[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
964C2 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:25:
De arbitrage in NL is in de wedstrijden dit weekend echt weer verschrikkelijk ondermaats.

En steeds in het voordeel van de traditionele TOP 3
Nou ja, steeds.. 1 kaartje nu, verder heeft Zwolle niks te klagen over de scheids

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:41

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Godts is er eens vreselijk irritant vandaag.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• OMX2000
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:21

OMX2000

By any means necessary...

En durft iemand het al om een voorspelling te doen voor het kampioenschap? 😋

Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Gewoon voor een seizoen: de Vos, Driessen, Snoeks en Ter Napel. Dream Team _/-\o_

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Typhone
  • Laatst online: 22:43

Typhone

Who Dares Wins

Ajax voetbalt al een kwartier niet meer, wtf?

• Sempy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:46
OMX2000 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
Excelsior

• ilhanko
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
Godts is er eens vreselijk irritant vandaag.
Pfff ja ongelooflijk. Lekker Doue en Kvara uit de basis spelen in Parijs man man man

• toolkist
  • Niet online
Miki schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
Leonardo heeft wel iets, zijn looplijnen kloppen wel namelijk. Mogelijk als ie echt fit wordt dat het nog wel wat kan worden.
Hij heeft er niet voor niets al 100+ in in zn carrière. En het is echt niet dat de competities waar ie gespeeld heeft zwakker zijn dan de Eredivisie.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 23:34
Miki schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
Leonardo heeft wel iets, zijn looplijnen kloppen wel namelijk. Mogelijk als ie echt fit wordt dat het nog wel wat kan worden.
Klopt qua instinct en inzicht echt wel een goede spits. Hopelijk komt de rest nog.

• Gonadan

Gonadan

Keurig.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Ja. Ajax (die voorspelling kun je ook vast invullen voor de komende 10 jaar overigens).

[ Voor 16% gewijzigd door toolkist op 09-08-2026 16:30 ]

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:14
En dan toch Brandt met de 2-0

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 00:30
Julian Brandt los.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Sempy
Volgende keer gelijk met het A-team starten aub

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Goede goal. En vandaag Mokio niet onverdienstelijk, goede intercepties en weinig balverlies

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Daar twijfelt niemand aan! Op doelsaldo boven Feyenoord en 2 punten los van PSV!

• Gonadan

Gonadan

Het voordeel van de status van iemand als Brandt, bij ieder speler die er vorig jaar al was had Godts zelf geschoten.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Sempy schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:30:
Volgende keer gelijk met het A-team starten aub
Hoezo, we winnen toch en het lijkt er zelfs op dat we de 0 houden

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:36

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Gundogan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
[...]

Gewoon voor een seizoen: de Vos, Driessen, Snoeks en Ter Napel. Dream Team _/-\o_
leo driesen, sierd de vos , evert ten apel, frank snoeks.

10 points :+

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• Malfunctions
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 16:31
Nette aanval, keurig afgerond.

Neemt niet weg dat Ajax de laatste 10 minuten dramatisch heeft gespeeld.

Knowledge reigns supreme over nearly anything

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:28
Die gozer met die snor is een goede aankoop hoor. Kijkt in de actie om zich heen en de rest is geschiedenis.

0-2

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:02
Ja, fluit maar af voordat Godts weer op een nutteloze dribbel gaat terwijl er 3 man vrij staan..

Flickr PSN ID= cheironnl

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:28:
Ajax voetbalt al een kwartier niet meer, wtf?
heeft ajax gevoetbald dan vandaag ?

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:30:
Het voordeel van de status van iemand als Brandt, bij ieder speler die er vorig jaar al was had Godts zelf geschoten.
Dat valt ook wel weer mee anders had ie niet aan zoveel assists gekomen.

• Quad
In de herhaling kan je wel zien wat Brandt doet, hij krijgt de bal, maar voor hij de bal heeft, kijkt en ziet hij al wie er links van hem staat, het moment dat hij de bal heeft weet hij al dat Godts rechts van m staat, én beweegt naar voren toe.

Die gaat met Perisic voor de MVP van dit seizoen strijden.

nggyu nglyd

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:31:
[...]

Dat valt ook wel weer mee anders had ie niet aan zoveel assists gekomen.
Want die waren allemaal exact zo vrij voor doel als nu?

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sempy
toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:31:
[...]

Hoezo, we winnen toch en het lijkt er zelfs op dat we de 0 houden
Echt leuk om te kijken was het niet.

• Gonadan

Gonadan

Quad schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:33:
In de herhaling kan je wel zien wat Brandt doet, hij krijgt de bal, maar voor hij de bal heeft, kijkt en ziet hij al wie er links van hem staat, het moment dat hij de bal heeft weet hij al dat Godts rechts van m staat, én beweegt naar voren toe.

Het grote verschil op het middenveld. Brandt speelt meteen door want hij weet het al, de rest moet nog denken. Dat regelt zoveel in tempo.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Nou het was in ieder geval geen 2-2. En bevestiging welke spelers dus wel wat brengen. Gauw door naar de volgende.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Kist
Ter Stegen, Brandt, Blind en Tolu pakken tot nu toe prima uit als aankopen. Ter Stegen die fit blijft beste Ajax keeper in jaren.

Wel duidelijk dat zonder Blind en Brandt er wel heeeeel weinig voetbal in de ploeg zit. En het is keihard nodig om goede vervangers te halen voor Godts, Berghuis en Regeer.

Ouazane overigens niet meer op de flank proberen.

• Pompi
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19:24
Eerste wedstrijd van Ajax die ik in ongeveer een jaar heb gekeken, omdat ik mijn tijd niet wou verdoen aan Heitinga en co. Zat wel wat meer tactiek in en idee achter.

Het is voor Berghuis jammer dat de Amsterdam Admirals er niet meer zijn, want daar had hij zo als kicker aan de slag kunnen gaan. Voegt verder echt niks meer toe, komt zijn mannetje niet meer voorbij en is alleen maar statisch en als er dan maar beetje druk op hem komt kan hij zijn goede trap/pass/voorzet ook niet meer gebruiken.
Klaassen komt nu ook veel te laag op het veld en moet dan verdedigende taken verrichten, waar hij zijn kracht totaal niet ligt.

Al met al dus wel beetje benieuwd hoe het team er uitziet als de transferperiode gesloten is en deze 2 er nog in staan.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:00

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:36:
Ter Stegen, Brandt, Blind en Tolu pakken tot nu toe prima uit als aankopen. Ter Stegen die fit blijft beste Ajax keeper in jaren.

Wel duidelijk dat zonder Blind en Brandt er wel heeeeel weinig voetbal in de ploeg zit. En het is keihard nodig om goede vervangers te halen voor Godts, Berghuis en Regeer.

Ouazane overigens niet meer op de flank proberen.
Gloukh op links (speelde daar bij Salzburg Feyenoord ook op een hoop), Brandt op 10, aankoop of Carrizo op rechts. Goede 6/8 erbij of constant instructies geven aan Regeer en Klaassen over hoe ze moeten spelen (of te wel: aankoop erbij).

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 00:02
Frustrerend hoeveel moeite Ajax had in de laatste 10 minuten om de bal in de ploeg te houden. Een aantal spelers (Godts!!!) snappen gewoon niet hoe belangrijk simpel spelen op zo’n moment is met hun onmogelijke dribbels maar met name het 1-keer raken met de buitenkant vd voet (een Litmanentjr, maar dan slecht uitgevoerd)… ik snap niet dat trainers dat er niet uitkrijgen.

• Miki
  • Laatst online: 00:14
Pompi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:39:
Eerste wedstrijd van Ajax die ik in ongeveer een jaar heb gekeken, omdat ik mijn tijd niet wou verdoen aan Heitinga en co. Zat wel wat meer tactiek in en idee achter.

Het is voor Berghuis jammer dat de Amsterdam Admirals er niet meer zijn, want daar had hij zo als kicker aan de slag kunnen gaan. Voegt verder echt niks meer toe, komt zijn mannetje niet meer voorbij en is alleen maar statisch en als er dan maar beetje druk op hem komt kan hij zijn goede trap/pass/voorzet ook niet meer gebruiken.
Klaassen komt nu ook veel te laag op het veld en moet dan verdedigende taken verrichten, waar hij zijn kracht totaal niet ligt.

Al met al dus wel beetje benieuwd hoe het team er uitziet als de transferperiode gesloten is en deze 2 er nog in staan.
Met de verkoop van Godts zullen er echt nog wel versterkingen gehaald gaan worden.

Er komt nog wel een goede 6, dat gevoel heb ik wel en daarbij zal er vast nog wel een buitenspeler erbij komen.

• Kist
Miki schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:42:
[...]

Met de verkoop van Godts zullen er echt nog wel versterkingen gehaald gaan worden.

Er komt nog wel een goede 6, dat gevoel heb ik wel en daarbij zal er vast nog wel een buitenspeler erbij komen.
Er schijnen ook 3 clubs concreet te zijn voor Sutalo en hopelijk vertrekt Dolberg nog. Van mij mag Baas ook vertrekken. Door selecteren die handel.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

ik weet niet wat de deal erachter is, maar ik zou eens meerdere octetten loftrompetten willen afspelen om de nos met zijn spoilervrije titels op YT : 'Samenvatting Club A vs Club B 2026-2027' hier kunnen ziggo en espn oneindig aantal lessen van leren net zolang ze snappen hoe superieur de nos is met titels.

• mavaros
Pompi schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:39:

Klaassen is voorlopig nog goed genoeg en heeft naast de kennis van het spelletje ook nog de inzet om volwaardig mee te kunnen doen.

Berghuis is de mindere in het team en trekt zich ook niet omhoog, wat straks wel nodig zal zijn, dus die mag weg. Godts is een prima technische speler, maar denkt mij teveel dat hij een soort Romario is, en die status heeft hij nog lang niet. Verder past hij wat minder in het huidige Ajax.

Dus koop in vredesnaam Alvarez voor de verdediging en ga voorlopig winkelen bij de eigen jeugd. De rest heeft Ajax wel voor dit seizoen.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:31
Ajax weinig overtuigend. Maar dat kwam meer door de rare keuzes van de trainer.

Zodra de aanwinsten in het veld stonden was het snel klaar voor Zwolle (ja ok, met 10 man)

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:44
Jaar van Excelsior voor kampioenschap!

• toolkist
  • Niet online

Ik denk niet dat Perisic einde transferperiode nog in de Eredivisie speelt.

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online

Perisic was verantwoordelijk voor puntverlies, nee die is nu definitief op zn retour.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:37
Soulizer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:56:
Als ze nou even de lijn doorzetten en PSV volgende week heel voorzichtig richting een mini crisisje duwen.

• toolkist
  • Niet online
mavaros schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:49:
Dus koop in vredesnaam Alvarez voor de verdediging en ga voorlopig winkelen bij de eigen jeugd. De rest heeft Ajax wel voor dit seizoen.
Zeker als Godts vertrekt is een speler met diepgang op de vleugels nog wel welkom.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Soulizer schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:56:
als excelsior dit jaar (2026-2027) in de eredivise dit jaar (2026-2027) kampioen word trakteer ik heel GoT op Heineken en drink ik het de rest van mijn leven ook :+

• Quad
@HanG-BuiK-ZwijN dit seizoen bedoel je denk ik.

nggyu nglyd

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

yep, 2026-2027 en een non real life game telt niet :p

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:50:
Ajax weinig overtuigend. Maar dat kwam meer door de rare keuzes van de trainer.

Zodra de aanwinsten in het veld stonden was het snel klaar voor Zwolle (ja ok, met 10 man)
Hopelijk maken ze er thuis tegen Heerenveen wel een feestje van. Ga met mijn kleine man heen. Als Feyenoorder naar de arena. The things we do for love…

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• 964C2
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 19:09

964C2

" Wer bremst, hat Angst "

HanG-BuiK-ZwijN schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 17:43:
[...]

als excelsior dit jaar (2026-2027) in de eredivise dit jaar (2026-2027) kampioen word trakteer ik heel GoT op Heineken en drink ik het de rest van mijn leven ook :+
Dat jij die paardepis de rest van je leven wilt drinken , moet je zelf weten .

Maar je hoeft ons als Tweakers niet allemaal te vergiftigen

• toolkist
  • Niet online
"Ik baal er het meeste van dat we met tien man komen te staan. Voor die rode kaart waren we gelijkwaardig aan Ajax en misschien zelfs beter", vertelt Van der Vegt voor de camera van ESPN.
Ik snap dat je van de zijkant niet alles goed kunt zien, maar dit is toch wel overtreffende trap blind zijn.

• LZ86
toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:48:
[...]

Ik snap dat je van de zijkant niet alles goed kunt zien, maar dit is toch wel overtreffende trap blind zijn.
Helemaal onjuist was het ook niet.

Dat Ajax met een B elftal begint doet er wellicht wel wat valse hoop doorheen glippen, maar ook Zwolle had kansen

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:07:
[...]

Dat Ajax met een B elftal begint doet er wellicht wel wat valse hoop doorheen glippen, maar ook Zwolle had kansen
Eentje ;)

• Bossie
  • Laatst online: 00:36
Dat Studio Voetbal is meer gelul dan samenvattingen …

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• DutchOwnage
Denk dat Vd Brom het met zijn Twente erg lastig gaat krijgen dit jaar.

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 00:42
Alleen de eerste helft van Feyenoord kunnen zien maar daar was ik toch wel behoorlijk positief over. Het leek eindelijk weer eens op voetbal, het is jammer dat je niet gewoon met 0-4 de rust in gaat.

Heb ook de afgekeurde goal terug gezien en dat leek me overduidelijk, al ben ik niet objectief natuurlijk.

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:26:
Zou me niks verbazen. Vorig seizoen scoorden ze ook moeilijk en moesten ze het een heel eind van penalty's hebben (8 gekregen vorig jaar, oftewel ergens tussen de 10-15% van het totaal wat ze gescoord hebben)

• LZ86
DutchOwnage schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:26:
Yup. Twente heeft een matige ploeg. Met spelers als Zerrouki kom je er gewoon niet.

• Deadsy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:45
Bossie schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:25:
Dat Studio Voetbal is meer gelul dan samenvattingen …
Wie zit daar tegenwoordig aan tafel

• DutchOwnage
LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:45:
[...]

Yup. Twente heeft een matige ploeg. Met spelers als Zerrouki kom je er gewoon niet.
Weghorst krijgen ze ook maar moeilijk in z'n kracht lijkt het.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:26
LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:45:
[...]

En dan vind ik Zerrouki er nog daar boven uitsteken.
Twente scoort moeilijk.

• Harribo
Feyenoord

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:20

ZieMaar!

Moderator General Chat
Harribo schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:55:
[...]

..
Twente scoort moeilijk.
dit inderdaad. Spel was elke keer op zich ok, maar vandaag was dat ook niet al te best.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01:16
Ben tevreden met Studio Voetbal Eredivise met die bank, leuk gelul. Dat Studio Voetbal is afgeschaft en ik zal dat niet missen.

Hoorde dat Vermeulen commentaar gaf bij Psv, dacht dat die gestopt was, was nooit fan van em.

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

964C2 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 18:27:
[...]

Dat jij die paardepis de rest van je leven wilt drinken , moet je zelf weten .

Maar je hoeft ons als Tweakers niet allemaal te vergiftigen
je snapt dat ik geheelonthouder word in dat geval he : ')

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Sjah schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:01:
Hoorde dat Vermeulen commentaar gaf bij Psv, dacht dat die gestopt was, was nooit fan van em.
Per 1 september.

• Gonadan

Gonadan

LZ86 schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 19:07:
[...]

Ajax had ook de eerste helft bijna continu het momentum. Het probleem zat hem echter in het doorbreken van de linies en voor echt gevaar zorgen.
Maar het was geenszins het achteruit lopen van afgelopen seizoen en PEC maakte echt nergens aanspraak op. Het enige wat die konden doen was hopen op de aloude voetbalwetten. :P

Ik snap dat je als speler van PEC 0-0 als gelijkwaardig wil zien maar dat was vandaag toch gewoon echt niet het geval.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Bossie
Ben tevreden met Studio Voetbal Eredivise met die bank, leuk gelul. Dat Studio Voetbal is afgeschaft en ik zal dat niet missen.

Ik kijk het vrijwel nooit, maar heb nu een half uur meegepakt aangezien ik toch tijd moest doden in de trein. Normaal sla ik over aangezien je de uitslagen toch al weet, maar dit keer had ik deze nog niet gezien.

Ik wil gewoon ff snel door de samenvattingen heen, dat leeg gelul om het uur te vullen hoeft van mij niet.

@Deadsy van der vaart en die dame die er vorig jaar ook was

[ Voor 5% gewijzigd door Bossie op 09-08-2026 20:25 ]

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

• Kist
mavaros schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 16:49:
[...]

Klaassen is voorlopig nog goed genoeg en heeft naast de kennis van het spelletje ook nog de inzet om volwaardig mee te kunnen doen.

Berghuis is de mindere in het team en trekt zich ook niet omhoog, wat straks wel nodig zal zijn, dus die mag weg. Godts is een prima technische speler, maar denkt mij teveel dat hij een soort Romario is, en die status heeft hij nog lang niet. Verder past hij wat minder in het huidige Ajax.

We hebben Alvarez niet nodig. De Linksback speelt al in die 6 rol. En dat lost het probleem van te weinig voetbal in de opbouw niet op.

We hebben een voetballer nodig. Zoals Schone en De Jong. De geruchtenmolen heeft het over Berg, Casado en Goretzka. Alvarez schijnt vooral zelf naar Ajax te willen.

• Bossie
Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:45:
[...]

We hebben Alvarez niet nodig. De Linksback speelt al in die 6 rol. En dat lost het probleem van te weinig voetbal in de opbouw niet op.

We hebben een voetballer nodig. Zoals Schone en De Jong. De geruchtenmolen heeft het over Berg, Casado en Goretzka. Alvarez schijnt vooral zelf naar Ajax te willen.
Is Goretzka dusdanig afgegleden dat hij haalbaar voor Ajax is?

• Tristan Wins
  • Registratie: November 2021
  • Niet online
Dat gegeil hier op Jeroen Gruter heb ik ook nooit begrepen.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:36
Wauw, de samenvattingen om 7u zijn echt bijzonder kort. Ze verwijzen dan ook naar YouTube. Zend het dan niet uit.

• Kist
Bossie schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:48:
[...]

Is Goretzka dusdanig afgegleden dat hij haalbaar voor Ajax is?
Hij schijnt een gigantische zak geld te willen. 7 miljoen per jaar en 10 miljoen tekengeld. Heeft Nee gezegd tegen Milan en een club uit de VS. Aantal andere clubs zagen van hem af. Onder andere Juve en Barça.

• Harribo
Megupe schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:19:
Wauw, de samenvattingen om 7u zijn echt bijzonder kort. Ze verwijzen dan ook naar YouTube. Zend het dan niet uit.
Vraag mij af wat het idee hierachter is. Het viel mij niet zo op dat de samenvattingen korter waren.
Wel viel mij op dat Rafael van der Vaart er bij zat. Och heerlijk, hoefde ik nauwelijks te luisteren naar Leonne Stentler en haar analyses. Verbetering.

Gisteravond stond trouwens op teletekst dat de samenvattingen om 2215 zouden beginnen. Nou dat werd pas half 11 vooraf gegaan met veel reclame.

En geen voetbal geleuter avonds nu? Jammer

[ Voor 3% gewijzigd door Harribo op 09-08-2026 21:57 ]

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Einde van de maand volgens mij

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

Harribo schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:57:
[...]

Vraag mij af wat het idee hierachter is. Het viel mij niet zo op dat de samenvattingen korter waren.
Wel viel mij op dat Rafael van der Vaart er bij zat. Och heerlijk, hoefde ik nauwelijks te luisteren naar Leonne Stentler en haar analyses. Verbetering.

Gisteravond stond trouwens op teletekst dat de samenvattingen om 2215 zouden beginnen. Nou dat werd pas half 11 vooraf gegaan met veel reclame.
Abonneren op het Youtube kanaal dan staan meestal binnen een uur na de wedstrijd de samenvattingen wel online. Dat geneuzel op en bij de NOS zal allemaal wel.

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 20:45:
[...]

Tuurlijk hebben een type als Alvarez wel nodig. Je ziet hoe fragiel het defensief nog allemaal is. Spelers die goed kunnen voetballen hebben we nu wel genoeg (op de vleugels uitgezonderd).

• Typhone

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 21:59:
[...]

Tuurlijk hebben een type als Alvarez wel nodig. Je ziet hoe fragiel het defensief nog allemaal is. Spelers die goed kunnen voetballen hebben we nu wel genoeg (op de vleugels uitgezonderd).
Die diepgang mag snel komen en ik ben het inmiddels met jou eens. Ajax mag die 45 miljoen voor Godts ook wel accepteren. Gaat wel dreiging vanuit maar ook heel vaak is het maar een 6-minnetje wat ie scoort. Snel wat andere spelers neerzetten.

• LZ86
Typhone schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:08:
[...]

Die diepgang mag snel komen en ik ben het inmiddels met jou eens. Ajax mag die 45 miljoen voor Godts ook wel accepteren. Gaat wel dreiging vanuit maar ook heel vaak is het maar een 6-minnetje wat ie scoort. Snel wat andere spelers neerzetten.
Godts is de Hadj Moussa van Ajax. Alleen speelt ie aan de linkerkant ipv de rechter.

• mavaros
Ik kies juist wel voor Alvarez, omdat hij in de basis het voetbalspel bij Ajax kent en hij in zijn tijd eerder bij Ajax gewoon ook op de spannende momenten binnen de zestien heel zuiver kon tackelen en sliden. Veel spelers gaan dan de fout in en pakken onnodig een kaart o het levert onzinnige pingels tegen op.

Welk nummertje men hem geeft, maakt mij verder weinig uit.

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:05
Ik zie net het doelpunt van Sparta. Daar komt Feyenoord ontzettend goed weg zeg.

XXXVI

• Kist
Zelfs al wil je een sloper. Alvarez is Alvarez al lang niet meer. Constant geblesseerd. Een goede Alvarez geeft meer defensieve zekerheid dan Regeer. Maar voegt in je veldspel net zo weinig toe. En vandaag zie je dat dat niet werkt tegen 14 van de 17 tegenstanders in de eredivisie.

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op zondag 9 augustus 2026 @ 22:38:
Zelfs al wil je een sloper. Alvarez is Alvarez al lang niet meer. Constant geblesseerd. Een goede Alvarez geeft meer defensieve zekerheid dan Regeer. Maar voegt in je veldspel net zo weinig toe. En vandaag zie je dat dat niet werkt tegen 14 van de 17 tegenstanders in de eredivisie.
Tegen 10 van de 17 tegenstanders moet je aan de andere 9 genoeg creativiteit hebben om ze af te breken, uitzonderingen daargelaten.
Tegen de overige tegenstanders heb je types als Alvarez nodig, en dat zijn de '6 punten wedstrijden'.

Verder valt dat 'constant geblesseerd' alles mee:
https://www.transfermarkt...rletzungen/spieler/401356

1x een enkelblessure waar ie een tijd eruit gelegen heeft afgelopen seizoen. Maar het hoeft van mij sowieso niet per se Alvarez te zijn, zo lang het maar iemand is die verdedigend sterk is.

[ Voor 20% gewijzigd door toolkist op 09-08-2026 22:58 ]

Pagina: 1 ... 32 33 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken