[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 17 18 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:52
Nou Twente nog 2 te gaan.

• DutchOwnage
En nu nog maar 1 te gaan.

• HanG-BuiK-ZwijN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02:10

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

2-2 8)7

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• nagynl
  • Nu online
Belgen hadden op het wk genoeg aan 3 minuten, kan Twente een Belgietje doen?

• DutchOwnage
Ze hebben wel vol het initiatief nu hoor.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:20
4 min maar extra..? Hoe dan?!

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

Twente volhard wel in keusloze ballen tot het eind ....

http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!

• HanG-BuiK-ZwijN

HanG-BuiK-ZwijN

Oolong's Fanclub member

en ondanks de 2-2 mogen zich diep schamen.

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:24:
en ondanks de 2-2 mogen zich diep schamen.
Gelukkig hebben ze vd Brom en Weghorst nog :P

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Jeroenvde89
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 00:20
Dat zo’n Daan Rots ook basis staat na jarenlange wanprestaties zegt eigenlijk genoeg over de professionaliteit bij Twente. Zo’n Taha brengt in 20 minuten meer dreiging dan Rots in een paar seizoenen.

Apple MacBook Air '25 | Apple iPhone 17 Pro | Apple AirPods Pro | Apple Watch Series 10 | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08:50
Han schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:27:
[...]

Gelukkig hebben ze vd Brom en Weghorst nog :P
Weghorst vind ik nog niet zo slecht voor Twente maar vd Brom.... Kerel je laat die 2 prutsers op het middenveld veel te lang staan.
Nah ja het is ook knus en gezellig in de Conference League

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:01

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Harribo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 22:39:
[...]

Weghorst vind ik nog niet zo slecht voor Twente maar vd Brom.... Kerel je laat die 2 prutsers op het middenveld veel te lang staan.
Nah ja het is ook knus en gezellig in de Conference League
Dat was het nadeel dat Twente ineens goed ging einde vorig seizoen, liefst hadden ze die prutser geloosd maar dat werd nu een vreemd verhaal.

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• Russel88
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07:40
Voor het Nederlandse voetbal is het wel beter dat Twente Conference League speelt. Grotere kans dat ze punten binnen sprokkelen.

• TimLelieveldt
  • Registratie: Juli 2026
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 03:55:
Voor het Nederlandse voetbal is het wel beter dat Twente Conference League speelt. Grotere kans dat ze punten binnen sprokkelen.
Minder wedstrijden. Minder bonuspunten. In de Conference League heb je geen automatisch geplaatste teams voor de League fase. Alle potentiele winnaars zitten ook in de laatste voorronde waar Twente een ongeplaatste status voor zal hebben.

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Russel88 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 03:55:
Ben ik het niet mee eens. Ik vind het voor het NL voetbal veel beter als teams tegen zwaardere tegenstand spelen in Europa.

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:15
toolkist schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 07:25:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Ik vind het voor het NL voetbal veel beter als teams tegen zwaardere tegenstand spelen in Europa.
Als je een Hongaarse B-club niet kan verslaan in de voorrondes, hoor je eigenlijk helemaal niet thuis in een Europees toernooi als Nederlandse club.

Als je club eenmaal wel in een toernooi zit, dan liever spelen tegen echt serieuze clubs. Hoe groter, hoe beter. Dan maar met 13-2 verliezen, na een goede pot voetbal.

Voor Ajax hoop ik op een verzameling Engelse clubs, aangezien die de laatste tien jaar elke keer Ajax uit een toernooi hebben gevoetbald en er dus nog een rekeningetje openstaat. Helaas is dat nog niet voor dit seizoen, want ze zitten niet in de CL of EL.

• Typhone
  • Laatst online: 09:07

Typhone

Who Dares Wins

Ik vrees voor het einde van het seizoen van Gloukh. Hij heeft gisteren na een wedstrijd tegen VV Balletje Balkan opeens grootspraak van de bovenste plank. Nog net geen vingertje voor de mond à la Mika Godts circa een jaar geleden.

Ga nu eerst maar eens een stijgende lijn laten zien (daar heb ik op zich wel vertrouwen in als hij op zijn eigen positie mag spelen) alvorens je met grote termen gaat lopen smijten in de media.

Want ik zie de krantenkoppen na PSV alweer voor me:

"Ajax mist het gif"
"Niet goed in de afronding"
"Harder voor elkaar vechten"

Enz enz. En dan hebben de heren meestal heel wat minder babbels.

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 09:09

Agent47

I always close my contracts.

Feyenoord heeft zich ook gemeld voor Geertruida inmiddels. Wat een soap

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:11

Vos

AFCA

Agent47 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:09:
Je verwacht het niet hè :+

:>

• toolkist
  • Niet online
Agent47 schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 09:09:
Dat kan alleen maar voor huur (of voor de vorm) zijn, no way dat Feyenoord richting de 20m gaat betalen voor hem.
Pagina: 1 ... 17 18 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken