[Voetbal] Nationale clubs seizoen 2026/2027 Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 14 15 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:22

Agent47

I always close my contracts.

LZ86 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:40:
[...]

Tja, hij moet brandhout lozen. We hadden een belachelijk grote selectie met dito salarishuis. Als ie de net nietjes (want dat is Sauer wel gebleken, ook veel geblesseerd daarbij) dan voor een leuke prijs kan slijten had ik het ook gedaan. Overvolle selectie, heeft het niet gebracht, blessuregevoelig. 15 miljoen + bonussen. Doorverkooppercentage. Prima deal denk ik.

Ook fijn dat ie voet bij stuk houdt voor Read. Nottingham mag dokken of opdonderen. Wellicht rendeert die Borges beter met een nieuwe trainer. De oefenwedstrijden speelde Feyenoord best goed verder.

Ik vind dat die TD tot nu het wel ok doet. Geen hoogvliegende stunts nog, maar rustig opbouwen (al mag er op de vleugels en backs echt wel wat bij)
Nottingham krijgt dat bedrag al een tv gelden. Waarom zou een Steur meer opleveren dan Read?

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:10
toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:03:
[...]

Als DTK daadwerkelijk beloofd heeft dat ie deze zomer weg zou kunnen bij een bod van 25m, dan kan ik me wel voorstellen dat ie nu niet blij is als Feyenoord ineens vasthoudt aan 30+.
Je maakt die afspraak toch met de directie van Feyenoord, niet met de prive persoon DTK.
Tja, dat soort shit zou toch op papier moeten staan als het daadwerkelijk is afgesproken? Uberdom als dat niet zo is. Dan kan je als opvolgende directie toch niet zomaar alles geloven wat zaakwaarnemers zeggen?

• LZ86
Mania-92 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:43:
[...]

Het was de beste linksbuiten die we hadden. Diarra en sliti kun je echt de competitie niet mee aanvangen. Nou was Sauer geblesseerd dus die had wss de start van de competitie ook niet gehaald. Maar dan hoop ik toch dat er deze week nog een vervanger wordt aangetrokken. Anders begin je zonder fatsoenlijke linksbuiten.
Je hebt nu iig een beetje geld om wat mee te doen. Die dikke winsten van afgelopen jaren zijn gebruikt om de Kuip in eigen beheer te krijgen tenslotte.

Dus hopen dat er nu wel wat actie op linksbuiten en linksback komt. En als Read nog weggaat heb je daar ook een groot gat te vullen.

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:05:
[...]

Sutalo is inmiddels toch niet beter meer dan Bouwman als je rekening houdt met wat er op die plek gevraagd wordt? En Itakura is meer geblesseerd dan beschikbaar.
In een jaar of twee is Bouwman vrijwel zeker beter. Maar hij maakt nu nog heel veel dekkingsfouten wat een sloot aan tegendoelpunten oplevert. Sutalo is ook niet vrij van slippertjes, maar in een goede organisatie een goede verdediger die zelfs prima mee kan voetballen als ie het vertrouwen heeft. Zie ook zijn seizoen onder Farioli en het Kroatisch elftal.

Maar onder Michel kunnen twee linkspoten ook en dan heb je nog Baas en Janse als opties naast Blind met Rosa als rechtspoot in de verdediging. Dan heb je Sutalo en Itakura ook niet perse meer nodig, hoewel het een risicootje blijft met alleen Bouwman als rechtspoot als plan A niet werkt.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
LZ86 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:26:
[...]

Tja, dat soort shit zou toch op papier moeten staan als het daadwerkelijk is afgesproken? Uberdom als dat niet zo is. Dan kan je als opvolgende directie toch niet zomaar alles geloven wat zaakwaarnemers zeggen?
Zou een DTK dat niet overgedragen hebben aan Rigaux? Zo amateuristisch is Feyenoord toch niet?

• toolkist
  • Niet online
Gundogan schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:40:
[...]

In een jaar of twee is Bouwman vrijwel zeker beter. Maar hij maakt nu nog heel veel dekkingsfouten wat een sloot aan tegendoelpunten oplevert. Sutalo is ook niet vrij van slippertjes, maar in een goede organisatie een goede verdediger die zelfs prima mee kan voetballen als ie het vertrouwen heeft. Zie ook zijn seizoen onder Farioli en het Kroatisch elftal.

Maar onder Michel kunnen twee linkspoten ook en dan heb je nog Baas en Janse als opties naast Blind met Rosa als rechtspoot in de verdediging. Dan heb je Sutalo en Itakura ook niet perse meer nodig, hoewel het een risicootje blijft met alleen Bouwman als rechtspoot als plan A niet werkt.
Ik hoop stiekem dat Tomiyasu bedenkt dat clubs aan de onderkant van de Serie A niet interessanter zijn dan Ajax en dat Cruijff nog een poging doet als Sutalo of Gaaei verkocht wordt

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

418O2

u mad?

Rijkhoff heeft een jaar verlengd en wordt verhuurd aan fc Andorra... Wat schiet je daar nu weer mee op als club

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:43:
[...]

Ik hoop stiekem dat Tomiyasu bedenkt dat clubs aan de onderkant van de Serie A niet interessanter zijn dan Ajax en dat Cruijff nog een poging doet als Sutalo of Gaaei verkocht wordt
Dat is ook een rare situatie. Dat ie wellicht te goed/duur is voor Ajax en wil kijken naar een stap omhoog begrijp ik. Maar dan bij een Sassulo gaan tekenen? Raar.

Maar als ie blijft is hij de ideale rechtsback voor het spel wat Ajax wil spelen.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:23
418O2 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:52:
Rijkhoff heeft een jaar verlengd en wordt verhuurd aan fc Andorra... Wat schiet je daar nu weer mee op als club
Optie tot koop opgenomen in het contract. Je laat de kosten voor dit jaar overnemen door Andorra en verpatst hem vervolgens voor een redelijk bedrag. Levert meer op dan nu verhuren en dan uit zijn contract laten lopen.

• LZ86
toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:41:
[...]

Zou een DTK dat niet overgedragen hebben aan Rigaux? Zo amateuristisch is Feyenoord toch niet?
Tja, als het niet in je contract staat. Is het dan echt gebeurt? Ik weet niet. DTK heeft meerdere rara dingen gedaan

• Kist
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 02:23
Agent47 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:09:
[...]

Nottingham krijgt dat bedrag al een tv gelden. Waarom zou een Steur meer opleveren dan Read?
Omdat die clubs niet de speler van nu maar het potentieel kopen. Read en Steur gaan allebei geen rol van betekenis spelen in de PL spelen volgens jaar. Steur wordt ingeschat als hoger potentieel dan Read en dat snap ik wel. Gezien de leeftijd en wat ze hebben laten zien en in wat voor elftal ze dat gedaan hebben.

• D-e-n
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 00:21
Kist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:42:
[...]

Omdat die clubs niet de speler van nu maar het potentieel kopen. Read en Steur gaan allebei geen rol van betekenis spelen in de PL spelen volgens jaar. Steur wordt ingeschat als hoger potentieel dan Read en dat snap ik wel. Gezien de leeftijd en wat ze hebben laten zien en in wat voor elftal ze dat gedaan hebben.
Waarop baseer je dat Steur een groter potentieel heeft dan Read? Clubs als Bayern zien het potentieel kennelijk wel en hij heeft het ook op CL niveau al laten zien. Zonder blessure had hij wellicht al meegegaan naar het WK.

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Niet online
Verkopen lukt blijkbaar niet, te duur voor clubs waar hij interessant voor is. Heeft het toch goed gedaan in de KKD.

FC Andorra is overigens de club van Gerard Pique, dus wellicht is het daar ook financieel gunstig.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

Kist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:39:
[...]

Optie tot koop opgenomen in het contract. Je laat de kosten voor dit jaar overnemen door Andorra en verpatst hem vervolgens voor een redelijk bedrag. Levert meer op dan nu verhuren en dan uit zijn contract laten lopen.
Die zullen toch ook niet veel gaan betalen. Geklooi om stuivers

• toolkist
  • Niet online
Voorkomen dat ie na die huur gratis wegloopt.
Nu is er een kans dat ie het daar goed doet en vervolgens verkocht wordt.

• toolkist
  • Niet online
D-e-n schreef op maandag 27 juli 2026 @ 21:45:
[...]

Waarop baseer je dat Steur een groter potentieel heeft dan Read? Clubs als Bayern zien het potentieel kennelijk wel en hij heeft het ook op CL niveau al laten zien. Zonder blessure had hij wellicht al meegegaan naar het WK.
Uiteindelijk pakt Bayern toch ook niet door? Dus dat zal ook wel weer meegevallen hebben.
Staat overigens helemaal los van of Steur of Read meer potentieel heeft of niet. Ajax is nu eenmaal beter in grote transfersommen vangen is de laatste jaren gebleken.
En dan helpt het ook dat Newcastle al een paar keer misgegrepen heeft en hun 2 belangrijkste spelers verkocht heeft en dus per se ook wat succesvolle transfers wilde hebben, terwijl Forest een prima middenvelder verkocht heeft maar verder niet 'moet' ofzo.

• 418O2
  • Niet online

418O2

u mad?

toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 22:58:
[...]

Voorkomen dat ie na die huur gratis wegloopt.
Nu is er een kans dat ie het daar goed doet en vervolgens verkocht wordt.
We hebben het over rijkhoff he die deed bij Almere niet eens dubbele cijfers

• mavaros
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:21
toolkist schreef op maandag 27 juli 2026 @ 20:03:
[...]

Als DTK daadwerkelijk beloofd heeft dat ie deze zomer weg zou kunnen bij een bod van 25m, dan kan ik me wel voorstellen dat ie nu niet blij is als Feyenoord ineens vasthoudt aan 30+.
Je maakt die afspraak toch met de directie van Feyenoord, niet met de prive persoon DTK.
Misschien geeft een club in een dolle bui wel 50 miljoen voor die middelmatige speler. Daar zou ik op gokken, wanneer ik directie of prive persoon ben in het verhaal. Zeker, wanneer het een inwisselbare speler is. Voor een ton ben je tijdelijk eigenaar van Pietje van RPC, een amateurclub. En die is nog helemaal kneedbaar en rekbaar.

Een Romario kon ook alleen maar bij PSV spelen, omdat hij nog niks serieus had laten zien. Ja, een beetje aanpielen in het Braziliaanse olympische voetbalteam, maar daar keken de voetbalheren toen niet naar om.
Pagina: 1 ... 14 15 Laatste

Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.

Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken