Van het trio Blind, Baas, Henrique spelen er max 2 tegelijk denk ik. Baas was vorige jaar de opbouwer, maar echt bij gebrek aan beter. Daarbij sowieso fijn dat we op rechts iemand hebben die het ook kan.toolkist schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 16:44:
[...]
Blind, Baas, Janse, Henrique. Allemaal een goede pass in de benen. Alleen balvaste spelers op het middenveld waar je die bal aan kwijt kunt.
Goede keuzeTristan Wins schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:17:
Tussen al dat transfergeweld missen jullie deze:
https://www.ajax.nl/club/...-wolverhampton-wanderers/
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Je toon klinkt best wel tabloid.gambieter schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:19:
[...]
Goede keuze. Dat is de gast die een week terug de training bij Wolves zodanig verstoorde dat ze maar gestopt zijn, omdat hij als een dreinend kind zijn adem in ging houden toen Wolves hem niet goedkoop van de hand wilden doen aan Fiorentina: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cr5934j1jmdo
Oh jee een speler wil mee trainen en doet moeilijk als ie niet mee mag doen.
Oud nieuws, matige troll.gambieter schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:19:
[...]
Goede keuze. Dat is de gast die een week terug de training bij Wolves zodanig verstoorde dat ze maar gestopt zijn, omdat hij als een dreinend kind zijn adem in ging houden toen Wolves hem niet goedkoop van de hand wilden doen aan Fiorentina: https://www.bbc.co.uk/sport/football/articles/cr5934j1jmdo
Look for the signal in your life, not the noise.
Canon R6 | RF 24-70 f/2.8 L | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Fitz-Jim onderweg naar Torino voor 3m + doorverkoop percentage.
Ik snap het wel, maar toch jammer. Geloof wel dat hij een goede speler kan worden over een paar jaar, vanaf zijn 25e.
Ik snap het wel, maar toch jammer. Geloof wel dat hij een goede speler kan worden over een paar jaar, vanaf zijn 25e.
Dat denk ik ook, waarschijnlijk kan Excelsior hem dan weer goed gebruiken.Trishul schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:42:
Fitz-Jim onderweg naar Torino voor 3m + doorverkoop percentage.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Inderdaad, aardige speler maar wat mij betreft niet het niveau wat Ajax na zou moeten streven. Mooie transfer naar Italië voor hem!Gonadan schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:43:
[...]
Dat denk ik ook, waarschijnlijk kan Excelsior hem dan weer goed gebruiken.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Nee, het is geen professional. Het voorspelt gewoon wat er gaat gebeuren als hij zijn zin in de toekomst niet krijgt. Wolves fans zijn blij dat 'ie weg is.Tristan Wins schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:32:
Je toon klinkt best wel tabloid.
Ik zie trouwens dat nu.nl claimt dat hij niet meer welkom was, maar dat was nadat hij de training verstoorde, niet ervoor.
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 29-07-2026 20:32 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Als ie zich daar überhaupt in de basis zou kunnen knokken, in de 2e pogingGonadan schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 19:43:
[...]
Dat denk ik ook, waarschijnlijk kan Excelsior hem dan weer goed gebruiken.
Gokje, die gaat bankzitten bij Torino
Dat was voordat hij de training verstoorde, volgens de BBCgambieter schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:16:
[...]
Nee, het is geen professional. Het voorspelt gewoon wat er gaat gebeuren als hij zijn zin in de toekomst niet krijgt. Wolves fans zijn blij dat 'ie weg is.
Ik zie trouwens dat nu.nl claimt dat hij niet meer welkom was, maar dat was nadat hij de training verstoorde, niet ervoor.
Trainer wilde niet dat ie mee deed, hij wilde per se wel mee doen en heeft toen geweigerd het trainingsveld te verlaten waarop de hele training gecancelled is.
Ajax kan em dus maar beter niet naar de 2e kleedkamer sturen zoals bij wat spelers een jaar terug
Wat boeit het wat ie bij Wolves doet of gedaan heeft? Zien wel wat er gebeurt bij Ajax. Als dat niet goed is hoort ie het vanzelf wel in het stadion. Dat is bij Ajax net effe wat anders dan bij Wolves.
Neem aan dat Dolberg nu ook richting uitgang gaat?
Neem aan dat Dolberg nu ook richting uitgang gaat?
Begrijp nog altijd niet waarom er geen goed bod is gedaan op Ihattaren, was echt een van de beste afgelopen seizoen.
Ik treur niet dat we hem wellicht nog een seizoen kunnen behouden, maar een paar miljoen euro op de bankrekening was voor Fortuna waarschijnlijk veel fijner geweest.
Ik treur niet dat we hem wellicht nog een seizoen kunnen behouden, maar een paar miljoen euro op de bankrekening was voor Fortuna waarschijnlijk veel fijner geweest.
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Eén zwaluw maakt geen zomer. Zeker bij Ihattaran niet.Yakolev schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:37:
Begrijp nog altijd niet waarom er geen goed bod is gedaan op Ihattaren, was echt een van de beste afgelopen seizoen.
XXXVI
Volgens mij is hij gehuurd voor èèn seizoen toch?gambieter schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 20:16:
[...]
Nee, het is geen professional. Het voorspelt gewoon wat er gaat gebeuren als hij zijn zin in de toekomst niet krijgt. Wolves fans zijn blij dat 'ie weg is.
Dan doen die dingen die je benoemt er niet echt toe.
PSV achter Geertruida aan. Je verwacht het niet hè
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Denk eerlijk gezegd weinig kans van slagen. Die-hard jongen van Zuid, held van het Legioen. Beetje Hartman verhaal. Hij moet gewoon lekker terug bij ons komen.Agent47 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 11:55:
PSV achter Geertruida aan. Je verwacht het niet hè
Maar ja, Wijnaldum...
[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 30-07-2026 12:12 ]
Malacia ging ook …DutchOwnage schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Denk eerlijk gezegd weinig kans van slagen. Die-hard jongen van Zuid, held van het Legioen. Beetje Hartman verhaal. Hij moet gewoon lekker terug bij ons komen.
Maar ja, Wijnaldum...
On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.
Als Read gaat direct mengen in de strijd, dan is hij wel Feyenoorder genoeg om hierheen te komen. Lijkt me ook een perfecte vervanger. Als je voor een andere rechtsback gaat (of Read vertrekt niet) en hij gaat naar PSV, dan is dat maar zo.DutchOwnage schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Denk eerlijk gezegd weinig kans van slagen. Die-hard jongen van Zuid, held van het Legioen. Beetje Hartman verhaal. Hij moet gewoon lekker terug bij ons komen.
Maar ja, Wijnaldum...
Al denk ik dat hij gewoon in het buitenland blijft spelen en nog niet terug naar Nederland wil. Snap sowieso niet zo waarom hij vorig jaar zomer ook al ineens weg mocht bij Leipzig, volgens mij speelde hij daar altijd toch? Geen idee alleen of hij dat ook fatsoenlijk deed, voor niet-Eredivisie kijk ik eigenlijk altijd alleen op Livescore
Ligt eraan.Trishul schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 10:42:
[...]
Volgens mij is hij gehuurd voor èèn seizoen toch?
Dan doen die dingen die je benoemt er niet echt toe.
Als een Willem II zoiemand huurt en die maakt er een potje van, is het hele seizoen naar de klote en kan je zelfs zomaar degraderen.
Niet door die redenen, maar puur financieel dat dit waarschijnlijk niet gaat lukken. Zowel niet naar PSV als niet naar Feyenoord. Leipzig gaat echt wel ruim 20m voor hem willen hebbenDutchOwnage schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Maar ja, Wijnaldum...
Dat bestaat toch niet meer.DutchOwnage schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:11:
[...]
Maar ja, Wijnaldum...
Zou idd ook goed kunnen. Geld gaat maar al te vaak boven echte clubliefde.
Voor de kijker vanavond ziet het er naar uit dat Twente op ESPN komt volgens iservoetbalvanavond.nl
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Klopt. Ik kreeg ook echt een semi tia toen Kluivert naar PSV ging.DutchOwnage schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Zou idd ook goed kunnen. Geld gaat maar al te vaak boven echte clubliefde.
En ik toen Stam naar Ajax ging...Stimulate14 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:44:
[...]
Klopt. Ik kreeg ook echt een semi tia toen Kluivert naar PSV ging.
Ja idd. Ach ja, zo komen en gaan. Is aan de andere kant ook wel weer leuk.
Dacht dat afgelopen seizoen het 2e was waar hij toch echt wel leuke dingen geeft laten zien. Ik snap de de traditionele top3 de gok nog te te groot vind maar de subtop zou ik wel verwachten….goed transfermarkt nog lang open.ephymerous schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 10:31:
[...]
Eén zwaluw maakt geen zomer. Zeker bij Ihattaran niet.
10 second ninja DONE
Ja klopt, seizoen ervoor krabbelde hij op bij RKC Waalwijk. Hij is ook nog betrekkelijk jong, al is het zonde dat zijn ontwikkeling een aantal jaren heeft stilgestaan want het was écht een talent. Natuurlijk speelden persoonlijke omstandigheden en dramatische ervaringen (plus aasgieren om hem heen) een grote rol destijds.Sagat schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:01:
[...]
Dacht dat afgelopen seizoen het 2e was waar hij toch echt wel leuke dingen geeft laten zien. Ik snap de de traditionele top3 de gok nog te te groot vind maar de subtop zou ik wel verwachten….goed transfermarkt nog lang open.
Hopelijk kan hij komend seizoen weer écht de weg naar boven vinden.
Ik betwijfel echter of Fortuna Sittard de juiste plek is om die weg te vervolgen.jpg97 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 15:51:
[...]
Ja klopt, seizoen ervoor krabbelde hij op bij RKC Waalwijk. Hij is ook nog betrekkelijk jong, al is het zonde dat zijn ontwikkeling een aantal jaren heeft stilgestaan want het was écht een talent. Natuurlijk speelden persoonlijke omstandigheden en dramatische ervaringen (plus aasgieren om hem heen) een grote rol destijds.
Hopelijk kan hij komend seizoen weer écht de weg naar boven vinden.
De club blijft het financieel moeilijk hebben en er is ook wel wat kwaliteit weg. Ik hoop niet, mocht hij blijven dat het zal zorgen voor irritatie bij hem (wat hij toch wel vrij snel heeft).
Laat feiten nooit in de weg staan voor goed nieuws
Wat zou het toch lekker zijn als het óf gewoon officieel door Ajax gepresenteerd is óf gewoon officieel afgeketst. Wat een moeizaam veel is dit zeg, irritant gewoon.418O2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:03:
Ter stegen komt nu echt!
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik reken er niet op dat hij een rol van betekenis gaat spelen tbh.Gonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:34:
[...]
Wat zou het toch lekker zijn als het óf gewoon officieel door Ajax gepresenteerd is óf gewoon officieel afgeketst. Wat een moeizaam veel is dit zeg, irritant gewoon.
Tuurlijk wel. Hij is sowieso eerst basis en als het wat op elkaar ingespeeld raakt scheurt hij alles af en zitten we weer met een Paes zonder ritme.418O2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:47:
[...]
Ik reken er niet op dat hij een rol van betekenis gaat spelen tbh.
Niet de betekenis die je zoekt maar die rol is er zeker.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Ik denk dat hij op de derde training geblesseerd raaktGonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:53:
[...]
Tuurlijk wel. Hij is sowieso eerst basis en als het wat op elkaar ingespeeld raakt scheurt hij alles af en zitten we weer met een Paes zonder ritme.
Niet de betekenis die je zoekt maar die rol is er zeker.
De dag nadat de transfermarkt sluit418O2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:54:
[...]
Ik denk dat hij op de derde training geblesseerd raakt
Het zou me niks verbazen. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer hij een heel seizoen keepte bij Barça. Was dat nog in het Messi tijdperk418O2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:54:
[...]
Ik denk dat hij op de derde training geblesseerd raakt
Bron? Ik had als Cruyff zijnde allang overgeschakeld naar een andere kandidaat418O2 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:03:
Ter stegen komt nu echt!
Marca en SPORTQu3st schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:23:
[...]
Bron? Ik had als Cruyff zijnde allang overgeschakeld naar een andere kandidaat
Seizoen 22/23. In 23/24 nog 28 La Liga wedstrijden. Daarna niet veel meer.Trishul schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:12:
[...]
Het zou me niks verbazen. Ik kan me niet eens meer herinneren wanneer hij een heel seizoen keepte bij Barça. Was dat nog in het Messi tijdperk
Eerst maar zien of het nu echt rond is. De woorden Barça heeft groen licht gegeven zijn eerder langs gekomen.
Snap die gozer wel trouwens. Hij krijgt dit jaar ook nog 10 miljoen achterstallig loon uit de covid tijd las ik. Snap wel dat die daar niet op wil inleveren.
Voorlopig relevanter. Weer speelt Wijndal ipv Henrique.
[ Voor 5% gewijzigd door Kist op 30-07-2026 18:59 ]
zolang het geen 0-4 word met wijndalKist schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 18:57:
[...]
Seizoen 22/23. In 23/24 nog 28 La Liga wedstrijden. Daarna niet veel meer.
Eerst maar zien of het nu echt rond is. De woorden Barça heeft groen licht gegeven zijn eerder langs gekomen.
Snap die gozer wel trouwens. Hij krijgt dit jaar ook nog 10 miljoen achterstallig loon uit de covid tijd las ik. Snap wel dat die daar niet op wil inleveren.
Voorlopig relevanter. Weer speelt Wijndal ipv Henrique.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Hopelijk om hem in de etalage te zetten voor een transfer.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:50:
Wederom Wijndal. Wie legt het uit waarom?
Miaschien kan ie nog ambassadeur worden van de fifa voor infantinoSempy schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:54:
[...]
Hopelijk om hem in de etalage te zetten voor een transfer.
Henrique rustig brengen of wijndal in de etalage zettenTyphone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:50:
Infantino mag in fifa aandelen betalenHanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:58:
[...]
Miaschien kan ie nog ambassadeur worden van de fifa voor infantino
moet ie ze eerst kunnen verkopen
Zelfde reden als vorige week. Ik verwacht Henrique nu eerder.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 19:50:
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Blijkbaar had je deze scheids ook vooraf moeten betalen.
.
[ Voor 3% gewijzigd door Gonadan op 30-07-2026 20:09 ]
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Godts speelt wel heel erg fris. Anders dan vorig jaar.
Op de training zijn de doelen 2x zo hoog?
Man man
Man man
Welke idioot bij Ziggo heeft deze grotendeels transparante klok bedacht? De helft van de tijd is het niet leesbaar omdat het weg valt als het boven publiek gepositioneerd is.
Dolberg wil niet scoren. pfff
Ondertussen kijken we wel weer naar Wijndal, Regeer en Klaassen. En gaat Dolberg verder met het missen van kansen.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:11:
Godts speelt wel heel erg fris. Anders dan vorig jaar.
Desalniettemin heb ik zin in het nieuwe seizoen
XXXVI
Liever dat dan die inbrand logosPompi schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:15:
Welke idioot bij Ziggo heeft deze grotendeels transparante klok bedacht? De helft van de tijd is het niet leesbaar omdat het weg valt als het boven publiek gepositioneerd is.
Plus dat die info echt maar zo zelden interessant is dat het echt niet de hele tijd perfect leesbaar hoeft te zijn
[ Voor 15% gewijzigd door toolkist op 30-07-2026 20:18 ]
Ik kan alleen Wijndal nog niet op een fout betrappen so far. Hoe graag ik het ook wil hehe.ephymerous schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:16:
[...]
Ondertussen kijken we wel weer naar Wijndal, Regeer en Klaassen. En gaat Dolberg verder met het missen van kansen.
Desalniettemin heb ik zin in het nieuwe seizoen
Ik hoop veel harder (tegen beter weten in) dat ie nooit meer een fout maakt.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:18:
[...]
Ik kan alleen Wijndal nog niet op een fout betrappen so far. Hoe graag ik het ook wil hehe.
Wel een dingetje hoor, de kansen zo onbenut laten
Geen fout, maar de voorzetten zijn ook nog niet echt scherp. Maar ja, gebrek aan scherpte is een breed probleem zo te zien.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:18:
[...]
Ik kan alleen Wijndal nog niet op een fout betrappen so far. Hoe graag ik het ook wil hehe.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Tegen de lammen van Voivojdina... Wacht maar de eerste serieuze wedstrijd afTyphone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:18:
[...]
Perfecte voorzet op Dolberg die weer eens niet scoortGonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:20:
[...]
Geen fout, maar de voorzetten zijn ook nog niet echt scherp. Maar ja, gebrek aan scherpte is een breed probleem zo te zien.
Zolang Voj niet bij Ajax achterin komt heb je weinig van Wijndal te vrezen.Typhone schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:18:
[...]
En Dolberg weet niet meer wat scoren is, foi.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Heb andere al meerdere goede voorzetten gezien. Het vervolg van zn teamgenoten was dan alleen niet goed genoegGonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:20:
[...]
Geen fout, maar de voorzetten zijn ook nog niet echt scherp. Maar ja, gebrek aan scherpte is een breed probleem zo te zien.
Moet wel lachen om het commentaar. Godts schiet over en het was een weergaloze actie, Dolberg schiet over en het had op doel moeten zijn. Daarna schiet Godts weer eens met zijn oogkleppen precies waar de keeper al heen gaat en dat is weer weergaloos.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Nee commentator
de grootste constatering is dat wijndal op het veld staat niet dat het nkg 0-0 is.
Wie heeft die dan wel gemaakt? Of is Klaassen gewisseld?Sempy schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:27:
Als zelfs Klaassen de 1-0 niet maakt....
Dat was een schot op doel.Harribo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:21:
[...]
Perfecte voorzet op Dolberg die weer eens niet scoort
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Godtsamme zeg
Godts is zooooooo goed, alleen dat stiftje was niet nodig
Wel duidelijk waarom er 2 spitsen gehaald zijn
I accept no liability for the content of this post, or for the consequences of any actions taken on the basis of the information provided.
Wat een kansen zeg. Er zitten ook best leuke aanvallen tussen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Exact. Waarom kan hij het nooit eens gewoon simpel afmaken? Laag in de hoek en klaar ben je.Terranova schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:36:
Godts is zooooooo goed, alleen dat stiftje was niet nodig
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Zo he, Wijndal staat te slapen en daar staan ze zomaar bijna 0-1 achter.
edit:
En toen was het ook 0-1, man man man.
[ Voor 27% gewijzigd door Koppensneller op 30-07-2026 20:40 ]
Niet. Te. Geloven.
Flickr PSN ID= cheironnl
Zoals gezegd wijndal kan nog loopjongen worden van infantino.Koppensneller schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:39:
Zo he, Wijndal staat te slapen en daar staan ze zomaar bijna 0-1 achter.
Je verwacht het niet, uit een corner. Zit me net te bedenken dat er ook helemaal geen (verdedigende) kopkracht is toegevoegd aan de selectie. Dat wordt weer vragen om problemen.
Wijndal en Bouwman…
En tegelijkertijd kan je o.a. Dolberg ook verwijten niet te scoren.
XXXVI
Maar het was Rosa die niet goed verdedigt..ephymerous schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:41:
Wijndal en Bouwman…![]()
Twente gaat het niet redden als het niet directer gaat spelen.
Hylsson en vd Belt... Zo'n slecht middenveld...totaal geen dreiging of handige passen.
Alleen Zerrouki speelt goed daar nu
Hylsson en vd Belt... Zo'n slecht middenveld...totaal geen dreiging of handige passen.
Alleen Zerrouki speelt goed daar nu
Die Blind ziet mij er daar een partij oud uit zeg. Hopelijk is hij fysiek een stuk beter dan hij eruit ziet. Lijkt wel eind 40.
Och Ajax achter?
Wanneer gaan we eens killer spitsen kweken in de Eredivisie.
Tegenstanders zijn tig keer efficiënter
Wanneer gaan we eens killer spitsen kweken in de Eredivisie.
Tegenstanders zijn tig keer efficiënter
[ Voor 22% gewijzigd door Harribo op 30-07-2026 20:43 ]
Wanneer je de speler gewoon met de voet in laat tikken heb je ook helemaal geen kopkracht nodig.toolkist schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:40:
Je verwacht het niet, uit een corner. Zit me net te bedenken dat er ook helemaal geen (verdedigende) kopkracht is toegevoegd aan de selectie. Dat wordt weer vragen om problemen.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
mister 1-1
1-1 Ajax. Behoorlijk verdiend te noemen.
Flickr PSN ID= cheironnl
Juist omdat hij zo afgetraind is ziet hij er eng uit. Net zijn pa, kan hij ook niets aan doen.carpebios schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:42:
Die Blind ziet mij er daar een partij oud uit zeg. Hopelijk is hij fysiek een stuk beter dan hij eruit ziet. Lijkt wel eind 40.
Zeiss Distagon 21 f/2.8
37, 40, scheelt ook niet gek veelcarpebios schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:42:
Daarom mag Ajax nog steeds blij zijn met Klaassen.
Als Klaassen niet naar Turkije was geweest had hij er net zo uit gezienGonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:44:
[...]
Juist omdat hij zo afgetraind is ziet hij er eng uit. Net zijn pa, kan hij ook niets aan doen.
Ach, ze stonden al 4-1 voor. Hopen voor Twente vooral dat ze doorgaan.Harribo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:45:
Daarom mag Ajax nog steeds blij zijn met Klaassen.
Eind 40 is nog een kleine tien jaar erbij hè?
Zeiss Distagon 21 f/2.8
Hoop ik ook maar Twente speelt allerbelabberst tot nu toecarpebios schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:46:
[...]
Ach, ze stonden al 4-1 voor. Hopen voor Twente vooral dat ze doorgaan.
Zijn haar moet er gewoon af. Scheelt al een hoop.Gonadan schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:44:
[...]
Juist omdat hij zo afgetraind is ziet hij er eng uit. Net zijn pa, kan hij ook niets aan doen.
Ajax voetbalde iig de eerste helft met meer goede ideeen dan *vul in, fifa? * nu nog resultaat erbij zien te halen en geen onnodige doelpunten tegen krijgen. verplichte cursus kansen benutten voor sommige op eigen kosten.
Twente penalty tegen
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Twente heeft voornamelijk Twente tegenGunner schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:51:
Twente penalty tegen
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Echt van de Belt en Hylsson.... Als Twente wat wil dit seizoen... Die 2 op de bank zetten...Gunner schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:51:
Twente penalty tegen
Twente is kansloos maar eigenlijk verwachtte ik dit al.
Twente voetbalt ook niet... Ferencevaros zet met 5 man vaak druk, dan moet er ergens anders de ruimte liggen maar op het middenveld is er niemand die dat aan durft.
Hylsson en vd Belt staan daar niet, kunnen dat niet en of durven dat niet
Hylsson en vd Belt staan daar niet, kunnen dat niet en of durven dat niet
[ Voor 19% gewijzigd door Harribo op 30-07-2026 20:54 ]
Nee dat was Bouwman. Niet voor het eerst. Die werd weggezet en einde oefening.Koppensneller schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 20:39:
Zo he, Wijndal staat te slapen en daar staan ze zomaar bijna 0-1 achter.edit:
Let op:
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken
Outerspace in "Sport Feedback"
In het kort:
• Kleineren, flamen of trollen van andere clubs, arbitrage of anderen in het algemeen is not-done.
• Of de commentator je bevalt of niet, het continu benoemen dat je de commentator, scheidsrechter of VAR niet leuk vindt is achterhaald. Houd het lekker voor je, het voegt niks toe.
• Naamverbasteringen / bijnamen / geuzennamen met een negatieve insteek laten we achterwege. Dat geldt ook voor 010 / 020 etc.
We zijn hier voor een gezellige sfeer, niet voor een vijandige.
Overige topics:
Dit topic is er voor de nationale clubs van Nederland en België.
CL/ EL alleen van de Nederlandse / Belgische clubs en de voor hun direct relevante wedstrijden
De overige wedstrijden mogen in [Voetbal] Buitenlandse clubs seizoen 2026/2027 besproken worden.
Posts over het Nederlands Elftal mogen in [Voetbal] Grote Nederlands elftal Topic
Incidenten of ontwikkelingen omtrent supporters: [Voetbal] Ongeregeldheden supporters
Verder is er nog Randzaken