• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Dit is een discussie- en ervaringstopics voor alle accessoires gerelateerd aan de Samsung Galaxy Z Fold 8 (Ultra)/Z Flip 8.

Levertijden en prijzen van het toestel bespreken we hier:
[Samsung Galaxy Z Fold 8 / Z Flip 8] Levertijden & Prijzen
Voor ervaringen en discussies over het toestel hebben we dit topic:
[Samsung Galaxy Z Fold 8/Z Flip 8] Ervaringen & Discussie

• London
  • Niet online
Ben zelf nog aan het oriënteren op een case. Voor m'n Fold 7 had ik een tpu magsafe case die ik weer in een wallet case kon ''klikken'' met de magneet. Werkte perfect, maar ben die helaas nog niet tegengekomen voor de Fold 8.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12:18
Ik heb de Spigen Air Skin Magfit besteld. Eigenlijk vrij impulsief, ik wil vooral een case in huis hebben als de Fold 8 binnenkomt. Eisen waren: snel in huis, transparant, niet te duur en ik heb goede ervaringen met Spigen. Daarna kan ik eens reviews bekijken en indien nodig er nog een andere bijkopen. Mijn vrouw zou die case van Samsung met die pinguin willen hebben, maar die zie ik niet in de Nederlandse Samsung shop.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12:04
Ik was erg blij met de carbon case voor de Fold 7, en de antireflectieve screenprotector van Samsung is ook erg fijn. Die geeft dezelfde ervaring als het antireflectieve scherm van de S25/S26 (en vermoedelijk ook het binnenscherm van de Fold 8). Fijn dat daarmee ook het buitenscherm van de Fold dezelfde ervaring geeft als de duurdere S26 Ultra. Oh wacht...

Ik heb in elk geval deze twee besteld bij Samsung. 80 euro voor een case en twee screenprotectors is wel veel, maar als de case net zo fijn is als die van de Fold 7 is het mij dat waard.

[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.

[ Voor 19% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-07-2026 09:50 ]

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Tshrr
  • Registratie: Juni 2013
Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 09:05:

[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.
Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Asu8ezDPaEp413qYar1r2nwwXXE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/bTYnNWJSCQot7hPC3kAFry3Q.png?f=fotoalbum_large

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 10:07
Die carbon case beschermd niet de voorkant van het apparaat right? Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons caseless gehad maar twijfel of ik dat bij de Fold ook ga doen. Hij is wel verzekerd, maar toch.. Cosmetische schade zou ook wel jammer zijn en dan kan je ook fluiten naar een eventuele inruil voor Fold 9 volgend jaar.

• Tshrr
Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:34:
Die carbon case beschermd niet de voorkant van het apparaat right? Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons caseless gehad maar twijfel of ik dat bij de Fold ook ga doen. Hij is wel verzekerd, maar toch.. Cosmetische schade zou ook wel jammer zijn en dan kan je ook fluiten naar een eventuele inruil voor Fold 9 volgend jaar.
Yep.

Zie ook

• Of-Aaargh
Tshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]

Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.[Afbeelding]
Oh, da's een mooie! Besteld :)

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 09:33

Jumpiefox

Hoi ?

Gebruik zelf normaal ook nooit een case. Screenprotector en een camera lens protector kit and that's it. Voor de Fold 8 ben ik wel opzoek naar een case maar vooral omdat ik een kickstand wil hebben. Zoek iets wat zo minimalistisch mogelijk is en kwam deze tegen:

https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe

Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?

The first casualty in war is always the truth...

• KingZ
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-08 12:54
Jumpiefox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:33:
Gebruik zelf normaal ook nooit een case. Screenprotector en een camera lens protector kit and that's it. Voor de Fold 8 ben ik wel opzoek naar een case maar vooral omdat ik een kickstand wil hebben. Zoek iets wat zo minimalistisch mogelijk is en kwam deze tegen:

https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe

Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?
Ik heb ze net een email gestuurd om te vragen wanneer het weer op voorraad is.
voor mij ging het om de smoke variant.

• London
  • Niet online
Torro wallet case Amazon

Mooie wallet case gevonden :D Helaas niet eentje die bestaat uit een los wallet gedeelte en een tpu magsafe gedeelte die je in de wallet kan klikken, maar vind dit wel een hele mooie.

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
[...]

Heb je een linkje?

Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel

• Henkdepotvis
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 03:21
[...]

Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euro

• Tshrr
_Bailey_ schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:19:
[...]

Heb je een linkje?

Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel
Je hebt een code vanuit ING nodig om te kunnen bestellen. Ik weet niet of er een universele code is.

De link naar de Puntenshop: voordeelvoucher

• Tshrr
Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]

Ik nu ook niet meer.

Misschien een foutje vanuit hen dat ze nu rechtgetrokken hebben?

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Nu online
Zelf deze zojuist besteld, ben benieuwd.

https://www.smartphonehoe...d-8-black-sh00100744.html

• Henkdepotvis
Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versie

• Of-Aaargh
Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]

Nou dan heb ik geluk gehad, met de carbon case voor 40 euro. Hij is nu inderdaad weer terug op 56 euro (wat nog steeds goedkoper is dan de gewone prijs van 70 euro).

• Pukson
  • Nu online
Henkdepotvis schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 00:36:
[...]

Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versie
Pff nu je het zegt! Ga direct contact opnemen, thanks. Was mij niet opgevallen

• _Bailey_
  • Niet online
via Bol de Samsung Fold 8 Carbon Magnetic case ontvangen.

Mooi dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest ;)

Alleen de linker rand is zeer scherp en vind 't gewicht voor dit type hoesje aan de zware kant.

Ik gebruik normaal gesproken nooit hoesjes, 99 van de 100 zijn spuuglelijk. Deze aramid / carbon hoesje kan ik nog wel waarderen.

Met name die van Pitaka

• Henkdepotvis
_Bailey_ schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:29:

Mooie dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest ;)

Alleen de linker rand is zeer scherp en vind 't gewicht voor dit type hoesje aan de zware kant.

Ik gebruik normaal gesproken nooit hoesjes, 99 van de 100 zijn spuuglelijk. Deze aramid / carbon hoesje kan ik nog wel waarderen.

Met name die van Pitaka
Is het smotth carbon fibre of met een beetje textuur/grip? Als het te smooth is ben ik bang dat het uit mijn hand glipt

• _Bailey_
  • Niet online
Henkdepotvis schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:42:
[...]

Is het smotth carbon fibre of met een beetje textuur/grip? Als het te smooth is ben ik bang dat het uit mijn hand glipt
Mooie textuur welke een fijne grip geeft.

• Pukson
  • Nu online

Met name die van Pitaka
Ook een mooie idd! Zit ook direct een screenprotector bij

• _Bailey_
  • Niet online
Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]

Klopt ja, het is een film, ander soort materiaal dan een glazen screenprotector. Ik plak nooit van die zooi op mijn smartphones.

Maar een glazen screenprotector lijkt me sterker dan zo'n stukje plastic over je display heen

• dezeppo
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:48
Samsung Carbon Case met magsafe en een Oh Snap 5 (of een Samsung 360 magnet) om desk wobble tegen te gaan

• Of-Aaargh
Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]

Ja, en dat is een heel fijne screenprotector. Wel duur als je 'm lost koopt (20-30 euro voor 2 stuks), maar bij de Samsung carbon hoes krijg je die er dus gratis bij, inclusief een handige mal. Veel dunner dan een glazen screenprotector, en hij splintert niet aan de randen als je ergens tegen aan stoot. En de antireflectie is identiek aan die van de S25/S26 Ultra. Zit nu een klein jaar op m'n S25 Edge, zeer krasvast, heb de tweede nog niet hoeven plaatsen.

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-08 21:02
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f8yvqfhzdqlEPoIUCegmzyhmyeU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D6Al61CS0SWCr0TOP7oI42gd.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_WRlLE9z8xlA0QcZ66NRVmjGD4w=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cp7lycf1QZmVo9sY7gJyCx7b.jpg?f=fotoalbum_large

https://supcase.com/collections/new-arrivals/products/ub-grip-series-galaxy-z-fold8-magsafe-case

Wat vinden jullie hier van?

[ Voor 9% gewijzigd door mwessels op 30-07-2026 20:52 ]

• Lynix
Werk je op de bouw? Mijn hemeltje, dat is me wel een bunker hoor!

• Techkeizer
  • Registratie: Januari 2023
  • Laatst online: 01:11
Heb deze case gehaald. Wil wel mijn mooie Shadow Green showen natuurlijk! Plus een ringetje als standaard op tafel, perfect.

https://amzn.eu/d/065Hr9Nm

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-08 23:54
Ik twijfelde wel hieraan, met kids wil ik wel iets dat tegen een stootje kan maar doordat de front screen protector in het frame verwerkt is (die vaak stuk gaan bij mij), was ik toch voor spigen gegaan. anders was het deze geworden vermoed ik.

• Lynix
Ik heb net een Spigen Air skin MagSafe gekocht op Amazon. Gaat wennen worden om een hoesje te gebruiken.

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-08 23:54
Vraag over privacy screen, Ik heb een paar besteld voor de Fold 8, i.c.m 2 normale. (op 1 of andere manier heb ik nu 4 onderweg van de privacy screen, en 2x normaal). Ik lees nu wel dat privacy screen je vaak brightness 100% wilt hebben? En als je een battarij duur belangrijk vind gaat dat wel een issue zijn denk ik?

Wat is jullie ervaring met een privacy screen? Ik dacht i.g. praktisch na als ik iets wil delen klap ik het open, als ik snel wil reageren of memes/insta met kids in de buurt en er komt iets NSWF in beeld dat ik dat niet gelijk hoef af te schermen oid.

TLDR met 4 ben ik zowiezo verzadigd, als iemand post nl kosten wil betalen stuur ik 2x daar toe, DM en eerste die wilt verwijder ik de tekst~

[ Voor 11% gewijzigd door Anduuuw op 31-07-2026 08:13 ]

• GroeneThee
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10:40
Heb zelf de Ringke Clear Fusion Magnetic besteld nav een review. Een clear case waarbij beide delen aan elkaar vastzitten. Dan gaat hopelijk de voorkant niet zo snel los zitten.
YouTube: Galaxy Z Fold 8 Ultra | Ringke Case Collection

• Phyrro
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 07:52
Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:08:
Vraag over privacy screen, Ik heb een paar besteld voor de Fold 8, i.c.m 2 normale. (op 1 of andere manier heb ik nu 4 onderweg van de privacy screen, en 2x normaal). Ik lees nu wel dat privacy screen je vaak brightness 100% wilt hebben? En als je een battarij duur belangrijk vind gaat dat wel een issue zijn denk ik?

Wat is jullie ervaring met een privacy screen? Ik dacht i.g. praktisch na als ik iets wil delen klap ik het open, als ik snel wil reageren of memes/insta met kids in de buurt en er komt iets NSWF in beeld dat ik dat niet gelijk hoef af te schermen oid.

TLDR met 4 ben ik zowiezo verzadigd, als iemand post nl kosten wil betalen stuur ik 2x daar toe, DM en eerste die wilt verwijder ik de tekst~
Joe, stuur maar op hoor! Thanks!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-08 19:10
GroeneThee schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:57:
Heb zelf de Ringke Clear Fusion Magnetic besteld nav een review. Een clear case waarbij beide delen aan elkaar vastzitten. Dan gaat hopelijk de voorkant niet zo snel los zitten.
YouTube: Galaxy Z Fold 8 Ultra | Ringke Case Collection
Ziet er goed uit, lijkt erg veel op de Spigen Air Skin. Twijfel nu tussen deze en de Spigen. Waar heb je deze besteld?

• London
  • Niet online

Met name die van Pitaka
Deze ook besteld, feit dat je een screen protector erbij krijgt is een mooie bonus en relativeert de 70eu enigszins. Ben benieuwd :)

• _Bailey_
  • Niet online
London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:51:
[...]

Deze ook besteld, feit dat je een screen protector erbij krijgt is een mooie bonus en relativeert de 70eu enigszins. Ben benieuwd :)
ik heb de mijne inmiddels retour bol gestuurd. Via AliExpress gisteren een zelfde soort aramid fiber case (met Magsafe) gevonden voor zo'n €26.

Vrijwel identiek aan die van Samsung (en Pitaka)

• Of-Aaargh
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:59:
[...]

ik heb de mijne inmiddels retour bol gestuurd. Via AliExpress gisteren een zelfde soort aramid fiber case (met Magsafe) gevonden voor zo'n €26.

Vrijwel identiek aan die van Samsung (en Pitaka)
Maar daar zitten geen twee uitstekende antireflective screenprotectors bij.

• _Bailey_
  • Niet online
Of-Aaargh schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:04:
[...]

Maar daar zitten geen twee uitstekende antireflective screenprotectors bij.
klopt, dat is dan wel mooi meegenomen voor @London ! nu heb ik zelf niks met die screenprotectors, dus dat is prima voor mij. Het is overigens 2x een plastic film wat in de verpakking zit, geen glazen protectors

• Of-Aaargh
_Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:08:
[...]

klopt, dat is dan wel mooi meegenomen voor @London ! nu heb ik zelf niks met die screenprotectors, dus dat is prima voor mij. Het is overigens 2x een plastic film wat in de verpakking zit, geen glazen protectors
Dat klopt. Maar het zijn wel dezelfde screenprotectors die Samsung los voor 25 euro verkoopt. Marge! Want ik denk dat kostprijs nog geen euro per stuk zal zijn.

• GroeneThee
thecompany schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:38:
[...]

Ziet er goed uit, lijkt erg veel op de Spigen Air Skin. Twijfel nu tussen deze en de Spigen. Waar heb je deze besteld?
Heb die besteld bij Amazon, wordt 6 augustus geleverd, €19,99 . Ik las erg veel wisselende reviews over de Spigen hoesjes de laatste tijd. Heb zelf wel vaak een Spigen hoesjes gehad al heb ik momenteel een Thinborne hoesje om mijn Fold 5. Wilde nu een clear case.
Voordeel van de Ringke schijnt te zijn dat de bescherming voor de voorkant beter blijft zitten omdat deze vastzet aan het backpanel. We gaan het zien.

• Adel_F16
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-08 23:36
Lynix schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:08:
Ik heb net een Spigen Air skin MagSafe gekocht op Amazon. Gaat wennen worden om een hoesje te gebruiken.
Ooh bedankt! Ik zocht een spigen case en heb zelf de tough armor op de s26 ultra, maar door te zoeken op de air skin vond ik de air skin aramid die wél textuur heeft waardoor de achterkant niet glad aanvoelt.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:25

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Helaas is er geen Capella case van Spigen. Dat was de afgelopen jaren mijn go to case voor de S serie.

failure is the only option

• ownz123
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 17-08 22:39
Ik heb bij Vodafone die Samsung magnet case ontvangen en 2 protectors voor 33euro (50% korting ivm actie). Alleen vind ik die dunne protectors niks. Hebben jullie al een betere kunnen vinden?

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:25

Phusebox

Karmakeizer Azijnpissen

Waarom krijgen we deze niet hier?

https://www.samsung.com/u...black-sku-gp-fpf971bsbbu/

failure is the only option

• Phyrro
ownz123 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:09:
Ik heb bij Vodafone die Samsung magnet case ontvangen en 2 protectors voor 33euro (50% korting ivm actie). Alleen vind ik die dunne protectors niks. Hebben jullie al een betere kunnen vinden?
Wil je er vanaf? Ik stuur je een DM, neem er graag een over!

• Richh
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09:24
Ik gebruik mijn toestellen altijd caseless maar voor de Fold8 overweeg ik wel iets. Voornamelijk omdat het toestel zo wiebelt op een tafel door de uitstekende cameramodule zou ik wel wat willen wat dat stabiliseert. Daarnaast zou een magsafe ring mooi zijn.

Helaas heb ik nog geen hoesje gevonden wat beide oplost. Jullie toevallig wel?

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model Y '26 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW

• beezjeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 01:52
Vandaag de Spigen Air Skin Aramid ontvangen en is echt een mooie hoes die de Fold 8u volledig beschermd.

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/ycRv5wSD/20260804-013935.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/LFRDh1B/20260804-013930.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/SwN7VmzH/20260804-013924.jpg

[ Voor 48% gewijzigd door beezjeh op 04-08-2026 12:48 ]

• Phyrro
beezjeh schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 01:44:
Vandaag de Spigen Air Skin Aramid ontvangen en is echt een mooie hoes die de Fold volledig beschermd.

[url=https://ibb.co/ycRv5wSD][img]https://i.ibb.co/ycRv5wSD/20260804-013935.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/LFRDh1B][img]https://i.ibb.co/LFRDh1B/20260804-013930.jpg[/img][/url] [url=https://ibb.co/SwN7VmzH][img]https://i.ibb.co/SwN7VmzH/20260804-013924.jpg[/img][/url]
Waar heb je die gekocht? Ik zoek 'm ook, maar hij lijkt nergens leverbaar.
edit:
Ahhh, jij hebt de Ultra. Ik zoek die case voor mijn normale Fold8.

[ Voor 5% gewijzigd door Phyrro op 04-08-2026 08:36 ]

• GroeneThee

• Phyrro
Haha, ja voor €100 in de pre-order! Dan wacht ik wel even. Maar dank voor het meezoeken!

• GroeneThee
Maar wel met een verwachte leverdatum van 5 augustus :)

Ik ben zelf op zoek naar een houder voor in de auto, liefst met qi2. De laatste 2 hebben het niet veel langer uitgehouden dan een jaar. Welke gebruiken jullie?

• mwessels
  • Registratie: Mei 2022
  • Laatst online: 18-08 21:02
GroeneThee schreef op dinsdag 4 augustus 2026 @ 22:45:
Maar wel met een verwachte leverdatum van 5 augustus :)

Ik ben zelf op zoek naar een houder voor in de auto, liefst met qi2. De laatste 2 hebben het niet veel langer uitgehouden dan een jaar. Welke gebruiken jullie?
De levertijd voor deze case is ongeveer 2 weken. Had het gister even nagevraagd.

Deze besteld

https://www.smartphonehoesjes.nl/air-fit-pro-mag-fit-backcover-samsung-galaxy-z-fold-8-black.html?_gl=1*14zy6db*_up*MQ..&gclid=EAIaIQobChMI7s73i_yGlgMVBpWDBx3dLgjHEAAYASAAEgJ2SPD_BwE&gbraid=0AAAAADwH_jKKaMI6QZpJJsiJBx1BeqT8P

• robingouw
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 06-08 09:20
Een vraag voor de users, hoe bevalt de camera nu op de 8? Ik heb zelf de Fold7 gehad (nu S25 Ultra), terwijl ik van de S24 Ultra afkwam. Ik vond echter de camera minder en kwaliteit van foto's hierdoor ook.

Wat is de ervaring met Fold 8?

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

Nu wel de juist topic :+
Ik heb zelf deze besteld:
https://aulumu.com/products/s26u-ultra-slim-aramid-fiber-case-for-samsung-galaxy-s26-ultra?variant=46084295196706
Samen met de twee verschillende Kickstands een Ghost transparant:
https://aulumu.com/products/g09-ghost-infinite-360-magnetic-stand
En een kek G05 pro met ingebouwde mini tools :+
https://aulumu.com/products/g05-pro-multi-function-mag-kickstand

Verder nog van Aliexpress een non magsafe super dun hoesje besteld in een bronsachtig kleurtje en daar plak ik dan zo een Mini kickstand op..kijken hoe dat is. De aulumu puur besteld voor de looks. Als screenprotector komt er een Spigen ez fit glass tr ofzo op.

• almere
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 11:23
Jumpiefox schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 15:40:
Nu wel de juist topic :+
Ik heb zelf deze besteld:
https://aulumu.com/products/s26u-ultra-slim-aramid-fiber-case-for-samsung-galaxy-s26-ultra?variant=46084295196706
Samen met de twee verschillende Kickstands een Ghost transparant:
https://aulumu.com/products/g09-ghost-infinite-360-magnetic-stand
En een kek G05 pro met ingebouwde mini tools :+
https://aulumu.com/products/g05-pro-multi-function-mag-kickstand

Verder nog van Aliexpress een non magsafe super dun hoesje besteld in een bronsachtig kleurtje en daar plak ik dan zo een Mini kickstand op..kijken hoe dat is. De aulumu puur besteld voor de looks. Als screenprotector komt er een Spigen ez fit glass tr ofzo op.
Ben benieuwd naar die aulumu.

Ziet er goed uit.

Wat is de levertijd daarvan ?

Heb zelf een pitaka besteld maar die komt pas 20 augustus.

I'm Mickey Mouse. They don't know who's inside the suit.

• Jumpiefox

Jumpiefox

Hoi ?

almere schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 17:00:
[...]

Ben benieuwd naar die aulumu.

Ziet er goed uit.

Wat is de levertijd daarvan ?

Heb zelf een pitaka besteld maar die komt pas 20 augustus.
2 aug besteld, vandaag de verzend bevestiging gekregen. Dus ff kijken wanneer die aankomt, komt vanuit de uk dus wel meevallen denk ik.

• Benjamin-
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 12-08 08:12

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Ben nog heel erg aan het twijfel wat ik wil.

Ik wil iets duns, het scharnier hoeft niet beschermd te worden, voorkant was ik vroeger iig niet zo'n fan van, ook niet met de aramid/carbon case die ik toen Samsung had. Doordat het op het scherm zit, ipv om de zijkant, vond ik heel vervelend als bij de rand van het scherm zat. Maargoed mocht er een goed aansluitende combi zijn met een screenprotector, dan kan dit wel interessant zijn.

Op een gegeven moment ben ik zonder een hoesje toen mijn Fold 3 gaan gebruiken, en dit voelde veel fijner. Echter wil ik nu niet meer zonder ring/kickstand gaan. En je Fold in tent modus zetten, is wel zonde van je Fold.

Dus mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• almere
Benjamin- schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:30:
Ben nog heel erg aan het twijfel wat ik wil.

Ik wil iets duns, het scharnier hoeft niet beschermd te worden, voorkant was ik vroeger iig niet zo'n fan van, ook niet met de aramid/carbon case die ik toen Samsung had. Doordat het op het scherm zit, ipv om de zijkant, vond ik heel vervelend als bij de rand van het scherm zat. Maargoed mocht er een goed aansluitende combi zijn met een screenprotector, dan kan dit wel interessant zijn.

Op een gegeven moment ben ik zonder een hoesje toen mijn Fold 3 gaan gebruiken, en dit voelde veel fijner. Echter wil ik nu niet meer zonder ring/kickstand gaan. En je Fold in tent modus zetten, is wel zonde van je Fold.

Dus mocht iemand tips hebben, dan hoor ik het graag.
De pitaka is erg dun.

Is verkrijgbaar via amazon Duitsland.

Had de pitaka op mijn s25 ultra zitten. Die viel tijdens het fietsen uit de houder. Met ongeveer 30 km per uur op de grond asfalt. Ik dacht die heeft het niet overleeft maar geen krasje behalve op 3 van de hoeken van de pitaka case.

Mijn favo is dus pitaka.

Daarom ook besteld voor mijn fold 8

• GroeneThee
Die frosted van Aulumu vind ik wel tof. Alleen nog niet voor de Fold Ultra

• almere
almere schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:46:
[...]

De pitaka is erg dun.

Had de pitaka op mijn s25 ultra zitten. Die viel tijdens het fietsen uit de houder. Met ongeveer 30 km per uur op de grond asfalt. Ik dacht die heeft het niet overleeft maar geen krasje behalve op 3 van de hoeken van de pitaka case.

Mijn favo is dus pitaka.

De BENKS air is ook via amaz9n Duitsland verkrijgbaar ook erg dun.

Wel de air kiezen en niet de benks pro die is dikker.

Wel prijzig rond de 119

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

almere schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 18:46:
[...]

De pitaka is erg dun.

Mijn favo is dus pitaka.

Ik had Pitaka gezien, die 'over the horizon' is erg mooi, maar die hebben ze niet, plus 80 euro voor een achterkantje vind ik wel echt krankzinnig duur.

Nikon D7000 + grip, Sigma 70-200 f2.8, Nikon 18-200mm VR, Nikon 35mm f1.8, Nikon SB-900

• almere
Benjamin- schreef op donderdag 6 augustus 2026 @ 19:40:
[...]

Ik had Pitaka gezien, die 'over the horizon' is erg mooi, maar die hebben ze niet, plus 80 euro voor een achterkantje vind ik wel echt krankzinnig duur.
Bij aliexpres hebben ze ook die hoesjes . 😀Wel goed opletten daar dat je een setje besteld. Rond de 32 euro inclusief. Vezendkosten

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:56
Op mijn Fold 7 heb ik vanaf begin een Pitaka gehad. Erg mooie en luxe case. Ik ga echter niet meer zoveel betalen voor een case. Ik kon voor een goede deal de aramide case van Samsung krijgen. Op AliExpress zag ik op het eerste oog hetzelfde staan voor slechts 15 euro. Fake as hell denk je dan.

Maar Ome Ali heeft een Brand+ label erbij staan. Dat zou betekenen dat de verkoper heeft bewezen dat het authentieke Samsung producten verkoopt. Bleef skeptisch, maar dacht voor 15 euro koop ik dat ding wel. Kan ik mooi met een 100% echte vergelijken. Dus ook zo gedaan. Het doosje verklapte al dat om een fake ging. Kleiner en de tekst geeft aan New Fold. De Chinezen gingen waarschijnlijk al heel vroeg aan de slag, nog voordat de naam Fold 8 werd bevestigd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4latBKVSjgCFix0UJ5FLkZwAL5k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kagdvXt40c0qPk2YExdShuKk.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1Vrtet7HcvR8Uc4w6ubhysjJP88=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bbnAxqzcNyEvaAPehOdCROIu.jpg?f=fotoalbum_large

De fake heeft Samsung op de achterkant. De echte heeft Samsung aan de binnenkant.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fg61OV21qWxQS-J2pyFb0xHnnLA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/RS36cTsDlMWJizUZrBUnwZZ3.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w4kL_HxumybUIaG0NWyY2ijV_NQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1TTcil64T8ipEzmM5ek1NcQa.jpg?f=fotoalbum_large

Het is 100% geen echte aramide. Kun je ook niet verwachten voor die prijs. Het lijkt gewoon doorzichtig plastic met een patroontje. Het voelt zijdezacht, wel fijn. Maar je voelt geen vezels.

De camera hole is raar gevormd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/H7inDDXzCJp87RAJoQoaqUAF7Hg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jrNs7nel8cN78SotzCNhZ8re.jpg?f=fotoalbum_large

Het hoesje is op bepaalde plekken translucent.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wEyvHh0zEMy7LMY5hJ6ZtYP_xkE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AEGPeWgi0tIRPYExWBZTrb68.jpg?f=fotoalbum_large

Nice try Ali :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q6gQdN0eJvOvYv4UmrqcMfUUHuI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F5ElEY9DOYtAYyv2IvJMOkZy.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 23% gewijzigd door Aurora op 06-08-2026 21:05 ]

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

• Benjamin-

Benjamin-

CrazyGunner#2385

Uiteindelijk gekozen om via aliexpress een goedkoop hoesje te bestellen, en dan via pitaka aangezet dat ik een melding wil wanneer het 'over the horizon' hoesje beschikbaar is, zodat ik die kan bestellen.

Voor dit soort prijzen wil ik wel de juiste kopen.

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:23
Momenteel een Nillkin MagSafe case in het 'vizier' voor de fold 8. Nog niet definitief besteld.

Voor mij is het de eerste keer om een foldable te gebruiken. Is het aan te raden om het scharnier (de 'hinge') te beschermen met hoesje, of niet? (Ik lees verschillende verhalen over mogelijk vuil ophoping etc)

• GroeneThee
fender89 schreef op zaterdag 8 augustus 2026 @ 12:38:
Momenteel een Nillkin MagSafe case in het 'vizier' voor de fold 8. Nog niet definitief besteld.

Voor mij is het de eerste keer om een foldable te gebruiken. Is het aan te raden om het scharnier (de 'hinge') te beschermen met hoesje, of niet? (Ik lees verschillende verhalen over mogelijk vuil ophoping etc)
Ik doe het eigenlijk nooit. Voegt ook wel weer wat bulk toe. Je bent wel weer beter beschermt, dat dan weer wel 😉

• Compo
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-08 19:53
Tijdelijke case besteld voor de Z Fold 8 Wide

Omdat het aanbod aan hoesjes voor de Fold 8 Wide nu nog behoorlijk dun is, heb ik op Amazon deze zwarte case gescoord als overbrugging.Link hoesje

Wel lekker compleet voor nu:

Scharnierbescherming (hinge protection)

Ingebouwde front screen protector

Stylus pen + opbergslot

Prima om de boel de eerste weken krasvrij te houden totdat er wat meer keuze is. Zodra hij binnen is laat ik wel even weten hoe de pasvorm bevalt!

Case for Galaxy Z Fold 8 Wide with Stylus Pen and Holder Slot, Samsung Galaxy Z Fold8 Wide Phone Case, Built-in Screen Protector, Cover for Fold8 Wide with Hinge Protection - Black https://amzn.eu/d/0gjT6iNT

• fender89
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:23
Ik heb vandaag ook een bestelling geplaatst, en wel de Spigen Air Fit Pro MagFit Case

Via Amazon, niet op voorraad, maar hopelijk snel weer voorradig. De telefoon moet ik zelf ook nog krijgen dus geen acute haast :-P

• Compo
Prima hoesje met top prijs-kwaliteitverhouding voor de Fold 8

​Ik heb de Baili case voor mijn Galaxy Z Fold 8 nu een paar dagen in gebruik en de ervaring is boven verwachting goed, zeker gezien de scherpe prijs.

Pluspunten:
  • Perfecte fit: Het hoesje sluit strak aan om het toestel. Ondanks de stevige scharnierbescherming maakt hij de telefoon niet onnodig breed.
  • Geïntegreerd tempered glass: Sluit mooi aan op het scherm en de aanraakgevoeligheid blijft 100% behouden.
  • Fijne grip: Het materiaal heeft een fijne rubberachtige textuur waardoor het toestel heel prettig en stevig in de hand ligt.
  • Vlak op tafel: Door de slimmere plaatsing van de penhouder op de achterkant ligt het toestel nagenoeg vlak op tafel.
​Kortom: zoek je een complete, stevige bescherming voor je Fold 8 zonder de hoofdprijs te betalen? Dan is deze Baili case een absolute aanrader.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DgotR57gbOutQaR_C0ipQdZ4iZY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2UQQZ8i4rnZrkmZ4gWFGir38.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NRnBNZADQM-W2vqp9GA6Rf4r5aQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Zbt7qHhtc2WXdCRJENilT3QM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kCRJcsAcdkxuysXxlOGyHHacSUk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZZqB5pDsMkmZfvEDaiEINr8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UI4MmaPMCYtRZSTDZPmXXINu7wc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WsX9aF0SSvFcKcUT3KB67Y67.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3oOiU1cXHBS07lmaIk7t3FIdZGM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/izaWCpd7lAt2Zv2by4fAgQqi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bxxdVkb_Zn38EStynNW8aO6fsDc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/g0mUlCUT8WIUYOBQECelUgc6.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/l84dYv4syuDzKzcgOkSv7twF5iM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bvPBU7TQOfIaqS2tbOic8ASY.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 56% gewijzigd door Compo op 12-08-2026 12:21 ]

• coenox
Heb je een link?

• Compo

• almere
Hier mijn hoesje van ome Ali

Kevlar amarid fiber case

Bevindingen zijn

Goed matriaal voelt zelfde aan als pitaka

Zeer goed passend mooi dun net als pitaka.

Gedeelte bij de camera bump zeer mooi passend.

2 extra strookjes adhesive tape erbij.

Mooie ruimte voor de vinger print reader werkt perfect. Uitsparingen perfect.

Voorkantje ook mooi passend.

Minimalistisch.

Tot nu toe zeer tevreden

Mooie prijs 27 euro inclusief invoerkosten bij ome ali

Ze hebben in de winkel daar ook andere mooi kwaliteits hoesjes ook met hinge protectie.

https://a.aliexpress.com/_EHpt8Xc

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-JG1euAY_VMIeDxCtHvur0H0tI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dZsSrDjYCbvf1DPiK3bEMres.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/47fjG7faocWMkQiuR9A2I4lVWbQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JcHP8abNAzVcTiUM5uMs0npM.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 47% gewijzigd door almere op 12-08-2026 14:30 ]

• jay enmo
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 06:00
Gisteren de Benks ArmorGrid Air Grand Combo in Beyond Blue binnengekregen. Hij is niet goedkoop; rechtstreeks vanuit Benks met kortingscodes was het 104 euro inclusief de Armorpop Phone Grip & Stand en verzekering à 2,74€. Via Amazon zou ik voor deze combo het absurde bedrag van 155€ kwijt zijn geweest.

Nu vind ik 104€ nog steeds een absurd bedrag, maar vind het persoonlijk zelf de mooiste case en kleur. Mijn verwachtingen waren gezien de prijs dan ook hooggespannen.

De verpakking waarin alles zit, ziet er dan ook gelikt uit. Het geeft je het gevoel dat je een premium product hebt. De case zelf voelt ook premium aan; de textuur voel je en geeft meer grip, bovendien maakt het de Fold 8 niet veel groter. Het geeft, op het voorkomen van krassen na, weinig valbescherming, hoewel het natuurlijk meer bescherming biedt dan zonder case. De foto's spreken voor zich.

Ook de screenprotector voor het buitenscherm die erbij zit geeft bescherming tegen krassen en zorgt er tevens voor dat alle veeggebaren op het scherm net zo goed blijven werken als zonder front. De magnetische ring die in de backcover zit doet het goed en zorgt ervoor dat de Phonegrip stevig blijft plakken. Je moet best wel veel kracht gebruiken om hem eraf te trekken, wat wat mij betreft een goed teken is. Ik heb zelf de Fold 8 in de kleur crème (wit), dat zorgt ervoor dat de metalen accenten op de hingeprotection en cameraring matchen met de behuizing en knoppen van de Fold 8.

Ondanks dat ik vind dat de prijs veel te hoog is, vind ik het dit toch wel de prijs waard. En ben ik tot nu toe er erg tevreden mee.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Y5U5xWNYGv7hJUs62xGE2PBxmqU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AXWcvmiGN74bS12nBfOake4y.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rdkdMYGnoZGuMP9DgWZq2rgUgLw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/F41NeuyIS2qRmkTDDfhtvX8h.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbuNiGNQOPPOuC63lwXg-UK93Jc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7aVqmwmzoRJBzAj7eEurihyR.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fc1Wh_dpAExbLfQstWEx954RK-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BlmcGnGX4Bcb7OZ3uDIx7RPV.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2LrL4X7CU36Qszb5pkLKIfOW_og=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2x53Z9zWfPgNy8lqAtai4Hsu.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CkdZrPsbmU7TgQPPvRPOZ6LtNIk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GCAghKOlcYjvzq1uE8fMAr6U.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VAXf5rVWjxUreYVexdXeMv9xhGI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Lx7wI0eNxCFEhaXcU6hSZEsB.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uSej80SQxA-YXEfuFynfMMZLYQM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1GbtE1QLaBL0GSVqUswYhSgP.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P1mEB-m8RBvUlVKfI2Gcbfuy7v4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KsUMKnnZRSON0ZcjpBSe8v1n.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SEFzyVMO3QMgSXjKp5Qhhcqz8Es=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fTlc4EsIvtWFMoDgRURPi44K.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vm2MPuXxrs1KFKhG9sAv2Cxxe_U=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QGphydj2mfqnjSfbHQ22otdo.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i7_P3GwT1uftYtGCYn0DIdx1YVI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/8ZFNI4EXtv4dzI2PdQGmi03l.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/K_FnsalAPNKOvLGcDnRoN68CoZI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lSqucym7vjb33Gy6m7EkkXA8.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g40KCRVAwYvRuGHXZhC1v8tPy6k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uawryQbJ2qwRS8fqZa4MVxjZ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xV7oFlO6qDRkKj-T-dVzwow9mH0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xywd8wmBqe0EEwyous24653P.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gJmzBhejoJRKBn5xTUdJd42rUhc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PN21sBWVV99U7b2ynpNqDt8q.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jBP7pV5iWe3SLxZasrmyljBSK-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/paI6u8KTJfmu8G4XFqwyHCjT.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UwQRGbO5aiESLYPAhEZtLvcGIOY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CudgScMBmfx3E3F2TbOiDTWQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Serotonine
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09:23
Heel erg mooi. Maar inderdaad goed aan de prijs.
Ik vind veel "hoesjes" erg bulky worden. Alternatief is enkel een achterkant. Maar dat heeft het minste nut denk ik. Heb je toevallig een schuifmaat of liniaal om op te meten wat het toaal dichtgeklapt is?

• soulcrusher
  • Laatst online: 09:18
Dit hoesje is voor de Fold8 nu in de aanbieding bij Amazon.de. Momenteel 99 euro en je kan een 10% voucher toevoegen vanaf de productpagina. Inclusief verzendkosten kwam ik op €98,50 voor het hoesje. De Armorpop kon ik helaas niet vinden bij Amazon.

iRacing Profiel

• jay enmo
Serotonine schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 15:47:
Heel erg mooi. Maar inderdaad goed aan de prijs.
Ik vind veel "hoesjes" erg bulky worden. Alternatief is enkel een achterkant. Maar dat heeft het minste nut denk ik. Heb je toevallig een schuifmaat of liniaal om op te meten wat het toaal dichtgeklapt is?
Ben momenteel helaas niet thuis, daar heb ik een digitale schuifmaat liggen. Maar ik schat in dat het toestel in omvang en dikte tussen de 2 en 3 mm dikker wordt. Op de bezel bescherming na , die is zon 4 mm dik

• soulcrusher
  • Laatst online: 09:18
jay enmo schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 10:52:
[...]

Ben momenteel helaas niet thuis, daar heb ik een digitale schuifmaat liggen. Maar ik schat in dat het toestel in omvang en dikte tussen de 2 en 3 mm dikker wordt. Op de bezel bescherming na , die is zon 4 mm dik
Als je toch gaat meten wil je dan misschien alle 3 dimensies meten in opgevouwen toestand? O-)

iRacing Profiel

• Pukson
  • Nu online
Zelf deze besteld in Pistachio ben zelf altijd team no case. Toestel is verzekerd.

Vind het wel een ideale optie. Kleine back over waarin MagSafe zit verwerkt. Ook relatief veel opties om te customizen

https://stevils3dprints.com

• Pukson
  • Nu online
soulcrusher schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 20:31:
Dit hoesje is voor de Fold8 nu in de aanbieding bij Amazon.de. Momenteel 99 euro en je kan een 10% voucher toevoegen vanaf de productpagina. Inclusief verzendkosten kwam ik op €98,50 voor het hoesje. De Armorpop kon ik helaas niet vinden bij Amazon.
ArmorPop is 28 euro op Amazon. Dus wordt het 128 euro. Mocht je weinig waarde hechten aan een screen protector. Ik gebruik bijv de anti glare van Samsung en de case voor de voorkant ook niet willen is het 80 dollar inc verzending.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zMabZS2ddE5KTx-5LwpIl6wepfo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Fs77ivvTiPIOq258hdMq5LNn.jpg?f=fotoalbum_large

Code MARKPICKS voor nog eens 20% korting. Kom je op 65 dollar a 56 euro. Voor dat geld dus maar besteld, want ookal liefst caseless is dit wel heel nice met die pop socket en stand. Goedkoper dan Samsung en aramid fiber.

@jay enmo hoelang duurde de verzending zo ongeveer? Zie dat ze vanuit China verzenden namelijk

[ Voor 22% gewijzigd door Pukson op 14-08-2026 19:03 ]

• Serotonine
Ik heb de prijzen van brand, spigen en benks vergeleken. Toch allemaal richting de €100. Reddit uitgelezen en tot de conclusie gekomen dat een hinge protector misschien toch too much is. Daarom de Aulumu besteld. Met nieuwsbrief korting iets meer dan €60. Shipped ergens eind augustus.

• Pukson
  • Nu online
Serotonine schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 19:30:
Ik heb de prijzen van brand, spigen en benks vergeleken. Toch allemaal richting de €100. Reddit uitgelezen en tot de conclusie gekomen dat een hinge protector misschien toch too much is. Daarom de Aulumu besteld. Met nieuwsbrief korting iets meer dan €60. Shipped ergens eind augustus.
Blijft ook mooi! Zit het net eens te bekijken. Wel ben ik blij met de Benks, ben benieuwd wanneer die binnenkomt. 56 euro voor een Aramid fiber case en de pop socket en stand magnet. Vond ik wel een deal waarvan ik dacht. Oke dat heb ik er voor over

• piotr123
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09:10
Welke draadloze lader is handig voor de fold 8. Heb een spigen hoes erom. Camera zit nogal in de weg bij mijn huidige antieke Samsung lader.

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:14

gwystyl

Beugeltje dan maar?

piotr123 schreef op zondag 16 augustus 2026 @ 21:25:
Welke draadloze lader is handig voor de fold 8. Heb een spigen hoes erom. Camera zit nogal in de weg bij mijn huidige antieke Samsung lader.
Ik heb zelf voor mijn Fold 7 met Benks Aurora case de Swanscout S10025. Hiermee kan je magsafe compatibel telefoons opladen, en tegelijk ook een Galaxy watch en Qi oordopjes. Hiervoor had ik een Swanscout S10006 die ongeveer hetzelfde doet maar minus de magsafe. Die gebruikte ik voor de Fold 4 die ik hiervoor had met een niet-magnetisch hoesje. Voor de Fold 7 was die echter net te hoog, waardoor hij niet lekker tegen de houder staat omdat de camerabump lager zit dan bij de Fold 4. Ik denk dat dat voor de Fold 8 (Ultra) ook geldt, dus daar zou ik goed naar kijken bij het zoeken naar een lader. Als je een Magsafe compatibel hoesje hebt, speelt dat een stuk minder volgens mij.

Ik heb voor vrouwlief nu een Nekit Fiber hoesje besteld. Deze komt over een paar dagen binnen als het goed is. Die heeft ook Magsafe, dus dan kan ze die ook mooi op mijn lader gooien. Ze zat erg te twijfelen tussen deze en de Spigen nano pop (navy/geel) maar heeft uiteindelijk gekozen voor de Nekit omdat die dunner is en mijn Benks hoesje (vergelijkbare dikte gok ik) er zo mooi dun uitzag. De meeste andere hoesjes zien er een stuk dikker uit, en juist dat handzame was iets waardoor mijn vrouw graag een flip wilde.

We zijn nu nog op zoek naar een goede (magsafe?) autohouder die goed blijft zitten op het dashboard van een oudere Civic...... Als iemand daar suggesties voor heeft hoor ik het graag.

[ Voor 8% gewijzigd door gwystyl op 17-08-2026 01:56 ]

• Pukson
  • Nu online
gwystyl schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 01:54:
[...]

Ik heb zelf voor mijn Fold 7 met Benks Aurora case de Swanscout S10025. Hiermee kan je magsafe compatibel telefoons opladen, en tegelijk ook een Galaxy watch en Qi oordopjes. Hiervoor had ik een Swanscout S10006 die ongeveer hetzelfde doet maar minus de magsafe. Die gebruikte ik voor de Fold 4 die ik hiervoor had met een niet-magnetisch hoesje. Voor de Fold 7 was die echter net te hoog, waardoor hij niet lekker tegen de houder staat omdat de camerabump lager zit dan bij de Fold 4. Ik denk dat dat voor de Fold 8 (Ultra) ook geldt, dus daar zou ik goed naar kijken bij het zoeken naar een lader. Als je een Magsafe compatibel hoesje hebt, speelt dat een stuk minder volgens mij.

Ik heb voor vrouwlief nu een Nekit Fiber hoesje besteld. Deze komt over een paar dagen binnen als het goed is. Die heeft ook Magsafe, dus dan kan ze die ook mooi op mijn lader gooien. Ze zat erg te twijfelen tussen deze en de Spigen nano pop (navy/geel) maar heeft uiteindelijk gekozen voor de Nekit omdat die dunner is en mijn Benks hoesje (vergelijkbare dikte gok ik) er zo mooi dun uitzag. De meeste andere hoesjes zien er een stuk dikker uit, en juist dat handzame was iets waardoor mijn vrouw graag een flip wilde.

We zijn nu nog op zoek naar een goede (magsafe?) autohouder die goed blijft zitten op het dashboard van een oudere Civic...... Als iemand daar suggesties voor heeft hoor ik het graag.
Goede telefoon houders voor in de auto zou ik aanraden om te kijken naar Brodit. Maakt houders specifiek voor verscheidene auto modellen

• London
  • Niet online
Deze zojuist besteld, echt precies wat ik zocht: https://www.bol.com/nl/nl/p/casemania-hoesje-geschikt-voor-samsung-galaxy-z-fold8-sienna-brown-kunstleer-2-in-1-afneembare-bookcase-geschikt-voor-magsafe-magnetische-telefoonhoesje-met-pasjeshouder-en-standaardfunctie/9300000354302258/?referrer=socialshare_pdp_www

Wallet case met uitneembare case d.m.v. magsafe, werkte ook echt perfect met mijn Fold 7. Thuis de magsafe case en onderweg in de wallet case (y)

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:08
jay enmo schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:44:
Gisteren de Benks ArmorGrid Air Grand Combo in Beyond Blue binnengekregen. Hij is niet goedkoop; rechtstreeks vanuit Benks met kortingscodes was het 104 euro inclusief de Armorpop Phone Grip & Stand en verzekering à 2,74€. Via Amazon zou ik voor deze combo het absurde bedrag van 155€ kwijt zijn geweest.

Nu vind ik 104€ nog steeds een absurd bedrag, maar vind het persoonlijk zelf de mooiste case en kleur. Mijn verwachtingen waren gezien de prijs dan ook hooggespannen.

De verpakking waarin alles zit, ziet er dan ook gelikt uit. Het geeft je het gevoel dat je een premium product hebt. De case zelf voelt ook premium aan; de textuur voel je en geeft meer grip, bovendien maakt het de Fold 8 niet veel groter. Het geeft, op het voorkomen van krassen na, weinig valbescherming, hoewel het natuurlijk meer bescherming biedt dan zonder case. De foto's spreken voor zich.

Ook de screenprotector voor het buitenscherm die erbij zit geeft bescherming tegen krassen en zorgt er tevens voor dat alle veeggebaren op het scherm net zo goed blijven werken als zonder front. De magnetische ring die in de backcover zit doet het goed en zorgt ervoor dat de Phonegrip stevig blijft plakken. Je moet best wel veel kracht gebruiken om hem eraf te trekken, wat wat mij betreft een goed teken is. Ik heb zelf de Fold 8 in de kleur crème (wit), dat zorgt ervoor dat de metalen accenten op de hingeprotection en cameraring matchen met de behuizing en knoppen van de Fold 8.

Ondanks dat ik vind dat de prijs veel te hoog is, vind ik het dit toch wel de prijs waard. En ben ik tot nu toe er erg tevreden mee.
Mijn zelfde pakket (maar dan in het zwart) komt als het goed is deze week aan, dus ik ben benieuwd. Irritant genoeg was de popsocket blijkbaar niet op voorraad, dus die is nog niet verzonden. Dat wordt dus nog een tijdje ergeren aan de wobble. Mogelijk dat ze het meteen hadden meegestuurd als ik de verzekering had gekozen ;). Maar betaald via (ook verzekerde) Klarna dus ik vond het die extra 3 euro niet waard. Is toch weer een paar milimeter van een nieuw hoesje mee te betalen.

Waren de screen protector en dat stukje op de voorkant makkelijk aan te brengen? Ik heb m'n Fold 8 nu inmiddels een weekje in gebruik en voor mijn Fold 6 had ik een officieel samsung hoesje waar het dunste deel van de voorkant niet bleef plakken, mogelijk omdat die ook bij aanbrengen al niet nieuw meer was en niet meer goed schoon te maken. En een screenprotector tussen een front protector aanbrengen lijkt me mogelijk ook wat onhandig.

• jay enmo
Pukson schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 18:50:
[...]

ArmorPop is 28 euro op Amazon. Dus wordt het 128 euro. Mocht je weinig waarde hechten aan een screen protector. Ik gebruik bijv de anti glare van Samsung en de case voor de voorkant ook niet willen is het 80 dollar inc verzending.

[Afbeelding]

Code MARKPICKS voor nog eens 20% korting. Kom je op 65 dollar a 56 euro. Voor dat geld dus maar besteld, want ookal liefst caseless is dit wel heel nice met die pop socket en stand. Goedkoper dan Samsung en aramid fiber.

@jay enmo hoelang duurde de verzending zo ongeveer? Zie dat ze vanuit China verzenden namelijk
Het duurde bij mij precies een week

• jay enmo
iuuk schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 22:26:
[...]

Mijn zelfde pakket (maar dan in het zwart) komt als het goed is deze week aan, dus ik ben benieuwd. Irritant genoeg was de popsocket blijkbaar niet op voorraad, dus die is nog niet verzonden. Dat wordt dus nog een tijdje ergeren aan de wobble. Mogelijk dat ze het meteen hadden meegestuurd als ik de verzekering had gekozen ;). Maar betaald via (ook verzekerde) Klarna dus ik vond het die extra 3 euro niet waard. Is toch weer een paar milimeter van een nieuw hoesje mee te betalen.

Waren de screen protector en dat stukje op de voorkant makkelijk aan te brengen? Ik heb m'n Fold 8 nu inmiddels een weekje in gebruik en voor mijn Fold 6 had ik een officieel samsung hoesje waar het dunste deel van de voorkant niet bleef plakken, mogelijk omdat die ook bij aanbrengen al niet nieuw meer was en niet meer goed schoon te maken. En een screenprotector tussen een front protector aanbrengen lijkt me mogelijk ook wat onhandig.
Ik vond het zelf erg makkelijk om de front en screenprotector aan te brengen. Bij de screenprotector zit ook een mal die je over de voorkant heen legt zodat de screenprotector er perfect op past. Maar goed, ik ben inmiddels wel ervaren na jaren glazen screenprotectors plakken (ook zonder mal of andere hulpmiddelen). Voor de front en back geldt inderdaad dat je het eerst goed moet schoonmaken daar waar de plakstrippen zich bevinden. Ik gebruik altijd het natte doekje wat bij de screenprotector zat. Dus eerst met een gewone doek vuil en stof schoonmaken en daarna op die plekken waar de plakstrips zitten met het vochtige doekje ontvetten. Belangrijk is om te weten dat het eventjes duurt voordat de lijm van de plakstrippen goed gaat hechten. Dat heeft gewoon tijd nodig, de volledige plakkracht wordt volgens mij pas na een uur of 10 of zelfs 24 uur heb ik volgens mij weleens gelezen bereikt. Maar ik laat hem meestal een paar uurtjes met rust. En dan zit het al redelijk goed vast Bij mij blijft alles nu goed op zijn plek zitten..

• Pukson
  • Nu online
jay enmo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:15:
[...]

Het duurde bij mij precies een week
Thanks, zelf zojuist bericht gehad dat het op moment niet op voorraad is. Nog even geduld dan maar

• jay enmo
soulcrusher schreef op vrijdag 14 augustus 2026 @ 15:17:
[...]

Als je toch gaat meten wil je dan misschien alle 3 dimensies meten in opgevouwen toestand? O-)
Alst u......

In opgevouwen toestand hoogte dikte breedte.

En als laatste de dikte in open gekapte toestand

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ySTuG3Z1FbcSfaAxWvWxlqLniI8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Tq6d5XgVUfrcdFxLdvvWj8nH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TpdEthJ6PvSK5KL5Aii6Lk_z_us=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dVESzEopnXqP09ZPQPTNxE6b.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1SRAYP9e79zK1vjzqRyHH1mHRM8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/e1PD5unETT2Uz9nu5Gq6S1nS.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/G5axGtjP8ruNTz0RRyohlM7i2LE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UFn01Eiii2pDnvwkdV25BgUE.jpg?f=fotoalbum_large

• jay enmo
Gelijk ook maar het gewicht. Met de Benks ArmorAir met screenprotector

En het gewicht van de BENKS Magnetische Ringhouder.

Voor het totale gewicht van beide kun je het optellen 😋

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4z8nn4CPhBIUULO_WXScPludKI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/f0nez5fXw8w3btZ7PnURO0Y1.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/IvfjUdfmHldSAzyx9M20wLFlSCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iv6vu1qQIyUEtNTG1pkeLkwC.jpg?f=fotoalbum_large

• Serotonine
jay enmo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 13:22:
[...]

Alst u......

In opgevouwen toestand hoogte dikte breedte.

En als laatste de dikte in open gekapte toestand
Super bedankt!
Ongelooflijk. uitgevouwen wordt ie dan 1.8mm dikker

• iuuk
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:08
jay enmo schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:30:
[...]

Ik vond het zelf erg makkelijk om de front en screenprotector aan te brengen. Bij de screenprotector zit ook een mal die je over de voorkant heen legt zodat de screenprotector er perfect op past. Maar goed, ik ben inmiddels wel ervaren na jaren glazen screenprotectors plakken (ook zonder mal of andere hulpmiddelen). Voor de front en back geldt inderdaad dat je het eerst goed moet schoonmaken daar waar de plakstrippen zich bevinden. Ik gebruik altijd het natte doekje wat bij de screenprotector zat. Dus eerst met een gewone doek vuil en stof schoonmaken en daarna op die plekken waar de plakstrips zitten met het vochtige doekje ontvetten. Belangrijk is om te weten dat het eventjes duurt voordat de lijm van de plakstrippen goed gaat hechten. Dat heeft gewoon tijd nodig, de volledige plakkracht wordt volgens mij pas na een uur of 10 of zelfs 24 uur heb ik volgens mij weleens gelezen bereikt. Maar ik laat hem meestal een paar uurtjes met rust. En dan zit het al redelijk goed vast Bij mij blijft alles nu goed op zijn plek zitten..
Danku. De vorige had ik zonder screen protector en bij de case zaten geen doekjes. Ik gebruikte daar toen (vochtige) brillendoekjes voor en dat leek niet echt wat te doen. We zullen zien, hopelijk komt ie snel. Gisterenavond lijkt hij op batch delivery to carrier te zijn gezet.

• coenox
Nu mijn Fold 8 van Vodafone eindelijk morgen bezorgd wordt, durf ik me eens in de cases te verdiepen. Gelukkig word ik geholpen door mijn favoriete case reviewer. Meer dan 3,5 uur kijkplezier (?), voor de liefhebber.

YouTube: I Tested 33 Galaxy Z Fold 8 Ultra Cases… Some Are Terrible 🤦‍♂️

• GroeneThee
Heb zelf de Ringke Fusion Magnetic (21 in de video) en ben er erg tevreden over. In eerste instantie bedoeld voor de eerste periode maar deze laat ik nog wel even zitten.

• arnoud_h
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 00:10
Voor het geval dat er iemand in geïnteresseerd is, voorlopig zit mijn Fold8 in een Otterbox hoesje. Ik heb ook een Spigen hoesje in bestelling staan, maar die gaat nog wel even duren, dus voor nu iets wat de telefoon in ieder geval heel houdt.

En ja, het ding is fors. Maar het went wel. Alleen de rand rond het front screen maakt navigatie gestures iets lastiger. En de telefoon is nu nét iets te breed om in de auto op de ingebouwde lader te passen. En ook had ik het scherm even kunnen poetsen voordat ik de foto's nam :-)

Afbeeldingslocatie: https://helmantel.com/pics/otter_fold8_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://helmantel.com/pics/otter_fold8_2.jpg

Afbeeldingslocatie: https://helmantel.com/pics/otter_fold8_3.jpg

Afbeeldingslocatie: https://helmantel.com/pics/otter_fold8_4.jpg

Afbeeldingslocatie: https://helmantel.com/pics/otter_fold8_5.jpg

• Willo19
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:10
jay enmo schreef op donderdag 13 augustus 2026 @ 12:44:

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Hoe kwam je eigenlijk aan die kortingscodes voor de benks? Ik heb ook wel interesse maar hik wel aan tegen de prijs..

• jay enmo
Willo19 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 23:54:
[...]

Hoe kwam je eigenlijk aan die kortingscodes voor de benks? Ik heb ook wel interesse maar hik wel aan tegen de prijs..
Via youtube.

Case reviewers van benks hebben meestal hun eigen kortingscode. Ik gebruikte MARKPICKS zijn kortingscode.
Pagina: 1 2 Laatste