux hopeloos heeft gefaald als TD. Als je platzak bent en je kunt niks, dan weiger je een bod op Read niet die richting de 30 mil gaat.

10 miljoen uitgeven voor een spits die er niet klaar voor is om de eerste spits te zijn….

5-6 miljoen uitgeven voor een middenvelder terwijl we er al zoveel hebben. 0 euro uitgeven voor een linksbuiten terwijl Diarra gewoon er niks van kan. Dat was weer 1 van de beruchte gok aankopen van DtK.

Eenhoorn en Rigaux begonnen sterk, maar tijdens de cruciale fase hebben ze gewoon gefaald.
Vooral raar dat ie dan niet wat van die 40 contract spelers heeft kunnen verkopen. Dat lukte zelfs Kroes bij Ajax.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

toolkist schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:08:
Vooral raar dat ie dan niet wat van die 40 contract spelers heeft kunnen verkopen. Dat lukte zelfs Kroes bij Ajax.
Ajax heeft goed kunnen verkopen waardoor ze verlies hebben kunnen nemen op enkele spelers. Die luxe heeft Feyenoord niet. Hadden ze Read verkocht dan was het misschien mogelijk geweest. Nu ga je het seizoen met een minder sterk elftal en moet je maar zien of je Read volgend jaar voor minimaal dat bedrag als nog kan verkopen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Han
  • Niet online

Han

Zit toch echt te wachten op de bevestigingen van Adingra en Kehrer. Zodra die binnen zijn dan kan wat mij betreft de kurk van de fles :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Han schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:16:
Zit toch echt te wachten op de bevestigingen van Adingra en Kehrer. Zodra die binnen zijn dan kan wat mij betreft de kurk van de fles :)
we hebben nog bijna 26 uur he :)

• Han
  • Niet online

Han

Maar wel de laatste twee transfers die er toe doen voor Ajax… dan is de selectie echt compleet. Had ik persoonlijk vorige maand niet durven dromen dit :)

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Han schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:23:
[...]

Maar wel de laatste twee transfers die er toe doen voor Ajax… dan is de selectie echt compleet. Had ik persoonlijk vorige maand niet durven dromen dit :)
Ik denk dat niemand dit had durven hopen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Han schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:11:
[...]

Ajax heeft goed kunnen verkopen waardoor ze verlies hebben kunnen nemen op enkele spelers. Die luxe heeft Feyenoord niet. Hadden ze Read verkocht dan was het misschien mogelijk geweest. Nu ga je het seizoen met een minder sterk elftal en moet je maar zien of je Read volgend jaar voor minimaal dat bedrag als nog kan verkopen.
Dat is maar puur administratief verlies he. Salarissen betalen voor spelers die je niet gebruikt is daadwerkelijk cash out en dus veel problematischer.

Los van dat Feyenoord ook gewoon een +30m transferbalans heeft. En zelfs al was die 15m, gezien de late verkoop van Ueda, dan had je nog wel het nodige verlies moeten kunnen nemen op wat andere spelers.

[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 01-09-2026 22:29 ]

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:36
Han schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:16:
Beide naar verwachting als huur toch?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Quad schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 22:29:
[...]

Beide naar verwachting als huur toch?
Sowieso huur. Adringa optie tot koop van 16 mln (zegt men)

[ Voor 13% gewijzigd door 418O2 op 01-09-2026 22:38 ]

Pagina: 1 ... 65 66 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken