• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:40

Samsung Galaxy Z Fold 8 (Wide) / Z Flip 8

De Samsung Galaxy Z Fold 8 (Wide) / Z Flip 8 komt in juli 2025 uit.

Placeholder

Kortingscodes:

--

Vragen mbt levertijden [Samsung Galaxy Z Fold 8 / Z Flip 8] Levertijden & Prijzen

[ Voor 4% gewijzigd door Daniel. op 30-05-2026 16:09 ]

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

• Daniel.
Placeholder

• Daniel.
Het gaat weer tijd worden dat er meer leaks komen en dan we ons weer kunnen aanmelden voor kortingen etc. Ik ga mij zeker aanmelden en als het allemaal mee gaat vallen qua prijs ga ik denk ik wel de upgrade wagen van de Z-Fold 8 die ik nu heb en mij goed bevalt.

Wat codes en kortingen heb ik al de beschikking over een NCR code die tot 31/12 geldig is. Hopelijk valt die te combineren.

[ Voor 19% gewijzigd door Daniel. op 30-05-2026 16:12 ]

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:50
Leuke post, mijn eerste fold was een pixel 9 pro fold, dat viel tegen kwa support / bouwkwaliteit en naar mijn mening bij release veel bugs. Ik wacht de reviews af van de wide 8 want het wordt of de wide 8 of oppo N6.

• Daniel.
Ik zit nu op de Fold 7 maar de wide is voor video wel echt ideaal. Het is even wachten wat de prijzen gaan worden samen met kortingcodes of ik echt ga overstappen. Het is niet dat het moet want hij bevalt nog uitstekend. Zodra er meer concreet is update ik de posts.

• Ruben-vds
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 21:57
Belsimpel heeft hier de kortingscode mail door-geef link aangemaakt: https://www.belsimpel.nl/samsung?utm_medium=email&utm_source=73680&cntd=1

• Ruben-vds
Ik heb een Fold 5, maar ik kan 'm niet loslaten als de s-pen en de UDC weg gaat. Dus voor nu ga ik denk ik alleen de batterij door samsung vervangen voor €99,-.

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:21
En dit lijkt de link voor de Mobiel.nl acties: https://www.mobiel.nl/acties/galaxy-innovaties

• Daniel.
Ik wacht nog op de pagina van Samsung. Dat waren toch wel de beste kortingen die je kon krijgen.

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Am Yisrael Chai

Ruben-vds schreef op vrijdag 3 juli 2026 @ 22:00:
Ik heb een Fold 5, maar ik kan 'm niet loslaten als de s-pen en de UDC weg gaat. Dus voor nu ga ik denk ik alleen de batterij door samsung vervangen voor €99,-.
De leaks lijken aan te geven dat de duurdere ultra variant van de Fold 8 weer S-pen support gaat krijgen. https://www.androidplanet.nl/nieuws/samsung-galaxy-z-fold-8-ultra-s-pen/

Maar goed, wat @Daniel. al stelt, de kortingen moeten wel echt goed zijn om een switch te rechtvaardigen. Heb nu ook de fold 7 en die bevalt heel goed alleen zou de fold 8 wide qua aspect ratio mij wel echt meer kunnen bekoren denk ik. Als ik met kortingen stapelen en inruil voor flink minder dan 1000 euro kan switchen dan wil ik het overwegen. Maar ik vrees het ergste -O- <+:)

Import the third world, become the third world

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 20:33
Het is nu officieel: 22 juli, 15.00 uur. Galaxy Unpacked! https://www.samsung.com/nl/unpacked/

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 00:15
Ben benieuwd!!

De kortingen lijken op voorhand niet fantastisch, toch?

1. €880 inruilvoordeel bestaande uit: €780 reguliere inruilvoordeel bij inruil van een Galaxy Z Fold7 512 GB en tijdelijk (22-07-2026 t/m 06-08-2026) tot €100 extra inruilvoordeel. Inruilvoordeel afhankelijk van de staat van het toestel en model. Algemene actievoorwaarden van toepassing.

2. Actieperiode: 22-07-2026 t/m 06-08-2026. Om in aanmerking te komen voor €30 pre-registratievoordeel dient het formulier volledig te worden ingevuld. Geldig op geselecteerde producten. Algemene actievoorwaarden van toepassing.

[ Voor 7% gewijzigd door niels2322 op 08-07-2026 08:38 ]

• Daniel.
niels2322 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:38:
Ben benieuwd!!

1. €880 inruilvoordeel bestaande uit: €780 reguliere inruilvoordeel bij inruil van een Galaxy Z Fold7 512 GB en tijdelijk (22-07-2026 t/m 06-08-2026) tot €100 extra inruilvoordeel. Inruilvoordeel afhankelijk van de staat van het toestel en model. Algemene actievoorwaarden van toepassing.

2. Actieperiode: 22-07-2026 t/m 06-08-2026. Om in aanmerking te komen voor €30 pre-registratievoordeel dient het formulier volledig te worden ingevuld. Geldig op geselecteerde producten. Algemene actievoorwaarden van toepassing.
Vorig jaar waren de actiecodes te stapelen, dus wellicht dit jaar weer. Nou ik heb mij aangemeld en we gaan het zien. Ik zal binnenkort even alles bijwerken in de topics.

• MischaBoender
In de Samsung Members app kom ik de volgende link tegen voor Unpacked registratie: Samsung Galaxy

• Daniel.
Na het aanmelden krijg je geen bevestiging, of gaat er bij mij iets mis?

• MischaBoender
Daniel. schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 09:55:
Na het aanmelden krijg je geen bevestiging, of gaat er bij mij iets mis?
Ik heb na het aanmelden via die link in de Members app ook geen bevestiging gekregen,

• Daniel.
Van vorig jaar weet ik nog dat je korting beter is als je je aanmeld met een Apple device. Ik heb mij nu aangemeld op alle 3 de manieren kijken wat de beste korting geeft.

• Anduuuw
niels2322 schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 08:38:
Ben benieuwd!!

Waar vind je de inruil voordeel? Ik ben benieuwd naar de OnePlus 13 16GB/512GB wat dat zou opleveren.
Edit, inruilen kan alleen met Samsung/Google/Apple, (getest met een S26U) OnePlus gaat maar via de vraag&aanbod : < Ik heb wel een Apple 12 Pro Max, Ik heb dat wel liefst als back-up phone. (ook om in touch te blijven met IOS).

[ Voor 12% gewijzigd door Anduuuw op 08-07-2026 13:17 ]

• Of-Aaargh
Ik heb trouwens de redactie getipt over Galaxy Unpacked, maar in plaats daarvan plaatsen ze het 'Google Pixel Unpacked' evenement op de nieuwspagina. :P

• niels2322
Als ik nu kijk op de shop van Samsung is de maximale inruil Max EUR 666. Dat is straks dus EUR 780 met een extra verhoging van EUR 100.

Mijn iPhone 16 pro levert volgens de Samsung shop nu EUR 508 op. Ben wel benieuwd, want wellicht levert die straks wel EUR 600 op en met EUR 100 extra komt dat op EUR 700.

• niels2322
Vergeet ook deze niet: ING kortingscode:

https://www.ing.nl/punten/productdetail/1026158

• Daniel.
Daar kan je ook de ICS korting aan toevoegen.

• Anduuuw
Daniel. schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 18:29:
[...]

Daar kan je ook de ICS korting aan toevoegen.
Ik heb via een vriend wat codes gekregen voor ING, kan ik deze dan ook gaan stacken? o0
Ben benieuwd of het allemaal ook goedkoper gaat zijn via Samsung of via Belsimpel/Mobiel met een abbo, nog maar 2 weekjes :P

• MischaBoender
De mail van Belsimpel:
Hey Samsung-fan!

Op 22 juli om 15:00 uur presenteert Samsung de opvolgers van de Galaxy Z Fold en Flip-serie. Omdat je bent ingeschreven, krijg jij toegang tot exclusieve persoonlijke korting. Je hoeft nu nog niets te doen: vóór de start ontvang je jouw unieke code per mail, waarmee je de korting straks kunt verzilveren.

Tot €300,- voordeel op de opvolgers van de Galaxy Z Flip en Z Fold
  • €200,- persoonlijke korting op je nieuwe toestel
  • Tot €100,- inruilvoordeel op geselecteerde modellen
+ Extra voordeel op Galaxy Watch:
Tot €200,- korting op de nieuwste Samsung Galaxy Watch
Krijg een JBL Flip 7 cadeau én maak kans op de nieuwste Galaxy Watch!

Bij aankoop van een Foldable-toestel, krijg je een JBL Flip 7 ter waarde van €149,99 cadeau! Je kan jouw cadeau gemakkelijk claimen via de website van Samsung.

Daarnaast maak je kans om de nieuwste Galaxy Watch te winnen! Wanneer je bij je bestelling gebruik maakt van jouw persoonlijke korting, doe je automatisch mee aan de winactie!

Psst... Het eerst mogelijke bestelmoment is 22 juli om 15:00 uur!

• niels2322
MischaBoender schreef op donderdag 9 juli 2026 @ 16:58:
De mail van Belsimpel:

[...]

[...]
Thanks! Deze kwam in mijn spambox terecht, dus daar even eruit gehaald 😀

• Of-Aaargh
Anduuuw schreef op woensdag 8 juli 2026 @ 21:51:
[...]

Ik heb via een vriend wat codes gekregen voor ING, kan ik deze dan ook gaan stacken? o0
Ben benieuwd of het allemaal ook goedkoper gaat zijn via Samsung of via Belsimpel/Mobiel met een abbo, nog maar 2 weekjes :P
De mogelijkheden om kortingcodes te stapelen worden steeds beperkter. Afgelopen februari kon je maximaal 2 codes stapelen (was vroeger drie) en kon het alleen bij een beperkt aantal soorten codes. Maar de meeste 'gewone' kortingcodes zijn sowieso niet geldig in de ING/ICS/Student stores.

Maar dit lijkt me meer iets om in [Samsung Galaxy Z Fold 8 / Z Flip 8] Levertijden & Prijzen te bespreken. Dit topic gaat over de telefoons zelf.

• Ruben-vds
London schreef op dinsdag 7 juli 2026 @ 18:21:
[...]

De leaks lijken aan te geven dat de duurdere ultra variant van de Fold 8 weer S-pen support gaat krijgen. https://www.androidplanet.nl/nieuws/samsung-galaxy-z-fold-8-ultra-s-pen/

Maar goed, wat @Daniel. al stelt, de kortingen moeten wel echt goed zijn om een switch te rechtvaardigen. Heb nu ook de fold 7 en die bevalt heel goed alleen zou de fold 8 wide qua aspect ratio mij wel echt meer kunnen bekoren denk ik. Als ik met kortingen stapelen en inruil voor flink minder dan 1000 euro kan switchen dan wil ik het overwegen. Maar ik vrees het ergste -O- <+:)
Hmm, thanks. Ben oprecht benieuwd nu. Ik was ervan overtuigd dat het een Fold 7.5 zou worden.

• CLB
  • Niet online

CLB

Samsung Galaxy Z Flip 8
Verkrijgbaar in vier kleuren: Graphite, Cream, Pink & Mint is exclusief via Samsung leverbaar.
• 256GB - 1299 euro
• 512GB - 1499 euro

Samsung Galaxy Z Fold 8
Verkrijgbaar in vier kleuren: Graphite, Cream, Lavender & Pistachio is exclusief via Samsung leverbaar.
• 256GB - 1999 euro
• 512GB - 2199 euro
• 1TB - 2599 euro

Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra
Verkrijgbaar in vier kleuren: Graphite, Cream, Violet Shadow & Green Shadow is exclusief via Samsung leverbaar.
• 256GB - 2199 euro
• 512GB - 2399 euro
• 1TB - 2799 euro

En nog wat foto's van de nieuwe Z Fold 8, dit vanwege de vormfactor, de andere modellen kennen we stiekem al:
Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Samsung Galaxy Z Fold 8

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 00:52
Ze staan inmiddels op de website maar er zijn geen echte pre-order perks meer?

• Space_eend
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 19:12
Jammer dat je de s26 ultra niet kan inruilen.

• Daniel.
Lynix schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 15:47:
Ze staan inmiddels op de website maar er zijn geen echte pre-order perks meer?
De livestream vanavond nog.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:44
Space_eend schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 15:52:
Jammer dat je de s26 ultra niet kan inruilen.
Was vorig jaar met de S25 Ultra ook zo. Als je de S26 Ultra wilt inruilen voor een Z Fold 8, dan wordt het dus eerst verkopen. ;)

• Space_eend
Dennisweb schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 16:16:
[...]

