Import the third world, become the third world
Ben zelf nog aan het oriënteren op een case. Voor m'n Fold 7 had ik een tpu magsafe case die ik weer in een wallet case kon ''klikken'' met de magneet. Werkte perfect, maar ben die helaas nog niet tegengekomen voor de Fold 8.
Ik heb de Spigen Air Skin Magfit besteld. Eigenlijk vrij impulsief, ik wil vooral een case in huis hebben als de Fold 8 binnenkomt. Eisen waren: snel in huis, transparant, niet te duur en ik heb goede ervaringen met Spigen. Daarna kan ik eens reviews bekijken en indien nodig er nog een andere bijkopen. Mijn vrouw zou die case van Samsung met die pinguin willen hebben, maar die zie ik niet in de Nederlandse Samsung shop.
Ik was erg blij met de carbon case voor de Fold 7, en de antireflectieve screenprotector van Samsung is ook erg fijn. Die geeft dezelfde ervaring als het antireflectieve scherm van de S25/S26 (en vermoedelijk ook het binnenscherm van de Fold 8). Fijn dat daarmee ook het buitenscherm van de Fold dezelfde ervaring geeft als de duurdere S26 Ultra. Oh wacht...
Ik heb in elk geval deze twee besteld bij Samsung. 80 euro voor een case en twee screenprotectors is wel veel, maar als de case net zo fijn is als die van de Fold 7 is het mij dat waard.
[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.
Ik heb in elk geval deze twee besteld bij Samsung. 80 euro voor een case en twee screenprotectors is wel veel, maar als de case net zo fijn is als die van de Fold 7 is het mij dat waard.
[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-07-2026 09:50 ]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 09:05:
Die carbon case beschermd niet de voorkant van het apparaat right? Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons caseless gehad maar twijfel of ik dat bij de Fold ook ga doen. Hij is wel verzekerd, maar toch.. Cosmetische schade zou ook wel jammer zijn en dan kan je ook fluiten naar een eventuele inruil voor Fold 9 volgend jaar.
Yep.Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:34:
Die carbon case beschermd niet de voorkant van het apparaat right? Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons caseless gehad maar twijfel of ik dat bij de Fold ook ga doen. Hij is wel verzekerd, maar toch.. Cosmetische schade zou ook wel jammer zijn en dan kan je ook fluiten naar een eventuele inruil voor Fold 9 volgend jaar.
Zie ook
Oh, da's een mooie! BesteldTshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.[Afbeelding]
Gebruik zelf normaal ook nooit een case. Screenprotector en een camera lens protector kit and that's it. Voor de Fold 8 ben ik wel opzoek naar een case maar vooral omdat ik een kickstand wil hebben. Zoek iets wat zo minimalistisch mogelijk is en kwam deze tegen:
https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe
Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?
https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe
Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb ze net een email gestuurd om te vragen wanneer het weer op voorraad is.Jumpiefox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:33:
Gebruik zelf normaal ook nooit een case. Screenprotector en een camera lens protector kit and that's it. Voor de Fold 8 ben ik wel opzoek naar een case maar vooral omdat ik een kickstand wil hebben. Zoek iets wat zo minimalistisch mogelijk is en kwam deze tegen:
voor mij ging het om de smoke variant.
Torro wallet case Amazon
Mooie wallet case gevonden
Helaas niet eentje die bestaat uit een los wallet gedeelte en een tpu magsafe gedeelte die je in de wallet kan klikken, maar vind dit wel een hele mooie.
Mooie wallet case gevonden
Heb je een linkje?Tshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euroTshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Je hebt een code vanuit ING nodig om te kunnen bestellen. Ik weet niet of er een universele code is._Bailey_ schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:19:
[...]
Heb je een linkje?
Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel
De link naar de Puntenshop: voordeelvoucher
Ik nu ook niet meer.Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euro
Misschien een foutje vanuit hen dat ze nu rechtgetrokken hebben?
Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versiePukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 22:01:
Zelf deze zojuist besteld, ben benieuwd.
https://www.smartphonehoe...d-8-black-sh00100744.html
Nou dan heb ik geluk gehad, met de carbon case voor 40 euro. Hij is nu inderdaad weer terug op 56 euro (wat nog steeds goedkoper is dan de gewone prijs van 70 euro).Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euro
Pff nu je het zegt! Ga direct contact opnemen, thanks. Was mij niet opgevallenHenkdepotvis schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 00:36:
[...]
Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versie
Pagina: 1