[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:52

Agent47

I always close my contracts.

Gonadan schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 10:24:
Als ik het goed begreep wilde Michél met de punt naar voren spelen, dan is het lozen van steur om financiële ruimte te maken niet gek. Gloukh zou wat mij betreft nu juist een échte kans moeten krijgen. Ik denk dat wanneer je het elftal beter neer zet en in de controlerende kant meer zekerheid biedt een Gloukh juist goed kan gaan renderen omdat hij kan gaan doen waar hij goed in is.
Ik geef ajax groot gelijk hoor. Het is eigen jeugd, als je die goed kan verkopen dan doe je dat gewoon goed. Is voor de jeugd ook alleen maar een compliment.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:33
Gonadan schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:46:
[...]

Tja, als je na anderhalve goede pot al denkt over meer garanties en knaken te kunnen onderhandelen dan gaat het wel eens stroef met een verlenging. Sportief gezien vind ik het jammer dat hij niet gewoon wat langer probeert zichzelf te ontwikkelen en meer geduld heeft, ik denk dat hij er dan echt wel was gekomen. Maar blijkbaar is ook hier de mentaliteit weer een probleem.
Nou ja, ga dan maar, want als het in het koppie zo zit zou je dat uiteindelijk toch wel merken op het veld.
Ontzettend zonde inderdaad, als je denkt nu al een basisplaats af te kunnen dwingen dan zie je het niet helemaal goed. Wel jammer, denk binnen de huidige selectie misschien wel de speler met de meeste groeipotentie.

27 miljoen is dan ook weer niet verkeerd voor iemand die zich nog niet heeft bewezen. Benieuwd of we binnenkort een aantal speler presentaties krijgen, want het seizoen begint alweer bijna.

Dolberg is niet mee op trainingskamp, dus zal ook wel vertrekken? Dan mogen ze toch wel snel een spits halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gynnad op 07-07-2026 10:29 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 10:29:
[...]

Ontzettend zonde inderdaad, als je denkt nu al een basisplaats af te kunnen dwingen dan zie je het niet helemaal goed. Wel jammer, denk binnen de huidige selectie misschien wel de speler met de meeste groeipotentie.

27 miljoen is dan ook weer niet verkeerd voor iemand die zich nog niet heeft bewezen. Benieuwd of we binnenkort een aantal speler presentaties krijgen, want het seizoen begint alweer bijna.
Financieel is het voor de korte termijn erg fijn, het spekt de oorlogskas die Cruyff nodig heeft. De kans is echter aanzienlijk dat je op langere termijn heel veel meer had kunnen krijgen als hij zich door had ontwikkeld, maar zonder handtekening gaat je dat toch niet lukken.
Dolberg is niet mee op trainingskamp, dus zal ook wel vertrekken? Dan mogen ze toch wel snel een spits halen.
Dolberg was eerst nog niet fit, dat zou ook nog mee kunnen spelen. Maar een heel kamp overslaan is wel een signaal wellicht inderdaad.
Op zich ook niet erg gezien zijn kosten, het geeft een hoop ruimte.

Het zou wel jammer zijn, want ik had hem wel willen zien met een beter elftal om hem heen. Maar dan nog vrees ik dat Dolberg het gewoon net niet is als eerste spits voor Ajax, dan liever een ander halen en jeugd als back-up.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Agent47 schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:19:
27 miljoen voor Steur? Mega jackpot. Bij ons is Lille geinteresseerd in Zechiel.
Zechiel vind ik verder dan Steur, heeft ook meer gespeeld. Ben bang dat wij er 9 voor gaan krijgen oid.
Ik denk dat die 12,5% bij doorverkoop de jackpot nog wel eens groter zou kunnen maken. Zeker als hij nog home grown zou worden, wat misschien mogelijk is want volgens mij is de regel 3 jaar in Engeland spelen voor 21ste en hij is nu 18. Ook al zou hij zich niet volledig ontwikkelen zou die status al prijs verhogend zijn bij transfer binnen Engeland.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:34
27m en nog doorverkoop percentage erbovenop kun je moeilijk nee tegen zeggen als Eredivisie club, vooral als het om een jongeling van 18 jaar gaat die pas een handvol wedstrijden in het eerste heeft gespeeld.

Het is niet zo dat Ajax niks achter de hand heeft w.b.t. middenvelders uit de jeugd. Zitten een aantal interessante middenvelders tussen, zoals een Eloi Gomez. En was minimaal een andere ook nog.

• Snowdog
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28
Pompi schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 10:48:
[...]

Ik denk dat die 12,5% bij doorverkoop de jackpot nog wel eens groter zou kunnen maken. Zeker als hij nog home grown zou worden, wat misschien mogelijk is want volgens mij is de regel 3 jaar in Engeland spelen voor 21ste en hij is nu 18. Ook al zou hij zich niet volledig ontwikkelen zou die status al prijs verhogend zijn bij transfer binnen Engeland.
Als het voor zijn 21e moet, dan gaat dat niet meer lukken, daarvoor ben je net te laat dan.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11:05
Gonadan schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 10:45:
[...]

Financieel is het voor de korte termijn erg fijn, het spekt de oorlogskas die Cruyff nodig heeft. De kans is echter aanzienlijk dat je op langere termijn heel veel meer had kunnen krijgen als hij zich door had ontwikkeld, maar zonder handtekening gaat je dat toch niet lukken.
Hij heeft over een jaar nog maar 1 jaar contract bij een Ajax, een Ajax wat ogenschijnlijk mijlen achter PSV ligt en waarvan maar de vraag is of het dit seizoen veel beter zal gaan. Daarnaast zijn er zat talenten die zich nooit doorontwikkelen. Ik denk dat de kans klein is dat zo'n bod nog een keer voorbij komt en dat Ajax heel blij mag zijn met zo'n bedrag.

Zou me niks verbazen als hij over 2 jaar met hangende pootjes terugkeert naar de Eredivisie, maar voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat hij de juiste keuze maakt.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12:32

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
ph4ge schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 11:04:
[...]

Hij heeft over een jaar nog maar 1 jaar contract bij een Ajax, een Ajax wat ogenschijnlijk mijlen achter PSV ligt en waarvan maar de vraag is of het dit seizoen veel beter zal gaan. Daarnaast zijn er zat talenten die zich nooit doorontwikkelen. Ik denk dat de kans klein is dat zo'n bod nog een keer voorbij komt en dat Ajax heel blij mag zijn met zo'n bedrag.
PSV heeft hier niets mee te maken, het is puur een gok. Hij gokt dat hij een beter perspectief krijgt bij Newcastle, dat is zijn goed recht.

Ajax heeft hierin geen keuze, hij tekent niet bij dus zij kunnen niet anders dan verkopen. En dan mag je blij zijn dat het nog zo'n bedrag is.
Zou me niks verbazen als hij over 2 jaar met hangende pootjes terugkeert naar de Eredivisie, maar voor het Nederlandse voetbal hoop ik dat hij de juiste keuze maakt.
Denk het niet, dan kan je altijd nog ergens onderin de PL hangen voor meer geld dan in de Eredivisie.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Snowdog schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 10:55:
[...]

Als het voor zijn 21e moet, dan gaat dat niet meer lukken, daarvoor ben je net te laat dan.
Ahh. Ja het was mij niet helemaal duidelijk of het alleen geld als je 3 volledige jaren/seizoenen voor 21ste had of ook als je bij start van 3de jaar/seizoen nog geen 21 was maar het wel wordt in het laatste jaar/seizoen van de 3. Vandaar dat ik ook misschien zei.

Dan is het alleen nog de vraag of doorverkooppercentage is over de winst of de prijs, eerste is meest gebruikelijke en zou bepalen of het mogelijk nog enkele tonnen of paar miljoen op zou kunnen leveren.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Hoppa, weer een jeugdspeler van Ajax die nog niet rijp is voor een volgende stap en puur voor het geld kiest. Die zijn we over enkele jaren terug bij PSV of Feyenoord.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
ElPaco schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 08:10:
Pfff, 27 miljoen. Ga je je bijna afvragen waarom PSV niet geprobeerd heeft Saibari naar Engeland te laten gaan, dan had je 75+ kunnen vragen. Tikkeltje jaloers over de bedragen die Ajax nog krijgt voor spelers.
Gok dat Saibari niet naar Newcastle wilde, maar denk dat die anders zeker de jackpot betaald hadden voor hem. Ze worden momenteel leeggekocht dus zullen zelf ook met wat namen willen komen en niet alleen met talenten.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken