Gelukkig is er een vervanger binnenTyphone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:07:
Mokio geeft alles behalve een visitekaartje af vandaag.
Daar zie ik weinig in. Als je bij Fenerbahce weg mag wat heb je dan in hemelsnaam bij Ajax te zoeken?
Waarom heeft die coach van Telstar een ongestreken trui aan? niet nodig
[ Voor 15% gewijzigd door Dr. Strangelove op 30-08-2026 21:05 ]
Tja iets met buitenlanders regels in Turkije, en betere spelers die bij Fener zijn gehaald. Heb je weinig perspectief.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:09:
[...]
Daar zie ik weinig in. Als je bij Fenerbahce weg mag wat heb je dan in hemelsnaam bij Ajax te zoeken?
Weet je hoe de transfermarkt in Turkije werkt? Even in verdiepen en je snapt het. Fenerbahce moest meerdere spelers kwijt om hun aankopen te kunnen doen. Zit heel vreemd in elkaar daar, anders dan in Europa.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:09:
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Je zal spelers maar op deze manier beoordelen...Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:09:
[...]
Wel opvallend dat Berghuis in de 70e minuut nog jaagt, hebik em tijden lang niet zien doen. Zal wel met Tsygankov te maken hebben.
Absoluut geen flauw idee maar dat verandert nog niet zoveel aan het feit dat hij blijkbaar weg moet/kan en dan vraag ik me af wat je bij Ajax te zoeken hebt. Vooralsnog zijn Brandt, Ter Stegen en Tolu een meerwaarde voor Ajax gebleken. De eerste spelers die voor jong Ajax gehaald zijn staan inmiddels op de verhuurlijst (Carrizzo).Han schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:13:
[...]
Weet je hoe de transfermarkt in Turkije werkt? Even in verdiepen en je snapt het. Fenerbahce moest meerdere spelers kwijt om hun aankopen te kunnen doen. Zit heel vreemd in elkaar daar, anders dan in Europa.
Je zou maar met 76,2 petabytes aan data per speler komen hoe goed ze zijn en dan met een grote shitflop lijst aankomen. Oh wacht die bleken er stuk voor stuk geen ene fuck van te kunnen:418O2 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:15:
[...]
Je zal spelers maar op deze manier beoordelen...
Ajax ga eens aan je doelsaldo werken of zo.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
leo!
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Daar schrik ik toch zo even wakker van, Leonardo met een doelpunt.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Lekker relevantTyphone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:19:
[...]
Je zou maar met 76,2 petabytes aan data per speler komen hoe goed ze zijn en dan met een grote shitflop lijst aankomen. Oh wacht die bleken er stuk voor stuk geen ene fuck van te kunnen:
[Afbeelding]
Leonardo in elk geval zijn goaltje gepakt. Ketchupfles kan leeg
Is ook een beetje een hype omdat ie in de playoffs de beslissende penalty nam.JoteW schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:24:
Koeman Jr. zit er lekker in vandaag..
Hij kan altijd nog postbode wordenTyphone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:25:
Ik zou nog iets meer blijven lopen Ouazane.
[ Voor 30% gewijzigd door ephymerous op 30-08-2026 18:26 ]
XXXVI
Mikautadze heeft nooit een kans gehad. Speelt nu gewoon prima in Spanje bij Villarreal.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:19:
[...]
Je zou maar met 76,2 petabytes aan data per speler komen hoe goed ze zijn en dan met een grote shitflop lijst aankomen. Oh wacht die bleken er stuk voor stuk geen ene fuck van te kunnen:
[Afbeelding]
pffff met zoveel eruit en dan geen 0-5 pffff
Zolang je kritiek hebt op mijn scoutingbeleid en ik het datamodel afschiet op basis van keiharde feiten is dat zeer relevant.
Tja, ikke ikke ikke.HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:25:
pffff met zoveel eruit en dan geen 0-5 pffff
Pakketbezorgerephymerous schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:25:
[...]
Is ook een beetje een hype omdat ie in de playoffs de beslissende penalty nam.
[...]
Hij kan altijd nog postbode worden
Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:26:
[...]
Zolang je kritiek hebt op mijn scoutingbeleid en ik het datamodel afschiet op basis van keiharde feiten is dat zeer relevant.
Ik ken ook nog wel een linksbuiten die geen kans kreeg. Rara welke bedoel ik?toolkist schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:25:
[...]
Mikautadze heeft nooit een kans gehad. Speelt nu gewoon prima in Spanje bij Villarreal.
Ueda verkocht. Daarom speelde hij zo kut. Hield zich maximaal in.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Carrizo is nooit voor jong gehaald.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:16:
[...]
Absoluut geen flauw idee maar dat verandert nog niet zoveel aan het feit dat hij blijkbaar weg moet/kan en dan vraag ik me af wat je bij Ajax te zoeken hebt. Vooralsnog zijn Brandt, Ter Stegen en Tolu een meerwaarde voor Ajax gebleken. De eerste spelers die voor jong Ajax gehaald zijn staan inmiddels op de verhuurlijst (Carrizzo).
Dolberg is beschikbaar voor een mooi bedrag.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:28:
Ueda verkocht. Daarom speelde hij zo kut. Hield zich maximaal in.
Dat blinde paard op de brommer bedoel je?Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:27:
[...]
Ik ken ook nog wel een linksbuiten die geen kans kreeg. Rara welke bedoel ik?
Jawel joh het is toch heel normaal om je spits enkel als invaller op de flanken of als middenvelder te gebruiken.toolkist schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:25:
[...]
Mikautadze heeft nooit een kans gehad. Speelt nu gewoon prima in Spanje bij Villarreal.
Telstar had medelijden met Ajax.Sempy schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:33:
Bouwman z'n zoveelste momentje.....
Het is een fijne gedachte dat Ajax gewoon ook dit soort wedstrijden nu met 4-0 aftekent ipv met de hakken over sloot net aan wint of zelfs punten tegen morst.
Ueda staat volgens VI op het punt te vertrekken.
"Na afloop van de wedstrijd nam Ueda definitief afscheid van zijn teamgenoten. De spits staat voor een transfer, maar het is nog niet bekend naar welke club hij vertrekt. Het is wel bekend dat deze nog onbekende club in de Champions League speelt."
Zal wel PSV zijn.
"Na afloop van de wedstrijd nam Ueda definitief afscheid van zijn teamgenoten. De spits staat voor een transfer, maar het is nog niet bekend naar welke club hij vertrekt. Het is wel bekend dat deze nog onbekende club in de Champions League speelt."
Zal wel PSV zijn.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Tegen een team dat met de kont tegen de goal hangt is nauwelijks te voetballen. Toen er iets ruimte kwam konden ze losMiki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:35:
Het is een fijne gedachte dat Ajax gewoon ook dit soort wedstrijden nu met 4-0 aftekent ipv met de hakken over sloot net aan wint of zelfs punten tegen morst.
Ik versta er niks van maar het deuntje lijkt op een vrij bekend nummer.AMARONE schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:35:
Wat een irritant lied heeft Ajax nu in het uitvam
Maar het duurt nu al 20 minuten en komt me de oren uit ook
Vorig seizoen had je deze pot niet gewonnen. Nu win je eigenlijk zonder al teveel kleerscheuren.418O2 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:37:
[...]
Tegen een team dat met de kont tegen de goal hangt is nauwelijks te voetballen. Toen er iets ruimte kwam konden ze los
Forbs, Mikautadze en Conceicao doen het allemaal prima bij hun nieuwe clubs
Toen werd het 2-3. Maar ik snap je puntMiki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:38:
[...]
Vorig seizoen had je deze pot niet gewonnen. Nu win je eigenlijk zonder al teveel kleerscheuren.
Ayase Ueda gaat Feyenoord in laatste dagen transferperiode toch nog verlaten
https://www.ad.nl/voetbal/ayase-ueda-gaat-feyenoord-in-laatste-dagen-transferperiode-toch-nog-verlaten~a2308ddd/
Feyenoord sluit niet uit dat het de markt op gaat voor een vervanger. Het is ze geraden...mag toch hopen dat ze lijstje met kandidaten paraat hebben. En dat moet er een zijn die er gelijk staat. Moet toch kunnen, want Ueda zal toch minimaal 20 miljoen opleveren.
https://www.ad.nl/voetbal/ayase-ueda-gaat-feyenoord-in-laatste-dagen-transferperiode-toch-nog-verlaten~a2308ddd/
Feyenoord sluit niet uit dat het de markt op gaat voor een vervanger. Het is ze geraden...mag toch hopen dat ze lijstje met kandidaten paraat hebben. En dat moet er een zijn die er gelijk staat. Moet toch kunnen, want Ueda zal toch minimaal 20 miljoen opleveren.
[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2026 18:44 ]
U moet wel uw arendsoog inzetten he.Megupe schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 17:30:
Als het zo lang duurt dan is het toch geen buitenspel meer. Niet te zien ook in de herhaling...
Het is voetballend echt nog geen hosanna maar het is wel duidelijk dat je een serieuze kandidaat bent voor de top 3, zeker ook met de komst van Amrabat zal er nog meer rust in de ploeg komen.
Enige ploeg die ik echt een maatje te groot acht is AZ momenteel. Dat vind ik wel grootste verrassing dit seizoen. Die spelen heel solide voetbal momenteel.
Een beetje club heeft altijd schaduwlijstjes anders liggen ze te slapen. Tijd voor nieuwe thee na drie punten voor ajax.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:40:
Feyenoord sluit niet uit dat het de markt op gaat voor een vervanger. Het is ze geraden...mag toch hopen dat ze lijstje met kandidaten paraat hebben.
Dolberg kost maar 15 miljoen.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:40:
Dat is toch een structureel dingetje.Trishul schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:39:
Forbs, Mikautadze en Conceicao doen het allemaal prima bij hun nieuwe clubs
De eigen kweek faalt bijna altijd in het buitenland en de import floreert als ze zijn vertrokken bij Ajax. Geen idee wat het nu precies is, maar het valt wel op.
Heel eerlijk? Zou het nog een optie vinden ook...want wat kan je halen in die prijscategorie wat er direct staat en verder gewoon fit is.
[ Voor 9% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2026 18:51 ]
Met amrabat en tsygankov ben je echt een stuk verder. Hopelijk integreren die snel. Volgende week reken ik nergens op, maar tegen Fortuna is het wel fijn als je wat meer kwaliteit hebtMiki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:43:
[...]
Het is voetballend echt nog geen hosanna maar het is wel duidelijk dat je een serieuze kandidaat bent voor de top 3, zeker ook met de komst van Amrabat zal er nog meer rust in de ploeg komen.
Enige ploeg die ik echt een maatje te groot acht is AZ momenteel. Dat vind ik wel grootste verrassing dit seizoen. Die spelen heel solide voetbal momenteel.
Het zal niet Rinus Israël of John de Wolf zijn.Typhone schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:27:
[...]
Ik ken ook nog wel een linksbuiten die geen kans kreeg. Rara welke bedoel ik?
Het gaat gewoon tussen PSV en Ajax.Miki schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:43:
[...]
Misschien heb ik liever een linksbuiten. Of ze moeten gewoon zonder linksbuiten blijven spelenDutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:40:
Ueda gaat naar Lille
Maar met Ferri in de spits? Pfff....D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:06:
[...]
Misschien heb ik liever een linksbuiten. Of ze moeten gewoon zonder linksbuiten blijven spelen
Ik hoop dat de scouting bij Feyenoord weer een konijn uit de hoed weet te toveren met een nieuwe scorende spits want ondanks de vele euro’s gaat je dit waarschijnlijk de top3 kosten.Agent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:07:
Ueda gaat naar Lille
Het kutte van het vertrek van Ueda is dat je al 9 miljoen aan een spits hebt uitgegeven die er niet meteen lijkt te kunnen staan. Nou ja, zet Ferri maar in de basis, geef hem het vertrouwen en dan gaan we kijken wat er gebeurt. Ueda maakt vandaag een knappe treffer, maar is de laatste weken in het aanvalsspel echt helemaal niets waard dus veel er op achteruit in het veldspel gaan we wellicht niet.
Echt wel klote dat de CL miljoenen dit jaar binnenstromen en het nu al pijnlijk duidelijk is dat dit een tussenjaar wordt. Dit is waarom we als Feyenoord nooit echt zullen aanhaken. Er is nooit voldoende geld om bewezen kwaliteit te kopen dus moeten we het doen met gokjes (die inmiddels op data gebaseerd zijn).
Echt wel klote dat de CL miljoenen dit jaar binnenstromen en het nu al pijnlijk duidelijk is dat dit een tussenjaar wordt. Dit is waarom we als Feyenoord nooit echt zullen aanhaken. Er is nooit voldoende geld om bewezen kwaliteit te kopen dus moeten we het doen met gokjes (die inmiddels op data gebaseerd zijn).
Als je al dat geld in een goede linksbuiten steekt kun je er mogelijk nog op vooruit gaan in die samenstellingtoolkist schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:16:
Ik zie Steijn nog wel in de spits eindigen.
Ik ga vandaag nog een keer zeiken over Feyenoord.
In de samenvatting komt ADO op 0-1 doordat iemand vijftien meter verderop met zijn beentjes gespreid staat. Dat hoor je al af te leren bij de jeugd in het voetbal.
Een totaal onnodig doelpunt wat je pakt en zelf niet in staat bent om er drie tegenover te kunnen maken. Gelukkig is het seizoen pas net begonnen.
In de samenvatting komt ADO op 0-1 doordat iemand vijftien meter verderop met zijn beentjes gespreid staat. Dat hoor je al af te leren bij de jeugd in het voetbal.
Een totaal onnodig doelpunt wat je pakt en zelf niet in staat bent om er drie tegenover te kunnen maken. Gelukkig is het seizoen pas net begonnen.
Ik begrijp steeds minder van de aankoop van Nacho. Gast kost 10 miljoen, maar hij is niet geschikt voor de basis? Waarom koop je in godsnaam een backup voor 10 miljoen, terwijl je blijkbaar platzak bent.
Je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord veel geld gaat uitgeven voor nog een spits?
Je gaat me toch niet vertellen dat Feyenoord veel geld gaat uitgeven voor nog een spits?
Ik zou Edvardsen er ook nog bijdoen. Soort hamsterweken, 2+1 gratis.Sempy schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:47:
[...]
Tot woensdag geleverd met een gratis Wijndal.
Daarom. Neusje voor de goal heeft ie wel dus als de ballen de 16 maar in komen, en dan niet alleen als schoten op goal of 'voorzetten' na vastgelopen dribbels.D-e-n schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:18:
[...]
Als je al dat geld in een goede linksbuiten steekt kun je er mogelijk nog op vooruit gaan in die samenstelling
Edvardsen is prima veldopvulling als je de laatste 5-10min iemand voorin wil hebben die op elke bal rent.Sineplex schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:32:
[...]
Ik zou Edvardsen er ook nog bijdoen. Soort hamsterweken, 2+1 gratis.
Die Boteli van Sion zou ik als Feyenoord serieus naar kijken voor de spits. Ben wel bang dat die al gauw €20m moet kosten, maar wie weet...
Je zult toch wel een jeugdspeler hebben rondlopen die een beetje kan rennen in de laatste 10 minuten ? Anyhow ik begrijp je punt wel maar het is toch een beetje armoedig.toolkist schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:37:
[...]
Edvardsen is prima veldopvulling als je de laatste 5-10min iemand voorin wil hebben die op elke bal rent.
Die zijn er gewoon echt niet. Ouazane komt er het dichtst bij in de buurt en dat is eigenlijk een 10Sineplex schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:48:
[...]
Je zult toch wel een jeugdspeler hebben rondlopen die een beetje kan rennen in de laatste 10 minuten ? Anyhow ik begrijp je punt wel maar het is toch een beetje armoedig.
21 miljoen exclusief bonussen hoor ik via via
Achja we gaan in ieder geval een Tussenjaar in. Hoop van Zechiel en SVP te kunnen genieten. Die Neuer van Temu wordt niks in ieder geval
Achja we gaan in ieder geval een Tussenjaar in. Hoop van Zechiel en SVP te kunnen genieten. Die Neuer van Temu wordt niks in ieder geval
Nash en Univar zijn de jong Ajax buitenspelers. Die zijn nog niet zover.Sineplex schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:48:
[...]
Je zult toch wel een jeugdspeler hebben rondlopen die een beetje kan rennen in de laatste 10 minuten ? Anyhow ik begrijp je punt wel maar het is toch een beetje armoedig.
Edvardsen geeft altijd wel, laag salaris, kan links en rechts en weet denk ik wel dat ie een wisselspeler is. Geen topper, maar bankje moet wel gevuld zijn.
Met een nieuwe linksbuiten (Lang alsnog?), Tsygankov en Amrabat heeft Ajax op papier een best sterke selectie zo. En eindelijk weer een selectie die ook aanvallend weer leuke dingen laat zien.
Onze keeper vindt ik wel een zorgenkindje geworden, zeker na vandaag. Ook dat nog .
edit:
Onze 2e tegenstander in de CL, thuis, staat gewoon 1-2 voor he bij Napoli met nog een paar minuutjes te gaan.
Onze 2e tegenstander in de CL, thuis, staat gewoon 1-2 voor he bij Napoli met nog een paar minuutjes te gaan.
[ Voor 43% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2026 20:24 ]
En Regeer. Verplichte overname.Sempy schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 18:47:
[...]
Tot woensdag geleverd met een gratis Wijndal.
Edvardsen zie ik nog wel enigszins als nuttig voor opvulling. Brengt veel energie
[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 30-08-2026 20:43 ]
Het is idd geen punten pakker. We hebben een zwakke verdediging, voorhoede die niet kan scoren.DutchOwnage schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:21:
Onze keeper vindt ik wel een zorgenkindje geworden, zeker na vandaag. Ook dat nog .edit:
Tja, dit wordt een zware seizoen.
@Gundogan Ik zie het liefst in de CV nog 1 bijkomen. Vandaag geen Blind en je zit direct met 2 tieners opgescheept.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Die het prima doen.Quad schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:41:
@Gundogan Ik zie het liefst in de CV nog 1 bijkomen. Vandaag geen Blind en je zit direct met 2 tieners opgescheept.
Er moet sowieso een rcb bij
Sion heeft Boteli net overgenomen van Borussia Mönchengladbach als per 1 juli. Dus lijkt me sterk dat hij daar weg gaat.Trishul schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:48:
Die Boteli van Sion zou ik als Feyenoord serieus naar kijken voor de spits. Ben wel bang dat die al gauw €20m moet kosten, maar wie weet...
Overigens was z'n transfersom 3.5m, dus komt niet in de buurt van de 20m.
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
En dan willen ze Baas verkopen, ik snap dat nietQuad schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:41:
Float like a butterfly, sting like a bee.
Drie man op 1 plek is teveel. En voor hem kan je nu leuk geld krijgen waarschijnlijkMartinusz schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:46:
[...]
En dan willen ze Baas verkopen, ik snap dat niet
Ik mis een gevorderde speler tussen de tiener en Blind, die hadden we met Sutalo. Dus dat zou ik graag zien.418O2 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:43:
[...]
Die het prima doen.
Er moet sowieso een rcb bij
Verder als iedereen fit is, een prima elftal om op te bouwen dit seizoen en voor het kampioenschap te gaan.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Als je vlak voor einde van de transfer periode je beste spits verkoopt voor 15mil is het direct duidelijk dat dit jaar een tussenjaar wordt. Overigens moest Rigaux hier wel genoegen nemen met 15m. We hebben de opvolger al voor 9m gekocht en we hebben een LB nodig. Vind de stap naar Lille voor Ueda niet echt spraakmakend. Maar dat was de overgang van Paixiao naar Marseille ook niet. Tja let's see wat er nog volgt..
Paixiao kan nog wel wat opleveren lees ikSoulizer schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:53:
Als je vlak voor einde van de transfer periode je beste spits verkoopt voor 15mil is het direct duidelijk dat dit jaar een tussenjaar wordt. Overigens moest Rigaux hier wel genoegen nemen met 15m. We hebben de opvolger al voor 9m gekocht en we hebben een LB nodig. Vind de stap naar Lille voor Ueda niet echt spraakmakend. Maar dat was de overgang van Paixiao naar Marseille ook niet. Tja let's see wat er nog volgt..
https://www.goal.com/en/n...aixao/blt103cecd036d35bca
30% doorverkoop, marktwaarde rond de 35 mln
Ach joh, er komt net een prima vervanger voor Ueda beschikbaarAgent47 schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 19:55:
21 miljoen exclusief bonussen hoor ik via via
https://www.voetbalprimeu...ar-alweer-uit-elkaar.html
Ik kijk even in de kaartenbak. Zal zeer waarschijnlijk transfervrij moeten als Lang als linksbuiten komt.Quad schreef op zondag 30 augustus 2026 @ 20:41:
- Hoedt
- Smalling
- Vestergaard
- Denayer
- Amartey
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken