Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:35:
[...]
Dat hangt zeker af van het antwoord van Slot?Ik ga er tenminste vanuit dat men een balletje op zal gooien. Als die ja zegt zijn ze snel klaar met analyseren.
Bijna iedereen dus. Maar wat zegt het, iedereen heeft een prijsGynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.
Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
- Dies Janse
- Don-Angelo Konadu
- Kasper Dolberg
- Oscar Gloukh
- Rayane Bounida
- Steven Berghuis
- Oliver Edvardsen
- Julian Rijkhoff
- Youri Regeer
- Ko Itakura
- Youri Baas
- Josip Sutalo
- Anton Gaaei
- Owen Wijndal
- Tristan Gooijer
- Lucas Rosa
- Ahmetcan Kaplan
- Sivert Mannsverk
- Branco van den Boomen
- Amourricho van Axel Dongen
- Gastón Ávila
Toen ben ik gestopt met lezen. Ik geloof hier helemaal geen zak van.Gynnad schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:15:
De volgende spelers zouden bij een goed bod weg mogen volgens Theo Jansen. Waarbij ik verwacht dat voor sommige spelers alleen mogen gaan bij een forse transfersom. Bounida verbaast mij wel dat hij op de lijst staat., ligt nog tot 2028 vast dus is ook niet dat hij komend seizoen uit zijn contract loopt.
Alle Ajax-spelers volgens Janssen op TransferRoom:
- Dies Janse
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene AjaciedChrisjuh_15 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:16:
[...]
Eenhoorn en Slot gaan niet zo lekker meer sinds AZ. Bovendien is het echt een utopie te denken dat Slot het ook maar overweegt.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.
Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen geldenGonadan schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:24:
Volgens mij is er wel gesuggereerd dat bij het juiste bod niemand écht onmisbaar is en Ajax niet de luxe heeft om heel erg kieskeurig te gaan doen. Maar dat staat los van een of andere 'lijst'.
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangerstoolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:30:
[...]
Dat zou toch op z'n minst dan ook voor Klaassen gelden
Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangersVan de regen in de drup
met goed brandhout wordt je in nederland met 2 vingers in de neus tweede... dus waarom niet.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:59:
[...]
Zal je zien dat ze al het brandhout weten te lozen en dan vervolgens met Blind en v/d Beek aankomen als vervangersVan de regen in de drup
Life is what happens while you're busy making other plans
Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.LZ86 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 13:36:
Hadj Moussa heb ik vaak vervloekt. Hij is onvoorspelbaar en dat maakt m gevaarlijk. Echter zijn rendement en defensieve arbeid zijn zwaar onder de maat. Ja, hij kan uit het niets een goal maken (getuige gisteren) maar 99 van de 100 pogingen gaan de parkeerplaats op.
Ik zou m wel inruilen als je er knaken voor krijgt. Geen onmisbare schakel imho
Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.
Yup, áls hij levert is het echt goed.Vld1989 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:11:
[...]
Voor het type speler dat hij is vind ik z'n defensieve arbeid juist wel in orde als ik eerlijk ben.
Verder op zich wel met je eens, maar die momenten waarop hij wel levert zijn echt wel uniek en exceptioneel. Dat soort kwaliteiten hebben maar heel weinig spelers en ik denk dat je dat echt enorm gaat missen.
Het is jammer dat hij niet zo snel is en inderdaad ook nog wel eens oogkleppen op heeft waardoor z'n rendement (met name op het gebied van assists) niet zo hoog is als wat het kan zijn, maar als hij dat allebei wel zou hebben zou hij bij wijze van spreken in de basis staan bij Real Madrid en nooit bij Feyenoord gespeeld hebben.
Helaas is ie overall een soort Temu Robben. Een 9 afwisselen met een 1. Hij zakt geregeld door de ondergrens.
Dat is áls het daarbij blijft. Ajax heeft niet meer de middelen van pakweg 8 jaar geleden. Toch uit een ander vaatje tappen qua spelers halen. Grotere kans op brandhout vergeleken met "vroeger"toolkist schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 15:05:
[...]
Als er 10 stukken brandhout verkocht worden om er anderhalf voor terug te halen, worden we er per saldo toch beter op.
Volgens mij gloort er wel licht aan de horizon, er is een jeugdlichting die echt goed is onderweg toch?
Ik ben de laatste die zoiets zal tegenspreken, maar ik ben wel een beetje bang dat zowel Eenhoorn als Slot dat (nu nog) niet kunnen.JEightyFive schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 14:29:
[...]
Ik zie het ook niet snel gebeuren maar als je de kans hebt moet je het imo (en ik ben nota bene Ajacied) altijd proberen.
Eenhoorn moet toch ook snappen dat als je van AZ naar Ajax, Feyenoord of PSV kan men die kans pakt. Zij het met een tussenpoos maar uiteindelijk heeft hij zelf ook die stap gezet. Wees een grote vent en zet je over het verleden heen.
YouTube: Dit is Poortugaal | HELE DOCUMENTAIRE
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
Voordat het WK begint en daarna de grote jongens van de Eredivisie weer alle aandacht opeisen, wilde ik voor de echte liefhebbers deze documentaire delen over het historische seizoen van onze lokale FC. 20 minuten over de schoonheid, passie en menselijke kant van het amateurvoetbal.
Volgens mij mag dit technisch gezien in dit topic, aangezien het om een Nederlandse club gaat. Mocht dat anders zijn, dan hoor ik het vanzelf van de mods.
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
:strip_exif()/f/image/r0S7IrbLugkX4vqnsLSHXV5k.jpg?f=fotoalbum_large)