Was vorig jaar met de S25 Ultra ook zo. Als je de S26 Ultra wilt inruilen voor een Z Fold 8, dan wordt het dus eerst verkopen. ;)
Dat is wel echt jammer had verwacht dat ik me s26 ultra + watch8 kon inruilen maar helaas.

• niels2322
Tot nu toe kom ik niet echt lager uit dan € 1.735 met inlevering van Iphone 12. Kan dan wel mijn Iphone 16 pro nog verkopen voor (wellicht) 600 euro, maar dan is de bijbetaling nog steeds rond de € 1.000 euro.. phoe

• niels2322
niels2322 schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 16:39:
Tot nu toe kom ik niet echt lager uit dan € 1.735 met inlevering van Iphone 12. Kan dan wel mijn Iphone 16 pro nog verkopen voor (wellicht) 600 euro, maar dan is de bijbetaling nog steeds rond de € 1.000 euro.. phoe
sorry, verkeerde topic

• Dennisweb
@CLB Vind de wide wel een mooi ding hoor. Als techfreak wil ik hem graag eens in het echt zien. In de week van 3 augustus zit ik in Praag en er zit een Samsung Store in het Palladium, dus wil er wel even mee spelen.

De iPhone 17 Pro Max is mijn daily driver en heb een S26 Ultra ernaast (ben ontwikkelaar), dus vind dit soort speelgoed altijd wel leuk. De crease is mijn grootste zorg. Bij de Fold 8-series zit er weer nieuwe techniek in, dus benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. :)

• DeJurist
  • Registratie: September 2023
  • Laatst online: 19:33
Dennisweb schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 17:04:
@CLB Vind de wide wel een mooi ding hoor. Als techfreak wil ik hem graag eens in het echt zien. In de week van 3 augustus zit ik in Praag en er zit een Samsung Store in het Palladium, dus wil er wel even mee spelen.

De iPhone 17 Pro Max is mijn daily driver en heb een S26 Ultra ernaast (ben ontwikkelaar), dus vind dit soort speelgoed altijd wel leuk. De crease is mijn grootste zorg. Bij de Fold 8-series zit er weer nieuwe techniek in, dus benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. :)
De crease is voor mij nooit een issue geweest. Dat zul je waarschijnlijk zelf ook vrij snel merken als je daadwerkelijk voor een foldable kiest. Ik heb me er in ieder geval nooit aan gestoord. Inmiddels zit ik volledig in het Apple-ecosysteem, dus de enige foldable die ik nog zou overwegen is de iPhone Ultra. Maar de eerste generatie sla ik altijd over. Ik ga voor de Ultra II.

• Space_eend
Gusy nieuwe code UNFOLD26 extra 200 euro korting

• CLB
  • Niet online

CLB

Dennisweb schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 17:04:
Bij de Fold 8-series zit er weer nieuwe techniek in, dus benieuwd hoe dat in de praktijk uitpakt. :)
Goed, vouw zie en voel je nauwelijks in vergelijking met de vorige foldables, grote stap vooruit dus :)

Asus Expertbook P5: 14,0" 2560x1600 mat IPS 144Hz / Intel Arc Graphics 140V / Intel Core Ultra 7 258V 4,8GHz/ 32GB RAM
2TB SSD / Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB A, USB C, Thunderbolt / 63Wh-accu / Windows 11 Pro 64 bit

• Dennisweb
CLB schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 20:10:
[...]

Goed, vouw zie en voel je nauwelijks in vergelijking met de vorige foldables, grote stap vooruit dus :)
Ik weet dat ik alle acties mis ga lopen, maar wil het toch allemaal eerst even in het echt zien. Heb nu een S26 Ultra en wil best naar een Fold 8, maar eerst even kijken en voelen. Ik heb absoluut geen haast, dus als ik moet wachten tot Black Friday of zo is er geen man overboord. ;)

• De waarden
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 21:47
Vind de Samsung Galaxy Z Fold 8 echt wel wow,maar de prijs ...Twijfel echt.

• Lynix
De waarden schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 20:46:
Precies dit. Ik kan hem zakelijk aanschaffen maar dan nog, veel geld voor een smartphone.
Daarnaast heb ik een dochter van 3 die regelmatig een keer vraagt of ze een spelletje mag doen op mijn telefoon. Een slab phone is wat dat betreft wel makkelijk :+

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 00:10
De waarden schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 20:46:
Ja bizar hé, de kunst bij Samsung telefoons is vooral op begin toeslaan naar mijn idee dan heb je de meeste aanbiedingen etc.

Hoe het er voor mij nu uitziet. Fold 8 256GB voor 1124 euro inc inruilbonus a 100 euro. Elk willekeurige telefoon is in te leveren. (Vroeger was het soms ook geen probleem om geen 1 telefoon in te leveren)

Dit is dan ivm abbonement op Belsimpel zoals het eruit ziet krijg ik ook de Watch 6 erbij met code SAMSUNGLIVE en kwam ook iets voorbij een JBL box maar hier eigenlijk verder niks over gelezen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
Dennisweb schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 20:39:
[...]

Ik weet dat ik alle acties mis ga lopen, maar wil het toch allemaal eerst even in het echt zien. Heb nu een S26 Ultra en wil best naar een Fold 8, maar eerst even kijken en voelen. Ik heb absoluut geen haast, dus als ik moet wachten tot Black Friday of zo is er geen man overboord. ;)
Heb ook getwijfeld, had nog een S25U 1TB liggen om in te ruilen en gebruik nu ook een S26U.

Vooral de verouderde camera's en geen zoom camera plus het glossy scherm aan de buitenkant waren voor mij de doorslag om er maar vanaf te zien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Dennisweb
Phusebox schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 21:17:
[...]

Heb ook getwijfeld, had nog een S25U 1TB liggen om in te ruilen en gebruik nu ook een S26U.

Vooral de verouderde camera's en geen zoom camera plus het glossy scherm aan de buitenkant waren voor mij de doorslag om er maar vanaf te zien.
Het is voor mij vooral de crease-anxiety die ik heb. Ik heb vrij veel horrorverhalen gezien van mensen die opeens een gebroken crease hebben. Maar de Wide is wel ideaal voor Twitch kijken enzo.

Als ik in bed lig gebruik ik de S26 Ultra om naar streams te kijken, want de S26 is voor mijn gevoel veel lichter dan de iPhone en dat is wel prettig als je het lang vast moet houden.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:26
Dennisweb schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 21:21:
[...]

Het is voor mij vooral de crease-anxiety die ik heb. Ik heb vrij veel horrorverhalen gezien van mensen die opeens een gebroken crease hebben. Maar de Wide is wel ideaal voor Twitch kijken enzo.

Als ik in bed lig gebruik ik de S26 Ultra om naar streams te kijken, want de S26 is voor mijn gevoel veel lichter dan de iPhone en dat is wel prettig als je het lang vast moet houden.
Ik kijk vrijwel geen video's op mijn telefoon. Daar heb ik een tv voor. 😆

Gaat mij vooral om webbrowsen in open portret stand.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Lynix
Voor boeken en anime lijkt mij de fold 8 ook heel chill

• niels2322
Vraag me af of je niet gewoon net zo goed een Fold 7 kan kopen, er zijn vast wel veel mede tweakers die hem nu wel weg doen voor max 900 euro.

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:26
Ik upgrade vanaf de Fold 7 naar de 8 Ultra m, vooral vanwege de batterij/laden en de betere 3e camera. Een Macro foto ziet er nu niet uit. Verder compenseert de hogere helderheid het gebrek aan reflective coating op de voorzijde. Als je echt wil kun je die altijd nog aanbrengen. Crease angst is echt een kwestie van teveel op internet rondhangen. Leuk dat het weer verbeterd is, maar echt een issue was het ook op de 7 niet.

• NeWSJuNK
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:38
Ik heb met mijn Folds 3 en 4 nooit last gehad van de crease maar wel het spiegelen van het scherm en het snel vuil worden ervan. De vraag is of Samsung die zaken goed heeft aangepakt.

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 00:26
Lynix schreef op woensdag 22 juli 2026 @ 21:29:
Voor boeken en anime lijkt mij de fold 8 ook heel chill
Ik heb een tijdschriftenapp en met boeken is het inderdaad ook ideaal.
Pagina: 1