[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Onze gedroomde versterking Roony Barghadji heeft zijn kruisband waarschijnlijk afgescheurd. Helaas.

[ Voor 8% gewijzigd door 418O2 op 10-08-2026 13:13 ]

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Gedroomde versterking is wel sterk overdreven, het is een van de vele spelers die op een lijstje staat.

En op dit moment is er maar een gedroomde versterking mogelijk; een nieuwe nummer 6. Vanmorgen de gehele wedstrijd kunnen terugkijken, maar oh oh oh wat is die Regeer toch slecht. Ik hoop van harte dat er in de komende weken een fatsoenlijke nr. 6 wordt aangetrokken die Regeer doet verhuizen naar de reservebank. Als er een fatsoenlijke speler wordt aangetrokken die in plaats van Regeer kan spelen dan wordt Ajax daar direct 30% sterker door.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Dapper om de hele wedstrijd te gaan kijken. Ik had vooral dat we erg veel diepgang missen zonder godts. En ik zou zelf nu eerder voor mokio dan regeer kiezen zolang er niemand anders is.

En ik hoop dat we snel met een andere spits gaan beginnen

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
418O2 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:13:
Onze gedroomde versterking Roony Barghadji heeft zijn kruisband waarschijnlijk afgescheurd. Helaas.
Barcelona-afval heeft Ajax nooit wat opgeleverd dus content mee (disclaimer: Dat hij niet naar Ajax komt, voor de speler zelf is het verschrikkelijk natuurlijk)

• JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13-08 15:53
Tristan Wins schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 15:08:
[...]
Barcelona-afval heeft Ajax nooit wat opgeleverd
Gabri wants to know your location (oké, meteen ook de enige die ik op kan noemen die enigszins geslaagd was :P)

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
418O2 schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 14:09:
Dapper om de hele wedstrijd te gaan kijken. Ik had vooral dat we erg veel diepgang missen zonder godts. En ik zou zelf nu eerder voor mokio dan regeer kiezen zolang er niemand anders is.

En ik hoop dat we snel met een andere spits gaan beginnen
Godts is een baltovenaar op het zicht. Dus een aardige speler, maar zeker geen sleutelspeler. Een beetje een Noa Lang, maar dan zonder nare fratsen.

Dat soort spelers zijn meer verkoopwaar, om daar een betere teamspeler voor terug te kunnen kopen.

Maar goed, dat is mijn onbescheiden mening.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

dont feed the troll

[ Voor 88% gewijzigd door 418O2 op 10-08-2026 16:27 ]

• ph4ge
  • Laatst online: 15:50
Lol, zit je ergens midden in Mexico zenden ze daar bij het ontbijt een integrale herhaling van Sparta - Feyenoord uit. Vrouw en dochter gaan naar het zwembad, zoon en ik zitten hier wel even goed. 8-)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Han schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:44:
Gedroomde versterking is wel sterk overdreven, het is een van de vele spelers die op een lijstje staat.

En op dit moment is er maar een gedroomde versterking mogelijk; een nieuwe nummer 6. Vanmorgen de gehele wedstrijd kunnen terugkijken, maar oh oh oh wat is die Regeer toch slecht. Ik hoop van harte dat er in de komende weken een fatsoenlijke nr. 6 wordt aangetrokken die Regeer doet verhuizen naar de reservebank. Als er een fatsoenlijke speler wordt aangetrokken die in plaats van Regeer kan spelen dan wordt Ajax daar direct 30% sterker door.
Pff inderdaad zeg. Wat was Regeer slecht op 6. Zo slecht dat ik me nauwelijks kan voorstellen dat er andere teams in de Eredivisie zijn met een nog slechtere 6.

Zo traag, weinig inzicht, ballen die van de voet springen, jeetje. En dan hebben we ook nog Berghuis spelen die ook zo traag is en niet eens druk kan zetten. Soms krijg je het gevoel dat Ajax met 9 spelers de wedstrijd probeert te winnen. Een Klaassen is ook niet geweldig, maar strijdt tenminste tot het einde door en maakt nog doelpunten. Deze alledrie opstellen is bij voorbaat al feest voor de tegenstander.

Regeer functioneert niet als 6 en Berghuis heb je niks aan op rechts. Af en toe een afstandsschot is te weinig. Mee eens dat een functionerende 6 al enorm zal schelen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:27
De koploper van de eredivisie haalt Alireza Jahanbakhsh binnen.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:31

Typhone

Who Dares Wins

Han schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 13:44:

En op dit... 30% sterker door.
Regeer is uitermate triest om in Ajax shirt te zien. Dat kan helemaal niet en ik begrijp niet dat hij daar wekelijks speelt. Ik zou opteren (ook niet altijd een succes trouwens) om Mokio daar gewoon neer te zetten, die heeft 'meer' vind ik.

Berghuis is ook een absolute aanfluiting en te vaak wordt nog gedacht dat hij de Berghuis is in de goede jaren bij Feyenoord wat hij allang niet meer is. Ik begrijp absoluut niet waarom hij zo vaak mag blijven staan en mag starten.

Hopelijk raakt Ajax langzaam ingespeeld op elkaar en wordt het team gevormd wat het moet gaat doen. Aan de kritiek in de Telegraaf te zien zijn ze pissig dat Jordi Cruijff weer zijn eigen lijntjes hanteert die niet via de riooljournalistiek verlopen getuige de forse kritiek op de spelers.
Ik vond Caio Henrique namelijk niet zo slecht als aangeduid door Valentijn D.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gynnad schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:03:
Scherp opgemerkt door de koploper van Nederland in de Eredivisie voetbalpool ;)

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 30-08 16:22

ST10©DE

Dus.............

Gynnad schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:03:
Een serieuze vraag; hoe zit dat als hij tegen (bijvoorbeeld) Gloukh moet spelen? Mag hij dan niet spelen? Of is dat alleen tegen clubs uit Israël?

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:04

Format-C

Tracing Rays

Gundogan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 11:09:
[...]

Utrecht is toch wel een concurrent voor de playoff plekken, dus zo'n pot winnen is mooi meegenomen.

Utrecht is altijd afwachten hoe ze gaan presteren. Zouden toch wel de plekken voor directe plaatsing voor Europees voetbal moeten kunnen aanvallen (plaats 4-5 of de beker winnen), maar komt er vaak toch niet echt uit helaas en strijden eerder voor de playoff plekken ("linkerrijtje").
Die Correia speelt wel voetbal op intensiteit en met "lef". En probeert echt als team te spelen. Ik vind dat wel mooi. Als hij dat er goed in krijgt bij Utrecht...

Ik zou het ook leuk vinden voor van Seumeren. Mooie kerel vind ik dat. :) Die gun ik een hoge klassering. 5e zou ik leuk vinden voor Utrecht dit seizoen.

1 plek onder Groningen. :+

(Z-side Groningen ... Ole Ole ole. Jeeeeuj O-) _/-\o_ )

We gaan t zien. Groningen eerst linkerrijtje.--> Als het mooi gaat ~7e, --> en alles hoger is een bonus.

(De eerste paar seizoenen in de Euroborg waren episch. Daar moeten we weer naartoe (2006 tm 2010)) :)
mavaros schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 16:09:
[...]

Godts is een baltovenaar op het zicht. Dus een aardige speler, maar zeker geen sleutelspeler. Een beetje een Noa Lang, maar dan zonder nare fratsen.

Dat soort spelers zijn meer verkoopwaar, om daar een betere teamspeler voor terug te kunnen kopen.

Maar goed, dat is mijn onbescheiden mening.
Ik denk dat als PSG Godts een beetje kan slijpen dat hij nog veel beter kan worden/wordt. Ik begrijp/zie iig wel wat PSG in hem ziet. Hij is echt heel snel, technisch en wendbaar. En kan mannetjes uitspelen.

[ Voor 33% gewijzigd door Format-C op 10-08-2026 22:16 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511/ 7800X3D @ ML360R/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 A-Die/ Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:59
ST10©DE schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 21:39:
[...]

Een serieuze vraag; hoe zit dat als hij tegen (bijvoorbeeld) Gloukh moet spelen? Mag hij dan niet spelen? Of is dat alleen tegen clubs uit Israël?
Ik neem aan dat je als club zo’n speler een flink salaris geeft dat je ook afspreekt de politiek even buiten het voetbal te houden.

XXXVI

• toolkist
  • Niet online
Trishul schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 17:00:
Regeer functioneert niet als 6 en Berghuis heb je niks aan op rechts. Af en toe een afstandsschot is te weinig. Mee eens dat een functionerende 6 al enorm zal schelen.
Berghuis in combinatie met Arokpodare zie ik dan nog wel potentie hebben. dan kan Berghuis doen waar ie wel nog goed in is, voorzetten geven.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

ephymerous schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 22:55:
[...]

Ik neem aan dat je als club zo’n speler een flink salaris geeft dat je ook afspreekt de politiek even buiten het voetbal te houden.
De Iraanse overheid heeft hier echter andere gedachten over.

Alireza Jahanbakhsh: Zowel tijdens zijn periode bij AZ (2016 tegen Maccabi Tel Aviv) als bij Feyenoord (2021 tegen Maccabi Haifa) werd besloten hem niet op te nemen in de selectie voor de Europese duels. 

Masoud Shojaei & Ehsan Hajsafi: Speelden in 2017 met hun Griekse club Panionios wel tegen Maccabi Tel Aviv, waarna de Iraanse overheid hen direct uitsloot van de nationale ploeg.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 15:27
ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:42:
[...]

Alireza Jahanbakhsh: Zowel tijdens zijn periode bij AZ (2016 tegen Maccabi Tel Aviv) als bij Feyenoord (2021 tegen Maccabi Haifa) werd besloten hem niet op te nemen in de selectie voor de Europese duels. 

Masoud Shojaei & Ehsan Hajsafi: Speelden in 2017 met hun Griekse club Panionios wel tegen Maccabi Tel Aviv, waarna de Iraanse overheid hen direct uitsloot van de nationale ploeg.
Dat uitsluiten zal wel zijn minste zorg zijn vermoed ik. Hij zal vooral zijn familie in leven willen houden

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:23

Sagat

Is pappa x2!

Gonadan schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 08:40:
Het zijn echt maar een paar hoogtepunten, meer een teaser om je naar youtube te krijgen in de hoop dat je dan bij de NOS kijkt in plaats van via andere kanalen. Meer is het niet volgens mij.
Verandering is de enige constante, maar ik vind dit jammer. Maar de tijd van horizontale tv is natuurlijk allang klaar. Studio sport was nog het enige wat ik keek, en zelfs dan meestal nog met later terugkijken. Dus ik snap het wel, verder is dit volgens mij het MotD concept met een vaste presentator en dan pundits dit nog na bespreken, maar daar nemen (namen? ik keek het voornamelijk in de tijd van presentator Linneker :S ) ze wel de tijd voor samentvattingen en nabesprekingen met spelers en trainers/coaches.

10 second ninja DONE

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:04

Agent47

I always close my contracts.

Toch begin ik me langzaam een beetje zorgen te maken. Onze TD begon goed maar nu is het al een tijdje stil rond transfers bij ons. Er moet echt een nieuwe linksbuiten en linksback komen en het liefst als Hadj Moussa gaat, ook een rechtsbuiten.

We hebben een zwaar compleet middenveld met spelers die super goed kunnen rouleren met de wisselspelers als targhalline en steijn.

Je hebt voorin Ueda, Ferri, SVP. Borges raak je aan de straatstenen nog niet kwijt ben ik bang. Diarra? Geen idee wat we daarvan moeten verwachten maar hier kom je de CL campagne echt niet mee door. Die nieuwe keeper schijnt een Duits talent te zijn maar ik vind hem heel angstig over komen.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:56

Chrisjuh_15

Facta non verba

Agent47 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:02:
Toch begin ik me langzaam een beetje zorgen te maken. Onze TD begon goed maar nu is het al een tijdje stil rond transfers bij ons. Er moet echt een nieuwe linksbuiten en linksback komen en het liefst als Hadj Moussa gaat, ook een rechtsbuiten.

We hebben een zwaar compleet middenveld met spelers die super goed kunnen rouleren met de wisselspelers als targhalline en steijn.

Je hebt voorin Ueda, Ferri, SVP. Borges raak je aan de straatstenen nog niet kwijt ben ik bang. Diarra? Geen idee wat we daarvan moeten verwachten maar hier kom je de CL campagne echt niet mee door. Die nieuwe keeper schijnt een Duits talent te zijn maar ik vind hem heel angstig over komen.
Ik denk dat het stilte voor de storm is. Over twee weken heeft de vierde rechtsbuiten van Brendford ineens een ingegroeide teennagel en kunnen ze wel 37 miljoen voor Hadj Moussa neerleggen. Er ligt volgens mij echt wel wat klaar om door te kunnen schakelen bij een grote verkoop, het moet alleen nog even op gang komen.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Agent47 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:02:
Je hebt voorin Ueda, Ferri, SVP.
Ferri nog weinig van gezien. SvP mja, heeft hele mooie dingen laten zien, maar is nog niet die bewezen topper die je voorin zou willen.
Ueda erg sterk seizoen gedraaid maar.....was dat een.....ben zijn naam al even kwijt, onze blonde spits van een paar jaar terug, speelde ook een seizoen ijzersterk en daarna ook geen pepernoot meer geraakt. En grote kans dat hij ook nog verkocht word.......ik hoop er eigenlijk wel op want dan krijgt iig iemand anders een kans. Wie? geen idee, heb het idee dat we inderdaad bij de koopjes/gokjes en middenmoot shoppen...wellicht anders als Ueda en Read beiden gaan....

edit:
Jorgensen :)

10 second ninja DONE

• Marrtijn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:47
ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 08:42:
[...]

Tegen een Israëlische club spelen is natuurlijk ietsjes anders dan tegen een israëlische speler. Jahanbakhsh speelde in 2021 voor Feyenoord gewoon tegen Dasa in de wedstrijd tegen Vitesse.

• D-e-n
Sagat schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 09:59:
[...]
wellicht anders als Ueda en Read beiden gaan....
Wat heb je daar aan? Dan moet je én een rechtsback én een linksbuiten hebben die direct van meerwaarde zijn.

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Marrtijn schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:15:
[...]

Tegen een Israëlische club spelen is natuurlijk ietsjes anders dan tegen een israëlische speler. Jahanbakhsh speelde in 2021 voor Feyenoord gewoon tegen Dasa in de wedstrijd tegen Vitesse.
Dat was het antwoord wat ik zocht. Dank! Al kan ik me voorstellen dat de Iraanse regering nú nog iets strenger is?

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Nu online
Bergwijn is op te halen uit Saudi-Arabië tegen een transferbedrag van ongeveer €5 miljoen. 28 jaar oud inmiddels, ben benieuwd naar welke club hij gaat.

Verdiende daar natuurlijk fors, hier kunnen maar twee clubs hem een miljoenen salaris bieden van laten we zeggen 4m/jaar.

[ Voor 5% gewijzigd door Trishul op 11-08-2026 12:02 ]

• Gonadan
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
'Bergwijn in etalage gezet door Al-Ittihad; buitenspeler in Saudi-Arabië al gelinkt aan Ajax'

Zal Wijndal wel leuk vinden, maar nee, laat die maar lekker daar zitten. }:|

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Gonadan schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 12:10:
'Bergwijn in etalage gezet door Al-Ittihad; buitenspeler in Saudi-Arabië al gelinkt aan Ajax'

Haha over vergooide carrière gesproken damn :)

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 07:21
Hereniging van de beste linkerkant van Europa! Dat moet je meteen doen natuurlijk. Echt die schaal kan alvast naar het Museumplein.

• Anakha
  • Registratie: September 2004
  • Nu online
Als ze Wijnaldum er dan ook meteen even bij doen...

Of het nou van de berg of uit het dal komt, het blijft oude wijn in nieuwe zakken.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 13:02

Stimulate14

⭐⭐⭐

Wat een onzin.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

D-e-n schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 10:46:
[...]

Wat heb je daar aan? Dan moet je én een rechtsback én een linksbuiten hebben die direct van meerwaarde zijn.
Het simpele antwoord is 'meer te besteden'. Vooropgesteld ik zou Read liever nog dit seizoen of iig tot de winterstop houden. Maar het is een niet ondenkbaar scenario dat beiden vertrekken. Ik heb dan persoonlijk liever een betere spits en een iets mindere back dan andersom.

10 second ninja DONE

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Als vervanger van Godts zeker. Ik zie het echt nog gebeuren ook. :')

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• toolkist
  • Niet online
Gundogan schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:34:
[...]

Als vervanger van Godts zeker. Ik zie het echt nog gebeuren ook. :')
Ik niet. Cruijff heeft inmiddels toch wel laten zien geen koekenbakker te zijn.

• mavaros
  • Nu online
Laten we maar hopen dat de jonge Cruijff zich niet alsnog gaat ontpoppen als koekenbakker. Pa kan immers niet meer corrigerend ingrijpen.

Voorlopig geef ik hem het voordeel, en tot nu toe ben ik best een gelukkig voetbalmens.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:00

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Trishul schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 11:59:
Bergwijn is op te halen uit Saudi-Arabië tegen een transferbedrag van ongeveer €5 miljoen. 28 jaar oud inmiddels, ben benieuwd naar welke club hij gaat.

Verdiende daar natuurlijk fors, hier kunnen maar twee clubs hem een miljoenen salaris bieden van laten we zeggen 4m/jaar.
misschien iets voor een kkd club voor 2 ton per jaar ?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
HanG-BuiK-ZwijN schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 16:52:
[...]

misschien iets voor een kkd club voor 2 ton per jaar ?
Feyenoord zocht toch nog een vervanger voor Sauer? O-)

• D-e-n
Sagat schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 15:22:
[...]

Het simpele antwoord is 'meer te besteden'.
Maar ook meer uit te geven.
Vooropgesteld ik zou Read liever nog dit seizoen of iig tot de winterstop houden. Maar het is een niet ondenkbaar scenario dat beiden vertrekken. Ik heb dan persoonlijk liever een betere spits en een iets mindere back dan andersom.
Ik wil vooral een hele goede linksbuiten en dan eentje die direct een versterking is. Liever één goede linksbuiten dan al het andere half

[ Voor 51% gewijzigd door D-e-n op 11-08-2026 18:07 ]

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ze zitten er boven op.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:32
Hup NEC. 🟥🟩⬛

Oeh latjeknal.

Edit2: Wat kan Tadic soms zo heerlijk voetballen. O+

[ Voor 70% gewijzigd door Quad op 11-08-2026 19:48 ]

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-08 21:58
Och Chery... Alle tijd en nog wat afspeelmogelijkheden zelfs... En dan er zo mee om gaan. Zonde

• Quad
Ik zou vaker van afstand schieten. Keeper van Olympiakos lijkt niet heel zeker te zijn.

nggyu nglyd

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:49
Heb het gevoel dat NEC nog wel uren zo kan spelen, maar niet gaat scoren.

Gezien het beeld van deze en vorige pot jammer, want er valt zeker wat te halen tegen de Grieken.

• HollowGamer
  • Niet online
Misschien moet je geen oorbellen dragen als je weet dat je gaat voetballen?

Ik droom weleens dat ik mijn lenzen niet in heb, dat soort nachtmerries.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
Even m'n aardappelschilmesje tevoorschijn toveren. Dan maar wat meer drastische maatregelen.

• Quad
Pff, knudde met je oorbel. Die heb je vooraf toch af dan?

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 19:59:
Pff, knudde met je oorbel. Die heb je vooraf toch af dan?
Ik snap sowieso vaak niet dat ze eerst nog shirts en sokken moeten veranderen.

• Quad
HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:01:
[...]

Ik snap sowieso vaak niet dat ze eerst nog shirts en sokken moeten veranderen.
Als ze langs de lijn opwarmen moeten ze niet teveel op een veldspeler lijken.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Quad schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:02:
[...]

Als ze langs de lijn opwarmen moeten ze niet teveel op een veldspeler lijken.
Nee, maar zelfs geen scheen kaatsen enzo aan.

En weer de volgende wissel.. gaat lekker. Maar je hebt er 5 tegenwoordig, dus ze moeten niet zo zeuren erover. :)

• Harribo
Volgende speler die geblesseerd is... Lijkt Feyenoord wel
Lekker, als het moet gebeuren zijn ze niet fit

[ Voor 29% gewijzigd door Harribo op 11-08-2026 20:05 ]

• Harribo
Alles gaat over links bij Nec

• HollowGamer
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:05:
Volgende speler die geblesseerd is... Lijkt Feyenoord wel
Lekker, als het moet gebeuren zijn ze niet fit
Of we hebben het gecreëerd met de overvloed aan rustdagen en drinkpauzes (vergeleken bij top competities).

• Quad
Chery ontevreden met Emre z'n oorbellengate.

nggyu nglyd

• HollowGamer
  • Niet online
Lijkt een instructie te zijn. Je ziet ze ook druk zetten vanaf links.

• LZ86
Tja, leuk dat pingelen in de 16. Maar echt gevaarlijk word NEC niet

• Miki
  • Laatst online: 08:45
Wat laat NEC toch slecht voetbal zien. Het oogt rommelig, weinig controle over de bal en weinig tot geen verzorgde opbouw. Als je hiermee de CL in moet gaan, levert dat hele leuke en vernederende avonden op.

[ Voor 6% gewijzigd door Miki op 11-08-2026 20:19 ]

• HollowGamer
  • Niet online
Miki schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:12:
Wat laat NEC toch slecht voetbal zien. Het oogt rommelig, weinig controle over de bal en weinig tot geen verzorgde opbouw. Als je hiermee de CL moet gaat het hele leuke en vernederende avonden opleveren.
Twente niet gezien?

Verder is dit wel een tegenstander. De rest had nog niet eens een naam - geen idee of ze in FIFA zitten bijvoorbeeld.

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Miki schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:12:
Wat laat NEC toch slecht voetbal zien. Het oogt rommelig, weinig controle over de bal en weinig tot geen verzorgde opbouw. Als je hiermee de CL in moet gaan, levert dat hele leuke en vernederende avonden.
Fijn he als dat soort ‘dromers’ opeens CL halen. Of Europees voetbal in dat opzicht. Zwalkend over het veld gaan ze.

• Harribo
LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:12:
Tja, leuk dat pingelen in de 16. Maar echt gevaarlijk word NEC niet
Als Chery wat betere voorzetten en passes had gegeven wel.
Enfin ze leven nog. Voorlopig heb ik er nog geen vertrouwen in dat NEC dit gaat klaren. Tot aan de 16,dan houdt het op

• Quad
Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:17:
[...]

Als Chery wat betere voorzetten en passes had gegeven wel.
Enfin ze leven nog. Voorlopig heb ik er nog geen vertrouwen in dat NEC dit gaat klaren. Tot aan de 16,dan houdt het op
Zolang Olympiakos ook niet scoort gaan we gewoon naar pingels. :)

nggyu nglyd

• Miki
  • Laatst online: 08:45
HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:14:
[...]

Twente niet gezien?

Verder is dit wel een tegenstander. De rest had nog niet eens een naam - geen idee of ze in FIFA zitten bijvoorbeeld.
Eens, dat was niet veel beter, zo niet nog slechter.

Begrijp me goed, Olympia Kos speelt ook niet al te best. Maar ik had van dit NEC toch wel wat meer verzorgder voetbal verwacht. Het oogt nu heel rommelig. Mocht je je plaatsen dan gaat het niveau van de CL 3 stappen omhoog en dan wordt het toch wel een ander verhaal.

• LZ86
Het is dat Olympiakos echt heel slecht is. Anders had NEC echt wel problemen gehad

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 08:35
Mijn linkeroor waardeert die reclame wel zeg...

Het is te zien dat het het begin van het seizoen is met al die blessures.

• Harribo
LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:19:
Het is dat Olympiakos echt heel slecht is. Anders had NEC echt wel problemen gehad
Vind je? Ik vind vooral Nec goed verdedigen.
Als je niet oppast frommelen die opportunistische Grieken er nog 1 in.
Doelpunt Nec echt gewenst.

• Harribo
Pastoor geeft als tip voor Grettaz om een zonnebril op te zetten. Gisteren deden ze dat met hardlopen ook zei hij.
Drinkt Pastoor?

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:28:
Pastoor geeft als tip voor Grettaz om een zonnebril op te zetten. Gisteren deden ze dat met hardlopen ook zei hij.
Drinkt Pastoor?
Ik kan het niet kijken, maar misschien laaghangende zon? Ik las ook dat da NEC meer van afstand had moeten schieten in de eerste helft. Nu staat Grettaz op die plek.

• Harribo
ST10©DE schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:31:
[...]

Ik kan het niet kijken, maar misschien laaghangende zon? Ik las ook dat da NEC meer van afstand had moeten schieten in de eerste helft. Nu staat Grettaz op die plek.
Ja maar hardlopen is toch een andere sport... Je hoeft je niet te concentreren op een bal. Ga je toch geen zonnebril op doen 8)7 . Petje wordt nog wel eens gedaan.
Volgens mij staat nu de tweede helft de keeper van Olympiakos tegen de zon als ik het goed heb.
Van afstand schieten is dan wel een goed idee

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Dat is nog eens scherp uit de kleedkamer komen…

• LZ86
En klaar.

• Harribo
Daar was ik dus al bang voor..
Nou ze kunnen nu helemaal aan de bak

• Harribo

• LZ86
Echt stom. Over 2 potjes makkelijk meerdere goals kunnen maken. maarja, het is NEC en niet een topclub

• Harribo
LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:37:
Echt stom. Over 2 potjes makkelijk meerdere goals kunnen maken. maarja, het is NEC en niet een topclub
Hoe vaak hebben ze in deze wedstrijd nu de keeper aan het werk gezet? 1x Chery toch, meer niet.
Laatste voorzetten en passen zijn tot nu toe waardeloos.
Olympiakos heeft toch de betere kansen gehad

• ST10©DE

ST10©DE

Dus.............

Harribo schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:35:
[...]

Ja maar hardlopen is toch een andere sport... Je hoeft je niet te concentreren op een bal. Ga je toch geen zonnebril op doen 8)7 . Petje wordt nog wel eens gedaan.
Volgens mij staat nu de tweede helft de keeper van Olympiakos tegen de zon als ik het goed heb.
Van afstand schieten is dan wel een goed idee
Hardlopen/atletiek is zeker een andere sport. Een topsport zelfs. Maar dat wil niet zeggen dat je daar niet van kan leren. Er zijn overigens genoeg andere sporten waarbij je je wel op een bal/target moet focussen en een zonnebril gedragen wordt. Beachvolleybal bijvoorbeeld.

Nu wil ik niet zeggen dat Pastoor gelijk heeft overigens. Petje/zonneklep zou ik ook logischer vinden.

[ Voor 10% gewijzigd door ST10©DE op 11-08-2026 20:42 ]

• Quad
Zonde dat zulke aanvallen van NEC niet vruchtbaar zijn.

nggyu nglyd

• Jorah_Newstone
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 15:49
CL is ook een erg hoog niveau, had NEC graag verder zien komen, vooral ook de boost van het geld om zo de club te laten groeien. Wie weet wat ze nog kunnen doen,

• HollowGamer
  • Niet online
Jorah_Newstone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:53:
CL is ook een erg hoog niveau, had NEC graag verder zien komen, vooral ook de boost van het geld om zo de club te laten groeien. Wie weet wat ze nog kunnen doen,
Het is nog niet voorbij, heb de 0-1 niet gezien, NEC lijkt flink aan te vallen nu.

• Quad
En dan ligt die keeper toch ineens 2x dwars.

nggyu nglyd

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Haha wat een heerlijke goal!!

• HollowGamer
  • Niet online
Goal goal goal!

• Harribo
Ze kunnen het wel... Nu het moet
Top gedaan... En nu...

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:50

Vos

AFCA

Lekker opa's :p

• Quad
Gemiddelde leeftijd betrokken bij doelpunt: pensioengerechtigd

nggyu nglyd

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:57
Tadic toch wel waardevolle speler zo.

• Quad
Maar BAM, en door nu!

nggyu nglyd

• Harribo
Die Tadic is nog steeds een fantastische speler vind ik.
Zoveel inzicht en handigheid. Deze hele wedstrijd al

• HollowGamer
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 20:37:
Ik weet dat sommige nog geloven dat Ajax, PSV en Feyenoord nog echt topclubs zijn, maar internationaal stellen ze echt niets voor.

Dus snap niet zo goed dat mensen hier zo negatief doen. NEC is gelijkwaardig aan al drie momenteel.

• LZ86
Wat een mooi uitgespeelde goal

• Harribo
Nu moet je eigenlijk doordrukken...

• silmaril8
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
HollowGamer schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:00:

Dus snap niet zo goed dat mensen hier zo negatief doen. NEC is gelijkwaardig aan al drie momenteel.
Inderdaad. En volgens mij heeft NEC vorig jaar ook gewoon van die 3 clubs gewonnen. In ieder geval wel van PSV... 2x zelfs waarvan 1 in de beker

[ Voor 16% gewijzigd door silmaril8 op 11-08-2026 21:02 ]

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

[...]

Ik weet dat sommige nog geloven dat Ajax, PSV en Feyenoord nog echt topclubs zijn, maar internationaal stellen ze echt niets voor.

Je haalt twee dingen door elkaar eigenlijk. Drie topclubs die internationaal het zwaar hebben en NEC wat het eens goed doet in een enkel jaar.

Loop even de kleedkamer in, de exposure, media, geschiedenis bij de grote 3 en NEC en zie daar je verschillen. Om over de druk en prestaties nog maar te zwijgen als je een keer gelijk speelt of verliest. Dat boeit in Nijmegen niemand.

• toolkist
  • Niet online
NEC is gelijkwaardig aan al drie momenteel.
Ehm, nee.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:59
Good old cultheld Linssen!!!!

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Lijkt me rood toch?

• toolkist
  • Niet online
Rode kaart lijkt me zo.

• Quad
VAR kom er maar in.

nggyu nglyd

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Donkerrood

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Harribo
Hij gaat kijken

• HollowGamer
  • Niet online
Typhone schreef op dinsdag 11 augustus 2026 @ 21:03:
[...]

Je haalt twee dingen door elkaar eigenlijk. Drie topclubs die internationaal het zwaar hebben en NEC wat het eens goed doet in een enkel jaar.

Loop even de kleedkamer in, de exposure, media, geschiedenis bij de grote 3 en NEC en zie daar je verschillen. Om over de druk en prestaties nog maar te zwijgen als je een keer gelijk speelt of verliest. Dat boeit in Nijmegen niemand.
Dan heb je vorig jaar niet gekeken denk ik? Of hebben ze derde plek cadeau gekregen omdat Feyenoord zoveel geblesseerde had?

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje arrogantie (in het algemeen - ook van de media). Liever dit, dan een Ajax die het zo weg gooide en de andere die de KNVB beker zo serieus nemen..

Geef mij NEC maar, net zoals ik elke club het Internationaal gun met een kleiner budget. :)

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:57
Hij gaat kijken. Nou dit is wel duidelijk rood.

Waarom pakke ze die scheids vast. Blijf van die man af...

[ Voor 40% gewijzigd door Megupe op 11-08-2026 21:08 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 64 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken