[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 64 65 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:23
We gaan van Ueda en de derde spits van Benfica naar de Vierde spits van Rangers..ik kan wel janken. Alsof we tien jaar terug gaan naar de tijd van van beukering, kazim, Wesley verhoek.

We zijn weer muis ipv olifant. Conference league here we come.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:09
DutchOwnage schreef op maandag 31 augustus 2026 @ 23:39:
Feyenoord informeert bij Rangers naar Noord-Macedonische spits voor vacature Ayase Ueda

https://www.ad.nl/voetbal/feyenoord-informeert-bij-rangers-naar-noord-macedonische-spits-voor-vacature-ayase-ueda~a33cba3c/

Doe maar niet joh. 4e keuze bij Rangers 7(8)7

Als dit de vijver is waarin gevist wordt..
Davy bakt er echt niks van tot nu toe. Alleen Marmol is wat mij betreft echt een slimme zet.

• D-e-n
Soulizer schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 00:23:
We gaan van Ueda en de derde spits van Benfica naar de Vierde spits van Rangers..ik kan wel janken. Alsof we tien jaar terug gaan naar de tijd van van beukering, kazim, Wesley verhoek.

We zijn weer muis ipv olifant. Conference league here we come.
En dat heeft dus niks met geld te maken. Het is het totale gebrek aan ambitie. Het denken op subtopniveau, zowel bij de trainersstaf als de TD.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:58
De vierde spits van Rangers zou een wat aparte keus zijn, maar al die negativiteit en opportunisme dat Rigaux er niks van bakt is toch ook schromelijk overdreven. De club is echt achtergelaten als een gigantische puinzooi, ik vermoed nog veel erger dan wij in eerste instantie dachten. Het was het belangrijkste dat er deze transferperiode eens flink schoon schip werd gemaakt en dat is gewoon goed gelukt (en dan ook nog eens op permanente basis in plaats van al die huurdeals van vorig jaar). Qua aanwinsten ook niet slecht op zich, Marmol en Vanhoutte zijn directe versterkingen en ik denk dat Ernst even een Wellenreuther-in-de-Arena-momentje nodig heeft. Ferri valt nog niet mee maar die heeft echt ook wel kwaliteiten. Uiteindelijk is dit een van de weinige seizoenen dat ik zou kunnen leven met een tussenjaar, dat zou ook heel goed verklaarbaar zijn. Maar uteindelijk denk ik zelfs dat je gewoon redelijk eenvoudig derde gaat worden (zeker als er nog een goede linksbuiten komt). Ik heb het volste vertrouwen in Rigaux en Eenhoorn in ieder geval.

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Waarom kijkt Feyenoord niet verder binnen de ED voor versterking?

Er lopen best wel spelers rond die voor Feyenoord versterking zouden kunnen betekenen.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

• D-e-n
Vld1989 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 00:40:
Uiteindelijk is dit een van de weinige seizoenen dat ik zou kunnen leven met een tussenjaar,
Ik zie niet in hoe we op deze manier kunnen opkrabbelen na een tussen jaar. Die CL miljoenen krijg je volgend jaar ook niet meer.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:58
D-e-n schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 00:44:
[...]

Ik zie niet in hoe we op deze manier kunnen opkrabbelen na een tussen jaar. Die CL miljoenen krijg je volgend jaar ook niet meer.
Ik snap niet zo goed hoe mensen het denken te bewerkstelligen om in 1 zomer even alle puinhopen op te ruimen, allerlei topaankopen te doen EN dat alles op een duurzame manier in plaats van met oudjes voor de korte termijn zoals in Amsterdam. Dat kan alleen in Football Manager. In het echt gaat daar gewoon veel langer overheen en daar is een goede start mee gemaakt als je ziet wat voor zooi er weg is.

Wat mij betreft haal je nu alleen nog een goede linksbuiten en knal je Van Persie in de spits, dan heb ik echt wel zin in de komende seizoenen hoor.

• D-e-n
Vld1989 schreef op dinsdag 1 september 2026 @ 00:58:
[...]

Ik snap niet zo goed hoe mensen het denken te bewerkstelligen om in 1 zomer even alle puinhopen op te ruimen, allerlei topaankopen te doen EN dat alles op een duurzame manier in plaats van met oudjes voor de korte termijn zoals in Amsterdam. Dat kan alleen in Football Manager. In het echt gaat daar gewoon veel langer overheen en daar is een goede start mee gemaakt als je ziet wat voor zooi er weg is.

Wat mij betreft haal je nu alleen nog een goede linksbuiten en knal je Van Persie in de spits, dan heb ik echt wel zin in de komende seizoenen hoor.
Juist als je puinhopen op wilt ruimen dan moet je voorzichtig met geld zijn. En een spits van tien miljoen moet er dan natuurlijk meteen staan. En hoe kan het zijn dat de allergrootste hiaat in de selectie, zeker na verkoop van Sauer, nog niet is opgelost terwijl er al wel miljoenen zijn uitgegeven? Dat is gewoon een blunder eerste klas. Ook het aanstellen van van Bronckhorst is gewoon weer ouderwets op sentimenten gebaseerd beleid. De man kan nog steeds niet wisselen, ook in zijn eerste periode was hij daar al een prutser in.

Wat de puinhopen betreft: mogen we dan ook concluderen dat DTK als TD een ramp was? Ivanusec kon ik nog volgen maar wat er vorig jaar aan aanvallers is gehaald is echt van Mislintat niveau en qua trainers had hij ook twee misperen van hier tot Tokio.
Pagina: 1 ... 64 65 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken