• niels2322
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 19:59
Naast hardware heeft Samsung het qua software wel veel beter voor elkaar toch? Of maakt dat met de Oppo en Honor tegenwoordig niet meer zo veel uit.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:50
Duidelijke resultaten. De Samsung Folds waren altijd ontzettend veel slechter qua batterijduur dan de folds van Oppo en Honor. Nu met de Fold 8 Ultra is Samsung iets minder slecht. :P

[ Voor 4% gewijzigd door Of-Aaargh op 25-07-2026 08:47 ]

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:56
Ik zie dat Instagram sowieso nog niet lekker werkt. Bij scrollen zie je eerst grote cropped previews maar zodra de video volledig in beeld is springt ie naar een klein 9:16 formaat. Zowel op het cover scherm als grote scherm.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Anduuuw
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13:32
En nu hebben we de Fold 8 ook in een test! coooool
YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra vs Z Fold 8 vs Z Fold 7 vs Z Fold 6 Battery Drain Test
Update: Het lijkt erop dat de Fold 8, meer moeite heeft met warmte en vooral bij het opnemen van films. De 8 Ultra is gemiddeld 0.7-1c minder warm onder dezelfde load. Voor de rest, incrementeel verbetering in de batterij duur waar ik vooral blij mee ben is de 0-60~ in 30m met 45w charging.

[ Voor 21% gewijzigd door Anduuuw op 25-07-2026 12:54 ]

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:46
Anduuuw schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 12:46:
[...]

En nu hebben we de Fold 8 ook in een test! coooool
YouTube: Samsung Galaxy Z Fold 8 Ultra vs Z Fold 8 vs Z Fold 7 vs Z Fold 6 Battery Drain Test
Update: Het lijkt erop dat de Fold 8, meer moeite heeft met warmte en vooral bij het opnemen van films. De 8 Ultra is gemiddeld 0.7-1c minder warm onder dezelfde load. Voor de rest, incrementeel verbetering in de batterij duur waar ik vooral blij mee ben is de 0-60~ in 30m met 45w charging.
Dan ben ik benieuwd hoe die het aflegt met emulatie zoals GameHub etc. Hopelijk komt daar ook nog een filmpje van

• Phusebox
Vandaag nog eens F8U vastgehad en dan denk ik weer, dat cover scherm bevalt me toch beter. Maar ja 🤷‍♂️

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:29
Phusebox schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:25:
Vandaag nog eens F8U vastgehad en dan denk ik weer, dat cover scherm bevalt me toch beter. Maar ja 🤷‍♂️
Ik dacht hetzelfde na die uitgebreide review van gisteren. De Fold 8 is perfect voor social media I guess maar ik heb juist onlangs insta/facebook/tiktok de deur uit gedaan :) Inmiddels de S26U in ontvangst genomen en ik kijk volgend jaar wel weer.

• Phusebox
Lynix schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:48:
[...]

Ik dacht hetzelfde na die uitgebreide review van gisteren. De Fold 8 is perfect voor social media I guess maar ik heb juist onlangs insta/facebook/tiktok de deur uit gedaan :) Inmiddels de S26U in ontvangst genomen en ik kijk volgend jaar wel weer.
De Fold 8 is juist totaal niet geschikt voor social media omdat alles gemaakt is voor candybar formaat.

Plus dit issue :/

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 25-07-2026 16:04 ]

• tomhster
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:03
niels2322 schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 08:23:
Naast hardware heeft Samsung het qua software wel veel beter voor elkaar toch? Of maakt dat met de Oppo en Honor tegenwoordig niet meer zo veel uit.
Veeeeeeel beter. One UI werkt prima als schil voor Android en Smart things is perfect als je ook andere Samsung apparatuur hebt.

• Phusebox
tomhster schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 16:03:
[...]

Veeeeeeel beter. One UI werkt prima als schil voor Android en Smart things is perfect als je ook andere Samsung apparatuur hebt.
Ik heb alleen verder een Samsung tv, en van die tags, maar vind het allemaal vreselijk omslachtig en traag. Die tags waren wel de grootste miskoop.

• Lynix
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 17:29
Phusebox schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 15:55:
[...]

De Fold 8 is juist totaal niet geschikt voor social media omdat alles gemaakt is voor candybar formaat.

Plus dit issue :/
[YouTube: Fold 8 Instagram Issues]
Daar is Flossy Carter het niet met jou eens. Die vond het juist de beste foldable voor Instagram. Die bugjes worden nog wel gefixt.

• Phusebox
Lynix schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 16:45:
[...]

Daar is Flossy Carter het niet met jou eens. Die vond het juist de beste foldable voor Instagram. Die bugjes worden nog wel gefixt.
De beste foldable, dat kan wel. Maar komt niet in de buurt van een standaard formaat telefoon qua ervaring. Gaat ook nooit gebeuren, zelfs niet als Apple hetzelfde formaat gaat doen want de foldable markt blijft een niche markt.

• niels2322
Heeft iemand al een goed en betaalbaar hoesje gevonden voor de fold 8 ultra?

• Phusebox
niels2322 schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 17:27:
Heeft iemand al een goed en betaalbaar hoesje gevonden voor de fold 8 ultra?
Caseless en een verzekering is tegenwoordig goedkoper.

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18:15
Phusebox schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 17:50:
[...]

Caseless en een verzekering is tegenwoordig goedkoper.
Over wat voor verzekering heb je het dan? Ik koop mijn toestellen met Visa, zijn ze het eerste jaar verzekerd. Maar daarnaast gebruik ik ook altijd een case.

• Phusebox
coenox schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:15:
[...]

Over wat voor verzekering heb je het dan? Ik koop mijn toestellen met Visa, zijn ze het eerste jaar verzekerd. Maar daarnaast gebruik ik ook altijd een case.
Ik heb bij mijn inboedel een extra verzekering voor mijn vrouw en ik, voor 7 euro per maand. Dekking 3000 euro, 100 euro eigen risico. Dekt ook eigen lompigheid 🥹

Maar afkloppen, ik heb in 20 jaar tijd nog nooit een kapotte telefoon gehad, buiten garantie gevallen.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 18:46
Phusebox schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 18:40:
[...]

Ik heb bij mijn inboedel een extra verzekering voor mijn vrouw en ik, voor 7 euro per maand. Dekking 3000 euro, 100 euro eigen risico. Dekt ook eigen lompigheid 🥹

Maar afkloppen, ik heb in 20 jaar tijd nog nooit een kapotte telefoon gehad, buiten garantie gevallen.
Same hier bij Unive. Elektronica buiten verzekering is zon 6 euro idd. Ideaal

• niels2322
Scherp, ik heb het even nagekeken en wij hebben een aanvulling voor de inboedel voor mobiele apparatuur voor EUR 7.500 met een eigen risico van EUR 50. Wellicht dat ik nog wel een hoesje voor de achterkant erbij bestel ivm lelijke krassen :)

• Phusebox
niels2322 schreef op zaterdag 25 juli 2026 @ 19:21:
Scherp, ik heb het even nagekeken en wij hebben een aanvulling voor de inboedel voor mobiele apparatuur voor EUR 7.500 met een eigen risico van EUR 50. Wellicht dat ik nog wel een hoesje voor de achterkant erbij bestel ivm lelijke krassen :)
Ja backcover zou voor mij enkel voor de magsafe zijn.

Pagina: 1 2 Laatste