[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:46
Nou Twente nog 2 te gaan.

• DutchOwnage
En nu nog maar 1 te gaan.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

2-2 8)7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• nagynl
  • Laatst online: 01:43
Belgen hadden op het wk genoeg aan 3 minuten, kan Twente een Belgietje doen?

• DutchOwnage
Ze hebben wel vol het initiatief nu hoor.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:15
4 min maar extra..? Hoe dan?!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Twente volhard wel in keusloze ballen tot het eind ....

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en ondanks de 2-2 mogen zich diep schamen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:24:
en ondanks de 2-2 mogen zich diep schamen.
Gelukkig hebben ze vd Brom en Weghorst nog :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-08 15:15
Dat zo’n Daan Rots ook basis staat na jarenlange wanprestaties zegt eigenlijk genoeg over de professionaliteit bij Twente. Zo’n Taha brengt in 20 minuten meer dreiging dan Rots in een paar seizoenen.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-08 14:11
Han schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:27:
[...]

Gelukkig hebben ze vd Brom en Weghorst nog :P
Weghorst vind ik nog niet zo slecht voor Twente maar vd Brom.... Kerel je laat die 2 prutsers op het middenveld veel te lang staan.
Nah ja het is ook knus en gezellig in de Conference League

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:56

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:39:
[...]

Weghorst vind ik nog niet zo slecht voor Twente maar vd Brom.... Kerel je laat die 2 prutsers op het middenveld veel te lang staan.
Nah ja het is ook knus en gezellig in de Conference League
Dat was het nadeel dat Twente ineens goed ging einde vorig seizoen, liefst hadden ze die prutser geloosd maar dat werd nu een vreemd verhaal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43
Voor het Nederlandse voetbal is het wel beter dat Twente Conference League speelt. Grotere kans dat ze punten binnen sprokkelen.

Verwijderd

Russel88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 03:55:
Voor het Nederlandse voetbal is het wel beter dat Twente Conference League speelt. Grotere kans dat ze punten binnen sprokkelen.
Minder wedstrijden. Minder bonuspunten. In de Conference League heb je geen automatisch geplaatste teams voor de League fase. Alle potentiele winnaars zitten ook in de laatste voorronde waar Twente een ongeplaatste status voor zal hebben.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 03:55:
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het voor het NL voetbal veel beter als teams tegen zwaardere tegenstand spelen in Europa.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:24
toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:25:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik vind het voor het NL voetbal veel beter als teams tegen zwaardere tegenstand spelen in Europa.
Als je een Hongaarse B-club niet kan verslaan in de voorrondes, hoor je eigenlijk helemaal niet thuis in een Europees toernooi als Nederlandse club.

Als je club eenmaal wel in een toernooi zit, dan liever spelen tegen echt serieuze clubs. Hoe groter, hoe beter. Dan maar met 13-2 verliezen, na een goede pot voetbal.

Voor Ajax hoop ik op een verzameling Engelse clubs, aangezien die de laatste tien jaar elke keer Ajax uit een toernooi hebben gevoetbald en er dus nog een rekeningetje openstaat. Helaas is dat nog niet voor dit seizoen, want ze zitten niet in de CL of EL.

• Typhone
  • Laatst online: 23:02

Typhone

Who Dares Wins

Ik vrees voor het einde van het seizoen van Gloukh. Hij heeft gisteren na een wedstrijd tegen VV Balletje Balkan opeens grootspraak van de bovenste plank. Nog net geen vingertje voor de mond à la Mika Godts circa een jaar geleden.

Ga nu eerst maar eens een stijgende lijn laten zien (daar heb ik op zich wel vertrouwen in als hij op zijn eigen positie mag spelen) alvorens je met grote termen gaat lopen smijten in de media.

Want ik zie de krantenkoppen na PSV alweer voor me:

"Ajax mist het gif"
"Niet goed in de afronding"
"Harder voor elkaar vechten"

Enz enz. En dan hebben de heren meestal heel wat minder babbels.

• Agent47
  • Registratie: December 2012

Agent47

I always close my contracts.

Feyenoord heeft zich ook gemeld voor Geertruida inmiddels. Wat een soap

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44

Vos

AFCA

Agent47 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:09:
Je verwacht het niet hè :+

:>

• toolkist
  • Niet online
Dat kan alleen maar voor huur (of voor de vorm) zijn, no way dat Feyenoord richting de 20m gaat betalen voor hem.

• Harribo
Uit de Sofascore app
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/82GsVEtcQKzbWHtEqB7XKtfcLO4=/x800/filters:strip_exif()/f/image/UyonYmNl0F03jkMvudDu2mcv.png?f=fotoalbum_large
Toch wel goede speler die Wijndal _O- _O-

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:41:
[...]

Dat was het nadeel dat Twente ineens goed ging einde vorig seizoen, liefst hadden ze die prutser geloosd maar dat werd nu een vreemd verhaal.
Maar hij had toch maar een contract tot het einde van het seizoen, dan kun je toch gewoon met hem om de tafel zitten en zeggen dat ondanks het aardige seizoen je toch opzoek gaat naar een andere trainer? Het verhaal is dan toch prima, nieuwe TD, nieuwe visie, nieuwe trainer. Hij was zelf mss ook weggegaan als er een grotere club dan Twente kwam vanwege zijn "succes". Best wel amateuristisch.

Only fools are enslaved by time and space.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:44

Vos

AFCA

Harribo schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:31:
Uit de Sofascore app
[Afbeelding]
Nu moet er toch wel interesse komen! Slimme zet ;)

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:34
Tja, omdat PSV wéér een oud Feyenoorder wil halen en wij Read denk ik toch kwijt gaan raken...

AS Roma wil Read nu ook hebben en bieden meer dat Nottingham. En natuurlijk is Read geinteresseerd.... Sukkel.

Daar gaat de zoveelste Feyenoorder die veel te vroeg en te jong aan het grote geld ruikt en op de bank gaat belanden. Volgend jaar verhuurd worden aan een degradatielub wegens tegenvallende prestaties en daarna horen we er niks meer van.

Zorg eerst eens voor een stabiel jaar. Die gasten hebben totaal geen zelfkennis. En dan ook nog dat kutRoma. Die willen zeker weer in 5 termijnen betalen. Dan zou ik eerder nog voor iets minder aan die Engelsen verkopen omdat die meestal dat geld gewoon op tafel gooien

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:08:
[...]

Tja, omdat PSV wéér een oud Feyenoorder wil halen en wij Read denk ik toch kwijt gaan raken...

AS Roma wil Read nu ook hebben en bieden meer dat Nottingham. En natuurlijk is Read geinteresseerd.... Sukkel.

Daar gaat de zoveelste Feyenoorder die veel te vroeg en te jong aan het grote geld ruikt en op de bank gaat belanden. Volgend jaar verhuurd worden aan een degradatielub wegens tegenvallende prestaties en daarna horen we er niks meer van.

Zorg eerst eens voor een stabiel jaar. Die gasten hebben totaal geen zelfkennis. En dan ook nog dat kutRoma. Die willen zeker weer in 5 termijnen betalen. Dan zou ik eerder nog voor iets minder aan die Engelsen verkopen omdat die meestal dat geld gewoon op tafel gooien
Moet het van psv ook maar zien hoor. PSV vindt 18 miljoen voor sano teveel. Leipzig wilt 20 miljoen zien volgens mij.

Geertruida is al 26. Ik denk toch dat ik liever een jonger iemand zie voor minder geld.

Roma alleen zal al 5 miljoen meer moeten betalen voor het feit dat het Roma is :P

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 28-08 16:39
Uit de Sofascore app
[Afbeelding]
Aanvallend was het best goed wat hij liet zien, maar verdedigend blijft het drama. Grootste kans (los van de goal) kwam voort uit Wijndal die weer geen benul had van waar zn tegenstander liep.

• LZ86
Agent47 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:15:
[...]

Moet het van psv ook maar zien hoor. PSV vindt 18 miljoen voor sano teveel. Leipzig wilt 20 miljoen zien volgens mij.

Geertruida is al 26. Ik denk toch dat ik liever een jonger iemand zie voor minder geld.

Roma alleen zal al 5 miljoen meer moeten betalen voor het feit dat het Roma is :P
Read zal ergens ook wel balen. In de winter nog Bayern en City. Nu van die net niets clubs.

Die blessure heeft de echt goede clubs wel afgeschrikt.

• Agent47

Agent47

LZ86 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 10:19:
[...]

Read zal ergens ook wel balen. In de winter nog Bayern en City. Nu van die net niets clubs.

Die blessure heeft de echt goede clubs wel afgeschrikt.
Gratis opgepikt van Volendam. Toch minimaal 25 miljoen. Mooi man.

VVF is uitgekocht. Kunnen we eindelijk nieuwe toiletten en warme kroketten regelen :+

• LZ86
Ja, ik snap prima dat het nu bouwen is en dat er enorme stappen gemaakt zijn de afgelopen jaren in de organisatie. VvF weg en stadion in eigen beheer is echt een gigantische stap en geeft vertrouwen voor de toekomst.

Zou alleen zo graag hebben dat we dit ook sportief doen. Had de hoop dat we dit met Slot gingen zien. Maar toen ging DtK gek doen en ons weer terug bij af gebracht. We hebben nu een selectie met best wat potentie die je op gerichte plekken nog iets kan versterken om echt mee te doen. Als je al je sterkhouders vervolgens gaat verkopen dat ga je weer strijden om plek 2.

Ajax lijkt minder slecht dan afgelopen jaren, dus daar heb je waarschijnlijk nu wel weer een keer concurrentie van.

• Gonadan

Gonadan

Uit de Sofascore app
[Afbeelding]
Dit zijn ook gewoon zijn wedstrijden. Verdedigen hoeft bijna niet dus je kunt heerlijk uit je positie om mee te helpen aanvallen. Hij speelde gisteren dan ook best oke.

Overigens lijkt hij ook wel beter te gedijen met een duidelijke trainer en strategie nu, maar ik blijf mijn hart vasthouden wanneer er een daadwerkelijk gevaarlijke buitenspeler en/of back aan zijn kant staat. Godts en Wijndal die samen een gevaarlijke flank moeten neutraliseren, zie je het voor je? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Stimulate14
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-08 14:18

Stimulate14

⭐⭐⭐

Als Fabio dingen gaat schrijven zal het wel waar zijn, Ter Stegen zaterdag in Amsterdam.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Stimulate14 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:05:
Als Fabio dingen gaat schrijven zal het wel waar zijn, Ter Stegen zaterdag in Amsterdam.
Er schijnt dan een evenement op de grachten te zijn. :+

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Niet zo zuur. Komt gewoon net tekort maar heeft wel veel goede wedstrijden gespeeld. Denk dat hij nog wel een leuke carrière voor zich heeft

• Agent47

Agent47

Heel veel mensen die voor Ajax zijn waren toch enthousiast over hem? Snap het niet meer.

• Gonadan

Gonadan

418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:57:
[...]

Niet zo zuur. Komt gewoon net tekort maar heeft wel veel goede wedstrijden gespeeld. Denk dat hij nog wel een leuke carrière voor zich heeft
Ik ben het eigenlijk wel met @toolkist eens. Het is een sympathieke jongen en ik wens hem alle goeds maar hij komt wel iets meer dan 'net' tekort als je kijkt naar welk niveau we heen willen.
Vasthouden aan dit soort twijfelgevallen staat symbool voor het blijven hangen in de malaise en maar niet verder komen.

Dat hij nu eieren voor zijn geld kiest onderschrijft dat er eindelijk daadwerkelijk door geselecteerd wordt en dat het niveau te hoog gaat worden. Dat maakt het zeker een mooie dag. :)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 11:57:
[...]

Net? Heel, heel HEEL ruim te kort.
Dit is iemand die zich bij Excelsior niet in de basis kon spelen. Het zegt alles over het niveau van Ajax dat ie bij ons wel speeltijd kreeg.

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:28:
[...]

Heel veel mensen die voor Ajax zijn waren toch enthousiast over hem? Snap het niet meer.
Geen idee, ik ken ze niet (anders dan enkelen hier op het forum).

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:02
toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:09:
[...]

Geen idee, ik ken ze niet (anders dan enkelen hier op het forum).
Helaas was mijn vriendin wel over hem te spreken. Ik heb hem bij vlagen inderdaad wel eens goed zien spelen. Maar nooit een wedstrijd lang. En ook vaak gepaard met (dom) balverlies. In ruil voor 3 miljoen is wat mij betreft een goede deal voor Ajax.

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:30
Kian is nu 23 jaar, als hij 25 jaar is en wat kilo's spieren erbij gekweekt heeft ben ik heel benieuwd wat hij dan kan. Hij heeft alvast een goede techniek en veel loopvermogen.

Rijnders was ook een laatbloeier. Ik zeg niet dat Kian evenveel potentie heeft als Rijnders, maar ik ben echt benieuwd waar en hoe die zal spelen op zijn 25/26e.

Het is in ieder geval een harde werker, jammer dat hij bij Ajax niet meekan op het middenveld. Maar ja, de concurrentie in en vanuit de jeugd is moordend.

• Gonadan

Gonadan

En wellicht wordt hij in Italië minder afgerekend op zijn laconieke houding en meer naar het positieve gekeken zoals het aanvallende spel.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 14:16:
En wellicht wordt hij in Italië minder afgerekend op zijn laconieke houding en meer naar het positieve gekeken zoals het aanvallende spel.
Lijkt me eerder het tegenovergestelde

• Gonadan

Gonadan

toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:09:
[...]

Lijkt me eerder het tegenovergestelde
Waarom denk je dat? In Italië hoeven aanvallende spelers niet zoveel te werken toch? ;)

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 15:56:
[...]

Waarom denk je dat? In Italië hoeven aanvallende spelers niet zoveel te werken toch? ;)
Iedereen moet helpen verdedigen in Italie, hoogstens de top spits niet. Fitz Jim gaat echt die status niet krijgen

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 29-08 16:43
Trishul schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:57:
Kian is nu 23 jaar, als hij 25 jaar is en wat kilo's spieren erbij gekweekt heeft ben ik heel benieuwd wat hij dan kan. Hij heeft alvast een goede techniek en veel loopvermogen.

Rijnders was ook een laatbloeier. Ik zeg niet dat Kian evenveel potentie heeft als Rijnders, maar ik ben echt benieuwd waar en hoe die zal spelen op zijn 25/26e.

Het is in ieder geval een harde werker, jammer dat hij bij Ajax niet meekan op het middenveld. Maar ja, de concurrentie in en vanuit de jeugd is moordend.
Nico Rijnders bedoel je?

Ow denk Reijnders :)

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 13:21
Typhone schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 11:41:
[...]

Wat deel jij opeens foto's waar mijn ogen pijn van doen ;)
Hehe, veel plezier gewenst achteraf nog.

Geen zorgen mensen, @ElPaco kent mij :)
Vandaag de dames, is gratis dus je zou zelfs al het moois met eigen ogen kunnen aanschouwen. Nog even genieten van hoe het stadion nu is, voordat er 50k+ mensen in kunnen.

WoT stats

• ElPaco
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 29-08 13:21
Qu3st schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 12:22:
[...]
spoiler:
Kan dat niet in een spoiler met een tag erboven NSFW oid, dit is niet veilig om te zien :9
Kan je niet tegen de beste grasmat van de eredivisie? :D

WoT stats

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015

Qu3st

ElPaco schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 18:09:
[...]

Kan je niet tegen de beste grasmat van de eredivisie? :D
Dat gras is zeker mooi, als Boeren kan je niet anders heel goed gras hebben :9

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:52
uit het niets... Ajax meldt de komst van Julian Brandt :o

https://www.ajax.nl/club/pers/persberichten/ajax-contracteert-julian-brandt/

[ Voor 59% gewijzigd door JanW op 31-07-2026 20:33 ]

• Megupe
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 00:02

• Trishul
Dit is wel een grote verrassing, helemaal uit het niets. Speelde vorig seizoen nog bij Dortmund. Nu contract bij Ajax tot 2029.

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 22:46
Wel mooi om te zien dat geen enkele transfer journalist al een Here we go! Achtige post had over Brandt. Heeft Jordi mooi dat gat gedicht. Nu hopen dat de jonge jongens wel hun speelminuten blijven krijgen.

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Niet online
Ik denk dat het een erg goede versterking is. Best indrukwekkend om hem binnen te halen! Gefeliciteerd

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:49
Poe! Wat een mooie transfer :9

XXXVI

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:52
Ik verwacht dat de jongens die nu in de voorbereiding zich laten zien, zoals Abdalla en Ouazane wel hun minuten blijven krijgen. Maar hoe goed kan dat zijn om dat te doen terwijl spelers als Brandt, Gloukh, Godts en in mindere mate Berghuis de spelers zijn die voor je staan. Daar kan je echt wel wat van leren. Hopen dat het gewoon gaat lopen, dan krijgen dat soort jonge gasten wel de kans. Als het minder loopt zal een coach toch snel geneigd zijn om te kiezen voor de ervaren krachten.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Had zijn naam wel gehoord, maar de andere geïnteresseerden waren financieel interessanter. Klaassen kan dan minder gaan spelen

[ Voor 16% gewijzigd door 418O2 op 31-07-2026 20:46 ]

• Gonadan

Gonadan

Pooltje maken wanneer deze zijn kruisband af scheurt? :+

Maar mooie transfer. Klaassen mag zweten en Gloukh zal ook echt aan de bak moeten. In principe kan iedereen gewoon spelen en het geeft je wat keuzevrijheid.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Harribo
Trishul schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:40:
Dit is wel een grote verrassing, helemaal uit het niets. Speelde vorig seizoen nog bij Dortmund. Nu contract bij Ajax tot 2029.
Dat is zeker een verrassing, hele goede speler. Goed binnen geharkt

• ph4ge
  • Laatst online: 23:18
Trishul schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:40:
Dat Ajax een aanbieding heeft gedaan is wel in het nieuws geweest.

Mooie naam, ben benieuwd wat hij in de Eredivisie kan laten zien. Middenveld met Klaassen, Berghuis en Brandt?

Krijg een beetje Feyenoord 2007 vibes.

[ Voor 5% gewijzigd door ph4ge op 31-07-2026 20:56 ]

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Hij heeft ook op de flanken gespeeld. Dat geeft wel wat extra vrijheid

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
ph4ge schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:53:
[...]

Mooie naam, ben benieuwd wat hij in de Eredivisie kan laten zien. Middenveld met Klaassen, Berghuis en Brandt?
We gaan toch geen veteranenvoetbal spelen? Bovendien zit hier geen 6 tussen.

• Gonadan

Gonadan

[...]

Grapjas. :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
JanW schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:46:
Ik verwacht dat de jongens die nu in de voorbereiding zich laten zien, zoals Abdalla en Ouazane wel hun minuten blijven krijgen. Maar hoe goed kan dat zijn om dat te doen terwijl spelers als Brandt, Gloukh, Godts en in mindere mate Berghuis de spelers zijn die voor je staan. Daar kan je echt wel wat van leren. Hopen dat het gewoon gaat lopen, dan krijgen dat soort jonge gasten wel de kans. Als het minder loopt zal een coach toch snel geneigd zijn om te kiezen voor de ervaren krachten.
Tja elk seizoen leert weer als je Eredivisie, Beker en Europees speelt er altijd kansen zijn om te spelen. Er zijn altijd spelers die rust nodig hebben, klachten hebben of zelfs geblesseerd zijn.

• ph4ge
Blind erbij als controleur? ;)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:48
[...]

Krijg een beetje Feyenoord 2007 vibes.
Ik denk Gloukh/Klaassen, Alvarez (of een andere 6) en Brandt

Of het kan toch zo maar gebeuren dat Blind op de 6 positie gaat spelen..?

[ Voor 9% gewijzigd door Gynnad op 31-07-2026 20:59 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Miki
Hey dat is bijzonder. Ik meen uit een item van VI te hebben opgemaakt dat zijn vader was gespot in Engeland en dat Julian zelf had aangegeven om graag een keer in de PL te willen spelen. Dat hij nu toch voor Amsterdam kiest had ik even niet zien aankomen, zeker als je ook beseft dat Ajax maar Conference League gaat spelen.

Jordi is samen met Michel wel serieus erop gebrand om er een goed seizoen van te maken. Gaat een soort Girona 2.0 worden met al die aankopen en huurconstructies. Ik hoop alleen niet dat het ook zo gaat eindigen als na een heel gaaf top seizoen al die goede voetballers weer vertrekken.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Miki schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 20:58:
Hey dat is bijzonder. Ik meen uit een item van VI te hebben opgemaakt dat zijn vader was gespot in Engeland en dat Julian zelf had aangegeven om graag een keer in de PL te willen spelen. Dat hij nu toch voor Amsterdam kiest had ik even niet zien aankomen, zeker als je ook beseft dat Ajax maar Conference League gaat spelen.

Jordi is samen met Michel wel serieus erop gebrand om er een goed seizoen van te maken. Gaat een soort Girona 2.0 worden al die aankopen en huurconstructies. Ik hoop alleen niet dat het ook zo gaat eindigen als na een heel gaaf top seizoen al die goede voetballers weer vertrekken.
Leeds was heel serieus inderdaad

• mavaros
We gaan de goede kant op en dat werd hoog tijd ook.

Hup Ajax!

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23:30
Wat statistieken van Brandt: inde laatste 11 seizoenen bij Leverkusen en Dortmund, elk seizoen minimaal 30 wedstrijden in de Bundesliga gespeeld, 54 doelpunten.

Blessuregevoelig is hij in ieder geval tot nu toe niet.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Godts is in Porto gespot. Althans, zo lijkt het

[ Voor 32% gewijzigd door 418O2 op 31-07-2026 21:05 ]

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik vraag me vooral af uit welke pot geld dit komt. Ik dacht te hebben begrepen dat er wat administratief is geschoven om toekomstige baten naar voren te halen. Hoog spel wel. Maar goed, ik weet het fijne er niet van.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

• mavaros
418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:04:
Dat kan ook gewoon een bedevaart zijn.

• Agent47

Agent47

Hele dikke transfer hoor voor Ajax!

vraag me wel af hoe ze al die salarissen kunnen betalen

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

mavaros schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:06:
[...]

Naar Sint Farioli met zijn zak met geld?

• Gynnad
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06:48
418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:04:
Schijnt Godts helemaal niet te zijn van wat ik hoor/las.

En zie Porto ook niet direct 30+ miljoen neerleggen voor Godts?

[ Voor 14% gewijzigd door Gynnad op 31-07-2026 21:13 ]

"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"

• Trishul
Dit is een transfervrije speler. Dat betekent dan dat Ajax waarschijnlijk tekengeld betaald aan Brandt en natuurlijk in ieder geval het salaris.

En Amsterdam - Dortmund is ook weer niet zo'n grote afstand, dat kan ook meegespeeld hebben.

Ik verwacht dan met het aantrekken van deze speler, dat een van de volgende spelers zal vertrekken: Gloukh/Bounida/Ouazane. Ik vermoed die eerste.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gynnad schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:10:
[...]

Ik heb geen idee. Copium is een ding...

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Trishul schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:10:
Dit is een transfervrije speler. Dat betekent dan dat Ajax waarschijnlijk tekengeld betaald aan Brandt en natuurlijk in ieder geval het salaris.

En Amsterdam - Dortmund is ook weer niet zo'n grote afstand, dat kan ook meegespeeld hebben.

Ik verwacht dan met het aantrekken van deze speler, dat een van de volgende spelers zal vertrekken: Gloukh/Bounida/Ouazane. Ik vermoed die eerste.
Hij kan ook op de flanken, geeft wel een hoop keuzevrijheid

• Trishul
mavaros schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:06:
[...]

Porto is niet bepaald een Mekka :+

• Kist
418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:09:
[...]

Naar Sint Farioli met zijn zak met geld?
Zou wel gek zijn. Godts gaf van de week aan juist bezig te zijn met de stappen te willen zetten om in de top te komen. Dit zou een stap opzij zijn.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Kist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:12:
[...]

Zou wel gek zijn. Godts gaf van de week aan juist bezig te zijn met de stappen te willen zetten om in de top te komen. Dit zou een stap opzij zijn.
Conference league of Champions League ....

• Miki

Met alle respect Ouazane is wel een talent maar pas 17 jaar oud. Laat hem gewoon zijn minuten maken achter bijvoorbeeld een Brandt als de wedstrijden zijn gespeeld of gebruik hem voor de beker in de eerste ronden.
Bounida heeft daarnaast ook nog niet echt kunnen overtuigen afgelopen seizoen en zal ook gewoon eerst moeten rijpen. Beide spelers zou je misschien wel een jaar moeten stallen bij een Eredivisie subtopper om te zien of ze echt definitief door kunnen breken.

Gloukh kan daarbij ook gewoon bankzitter worden en vaste wissel worden voor Brandt. Dan heb je gewoon ook een bredere selectie en ben je niet meteen alles kwijt als je Brandt moet wisselen.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gloukh en Brandt kunnen ook linksbuiten. Godts kan ook niet alles spelen

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Gynnad schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:10:
[...]

En zie Porto ook niet direct 30+ miljoen neerleggen voor Godts?
Ze hebben wel eens 20-30 miljoen uitgegeven voor een speler dus het zou kunnen.

Maar ik denk dat Godts die stap eerder overslaat.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

dutchgio schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:35:
[...]

Ze hebben wel eens 20-30 miljoen uitgegeven voor een speler dus het zou kunnen.

Maar ik denk dat Godts die stap eerder overslaat.
Daar gaat hij echt niet voor weg denk ik

• Gonadan

Gonadan

Bounida.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Dan verwacht ik eerder dat Berghuis naar de zandbak verkast om nog even zijn zakken te vullen.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Gonadan

Gonadan

Tjonge, feitelijk Fitz-Jim ingeruild voor Brandt dit weekend. Heb het wel eens slechter gezien.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Gonadan

Gonadan

Han schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:45:
Dan verwacht ik eerder dat Berghuis naar de zandbak verkast om nog even zijn zakken te vullen.
Denk het niet. Volgend mijn vind hij het veel te leuk dat er nu weer wat serieus gebeurt.
Berghuis is geen verkeerde jongen, hij is alleen zelf niet echt iemand die de boel op sleeptouw kan nemen.

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• D-e-n
  • Laatst online: 22:25
FirePuma142 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:06:
Ik vraag me vooral af uit welke pot geld dit komt. Ik dacht te hebben begrepen dat er wat administratief is geschoven om toekomstige baten naar voren te halen. Hoog spel wel. Maar goed, ik weet het fijne er niet van.
Doet me denken aan de acties van TD Bosz destijds bij Feyenoord. En als Feyenoorder hoop ik op dezelfde uitkomst want dit voelt een beetje als valsspelen

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

D-e-n schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:00:
[...]

Doet me denken aan de acties van TD Bosz destijds bij Feyenoord. En als Feyenoorder hoop ik op dezelfde uitkomst want dit voelt een beetje als valsspelen
Ajax is een beursgenoteerd bedrijf en heeft wel een serieuze Raad van Toezicht, dus echt heel veel stuntwerk is niet mogelijk

• Gonadan

Gonadan

Heej de afgunst begint al te komen, we zijn dus echt op de weg terug? :D

Zeiss Distagon 21 f/2.8

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:17:
Heej de afgunst begint al te komen, we zijn dus echt op de weg terug? :D
De selectiegrootte en het salarishuis vind ik ook wel spannend worden

• toolkist
  • Niet online
Gonadan schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:49:
Tjonge, feitelijk Fitz-Jim ingeruild voor Brandt dit weekend. Heb het wel eens slechter gezien.
Ik ga ook een keer een rondje fietsen vanavond, komen ze meteen met Brandt als beloning. gvdgvdgvd moet ik overmorgen (morgen concert savatage) weer gaan fietsen

• Kist
418O2 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:27:
[...]

De selectiegrootte en het salarishuis vind ik ook wel spannend worden
Salarishuis zal wel meevallen. Er is echt veel salaris gesaneerd. We weten ook niet wat er nog op uitgaand gebied staat te gebeuren. Er zijn wel geruchten rond oa Sutalo, Bounida en Gaeei.

Er is nog steeds een RvC die de boel qua kosten in de gaten moeten houden.

• toolkist
  • Niet online
FirePuma142 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:06:
Van wat ik eerder gelezen heb hebben ze wat transfersommen die gespreid aan Ajax betaald zouden worden versneld laten uitkeren. Soort van factoring dus. Weinig spannends.

• Typhone
  • Laatst online: 23:02

Typhone

Who Dares Wins

toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:30:
[...]

Ik ga ook een keer een rondje fietsen vanavond, komen ze meteen met Brandt als beloning. gvdgvdgvd moet ik overmorgen (morgen concert savatage) weer gaan fietsen
Vanaf jouw woonplaats naar Tilburg? :P

Dan mag Alvarez ook wel terugkomen. Als het passend blok erachter maar heel blijft.
Ik ben niet per definitie fan van Blind maar ik zie Ajax opbouwen voetballen en dat terwijl Baas geblesseerd is momenteel. Sutalo kan mooi zijn biezen pakken.

[ Voor 28% gewijzigd door Typhone op 31-07-2026 22:34 ]

• Kist
toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:32:
[...]

Van wat ik eerder gelezen heb hebben ze wat transfersommen die gespreid aan Ajax betaald zouden worden versneld laten uitkeren. Soort van factoring dus. Weinig spannends.
Dat is speculatie van Verweij die overal is overgenomen.

Daarbij is dat eerder uit laten betalen geen oplossing qua salarissen. Dat kan je alleen sneller cash opleveren als je bijvoorbeeld 10 miljoen extra nodig hebt om Ounahi naast Brandt op het middenveld te zetten. Of Geertruida op de plek van Rosa ofzo.

• toolkist
  • Niet online
Typhone schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:33:
[...]

Vanaf jouw woonplaats naar Tilburg? :P

Dan mag Alvarez ook wel terugkomen. Als het passend blok erachter maar heel blijft.
Ik ben niet per definitie fan van Blind maar ik zie Ajax opbouwen voetballen en dat terwijl Baas geblesseerd is momenteel. Sutalo kan mooi zijn biezen pakken.
Ik heb 2 passagiers mee die kan ik het niet aan doen om van Oss naar Tilburg op de pakkedrager/stang te gaan zitten. Los van dat mn fietsje dan begint te klagen.

Dus sorry dat we Gaaei niet inruilen voor Hakimi morgen, mijn schuld O-)

• toolkist
  • Niet online
Kist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 22:34:
[...]

Dat is speculatie van Verweij die overal is overgenomen.

Daarbij is dat eerder uit laten betalen geen oplossing qua salarissen. Dat kan je alleen sneller cash opleveren als je bijvoorbeeld 10 miljoen extra nodig hebt om Ounahi naast Brandt op het middenveld te zetten. Of Geertruida op de plek van Rosa ofzo.
Dat is het absoluut wel als je cash nodig hebt om die salarissen te betalen ;)
Dan kan dit een gunstigere oplossing zijn dan een kredietfaciliteit benutten.
Pagina: 1 ... 18 ... 59 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken