[Embed: https://www.reddit.com/r/GalaxyFold/s/WUnfV9Qqpd]Dit zou heel cool zijn. Snap niet waarom samsung dit niet eerder gedaan.
[ Voor 36% gewijzigd door blue13x op 10-09-2026 13:25 ]
[ Voor 36% gewijzigd door blue13x op 10-09-2026 13:25 ]
Deze heb ik ook! Werkt inderdaad top! Hoe gaat het laden bij jou?GroeneThee schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:13:
[...]
Hier ook nergens last van warmte. Gebruik in de auto een lader van Spigen die ook meteen koelt. Werkt als een malle. Zelfs met een hoesje van Rinke erom heen haal ik het snelle laden en als ik telefoon van de magsafe charger haal is de achterkant gewoon erg koel, bijna koud.
https://www.spigen.com/pr...2-2-hook-car-mount-magfit
Ff domme vraag, hoe heb je dat dock gemaakt, icoontjes lijken kleiner dan de rest .Pukson schreef op donderdag 10 september 2026 @ 12:40:
Was UDC er niet uit gehaald ivm patent dispute?
Ohja. If you can't beat them, join them haha. Ff voor de fun. Maar oprecht de dock aan je rechterzijde is slim. Heb kleine handen, dus soms kom ik niet bij de meest linker icoon uit m'n dock.
[Afbeelding]
Je kan de telefoon ook omdraaien, dan werkt het laden ook ''gewoon''Lynix schreef op maandag 27 juli 2026 @ 07:39:
[...]
Thanks! Duidelijk verhaal zo!
Nog een dingetje over de Fold. Mocht iemand een Tesla hebben hou er dan rekening mee dat de Fold 8 niet laad op de charging pad. Voor mij is dat persoonlijk een dealbreaker, al is dit wel te fixen met een 3d printed verhoging of iets.
[ Voor 15% gewijzigd door London op 11-09-2026 14:09 ]
Heb er een routine voor gemaakt die het scherm draait en automatisch Flitsmeister opent. Werkt top!London schreef op vrijdag 11 september 2026 @ 14:00:
[...]
Je kan de telefoon ook omdraaien, dan werkt het laden ook ''gewoon''Alleen moet je dan wel ff een app installeren die je homescreen ook omdraait. Vind ik zelf wel fijn met Waze iig. Heb sinds gister ook weer een Tesla en op die manier heb ik 't maar opgelost.. Niet ideaal maar het werkt.
edit:
De app die ik heb gedownload heet Screen Orientation Control trouwens.
Maar dat is dan ook weer zo'n standaard langwerpig model toch... Dus de bredere en minder lange beeldverhouding is ook geen plus voor je?coenox schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:56:
Ik begin te vermoeden dat ik de Fold 8 vooral ingeklapt gebruik en bijna nooit uitgeklapt. Aangezien meten weten is, heb ik de Fold counter geïnstalleerd. Het zou best kunnen dat de S27 Pro straks een beter toestel voor me is dan de Fold 8.
Gamertag: FinrazielNL
Het is wennen, geef het één à twee maanden en je gebruikt het veel meer. Toen ik de Fold7 net had had ik na een maand ook dat idee, maar nu 1j later gebruik ik het zoveel meer dan toen.coenox schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 13:56:
Ik begin te vermoeden dat ik de Fold 8 vooral ingeklapt gebruik en bijna nooit uitgeklapt. Aangezien meten weten is, heb ik de Fold counter geïnstalleerd. Het zou best kunnen dat de S27 Pro straks een beter toestel voor me is dan de Fold 8.
Sinterklaas wil bier !
Volgens de geruchten 6.4 inch (ipv 6.9 van de Ultra), met de camera's zoals op de Ultra. Dus handzamer met een telecamera.Finraziel schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 14:59:
[...]
Maar dat is dan ook weer zo'n standaard langwerpig model toch... Dus de bredere en minder lange beeldverhouding is ook geen plus voor je?
Misschien komt de Fold 9 met een telelens, binnenscherm uit 12 lagen, geen reflecties en vouw. Daar zitten we toch allemaal op te wachtencoenox schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 18:45:
[...]
Volgens de geruchten 6.4 inch (ipv 6.9 van de Ultra), met de camera's zoals op de Ultra. Dus handzamer met een telecamera.
Er vergeet niet dat het buitenscherm dan afgeronde hoeken moet hebben aan de rechterkant, en rechte hoeken aan de linkerkantNeWSJuNK schreef op zaterdag 12 september 2026 @ 20:37:
[...]
Misschien komt de Fold 9 met een telelens, binnenscherm uit 12 lagen, geen reflecties en vouw. Daar zitten we toch allemaal op te wachten
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
En graag flink wat meer gewicht voor het " premium" gevoelOf-Aaargh schreef op zondag 13 september 2026 @ 08:02:
[...]
Er vergeet niet dat het buitenscherm dan afgeronde hoeken moet hebben aan de rechterkant, en rechte hoeken aan de linkerkant
Ja, door het extra goud aan de binnenkant. Kan de prijs ook naar 3000+ 🤣NeWSJuNK schreef op zondag 13 september 2026 @ 10:09:
[...]
En graag flink wat meer gewicht voor het " premium" gevoel