Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik zie trouwens dat Brandt voor drie jaar getekend heeft, dat is ook wel lekker zeg.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Kan me voorstellen dat er wel een of andere clausule in zit in zijn voordeel.Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:41:
Ik zie trouwens dat Brandt voor drie jaar getekend heeft, dat is ook wel lekker zeg.
Rasoptimist ben je ook hè?toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:42:
[...]
Kan me voorstellen dat er wel een of andere clausule in zit in zijn voordeel.
Ik ben al blij dat het niet weer een jaar is of zelfs minder zoals een Zinchenko of Tomiyasu.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ah PSG schijnt voor Godts te gaan, zou daarom Brandt nu ineens geregeld zijn?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Werd al gespeculeerd dat die kerel waarmee die in Porto gezien was van PSG was...Terranova schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:01:
Nou Godts naar PSG dus, lekker dan...
Zoals vanouds maken mensen zich weer zorgen om veel met weinig financiële kennis. Salarishuishouding of beter gezegd spelerskosten vs salarispost zijn niet hetzelfde maar maken boekhoudkundig veel verschil.
Stel Sutalo wordt gekocht in 2025 voor €20 miljoen en tekent voor 4 jaar met 5 miljoen salaris per jaar dan kost hij geen 5 miljoen per jaar maar richting de 11 miljoen per jaar. Onder de post afschrijvingen komt nog eens 20/4 = 5 miljoen per jaar te staan direct aan die ene speler te relateren maar op de balans onvindbaar bij de salarissen. Tel daar nog wat extra Ajax gerelateerde lasten bij op en je ziet al snel wat je vrijmaakt. Daarbij is het salaris van een speler niet vast maar voorzien van vele extra’s waarbij tekengeld ook een aparte rol speelt.
Alle geactiveerde CL-clausules vorig jaar zijn grotendeels weg met dus veel meer verlichting op de balans tot gevolg en daardoor ruimte voor dat wat we nu gebeurt.
Dus @418O2 geen zorgen nog het gaat de goede kant op. Sportief hopelijk ook nog
Stel Sutalo wordt gekocht in 2025 voor €20 miljoen en tekent voor 4 jaar met 5 miljoen salaris per jaar dan kost hij geen 5 miljoen per jaar maar richting de 11 miljoen per jaar. Onder de post afschrijvingen komt nog eens 20/4 = 5 miljoen per jaar te staan direct aan die ene speler te relateren maar op de balans onvindbaar bij de salarissen. Tel daar nog wat extra Ajax gerelateerde lasten bij op en je ziet al snel wat je vrijmaakt. Daarbij is het salaris van een speler niet vast maar voorzien van vele extra’s waarbij tekengeld ook een aparte rol speelt.
Alle geactiveerde CL-clausules vorig jaar zijn grotendeels weg met dus veel meer verlichting op de balans tot gevolg en daardoor ruimte voor dat wat we nu gebeurt.
Hoop het niet, Gloukh en Brandt zijn bede beter in de as.Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:02:
Ah PSG schijnt voor Godts te gaan, zou daarom Brandt nu ineens geregeld zijn?
Yup, nouja PSG heeft veeld geld en Godts een lang contract. Dus inzetten op 100 miljoen mag welKist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:03:
[...]
Werd al gespeculeerd dat die kerel waarmee die in Porto gezien was van PSG was...
Ik weet hoe het werkt, lees keurig alle vi Pro artikelen. We hebben nu alleen wel gewoon veel spelers en ook redelijk wat spelers die echt niet voor 1.5 miljoen kaal salaris spelen. En we hebben 4 spitsen en 4 linker centrale verdedigers...Typhone schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:03:
Zoals vanouds maken mensen zich weer zorgen om veel met weinig financiële kennis. Salarishuishouding of beter gezegd spelerskosten vs salarispost zijn niet hetzelfde maar maken boekhoudkundig veel verschil.
Ik kan er gewoon nog steeds niet bij dat een speler als Brandt naar Ajax komt
Als ze 170m voor Barcola vragen dan mag Ajax best wat meer dan 40m vangen ja (al zou ik dat al prima vinden)Terranova schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:04:
[...]
Yup, nouja PSG heeft veeld geld en Godts een lang contract. Dus inzetten op 100 miljoen mag wel
Ga er maar vanuit dat de komende weken die aantallen gaan afnemen. Denk dat er bijvoorbeeld genoeg speelt rondom spelers als Dolberg, Sutalo en Gaaei.418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:09:En we hebben 4 spitsen en 4 linker centrale verdedigers...
Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.
Veel te weinig. Mag hopen dat ze bedoelen 60 miljoen direct en 25 als PSG kampioen wordt oidKist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:35:
Ajax wil volgens VI 60 miljoen voor Godts.
Ik zeg minimaal €60 miljoen en dan gelijk Noah Adedeji-Sternberg van KRC Genk halen.
Die gozer heeft toch 0 rendement?Barfman schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:38:
Ik zeg minimaal €60 miljoen en dan gelijk Noah Adedeji-Sternberg van KRC Genk halen.
Zouden ze nog wel een linksbuiten halen dan?Barfman schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:38:
Gloukh, Brandts, Bounida, lijkt me toch wel genoeg. Wat mij betreft zijn er in ieder geval andere prioriteiten.
Denk het ook wel, maar zolang ze er zijn ontvangen ze salarisHan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 23:33:
[...]
Ga er maar vanuit dat de komende weken die aantallen gaan afnemen. Denk dat er bijvoorbeeld genoeg speelt rondom spelers als Dolberg, Sutalo en Gaaei.
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken