[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:

Onderwerpen


  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 19:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:35:
[...]

Dat hangt zeker af van het antwoord van Slot? :P Ik ga er tenminste vanuit dat men een balletje op zal gooien. Als die ja zegt zijn ze snel klaar met analyseren.
Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.

Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
  • Dies Janse
  • Don-Angelo Konadu
  • Kasper Dolberg
  • Oscar Gloukh
  • Rayane Bounida
  • Steven Berghuis
  • Oliver Edvardsen
  • Julian Rijkhoff
  • Youri Regeer
  • Ko Itakura
  • Youri Baas
  • Josip Sutalo
  • Anton Gaaei
  • Owen Wijndal
  • Tristan Gooijer
  • Lucas Rosa
  • Ahmetcan Kaplan
  • Sivert Mannsverk
  • Branco van den Boomen
  • Amourricho van Axel Dongen
  • Gastón Ávila
Bijna iedereen dus. Maar wat zegt het, iedereen heeft een prijs

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.

Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
  • Dies Janse
Toen ben ik gestopt met lezen. Ik geloof hier helemaal geen zak van.

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-06 13:37
Chrisjuh_15 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:16:
[...]

Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene Ajacied ;)) altijd proberen.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:24:
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.
Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen gelden ;)

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:30:
[...]

Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen gelden ;)
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangers :+ Van de regen in de drup

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]

Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangers :+ Van de regen in de drup
Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.

  • frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Nu online
LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]

Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangers :+ Van de regen in de drup
met goed brandhout wordt je in nederland met 2 vingers in de neus tweede... dus waarom niet.

Life is what happens while you're busy making other plans


  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09:03
LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:36:
Hadj Moussa heb ik vaak vervloekt. Hij is onvoorspelbaar en dat maakt m gevaarlijk. Echter zijn rendement en defensieve arbeid zijn zwaar onder de maat. Ja, hij kan uit het niets een goal maken (getuige gisteren) maar 99 van de 100 pogingen gaan de parkeerplaats op.

Ik zou m wel inruilen als je er knaken voor krijgt. Geen onmisbare schakel imho
Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.

Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Vld1989 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:
[...]

Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.

Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.
Yup, áls hij levert is het echt goed.

Helaas is ie overall een soort Temu Robben. Een 9 afwisselen met een 1. Hij zakt geregeld door de ondergrens.

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:05:
[...]

Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.
Dat is áls het daarbij blijft. Ajax heeft niet meer de middelen van pakweg 8 jaar geleden. Toch uit een ander vaatje tappen qua spelers halen. Grotere kans op brandhout vergeleken met "vroeger"

Volgens mij gloort er wel licht aan de horizon, er is een jeugdlichting die echt goed is onderweg toch?

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 19:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:29:
[...]

Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene Ajacied ;)) altijd proberen.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.
Ik ben de laatste die zoiets zal tegenspreken, maar ik ben wel een beetje bang dat zowel Eenhoorn als Slot dat (nu nog) niet kunnen.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Ouch Feyenoord gaat Sterling kwijtraken als ik Florentino Perez mag geloven.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4opY17I7WL3TtGARS4skXCYPb7w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r0S7IrbLugkX4vqnsLSHXV5k.jpg?f=fotoalbum_large

  • ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-06 12:07
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE

Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.

Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"


  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

ph4ge schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:38:
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE

Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.

Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Mooie docu wel, al heb ik zelf weinig met amateurvoetbal :). Lijkt me overigens volstrekt ontopic btw.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Valt wel mee toch. Advocaat die z'n vriendje beschermt. Hij kan moeilijk zeggen dat hij ook vind dat RvP er een zooitje van gemaakt heeft.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52
Advocaat lult uit zijn nek. Ja, de trainer is belangrijk maar uiteindelijk bepalen TD en AD of die trainer mag blijven zitten en Eenhoorn en Rigaux zouden geen knip voor de neus waard zijn als ze een trainer met dit spel en dit puntenaantal blind zouden laten zitten.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Wat een geneuzel... Zeker weer komkommertijd

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
D-e-n schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:31:
[...]

Advocaat lult uit zijn nek. Ja, de trainer is belangrijk maar uiteindelijk bepalen TD en AD of die trainer mag blijven zitten en Eenhoorn en Rigaux zouden geen knip voor de neus waard zijn als ze een trainer met dit spel en dit puntenaantal blind zouden laten zitten.
Absoluut, dit bevestigt voor mij wel dat Advocaat in ieder geval stopt bij Feyenoord en daarmee denk ik Van Persie ook.

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Harribo schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:36:
[...]

Wat een geneuzel... Zeker weer komkommertijd
Nou ja, geneuzel.. Een assistent/adviseur die de td van zn eigen werkgever letterlijk een veredelde hoofdscout noemt.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:36:
[...]

Absoluut, dit bevestigt voor mij wel dat Advocaat in ieder geval stopt bij Feyenoord en daarmee denk ik Van Persie ook.
Voor mij bevestigt dit niks, Advocaat is financieel allang onafhankelijk, die kan zich een grote mond permitteren.


En wie wil Feyenoord halen dan, daar zijn ook geen geruchten over..

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sjah schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:51:
[...]

Voor mij bevestigt dit niks, Advocaat is financieel allang onafhankelijk, die kan zich een grote mond permitteren.


En wie wil Feyenoord halen dan, daar zijn ook geen geruchten over..
Je kan nog zo binnen zijn, als je zo tegen de schenen trapt van degenen die de beslissingen maken dan is er maar 1 uitkomst.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 14:17:
[...]

Je kan nog zo binnen zijn, als je zo tegen de schenen trapt van degenen die de beslissingen maken dan is er maar 1 uitkomst.
Ook voor z'n uitspraken zou het toch belachelijk zijn om hem aan te houden als adviseur. Feyenoord is geen stageplek voor trainers. Als een trainer niet op eigen benen kan staan, dan heb je niks te zoeken bij Feyenoord.

Hem als adviseur aanstellen om die 2e plek veilig te stellen, oké, maar weer aanstellen voor een heel seizoen...

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ook dat klopt helemaal, maar tot dit bericht wist je nooit of ze het wellicht toch overwogen. Nu iig niet meer ;)

  • Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ben juist content met zijn uitspraken; Advocaat helpt op deze manier juist om schoon schip te maken..

Ultra 5 250KF / B860M AORUS ELITE / Intel B580 12GB OC


  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:38:
[...]

Nou ja, geneuzel.. Een assistent/adviseur die de td van zn eigen werkgever letterlijk een veredelde hoofdscout noemt.
Zit Advocaat nog steeds bij Feyenoord?
Dan wordt het wel een verhaal ja

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:50

Agent47

I always close my contracts.

Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51
Agent47 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:48:
Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!
Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:

https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html

Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]


Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:

https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html

Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
:o

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:28

Wokschotel

Op 6 wielen

Typhone schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 08:55:
[...]


Mooie docu wel, al heb ik zelf weinig met amateurvoetbal :). Lijkt me overigens volstrekt ontopic btw.
Amateurvoetbal is een van de mooiste dingen die er is, vooral bij een dorpsclub. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald op aardig niveau (toenmalige hoofdklasse) en train nu een jeugdteam. Zou het voor geen goud willen missen, die zaterdagen en zondagen zelf op het veld of langs de lijn.

  • LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]


Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
Serieus joh? Dat is toch gewoon een lichtgewicht met een goed seizoen bij de Eagles voortbordurend op het werk van zijn voorganger? Dat laatste wil je sowieso niet maar dat eerste ook niet lijkt me.

Only fools are enslaved by time and space.


  • loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:51
LoneRanger schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:02:
[...]


Serieus joh? Dat is toch gewoon een lichtgewicht met een goed seizoen bij de Eagles voortbordurend op het werk van zijn voorganger? Dat laatste wil je sowieso niet maar dat eerste ook niet lijkt me.
Belgische trainer dan met een Beglische TD ?Anders zou ik het ook niet weten. Telegraaf schrijft het nu ook, en tja dan is het waar.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52
loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:07:
[...]

Belgische trainer dan met een Beglische TD ?
Waarom? Het is nooit verstandig als een TD of trainer zijn eigen enclave begint. Zo frons ik ook mijn wenkbrauwen bij de Spaanse furie die Jordi binnenhaalt. Als het goed gaat is het leuk maar als het fout gaat moet de hele enclave weer weg.

  • Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 10:50

Agent47

I always close my contracts.

loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]


Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:

https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html

Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
Ik denk die trainer van nec

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.


  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52
Agent47 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:12:
[...]

Ik denk die trainer van nec
Die gooit wel het hele systeem om waar de hele jeugd op is afgestemd. In zijn 343 moeten Bos en Sauer eigenlijk gaan spelen voor dezelfde positie. Dus geen voorstander daarvan.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Dringt nu ook door bij de grote media.

Ze zijn snel aan het schakelen. Dan hopelijk ook snel nieuws over een nieuwe trainer. Denk dat ze al gepolst hebben voordat ze RvP eruit gooiden.

[ Voor 66% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 18:18 ]


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

https://www.nu.nl/voetbal...rainer-van-feyenoord.html

Dat was rap door de nieuwe leiding.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • RogerW
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 26-06 16:19
Arne Slot terug svp! Die is toch op zoek naar een nieuwe baan :)

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Agent47 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:48:
Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!
*O* *O* *O* *O*

  • Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Jammer , nu is het overal op de rit en zitten wij bij Ajax nog met 300 geledingen die allemaal een zegje hebben.

Had rvp nog wel ff willen zien spartelen

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Wow. Ik had verwacht dat RvP ontslagen zou worden, maar niet zo snel.

Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden. Hopelijk geen Belg, het moet idd geen Belgische enclave worden.

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 10:33
Belgische enclave, Spaanse enclave. Het Nederlandse voetbal is echt nergens meer. :+

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Fijn dat ze niet afwachten tot het ook voor komend seizoen weer te laat is. WEl benieuwd wie ze nu gaan halen.

Het lijkt me sterk dat ze v persie eruit gooien als ze niet al een nieuwe optie hebben.

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Megupe schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:24:
Jammer , nu is het overal op de rit en zitten wij bij Ajax nog met 300 geledingen die allemaal een zegje hebben.

Had rvp nog wel ff willen zien spartelen
Hoezo? We hebben alle posities ingevuld qua staf/directie

[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 07-06-2026 18:29 ]


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Hoe is Bakkati trouwens bij Feyenoord gekomen? Omdat hij vriendjes was met RvP? Die denkt ook, Wtf.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
LZ86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:29:
Fijn dat ze niet afwachten tot het ook voor komend seizoen weer te laat is. WEl benieuwd wie ze nu gaan halen.

Het lijkt me sterk dat ze v persie eruit gooien als ze niet al een nieuwe optie hebben.
Ze verwachten dat Dickie er snel uitligt met Curaçao, dan kan ie snel even, met een tussenstop op het eiland voor een afscheidsreceptie, de eerste de beste Cor en Don vlucht nemen naar R'dam en daar weer aanschuiven. Hij liep er toch al rond :o

  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:34:
[...]

Ze verwachten dat Dickie er snel uitligt met Curaçao, dan kan ie snel even, met een tussenstop op het eiland voor een afscheidsreceptie, de eerste de beste Cor en Don vlucht nemen naar R'dam en daar weer aanschuiven. Hij liep er toch al rond :o
Dickie is ook al gewipt. Die heeft zel al aangegeven dat ie niet meer terugkomt. Dus dat is ook opgelost.

  • FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:35

FreakNL

Well do ya punk?

loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]


Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:

https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html

Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
Bij Simonis heb je wel het probleem dat hij niet ontslagen is maar op non-actief is gezet. Nu zal dat voor Feyenoord minder een probleem maar Sparta kwam daar dus niet uit…. En natuurlijk 0 ervaring verder…

Slot lijkt me niet, die zal toch wel iets anders willen nu? Wel een goeie optie.

Er zal ook wel aan Hake gedacht worden ook.

Verder is Maurice Steijn nog vrij. :+

  • 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
FreakNL schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:43:
[...]


Bij Simonis heb je wel het probleem dat hij niet ontslagen is maar op non-actief is gezet. Nu zal dat voor Feyenoord minder een probleem maar Sparta kwam daar dus niet uit…. En natuurlijk 0 ervaring verder…

Slot lijkt me niet, die zal toch wel iets anders willen nu? Wel een goeie optie.

Er zal ook wel aan Hake gedacht worden ook.

Verder is Maurice Steijn nog vrij. :+
Die kreeg een dik salaris bij Wolfsburg met een heel groot gat met het Sparta salaris waarschijnlijk. Bij Feyenoord zal hij hopelijk wel wat meer verdienen

  • Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 26-06 22:55
Ik had geen vertrouwen in aankomende seizoen, nu een stuk meer en weet nog niet eens wie de nieuwe trainer gaat worden.

Pep Guardiola is ook weer beschikbaar toch :+

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Hennie Spijkerman, wat doet die tegenwoordig... [/flauw]


Slot, ik reken daar bepaald niet op. Kan je vd Brom niet losweken..?

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 07-06-2026 19:03 ]


  • Hazewindhond009
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10:17
ph4ge schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:38:
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE

Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.

Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Bedankt. Heftig van dat keepertje.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Ik vond die Oosting wel wat hebben. Maar hij is ook al vrij rap voor de 2e keer ontslagen.

Blijkbaar heb ik net zo'n goede kijk op trainers als Te Kloese.

  • donleone83
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 09:09
Dirkie Kuyt is nog vrij :+

  • Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Arne ook

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Slechtere cijfers dan Priske. Echter was Priske er na 6 maanden al uit en hebben ze v Persie 2 jaar het laten verpesten.

Ongelofelijk blij dat ze ingrijpen. Krijg bijna weer hoop in de club

  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:48
Haha toch knap dat hij het zolang heeft volgehouden. Aan het begin van het seizoen vroeg ik me af wie er eerder uit zou gaan, Heitinga of RvP. Sjonge wat zijn dat op trainersgebied matige trainers zeg :o

XXXVI


  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
LZ86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:24:
Slechtere cijfers dan Priske. Echter was Priske er na 6 maanden al uit en hebben ze v Persie 2 jaar het laten verpesten.

Ongelofelijk blij dat ze ingrijpen. Krijg bijna weer hoop in de club
Ik snap het, zo jammer dit. :+

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 19:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

Hoera! Van Persie weg! 🥳

  • bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:50
ephymerous schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:28:
Haha toch knap dat hij het zolang heeft volgehouden. Aan het begin van het seizoen vroeg ik me af wie er eerder uit zou gaan, Heitinga of RvP. Sjonge wat zijn dat op trainersgebied matige trainers zeg :o
Het zijn beginnende trainers met te weinig vlieguren en dan bij een grote club trainer worden is nooit een succes

Of bijna nooit

  • Maarten_E
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 10:33
Hij gaat wel rigauxreus te werk.

Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.


  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bie100 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:58:
[...]

Het zijn beginnende trainers met te weinig vlieguren en dan bij een grote club trainer worden is nooit een succes

Of bijna nooit
Zeldzaam eigenwijs, dat helpt zeker niet.

Ter vergelijking, Cocu was, toen hij bij PSV debuteerde - naast voorheen aanvoerder, en een modelprof, teamspeler pur sang - zo veel bedachtzamer, minder eigenwijs en zeker ook qua opbouw behoudender, geen doldrieste acties, geen flauwekul, gewoon degelijk.

Van Bronkhorst deed het door zijn veel bescheidener, Cocu-achtige eigenschappen veel beter. Liet zich adviseren, had een goede lichting onder zich.

Van Bommel, weliswaar gezegend met een wijze schoonvader met heel veel voetbalkrediet, was dan weer heel eigenwijs.

En zo zie je dat bepaalde essentiële karakteristieke eigenschappen gewoon tegen je kunnen werken.

Dat zelf niet inzien, is dan ook weer één van die karakteristieke eigenschappen.

[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 07-06-2026 20:12 ]

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 10:50
Ramzzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:04:
[...]

Zeldzaam eigenwijs, dat helpt zeker niet.
Dat is als trainer geen goede eigenschap inderdaad als voetballer dan weer wel topvoetballer dan

  • Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

bie100 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:10:
[...]

Dat is als trainer geen goede eigenschap inderdaad als voetballer dan weer wel topvoetballer dan
Spits vs verdedigend middenvelder(s) / verdedigers.

Zie ook: Van Basten.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan


  • Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.

Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.

  • Typhone
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:06

Typhone

Who Dares Wins

Kansen op een kampioenschap van Feyenoord zijn met >60% gestegen vandaag. Zonde ;)

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Ramzzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:04:
[...]

Zeldzaam eigenwijs, dat helpt zeker niet.

Ter vergelijking, Cocu was, toen hij bij PSV debuteerde - naast voorheen aanvoerder, en een modelprof, teamspeler pur sang - zo veel bedachtzamer, minder eigenwijs en zeker ook qua opbouw behoudender, geen doldrieste acties, geen flauwekul, gewoon degelijk.

Van Bronkhorst deed het door zijn veel bescheidener, Cocu-achtige eigenschappen veel beter. Liet zich adviseren, had een goede lichting onder zich.

Van Bommel, weliswaar gezegend met een wijze schoonvader met heel veel voetbalkrediet, was dan weer heel eigenwijs.

En zo zie je dat bepaalde essentiële karakteristieke eigenschappen gewoon tegen je kunnen werken.

Dat zelf niet inzien, is dan ook weer één van die karakteristieke eigenschappen.
Je kunt onze John ook prima in dat rijtje zetten.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Gonadan schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:10:
[...]

Je kunt onze John ook prima in dat rijtje zetten.
John...Metgod, Lennon, Adams, McEnroe? ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 07-06-2026 21:26 ]


  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
Sjah schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:20:
[...]

John...Metgod, Lennon, Adams, McEnroe?
Van Loen

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:33:
Hoe is Bakkati trouwens bij Feyenoord gekomen? Omdat hij vriendjes was met RvP? Die denkt ook, Wtf.
Dankzij zn verleden bij Ajax natuurlijk :+

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Sjah schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:20:
[...]

John...Metgod, Lennon, Adams, McEnroe? ;)
Boels wordt/is toch gewieberd bij Go Ahead?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Hoop dat Pusic ook op de shortlist staat. Moet toch wel weg te plukken zijn uit de zandbak als ie het sportieve boven het financiële aspect prefereert.

[ Voor 57% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 21:40 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt

  • Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:40:
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
Dat suggereert dat er überhaupt een kern van waarheid in die geruchten zat, ik verwacht dat ze gewoon door blijven schrijven hoor. :P

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8


  • ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 26-06 21:48
toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:40:
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
“Het is maar voetbal” lijkt me hier op z’n plaats. Zou hij het risico willen lopen om door te voetballen? Het lijkt me nu klaar toch?

XXXVI


  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Oliver Glasner (Chrystal Palace) schijnt ook nadrukkelijk in beeld te zijn. Goeie cv.

Leuk, dat speculeren.

https://www.fr12.nl/nieuws/glasner-genoemd-als-potentiele-opvolger-voor-hem-ook-een-mooie-uitdaging

[ Voor 49% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 22:00 ]


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:59:
Oliver Glasner (Chrystal Palace) schijnt ook nadrukkelijk in beeld te zijn. Goeie cv.

Leuk, dat speculeren.

https://www.fr12.nl/nieuws/glasner-genoemd-als-potentiele-opvolger-voor-hem-ook-een-mooie-uitdaging
Waarom zou die in hemelsnaam naar de Eredivisie gaan?

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Champions League is vaak wel een leuk lokkertje toch?

  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:19:
Champions League is vaak wel een leuk lokkertje toch?
Dat kan ie bij andere clubs ongetwijfeld ook krijgen met zijn CV, plus veel met salaris. En o. nou 8 cl wedstrijdjes in te ruilen voor een seizoen lang in een top competitie?
Denk dat ie bij CP al meer verdiende dan ie in de Eredivisie kan krijgen, en dat zal met zijn cv nu niet minder worden.

  • DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Tja. We kunnen niet in zijn hoofd kijken. Maar lijkt mij ook wat hoog gegrepen. Maar met hoog inzetten is niets mis natuurlijk.

  • Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:30:
Tja. We kunnen niet in zijn hoofd kijken. Maar lijkt mij ook wat hoog gegrepen. Maar met hoog inzetten is niets mis natuurlijk.
Nee, maar if you aint got the cards... PL is heel wat meer waard, evenals de concrete flappen die hij nu krijgt.

  • Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:11
Kan weg, loop achter de feiten aan

[ Voor 73% gewijzigd door Harribo op 08-06-2026 08:06 ]


  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:24
Wat is dit nou weer voor logische beslissing bij Feyenoord... Dat zijn we niet gewend.

Zal je zien dat ze nog met een capabele vervanger gaan komen ook :/
offtopic:
@Harribo , daar is het de afgelopen 50 posts al over gegaan ;)

  • Mog
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Mog

Don't worry, Kupo.

toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:10:
[...]

Waarom zou die in hemelsnaam naar de Eredivisie gaan?
Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.

Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL


  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:14:
[...]

Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.
En de laatste Nederlandse club met een Europese prijs.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:14:
[...]

Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.
Ok... Blijf vooral hopen (y)

  • Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 26-06 13:15

Stimulate14

⭐⭐⭐

Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.

Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Of had Dick Advocaat daar een grote rol in?

  • Chrisjuh_15
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 24-06 19:58

Chrisjuh_15

Facta non verba

toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:26:
[...]

Dat kan ie bij andere clubs ongetwijfeld ook krijgen met zijn CV, plus veel met salaris. En o. nou 8 cl wedstrijdjes in te ruilen voor een seizoen lang in een top competitie?
Denk dat ie bij CP al meer verdiende dan ie in de Eredivisie kan krijgen, en dat zal met zijn cv nu niet minder worden.
Kreeg ~4,2 miljoen Pond bij Palace. Dat is normaalgesproken niet op te hoesten voor Feyenoord, maar Slot kreeg in z'n laatste seizoen bij Feyenoord 4 miljoen Euro.

Als hij uberhaupt voor ons zou willen kiezen, moeten Rigaux en Eenhoorn wel een bizar goed sportief plan hebben.

  • Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:39

Quad

Doof

Stimulate14 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:13:
[...]

Of had Dick Advocaat daar een grote rol in?
Ik denk het niet, die is er bovenop gesprongen met bergen aan kritiek aan de nieuwe leiding.

Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd


  • LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:59
Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.

Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.

  • Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-06 12:54

Sagat

Is pappa x2!

LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]

Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
Vind het voor de mens van Persie lullig. Maar sportief is het verklaarbaar en voor mij wenselijk. Lekker bijkomen en (als ie er nog zin in heeft) misschien stapje terugdoen en vlieguren maken bij een kleinere club of ergens assistent zijn, Hij is voor een trainer nog harstikke jong dus nog kasnen genoeg.

10 second ninja DONE


  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-06 13:37
Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:14:
[...]

Vanwege Feyenoord. de club van Johan Cruijff
_O- je hebt mijn maandagochtend gemaakt, bedankt.

  • JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:24
Speculeren over de opvolging van Van Persie is ook interessant. Ik las al de naam van Wouter Vrancken voorbij komen en ook Sebastièn Pocognoli (voormalig LB van AZ). In Nederland is Dick Schreuder een logische naam. Interessante tijden. Feyenoord heeft minder haast met de aanstelling dan Ajax natuurlijk. Die hoeven niet over 4 weken alweer te beginnen aan de voorbereiding.

[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 08-06-2026 10:12 ]


  • JEightyFive
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 24-06 13:37
Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.

Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Laten we eerlijk zijn, dat komt ook vooral door het falen van andere clubs. Normaal gesproken had er "gewoon" een Ajax en/of AZ in die ruimte tussen PSV en Feyenoord gestaan.
Volgens mij is er geen Feyenoorder die hier rouwig om is sinds hij in Europa met die rare opstelling kwam en heel de flow eruit is gegaan. Eerlijk is eerlijk, tot die tijd speelden ze best aardig.

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09:03
LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]

Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik ben hem dankbaar voor 2024/25, als soort crisismanager heeft hij Priske echt uitstekend vervangen, maar dit jaar is er op een aardig begin na letterlijk niets goed gegaan.

  • D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:52
JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:12:
Speculeren over de opvolging van Van Persie is ook interessant. Ik las al de naam van Wouter Vrancken voorbij komen en ook Sebastièn Pocognoli (voormalig LB van AZ). In Nederland is Dick Schreuder een logische naam. Interessante tijden. Feyenoord heeft minder haast met de aanstelling dan Ajax natuurlijk. Die hoeven niet over 4 weken alweer te beginnen aan de voorbereiding.
Pocognoli speelt volgens mij met vijf achterin, bij Gilles was dat met Nieuwkoop dus daar word ik niet blij van.
Dezelfde twijfel heb ik bij Schreuder want dan knip je toch de link met de jeugd weer door die 433 speelt. En ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe je Bos en Sauer in één elftal krijgt bij het systeem van Schreuder.

  • Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 10:29
4-3-3 is idd een vereiste. Ik wil geen Priske scenario. Ik word in iedergeval vrolijk van de namen die genoemd worden. Geen newbies die het vak nog moeten leren.

  • Vld1989
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 09:03
Er moet in ieder geval wel verder worden gekeken dan dat de neus lang is. Van namen als Pascal Jansen, Gio, Paul Simonis en zelfs Dick Schreuder word ik niet zo blij, daarmee ga je echt van de regen in de drup belanden.

Heb er overigens wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, de eerste week van Rigaux geeft de burger moed.
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken