• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 21:57
Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:39:
[...]

Thanks! Duidelijk verhaal zo!

Nog een dingetje over de Fold. Mocht iemand een Tesla hebben hou er dan rekening mee dat de Fold 8 niet laad op de charging pad. Voor mij is dat persoonlijk een dealbreaker, al is dit wel te fixen met een 3d printed verhoging of iets.
Ligt dat aan tesla of aan iets anders? Ik heb een Mercedes en draadloos laden is voor mij wel een must om de batterij levend te houden icm draadloze CarPlay

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 23:18
niels2322 schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:49:
[...]

Ligt dat aan tesla of aan iets anders? Ik heb een Mercedes en draadloos laden is voor mij wel een must om de batterij levend te houden icm draadloze CarPlay
Wat ik begrepen heb is dat de charging pad van de Tesla te hoog ligt voor de fold 8.
Als je de fold vastpakt en hem iets hoger schuift werkt het wel. Zag iemand op Reddit die hiervoor een 3D printed verhoginkje gaat printen en dat zou het probleem moeten verhelpen. Wel een dingetje om bewust van te zijn. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kEY_6yILr_gj1GRkBtqUqeqLSmo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/7Nv3uc2x4S6xLgA26mAEJdPG.webp?f=fotoalbum_large

Edit meer info: https://www.reddit.com/r/GalaxyFold/comments/1v7hmby/comment/ozzdh6n/?context=1&screen_view_count=2&ext-referrer=DIRECT

Ik zou kijken hoe dat zit bij de Mercedes als ik dit zo lees.
It's like most wireless chargers in cars, you just set it on the pad. You'll find most cars with them have criticism that the phone gets significantly hot; obviously, from the misaligned charging coils.

[ Voor 23% gewijzigd door Lynix op 27-07-2026 07:59 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:42

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Anduuuw schreef op zondag 26 juli 2026 @ 22:48:
[...]

Denk breng het in perspectief, als je geen schulden hebt, het is je hobby, why not?
Ik had zon vermoeden dat de toestellen duurder zouden zijn al had ik persoonlijk wel direct na het inleveren van de pixel 9 pro fold het idee, dit wil ik weer hebben. Rustig 1.5 jaar (gedurende looptijd van de abbonoment geld opzij gezet zodat ik minimaal 1000 had om aan te betalen.

Nu met abbo, was ik 'maar' 1100 kwijt voor het toestel en had ik 385 moeten aanbetalen, ruimte voor andere gadgets, die waren wel impulsief zoals de watch ultra 1 en buds 4 pro.

Ik wil wel minimaal 3 jaar mee met een toestel, dat is dus nu niet gelukt met de oneplus met 1,5j. Hopelijk kan ik die zwakheid zelf ook managen om te wachten en gewoon genieten waar de techniek er dan uitziet tot ik wel weer aan de beurt ben
True, maar ja de acties zijn voorbij. Jammer. En echt missen zal het ook niet. Was leuk geweest om me mee te vermaken bij gebrek aan vakantie.

failure is the only option

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 27-08 18:07
Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:39:
[...]

Thanks! Duidelijk verhaal zo!

Nog een dingetje over de Fold. Mocht iemand een Tesla hebben hou er dan rekening mee dat de Fold 8 niet laad op de charging pad. Voor mij is dat persoonlijk een dealbreaker, al is dit wel te fixen met een 3d printed verhoging of iets.
Waarom niet?

• Lynix
Due to its height, the charging coil is much lower than other phones. Most phones abide by the Qi standards for the height so these chargers work; looks like Samsung overlooked this, or knew about it because of the camera bump. I also can't get it to wirelessly charge on my 3 in 1 charging dock; also because the coils are too low.
Denk dat de chargingpad van de Tesla ongeveer ter hoogte zitten van de camera's van de fold.

[ Voor 9% gewijzigd door Lynix op 27-07-2026 08:48 ]

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:16
Wel benieuwd naar de Fold 8, is deze bij alle KPN en/of Odido winkels te zien?

Haters everywhere but I don’t really care

• jan_dijkstra
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 12-08 09:53
Ik heb een HN5 code en een ING voucher voor de liefhebber.
Niet incombinatie met elkaar te gebruiken volgens mij.
Veel plezier ermee. Ik blijf bij mijn Fold7.

HN5 code:
HN5-AWEB-HNEN-NAT3

ING Voucher:
Code: FCV-G7R2-KYZR-YK9L
Pin: QN1-MXCY-CYME-TE49
Koop deze voucher voor 500 Punten
  1. Je krijgt 2 codes in ''Mijn bestellingen''
  2. Verzilver je code op www.samsung.com/nl/multistore/ing/
  3. De eerste code is je toegangscode waarmee je inlogt op het speciale Samsung ING-portaal
  4. Zodra je bent ingelogd, plaats dan het Samsung product in je winkelwagen
  5. De tweede code is de vouchercode die extra voordeel geeft. Deze moet je in het winkelmandje invullen.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19:33
Was net in de Mediamarkt, die had alleen nog de Fold 7. Die was echt gaar, ging moeilijk dicht en open. Ook was de crease echt zwaar duidelijk te voelen en te zien. Voelde echt niet als een telefoon van 2000 euro. Ben benieuwd of de Fold 8 Ultra echt zoveel beter is in deze aspecten.

• prodygee
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-08 06:50
Techkeizer schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:47:
Was net in de Mediamarkt, die had alleen nog de Fold 7. Die was echt gaar, ging moeilijk dicht en open. Ook was de crease echt zwaar duidelijk te voelen en te zien. Voelde echt niet als een telefoon van 2000 euro. Ben benieuwd of de Fold 8 Ultra echt zoveel beter is in deze aspecten.
Volgens mij gaat zo'n fold bij de MM wel nóg vaker open dan je ooit zelf zou doen. En hoe er mee om gegaan wordt draagt ook niet bij. (Heb zelf geen fold of Samsung hoor - dus ik probeer hem zeker niet te verkopen).

Ik heb gister overigens ook ff gekeken bij MM in Rotterdam Alexandrium. Geen 8 gezien nog. Gebruik al jaren iPhone maar wil wel even wat anders.

Maar het geeft wel een beetje een idee van hoe zo'n ding er na veelvuldig gebruik uit gaat zien. Hoe lang doe je met zo'n fold? Mensen met ervaring van vorige modellen?

[ Voor 8% gewijzigd door prodygee op 27-07-2026 16:58 ]

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02:37
Inmiddels terug van de Odido-shop, waar ze de Fold 8 ook op display hadden. Heb er een kwartier mee staan spelen. Heb besloten de Fold 8 terug te sturen zodra deze binnenkomt. Hij is echt kleiner dan ik had verwacht. Ik heb het toetsenbord ook kleiner gemaakt en er is dan wel genoeg ruimte voor een paar regels tekst. Maar ik ‘miste’ de ruimte aan de bovenkant die ik met mijn iPhone 17 Pro Max en de S26 Ultra wel had.

Daarnaast merkte ik dat ik misselijk word van de PWM dimming. Die is blijkbaar anders dan op de S26 Ultra. Mijn ogen probeerden te focussen op de tekst, maar de lettergrootte is te klein en ook dat leidde tot focusproblemen.

Al met al snap ik dat sommige mensen er enthousiast van worden. Maar deze telefoon is helaas niet voor mij. Dat is niet erg, want er zullen meer mensen zijn die het in het echt tegen vinden vallen. Dat is het gevaar van pre-orderen. Hier een foto van de S26 Ultra vs Fold 8.

@Phusebox

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KvcaxMphBeBsFxkaFXcgzEmmiBo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/98twLoiJu0xAobIoqAPNPrfF.jpg?f=fotoalbum_large

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Dennisweb schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:58:
Inmiddels terug van de Odido-shop, waar ze de Fold 8 ook op display hadden. Heb er een kwartier mee staan spelen. Heb besloten de Fold 8 terug te sturen zodra deze binnenkomt. Hij is echt kleiner dan ik had verwacht. Ik heb het toetsenbord ook kleiner gemaakt en er is dan wel genoeg ruimte voor een paar regels tekst. Maar ik ‘miste’ de ruimte aan de bovenkant die ik met mijn iPhone 17 Pro Max en de S26 Ultra wel had.

Daarnaast merkte ik dat ik misselijk word van de PWM dimming. Die is blijkbaar anders dan op de S26 Ultra. Mijn ogen probeerden te focussen op de tekst, maar de lettergrootte is te klein en ook dat leidde tot focusproblemen.

Al met al snap ik dat sommige mensen er enthousiast van worden. Maar deze telefoon is helaas niet voor mij. Dat is niet erg, want er zullen meer mensen zijn die het in het echt tegen vinden vallen. Dat is het gevaar van pre-orderen. Hier een foto van de S26 Ultra vs Fold 8.

@Phusebox

[Afbeelding]
Ja ik was nog een tweede keer willen gaan kijken maar de Mediamarkt had nog niks gisteren.

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-08 22:39
@Dennisweb Ik kon het ook niet laten door ook even te kijken naar hoe het voelt, Ik ging bijna twijfelen van.. had ik toch de ultra moeten kiezen? het voelde klein aan, maar toen ik websites opendeed, YT filmpjes toen dacht ik van ja, dat is ook wat ik wilde gewoon snel kunnen reageren op de front screen en media bewust dan openklappen. Btw, de inner screen crease voelde ik echt amper, dat hebben ze echt wel verbeterd!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KdDa8JQ7nijI5AFnwAAZdvlDkfU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/sitmrJAvmx5DuGY9yQKFTWJy.png?f=fotoalbum_large

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Anduuuw schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:07:
@Dennisweb Ik kon het ook niet laten door ook even te kijken naar hoe het voelt, Ik ging bijna twijfelen van.. had ik toch de ultra moeten kiezen? het voelde klein aan, maar toen ik websites opendeed, YT filmpjes toen dacht ik van ja, dat is ook wat ik wilde gewoon snel kunnen reageren op de front screen en media bewust dan openklappen. Btw, de inner screen crease voelde ik echt amper, dat hebben ze echt wel verbeterd!
[Afbeelding]
Het is ook weer gewenning natuurlijk. Die 5 minuten in een winkel zijn dan ruim onvoldoende. Zie je ook bij die tech Tubers.

• Dennisweb
London schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:09:
[...]

Het is ook weer gewenning natuurlijk. Die 5 minuten in een winkel zijn dan ruim onvoldoende. Zie je ook bij die tech Tubers.
Yep, maar ik besef ook dat een telefoon voor iedereen verschillend is. Het is een persoonlijk gebruiksvoorwerp. Voor mij is het gewoon te klein en daar kan ik weinig aan veranderen. Ik ga mezelf niet dwingen om iets leuk te vinden wat mij tegenvalt. ;)

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Dennisweb schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:18:
[...]

Yep, maar ik besef ook dat een telefoon voor iedereen verschillend is. Het is een persoonlijk gebruiksvoorwerp. Voor mij is het gewoon te klein en daar kan ik weinig aan veranderen. Ik ga mezelf niet dwingen om iets leuk te vinden wat mij tegenvalt. ;)
Ik heb wel non-buyers remorse. :X

• London
  • Niet online
Dennisweb schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:18:
[...]

Zeker waar. Ik ben zelf ook benieuwd hoe die gaat bevallen. Maar bij twijfel gewoon retour en betaal dit soort dingen altijd met Klarna zodat ik ook geen gezeik heb met geld terugkrijgen :) Maar verwacht in mijn geval dat ie heel goed gaat bevallen. Alleen nog wel even op zoek naar een mooie case :D

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

London schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:29:
[...]

Zeker waar. Ik ben zelf ook benieuwd hoe die gaat bevallen. Maar bij twijfel gewoon retour en betaal dit soort dingen altijd met Klarna zodat ik ook geen gezeik heb met geld terugkrijgen :) Maar verwacht in mijn geval dat ie heel goed gaat bevallen. Alleen nog wel even op zoek naar een mooie case :D
Als er ergens zeik is met geld terugkrijgen is het wel Klarna. Ooit na een retour maandenlang zeik gehad omdat de webshop het niet als retour had gemeld.

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 19:33
prodygee schreef op maandag 27 juli 2026 @ 16:57:
[...]

Volgens mij gaat zo'n fold bij de MM wel nóg vaker open dan je ooit zelf zou doen. En hoe er mee om gegaan wordt draagt ook niet bij. (Heb zelf geen fold of Samsung hoor - dus ik probeer hem zeker niet te verkopen).

Ik heb gister overigens ook ff gekeken bij MM in Rotterdam Alexandrium. Geen 8 gezien nog. Gebruik al jaren iPhone maar wil wel even wat anders.

Maar het geeft wel een beetje een idee van hoe zo'n ding er na veelvuldig gebruik uit gaat zien. Hoe lang doe je met zo'n fold? Mensen met ervaring van vorige modellen?
Klopt, maar de 7 gaf mij helemaal geen gevoel van Wow! Hij klapte echt moeilijk open en de crease was ook extreem lol. Mijn s25 ultra is nog best een goeie telefoon, dus ik hoeft niet perse te ruilen. Maar de gedachte naar een Fold lijkt me gewoon erg interessant.

Ik krijg de Fold 8 Ultra binnenkort binnen en dan ga ik 24 uur even goed mee aan de slag. Kijken of die wat waard blijkt. Heb opzich een mooie prijs ervoor gepakt, dus ga er principe prima in.

• Lynix
Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:42:
[...]

Als er ergens zeik is met geld terugkrijgen is het wel Klarna. Ooit na een retour maandenlang zeik gehad omdat de webshop het niet als retour had gemeld.
Als je niets betaald hebt niet natuurlijk. Kwestie van betalen zodra het bevalt en anders retourneren en gewoon vergeten. Heb in het verleden vaak klarna gebruikt en ook 2x iets moeten retourneren en nooit ellende gehad.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 18:26:
[...]

Als je niets betaald hebt niet natuurlijk. Kwestie van betalen zodra het bevalt en anders retourneren en gewoon vergeten. Heb in het verleden vaak klarna gebruikt en ook 2x iets moeten retourneren en nooit ellende gehad.
Jawel want klarna stuurde mij gewoon herinneringen en aanmaningen.

• Lynix
Echt nog nooit meegemaakt

• Pukson
  • Laatst online: 23:10
Anduuuw schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:07:
[Afbeelding]
Voordeel wat ik al direct zie is dat je geen hole punch ziet.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 27 juli 2026 @ 17:42:
[...]

Klarna is waardeloos, nooit gebruiken. Het is helemaal een dramatische combinatie met de customer service van Samsung. Gewoon met creditcard betalen, geeft de meeste zekerheid.

Edit: oh verkeerde topic, ging er vanuit dat dit het Prijzen/Levertijden topic was.

[ Voor 9% gewijzigd door stin00 op 27-07-2026 19:48 ]

• Pukson
YouTube: Samsung Z Fold 8 Review | One Week Later... vind het altijd een fijne reviewer!

• London
  • Niet online
Altijd wel vermakelijke reviews maar wel echt ongelooflijk cringe om als volwassen vent dat soort achtergronden te gebruiken. Maar goed, ik zal wel de boomer zijn :P

• Anduuuw
Ik heb de Spigen Slim armor gekozen, de cutout voor volume buttons is perfect voor de GameSir G8+ , tweede sterke contender was de nilkin frosted back. Andere waren voor mij net niet of te slim, of geen hinge protection (ik ben wel iemand dat ik soort van liever bulky heb dat als het een keer stuk gaat bij het vallen ik weet dat ik het heb geprobeerd)

• Anduuuw
Pukson schreef op maandag 27 juli 2026 @ 19:37:
[...]

Voordeel wat ik al direct zie is dat je geen hole punch ziet.
Behalve in portrait mode, dan is het net als de F8U zoals in de afbeelding helaas.
Maar ik zag je comment over non-buyers remorse, als je kan verlengen zijn er nu nog 'aanbiedingen' met abbonomenten via belsimpe/mobiel. Het scheelt denk ik wel 50-100 als je alles combined exclusief inruilen. Ik kon geen OnePlus inruilen, dat wordt via V&A of MP.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Anduuuw schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:12:
[...]

Behalve in portrait mode, dan is het net als de F8U zoals in de afbeelding helaas.
Maar ik zag je comment over non-buyers remorse, als je kan verlengen zijn er nu nog 'aanbiedingen' met abbonomenten via belsimpe/mobiel. Het scheelt denk ik wel 50-100 als je alles combined exclusief inruilen. Ik kon geen OnePlus inruilen, dat wordt via V&A of MP.
Die aanbiedingen zijn lang niet zo goed als ze bij Samsung waren (met inruil). Ik kom nergens in de buurt, al snel honderden euro's duurder.

Dat is het nadeel bij Samsung, je moet dag 1 kopen, anders kun je net zo goed wachten tot volgend jaar.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2026 05:37 ]

• niels2322
Anduuuw schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 00:09:
[...]

Ik heb de Spigen Slim armor gekozen, de cutout voor volume buttons is perfect voor de GameSir G8+ , tweede sterke contender was de nilkin frosted back. Andere waren voor mij net niet of te slim, of geen hinge protection (ik ben wel iemand dat ik soort van liever bulky heb dat als het een keer stuk gaat bij het vallen ik weet dat ik het heb geprobeerd)
ik heb dezelfde besteld. Twijfelde tussen een transparant basic hoesje (van bijv Samsung) maar wil wel krasjes voorkomen. Ik verkoop mijn telefoon altijd na een paar jaar en de slim Armor (heb hem al binnen) is echt niet zo dik

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
ik heb het niet zo met van die overdreven youtubers die smartphones reviewen, deze kerel vind ik vaak heel nuchter en eerlijk (kritisch)

YouTube: The Uncomfortable Truth About the Z Fold 8! - 72 Hour Honest Review.

het is natuurlijk maar een eerste hands on, maar hij is oprecht enthousiast. Met hier en daar wat kritische punten.

Ik heb zelf nu een iPhone Air en ga naar de (wide) Fold 8. Mijn allereerste fold smartphone ooit. Zeer benieuwd. Heb het idee dat dit model echt moet gaan leven in het publiek om meer mensen overstag te krijgen, ook vanwege het nieuwe formaat ( + het gewicht) en natuurlijk de belachelijk hoge prijs (zonder kortingen)

Net als de iPhone Air is deze Fold erg licht (en klein). Beiden gaan zo in je broekzak en je hebt vrijwel niet eens in de gaten dat je een smartphone mee draagt.

[ Voor 3% gewijzigd door _Bailey_ op 28-07-2026 09:18 ]

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-08 00:31
_Bailey_ schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 09:16:
ik heb het niet zo met van die overdreven youtubers die smartphones reviewen, deze kerel vind ik vaak heel nuchter en eerlijk (kritisch)

YouTube: The Uncomfortable Truth About the Z Fold 8! - 72 Hour Honest Review.

het is natuurlijk maar een eerste hands on, maar hij is oprecht enthousiast. Met hier en daar wat kritische punten.

Ik heb zelf nu een iPhone Air en ga naar de (wide) Fold 8. Mijn allereerste fold smartphone ooit. Zeer benieuwd. Heb het idee dat dit model echt moet gaan leven in het publiek om meer mensen overstag te krijgen, ook vanwege het nieuwe formaat ( + het gewicht) en natuurlijk de belachelijk hoge prijs (zonder kortingen)

Net als de iPhone Air is deze Fold erg licht (en klein). Beiden gaan zo in je broekzak en je hebt vrijwel niet eens in de gaten dat je een smartphone mee draagt.
Ga je dual wielden of stap je helemaal over? Ik heb zelf een air en heb de fold 8 besteld met grote kortingen. Wilde misschien wachten op de iphone fold maar ben wat sceptisch geworden over de mogelijke prijs (apple doet niet aan korting), release date (mogelijk pas november) specs en uitvoering. Het blijft hun eerste poging. Omdat ik niet helemaal afstand kan nemen van het apple ecosysteem ga ik gewoon dual wielden en sla ik de eerste iphone fold over.

• _Bailey_
  • Niet online
badbadpresident schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 11:33:
[...]

Ga je dual wielden of stap je helemaal over? Ik heb zelf een air en heb de fold 8 besteld met grote kortingen. Wilde misschien wachten op de iphone fold maar ben wat sceptisch geworden over de mogelijke prijs (apple doet niet aan korting), release date (mogelijk pas november) specs en uitvoering. Het blijft hun eerste poging. Omdat ik niet helemaal afstand kan nemen van het apple ecosysteem ga ik gewoon dual wielden en sla ik de eerste iphone fold over.
ik ga m'n Fold 8 naast mijn Apple devices gebruiken; Macbook, iPad en Apple TV. De iPhone gaat de deur uit.

En inderdaad, het is dat ik de Fold 8 met aardig wat ''korting'' heb kunnen bestellen. Ik zou never nooit zo'n €1900 uitgeven aan een foontje, de dag dat ik dat doe trakteer ik mezelf op een bezoekje psycholoog.

de foldable iPhone van dit jaar gaat met gemak over de €2000 heen gok ik.

• Pukson
badbadpresident schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 11:33:
[...]

Eens. iPhone Fold zou bij release snel 2499 zijn gok ik, en daar heb je geen launch deals. Bij Samsung scheelt het bij launch snel bijna 1000 euro op de adviesprijs icm coupons en inruilbonus

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 27-08 08:24
Wat nou als de iPhone Fold opeens superonverwachts voor €1500 verkocht wordt, dat zou dan de andere vouwphones gelijk eruitconcurreren.

• Lynix
Flossy Carter heeft net een filmpje geüpload over de fold. Schrik wel van de batterijduur. Hij komt er de dag niet mee door en moet bijladen.

[ Voor 3% gewijzigd door Lynix op 28-07-2026 16:47 ]

• badbadpresident
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 15-08 00:31
Ruben-vds schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 16:37:
Wat nou als de iPhone Fold opeens superonverwachts voor €1500 verkocht wordt, dat zou dan de andere vouwphones gelijk eruitconcurreren.
Haha dat gaat echt niet gebeuren. Apple heeft net al zijn prijzen verhoogd.
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 16:46:
Flossy Carter heeft net een filmpje geüpload over de fold. Schrik wel van de batterijduur. Hij komt er de dag niet mee door en moet bijladen.
Wel belangrijk om de context te vermelden hij heeft ‘m continu op max brightness en gebruikt hem veel.

• Lynix
Wat is veel? Ik gebruik hem ook altijd op max brightness en haal 4-5 uur schermtijd per dag ook wel. Ik speel niet veel games. Dat niet

[ Voor 15% gewijzigd door Lynix op 28-07-2026 16:58 ]

• Pukson
badbadpresident schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 16:57:
[...]

Haha dat gaat echt niet gebeuren. Apple heeft net al zijn prijzen verhoogd.

[...]

Wel belangrijk om de context te vermelden hij heeft ‘m continu op max brightness en gebruikt hem veel.
Weet natuurlijk niet hoelang hij hem heeft, maar moet het ook soort van acclimatiseren en afgestemd raken op je gebruik

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04:16
Net ff in de winkel mee geklooid. Was benieuwd naar 't formaat ivm aankomende Apple telefoon. Weet niet of dit wat voor mij is. Oppo Find N6 was ik meer verrast door. Formaatje pro max maar dan fold zou leuk zijn. Lage front screen ietwat irritant.

[ Voor 7% gewijzigd door matthijst op 28-07-2026 18:14 ]

Haters everywhere but I don’t really care

• London
  • Niet online
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 16:46:
Flossy is ook wel een gigantische power user hé, en daarnaast wat @badbadpresident telt ook zeker vrij zwaar mee. Zou me geen zorgen maken verder als je met de Fold 7 de dag door kwam dan zal dat nu ook nog prima of zelfs misschien iets beter lukken d:)b

• Lynix
London schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 18:26:
[...]

Flossy is ook wel een gigantische power user hé, en daarnaast wat @badbadpresident telt ook zeker vrij zwaar mee. Zou me geen zorgen maken verder als je met de Fold 7 de dag door kwam dan zal dat nu ook nog prima of zelfs misschien iets beter lukken d:)b
Het gaat mijn 1e fold zijn :D
Kom van de S24 Ultra / S26 Ultra. Maar komt vast wel goed. Ik zie dat hij bijvoorbeeld ook AoD heeft met bewegende beelden. Dat vreet volgens mij ook behoorlijk batterij.

• Ruben-vds
Vind altijd wel bizar om te zien dat mensen van een S26 Ultra komen, die is nog niet eens 6 maanden uit? Hebben jullie te veel geld ofzo?

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

London schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 18:26:
[...]

Denk dat ik zelf ook wel issues zou hebben. Mijn S26 Ultra gaat om 5.00u van de lader en is tijdens een werkdag meestal rond 20.00u onder de 15%. Weekend haal ik misschien 17.00u maar dan gaat ie ook rond 6.30u van de lader.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ruben-vds schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 21:15:
Vind altijd wel bizar om te zien dat mensen van een S26 Ultra komen, die is nog niet eens 6 maanden uit? Hebben jullie te veel geld ofzo?
Geen leven, geen hobbies, geen kinderen, geen vakantie.

En in dit geval ook geen fold omdat ik te lang getwijfeld heb en zelfs een bestelling had maar geannuleerd en nu al twee dagen spijt.

[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2026 21:28 ]

• London
  • Niet online
Samsung heeft dusdanig goeie introductie kortingen dat je voor relatief ''weinig'' geld kan switchen. Tuurlijk, in verhouding blijft het belachelijk maar als tech je hobby is valt het alleszins mee :P Tot zover de cognitieve dissonantie.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

London schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 21:35:
[...]

Samsung heeft dusdanig goeie introductie kortingen dat je voor relatief ''weinig'' geld kan switchen. Tuurlijk, in verhouding blijft het belachelijk maar als tech je hobby is valt het alleszins mee :P Tot zover de cognitieve dissonantie.
Stiekem kom ik toch op 2k als ik de waarde van de in te ruilen telefoon meetel.

Dus ja het "lijkt" relatief goedkoop, maar is het stiekem niet natuurlijk.

• Lynix
Voor mij is het voornamelijk hobby.
Ik switch graag van toestellen en met de pre-order bonussen verkoop je de toestellen vaak voor hetzelfde geld weer op marktplaats eventueel. Verkocht mijn S26 Ultra zelfs met winst :+ Je moet er alleen zin in hebben om te rotzooien op Marktplaats.

• niels2322
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 22:13:
[...]

Voor mij is het voornamelijk hobby.
Ik switch graag van toestellen en met de pre-order bonussen verkoop je de toestellen vaak voor hetzelfde geld weer op marktplaats eventueel. Verkocht mijn S26 Ultra zelfs met winst :+ Je moet er alleen zin in hebben om te rotzooien op Marktplaats.
Haha herkenbaar! Moet wel altijd opletten op de krasjes dan, dat verlaagd de prijs op marktplaats weer. Soms vind ik dat ook wel zonde omdat het toestel kaal het mooiste is. Maarja met een krasje op het scherm is hij toch echt minder waard

• Lynix
Altijd caseless hier en tot voor kort nooit problemen gehad. Heb alleen een Pixel 10 Pro met een beetje schade en merk inderdaad dat mensen dan ineens 50% van de vraagprijs bieden :P

• Dennisweb
Tja, hobby, he? Ik heb geen kinderen, ga één keer per jaar goedkoop op vakantie naar landen als Tsjechië en Roemenië. Ik heb al zoveel telefoons gehad. Wel altijd een iPhone, maar voor Android wissel ik weleens. S25 Ultra gehad, Pixel 9 Pro XL, nu een S26 Ultra. De Fold 8 sla ik maar even over, al had ik er één bij de pre-order besteld. Viel me in het echt toch wel tegen. Kan gebeuren, krijg het geld toch wel retour. ;)

• Lynix
Ter info; het is niet dat dit allemaal niet mogelijk is als je kinderen hebt :+

@Dennisweb wat viel voor jou tegen?

• Dennisweb
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 23:31:
Ter info; het is niet dat dit allemaal niet mogelijk is als je kinderen hebt :+

@Dennisweb wat viel voor jou tegen?
Het kleine formaat. Toen ik hem in het echt zag vond ik hem echt veel kleiner dan ik had verwacht. Ik merkte ook dat ik moeite had met focussen (heb Meniere). De lettertjes zijn ook flink kleiner en dat vinden mijn ogen niet zo leuk.

Jammer, maar geen man overboord. Misschien zijn foldables niet aan mij besteed. Wie weet komt er een keer iets leuks voorbij waar ik ook in het echt blij van word. :)

• Lynix
Dennisweb schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 23:45:
[...]

Het kleine formaat. Toen ik hem in het echt zag vond ik hem echt veel kleiner dan ik had verwacht. Ik merkte ook dat ik moeite had met focussen (heb Meniere). De lettertjes zijn ook flink kleiner en dat vinden mijn ogen niet zo leuk.

Jammer, maar geen man overboord. Misschien zijn foldables niet aan mij besteed. Wie weet komt er een keer iets leuks voorbij waar ik ook in het echt blij van word. :)
Moet zeggen dat ik vandaag op de Ultra aan het appen was en dacht van shit, dit ga ik misschien wel missen. Met 32 jaar worden die ogen al wat slechter kennelijk8)7, dus ik snap dat wel ja. Voornamelijk dat 70% van mijn usecase eigenlijk whatsapp is denk ik

• Dennisweb
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 23:48:
[...]

Moet zeggen dat ik vandaag op de Ultra aan het appen was en dacht van shit, dit ga ik misschien wel missen. Met 32 jaar worden die ogen al wat slechter kennelijk8)7, dus ik snap dat wel ja. Voornamelijk dat 70% van mijn usecase eigenlijk whatsapp is denk ik
Yep. Dat gevoel had ik dus toen ik de Fold 8 vast had. Mijn ogen gaan sowieso hard achteruit door de Meniere. Schijnt toch een dingetje te zijn.

• coenox
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 23:48:
[...]

Ik ben 61 en WhatsApp ging op de Flip 6 ook goed. Wel met een Varifocus bril 😜. Ben benieuwd naar de Fold. En anders terug naar de S25 Ultra.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 27-08 17:32
Het gezeur in YouTube videos over de crease komen met wel de strot uit. Die crease zie je bij gebruik niet. Wat je wel ziet is dat het scherm vol met vinger vlekken zit en dat je blijft poetsen op dat binnenscherm. Ook zie ik nog veel hinderlijke schitteringen op het scherm. Er gaat niks boven gewoon glas. Het was 1 van de redenen om na de Fold 4 geen Folds meer te nemen.

• SamSid
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 27-08 18:19
https://www.vodafone.nl/aanbieding/foldables leuke deal van Vodafone dit weekend.

• _Bailey_
  • Niet online
wel alleen icm een 2 jarig abbonement. Jaren geleden hadden ze soortgelijke acties met Samsung. Toen kon je nog een 1 jarig abbo afsluiten met de kleinste bundel per maand.

Tegenwoordig alleen dus met een 2 jarig abbo en ik meen zelfs een (duur) Unlimited abbo.

Maar voor mensen die al bij Vodafone / Ziggo zitten en mogen verlengen (je kan je contract openbreken, als je eigenlijk nog niet kan verlengen ,zelf een keer gedaan in de winkel met soortgelijke actie jaren terug) is dit een leuke actie

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 29-07-2026 13:55 ]

• niels2322
Ja de grap is inderdaad dat je vervolgens wel lekker 20 euro per maand mag betalen voor 18GB. Dat is ook 480 euro. Ik betaal gemiddeld 6 euro bij 50-plus voor 60GB per maand (1 euro per maand voor 1e 12 maanden).

• Anduuuw
voor geintereseerde, review over F8 en de camera vergelijken meerdere bekendere foldables! super cool

YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra vs Z Fold 8 vs HONOR Magic V6 vs OPPO Find N6 Camera Test - DAYTIME

• niels2322
Cool! Vind de fold 8 ultra zeker niet onder doen van de rest, zo lang je niet te veel zoomt.. Vanaf 10x zoom zie je wel echt dat Samsung een stuk achter blijft. Gelukkig doe ik dat niet zo veel :)

• NeWSJuNK
Ik vind dit soort tests ook wat onzinnig. Je koopt toch geen klap telefoon voor de beste camera? Je wilt content slurpen op een groter scherm en toch de compactheid indien ingeklapt. De fotos zijn meer dan prima IMO.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-08 08:12

Benjamin-

CrazyGunner#2385

NeWSJuNK schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 15:09:
Ik vind dit soort tests ook wat onzinnig. Je koopt toch geen klap telefoon voor de beste camera? Je wilt content slurpen op een groter scherm en toch de compactheid indien ingeklapt. De fotos zijn meer dan prima IMO.
Maar dat is aan ieder om te beslissen. Wat als je en een goede camera wilt, en een foldable. Mag deze groep dan niet bestaan?

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ouch... wel een puntje wat betreft video opnemen en toch ook het typen.

https://www.instagram.com/reel/DbYM6pVq7JN/?igsh=MTBhdXBtMHJ4NmRnOQ==

• Lynix
Wat is er dan met het toetsenbord? Met de S25/S26 Ultra typ je ook niet met 1 hand toch?
Moet zeggen dat het toetsenbord in chats mijn grootste twijfelpuntje was maar na het zien van deze screenshot valt het wat mij betreft wel mee als je gestures gebruikt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/KnAsMW_c5QkE2lk141kpbL41rWk=/x800/filters:strip_exif()/f/image/uYPlp4k13Aibtd9trvUdLMV0.png?f=fotoalbum_large

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:11:
[...]

Wat is er dan met het toetsenbord? Met de S25/S26 Ultra typ je ook niet met 1 hand toch?
Moet zeggen dat het toetsenbord in chats mijn grootste twijfelpuntje was maar na het zien van deze screenshot valt het wat mij betreft wel mee als je gestures gebruikt.

[Afbeelding]
Eh jawel. Ik type met 1 hand op de S26 Ultra.

• Lynix
De Fold 8 is net zo breed, scheelt een paar mm. Dan lukt dat ook wel. Ik snap overigens niet hoe je met 1 hand kan typen op de S26 Ultra :+

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:15:
De Fold 8 is net zo breed, scheelt een paar mm. Dan lukt dat ook wel. Ik snap overigens niet hoe je met 1 hand kan typen op de S26 Ultra :+
Ik denk dat het zelfs zou lukken bij een telefoon die een cm breder is.

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Benjamin- schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:01:
[...]

Maar dat is aan ieder om te beslissen. Wat als je en een goede camera wilt, en een foldable. Mag deze groep dan niet bestaan?
*Voelt zichzelf als lid van de betreffende doelgroep.

Hoewel ik een Fold 8 besteld heb had ik graag gezien dat dezelfde main sensor als de Fold 8 Ultra en S26 Ultra was gebruikt. Zelfs de S25 Edge gebruikt die sensor al. Het is nou niet alsof de Fold 8 een prijsvechter/budget toestel is.

Een Fold 8 Ultra zal ik niet kopen omdat hij opgevouwen veels te groot is. Ik heb nu niet voor niks een reguliere S23 ipv de plus of Ultra variant.

**Nouja, foldable, ik heb liever compacte/handzame telefoons. Voor 2026 standaarden is de Fold 8 best compact.
Afbeeldingslocatie: https://media4.giphy.com/media/v1.Y2lkPTZjMDliOTUyZDczZjRoN3FmNHp5MTg0dzd3NzlxZ2Y0aDdoZHBwemN0NmszdzY1aCZlcD12MV9pbnRlcm5hbF9naWZfYnlfaWQmY3Q9Zw/ReBGGJtbXrjbQJwByP/giphy.gif

[ Voor 26% gewijzigd door Caayn op 29-07-2026 18:02 ]

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 12:03

Jumpiefox

Hoi ?

Toch wel echt non issues, sorry hoor..Als je op de S26 ultra met 1 hand kan typen dan kan je dat ook op de Fold, lukt het net niet dan zet je de keyboard toch met een gesture in 1 handed mode? Dan lukt het zeker.

Dat opnemen ook...Je moet je scherm ff draaien? Uh dus? als ie open is dan is het scherm toch al groot hehe.

Te grote keyboard? Maak hem kleiner. Net te breed om1 hand te typen? Merk sowieso dat veel mensen van die non issues presenteren als iets groots, vooral op reddit. "OMG als ik de phone in Landscape mode heb, dan zijn sommige websites niet leuk om te lezen". Uh rotate dan? Krijg je als antwoord: Wat loop je Samsung te verdedigen lol. Het is gewoon een Phone die in verschillende orientaties ergens heel goed in is of niet. Juist tof imo.

The first casualty in war is always the truth...

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Jumpiefox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:44:
[...]

Toch wel echt non issues, sorry hoor..Als je op de S26 ultra met 1 hand kan typen dan kan je dat ook op de Fold, lukt het net niet dan zet je de keyboard toch met een gesture in 1 handed mode? Dan lukt het zeker.

Dat opnemen ook...Je moet je scherm ff draaien? Uh dus? als ie open is dan is het scherm toch al groot hehe.

Te grote keyboard? Maak hem kleiner. Net te breed om1 hand te typen? Merk sowieso dat veel mensen van die non issues presenteren als iets groots, vooral op reddit. "OMG als ik de phone in Landscape mode heb, dan zijn sommige websites niet leuk om te lezen". Uh rotate dan? Krijg je als antwoord: Wat loop je Samsung te verdedigen lol. Het is gewoon een Phone die in verschillende orientaties ergens heel goed in is of niet. Juist tof imo.
Voor mij niet zo'n issue maar voor anderen wel. En je telefoon moeten draaien vind ik toch wel ook echt een UX fail.

• Lynix
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:55:
[...]

Voor mij niet zo'n issue maar voor anderen wel. En je telefoon moeten draaien vind ik toch wel ook echt een UX fail.
Dat is wel hoe het werkt met een fold denk ik. Bepaalde content is nou eenmaal beter in portrait dan landscape en vice versa.

Denk dat er nog veel dingen geoptimaliseerd worden na launch en dat vooral websites/3rd party apps in beweging komen na de launch van de iPhone Ultra.

[ Voor 18% gewijzigd door Lynix op 29-07-2026 17:58 ]

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:55:
[...]

Dat is met een reguliere telefoon toch niet anders?

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Caayn schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:04:
[...]
Dat is met een reguliere telefoon toch niet anders?
Maar een reguliere telefoon is niet "vierkant"ish. Daar moet je wel.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 17:58:
[...]

Dat is wel hoe het werkt met een fold denk ik. Bepaalde content is nou eenmaal beter in portrait dan landscape en vice versa.

Denk dat er nog veel dingen geoptimaliseerd worden na launch en dat vooral websites/3rd party apps in beweging komen na de launch van de iPhone Ultra.
Ik denk dat de foldable markt te klein zal zijn, zelfs met een foldable iPhone, om daar veel tijd/geld in te steken. Mensen hebben in de huidige economie geen 3k liggen voor een mini opvouwbare iPhone.

• Lynix
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat de foldable markt te klein zal zijn, zelfs met een foldable iPhone, om daar veel tijd/geld in te steken. Mensen hebben in de huidige economie geen 3k liggen voor een mini opvouwbare iPhone.
Hmm ik denk dat jij je daar op verkijkt eerlijk gezegd. Kijk om je heen, bijna iedereen heeft al een iPhone Pro of Pro Max. Denk overigens dat de iPhone niet 3k gaat zijn maar meer rond de 2500 piek.

Daarnaast gaat Apple ontwikkelaars onder druk zetten om de Ultra te ondersteunen als ze apps willen publishen op hun store. Dat hebben ze in het verleden ook gedaan, dat is nu niet anders.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:31:
[...]

Hmm ik denk dat jij je daar op verkijkt eerlijk gezegd. Kijk om je heen, bijna iedereen heeft al een iPhone Pro of Pro Max. Denk overigens dat de iPhone niet 3k gaat zijn maar meer rond de 2500 piek.

Daarnaast gaat Apple ontwikkelaars onder druk zetten om de Ultra te ondersteunen als ze apps willen publishen op hun store. Dat hebben ze in het verleden ook gedaan, dat is nu niet anders.
Ken niemand met een Pro Max en überhaupt bijna niemand met een iPhone.

• Lynix
Phusebox schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:35:
[...]

Ken niemand met een Pro Max en überhaupt bijna niemand met een iPhone.
Andere kringen dan. Ik ben hier de enige "pleb" met een Android. De rest, incl mijn vriendin, zitten met een iPhone Pro (max).

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Lynix schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 18:38:
[...]

Andere kringen dan. Ik ben hier de enige "pleb" met een Android. De rest, incl mijn vriendin, zitten met een iPhone Pro (max).
Dat gezegd hebbende heb ik ook weinig vrienden dus mijn "pool" is ook maar beperkt.

In de VS is iPhone uiteraard nummer 1, maar hier wil ik vooral af van Amerikaanse merken. Het is dat ik een MBP van het werk heb. Maar dat is een andere discussie.

Heb een van die weinige vrienden getipt voor de Vodafone aanbieding. Dus dan kan ik hem af en toe nog live aanschouwen, hij heeft nog een oude telefoon liggen, Ziggo thuis en een abonnement dat al verlopen is.

[ Voor 38% gewijzigd door Phusebox op 29-07-2026 18:46 ]

• Ruben-vds
De markt voor foldables zijn voornamelijk voor mensen die bovengemiddeld verdienen, of enorm geinteresseerd in elektronische apparatuur. Niet echt voor de mainstream mensen.

• NeWSJuNK
Met een iPhone Pro Max zit je niet ver van de prijs van een foldable. Zeker met de flinke kortingen die Samsung geeft. De markt voor foldables is mede niet zo groot omdat Apple er nog geen heeft. Mogelijk gaat dat met de komst van de Apple Ultra veranderen.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-08 17:58
NeWSJuNK schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 00:23:
Met een iPhone Pro Max zit je niet ver van de prijs van een foldable. Zeker met de flinke kortingen die Samsung geeft. De markt voor foldables is mede niet zo groot omdat Apple er nog geen heeft. Mogelijk gaat dat met de komst van de Apple Ultra veranderen.
Sterker nog, ik heb de Fold 8 goedkoper kunnen bestellen dan de laagste prijs voor de Iphone 17 Pro.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 27-08 09:07
niels2322 schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 07:41:
[...]

ik heb dezelfde besteld. Twijfelde tussen een transparant basic hoesje (van bijv Samsung) maar wil wel krasjes voorkomen. Ik verkoop mijn telefoon altijd na een paar jaar en de slim Armor (heb hem al binnen) is echt niet zo dik
Waar heb je die besteld? heb nu een samsung hoesje besteld maar ik heb normaal altijd spigen

• coenox
piotr123 schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:06:
[...]

Waar heb je die besteld? heb nu een samsung hoesje besteld maar ik heb normaal altijd spigen
Zie [Samsung Galaxy Z Fold 8 (Ultra)/Z Flip 8] Accessoires. Ik heb een Spigen case via Amazon. Ook al binnen.

• siemo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 05:14
Heeft iemand al een leveringafspraak bevestigd voor de komende dagen gekregen?

• Of-Aaargh
siemo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:37:
Nee, wel gisteren en e-mail van KPN: "Je toestel is nog niet op voorraad". No duh Sherlock. :+

• Pukson
siemo schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:37:
Officiële release is 4 augustus. Dus denk dat die datum wordt aangehouden.

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

Yup zojuist. Afspraak voor 5 aug (Fold 8 )

• Lynix
PdC schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:23:
Yup zojuist. Afspraak voor 5 aug (Fold 8 )
Oh nice! Vanuit de Samsung store? Bij mij staat het nog als "Verzending aangevraagd"

• PdC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PdC

Lynix schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 13:24:
[...]

Oh nice! Vanuit de Samsung store? Bij mij staat het nog als "Verzending aangevraagd"
Nee, KPN

• Sanny1987
  • Registratie: Januari 2011
  • Niet online
Graag alles rondom levertijd en prijzen in het daarvoor bestemde topic :)

[Samsung Galaxy Z Fold 8 / Z Flip 8] Levertijden & Prijzen

• Ruben-vds
Ik kan op Youtube niet vinden hoe Team Fight Tactics (TFT) speelt op de normale Fold 8. Als iemand de Fold 8 heeft, ik zou dan dat wel willen zien.

• Of-Aaargh
Ruben-vds schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 17:20:
Ik kan op Youtube niet vinden hoe Team Fight Tactics (TFT) speelt op de normale Fold 8. Als iemand de Fold 8 heeft, ik zou dan dat wel willen zien.
De Fold 8 is nog niet uit, dus niemand heeft waarschijnlijk al TFT gespeeld. Maar omdat de Fold 8 de op dit moment snelste Qualcomm-processor heeft zal het waarschijnlijk goed speelbaar zijn. Batterijduur en warmteontwikkeling... tsja, dat zal de praktijk leren.

Hoe het er uit zal zien: aangezien de Fold 8 dezelfde beeldverhouding heeft als bv. Ipads kun je daar kijken hoe spellen er op de Fold 8 uit zullen zien, mits de ontwikkelaars een beetje goed bezig zijn.

Bijvoorbeeld zoals op de Ipad Mini: YouTube: TFT ASMR ♡ iPad Mini ♡ No Talking.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Ben benieuwd naar de eerste echte bevindingen, buiten influencers die elke 2 weken een andere telefoon gebruiken. Naast de fantastische form factor zijn er toch punten die, en dat kan persoonlijk zijn, redenen zijn om te wachten (telefoon schijnt bijvoorbeeld snel heet te worden, zeker met dit weer, waardoor het scherm gaat dimmen en buiten moeilijk leesbaar wordt).

• Pukson
Heb zelf gewoon zin om Launcher 10 te installeren. Dat boxy design zal wel goed gaan met een windows phone launcher.

• _Bailey_
  • Niet online
zit inmiddels in de tram naar huis. Even vluchtig m'n nieuwe Fold 8 uit het doosje gehaald en ervaren hoe dat nou is, zo'n Fold. Is m'n allereerste (kom van jarenlang iPhone) foldable ooit.

Heb nu een iPhone Air ter referentie. De Fold 8 is dan toch wel erg dik. Echt hele andere manier van gebruik zo'n foldable foon, boxy design is echt wennen

Mooi scherm, en dat openklappen is wel gaaf...compleet nieuwe ervaring.

dit was mijn inimini hands on review :+

[ Voor 10% gewijzigd door _Bailey_ op 31-07-2026 12:56 ]

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 06:44
_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:54:
zit inmiddels in de tram naar huis. Even vluchtig m'n nieuwe Fold 8 uit het doosje gehaald en ervaren hoe dat nou is, zo'n Fold. Is m'n allereerste (kom van jarenlang iPhone) foldable ooit.

Heb nu een iPhone Air ter referentie. De Fold 8 is dan toch wel erg dik. Echt hele andere manier van gebruik zo'n foldable foon, boxy design is echt wennen

Pics or it didn't happen 😜

Gefeliciteerd met je aankoop. Hopelijk schieten de KPN orders ook eerder dan gepland door.

• Phusebox

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

_Bailey_ schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 12:54:

Ben benieuwd of je dat snel moe wordt, die telefoon openklappen als je meer nodig hebt dan het kleine scherm (van de Fold 8 dan). Jaloers hoor. Maar goed, ik moet maar gewoon wachten tot volgend jaar, al is het "nieuwe" er dan vanaf, en lang niet zo leuk als nu.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 31-07-2026 13:41 ]

• _Bailey_
  • Niet online
Tshrr schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 13:39:
[...]

Pics or it didn't happen 😜

Gefeliciteerd met je aankoop. Hopelijk schieten de KPN orders ook eerder dan gepland door.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d7wWcTV9dsFExw_-uu3YlB9eA3E=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/P13l0GHtknpABtBhVcQ0CX0D.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste

Let op:
Levertijden, prijzen, inruilacties ed kunnen hier besproken worden: [Samsung Galaxy Z Fold 8 / Z Flip 8] Levertijden & Prijzen