WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]

Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
Allemaal waar, maar ik had Robin graag zien slagen. Er zijn veel fouten gemaakt. We hebben geluk gehad met de 2e plaats. Maar als Feyenoorder vind ik het gewoon heel jammer. Deze beslissing is zeker de juiste, maar ik kan er niet blij van worden. Echte club jongens mogen we best wat meer respect voor hebben. Maar we zijn natuurlijk geen speeltuin.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:31:
[...]

Allemaal waar, maar ik had Robin graag zien slagen. Er zijn veel fouten gemaakt. We hebben geluk gehad met de 2e plaats. Maar als Feyenoorder vind ik het gewoon heel jammer. Deze beslissing is zeker de juiste, maar ik kan er niet blij van worden. Echte club jongens mogen we best wat meer respect voor hebben. Maar we zijn natuurlijk geen speeltuin.
Het respect hadden van Bodegem, Troost en Te Kloese moeten tonen. Die hebben icoon van Persie misbruikt om hun eigen falen te maskeren. Na de blunder van Te Kloese bij de aanstelling van Priske werd men het niet eens over een nieuwe trainer dus werd clubicoon van Persie geslachtofferd om de supporters stil te houden. Want met een grote naam als van Persie was iedereen weer even stil want die zaag je niet na één nederlaag af.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:26
Vld1989 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:40:
Er moet in ieder geval wel verder worden gekeken dan dat de neus lang is. Van namen als Pascal Jansen, Gio, Paul Simonis en zelfs Dick Schreuder word ik niet zo blij, daarmee ga je echt van de regen in de drup belanden.

Heb er overigens wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, de eerste week van Rigaux geeft de burger moed.
Dat lijstje wat je noemt is toch gewoon het kaliber trainer wat Feyenoord krijgen kan? Grotere namen dan die je nu noemt komen echt niet zomaar naar Feyenoord.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mania-92 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Dat lijstje wat je noemt is toch gewoon het kaliber trainer wat Feyenoord krijgen kan? Grotere namen dan die je nu noemt komen echt niet zomaar naar Feyenoord.
Je moet ook geen grote dure naam nemen (dat kan je amper betalen in de 1e plaats). Je moet een jonkie nemen die bij jou de sterretjes gaat verdienen. Neem v Gaal in 1991... Dat is makkelijk gezegd, maar wie heeft een beter idee. Ik had die kerel van (nu) Utrecht een kans gegeven, Correia dus.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Goed haalbaar is ongelijk aan er vrolijk van worden ;)

Maar er zijn natuurlijk vast wel haalbare trainers waar je wel vrolijk van kan worden, kijk eens naar scandinavië daar zijn vast trainers die het goed doen en dan nog steeds haalbaar zijn!

Oh wacht -O-

10 second ninja DONE

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sagat schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Goed haalbaar is ongelijk aan er vrolijk van worden ;)

Maar er zijn natuurlijk vast wel haalbare trainers waar je wel vrolijk van kan worden, kijk eens naar scandinavië daar zijn vast trainers die het goed doen en dan nog steeds haalbaar zijn!

Oh wacht -O-
Hjulmand die laatst bij Leverkusen is weggestuurd?

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:52
[...]

Het hoeft ook niet meteen Pep of zelfs die Glasner te zijn ofzo, maar met dit soort namen uit het bekende cirkeltje weet je van te voren al dat het gedoemd is te mislukken. De namen die ik noem hebben allang op een lager niveau bewezen niet geschikt te zijn (op Schreuder na, maar dat onbeperkte aanvallen kom je bij Feyenoord niet meer mee weg).
Een Slot had z'n carrière heel zorgvuldig opgebouwd en had dus ook al meerdere jaren ervaring op meerdere niveaus, waar hij telkens bewees zich goed aan te kunnen passen en wat er gevraagd werd. Van zulk soort trainers zijn er toch ook voldoende. Ik zou ze in Nederland niet zo 1,2,3 kunnen opnoemen, maar het hoeft niet altijd maar uit Nederland te komen.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Je moet ook geen grote dure naam nemen (dat kan je amper betalen in de 1e plaats). Je moet een jonkie nemen die bij jou de sterretjes gaat verdienen. Neem v Gaal in 1991... Dat is makkelijk gezegd, maar wie heeft een beter idee. Ik had die kerel van (nu) Utrecht een kans gegeven, Correia dus.
De jonkies ala vanPersie, Heitinga's en vBommels? De traditionele top3 moet altijd voor ervaring gaan. Een trainer is net als een speler een gok maar de langer de trainer al werkt de beter je kunt beoordelen of die bij je past. Als een beginnend trainer al liefst in wil stappen bij de top3 dan schat hij zichzelf sowieso al te hoog in. Bewijs maar dat je iets kunt bouwen met beperkte middelen, dat zegt al heel veel over je karakter ook. Ik zat zelf te denken aan een Lukkien als je puur naar een Nederlandse trainer kijkt. People manager, nooit onrust. Volgens mij ook nog wel behoorlijk tactisch onderlegd. Deed het bij Emmen niet verkeerd met beperkte middelen en bij Groningen idem. Na vPersie heb je sowieso een people manager nodig.

Only fools are enslaved by time and space.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je mag toch hopen dat Rigaux wel wat zicht heeft op in NL onbekende talentvolle Belgische trainers.

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Vld1989 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:01:
[...]

Het hoeft ook niet meteen Pep of zelfs die Glasner te zijn ofzo, maar met dit soort namen uit het bekende cirkeltje weet je van te voren al dat het gedoemd is te mislukken. De namen die ik noem hebben allang op een lager niveau bewezen niet geschikt te zijn (op Schreuder na, maar dat onbeperkte aanvallen kom je bij Feyenoord niet meer mee weg).
Een Slot had z'n carrière heel zorgvuldig opgebouwd en had dus ook al meerdere jaren ervaring op meerdere niveaus, waar hij telkens bewees zich goed aan te kunnen passen en wat er gevraagd werd. Van zulk soort trainers zijn er toch ook voldoende. Ik zou ze in Nederland niet zo 1,2,3 kunnen opnoemen, maar het hoeft niet altijd maar uit Nederland te komen.
Waarom zou je daar bij Feyenoord niet mee wegkomen? Hij komt er zelfs bij NEC mee weg en wordt er derde mee, met een paar punten minder dan Feyenoord. Feyenoord heeft een betere selectie, dus dan zou je toch mogen aannemen dat het met die selectie ook mogelijk is.

En Schreuder is z'n carrière ook zorgvuldig aan het opbouwen. Een paar jaar bij PEC gezeten en weer gepromoveerd naar de Eredivisie. Toen in Spanje met Castellon gepromoveerd naar de Segunda Division en nu een seizoen bij NEC erop zitten. Zitten wel wat gelijkenissen tussen die twee.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:50

Sagat

Is pappa x2!

JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Waarom zou je daar bij Feyenoord niet mee wegkomen? Hij komt er zelfs bij NEC mee weg en wordt er derde mee, met een paar punten minder dan Feyenoord. Feyenoord heeft een betere selectie, dus dan zou je toch mogen aannemen dat het met die selectie ook mogelijk is.

En Schreuder is z'n carrière ook zorgvuldig aan het opbouwen. Een paar jaar bij PEC gezeten en weer gepromoveerd naar de Eredivisie. Toen in Spanje met Castellon gepromoveerd naar de Segunda Division en nu een seizoen bij NEC erop zitten. Zitten wel wat gelijkenissen tussen die twee.
Schreuder is, wmb net nog te vroeg, maar mocht hij nog een 2e top seizoen bij nec draaien dan is hij misschien al onhaalbaar voor Feyenoord? Wat dat betreft vind ik dat je soms ook een gok kan doen.
Ik zou er persoonlijk niet onwelwillend tegenover staan. Denk dat hij wel zijn filosofie in stappen zou moeten invoeren als krijg je natuurlijk het priske effect nog een keer, maar als hij de tijd krijgt zou het het elftal er naar toe moeten kunnen bouwen.

Verder dan van het specifieke rijtje:
-Pascal Jansen
Vond dat die het ook nog wel redelijk deed bij AZ (van wat ik me herinner) , maar volg die club niet op de voet.
- Gio
Nope, hooguit als interimmer maar echt niet terug voor het echie.
- Paul Simonis
Twijfel, in duitsland viel het natuurlijk tegen, maar lag dat 100% aan hem?

Die PL coach zou mooi zijn, maar denk idd dat die financieel niet haalbaar is. En ja sportief wil je ook niet van PL naar eredivisie lijkt me.

10 second ninja DONE

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17:52
JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Bij NEC liep hij ook vaak genoeg tegen een zeperd aan door het ultra-aanvallende spel, maar daar maakt dat niet zo uit. Bij Feyenoord moet je wat minder eendimensionaal zijn.
Daarbij werd het direct moeilijk tegen ploegen die zich aanpasten aan NEC, daar had ie niet direct een antwoord op.

Van Persie was een grote gok die niet goed uitpakte, ik denk niet dat je nog een keer een gok moet nemen en hoe je het ook wendt of keert, ik vind Schreuder een gok.

• toolkist
  • Niet online
Simonis heeft toch precies niks laten zien joh. Dat die uberhaupt genoemd wordt voor Feyenoord (of eerder Ajax) is beschamend

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:14
Alfred Schreuder was destijds toch ook kandidaat om Slot op te volgen? M'n enige probleem met hem is dat hij 5-3-2 speelt. Dat is een breuk met de 4-3-3 die alle afdelingen spelen bij Feyenoord.

Ik ben reuze benieuwd met wie deze 2 heren aankomen.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Snap het niet met Schreuder, praten we nu over Dick of Alfred?

Geef mij maar een Belgische ons-onbekende parel.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Kuyt gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Fenerbahçe. Dus die valt af.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Russel88 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:01:
Alfred Schreuder was destijds toch ook kandidaat om Slot op te volgen? M'n enige probleem met hem is dat hij 5-3-2 speelt. Dat is een breuk met de 4-3-3 die alle afdelingen spelen bij Feyenoord.

Ik ben reuze benieuwd met wie deze 2 heren aankomen.
Alfred Schreuder naar Feyenoord, dat zou echt van de wal zo de sloot in zijn :o

XXXVI

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:21
Ik zie geen Nederlandse trainer buiten Slot die ik nu in aanmerking vind komen.

Nu met een Belgische TD hopelijk verder kijken dan Nederland.

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:08:
Kuyt gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Fenerbahçe. Dus die valt af.
Zo jammer :(

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19:14
ephymerous schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Alfred Schreuder naar Feyenoord, dat zou echt van de wal zo de sloot in zijn :o
Sorry. Ik bedoel z'n broer. Die nu bij NEC werkt

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Nu online
Van Bommel is ook nog vrij :p
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken