Denk ook wel dat het algemene niveau van de hele eredivisie al jaren naar beneden gaat. Eigenlijk heb je enkel psv die daar boven uit steekt en dat komt natuurlijk mede door het winnen van de eredivisie en verder komen in CL dan menig ander eredivisie team. Het blijft alleen voor eredivisie clubs zeer lastig om jaar in jaar uit te blijven verbeteren en enigzins een sterke selectie te behouden..
Het gaat een lang seizoen worden voor Feyenoord. Ajax en psv gaan strijden om de titel. Feyenoord mag blij zijn als ze top5 halen. Lijkt vandaag weer nergens op.
Er stond mij ook iets bij dat ie bijna het hele seizoen geblesseerd was. Kennelijk niet. Maar in de basis aan het einde toen het weer zo belabberd ging.Daggast schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:51:
[...]
Hoe kom je daar bij? 42 wedstrijden, waarvan 25 basis. Slechts 2x de volle 90 op de bank. In het begin geblesseerd geweest, maar in de 2e seizoenshelft de meeste wedstrijden in de basis.
Bertje is trouwens weer transfervrij.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
T is een schande
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Feyenoord gaat dit nooit verliezen natuurlijk
Maar wel zorgwekkend dat je dit ADO niet compleet kapotspeeld.
Maar wel zorgwekkend dat je dit ADO niet compleet kapotspeeld.
Dat vind ik niet. Feyenoord zet ADO compleet vast. Het is alleen de laatste pass of actie die als vanouds weer klote is waardoor het eindeloos breien wordt. HM en Ueda laten ook zien waarom ze niet weg zijn. Die zouden Feyenoord moeten dragen in zo’n pot en geven totaal niet thuis.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:11:
T is een schande
En dan te bedenken dat hele volksstammen hem noemden als potentiële trainer voor AjaxTyphone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:19:
[...]
Denk dat het bestuur van Utrecht Correia ook wle enigzins overschat heeft eerlijk gezegd. Die bakt er helemaal niks van zover.
XXXVI
Als Hadj Moussa slecht is, is hij ook wel echt slecht he.
Verder vind ik het jammer om te zien de laatste seizoenen dat we steeds meer ploegen hebben in Nederland die Italiaans (of West-Duits jaren 80) staan te voetballen. Begrijpelijk wellicht, maar er is gewoon echt niets aan om naar te kijken.
Verder vind ik het jammer om te zien de laatste seizoenen dat we steeds meer ploegen hebben in Nederland die Italiaans (of West-Duits jaren 80) staan te voetballen. Begrijpelijk wellicht, maar er is gewoon echt niets aan om naar te kijken.
Die is met de herfst straks als eerste ontslagen met hoe die begint..ephymerous schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:15:
[...]
En dan te bedenken dat hele volksstammen hem noemden als potentiële trainer voor Ajax
Dan is het nog steeds een schande. Maar de Mislintat aankopen van DTK maken dat we voorin matig bezet zijn verder. En onze nieuwe TD schijnt niet te beseffen hoezeer je dat in de eredivisie de kop kost.donleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:14:
[...]
Dat vind ik niet. Feyenoord zet ADO compleet vast. Het is alleen de laatste pass of actie die als vanouds weer klote is waardoor het eindeloos breien wordt. HM en Ueda laten ook zien waarom ze niet weg zijn. Die zouden Feyenoord moeten dragen in zo’n pot en geven totaal niet thuis.
Dat valt me wel tegen eigenlijk. Of het bepleit Jans als kwalitatief fantastische trainer nog meer, kan ook.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:19:
[...]
Denk dat het bestuur van Utrecht Correia ook wle enigzins overschat heeft eerlijk gezegd. Die bakt er helemaal niks van zover.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Toch is het wel grappig dat de beste man 2 seizoenen met relatief niks heel veel heeft neergezet en dat hij na 4 wedstrijden, toch al niet al te makkelijke wedstrijden, wordt afgefikt. Misschien is het wel te hoog voor hem gegrepen of heeft het tijd nodig. Dat je met een selectie ala Madrid als onbenul kampioen kunt worden snap ik maar dat je met Telstar promoveert en ze in de eredivisie kunt houden met verzorgt voetbal, dat is geen geluk imo.ephymerous schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:15:
[...]
En dan te bedenken dat hele volksstammen hem noemden als potentiële trainer voor Ajax
Only fools are enslaved by time and space.
Porto meldt zich voor Baas, uitverkoop nu bij Ajax
Was die al bijna.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:37:
Steijn. Daar verwacht ik nu wel het nodige van.
Benieuwd wie er nu hangend links staatDutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:37:
Steijn. Daar verwacht ik nu wel het nodige van.
Feyenoord lijkt eindelijk door te hebben dat je ruimte voor je moet houden om goede kansen te creëeren. Wat verder van de goal af voetballen.
Die was toch van niveau Godts begreep ik een tijdje terug nog?PWM schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:17:
Als Hadj Moussa slecht is, is hij ook wel echt slecht he.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
En Bremen voor Regeer. Moeten we alsnog een 6.Terranova schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:37:
Porto meldt zich voor Baas, uitverkoop nu bij Ajax
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Rot op Met die keeper
Gaat lekker bij feyenoord
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Feyenoord tussenjaar. Gaat niks worden dit seizoen.
En nog steeds een lb nodig..
En nog steeds een lb nodig..
Toen die bal teruggelegd werd en de vrije ADO speler gevonden werd, wist je al dat die erin ging
Nee geen penalty?
Gio rot op. Rigaux rot op. Feyenoord is weer helemaal de ambitieloze bende van voor Arnesen en Slot. De klootzakken die de eerste er hebben uitgewerkt zouden ook een stadionverbod mogen krijgen
Niet goed gedaan door de Feyenoorder. Te ovedreven gaan liggen. Met een betere positionering loopt die Hagenees je vol omver en kan je niks anders dan een penalty geven.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:46:
Nee geen penalty?
Haha 90% was blij met Gio. Je ziet dat saaie voetbal mijlen van te voren aankomen.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:46:
Gio rot op. Rigaux rot op. Feyenoord is weer helemaal de ambitieloze bende van voor Arnesen en Slot. De klootzakken die de eerste er hebben uitgewerkt zouden ook een stadionverbod mogen krijgen
Dat is wel snel, 4 wedstrijden in het seizoenD-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:46:
Wat een dramatische omschakeling, alsof ze het wel geloven. Die middenvelder kon 60’meter op dribbelen zonder enige druk.
ADO heeft het daarbij goed elkaar kwa verdediging. Volledig inzakken, laag staan en dan de counter pakken. De trainer heeft goed naar het WK gekeken, Kaap Verdie en Japan in het bijzonder.
ADO heeft het daarbij goed elkaar kwa verdediging. Volledig inzakken, laag staan en dan de counter pakken. De trainer heeft goed naar het WK gekeken, Kaap Verdie en Japan in het bijzonder.
Feyenoord mag wel even wat minder gaan duiken zeg, zo opzichtig op zoek naar vrije trappen en penalties steeds.
Die sentimentele houding is bij heel Feyenoord een probleem, ook bij de supporters. Sentimenten winnen geen prijzen. Slot had succes bij Feyenoord door er schijt aan te hebben. Bosz en Ten Hag bij Ajax ook
Eens. Daarom juist echt een knappe goal. Als afmaker echt goed. Voetballend (vandaag zeker) heb je weinig aan hem.Miki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:53:
Ueda scoort maar het houdt niet over, had teveel tijd nodig om de bal te controleren.
Van Bronckhorst was ook in zijn eerste periode bij Feyenoord een tactisch onbenul. Die heeft in dat kampioensjaar een heel jaar kunnen teren op het elftal dat Advocaat voor hem had bedacht. En het aankoopbeleid is met uitzondering van Marmol gewoon een drama.Napo schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:48:
[...]
Dat is wel snel, 4 wedstrijden in het seizoen
Daarom maken clubs als AZ en PSV gehakt van hun tegenstanders.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:52:
[...]
Die sentimentele houding is bij heel Feyenoord een probleem, ook bij de supporters. Sentimenten winnen geen prijzen. Slot had succes bij Feyenoord door er schijt aan te hebben. Bosz en Ten Hag bij Ajax ook
Bij Feyenoord krijg je steeds en filosofische discussie.
edit:
En voor de gokkende opportunisten in de poule: Altijd dat tegendoelpuntje noteren bij de voorspellingen. Scheelt je zomaar twee punten.
En voor de gokkende opportunisten in de poule: Altijd dat tegendoelpuntje noteren bij de voorspellingen. Scheelt je zomaar twee punten.
[ Voor 15% gewijzigd door mavaros op 30-08-2026 16:02 ]
Als Feyenoord zo doorgaat gaat ADO nog drie keer scoren.
Daar is een hele mooie Monty Python sketch van.mavaros schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 15:55:
[...]
Daarom maken clubs als AZ en PSV gehakt van hun tegenstanders.
Bij Feyenoord krijg je steeds en filosofische discussie.
Maar Feyenoord moet nog hele grote stappen gaan maken wil het iets van het seizoen maken. Plaats 30-32 in de CL is niet ondenkbaar met dit zooitje.
Het is een prestatie op zichzelf dat ADO twee keer heeft weten te scoren. Nog drie keer lijkt mij schier onmogelijk. ADO is matig zeker met de kansen die ze krijgen.donleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:00:
Mwa denk dat Feyenoord er nog twee maaktdonleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:00:
Als die bal van HM er net in was gegaan had ik het geloof wel gehad. Maar ADO kan tot de 16 vrij door lopen.
Blufpoker van Gio dit
Geloof nooit dat dit 2-2 blijft. Feyenoord lijkt 4-2-4 te spelen. Worden compleet overlopen
Speel je met 10 op je rug als ADO-speler zijnde en dan kan je nog geen bal onder controle nemen, 2 min later ligt'ie er aan de andere kant in
Twente komt eraan!
Snel afmaken nu. Ik ben er nog niet gerust op. Flashbacks van tegen Sparta vorig jaar.
Hij had gelijk die bal moeten pakken in plaats van deze act te doenPWM schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:03:
Arrogante lul. 70 minuten slecht spelen en dan nu lopen alsof je de koning bent.
Wat mij opvalt is het gebrek aan druk geven op de tegenpartij van Feyenoord rond de eigen 16...
Het is echt ontzettend matig allemaal.
[ Voor 17% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2026 16:05 ]
Ueda zat ook geen stap teveel hoor, jemig he
Hele goede goal maar echt tenenkrommend slecht vandaag.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:05:
Ueda zat ook geen stap teveel hoor, jemig he
Echt he, je scoort de 2-2 tegen een gedoodverfde degradatiekandidaat. Erop en erover!D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:04:
[...]
Hij had gelijk die bal moeten pakken in plaats van deze act te doen
HOE DAN
Het bijzondere is dat als ADO minder slordig was geweest het niet eens 2-2 had hoeven te staan nu.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Beide teams gaan nog 5 keer scoren want Feyenoord gaat nóg een spits brengen.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:06:
Het bijzondere is dat als ADO minder slordig was geweest het niet eens 2-2 had hoeven te staan nu.
100% pingel.PWM schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:09:
Als dat al geen overtreding meer is, mag alles in de 16.
Op het middenveld geeft men in de regel een vrije trap hiervoor. Bijzonder dat er nu niets gegeven wordt.PWM schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:09:
Als dat al geen overtreding meer is, mag alles in de 16.
Gewoon een flinke bodycheck. Niet ouwehoeren. Vindt dat geen pingel hoor
[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2026 16:11 ]
Handen naar voren op het lijf van Read. Duwfout. Altijd pingelDutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:10:
Gewoon een flinke bodycheck. Niet ouwehoeren m
En Sparta ging gisteren nat tegen Excelsior.donleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:04:
Snel afmaken nu. Ik ben er nog niet gerust op. Flashbacks van tegen Sparta vorig jaar.
Oké. Zit ff in de keuken voor een stress peukie, had niet vol het zicht er opdonleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:11:
[...]
Handen naar voren op het lijf van Read. Duwfout. Altijd pingel
Grappig dat we net geen penalty kregen voor dezelfde duw
Read is op het moment ook de Read niet meer die ik mij herinner hoor.
Feyenoord moet een keertje een echte tegenstander krijgen. Zal ze goed doen om een stap omhoog te maken.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:05:
Wat mij opvalt is het gebrek aan druk geven op de tegenpartij van Feyenoord rond de eigen 16...
En dat bij de corner na een duwtje, Feyenoord de bal meekrijgt....Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:17:
Grappig dat we net geen penalty kregen voor dezelfde duw
Volgende week NEC uit. Als we zo voor de dag komen....mavaros schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:17:
[...]
Feyenoord moet een keertje een echte tegenstander krijgen. Zal ze goed doen om een stap omhoog te maken.
En als Feyenoord minder slordig was stond ADO geen 0 - 2 voor.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:06:
Wel petje af voor ADO hoor, wat spelen die vandaag een leuk en vooral verzorgd voetbal. Veel bewegende spelers, goede opbouw vanuit achteruit. Knap met dat beperkte materiaal.
Volgens mij kunnen we beter de keeper van ADO overnemen.
Tussenjaar. Bedankt hè Gio
Echt. Heb je nog drie minuten ga je vier keer overspelen tussen je verdedigers.
Precies dit. Tegen een Ajax of fey kunnen ze het wel opbrengen. Neemt niet weg dat psv het kado goed uitpakt.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 14:11:
[...]
Standaard Utrecht zoals ze al jaren als een G-team tegen PSV spelen. Hoe vaal PSV daar 4 of meer scoort is ziek.
[ Voor 8% gewijzigd door Megupe op 30-08-2026 16:23 ]
Verdomme zeg. Als alles wat je weet te verzinnen een afstandschot is....
Dat hadden er ook 6 kunnen zijn maar dan zouden ze Ajax shirts aan gehad hebben ^^donleone83 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:23:
Echt. Heb je nog drie minuten ga je vier keer overspelen tussen je verdedigers.
[ Voor 11% gewijzigd door Typhone op 30-08-2026 16:24 ]
Haha echt Gio is weer terug hoor. Saai voetbal. Ouderwetse gatenkaas. Billenknijpen tegen ADO. Nu al zin in Barca uit
Pfffffff.... Feyenoord....
Nu Ajax. Daar gaan ze Regeer en Baas van de hand doen. Ik had beide erbij gehouden. Mokio is nog wisselvalliger dan Regeer op 6 en Baas is prima ipv of naast Blind.
Nu Ajax. Daar gaan ze Regeer en Baas van de hand doen. Ik had beide erbij gehouden. Mokio is nog wisselvalliger dan Regeer op 6 en Baas is prima ipv of naast Blind.
Zo die is ook weer achter de rug… We worden zo 3e of 4e, met nog weinig fatsoenlijke transfers op de horizon. Dus ook dit jaar gaan we uitzitten en kijken hoe PSV richting hun 3e ster gaan.
We zij weer in pre-Slot tijd.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Met dit materiaal mag je blij zijn met een derde plek. Zonder linksbuiten ga je het tegen elke verdedigende ploeg moeilijk hebben.OMX2000 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:27:
Zo die is ook weer achter de rug… We worden zo 3e of 4e, met nog weinig fatsoenlijke transfers op de horizon. Dus ook dit jaar gaan we uitzitten en kijken hoe PSV richting hun 3e ster gaan.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ik ga mijn verwachtingen voor dit seizoen maar eens bijstellen. Volgende week NEC uit. Kan zomaar 0 punten worden.
Saai maakt me weinig uit. Maar hij wisselt gewoon vreemd.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:26:
Haha echt Gio is weer terug hoor. Saai voetbal. Ouderwetse gatenkaas. Billenknijpen tegen ADO. Nu al zin in Barca uit
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Als Barca echt zin heeft om te gaan voetballen dan kan het zomaar in dubbele cijfers eindigen. Die scoren zo ongelooflijk makkelijk de laatste tijd.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:26:
NEC rol je op met 6-2 ofzo. Feyenoord is al blij als ze een punt kunnen pakken tegen zo'n ploeg.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:18:
[...]
Volgende week NEC uit. Als we zo voor de dag komen....
Ik maak me ernstig zorgen, als deze club in Europa moet aantreden. Dan doel ik dus op de club uit Rotterdam.
Altijd al zo geweestOMX2000 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:28:
[...]
Saai maakt me weinig uit. Maar hij wisselt gewoon vreemd.
Tegen NEC krijg je veel meer ruimte.mavaros schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 16:28:
[...]
NEC rol je op met 6-2 ofzo. Feyenoord is al blij als ze een punt kunnen pakken tegen zo'n ploeg.
Ik maak me ernstig zorgen, als deze club in Europa moet aantreden. Dan doel ik dus op de club uit Rotterdam.
Maar Op een kind van de club mag je bij ons niks zeggen.
We zijn verwend geweest onder slot.
We zijn verwend geweest onder slot.
Iedere Nederlander die klaagt over een Spanjaard die slecht Engels of Nederlands spreekt is wel af. Die interviewer van ESPN bakt er weinig van, dat is echt tenenkrommend slecht Spaans
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken