Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:35:
[...]
Dat hangt zeker af van het antwoord van Slot?Ik ga er tenminste vanuit dat men een balletje op zal gooien. Als die ja zegt zijn ze snel klaar met analyseren.
Bijna iedereen dus. Maar wat zegt het, iedereen heeft een prijsGynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.
Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
- Dies Janse
- Don-Angelo Konadu
- Kasper Dolberg
- Oscar Gloukh
- Rayane Bounida
- Steven Berghuis
- Oliver Edvardsen
- Julian Rijkhoff
- Youri Regeer
- Ko Itakura
- Youri Baas
- Josip Sutalo
- Anton Gaaei
- Owen Wijndal
- Tristan Gooijer
- Lucas Rosa
- Ahmetcan Kaplan
- Sivert Mannsverk
- Branco van den Boomen
- Amourricho van Axel Dongen
- Gastón Ávila
Toen ben ik gestopt met lezen. Ik geloof hier helemaal geen zak van.Gynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.
Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
- Dies Janse
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene AjaciedChrisjuh_15 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:16:
[...]
Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.
Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen geldenGonadan schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:24:
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangerstoolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:30:
[...]
Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen gelden
Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangersVan de regen in de drup
met goed brandhout wordt je in nederland met 2 vingers in de neus tweede... dus waarom niet.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangersVan de regen in de drup
Life is what happens while you're busy making other plans
Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:36:
Hadj Moussa heb ik vaak vervloekt. Hij is onvoorspelbaar en dat maakt m gevaarlijk. Echter zijn rendement en defensieve arbeid zijn zwaar onder de maat. Ja, hij kan uit het niets een goal maken (getuige gisteren) maar 99 van de 100 pogingen gaan de parkeerplaats op.
Ik zou m wel inruilen als je er knaken voor krijgt. Geen onmisbare schakel imho
Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.
Yup, áls hij levert is het echt goed.Vld1989 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:
[...]
Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.
Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.
Helaas is ie overall een soort Temu Robben. Een 9 afwisselen met een 1. Hij zakt geregeld door de ondergrens.
Dat is áls het daarbij blijft. Ajax heeft niet meer de middelen van pakweg 8 jaar geleden. Toch uit een ander vaatje tappen qua spelers halen. Grotere kans op brandhout vergeleken met "vroeger"toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:05:
[...]
Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.
Volgens mij gloort er wel licht aan de horizon, er is een jeugdlichting die echt goed is onderweg toch?
Ik ben de laatste die zoiets zal tegenspreken, maar ik ben wel een beetje bang dat zowel Eenhoorn als Slot dat (nu nog) niet kunnen.JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:29:
[...]
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene Ajacied) altijd proberen.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Mooie docu wel, al heb ik zelf weinig met amateurvoetbalph4ge schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:38:
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Valt wel mee toch. Advocaat die z'n vriendje beschermt. Hij kan moeilijk zeggen dat hij ook vind dat RvP er een zooitje van gemaakt heeft.toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:
Gaat alweer lekker bij Feyenoord
https://www.vi.nl/nieuws/...x-tijdens-persconferentie
Advocaat lult uit zijn nek. Ja, de trainer is belangrijk maar uiteindelijk bepalen TD en AD of die trainer mag blijven zitten en Eenhoorn en Rigaux zouden geen knip voor de neus waard zijn als ze een trainer met dit spel en dit puntenaantal blind zouden laten zitten.toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:
Gaat alweer lekker bij Feyenoord
https://www.vi.nl/nieuws/...x-tijdens-persconferentie
Wat een geneuzel... Zeker weer komkommertijdtoolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 12:33:
Gaat alweer lekker bij Feyenoord
https://www.vi.nl/nieuws/...x-tijdens-persconferentie
Absoluut, dit bevestigt voor mij wel dat Advocaat in ieder geval stopt bij Feyenoord en daarmee denk ik Van Persie ook.D-e-n schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:31:
[...]
Advocaat lult uit zijn nek. Ja, de trainer is belangrijk maar uiteindelijk bepalen TD en AD of die trainer mag blijven zitten en Eenhoorn en Rigaux zouden geen knip voor de neus waard zijn als ze een trainer met dit spel en dit puntenaantal blind zouden laten zitten.
Voor mij bevestigt dit niks, Advocaat is financieel allang onafhankelijk, die kan zich een grote mond permitteren.toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:36:
[...]
Absoluut, dit bevestigt voor mij wel dat Advocaat in ieder geval stopt bij Feyenoord en daarmee denk ik Van Persie ook.
En wie wil Feyenoord halen dan, daar zijn ook geen geruchten over..
Je kan nog zo binnen zijn, als je zo tegen de schenen trapt van degenen die de beslissingen maken dan is er maar 1 uitkomst.Sjah schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:51:
[...]
Voor mij bevestigt dit niks, Advocaat is financieel allang onafhankelijk, die kan zich een grote mond permitteren.
En wie wil Feyenoord halen dan, daar zijn ook geen geruchten over..
Ook voor z'n uitspraken zou het toch belachelijk zijn om hem aan te houden als adviseur. Feyenoord is geen stageplek voor trainers. Als een trainer niet op eigen benen kan staan, dan heb je niks te zoeken bij Feyenoord.toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 14:17:
[...]
Je kan nog zo binnen zijn, als je zo tegen de schenen trapt van degenen die de beslissingen maken dan is er maar 1 uitkomst.
Hem als adviseur aanstellen om die 2e plek veilig te stellen, oké, maar weer aanstellen voor een heel seizoen...
Ook dat klopt helemaal, maar tot dit bericht wist je nooit of ze het wellicht toch overwogen. Nu iig niet meer
Ben juist content met zijn uitspraken; Advocaat helpt op deze manier juist om schoon schip te maken..
Ultra 5 250KF / B860M AORUS ELITE / Intel B580 12GB OC
Zit Advocaat nog steeds bij Feyenoord?toolkist schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 13:38:
[...]
Nou ja, geneuzel.. Een assistent/adviseur die de td van zn eigen werkgever letterlijk een veredelde hoofdscout noemt.
Dan wordt het wel een verhaal ja
Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:Agent47 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:48:
Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!
https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html
Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]
Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:
https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html
Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Amateurvoetbal is een van de mooiste dingen die er is, vooral bij een dorpsclub. Ik heb zelf jarenlang gevoetbald op aardig niveau (toenmalige hoofdklasse) en train nu een jeugdteam. Zou het voor geen goud willen missen, die zaterdagen en zondagen zelf op het veld of langs de lijn.Typhone schreef op zaterdag 6 juni 2026 @ 08:55:
[...]
Mooie docu wel, al heb ik zelf weinig met amateurvoetbal. Lijkt me overigens volstrekt ontopic btw.
Serieus joh? Dat is toch gewoon een lichtgewicht met een goed seizoen bij de Eagles voortbordurend op het werk van zijn voorganger? Dat laatste wil je sowieso niet maar dat eerste ook niet lijkt me.loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]
Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
Only fools are enslaved by time and space.
Belgische trainer dan met een Beglische TD ?Anders zou ik het ook niet weten. Telegraaf schrijft het nu ook, en tja dan is het waar.LoneRanger schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:02:
[...]
Serieus joh? Dat is toch gewoon een lichtgewicht met een goed seizoen bij de Eagles voortbordurend op het werk van zijn voorganger? Dat laatste wil je sowieso niet maar dat eerste ook niet lijkt me.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Waarom? Het is nooit verstandig als een TD of trainer zijn eigen enclave begint. Zo frons ik ook mijn wenkbrauwen bij de Spaanse furie die Jordi binnenhaalt. Als het goed gaat is het leuk maar als het fout gaat moet de hele enclave weer weg.
Ik denk die trainer van necloekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]
Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:
https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html
Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Die gooit wel het hele systeem om waar de hele jeugd op is afgestemd. In zijn 343 moeten Bos en Sauer eigenlijk gaan spelen voor dezelfde positie. Dus geen voorstander daarvan.
Dringt nu ook door bij de grote media.
Ze zijn snel aan het schakelen. Dan hopelijk ook snel nieuws over een nieuwe trainer. Denk dat ze al gepolst hebben voordat ze RvP eruit gooiden.
Ze zijn snel aan het schakelen. Dan hopelijk ook snel nieuws over een nieuwe trainer. Denk dat ze al gepolst hebben voordat ze RvP eruit gooiden.
[ Voor 66% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 18:18 ]
Arne Slot terug svp! Die is toch op zoek naar een nieuwe baan
Agent47 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:48:
Van persie ontslagen! Oh wat een held die nieuwe TD en AD!
Jammer , nu is het overal op de rit en zitten wij bij Ajax nog met 300 geledingen die allemaal een zegje hebben.
Had rvp nog wel ff willen zien spartelen
Had rvp nog wel ff willen zien spartelen
Wow. Ik had verwacht dat RvP ontslagen zou worden, maar niet zo snel.
Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden. Hopelijk geen Belg, het moet idd geen Belgische enclave worden.
Ben benieuwd wie de opvolger gaat worden. Hopelijk geen Belg, het moet idd geen Belgische enclave worden.
Belgische enclave, Spaanse enclave. Het Nederlandse voetbal is echt nergens meer.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Fijn dat ze niet afwachten tot het ook voor komend seizoen weer te laat is. WEl benieuwd wie ze nu gaan halen.
Het lijkt me sterk dat ze v persie eruit gooien als ze niet al een nieuwe optie hebben.
Het lijkt me sterk dat ze v persie eruit gooien als ze niet al een nieuwe optie hebben.
Hoezo? We hebben alle posities ingevuld qua staf/directieMegupe schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:24:
Jammer , nu is het overal op de rit en zitten wij bij Ajax nog met 300 geledingen die allemaal een zegje hebben.
Had rvp nog wel ff willen zien spartelen
[ Voor 3% gewijzigd door 418O2 op 07-06-2026 18:29 ]
Hoe is Bakkati trouwens bij Feyenoord gekomen? Omdat hij vriendjes was met RvP? Die denkt ook, Wtf.
Ze verwachten dat Dickie er snel uitligt met Curaçao, dan kan ie snel even, met een tussenstop op het eiland voor een afscheidsreceptie, de eerste de beste Cor en Don vlucht nemen naar R'dam en daar weer aanschuiven. Hij liep er toch al rondLZ86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:29:
Fijn dat ze niet afwachten tot het ook voor komend seizoen weer te laat is. WEl benieuwd wie ze nu gaan halen.
Het lijkt me sterk dat ze v persie eruit gooien als ze niet al een nieuwe optie hebben.
Dickie is ook al gewipt. Die heeft zel al aangegeven dat ie niet meer terugkomt. Dus dat is ook opgelost.DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:34:
[...]
Ze verwachten dat Dickie er snel uitligt met Curaçao, dan kan ie snel even, met een tussenstop op het eiland voor een afscheidsreceptie, de eerste de beste Cor en Don vlucht nemen naar R'dam en daar weer aanschuiven. Hij liep er toch al rond
Bij Simonis heb je wel het probleem dat hij niet ontslagen is maar op non-actief is gezet. Nu zal dat voor Feyenoord minder een probleem maar Sparta kwam daar dus niet uit…. En natuurlijk 0 ervaring verder…loekf2 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 17:54:
[...]
Zie nog niets bij de dode bomen media, wel:
https://www.voetbalprimeu...per-direct-op-straat.html
Zal wel kloppen, wie gaan ze dan als trainer binnenhalen. Simonis zit nog thuis, na Wolfsburg.
Slot lijkt me niet, die zal toch wel iets anders willen nu? Wel een goeie optie.
Er zal ook wel aan Hake gedacht worden ook.
Verder is Maurice Steijn nog vrij.
Die kreeg een dik salaris bij Wolfsburg met een heel groot gat met het Sparta salaris waarschijnlijk. Bij Feyenoord zal hij hopelijk wel wat meer verdienenFreakNL schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:43:
[...]
Bij Simonis heb je wel het probleem dat hij niet ontslagen is maar op non-actief is gezet. Nu zal dat voor Feyenoord minder een probleem maar Sparta kwam daar dus niet uit…. En natuurlijk 0 ervaring verder…
Slot lijkt me niet, die zal toch wel iets anders willen nu? Wel een goeie optie.
Er zal ook wel aan Hake gedacht worden ook.
Verder is Maurice Steijn nog vrij.
Ik had geen vertrouwen in aankomende seizoen, nu een stuk meer en weet nog niet eens wie de nieuwe trainer gaat worden.
Pep Guardiola is ook weer beschikbaar toch
Pep Guardiola is ook weer beschikbaar toch
Hennie Spijkerman, wat doet die tegenwoordig... [/flauw]
Slot, ik reken daar bepaald niet op. Kan je vd Brom niet losweken..?
Slot, ik reken daar bepaald niet op. Kan je vd Brom niet losweken..?
[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 07-06-2026 19:03 ]
Bedankt. Heftig van dat keepertje.ph4ge schreef op vrijdag 5 juni 2026 @ 22:38:
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Ik vond die Oosting wel wat hebben. Maar hij is ook al vrij rap voor de 2e keer ontslagen.
Blijkbaar heb ik net zo'n goede kijk op trainers als Te Kloese.
Blijkbaar heb ik net zo'n goede kijk op trainers als Te Kloese.
Arne ook
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Slechtere cijfers dan Priske. Echter was Priske er na 6 maanden al uit en hebben ze v Persie 2 jaar het laten verpesten.
Ongelofelijk blij dat ze ingrijpen. Krijg bijna weer hoop in de club
Ongelofelijk blij dat ze ingrijpen. Krijg bijna weer hoop in de club
Haha toch knap dat hij het zolang heeft volgehouden. Aan het begin van het seizoen vroeg ik me af wie er eerder uit zou gaan, Heitinga of RvP. Sjonge wat zijn dat op trainersgebied matige trainers zeg
XXXVI
Ik snap het, zo jammer dit.LZ86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:24:
Slechtere cijfers dan Priske. Echter was Priske er na 6 maanden al uit en hebben ze v Persie 2 jaar het laten verpesten.
Ongelofelijk blij dat ze ingrijpen. Krijg bijna weer hoop in de club
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoera! Van Persie weg! 🥳
Het zijn beginnende trainers met te weinig vlieguren en dan bij een grote club trainer worden is nooit een succesephymerous schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:28:
Haha toch knap dat hij het zolang heeft volgehouden. Aan het begin van het seizoen vroeg ik me af wie er eerder uit zou gaan, Heitinga of RvP. Sjonge wat zijn dat op trainersgebied matige trainers zeg
Of bijna nooit
Hij gaat wel rigauxreus te werk.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Zeldzaam eigenwijs, dat helpt zeker niet.bie100 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 19:58:
[...]
Het zijn beginnende trainers met te weinig vlieguren en dan bij een grote club trainer worden is nooit een succes
Of bijna nooit
Ter vergelijking, Cocu was, toen hij bij PSV debuteerde - naast voorheen aanvoerder, en een modelprof, teamspeler pur sang - zo veel bedachtzamer, minder eigenwijs en zeker ook qua opbouw behoudender, geen doldrieste acties, geen flauwekul, gewoon degelijk.
Van Bronkhorst deed het door zijn veel bescheidener, Cocu-achtige eigenschappen veel beter. Liet zich adviseren, had een goede lichting onder zich.
Van Bommel, weliswaar gezegend met een wijze schoonvader met heel veel voetbalkrediet, was dan weer heel eigenwijs.
En zo zie je dat bepaalde essentiële karakteristieke eigenschappen gewoon tegen je kunnen werken.
Dat zelf niet inzien, is dan ook weer één van die karakteristieke eigenschappen.
[ Voor 10% gewijzigd door Ramzzz op 07-06-2026 20:12 ]
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Dat is als trainer geen goede eigenschap inderdaad als voetballer dan weer wel topvoetballer dan
Spits vs verdedigend middenvelder(s) / verdedigers.bie100 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:10:
[...]
Dat is als trainer geen goede eigenschap inderdaad als voetballer dan weer wel topvoetballer dan
Zie ook: Van Basten.
"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.
Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Kansen op een kampioenschap van Feyenoord zijn met >60% gestegen vandaag. Zonde
Je kunt onze John ook prima in dat rijtje zetten.Ramzzz schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:04:
[...]
Zeldzaam eigenwijs, dat helpt zeker niet.
Ter vergelijking, Cocu was, toen hij bij PSV debuteerde - naast voorheen aanvoerder, en een modelprof, teamspeler pur sang - zo veel bedachtzamer, minder eigenwijs en zeker ook qua opbouw behoudender, geen doldrieste acties, geen flauwekul, gewoon degelijk.
Van Bronkhorst deed het door zijn veel bescheidener, Cocu-achtige eigenschappen veel beter. Liet zich adviseren, had een goede lichting onder zich.
Van Bommel, weliswaar gezegend met een wijze schoonvader met heel veel voetbalkrediet, was dan weer heel eigenwijs.
En zo zie je dat bepaalde essentiële karakteristieke eigenschappen gewoon tegen je kunnen werken.
Dat zelf niet inzien, is dan ook weer één van die karakteristieke eigenschappen.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
John...Metgod, Lennon, Adams, McEnroe?Gonadan schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:10:
[...]
Je kunt onze John ook prima in dat rijtje zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door Sjah op 07-06-2026 21:26 ]
Dankzij zn verleden bij Ajax natuurlijkRussel88 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 18:33:
Hoe is Bakkati trouwens bij Feyenoord gekomen? Omdat hij vriendjes was met RvP? Die denkt ook, Wtf.
Hoop dat Pusic ook op de shortlist staat. Moet toch wel weg te plukken zijn uit de zandbak als ie het sportieve boven het financiële aspect prefereert.
[ Voor 57% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 21:40 ]
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
Dat suggereert dat er überhaupt een kern van waarheid in die geruchten zat, ik verwacht dat ze gewoon door blijven schrijven hoor.toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:40:
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
“Het is maar voetbal” lijkt me hier op z’n plaats. Zou hij het risico willen lopen om door te voetballen? Het lijkt me nu klaar toch?toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:40:
Einde van de geruchten over Eriksen naar Ajax (voor zover die er waren) gok ik zo. Is vandaag weer plat gegaan tijdens een wedstrijd, wel weer bij bewustzijn.
Mag toch hopen (voor hemzelf) dat ie nu verstandig is en stopt
XXXVI
Oliver Glasner (Chrystal Palace) schijnt ook nadrukkelijk in beeld te zijn. Goeie cv.
Leuk, dat speculeren.
https://www.fr12.nl/nieuws/glasner-genoemd-als-potentiele-opvolger-voor-hem-ook-een-mooie-uitdaging
Leuk, dat speculeren.
https://www.fr12.nl/nieuws/glasner-genoemd-als-potentiele-opvolger-voor-hem-ook-een-mooie-uitdaging
[ Voor 49% gewijzigd door DutchOwnage op 07-06-2026 22:00 ]
Waarom zou die in hemelsnaam naar de Eredivisie gaan?DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 21:59:
Oliver Glasner (Chrystal Palace) schijnt ook nadrukkelijk in beeld te zijn. Goeie cv.
Leuk, dat speculeren.
https://www.fr12.nl/nieuws/glasner-genoemd-als-potentiele-opvolger-voor-hem-ook-een-mooie-uitdaging
Dat kan ie bij andere clubs ongetwijfeld ook krijgen met zijn CV, plus veel met salaris. En o. nou 8 cl wedstrijdjes in te ruilen voor een seizoen lang in een top competitie?DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:19:
Champions League is vaak wel een leuk lokkertje toch?
Denk dat ie bij CP al meer verdiende dan ie in de Eredivisie kan krijgen, en dat zal met zijn cv nu niet minder worden.
Tja. We kunnen niet in zijn hoofd kijken. Maar lijkt mij ook wat hoog gegrepen. Maar met hoog inzetten is niets mis natuurlijk.
Nee, maar if you aint got the cards... PL is heel wat meer waard, evenals de concrete flappen die hij nu krijgt.DutchOwnage schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:30:
Tja. We kunnen niet in zijn hoofd kijken. Maar lijkt mij ook wat hoog gegrepen. Maar met hoog inzetten is niets mis natuurlijk.
Kan weg, loop achter de feiten aan
[ Voor 73% gewijzigd door Harribo op 08-06-2026 08:06 ]
Wat is dit nou weer voor logische beslissing bij Feyenoord... Dat zijn we niet gewend.
Zal je zien dat ze nog met een capabele vervanger gaan komen ook
Zal je zien dat ze nog met een capabele vervanger gaan komen ook
offtopic:
@Harribo , daar is het de afgelopen 50 posts al over gegaan ;)
@Harribo , daar is het de afgelopen 50 posts al over gegaan ;)
Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:10:
[...]
Waarom zou die in hemelsnaam naar de Eredivisie gaan?
Steam: RanoNL • Switch: SW-7213-3040-4357 • PlayStation: AmanoNL • XBOX: RanoNL
En de laatste Nederlandse club met een Europese prijs.Mog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:14:
[...]
Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Ok... Blijf vooral hopenMog schreef op maandag 8 juni 2026 @ 08:14:
[...]
Vanwege Feyenoord. CL winnaars, EL winnaars, de club van Johan Cruijff en Willem van Hanegem.
Of had Dick Advocaat daar een grote rol in?Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.
Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Kreeg ~4,2 miljoen Pond bij Palace. Dat is normaalgesproken niet op te hoesten voor Feyenoord, maar Slot kreeg in z'n laatste seizoen bij Feyenoord 4 miljoen Euro.toolkist schreef op zondag 7 juni 2026 @ 22:26:
[...]
Dat kan ie bij andere clubs ongetwijfeld ook krijgen met zijn CV, plus veel met salaris. En o. nou 8 cl wedstrijdjes in te ruilen voor een seizoen lang in een top competitie?
Denk dat ie bij CP al meer verdiende dan ie in de Eredivisie kan krijgen, en dat zal met zijn cv nu niet minder worden.
Als hij uberhaupt voor ons zou willen kiezen, moeten Rigaux en Eenhoorn wel een bizar goed sportief plan hebben.
Ik denk het niet, die is er bovenop gesprongen met bergen aan kritiek aan de nieuwe leiding.Stimulate14 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:13:
[...]
Of had Dick Advocaat daar een grote rol in?
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.
Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Vind het voor de mens van Persie lullig. Maar sportief is het verklaarbaar en voor mij wenselijk. Lekker bijkomen en (als ie er nog zin in heeft) misschien stapje terugdoen en vlieguren maken bij een kleinere club of ergens assistent zijn, Hij is voor een trainer nog harstikke jong dus nog kasnen genoeg.LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]
Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
10 second ninja DONE
Speculeren over de opvolging van Van Persie is ook interessant. Ik las al de naam van Wouter Vrancken voorbij komen en ook Sebastièn Pocognoli (voormalig LB van AZ). In Nederland is Dick Schreuder een logische naam. Interessante tijden. Feyenoord heeft minder haast met de aanstelling dan Ajax natuurlijk. Die hoeven niet over 4 weken alweer te beginnen aan de voorbereiding.
[ Voor 4% gewijzigd door JanW op 08-06-2026 10:12 ]
Laten we eerlijk zijn, dat komt ook vooral door het falen van andere clubs. Normaal gesproken had er "gewoon" een Ajax en/of AZ in die ruimte tussen PSV en Feyenoord gestaan.Lekkerboeie86 schreef op zondag 7 juni 2026 @ 20:28:
Wow ik lees nu pas het bericht rond Robin van Persie. Wat een enorme mokerslag moet dat voor hem zijn. Ik denk dat dit de juiste beslissing is, maar ik vind het tegelijk wel een lastig om te zien. Toch tweede geworden en CL binnen gesleept in een lastig seizoen.
Benieuwd wie deze klus dan moet gaan doen.
Volgens mij is er geen Feyenoorder die hier rouwig om is sinds hij in Europa met die rare opstelling kwam en heel de flow eruit is gegaan. Eerlijk is eerlijk, tot die tijd speelden ze best aardig.
Inderdaad, helemaal mee eens. Ik ben hem dankbaar voor 2024/25, als soort crisismanager heeft hij Priske echt uitstekend vervangen, maar dit jaar is er op een aardig begin na letterlijk niets goed gegaan.LZ86 schreef op maandag 8 juni 2026 @ 09:44:
[...]
Het seizoen was vooral lastig dóór Robin v Persie. Dus tja. Totaal begrijpelijk. Voor die 2e plek (bij gratie dat de rest nóg slechter was) had ie ook externe hulp nodig van ome Dick.
Pocognoli speelt volgens mij met vijf achterin, bij Gilles was dat met Nieuwkoop dus daar word ik niet blij van.JanW schreef op maandag 8 juni 2026 @ 10:12:
Speculeren over de opvolging van Van Persie is ook interessant. Ik las al de naam van Wouter Vrancken voorbij komen en ook Sebastièn Pocognoli (voormalig LB van AZ). In Nederland is Dick Schreuder een logische naam. Interessante tijden. Feyenoord heeft minder haast met de aanstelling dan Ajax natuurlijk. Die hoeven niet over 4 weken alweer te beginnen aan de voorbereiding.
Dezelfde twijfel heb ik bij Schreuder want dan knip je toch de link met de jeugd weer door die 433 speelt. En ik zou bijvoorbeeld niet weten hoe je Bos en Sauer in één elftal krijgt bij het systeem van Schreuder.
4-3-3 is idd een vereiste. Ik wil geen Priske scenario. Ik word in iedergeval vrolijk van de namen die genoemd worden. Geen newbies die het vak nog moeten leren.
Er moet in ieder geval wel verder worden gekeken dan dat de neus lang is. Van namen als Pascal Jansen, Gio, Paul Simonis en zelfs Dick Schreuder word ik niet zo blij, daarmee ga je echt van de regen in de drup belanden.
Heb er overigens wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, de eerste week van Rigaux geeft de burger moed.
Heb er overigens wel vertrouwen in dat dat goed gaat komen, de eerste week van Rigaux geeft de burger moed.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/r0S7IrbLugkX4vqnsLSHXV5k.jpg?f=fotoalbum_large)