[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]

Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
Allemaal waar, maar ik had Robin graag zien slagen. Er zijn veel fouten gemaakt. We hebben geluk gehad met de 2e plaats. Maar als Feyenoorder vind ik het gewoon heel jammer. Deze beslissing is zeker de juiste, maar ik kan er niet blij van worden. Echte club jongens mogen we best wat meer respect voor hebben. Maar we zijn natuurlijk geen speeltuin.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:27
Lekkerboeie86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 11:31:
[...]

Allemaal waar, maar ik had Robin graag zien slagen. Er zijn veel fouten gemaakt. We hebben geluk gehad met de 2e plaats. Maar als Feyenoorder vind ik het gewoon heel jammer. Deze beslissing is zeker de juiste, maar ik kan er niet blij van worden. Echte club jongens mogen we best wat meer respect voor hebben. Maar we zijn natuurlijk geen speeltuin.
Het respect hadden van Bodegem, Troost en Te Kloese moeten tonen. Die hebben icoon van Persie misbruikt om hun eigen falen te maskeren. Na de blunder van Te Kloese bij de aanstelling van Priske werd men het niet eens over een nieuwe trainer dus werd clubicoon van Persie geslachtofferd om de supporters stil te houden. Want met een grote naam als van Persie was iedereen weer even stil want die zaag je niet na één nederlaag af.

• Mania-92
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:15
Vld1989 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:40:
Er moet in ieder geval wel verder worden gekeken dan dat de neus lang is. Van namen als Pascal Jansen, Gio, Paul Simonis en zelfs Dick Schreuder word ik niet zo blij, daarmee ga je echt van de regen in de drup belanden.

Heb er overigens wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, de eerste week van Rigaux geeft de burger moed.
Dat lijstje wat je noemt is toch gewoon het kaliber trainer wat Feyenoord krijgen kan? Grotere namen dan die je nu noemt komen echt niet zomaar naar Feyenoord.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Mania-92 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 13:24:
[...]

Dat lijstje wat je noemt is toch gewoon het kaliber trainer wat Feyenoord krijgen kan? Grotere namen dan die je nu noemt komen echt niet zomaar naar Feyenoord.
Je moet ook geen grote dure naam nemen (dat kan je amper betalen in de 1e plaats). Je moet een jonkie nemen die bij jou de sterretjes gaat verdienen. Neem v Gaal in 1991... Dat is makkelijk gezegd, maar wie heeft een beter idee. Ik had die kerel van (nu) Utrecht een kans gegeven, Correia dus.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:23

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Goed haalbaar is ongelijk aan er vrolijk van worden ;)

Maar er zijn natuurlijk vast wel haalbare trainers waar je wel vrolijk van kan worden, kijk eens naar scandinavië daar zijn vast trainers die het goed doen en dan nog steeds haalbaar zijn!

Oh wacht -O-

10 second ninja DONE

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Sagat schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Goed haalbaar is ongelijk aan er vrolijk van worden ;)

Maar er zijn natuurlijk vast wel haalbare trainers waar je wel vrolijk van kan worden, kijk eens naar scandinavië daar zijn vast trainers die het goed doen en dan nog steeds haalbaar zijn!

Oh wacht -O-
Hjulmand die laatst bij Leverkusen is weggestuurd?

• Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 14:09
[...]

Het hoeft ook niet meteen Pep of zelfs die Glasner te zijn ofzo, maar met dit soort namen uit het bekende cirkeltje weet je van te voren al dat het gedoemd is te mislukken. De namen die ik noem hebben allang op een lager niveau bewezen niet geschikt te zijn (op Schreuder na, maar dat onbeperkte aanvallen kom je bij Feyenoord niet meer mee weg).
Een Slot had z'n carrière heel zorgvuldig opgebouwd en had dus ook al meerdere jaren ervaring op meerdere niveaus, waar hij telkens bewees zich goed aan te kunnen passen en wat er gevraagd werd. Van zulk soort trainers zijn er toch ook voldoende. Ik zou ze in Nederland niet zo 1,2,3 kunnen opnoemen, maar het hoeft niet altijd maar uit Nederland te komen.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 8 juni 2026 @ 14:47:
[...]

Je moet ook geen grote dure naam nemen (dat kan je amper betalen in de 1e plaats). Je moet een jonkie nemen die bij jou de sterretjes gaat verdienen. Neem v Gaal in 1991... Dat is makkelijk gezegd, maar wie heeft een beter idee. Ik had die kerel van (nu) Utrecht een kans gegeven, Correia dus.
De jonkies ala vanPersie, Heitinga's en vBommels? De traditionele top3 moet altijd voor ervaring gaan. Een trainer is net als een speler een gok maar de langer de trainer al werkt de beter je kunt beoordelen of die bij je past. Als een beginnend trainer al liefst in wil stappen bij de top3 dan schat hij zichzelf sowieso al te hoog in. Bewijs maar dat je iets kunt bouwen met beperkte middelen, dat zegt al heel veel over je karakter ook. Ik zat zelf te denken aan een Lukkien als je puur naar een Nederlandse trainer kijkt. People manager, nooit onrust. Volgens mij ook nog wel behoorlijk tactisch onderlegd. Deed het bij Emmen niet verkeerd met beperkte middelen en bij Groningen idem. Na vPersie heb je sowieso een people manager nodig.

Only fools are enslaved by time and space.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Je mag toch hopen dat Rigaux wel wat zicht heeft op in NL onbekende talentvolle Belgische trainers.

• JanW
  • Nu online
Vld1989 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 15:01:
[...]

Het hoeft ook niet meteen Pep of zelfs die Glasner te zijn ofzo, maar met dit soort namen uit het bekende cirkeltje weet je van te voren al dat het gedoemd is te mislukken. De namen die ik noem hebben allang op een lager niveau bewezen niet geschikt te zijn (op Schreuder na, maar dat onbeperkte aanvallen kom je bij Feyenoord niet meer mee weg).
Een Slot had z'n carrière heel zorgvuldig opgebouwd en had dus ook al meerdere jaren ervaring op meerdere niveaus, waar hij telkens bewees zich goed aan te kunnen passen en wat er gevraagd werd. Van zulk soort trainers zijn er toch ook voldoende. Ik zou ze in Nederland niet zo 1,2,3 kunnen opnoemen, maar het hoeft niet altijd maar uit Nederland te komen.
Waarom zou je daar bij Feyenoord niet mee wegkomen? Hij komt er zelfs bij NEC mee weg en wordt er derde mee, met een paar punten minder dan Feyenoord. Feyenoord heeft een betere selectie, dus dan zou je toch mogen aannemen dat het met die selectie ook mogelijk is.

En Schreuder is z'n carrière ook zorgvuldig aan het opbouwen. Een paar jaar bij PEC gezeten en weer gepromoveerd naar de Eredivisie. Toen in Spanje met Castellon gepromoveerd naar de Segunda Division en nu een seizoen bij NEC erop zitten. Zitten wel wat gelijkenissen tussen die twee.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Waarom zou je daar bij Feyenoord niet mee wegkomen? Hij komt er zelfs bij NEC mee weg en wordt er derde mee, met een paar punten minder dan Feyenoord. Feyenoord heeft een betere selectie, dus dan zou je toch mogen aannemen dat het met die selectie ook mogelijk is.

En Schreuder is z'n carrière ook zorgvuldig aan het opbouwen. Een paar jaar bij PEC gezeten en weer gepromoveerd naar de Eredivisie. Toen in Spanje met Castellon gepromoveerd naar de Segunda Division en nu een seizoen bij NEC erop zitten. Zitten wel wat gelijkenissen tussen die twee.
Schreuder is, wmb net nog te vroeg, maar mocht hij nog een 2e top seizoen bij nec draaien dan is hij misschien al onhaalbaar voor Feyenoord? Wat dat betreft vind ik dat je soms ook een gok kan doen.
Ik zou er persoonlijk niet onwelwillend tegenover staan. Denk dat hij wel zijn filosofie in stappen zou moeten invoeren als krijg je natuurlijk het priske effect nog een keer, maar als hij de tijd krijgt zou het het elftal er naar toe moeten kunnen bouwen.

Verder dan van het specifieke rijtje:
-Pascal Jansen
Vond dat die het ook nog wel redelijk deed bij AZ (van wat ik me herinner) , maar volg die club niet op de voet.
- Gio
Nope, hooguit als interimmer maar echt niet terug voor het echie.
- Paul Simonis
Twijfel, in duitsland viel het natuurlijk tegen, maar lag dat 100% aan hem?

Die PL coach zou mooi zijn, maar denk idd dat die financieel niet haalbaar is. En ja sportief wil je ook niet van PL naar eredivisie lijkt me.

10 second ninja DONE

• Vld1989
JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:03:
[...]

Bij NEC liep hij ook vaak genoeg tegen een zeperd aan door het ultra-aanvallende spel, maar daar maakt dat niet zo uit. Bij Feyenoord moet je wat minder eendimensionaal zijn.
Daarbij werd het direct moeilijk tegen ploegen die zich aanpasten aan NEC, daar had ie niet direct een antwoord op.

Van Persie was een grote gok die niet goed uitpakte, ik denk niet dat je nog een keer een gok moet nemen en hoe je het ook wendt of keert, ik vind Schreuder een gok.

• toolkist
  • Niet online
Simonis heeft toch precies niks laten zien joh. Dat die uberhaupt genoemd wordt voor Feyenoord (of eerder Ajax) is beschamend

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Alfred Schreuder was destijds toch ook kandidaat om Slot op te volgen? M'n enige probleem met hem is dat hij 5-3-2 speelt. Dat is een breuk met de 4-3-3 die alle afdelingen spelen bij Feyenoord.

Ik ben reuze benieuwd met wie deze 2 heren aankomen.

• Sjah
  • Nu online
Snap het niet met Schreuder, praten we nu over Dick of Alfred?

Geef mij maar een Belgische ons-onbekende parel.

• Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

Kuyt gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Fenerbahçe. Dus die valt af.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:46
Russel88 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:01:
Alfred Schreuder was destijds toch ook kandidaat om Slot op te volgen? M'n enige probleem met hem is dat hij 5-3-2 speelt. Dat is een breuk met de 4-3-3 die alle afdelingen spelen bij Feyenoord.

Ik ben reuze benieuwd met wie deze 2 heren aankomen.
Alfred Schreuder naar Feyenoord, dat zou echt van de wal zo de sloot in zijn :o

XXXVI

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 12:02
Ik zie geen Nederlandse trainer buiten Slot die ik nu in aanmerking vind komen.

Nu met een Belgische TD hopelijk verder kijken dan Nederland.

• toolkist
  • Niet online
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:08:
Kuyt gaat naar alle waarschijnlijkheid naar Fenerbahçe. Dus die valt af.
Zo jammer :(

• Russel88
  • Nu online
ephymerous schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:12:
[...]

Alfred Schreuder naar Feyenoord, dat zou echt van de wal zo de sloot in zijn :o
Sorry. Ik bedoel z'n broer. Die nu bij NEC werkt

• Sineplex
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 13:49
Van Bommel is ook nog vrij :p

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:15
Maurice Steijn ook toch?

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Mania-92
LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:19:
Ik zie geen Nederlandse trainer buiten Slot die ik nu in aanmerking vind komen.

Nu met een Belgische TD hopelijk verder kijken dan Nederland.
Maar een buitenlandse trainer die wel in aanmerking zou komen, waarmee je dus impliceert dat die beter is dan wat er aan Nederlanders te krijgen is, komt toch helemaal niet naar Feyenoord. Ik geloof er echt niets van dat je in het buitenland een betere trainer haalt dan een Nederlander. Zo'n Glasner gaat echt niet na een succesvolle periode bij Crystal Palace naar Feyenoord.

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:32
Daarom Brobbey 1e spits.

Wat een enorme kans weer voor malen.

Nvm, verkeerde topic. Excuus

[ Voor 65% gewijzigd door Megupe op 08-06-2026 21:01 ]

• JanW
  • Nu online
Mania-92 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 20:58:
[...]

Maar een buitenlandse trainer die wel in aanmerking zou komen, waarmee je dus impliceert dat die beter is dan wat er aan Nederlanders te krijgen is, komt toch helemaal niet naar Feyenoord. Ik geloof er echt niets van dat je in het buitenland een betere trainer haalt dan een Nederlander. Zo'n Glasner gaat echt niet na een succesvolle periode bij Crystal Palace naar Feyenoord.
Noem ze eens allemaal op dan. Die goede Nederlandse trainers.

• Mania-92
JanW schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 06:05:
[...]

Noem ze eens allemaal op dan. Die goede Nederlandse trainers.
Noem eens een buitenlander die beter is én haalbaar voor Feyenoord? Als de betere Nederlandse trainers niet voor Feyenoord beschikbaar zijn, dan zijn de betere buitenlandse trainers ook niet beschikbaar voor Feyenoord.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Las recentelijk 'Glasner gaat liever naar AC milaan dan Feyenoord'. Zelfs als fan wat hij niet is, is dat toch een volstrekt duidelijk keuze. Pasta vs de legendarische ballentent! ;)

Volgend jaar Glaser tegen Telstar confirmed!

10 second ninja DONE

• JanW
  • Nu online
Mania-92 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:43:
[...]

Noem eens een buitenlander die beter is én haalbaar voor Feyenoord? Als de betere Nederlandse trainers niet voor Feyenoord beschikbaar zijn, dan zijn de betere buitenlandse trainers ook niet beschikbaar voor Feyenoord.
Je beantwoord mijn vraag met een vraag. Lekker makkelijk. Je kan er dus niet één noemen?

• Gonadan
  • Laatst online: 14:06

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Er zijn simpelweg veel meer buitenlandse trainers dan Nederlandse trainers, dus de kans dat je in het buitenland een trainer van voldoende niveau kan vinden die wil en kan is groter dan wanneer je je blind staart op Nederland.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• JEightyFive
  • Laatst online: 24-06 13:37
Gonadan schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 09:42:
Er zijn simpelweg veel meer buitenlandse trainers dan Nederlandse trainers, dus de kans dat je in het buitenland een trainer van voldoende niveau kan vinden die wil en kan is groter dan wanneer je je blind staart op Nederland.
Ik heb die fixatie op Nederlandse trainers überhaupt nooit begrepen. Alsof dat voetbal hier hogere wiskunde is zeg. We hebben bepaalde formaties (4-3-3) en eindeloos rondtikken heilig verklaard terwijl het voetbal evolueert. Buitenlandse invloeden zouden juist wel eens goed kunnen zijn hier, maar dan moeten ze niet vanaf dag 1 al afgefakkeld worden door de bekende figuren die liever een Steijn of Heitinga bij Ajax zien dan een Farioli. Hetzelfde zag je bij PSV met Schmidt.
Dat hoeft natuurlijk niet te betekenen dat je je hele visie overboord hoeft te gooien voor een passant maar je kan mij echt niet wijs maken dat alleen Nederlandse trainers geschikt zouden zijn voor onze (top)clubs.

Ajax pakt nu weer een buitenlandse trainer en die is alweer afgeserveerd nog voordat hij 1 dag gewerkt heeft en bij bepaalde mensen in de media zal hij het überhaupt nooit goed kunnen doen.

• toolkist
  • Niet online
Mania-92 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 08:43:
[...]

Hjulmand.

• Russel88
  • Nu online
Glasner heeft voor Milan gekozen. Next.

• Gonadan

Gonadan

En het Feyenoord verhaal was alleen opgeworpen door zijn zaakwaarnemer om Milan door te laten pakken en sneller akkoord te laten gaan met voorwaarden. /next

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20

Player1S

Probably out in the dark

https://www.nu.nl/voetbal/6398761/fc-twente-verkoopt-mats-rots-voor-recordbedrag-aan-tsg-hoffenheim.html

Mats Rots voor 16 miljoen naar Hoffenheim. Erg goede deal voor Twente.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Soulizer
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:55
Wat fijn dat ze RvP eruit hebben gezet. Ben benieuwd wie die gaat opvolgen. Vertrouwen in het nieuwe seizoen.

• toolkist
  • Niet online
Soulizer schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 17:39:
Wat fijn dat ze RvP eruit hebben gezet. Ben benieuwd wie die gaat opvolgen. Vertrouwen in het nieuwe seizoen.
Zonder te weten wie ze überhaupt halen als vervanger? 😛

• Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06 23:34

Chrisjuh_15

Facta non verba

toolkist schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 18:05:
[...]

Zonder te weten wie ze überhaupt halen als vervanger? 😛
Er staat nu tenminste een directie die wél daadkrachtig optreed tegen een trainer die niet presteert.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:52

Quad

Doof

Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:29:
[...]

Er staat nu tenminste een directie die wél daadkrachtig optreed tegen een trainer die niet presteert.
Is ook wel makkelijk als je die trainer niet zelf hebt aangesteld.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• Russel88
  • Nu online
Quad schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:36:
[...]

Is ook wel makkelijk als je die trainer niet zelf hebt aangesteld.
Van de huidige directie verwacht ik dat ze geen rookie trainer aannemen die pas 6 maanden ervaring heeft met wisselende resultaat. Zoals eerder gezegd RvP kan er niks aan doen dat hij alles nog moet leren. Maar het is belachelijk van de vorige TD om zo iemand aan te nemen. Dezelfde persoon wilde ook rookie Van Wonderen aanstellen als TD.

Eenhoorn en Rigaux hebben nog niet veel laten zien bij Feyenoord, maar zulke domme beslissingen zie ik hun niet maken.

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:52
Leuk voor Twente maar natuurlijk abnormaal belachelijk hoog bedrag.. Mats Rots... Kom op zeg

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Harribo schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:45:
[...]

Leuk voor Twente maar natuurlijk abnormaal belachelijk hoog bedrag.. Mats Rots... Kom op zeg
Ik heb best wel wat Twente gezien dit seizoen en gewoon een hele leuke speler. Als back heel veel [gevaarlijk] in de 16 van de tegenstander, goede techniek. Volgens de stats is hij 1.90 dat was me dan weer niet opgevallen.

Even opgezocht maar zn transferwaarde volgens transfermarkt is 12M. Vraag me alleen wel af of het niet te vroeg is.

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Russel88 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 21:53:
Van de huidige directie verwacht ik dat ze geen rookie trainer aannemen die pas 6 maanden ervaring heeft met wisselende resultaat. Zoals eerder gezegd RvP kan er niks aan doen dat hij alles nog moet leren. Maar het is belachelijk van de vorige TD om zo iemand aan te nemen. Dezelfde persoon wilde ook rookie Van Wonderen aanstellen als TD.

Eenhoorn en Rigaux hebben nog niet veel laten zien bij Feyenoord, maar zulke domme beslissingen zie ik hun niet maken.
Ik verwacht, zonder terugkerend blessurespook, minimaal 80 punten komend seizoen. Bij alles minder dan dat had je net zo goed Robin kunnen laten zitten.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:43
Chrisjuh_15 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 19:29:
[...]

Je kunt ook zeggen het elftal presteert niet maar goed de trainer vervangen is makkelijker dat snap ik :)

• Sjah
  • Nu online
Harribo schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 22:45:
[...]

Nou het is anders wel een Duitse club, die hebben per definitie meer te verbranden. En die Mats is verhandelbaar met zijn 20 jaar.

• Russel88
  • Nu online
bie100 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 07:43:
[...]

Je kunt ook zeggen het elftal presteert niet maar goed de trainer vervangen is makkelijker dat snap ik :)
Het is niet alleen de prestaties op het veld. Het is ook z'n eigenwijze gekke beslissingen. Een b elftal opstellen in een Europese wedstrijd. Vele spelers hadden amper minuten gemaakt voor Feyenoord. Spelers die amper mogen invallen staan opeens in de basis.

Sociale vaardigheden van lik m'n versje. Aantal ruzies die hij had met spelers is niet met 1 hand te tellen. Het negeren van advies, blessure van Read maakt dat duidelijk zichtbaar.

Ik kan echt niet bedenken wat de redenen zouden zijn om hem nog verder te laten trainen behalve sentimenten en hoop.

• Megupe
Russel88 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 08:18:
[...]

Het is niet alleen de prestaties op het veld. Het is ook z'n eigenwijze gekke beslissingen. Een b elftal opstellen in een Europese wedstrijd. Vele spelers hadden amper minuten gemaakt voor Feyenoord. Spelers die amper mogen invallen staan opeens in de basis.

Sociale vaardigheden van lik m'n versje. Aantal ruzies die hij had met spelers is niet met 1 hand te tellen. Het negeren van advies, blessure van Read maakt dat duidelijk zichtbaar.

Ik kan echt niet bedenken wat de redenen zouden zijn om hem nog verder te laten trainen behalve sentimenten en hoop.
Maar dit was toch allemaal van te voren al bekend over RvP. Dit gedrag had hij bij Heerenveen al tentoonsteld.

• Gonadan

Gonadan

Megupe schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 08:22:
[...]

Maar dit was toch allemaal van te voren al bekend over RvP. Dit gedrag had hij bij Heerenveen al tentoonsteld.
Klopt, als je een beetje ingelezen was in die periode kan dit nooit een verrassing zijn. Maar dat zegt @Russel88 in feite ook, denken dat hij bij Feyenoord goed zou renderen was puur gebaseerd op sentimenten en hoop, vanaf het begin al.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

Russel88 schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 21:53:
[...]

Te Kloese heeft als AD echt wel heel veel wel goed gedaan (VVF uitkopen straks, Stadion in eigen beheer, flink veel geld voor de club verdiend) maar zijn rol als TD is erg matig, precies wat jij hierboven aanhaalt. Hij had Van Persie ook niet kunnen ontslaan, want dan moest 'ie zelf ook weg (na het debacle met Priske). Dat wist Te Kloese ook. Nu gaat hij weg door de voordeur, anders was het de achterdeur geweest.
bie100 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 07:43:
[...]

Wie is daar verantwoordelijk voor? Er zaten 0,0 automatismen, patronen of ideeën in het (aanvals)spel. Werkelijk alles beruste op toeval. Als de Hadj zn dag niet had, kon je het wel vergeten. Dat valt een trainer aan te rekenen.

Dat door de vele blessures die automatismen niet 100% erin geslepen konden worden: soit. Maar een goede trainer heeft dan plannen klaar liggen om wat dingen te kunnen wijzigen, dat gebeurde totaal niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Chrisjuh_15 op 10-06-2026 08:35 ]

• Russel88
  • Nu online
Megupe schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 08:22:
[...]

Klopt. De veroorzaker van de ellende gaat weg (Te Kloese), dus z'n opvolger is Te Kloese's fout aan het corrigeren.

• LZ86
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 06:34:
[...]

Ik verwacht, zonder terugkerend blessurespook, minimaal 80 punten komend seizoen. Bij alles minder dan dat had je net zo goed Robin kunnen laten zitten.
Ik verwacht geen 80 punten. Daar word je vaak gewoon kampioen mee namelijk en ze zullen echt wel flink wat moeten bouwen.

Er worden flink wat mutaties verwacht in de selectie en we weten nog niet wie de trainer gaat worden. Feit is natuurlijk wel dat we nu eindelijk een daadkrachtige directie lijken te hebben. Dat aangemodder van DtK op het technisch gebied was een schande.

Denk wel dat zonder het blessurespook we veel langer mee hadden gedaan om het kampioenschap vorig seizoen. Natuurlijk is v Persie totaal ongeschikt, maar dit soort dingen zat natuurlijk ook totaal niet mee.

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:38
LZ86 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 09:46:
[...]

Ik verwacht geen 80 punten. Daar word je vaak gewoon kampioen mee namelijk en ze zullen echt wel flink wat moeten bouwen.

Er worden flink wat mutaties verwacht in de selectie en we weten nog niet wie de trainer gaat worden. Feit is natuurlijk wel dat we nu eindelijk een daadkrachtige directie lijken te hebben. Dat aangemodder van DtK op het technisch gebied was een schande.

Denk wel dat zonder het blessurespook we veel langer mee hadden gedaan om het kampioenschap vorig seizoen. Natuurlijk is v Persie totaal ongeschikt, maar dit soort dingen zat natuurlijk ook totaal niet mee.
Ik denk dat 80 punten ongeveer het doel moet zijn. Je doet dan tot het einde mee en als een andere club een zeer goed seizoen heeft word je met een gerust hart tweede. De huidige selectie is zo slecht niet, en met transfer en CL gelden zal die flink versterkt worden (als Ragout zn werk goed doet). Financieel verwacht ik dat alleen PSV en Ajax meekunnen, en de selectie van Ajax moet van ver komen. Dan moet Feyenoord vind ik een selectie hebben die in de Eredivisie 80% van de maximaal te behalen punten weet te halen.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gonadan

Gonadan

Het gemiddelde van de kampioenen ligt er zelfs net onder volgens mij. Daarmee spreek je gewoon uit dat je kampioen moet worden.
Nu vind ik dat als top 3 club ook eigenlijk vanzelfsprekend, kampioenschap moet altijd het doel zijn. Een jaar waarin niet alles optimaal ging doet daar niets aan af.

Hoe realistisch dat doel uiteindelijk is kunnen we pas in september een beetje beginnen in te schatten en dan gaan we zien of doel en verwachtingen nog op één lijn blijven. :P

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

LoneRanger schreef op dinsdag 9 juni 2026 @ 23:00:
[...]

Ik heb best wel wat Twente gezien dit seizoen en gewoon een hele leuke speler. Als back heel veel [gevaarlijk] in de 16 van de tegenstander, goede techniek. Volgens de stats is hij 1.90 dat was me dan weer niet opgevallen.

Even opgezocht maar zn transferwaarde volgens transfermarkt is 12M. Vraag me alleen wel af of het niet te vroeg is.
Hoffenheim is toch ook geen absolute top? (nb: ik volg de bundesliga totaal niet) dus lijkt me mooie stap. En wat ik altijd zeg, als voetballer is dit gewoon logisch, geld wat je nu binnenharkt is gewoon veiliggesteld, je weet nooit of blessures of andere zaken (Erikson etc) roet in het eten gooien. Gast is harstikke jong dus mocht het niks worden dan vast een andere club of gewoon terug naar nl, kan ie vast wel naar een van de top 3 clubs.

10 second ninja DONE

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:26:
[...]

Hoffenheim is toch ook geen absolute top? (nb: ik volg de bundesliga totaal niet) dus lijkt me mooie stap. En wat ik altijd zeg, als voetballer is dit gewoon logisch, geld wat je nu binnenharkt is gewoon veiliggesteld, je weet nooit of blessures of andere zaken (Erikson etc) roet in het eten gooien. Gast is harstikke jong dus mocht het niks worden dan vast een andere club of gewoon terug naar nl, kan ie vast wel naar een van de top 3 clubs.
Waarom zou de top 3 hem willen als ie bij Hoffenheim niet zou slagen? Dan zou ie ook gewoon niet goed genoeg zijn voor de top 3 (of je moet nu NEC bedoelen ipv Ajax)

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 09:46:
Of die spelers kunnen de belasting gewoon niet aan. Tis nou niet dat het alleen dit seizoen een issue was. Is uiteindelijk ook een kwaliteit (waar we in NL veel te licht over oordelen).

• LZ86
Sagat schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:26:
[...]

En hij zal er makkelijk kunnen wennen. Van de ene Duitse club naar de andere :+

• Megupe
Ineens schiet het me te binnen, Koeman naar Feyenoord na het WK? Kan ie begin juli al aan de slag.

• LZ86
toolkist schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:33:
[...]

Of die spelers kunnen de belasting gewoon niet aan. Tis nou niet dat het alleen dit seizoen een issue was. Is uiteindelijk ook een kwaliteit (waar we in NL veel te licht over oordelen).
Nouja. Kan wel meespelen inderdaad. Maar het was opvallend dat sinds het vertrek van Slot er een enorme kanteling is gekomen van meest fitte selectie van de ED naar meest brakke. En dat binnen een half jaar onder andere ook met spelers die onder Slot nooit wat hadden.

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12:43
Megupe schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:58:
Ineens schiet het me te binnen, Koeman naar Feyenoord na het WK? Kan ie begin juli al aan de slag.
Denk dat die dat niet gaat doen vooral niet met de situatie waar zijn vrouw in verkeerd

Heel begrijpelijk ook

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:31:
[...]

Waarom zou de top 3 hem willen als ie bij Hoffenheim niet zou slagen? Dan zou ie ook gewoon niet goed genoeg zijn voor de top 3 (of je moet nu NEC bedoelen ipv Ajax)
Omdat hij al positief opviel in de eredivisie en dan 1-2 seizoenen BL ervaring daar boven op heeft? En volgens mij genoeg recente voorbeelden van spelers die terugkwamen naar nederland op relatief jonge leefttijd (zeg maar 25-30), vind ik toch anders dan 34-35ish.

Maar denk eerder dat er na hoffenheim een grotere buitenlandse club zal volgen, juist omdat hij zo jong is. Volgende dumfries scenario vind ik wel heul enthousiast om nu al te roepen, maar zelfs daarover lees/hoor je geregeld dat het 'maar een beperkte voetballer is'. Dus ja, we shall see!

10 second ninja DONE

• epicfailguy23
  • Registratie: Augustus 2020
  • Nu online
Megupe schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:58:
Als hij dan de selectie van Feyenoord neerzet zoals hij zijn huidige team heeft staan (hij kan nu selecteren wie hij wilt zonder dure transfersommen) en het dan nog niet op de rit heeft dan wordt dat doel van 80punten eerder 60 en een hoop discussie met de arbitrage.. :+

Dus laat Koeman maar even..

12,4kWp zon: Z.O. 6300WP Z.W. 6160WP |Balans energie 48,2kWh batterij |

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:38
Gonadan schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:00:
Het gemiddelde van de kampioenen ligt er zelfs net onder volgens mij. Daarmee spreek je gewoon uit dat je kampioen moet worden.
Nu vind ik dat als top 3 club ook eigenlijk vanzelfsprekend, kampioenschap moet altijd het doel zijn. Een jaar waarin niet alles optimaal ging doet daar niets aan af.

Hoe realistisch dat doel uiteindelijk is kunnen we pas in september een beetje beginnen in te schatten en dan gaan we zien of doel en verwachtingen nog op één lijn blijven. :P
Mediaan voor het kampioenschap ligt op 77 punten. Met 80 punten ben je iets vaker wel kampioen dan niet kampioen.

Ik zou niet uitspreken dat je kampioen moet worden, daar ben je afhankelijk van anderen. Slot werd tweede maar deed het in punten geweldig. Dit seizoen sprak men vooraf uit dat tweede worden het doel was en dat heeft er voor gezorgd dat we met 65 punten al gelukkig waren terwijl in een normaal seizoen dat niet genoeg zou zijn geweest. Ik zou zeggen het doel moet zijn X aantal punten behalen en dan zien waar het schip strandt.

En dan is 80 punten een mooi rond getal. 70 is echt te weinig.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• toolkist
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:07:
[...]

Omdat hij al positief opviel in de eredivisie en dan 1-2 seizoenen BL ervaring daar boven op heeft? En volgens mij genoeg recente voorbeelden van spelers die terugkwamen naar nederland op relatief jonge leefttijd (zeg maar 25-30), vind ik toch anders dan 34-35ish.

Maar denk eerder dat er na hoffenheim een grotere buitenlandse club zal volgen, juist omdat hij zo jong is. Volgende dumfries scenario vind ik wel heul enthousiast om nu al te roepen, maar zelfs daarover lees/hoor je geregeld dat het 'maar een beperkte voetballer is'. Dus ja, we shall see!
Net 1 goed seizoen bij Twente gehad en nu al bezig over grotere clubs na Hoffenheim. Je gaat nu wel heel snel.

• toolkist
  • Niet online
LZ86 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 10:58:
[...]

Nouja. Kan wel meespelen inderdaad. Maar het was opvallend dat sinds het vertrek van Slot er een enorme kanteling is gekomen van meest fitte selectie van de ED naar meest brakke. En dat binnen een half jaar onder andere ook met spelers die onder Slot nooit wat hadden.
Zoveel spelers van tijdens Slot zijn er toch niet meer over?
Vorig seizoen was Van Persie nota bene degene die de blessure problemen van onder Priske 'had opgelost'.

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 12:51

Stimulate14

⭐⭐⭐

bie100 schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 11:05:
[...]

Denk dat die dat niet gaat doen vooral niet met de situatie waar zijn vrouw in verkeerd

Heel begrijpelijk ook
Dat schoot mij ook te binnen, ik zou lekker even thuis genieten.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

toolkist schreef op woensdag 10 juni 2026 @ 15:05:
[...]

Net 1 goed seizoen bij Twente gehad en nu al bezig over grotere clubs na Hoffenheim. Je gaat nu wel heel snel.
Nou mijn opmerking was (bedoeld als) het is voor mij niet ondenkbaar dat als hij na 1-2 seizoenen weg zou mogen bij hoffenheim en er geen buitenlandse clubs komen, dat hij dan mogelijk wel ergens bij eens van onze top 3 clubs zou kunnen uitkomen. Juist door de budget perikelen die we in nederland simpelweg hebben. of anders terug naar twente ala zeriouki, of wellicht AZ/Utrecht? En ja ik gaf zelf al aan dat het heel vroeg is om over dumfries scenario's te praten. Kan ook een speler in de marge blijven natuurlijk.

10 second ninja DONE

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12:52
Lees nu op vi iets van 53 miljoen voor Saibari. Dat zou een enorm goede deal zijn voor PSV.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13:20

Player1S

Probably out in the dark

Nijstad zou contract verlengt te hebben bij Twente.
Goed bezig ten Hag. Die gaat dus, als er niks geks gebeurd, volgend jaar het transfer record van Mats Rots verpulveren.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• toolkist
  • Niet online
Pusic is blijkbaar ontslagen ergens in het midden oosten. Zou Eenhoorn/Rigaux al contact opgenomen hebben @DutchOwnage ?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:48
toolkist schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 18:16:
Pusic is blijkbaar ontslagen ergens in het midden oosten. Zou Eenhoorn/Rigaux al contact opgenomen hebben @DutchOwnage ?
Nou, ik hoop het. Van al de namen die ik voorbij zie komen, staat deze wel hoog op m'n persoonlijke verlanglijstje. En als ie toch "vrij" is, scheelt dat weer in afkoopkosten.

• toolkist
  • Niet online
Is het al tijd voor het volgende seizoen? Dit is maar saai zo, weekenden zonder clubvoetbal.

• DutchOwnage
toolkist schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 17:32:
Is het al tijd voor het volgende seizoen? Dit is maar saai zo, weekenden zonder clubvoetbal.
Ben je echt alleen van het clubvoetbal?

• D-e-n
Player1S schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 11:14:
Nijstad zou contract verlengt te hebben bij Twente.
Goed bezig ten Hag. Die gaat dus, als er niks geks gebeurd, volgend jaar het transfer record van Mats Rots verpulveren.
Voor zijn ontwikkeling zou een stap binnen Nederland toch wel beter zijn

• D-e-n
toolkist schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 18:16:
Ik ben niet overtuigd van Pusic. Op een Feyenoord site noemen ze echter een andere oud assistent, Hulshoff, ook een kandidaat

• toolkist
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zaterdag 13 juni 2026 @ 23:19:
[...]

Ben je echt alleen van het clubvoetbal?
Yep, heb nog precies niks gezien van het WK

• DutchOwnage
toolkist schreef op zondag 14 juni 2026 @ 00:45:
[...]

Yep, heb nog precies niks gezien van het WK
Echt veel heb je nog niet gemist. Nu Brazilië-Marokko is het eerste wat een beetje aan te gluren is.

• Russel88
  • Nu online
Feyenoord heeft Vanhoutte gekocht. Verdedigende middenvelder, 27 jaar. 5,5 miljoen, kan oplopen tot 6.

Ik heb er weinig verstand van, maar lijkt me een type Zerrouki. Hopelijk presteert hij beter dan Zerrouki.

• JEightyFive
Saibari naar Bayern
~55 miljoen inclusief bonussen. Mooie transfer en ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:15
JEightyFive schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:01:
Saibari naar Bayern
~55 miljoen inclusief bonussen. Mooie transfer en ben benieuwd hoe hij het daar gaat doen.
Gigantische transfer, daarmee komt hij op plek 5 van duurste uitgaande Eredivisie transfers. Benieuwd hoe hij het bij München gaan doen, toch een flinke stap naar de absolute wereldtop.

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Chrisjuh_15

Chrisjuh_15

Facta non verba

https://1908.nl/artikelen/feyenoord-dicht-bij-trainersduo-presentatie-lijkt-kwestie-van-tijd

Sipke met Gio dus. Ik heb veel vertrouwen in Sipke als tacticus, maar dat was altijd als assistent onder Slot. Ik ben dus benieuwd hoe dat als hoofdtrainer gaat uitpakken.

Desondanks: fijn dat we voor 1 juli al een nieuwe trainer hebben.

• Bao_mi1
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 28-06 23:02
Chrisjuh_15 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 12:55:
https://1908.nl/artikelen/feyenoord-dicht-bij-trainersduo-presentatie-lijkt-kwestie-van-tijd

Sipke met Gio dus. Ik heb veel vertrouwen in Sipke als tacticus, maar dat was altijd als assistent onder Slot. Ik ben dus benieuwd hoe dat als hoofdtrainer gaat uitpakken.

Desondanks: fijn dat we voor 1 juli al een nieuwe trainer hebben.
433 schrijft dat Gio hoofdcoach wordt en Sipke als assistent komt. 2 hoofdtrainers lijkt me een lastig uitgangspunt, maar kan inderdaad wel.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

Gio wordt hoofdtrainer man man man

We zijn weer terug bij af. Saai voetbal met weinig wisselen

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• DutchOwnage
Geloof ook niet dat ik heel erg vrolijk wordt van Gio als hoofdtrainer...

Maar allebij kennen ze de club van binnen en buiten, dat dan wel. Sipke zie ik dan wel zitten.

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Ik ben er echt blij mee. Feyenoord die gaat strijden om plek 5. Goeie beslissing van hun directie :+

Maar ff serieus, waarom zou je dit doen. Gewoon dom, beetje hetzelfde als Ajax Frank de Boer zou aanstellen

• Russel88
  • Nu online
Ik had gehoopt op iemand die iets meer heeft laten zien op het gebied van moderne voetbal. Taktiek, maar ook op het gebied van fysieke belasting.

Met Priske en RvP hebben we gezien dat dit een achilleshiel is van Feyenoord afgelopen 2 jaar, terwijl het onder Slot een pluspunt is.

Aardige man, een gentleman, dat is de associatie die ik heb met Van Bronckhorst. Niet de talentvolle trainer die een geweldige voetbal visie heeft.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:52

Quad

Doof

Van alle opties... Komen ze met van Bronckhorst.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd

• LAD93
  • Registratie: Maart 2016
  • Niet online
Ik had stille hoop dat de nieuwe directie het allemaal anders ging doen, maar met de aanstelling van Gio blijft het hetzelfde oude liedje :(

per aspera ad astra

• JEightyFive
Gelukkig doet Feyenoord ook nog gewoon Feyenoord dingen. Ik was al bang dat ze goed beleid zouden gaan voeren.

• LZ86
Het houd niet op, niet vanzelf

• Vld1989
Ik had in eerste instantie op iets avontuurlijkers gehoopt, maar onder de streep ben ik er niet ontevreden mee. Gio is en blijft natuurlijk een geweldig persoon en fantastisch uithangbord voor de club. Daarbij gaat hij geen gekke dingen doen en is het een goede people manager, dat zijn 2 dingen die je keihard nodig hebt na het tijdperk-Van Persie.

Zeker als hij meer het uithangbord wordt en Hulshoff wat meer de tactiek gaat doen en dus z'n Slot-invloeden meeneemt ben ik positief.

• LZ86
We gaan van de ene trainer die door advocaat is gered naar een andere....

Ik zie niet hoe dit positief kan zijn.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Was al bang dat ze verstandig waren geworden. Gelukkig maar

[ Voor 14% gewijzigd door 418O2 op 15-06-2026 13:49 ]

• Lekkerboeie86
  • Niet online
Had ook liever iets van buitenaf gezien. Maargoed, bel van Gastel ook maar op dan. Samen met de Wolf hebben we lekker vertrouwde staf.

Gio is ook weer wat verder in zijn carrière. De nodige ervaring opgedaan. Kan best interessant uitpakken. Een Belgische invasie was ik ook niet blij mee geweest.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Terranova schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:24:
Ik ben er echt blij mee. Feyenoord die gaat strijden om plek 5. Goeie beslissing van hun directie :+

Maar ff serieus, waarom zou je dit doen. Gewoon dom, beetje hetzelfde als Ajax Frank de Boer zou aanstellen
Ik wilde gaan tikken, FdB is wel 4x kampioen geworden, Maar Gio heeft natuurlijk ook een kampioenschap gehaald. Misscien is dat DE reden, Gio kan goed met Dickie :P

Maar ugh, net als je denkt dat we verstandige mensen bij de club hebben........maar ook hier, ik geef ze het voordeel van de twijfel, als Gio voor de rol boegbeeld.clubman.ppl manager gaat en 'die andere' de taktiek gaat doen, wie weet word het dan iets!

10 second ninja DONE

• D-e-n
Lekkerboeie86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:58:
Gio is ook weer wat verder in zijn carrière. De nodige ervaring opgedaan. Kan best interessant uitpakken. Een Belgische invasie was ik ook niet blij mee geweest.
Van Bronckhorst is gewoon de zoveelste van Persie, Heitinga, Cocu, van Nistelrooy, van Basten enzovoort. Iets met een paard en een ruiter. Had een nog dramatischer seizoen dan van Persie, werd ook gered door Advocaat die het elftal een systeem en een houvast gaf. Daar heeft hij een vol kampioensjaar op geteerd maar toen hij daarna zelf met nieuwe spelers het tactisch weer moest opbouwen was het weer de shitzooi van zijn eerste jaar. Daarna mislukt in het buitenland en geen baan als hoofdtrainer meer gehad.

En dan moet Hulshoff hem nu redden? Maak die dan hoofdtrainer en zet Gio er voor de sentimentele aanhang bij.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Nu online

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 13:46:
We gaan van de ene trainer die door advocaat is gered naar een andere....

Ik zie niet hoe dit positief kan zijn.
Wat denk je van dat saaie voetbal, het amper wisselen en die interviews die nergens over gaan.

We zijn oprecht weer terug bij af. Het enige geluk dat je moet hebben is dat je jeugd goed doorbreekt. Gio als trainer met een combinatie van Nieuwkoop, stengs en Lotomba brrrr

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• LZ86
Sagat schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:13:
[...]

Ik wilde gaan tikken, FdB is wel 4x kampioen geworden, Maar Gio heeft natuurlijk ook een kampioenschap gehaald. Misscien is dat DE reden, Gio kan goed met Dickie :P

Maar ugh, net als je denkt dat we verstandige mensen bij de club hebben........maar ook hier, ik geef ze het voordeel van de twijfel, als Gio voor de rol boegbeeld.clubman.ppl manager gaat en 'die andere' de taktiek gaat doen, wie weet word het dan iets!
Dat zou de enige hoop zijn. Ansich heeft Gio in die 4 jaar best een aardig puntenaantal gehaald, keer kampioen geworden (wel met hulp Advocaat) Maar inmiddels wel wat jaren en ervaringen verder.

We zaten te huilen dat ze iedere keer onervaren lui aanstellen, dat kan je van Gio niet meer zeggen nu. Als het "genie achter Slot" de tactiek en veldtrainingen gaat doen en Gio de overhead dan kan het best leuk uitpakken in theorie. Maarja, theorie...

Hoop dat ze de performance staff vooral gaan versterken/aanpakken nu. Het moet niet kunnen dat je van fitste naar minst fitte selectie gaat in 3 jaar.

• Lekkerboeie86
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:18:
[...]

Van Bronckhorst is gewoon de zoveelste van Persie, Heitinga, Cocu, van Nistelrooy, van Basten enzovoort. Iets met een paard en een ruiter. Had een nog dramatischer seizoen dan van Persie, werd ook gered door Advocaat die het elftal een systeem en een houvast gaf. Daar heeft hij een vol kampioensjaar op geteerd maar toen hij daarna zelf met nieuwe spelers het tactisch weer moest opbouwen was het weer de shitzooi van zijn eerste jaar. Daarna mislukt in het buitenland en geen baan als hoofdtrainer meer gehad.

En dan moet Hulshoff hem nu redden? Maak die dan hoofdtrainer en zet Gio er voor de sentimentele aanhang bij.
We gaan het zien! Hij is voor mij niet de gedroomde kandidaat, maar als het aan mij ligt gaan we er positief naar kijken. Gio is een clubheld en mag op wat steun rekenen.

• JEightyFive
LZ86 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:32:
[...]
het "genie achter Slot"
Zo zijn wij in Amsterdam bekend met het "genie achter Rijkaard" en het "genie achter Ten Hag".
Viel beide toch enigszins tegen :+

• LZ86
Agent47 schreef op maandag 15 juni 2026 @ 14:26:
[...]

Wat denk je van dat saaie voetbal, het amper wisselen en die interviews die nergens over gaan.

We zijn oprecht weer terug bij af. Het enige geluk dat je moet hebben is dat je jeugd goed doorbreekt. Gio als trainer met een combinatie van Nieuwkoop, stengs en Lotomba brrrr
Zie het positieve ervan. Ze kiezen voor rust en regelmaat. Dat kan Gio natuurlijk wel bieden. Natuurlijk is ie niet de droomkandidaat. Maar het is tenminste niet een beginnend trainer die uberhaupt nog nooit een grotere club heeft gehad.

Rust en regelmaat is in de fase waarin Feyenoord nu zit wel heel erg belangrijk. Ze bouwen aan iets groots, Vvf bijna weg, Stadion in eigen beheer..... De toekomst kan roostkleurig worden, we moeten alleen zien te overbruggen tot die toekomst er is.

[ Voor 16% gewijzigd door LZ86 op 15-06-2026 14:37 ]

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken