Gisteren de Benks ArmorGrid Air Grand Combo in Beyond Blue binnengekregen. Hij is niet goedkoop; rechtstreeks vanuit Benks met kortingscodes was het 104 euro inclusief de Armorpop Phone Grip & Stand en verzekering à 2,74€. Via Amazon zou ik voor deze combo het absurde bedrag van 155€ kwijt zijn geweest.
Nu vind ik 104€ nog steeds een absurd bedrag, maar vind het persoonlijk zelf de mooiste case en kleur. Mijn verwachtingen waren gezien de prijs dan ook hooggespannen.
De verpakking waarin alles zit, ziet er dan ook gelikt uit. Het geeft je het gevoel dat je een premium product hebt. De case zelf voelt ook premium aan; de textuur voel je en geeft meer grip, bovendien maakt het de Fold 8 niet veel groter. Het geeft, op het voorkomen van krassen na, weinig valbescherming, hoewel het natuurlijk meer bescherming biedt dan zonder case. De foto's spreken voor zich.
Ook de screenprotector voor het buitenscherm die erbij zit geeft bescherming tegen krassen en zorgt er tevens voor dat alle veeggebaren op het scherm net zo goed blijven werken als zonder front. De magnetische ring die in de backcover zit doet het goed en zorgt ervoor dat de Phonegrip stevig blijft plakken. Je moet best wel veel kracht gebruiken om hem eraf te trekken, wat wat mij betreft een goed teken is. Ik heb zelf de Fold 8 in de kleur crème (wit), dat zorgt ervoor dat de metalen accenten op de hingeprotection en cameraring matchen met de behuizing en knoppen van de Fold 8.
Ondanks dat ik vind dat de prijs veel te hoog is, vind ik het dit toch wel de prijs waard. En ben ik tot nu toe er erg tevreden mee.