Import the third world, become the third world
Ik heb in elk geval deze twee besteld bij Samsung. 80 euro voor een case en twee screenprotectors is wel veel, maar als de case net zo fijn is als die van de Fold 7 is het mij dat waard.
[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.
[ Voor 19% gewijzigd door Of-Aaargh op 28-07-2026 09:50 ]
- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS
Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 09:05:
[edit] Ik besef nu dat bij de Samsung carbon case al twee antireflectieve screenprotectors worden meegeleverd, en ik zie dat ie bij GSMpunt in de aanbieding is en met kortingsbon uit de nieuwsbrief 56 euro kost. Dus dan ga ik de bestelling van Samsung maar annuleren denk ik.
Yep.Lynix schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:34:
Die carbon case beschermd niet de voorkant van het apparaat right? Ik heb tot nu toe altijd mijn telefoons caseless gehad maar twijfel of ik dat bij de Fold ook ga doen. Hij is wel verzekerd, maar toch.. Cosmetische schade zou ook wel jammer zijn en dan kan je ook fluiten naar een eventuele inruil voor Fold 9 volgend jaar.
Zie ook
Oh, da's een mooie! BesteldTshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Ik zie hem in de ING shop voor minder. Wel pas levering per 21-08.[Afbeelding]
https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe
Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?
The first casualty in war is always the truth...
Ik heb ze net een email gestuurd om te vragen wanneer het weer op voorraad is.Jumpiefox schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 19:33:
Gebruik zelf normaal ook nooit een case. Screenprotector en een camera lens protector kit and that's it. Voor de Fold 8 ben ik wel opzoek naar een case maar vooral omdat ik een kickstand wil hebben. Zoek iets wat zo minimalistisch mogelijk is en kwam deze tegen:
https://eu.itskins.com/products/samsung-galaxy-z-fold8-supreme-eclipse-w-magsafe
Alleen niet op voorraad, dat de kickstand geïntegreerd is in de lens eiland vind ik wel tof. Iemand toevallig alternatieven gezien?
voor mij ging het om de smoke variant.
Mooie wallet case gevonden
Heb je een linkje?Tshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euroTshrr schreef op dinsdag 28 juli 2026 @ 13:20:
[...]
Je hebt een code vanuit ING nodig om te kunnen bestellen. Ik weet niet of er een universele code is._Bailey_ schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:19:
[...]
Heb je een linkje?
Kan deze echt nergens vinden in de ING rentepunten winkel
De link naar de Puntenshop: voordeelvoucher
Ik nu ook niet meer.Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euro
Misschien een foutje vanuit hen dat ze nu rechtgetrokken hebben?
Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versiePukson schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 22:01:
Zelf deze zojuist besteld, ben benieuwd.
https://www.smartphonehoe...d-8-black-sh00100744.html
Nou dan heb ik geluk gehad, met de carbon case voor 40 euro. Hij is nu inderdaad weer terug op 56 euro (wat nog steeds goedkoper is dan de gewone prijs van 70 euro).Henkdepotvis schreef op woensdag 29 juli 2026 @ 14:32:
[...]
Ik kom zelf niet op die prijs. Alleen 56 euro
Pff nu je het zegt! Ga direct contact opnemen, thanks. Was mij niet opgevallenHenkdepotvis schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 00:36:
[...]
Dat is wel de verkeerde foto voor het hoesje. Het is de zware siliconen versie
Mooi dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest
Alleen de linker rand is zeer scherp en vind 't gewicht voor dit type hoesje aan de zware kant.
Ik gebruik normaal gesproken nooit hoesjes, 99 van de 100 zijn spuuglelijk. Deze aramid / carbon hoesje kan ik nog wel waarderen.
Met name die van Pitaka
Is het smotth carbon fibre of met een beetje textuur/grip? Als het te smooth is ben ik bang dat het uit mijn hand glipt_Bailey_ schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:29:
via Bol de Samsung Fold 8 Carbon Magnetic case ontvangen.
Mooie dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest![]()
Alleen de linker rand is zeer scherp en vind 't gewicht voor dit type hoesje aan de zware kant.
Ik gebruik normaal gesproken nooit hoesjes, 99 van de 100 zijn spuuglelijk. Deze aramid / carbon hoesje kan ik nog wel waarderen.
Met name die van Pitaka
Mooie textuur welke een fijne grip geeft.Henkdepotvis schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:42:
[...]
Is het smotth carbon fibre of met een beetje textuur/grip? Als het te smooth is ben ik bang dat het uit mijn hand glipt
Ook een mooie idd! Zit ook direct een screenprotector bij_Bailey_ schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:29:
Mooi dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest![]()
Met name die van Pitaka
Klopt ja, het is een film, ander soort materiaal dan een glazen screenprotector. Ik plak nooit van die zooi op mijn smartphones.Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]
Ook een mooie idd! Zit ook direct een screenprotector bij
Maar een glazen screenprotector lijkt me sterker dan zo'n stukje plastic over je display heen
Ja, en dat is een heel fijne screenprotector. Wel duur als je 'm lost koopt (20-30 euro voor 2 stuks), maar bij de Samsung carbon hoes krijg je die er dus gratis bij, inclusief een handige mal. Veel dunner dan een glazen screenprotector, en hij splintert niet aan de randen als je ergens tegen aan stoot. En de antireflectie is identiek aan die van de S25/S26 Ultra. Zit nu een klein jaar op m'n S25 Edge, zeer krasvast, heb de tweede nog niet hoeven plaatsen.Pukson schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 09:56:
[...]
Ook een mooie idd! Zit ook direct een screenprotector bij
:strip_exif()/f/image/D6Al61CS0SWCr0TOP7oI42gd.jpg?f=fotoalbum_large)
https://supcase.com/collections/new-arrivals/products/ub-grip-series-galaxy-z-fold8-magsafe-case
Wat vinden jullie hier van?
[ Voor 9% gewijzigd door mwessels op 30-07-2026 20:52 ]
https://amzn.eu/d/065Hr9Nm
Ik twijfelde wel hieraan, met kids wil ik wel iets dat tegen een stootje kan maar doordat de front screen protector in het frame verwerkt is (die vaak stuk gaan bij mij), was ik toch voor spigen gegaan. anders was het deze geworden vermoed ik.
Wat is jullie ervaring met een privacy screen? Ik dacht i.g. praktisch na als ik iets wil delen klap ik het open, als ik snel wil reageren of memes/insta met kids in de buurt en er komt iets NSWF in beeld dat ik dat niet gelijk hoef af te schermen oid.
TLDR met 4 ben ik zowiezo verzadigd, als iemand post nl kosten wil betalen stuur ik 2x daar toe, DM en eerste die wilt verwijder ik de tekst~
[ Voor 11% gewijzigd door Anduuuw op 31-07-2026 08:13 ]
YouTube: Galaxy Z Fold 8 Ultra | Ringke Case Collection
Joe, stuur maar op hoor! Thanks!Anduuuw schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:08:
Vraag over privacy screen, Ik heb een paar besteld voor de Fold 8, i.c.m 2 normale. (op 1 of andere manier heb ik nu 4 onderweg van de privacy screen, en 2x normaal). Ik lees nu wel dat privacy screen je vaak brightness 100% wilt hebben? En als je een battarij duur belangrijk vind gaat dat wel een issue zijn denk ik?
Wat is jullie ervaring met een privacy screen? Ik dacht i.g. praktisch na als ik iets wil delen klap ik het open, als ik snel wil reageren of memes/insta met kids in de buurt en er komt iets NSWF in beeld dat ik dat niet gelijk hoef af te schermen oid.
TLDR met 4 ben ik zowiezo verzadigd, als iemand post nl kosten wil betalen stuur ik 2x daar toe, DM en eerste die wilt verwijder ik de tekst~
Ziet er goed uit, lijkt erg veel op de Spigen Air Skin. Twijfel nu tussen deze en de Spigen. Waar heb je deze besteld?GroeneThee schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:57:
Heb zelf de Ringke Clear Fusion Magnetic besteld nav een review. Een clear case waarbij beide delen aan elkaar vastzitten. Dan gaat hopelijk de voorkant niet zo snel los zitten.
YouTube: Galaxy Z Fold 8 Ultra | Ringke Case Collection
Deze ook besteld, feit dat je een screen protector erbij krijgt is een mooie bonus en relativeert de 70eu enigszins. Ben benieuwd_Bailey_ schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 08:29:
Mooi dun hoesje, zou zo van Pitaka kunnen zijn geweest![]()
Met name die van Pitaka
ik heb de mijne inmiddels retour bol gestuurd. Via AliExpress gisteren een zelfde soort aramid fiber case (met Magsafe) gevonden voor zo'n €26.London schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:51:
[...]
Deze ook besteld, feit dat je een screen protector erbij krijgt is een mooie bonus en relativeert de 70eu enigszins. Ben benieuwd
Vrijwel identiek aan die van Samsung (en Pitaka)
Maar daar zitten geen twee uitstekende antireflective screenprotectors bij._Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 07:59:
[...]
ik heb de mijne inmiddels retour bol gestuurd. Via AliExpress gisteren een zelfde soort aramid fiber case (met Magsafe) gevonden voor zo'n €26.
Vrijwel identiek aan die van Samsung (en Pitaka)
klopt, dat is dan wel mooi meegenomen voor @London ! nu heb ik zelf niks met die screenprotectors, dus dat is prima voor mij. Het is overigens 2x een plastic film wat in de verpakking zit, geen glazen protectorsOf-Aaargh schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:04:
[...]
Maar daar zitten geen twee uitstekende antireflective screenprotectors bij.
Dat klopt. Maar het zijn wel dezelfde screenprotectors die Samsung los voor 25 euro verkoopt. Marge! Want ik denk dat kostprijs nog geen euro per stuk zal zijn._Bailey_ schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 08:08:
[...]
klopt, dat is dan wel mooi meegenomen voor @London ! nu heb ik zelf niks met die screenprotectors, dus dat is prima voor mij. Het is overigens 2x een plastic film wat in de verpakking zit, geen glazen protectors
Heb die besteld bij Amazon, wordt 6 augustus geleverd, €19,99 . Ik las erg veel wisselende reviews over de Spigen hoesjes de laatste tijd. Heb zelf wel vaak een Spigen hoesjes gehad al heb ik momenteel een Thinborne hoesje om mijn Fold 5. Wilde nu een clear case.thecompany schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 21:38:
[...]
Ziet er goed uit, lijkt erg veel op de Spigen Air Skin. Twijfel nu tussen deze en de Spigen. Waar heb je deze besteld?
Voordeel van de Ringke schijnt te zijn dat de bescherming voor de voorkant beter blijft zitten omdat deze vastzet aan het backpanel. We gaan het zien.
Ooh bedankt! Ik zocht een spigen case en heb zelf de tough armor op de s26 ultra, maar door te zoeken op de air skin vond ik de air skin aramid die wél textuur heeft waardoor de achterkant niet glad aanvoelt.Lynix schreef op vrijdag 31 juli 2026 @ 08:08:
Ik heb net een Spigen Air skin MagSafe gekocht op Amazon. Gaat wennen worden om een hoesje te gebruiken.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
https://stevils3dprints.com/products/griplates-for-galaxy-z-fold-8?variant=52348636889373
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Wil je er vanaf? Ik stuur je een DM, neem er graag een over!ownz123 schreef op zaterdag 1 augustus 2026 @ 16:09:
Ik heb bij Vodafone die Samsung magnet case ontvangen en 2 protectors voor 33euro (50% korting ivm actie). Alleen vind ik die dunne protectors niks. Hebben jullie al een betere kunnen vinden?