[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 33 34 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Onze gedroomde versterking Roony Barghadji heeft zijn kruisband waarschijnlijk afgescheurd. Helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 10-08-2026 13:13 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gedroomde versterking is wel sterk overdreven, het is een van de vele spelers die op een lijstje staat.

En op dit moment is er maar een gedroomde versterking mogelijk; een nieuwe nummer 6. Vanmorgen de gehele wedstrijd kunnen terugkijken, maar oh oh oh wat is die Regeer toch slecht. Ik hoop van harte dat er in de komende weken een fatsoenlijke nr. 6 wordt aangetrokken die Regeer doet verhuizen naar de reservebank. Als er een fatsoenlijke speler wordt aangetrokken die in plaats van Regeer kan spelen dan wordt Ajax daar direct 30% sterker door.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Dapper om de hele wedstrijd te gaan kijken. Ik had vooral dat we erg veel diepgang missen zonder godts. En ik zou zelf nu eerder voor mokio dan regeer kiezen zolang er niemand anders is.

En ik hoop dat we snel met een andere spits gaan beginnen

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:13:
Onze gedroomde versterking Roony Barghadji heeft zijn kruisband waarschijnlijk afgescheurd. Helaas.
Barcelona-afval heeft Ajax nooit wat opgeleverd dus content mee (disclaimer: Dat hij niet naar Ajax komt, voor de speler zelf is het verschrikkelijk natuurlijk)

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 16:33
Tristan Wins schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:08:
[...]
Barcelona-afval heeft Ajax nooit wat opgeleverd
Gabri wants to know your location (oké, meteen ook de enige die ik op kan noemen die enigszins geslaagd was :P)

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:08
418O2 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:09:
Dapper om de hele wedstrijd te gaan kijken. Ik had vooral dat we erg veel diepgang missen zonder godts. En ik zou zelf nu eerder voor mokio dan regeer kiezen zolang er niemand anders is.

En ik hoop dat we snel met een andere spits gaan beginnen
Godts is een baltovenaar op het zicht. Dus een aardige speler, maar zeker geen sleutelspeler. Een beetje een Noa Lang, maar dan zonder nare fratsen.

Dat soort spelers zijn meer verkoopwaar, om daar een betere teamspeler voor terug te kunnen kopen.

Maar goed, dat is mijn onbescheiden mening.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

dont feed the troll

[ Voor 88% gewijzigd door 418O2 op 10-08-2026 16:27 ]

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:32
Lol, zit je ergens midden in Mexico zenden ze daar bij het ontbijt een integrale herhaling van Sparta - Feyenoord uit. Vrouw en dochter gaan naar het zwembad, zoon en ik zitten hier wel even goed. 8-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 01:19
Han schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:44:
Gedroomde versterking is wel sterk overdreven, het is een van de vele spelers die op een lijstje staat.

En op dit moment is er maar een gedroomde versterking mogelijk; een nieuwe nummer 6. Vanmorgen de gehele wedstrijd kunnen terugkijken, maar oh oh oh wat is die Regeer toch slecht. Ik hoop van harte dat er in de komende weken een fatsoenlijke nr. 6 wordt aangetrokken die Regeer doet verhuizen naar de reservebank. Als er een fatsoenlijke speler wordt aangetrokken die in plaats van Regeer kan spelen dan wordt Ajax daar direct 30% sterker door.
Pff inderdaad zeg. Wat was Regeer slecht op 6. Zo slecht dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat er andere teams in de Eredivisie zijn met een nog slechtere 6.

Zo traag, weinig inzicht, ballen die van de voet springen, jeetje. En dan hebben we ook nog Berghuis spelen die ook zo traag is en niet eens druk kan zetten. Soms krijg je het gevoel dat Ajax met 9 spelers de wedstrijd probeert te winnen. Een Klaassen is ook niet geweldig, maar strijdt tenminste tot het einde door en maakt nog doelpunten. Deze alledrie opstellen is bij voorbaat al feest voor de tegenstander.

Regeer functioneert niet als 6 en Berghuis heb je niks aan op rechts. Af en toe een afstandsschot is te weinig. Mee eens dat een functionerende 6 al enorm zal schelen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:49
De koploper van de eredivisie haalt Alireza Jahanbakhsh binnen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 22:57

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:44:

En op dit... 30% sterker door.
Regeer is uitermate triest om in Ajax shirt te zien. Dat kan helemaal niet en ik begrijp niet dat hij daar wekelijks speelt. Ik zou opteren (ook niet altijd een succes trouwens) om Mokio daar gewoon neer te zetten, die heeft 'meer' vind ik.

Berghuis is ook een absolute aanfluiting en te vaak wordt nog gedacht dat hij de Berghuis is in de goede jaren bij Feyenoord wat hij allang niet meer is. Ik begrijp absoluut niet waarom hij zo vaak mag blijven staan en mag starten.

Hopelijk raakt Ajax langzaam ingespeeld op elkaar en wordt het team gevormd wat het moet gaat doen. Aan de kritiek in de Telegraaf te zien zijn ze pissig dat Jordi Cruijff weer zijn eigen lijntjes hanteert die niet via de riooljournalistiek verlopen getuige de forse kritiek op de spelers.
Ik vond Caio Henrique namelijk niet zo slecht als aangeduid door Valentijn D.

• Typhone
  • Laatst online: 22:57

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:03:
Scherp opgemerkt door de koploper van Nederland in de Eredivisie voetbalpool ;)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:28

ST10©DE

Dus.............

Gynnad schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:03:
Een serieuze vraag; hoe zit dat als hij tegen (bijvoorbeeld) Gloukh moet spelen? Mag hij dan niet spelen? Of is dat alleen tegen clubs uit Israël?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:16

Format-C

Tracing Rays

Gundogan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:09:
[...]

Utrecht is toch wel een concurrent voor de playoff plekken, dus zo'n pot winnen is mooi meegenomen.

Utrecht is altijd afwachten hoe ze gaan presteren. Zouden toch wel de plekken voor directe plaatsing voor Europees voetbal moeten kunnen aanvallen (plaats 4-5 of de beker winnen), maar komt er vaak toch niet echt uit helaas en strijden eerder voor de playoff plekken ("linkerrijtje").
Die Correia speelt wel voetbal op intensiteit en met "lef". En probeert echt als team te spelen. Ik vind dat wel mooi. Als hij dat er goed in krijgt bij Utrecht...

Ik zou het ook leuk vinden voor van Seumeren. Mooie kerel vind ik dat. :) Die gun ik een hoge klassering. 5e zou ik leuk vinden voor Utrecht dit seizoen.

1 plek onder Groningen. :+

(Z-side Groningen ... Ole Ole ole. Jeeeeuj O-) _/-\o_ )

We gaan t zien. Groningen eerst linkerrijtje.--> Als het mooi gaat ~7e, --> en alles hoger is een bonus.

(De eerste paar seizoenen in de Euroborg waren episch. Daar moeten we weer naartoe (2006 tm 2010)) :)
mavaros schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:09:
[...]

Godts is een baltovenaar op het zicht. Dus een aardige speler, maar zeker geen sleutelspeler. Een beetje een Noa Lang, maar dan zonder nare fratsen.

Dat soort spelers zijn meer verkoopwaar, om daar een betere teamspeler voor terug te kunnen kopen.

Maar goed, dat is mijn onbescheiden mening.
Ik denk dat als PSG Godts een beetje kan slijpen dat hij nog veel beter kan worden/wordt. Ik begrijp/zie iig wel wat PSG in hem ziet. Hij is echt heel snel, technisch en wendbaar. En kan mannetjes uitspelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 10-08-2026 22:16 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:55
ST10©DE schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:39:
[...]

Een serieuze vraag; hoe zit dat als hij tegen (bijvoorbeeld) Gloukh moet spelen? Mag hij dan niet spelen? Of is dat alleen tegen clubs uit Israël?
Ik neem aan dat je als club zo’n speler een flink salaris geeft dat je ook afspreekt de politiek even buiten het voetbal te houden.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:00:
Regeer functioneert niet als 6 en Berghuis heb je niks aan op rechts. Af en toe een afstandsschot is te weinig. Mee eens dat een functionerende 6 al enorm zal schelen.
Berghuis in combinatie met Arokpodare zie ik dan nog wel potentie hebben. dan kan Berghuis doen waar ie wel nog goed in is, voorzetten geven.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken