[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
JEightyFive schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:36:
[...]

Zo zijn wij in Amsterdam bekend met het "genie achter Rijkaard" en het "genie achter Ten Hag".
Viel beide toch enigszins tegen :+
Zet m niet voor niets tussen haakjes :9

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
JEightyFive schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:01:
Saibari naar Bayern
~55 miljoen inclusief bonussen. Mooie transfer en ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Bizarre hoeveelheid geld voor ansich een prima speler, maar toch geen wereldtopper.

Blijkbaar kost een gemiddelde speler tegenwoordig belachelijk veel.

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

Ik denk dat Gio vooral het uithangbord zal zijn en dat Sipke de trainer is. Anders is het aanstellen van Gio als hoofdtrainer wel erg conservatief.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:32:
[...]

. Als het "genie achter Slot" de tactiek en veldtrainingen gaat doen en Gio de overhead dan kan het best leuk uitpakken in theorie. Maarja, theorie...
Het genie achter Slot werkte pas samen met Slot sinds Feyenoord toch?

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:55
Na Van Persie die met zo'n beetje iedereen slaande ruzie kreeg is een people manager als Gio echt geen verkeerde keuze. Het voetbal zal niet spectaculair worden, maar er zal wel rust zijn in de selectie en er gaan ook geen kunstgrepen meer plaats vinden als Deijl op rechtsback omdat per se Sterling een half uur later moet gaan invallen of dat soort grappen. Dat is in deze fase ook wel belangrijk.

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:55
Russel88 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:48:
[...]

Het genie achter Slot werkte pas samen met Slot sinds Feyenoord toch?
Nee, bij Cambuur al (maar niet bij AZ).

[ Voor 4% gewijzigd door Vld1989 op 15-06-2026 14:50 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Verlang je al terug naar van Persie @DutchOwnage ?
DutchOwnage schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:24:
Geloof ook niet dat ik heel erg vrolijk wordt van Gio als hoofdtrainer...

Maar allebij kennen ze de club van binnen en buiten, dat dan wel. Sipke zie ik dan wel zitten.
Dat deed van Persie toch ook? ;)

[ Voor 75% gewijzigd door toolkist op 15-06-2026 14:53 ]


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:35:
[...]

We gaan het zien! Hij is voor mij niet de gedroomde kandidaat, maar als het aan mij ligt gaan we er positief naar kijken. Gio is een clubheld en mag op wat steun rekenen.
Van Persie was ook een clubheld en toen Priske in de voorbereiding met drie verdedigers begon mocht ik ook niks zeggen. Dus nee: ik kijk er niet positief naar.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:51:
Verlang je al terug naar van Persie @DutchOwnage ?


[...]

Dat deed van Persie toch ook? ;)
Nee. Maar alleen omdat Gio niet de beginnersfouten zal gaan maken die RvP wel maakte. En ook niet zo eigenwijs zal zijn, met Sipke naast hem. Maar of ik super enthousiast ben, nee niet echt.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Alsof Sipke zoveel te vertellen zal hebben. Dan had ie geen assistent moeten worden.

  • JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 22-06 09:03
toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 15:54:
Alsof Sipke zoveel te vertellen zal hebben. Dan had ie geen assistent moeten worden.
Uiteindelijk is de hoofdtrainer degene met de eindbeslissing, uiteraard. Maar het gebeurd overal dat assistenten bepaalde zeggenschap krijgen op en over de trainingen/speelwijze. Als daarin gewoon duidelijke afspraken zijn gemaakt tussen Van Bronckhorst en Hulshoff kan dat ook prima.

Twente komt eraan!


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:16
Nou, als ik de reacties hier lees, kan Gio het alleen maar fout doen voor de supporters.


Mijn 1e reactie was ook "jammer".

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Tot zo ver in ieder geval de 'vrees' dat Feyenoord het nu echt een keer goed op de tot zou krijgen.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-06 14:04

Agent47

I always close my contracts.

toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:26:
Tot zo ver in ieder geval de 'vrees' dat Feyenoord het nu echt een keer goed op de tot zou krijgen.
Enige “ voordeel” wat ik me kan bedenken is dat je ruim voor de maand juli je trainer hebt. Nu de selectie nog. Bijna iedereen loopt weg met van Bronckhorst. Daar moet ik @LZ86 wel gelijk in geven. Die man kan je qua persoon niet haten.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:33:
[...]

Enige “ voordeel” wat ik me kan bedenken is dat je ruim voor de maand juli je trainer hebt. Nu de selectie nog. Bijna iedereen loopt weg met van Bronckhorst. Daar moet ik @LZ86 wel gelijk in geven. Die man kan je qua persoon niet haten.
Zelfde met bv John de Wolf toch? Of ben je daar nu eigenlijk van af?

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21-06 14:04

Agent47

I always close my contracts.

toolkist schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:35:
[...]

Zelfde met bv John de Wolf toch? Of ben je daar nu eigenlijk van af?
Die heeft nog een contract voor één seizoen. Die doet een beetje pionnetjes neerzetten en een beetje schreeuwen vanaf de bank, meer niet :p

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Agent47 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:50:
[...]

Die heeft nog een contract voor één seizoen. Die doet een beetje pionnetjes neerzetten en een beetje schreeuwen vanaf de bank, meer niet :p
Dat zal wel verlengd worden dan, als ze afscheid hadden willen nemen was nu het moment.

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Agent47 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:50:
[...]

Die heeft nog een contract voor één seizoen. Die doet een beetje pionnetjes neerzetten en een beetje schreeuwen vanaf de bank, meer niet :p
John de Wolf is toch veels te druk met zijn Prijsvrij avonturen.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
Agent47 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 17:50:
[...]

Die heeft nog een contract voor één seizoen. Die doet een beetje pionnetjes neerzetten en een beetje schreeuwen vanaf de bank, meer niet :p
Hij heeft ook z'n nuttige kanten :9

YouTube: John de Wolf spreekt publiek toe na incident met Klaassen 🗣️

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Ik lees overal dat Gio assistent van Slot is geweest. Waar hebben we dat eerder gezien :o

Dit is wel een bijzondere aanstelling. Zijn eerste periode bij Feyenoord werd gered door Advocaat. Bij Besiktas en Rangers is ie ontslagen. En nu mag hij het weer proberen :?

Het is wel een sympathieke vent. Wat dat aangaat een verrijking voor de Eredivisie :)

XXXVI


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Geniaal dat van Bronckhorst de nieuwe trainer wordt bij Feyenoord, dat is van de regen in de drup..

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Gynnad schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 06:24:
Geniaal dat van Bronckhorst de nieuwe trainer wordt bij Feyenoord, dat is van de regen in de drup..
Waarom zijn alle analisten dan zo positief?

  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:08
HollowGamer schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:56:
[...]

Waarom zijn alle analisten dan zo positief?
Waarom zaagt men aan de stoelpoten van een Ten Hag die met geweldig voetbal de halve finale CL haalt maar houdt men Steijn, Schreuder en Heitinga de hand boven het hoofd?
spoiler:
Vriendjes van en/of bron binnen de club

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
HollowGamer schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 12:56:
[...]

Waarom zijn alle analisten dan zo positief?
Alle?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Van Bronckhorst is een heel symapthieke gozer en heeft een hoge gunfactor, dus het is niet gek dat mensen het hem wel gunnen dat het lukt ook.
Zijn eerste periode was ook helemaal niet zo slecht, sterker nog, hij heeft het gewoon goed gedaan toen. En dan is hij nu ook nog eens jaren meer ervaren, ik vind dat deze keuze wel iets meer is dan alleen maar een nostalgisch wensdenken.

Sowieso is het op sportief vlak een stuk beter uitlegbaar dan de keuze voor RvP eerder.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Gonadan schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 13:51:
Van Bronckhorst is een heel symapthieke gozer en heeft een hoge gunfactor, dus het is niet gek dat mensen het hem wel gunnen dat het lukt ook.
Zijn eerste periode was ook helemaal niet zo slecht, sterker nog, hij heeft het gewoon goed gedaan toen. En dan is hij nu ook nog eens jaren meer ervaren, ik vind dat deze keuze wel iets meer is dan alleen maar een nostalgisch wensdenken.

Sowieso is het op sportief vlak een stuk beter uitlegbaar dan de keuze voor RvP eerder.
Het is inderdaad een upgrade boven v persie.

Maarja. Eens dat ie qua puntenaantal het ansich prima deed. Maar het spel zag er werkelijk niet uit. Nu heeft Feyenoord wel meer middelen dan toen en wat betere spelers, maar ik hoop maar dat ie als trainer genoeg is gegroeid om er ook iets mee te kunnen.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:19:
[...]

Het is inderdaad een upgrade boven v persie.

Maarja. Eens dat ie qua puntenaantal het ansich prima deed. Maar het spel zag er werkelijk niet uit. Nu heeft Feyenoord wel meer middelen dan toen en wat betere spelers, maar ik hoop maar dat ie als trainer genoeg is gegroeid om er ook iets mee te kunnen.
Wat zijn favoriete stijl is wanneer het materiaal niet beperkend is heb ik geen idee van, dat kan misschien een dingetje zijn op termijn, geen idee.

Verder ben ik het wel eens met de commentaren dat het een weinig inspirerende keuze is maar ik zou het ook niet bij voorbaat afschieten. 't Is wel relatief veilig, voelt een beetje als tijd kopen bij de supporters om op te kunnen bouwen, weer.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10:13
Gonadan schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:00:
[...]

't Is wel relatief veilig, voelt een beetje als tijd kopen bij de supporters om op te kunnen bouwen, weer.
Dit. Helemaal de spijker op zijn kop. Je kan moeilijk tegen Gio zijn. Het is een op en top gentleman, ideale schoonzoon, nooit negatief in het nieuws en een geweldig uithangbord voor een club. Meer dan straatvechter RvP.

Hij maakte Feyenoord kampioen na sinds speelronde 1 bovenaan te hebben gestaan. Dat het voetbal vaak niet om aan te gluren was en het heel vaak billenknijpen was laten we even links liggen.

Als manager van de selectie lijkt hij mij ook iemand die uitstekend een arm om de schouders kan slaan en spelers vertrouwen kan geven om te presteren, wat geen overbodige luxe is in een selectie waar de onzekerheid vorig jaar aan alle kanten van afdroop.

Tegelijkertijd is de selectie kwalitatief matig als je er van uitgaat dat een paar spelers vertrekken en blinkt Gio tactisch gezien niet uit. Hopelijk kan Hulshoff daar een grote rol in spelen in een soort Engels model waarbij hij de trainingen gaat leiden.

Rest nog de vraag wat er op de transfermarkt gaat gebeuren. De enige constante bij Feyenoord op dat vlak is dat er:
1. Nooit geld is;
2. Er last minute geld gevonden wordt;
3. Er vervolgens veel te veel bepaald wordt voor middelmatige spelers.

Enfin: interessante keuze. Weinig spannends. Lekker veilig. Wat rust in de club in turbulente tijden.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
donleone83 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:45:
[...]Rest nog de vraag wat er op de transfermarkt gaat gebeuren. De enige constante bij Feyenoord op dat vlak is dat er:
1. Nooit geld is;
2. Er last minute geld gevonden wordt;
3. Er vervolgens veel te veel bepaald wordt voor middelmatige spelers.

Enfin: interessante keuze. Weinig spannends. Lekker veilig. Wat rust in de club in turbulente tijden.
Dit is nu wel wezenlijk anders. Er is veel meer geld dan de vorige keer onder Gio. (Toen we uit een bijna faillisement kwamen en het met huurspelers en lui zoals Botteghin moesten doen. Daar kwam een Kuyt (die ik kwalitatief tekort vond schieten) Berghuis en Elia bij. Ook was de "vooruit laten we het proberen" spits ineens een schot in de roos voor precies dat ene seizoen.)

Was echt niet veel toen. Ajax en PSV hadden kwalitatief betere selecties, maar was minder een team dan Feyenoord. Dat kan je wel op het conto van Gio schrijven. Ze gingen voor elkaar door 't vuur.

Nu is er meer budget, geen v Geel of DtK die rare dingen kunnen doen en lijkt er nu al een plan te liggen. Nog enkele spelers daarbij halen en je kan best wel wat leuks neerzetten. We krijgen denk ik nog best wat inkomsten uit Hadj Moussa en Read. het brandhout verder de deur uitdoen en bouwen maar. Die Rigeaux heeft het in Belgie ook erg goed gedaan op dat vlak. Heb ik wel vertrouwen in.


Vergeet ook niet. PSV levert w.s. zijn halve selectie in en Ajax is een erg matig team, kunnen best wel eens hun enige 2 goede spelers kwijtraken en moeten eigenlijk vanaf 0 beginnen. Zal hopelijk een spannender seizoen worden voor p1 dan vorig seizoen.

[ Voor 3% gewijzigd door LZ86 op 16-06-2026 17:08 ]


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:19:
[...]

Het is inderdaad een upgrade boven v persie.

Maarja. Eens dat ie qua puntenaantal het ansich prima deed. Maar het spel zag er werkelijk niet uit. Nu heeft Feyenoord wel meer middelen dan toen en wat betere spelers, maar ik hoop maar dat ie als trainer genoeg is gegroeid om er ook iets mee te kunnen.
Als je de verhalen hoort, wordt Van Bronckhorst een soort people manager die ook met de buitenwereld communiceert. En van Hulshof de tactische man.

Hopelijk gaat dat lukken, Van Bronckhorst heeft wel de personality om z'n assistenten een grote rol te geven. Het is eigenlijk afwachten hoe goed die Van Hulshof daadwerkelijk is. Het is niet zo dat Slot een pipo was zonder tactische kennis, dus hoe groot was Van Hulshof's inbreng. En wat gaat er gebeuren als Slot een andere job krijgt, zijn we Hulshof dan ook kwijt?

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
overigens is het nog niet bevestigd door Feyenoord. Dus wellicht zitten we ons druk te maken om een enorme troll en krijgen we Heitinga ofzo :+

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 17:55:
overigens is het nog niet bevestigd door Feyenoord. Dus wellicht zitten we ons druk te maken om een enorme troll en krijgen we Heitinga ofzo :+
Dat zou wel in het oude stereotype passen: "Ze moeten gewoon de mouwen opstropen en gewoon gaan voetballen!". Dat zou echt te mooi zijn om waar te zijn. :D

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 16:00:
[...]

Wat zijn favoriete stijl is wanneer het materiaal niet beperkend is heb ik geen idee van, dat kan misschien een dingetje zijn op termijn, geen idee.

Verder ben ik het wel eens met de commentaren dat het een weinig inspirerende keuze is maar ik zou het ook niet bij voorbaat afschieten. 't Is wel relatief veilig, voelt een beetje als tijd kopen bij de supporters om op te kunnen bouwen, weer.
Het voelt voor mij als Heitinga halen. Club verleden belangrijker dan kwaliteit.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:11:
[...]

Het voelt voor mij als Heitinga halen. Club verleden belangrijker dan kwaliteit.
Alleen heeft Gio daadwerkelijk prijzen gewonnen met Feyenoord 1 als trainer. Dat het spel niet goed was is iedereen het denk ik wel over eens. Maar niemand kan ontkennen dat Gio wel iets heeft bereikt.

Ja ik had liever Slot gehad. Maar Gio is by far niet zon slechte keuze als Heitinga of v Persie waren.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:17:
[...]

Alleen heeft Gio daadwerkelijk prijzen gewonnen met Feyenoord 1 als trainer. Dat het spel niet goed was is iedereen het denk ik wel over eens. Maar niemand kan ontkennen dat Gio wel iets heeft bereikt.

Ja ik had liever Slot gehad. Maar Gio is by far niet zon slechte keuze als Heitinga of v Persie waren.
Ik snap dat je snel tevreden bent als je vergelijkt met van Persie of Heitinga, maar als je die op een schaal van 1-10 op een 1 of een 2 zet, dan ben je nu dus tevreden met een 4,5 als er ongetwijfeld ook 6-en en 7's beschikbaar zijn?
Kinderhand is snel gevuld blijkbaar ;)

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:48:
[...]

Ik snap dat je snel tevreden bent als je vergelijkt met van Persie of Heitinga, maar als je die op een schaal van 1-10 op een 1 of een 2 zet, dan ben je nu dus tevreden met een 4,5 als er ongetwijfeld ook 6-en en 7's beschikbaar zijn?
Kinderhand is snel gevuld blijkbaar ;)
Begrijp me niet verkeerd. Ik zie ook liever een 7 of hoger.

Maar in combinatie met Hulshoff en de rust die je in huis haalt zie ik het nog wel enigzins zitten. Het kan zomaar een 7+ blijken. We gaan het zien. Ben al lang blij dat ze niet met Kuyt aan kwamen zetten.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je bevestigt dus precies wat ik zei, alleen door de angst voor iets nog slechters is Gio ineens een acceptabel niveau ;)

  • ramrodwillem
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:03
toolkist schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:22:
Je bevestigt dus precies wat ik zei, alleen door de angst voor iets nog slechters is Gio ineens een acceptabel niveau ;)
Jij wil graag je gelijk halen he?

Verwijderd

Het zal een mooi stukje karma zijn als de elftallen van Gio en Miguel minder blijken te presteren dan die van hun voorgangers. Ik ben benieuwd wie hier komend seizoen als eerste zijn of haar ESPN abonnement opzegt..

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Verwijderd schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:34:
Het zal een mooi stukje karma zijn als de elftallen van Gio en Miguel minder blijken te presteren dan die van hun voorgangers. Ik ben benieuwd wie hier komend seizoen als eerste zijn of haar ESPN abonnement opzegt..
Paar seizoenen geleden al opgezegd, toen ze belachelijke prijsverhogingen gingen doorvoeren. Kijk sindsdien via een alternatieve weg. ;)

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 20:48:
[...]

Paar seizoenen geleden al opgezegd, toen ze belachelijke prijsverhogingen gingen doorvoeren. Kijk sindsdien via een alternatieve weg. ;)
Opgezegd, om het vervolgens via ziggo net zo hard weer terug te krijgen maar dan voor 2.50 per maand.

  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Vojvodina of Ferencvaros en weten nu al dat ze een trip naar Nederland kunnen boeken. De winnaar van die tweestrijd gaat in de Europa League tegen FC Twente spelen, de verliezer mag tegen Ajax in de voorronde van de Conference League.

Wedstrijden worden op 23 en 30 juli gespeeld.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 19:17:
[...]

Alleen heeft Gio daadwerkelijk prijzen gewonnen met Feyenoord 1 als trainer. Dat het spel niet goed was is iedereen het denk ik wel over eens. Maar niemand kan ontkennen dat Gio wel iets heeft bereikt.

Ja ik had liever Slot gehad. Maar Gio is by far niet zon slechte keuze als Heitinga of v Persie waren.
Gio heeft precies één seizoen gepresteerd als trainer en dan ook nog eens met het geraamte wat Advocaat had neergezet. Enige variatie die hij dat seizoen moest aanbrengen was Kuyt of Toornstra centraal volgens mij. Het jaar erna was het gewoon weer tactische wanorde.

Dit is gewoon weer de ouderwetse sentimentele bord op schoot scouting. Ze zijn bang dat het legioen boos wordt als er een onbekende Belg wordt aangesteld maar het succes van Arnesen was nu juist dat hij daar compleet schijt aan had en voor Slot koos.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:23
LZ86 schreef op dinsdag 16 juni 2026 @ 15:19:
[...]
Nu heeft Feyenoord wel meer middelen dan toen en wat betere spelers, maar ik hoop maar dat ie als trainer genoeg is gegroeid om er ook iets mee te kunnen.
Het idee van een moderne club is nu juist dat de trainer er meer uithaalt dan de elf spelers bij elkaar opgeteld. Goede spelers kopen en die opstellen kan iedereen. Een trainer moet het geheel juist beter maken.

  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:08
D-e-n schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:48:
[...]

Gio heeft precies één seizoen gepresteerd als trainer en dan ook nog eens met het geraamte wat Advocaat had neergezet. Enige variatie die hij dat seizoen moest aanbrengen was Kuyt of Toornstra centraal volgens mij. Het jaar erna was het gewoon weer tactische wanorde.

Dit is gewoon weer de ouderwetse sentimentele bord op schoot scouting. Ze zijn bang dat het legioen boos wordt als er een onbekende Belg wordt aangesteld maar het succes van Arnesen was nu juist dat hij daar compleet schijt aan had en voor Slot koos.
Slot als trainer van AZ was toch ook bord op schoot scouting? Dat kon iedereen die de Eredivisie keek nog wel zien. Ik baalde ervan dat Ajax niet eerder afscheid had genomen van Ten Hag (ging al steeds stroever) en Slot als vervanger nam. Toen ging Feyenoord met 'm aan de haal. Maar een heel exotische keuze was het natuurlijk niet.

  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 11:08
Gynnad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:42:
Vojvodina of Ferencvaros en weten nu al dat ze een trip naar Nederland kunnen boeken. De winnaar van die tweestrijd gaat in de Europa League tegen FC Twente spelen, de verliezer mag tegen Ajax in de voorronde van de Conference League.

Wedstrijden worden op 23 en 30 juli gespeeld.
Gelukkig heeft Ajax weinig WK gangers

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:42:
Vojvodina of Ferencvaros en weten nu al dat ze een trip naar Nederland kunnen boeken. De winnaar van die tweestrijd gaat in de Europa League tegen FC Twente spelen, de verliezer mag tegen Ajax in de voorronde van de Conference League.

Wedstrijden worden op 23 en 30 juli gespeeld.
Van de clubs die Ajax kon loten iig duidelijk de lastigste.

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:55
Blijf Gio een goede keuze vinden in de huidige situatie. Het is gewoon een uitstekende people manager, dat is echt heel gewenst na alle onvrede onder Van Persie. Hij zal ook geen gekke dingen doen, bijvoorbeeld lekker voorspelbaar wisselen in plaats van eerst uit een grabbelton een lootje trekken om te kijken of Sterling, Diarra, Sliti of Borges mag invallen. Zoiets is gewoon heel hard nodig. Met Hulshoff nu ook een prima assistent die er hopelijk ook wat avontuurlijker voetbal in kan slijpen ten opzichte van vorige keer.

Natuurlijk had ik op iets spectaculairs gehoopt, maar eigenlijk is dit gewoon een prima keuze.

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Vld1989 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:49:
Blijf Gio een goede keuze vinden in de huidige situatie. Het is gewoon een uitstekende people manager, dat is echt heel gewenst na alle onvrede onder Van Persie. Hij zal ook geen gekke dingen doen, bijvoorbeeld lekker voorspelbaar wisselen in plaats van eerst uit een grabbelton een lootje trekken om te kijken of Sterling, Diarra, Sliti of Borges mag invallen. Zoiets is gewoon heel hard nodig. Met Hulshoff nu ook een prima assistent die er hopelijk ook wat avontuurlijker voetbal in kan slijpen ten opzichte van vorige keer.

Natuurlijk had ik op iets spectaculairs gehoopt, maar eigenlijk is dit gewoon een prima keuze.
Na wat nachtjes slapen denk ik er hetzelfde over. In eerste instantie wat teleurgesteld omdat het geen spannende keuze is. Maar Gio is stabiel en ook weer 10 seizoenen jaar verder.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Gynnad schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 14:42:
Vojvodina of Ferencvaros en weten nu al dat ze een trip naar Nederland kunnen boeken. De winnaar van die tweestrijd gaat in de Europa League tegen FC Twente spelen, de verliezer mag tegen Ajax in de voorronde van de Conference League.

Wedstrijden worden op 23 en 30 juli gespeeld.
Eindelijk, het voetbal gaat weer beginnen. Kan niet wachten.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Megupe schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 17:00:
[...]

Eindelijk, het voetbal gaat weer beginnen. Kan niet wachten.
Nou of ze daadwerkelijk voetbal gaan laten zien moeten we nog afwachten. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Gonadan schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 18:15:
[...]

Nou of ze daadwerkelijk voetbal gaan laten zien moeten we nog afwachten. :+
Hebben we het stadion weer verhuurd?

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

Vld1989 schreef op woensdag 17 juni 2026 @ 16:49:
Blijf Gio een goede keuze vinden in de huidige situatie. Het is gewoon een uitstekende people manager, dat is echt heel gewenst na alle onvrede onder Van Persie. Hij zal ook geen gekke dingen doen, bijvoorbeeld lekker voorspelbaar wisselen in plaats van eerst uit een grabbelton een lootje trekken om te kijken of Sterling, Diarra, Sliti of Borges mag invallen. Zoiets is gewoon heel hard nodig. Met Hulshoff nu ook een prima assistent die er hopelijk ook wat avontuurlijker voetbal in kan slijpen ten opzichte van vorige keer.

Natuurlijk had ik op iets spectaculairs gehoopt, maar eigenlijk is dit gewoon een prima keuze.
Echt helemaal dit. Stabiliteit, goede people manager en een uitstekende tacticus als rechterhand die de vrijheid krijgt om de trainingen en besprekingen te leiden. Niks mis mee.

  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Als we de geruchten mogen geloven, gaat Ajax waarschijnlijk een nieuwe linksback binnen halen in de naam van Caio Henrique, wie over gaat komen van AS Monaco.

Ik ken de beste man niet, maar volgens mij is zo ongeveer iedereen een versterking op de linksback positie.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Aldus één of andere Brazilliaanse site. Is Wijndal al weg?

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Gonadan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 08:08:
Aldus één of andere Brazilliaanse site. Is Wijndal al weg?
Ik las het bij een Frans medium, maar inderdaad het is nog meer een gerucht dan wat anders..

En of Wijndal weg is of niet, maakt voor mij niet veel uit. De laatste wedstrijden van het seizoen mocht hij ook al als ballenjongen functioneren. Hopelijk vertrekt hij, maar anders deed hij die positie prima.

[ Voor 28% gewijzigd door Gynnad op 19-06-2026 10:03 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Het brengt gewoon serieus ruimte in het salarishuis als je hem weet te slijten, en hij kan dan ook gewoon écht niet meer opgesteld worden. Dus het maakt mij wel degelijk uit. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-haalt-marmol-transfervrij-binnen-contractduur-bekend

Lijkt me een prima vervanger voor Hancko (eindelijk!). Rigaux zit in elk geval niet stil.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Gonadan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:03:
Het brengt gewoon serieus ruimte in het salarishuis als je hem weet te slijten, en hij kan dan ook gewoon écht niet meer opgesteld worden. Dus het maakt mij wel degelijk uit. :)
En hij is natuurlijk ook de personificatie van het onvermogen van de laatste jaren. Een afscheid van Wijndal voelt ook als een nieuwe start :)

XXXVI


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52
Rigaux gaat voortvarend te werk idd. Als de geruchten kloppen, een middenvelder en een verdediger erbij.

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Gonadan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 10:03:
Het brengt gewoon serieus ruimte in het salarishuis als je hem weet te slijten, en hij kan dan ook gewoon écht niet meer opgesteld worden. Dus het maakt mij wel degelijk uit. :)
Wel bijzonder dat we de Wijndal bij AZ nooit gezien hebben. Die jongen kon bij AZ wel ballen in ieder geval.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

ephymerous schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:01:
[...]


En hij is natuurlijk ook de personificatie van het onvermogen van de laatste jaren. Een afscheid van Wijndal voelt ook als een nieuwe start :)
Het gevaar van personificatie van problemen is dat je gaat denken dat hij daadwerkelijk oorzaak van het probleem is/was.

Zoals hier ook aangegeven wordt…
Mog schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Wel bijzonder dat we de Wijndal bij AZ nooit gezien hebben. Die jongen kon bij AZ wel ballen in ieder geval.
Als je Wijndal in je team hebt en ineens alles niet meer loopt (omdat het team anders samengesteld is, met bijvoorbeeld een echt best wel slechte laatste linie en geen dominant middenveld) is hij niet ‘het probleem’, het team als geheel en de aansturing daarentegen wel.

Maar misschien heeft Wijndal wel een totale inzinking (die hij niet te boven kwam) genoten na zijn vertrek bij AZ, dat kan natuurlijk ook.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Mog schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 12:24:
[...]

Wel bijzonder dat we de Wijndal bij AZ nooit gezien hebben. Die jongen kon bij AZ wel ballen in ieder geval.
Wijndal had bij AZ een relatief korte periode waarin de spelers om hem heen van alles voor hem opvingen waardoor hij vrijuit kon rondrennen en aanvallen. Dat zag er op zich leuk uit maar ook toen was er al direct veel skepsis bij de aankoop en kritiek op zijn daadwerkelijke talent.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Gonadan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 08:08:
Aldus één of andere Brazilliaanse site. Is Wijndal al weg?
Telegraaf meldt het inmiddels ook, dus lijkt mogelijk te komen indien er een persoonlijk akkoord komt. Niet dat ik dat per se zo'n betrouwbaar medium vind, maar toch..

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 19-06-2026 13:31 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 11:14:
[...]

Rigaux gaat voortvarend te werk idd. Als de geruchten kloppen, een middenvelder en een verdediger erbij.
Ben erg blij met Rigaux. Persconferentie met Gio was ook prima. Duidelijke antwoorden. Niet alles is leuk, maar sommige beslissingen moeten genomen worden. Nu komen er erg vlot 2 spelers bij. Lekker gewerkt!

Nog geen wedstrijd gezien onder de leiding van Gio, maar het voelt ontzettend goed. Benieuwd of Steijn en Zechiël indruk gaan maken in de voorbereiding. Kan druk worden als alle middenvelders beschikbaar zijn.

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:36:
[...]

Ben erg blij met Rigaux. Persconferentie met Gio was ook prima. Duidelijke antwoorden. Niet alles is leuk, maar sommige beslissingen moeten genomen worden. Nu komen er erg vlot 2 spelers bij. Lekker gewerkt!

Nog geen wedstrijd gezien onder de leiding van Gio, maar het voelt ontzettend goed. Benieuwd of Steijn en Zechiël indruk gaan maken in de voorbereiding. Kan druk worden als alle middenvelders beschikbaar zijn.
Stengs, Zerrouki, Hwang, Moder en Nadje zullen wel vertrekken. Dan hou je Valente, Steijn, Taghi, Zechiël (als ie niet nog steeds weg wil), en Van den Elshout over. Valt dan wel mee, toch?

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 12:55
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:43:
[...]

Stengs, Zerrouki, Hwang, Moder en Nadje zullen wel vertrekken. Dan hou je Valente, Steijn, Taghi, Zechiël (als ie niet nog steeds weg wil), en Van den Elshout over. Valt dan wel mee, toch?
En die nieuwe Belg nu.

Sowieso vind ik het wel een beetje overdreven. Targhalline en Steijn zijn echt specifieke types, maar al die anderen zijn eigenlijk allemaal hetzelfde type speler. Wat mij betreft mogen er wel wat meer smaakjes worden toegevoegd aan het middenveld, waarbij dan inderdaad het rijtje wat jij opnoemt prima weg zou mogen (al hou ik Moder er graag bij).

  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Chrisjuh_15 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 14:43:
[...]

Stengs, Zerrouki, Hwang, Moder en Nadje zullen wel vertrekken. Dan hou je Valente, Steijn, Taghi, Zechiël (als ie niet nog steeds weg wil), en Van den Elshout over. Valt dan wel mee, toch?
Moeten ze wel verkocht worden. Alleen Stengs mag misschien transfervrij weg. Maar de andere spelers zal toch best een prijskaartje aan hangen.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:52
Stengs is toch best een nuttige speler om erbij te hebben. Fysiek kan hij misschien niet 2 wedstrijden per week spelen, maar aan de bal kan hij leuke dingen doen. Als een backup nr 10 mag hij van mij blijven tenzij iemand een transfersom wilt betalen.

Zerrouki en Nadje is idd verleden tijd.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Russel88 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 16:32:
Stengs is toch best een nuttige speler om erbij te hebben. Fysiek kan hij misschien niet 2 wedstrijden per week spelen, maar aan de bal kan hij leuke dingen doen. Als een backup nr 10 mag hij van mij blijven tenzij iemand een transfersom wilt betalen.

Zerrouki en Nadje is idd verleden tijd.
Stengs is 2 wedstrijden per seizoen fit. Alsjeblieft niet langer houden en transfervrij laten vertrekken. Bij een leuk bod meteen wegbrengen aub. Net zoals de rest van het brandhout zoals Zerrouki

[ Voor 4% gewijzigd door LZ86 op 19-06-2026 16:43 ]


  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

Russel88 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 16:32:
Stengs is toch best een nuttige speler om erbij te hebben. Fysiek kan hij misschien niet 2 wedstrijden per week spelen, maar aan de bal kan hij leuke dingen doen. Als een backup nr 10 mag hij van mij blijven tenzij iemand een transfersom wilt betalen.

Zerrouki en Nadje is idd verleden tijd.
Stengs is een enorme stoorzender, die moet je echt heel snel lozen. De rest zal wel ergens aan versleten worden. Internationals van Polen, Zuid-Korea, Algarije. Die raak je wel kwijt.
Vld1989 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 15:03:
[...]

(al hou ik Moder er graag bij).
Moder is 2 wedstrijden fit en ligt er dan weer weken/maanden uit. Daar kun je niet op bouwen.

[ Voor 17% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 19-06-2026 16:39 ]


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Vanhoutte binnen.

Ajax zoekt al jaren een 6. Feyenoord heeft er alweer eentje :+

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:40
En de wegen van Feyenoord en Trauner scheiden nu definitief. Toch best jammer, maakte de laatste keer best weer een goede indruk.

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-06 23:25

Chrisjuh_15

Facta non verba

LZ86 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 16:41:
Vanhoutte binnen.

Ajax zoekt al jaren een 6. Feyenoord heeft er alweer eentje :+
En een nieuwe spits: https://www.fr12.nl/transfernieuws/feyenoord-vol-vertrouwen-over-komst-ferri-spits-zelf-al-akkoord

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Waarom haalt die Belg allemaal Spanjaarden. Dat is de taak van Cruyff ;)

  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:46
Feyenoord lijkt door te pakken op inkomende transfers van wat ik voorbij zie komen. Hopelijk is het allemaal ook kwaliteit. Waar ik me wel zorgen over maak is die 45+ selectie die we nu hebben. Beginnen op een Chelsea ofso te lijken qua aantallen.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 16:41:
Vanhoutte binnen.

Ajax zoekt al jaren een 6. Feyenoord heeft er alweer eentje :+
Die had Heitinga toch gewoon uitgezocht? McConnell was de ideale zes. 7(8)7

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:30
Gonadan schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 21:59:
[...]

Die had Heitinga toch gewoon uitgezocht? McConnell was de ideale zes. 7(8)7
Ik durf te wedden dat die Belg nog nooit na de training op het veld zijn tand gezocht heeft. Watje.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Kist schreef op zaterdag 20 juni 2026 @ 11:39:
[...]

Ik durf te wedden dat die Belg nog nooit na de training op het veld zijn tand gezocht heeft. Watje.
Daar hebben velen hier denk ik iets meer context voor nodig ;)

https://www.ajaxlife.nl/a...oren-tand-pas-na-training

  • Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 12:30
Ajax verkoopt Mannsverk aan Sparta Praag. Alleen nog Gaaei, Van den Boomen, Avila en Sutalo over van de zomer van Mislintat.

  • Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12:37
Garcia weg bij Ajax, je verwacht het ook niet..

https://www.ajax.nl/club/...nden-arbeidsovereenkomst/

[ Voor 51% gewijzigd door Gynnad op 21-06-2026 17:19 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"


  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:07
Dan mag ik hopen dat ze een buitenkansje op het oog hebben. Anders kunnen ze weer langs start, u ontvangt geen geld.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 21 juni 2026 @ 17:50:
Dan mag ik hopen dat ze een buitenkansje op het oog hebben. Anders kunnen ze weer langs start, u ontvangt geen geld.
Buitenkansje voor?

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-06 19:49
Dacht dat die man terug naar jong zou gaan en dat ook wilde?

Of viel de club m toch nogal tegen? Benieuwd naar de achtergrond. (hoe heet die trainer die ze nu hebben aangesteld ook alweer?)

Verder nog wel weinig nieuws bij Ajax van versterkingen

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:16
LZ86 schreef op zondag 21 juni 2026 @ 19:06:
Dacht dat die man terug naar jong zou gaan en dat ook wilde?

Of viel de club m toch nogal tegen? Benieuwd naar de achtergrond. (hoe heet die trainer die ze nu hebben aangesteld ook alweer?)

Verder nog wel weinig nieuws bij Ajax van versterkingen
Nou dan kunnen ze eens wat doorhalen uit hun A1 enzo.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 03:07
Voor iemand in de positie van hoofdcoach.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 09:46
Garcia na 4 maanden alweer ontslagen bij Ajax. Kwam binnen bij de jeugd en na ajax 1 alweer moeten oprotten. Zo snel.

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:22
Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:42:
[...]

Garcia na 4 maanden alweer ontslagen bij Ajax. Kwam binnen bij de jeugd en na ajax 1 alweer moeten oprotten. Zo snel.
Ontslagen?

XXXVI


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Soulizer schreef op zondag 21 juni 2026 @ 20:42:
[...]

Garcia na 4 maanden alweer ontslagen bij Ajax. Kwam binnen bij de jeugd en na ajax 1 alweer moeten oprotten. Zo snel.
Of hij wilde zelf weg... Diverse clubs die hem willen aanstellen als hoofdtrainer.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07:35

Quad

Doof

Maarten_E schreef op zondag 21 juni 2026 @ 19:45:
[...]

Voor iemand in de positie van hoofdcoach.
Tsja, hij was nooit in de running om definitief hoofdtrainer te worden. En terug naar jong was geen optie meer.
Volgens mij is dit wat iedereen al min of meer verwachtte. Ik persoonlijk dacht dat hij al weg was eigenlijk.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Maarten_E schreef op zondag 21 juni 2026 @ 19:45:
[...]

Voor iemand in de positie van hoofdcoach.
Die is er al?

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:15:
[...]

Of hij wilde zelf weg... Diverse clubs die hem willen aanstellen als hoofdtrainer.
Welke club zou dat willen? :D

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Een IGO-tje, althans zo noemen wij dat in kleine kring meestal. Officieel geen ontslag maar het is hem wel duidelijk gemaakt wat zijn (gebrek aan) perspectief bij Ajax nog is denk ik.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ramzzz schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:31:
[...]

Welke club zou dat willen? :D
Meerdere clubs in Spanje.

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

toolkist schreef op zondag 21 juni 2026 @ 22:37:
[...]

Meerdere clubs in Spanje.
Mooi toch? :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Gynnad schreef op vrijdag 19 juni 2026 @ 13:28:
[...]

Telegraaf meldt het inmiddels ook, dus lijkt mogelijk te komen indien er een persoonlijk akkoord komt.

[Embed]

Niet dat ik dat per se zo'n betrouwbaar medium vind, maar toch..
De transfermarkt is onderhand wel open, dus het zou waar kunnen zijn. Het is ook niet dat ik het per se niet wil geloven hoor, maar ik neem het pas écht serieus als het door Ajax zelf bevestigd is. Ook als de geruchten prima kloppen kan er nog zoveel gebeuren waardoor de uiteindelijk handtekening er alsnog niet komt.
Aangezien dat al best wel veel gebeurd is bewaar ik mijn energie voornamelijk voor de spelers die echt zeker zijn. :)

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken