Succes! Achteraf had ik die spanbanden voor de zekerheid ook nog even bij elkaar kunnen binden (zeg maar in de breedte) want was toch even spannend de trap op omdat je niet helemaal 100% zeker weet dat ze niet los zouden schuiven (hoewel ze binnen de pootjes enzo zaten dus denk dat die kans wel heel klein was). Maar verder ging het best soepelpipapaulus schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:20:
[...]
Haha, goed idee!Dan ga ik dat ook eens proberen. Thanks!
Loskoppelen is einde oefening, ook bij de Midea. De koelgassen ontsnappen en het systeem moet door een erkend professional opnieuw gevuld worden.pipapaulus schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:13:
[…]
Hij is net bezorgd en zag dat de slang die de binnen- en buitenunit verbindt al was gemonteerd. Kan ik deze tijdelijk loskoppelen zodat ik ze apart van elkaar naar boven kan tillen? Of is dat niet de bedoeling?
[…]
A'dam PVOutput
Vonroc ook hier net geleverd. !!m0ridin schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:19:
[...]
Volgens mij niet de bedoeling, zat met hetzelfde 'probleem'. Hier ook net geleverd, hulp die ik wilde vragen was helaas niet thuis dus hoe ik het heb opgelost is de buitenunit met 2 spanbanden en een kussen op de rug genomen en de main unit in de handen vervolgens de trappen op getild.
Prima te doen op zich zo (ding op je rug is niet heel groot of zwaar). Dacht eerder ze om en om de trap op te tillen maar bleef niet staan op de tredes dus moest wat anders bedenken![]()
Nu 24u laten staan en maar eens kijken of ik hem uit het raam kan hangen of toch op een balkon in de keuken/kamer ernaast.
LEGEND !!! iik ben zeer creatief en oplossingsgericht ingesteld , maar hier bleef ik mijn kop maar breken over hoe ik dit in mijn 1tje naar boven ging krijgen 1ste etage gelukt alleen in doos, maar naar de 2de etage is de draai te klein, dus moet hij uit de verpakking, ik stond hier ook van hoe nu verder maar top top bedankt voor dit idee !
Wat voor mij wel redelijk werkte was om het in de doos te laten en deze gewoon de trap op te rollen. Dus op de 1e tree tillen. En dan kantelen zodat de bovenkant ergens bij tree 5 ofzo uitkomt. En repeat. Daarna wel minimaal 24 uur laten rusten.m0ridin schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 10:19:
[...]
Dacht eerder ze om en om de trap op te tillen maar bleef niet staan op de tredes dus moest wat anders bedenken
Alleen iets minder bruikbaar als je trap in bochtjes loopt
Voor de mensen met een trap, bij de Praxis is een '' Trap steekwagen'' te huur ( met 3 wielen aan elke kant ) voor ongeveer 16 Euro voor 4 uur tijd. Spanbanden zijn ook handig om de doos vast te binden op de trap steekwagen .
Haha, zo zou hij wel boven komen maar zou zelf bang zijn dat ik dan toch iets zou slopen... Had hier trouwens even wat moeite om de pinnen van de raamsteun door de gaatjes heen te krijgen (buitenste gaatjes van het kleine blokje waren wat klein uitgeboord of te dik 'gelakt' oid dus pastte in eerste instantie niet lekker). Even goed doorduwen of KLEIN beetje uithollen en dan werkt het wel. Mochten anderen hier ook tegenaan lopen, begon even te twijfelen of ik iets compleet over het hoofd zag namelijk...CrashOverDrive schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 11:26:
[...]
Wat voor mij wel redelijk werkte was om het in de doos te laten en deze gewoon de trap op te rollen. Dus op de 1e tree tillen. En dan kantelen zodat de bovenkant ergens bij tree 5 ofzo uitkomt. En repeat. Daarna wel minimaal 24 uur laten rusten.
Alleen iets minder bruikbaar als je trap in bochtjes loopt
Zou jij nog eens willen kijken bij je bestelling op accu online zelf?sonox schreef op donderdag 30 juli 2026 @ 12:58:
[...]
Dankjedat is een week eerder. Dan is het logisch. Het zal gewoon first come, first served zijn denk ik
we wachten het geduldig af.
Bij mij staat er nu in dikke rode letters cancelled en de track en trace is tevens ook nog steeds niet geactiveerd..
Voor de andere die ook bij accu-online hebben besteld misschien ook even je bestelling op hun site zelf checken
[ Voor 17% gewijzigd door IcedCoffee op 03-08-2026 11:53 ]
Ik heb het even bekeken. via de website zelf. Maar zie de dikke rode letters niet zie alleen in het groen Done. De DHL track and trace komt inderdaad nog op niets uit. Ben zeer benieuwd.IcedCoffee schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 11:51:
[...]
Zou jij nog eens willen kijken bij je bestelling op accu online zelf?
Bij mij staat er nu in dikke rode letters cancelled en de track en trace is tevens ook nog steeds niet geactiveerd..
Voor de andere die ook bij accu-online hebben besteld misschien ook even je bestelling op hun site zelf checkenMail net verstuurd naar ze, hoop snel op een antwoord.
Voor de online-accu bestellers van vorige week, mijn DHL werkt nog steeds niet maar de airco is wel vanochtend bezorgd
Beste man reed met een vrachtwagen met nog een aantal airco's erin dus ik zal niet de enige zijn vandaag
Beste man reed met een vrachtwagen met nog een aantal airco's erin dus ik zal niet de enige zijn vandaag
Dat meen je niet.. Hoe moeilijk kan het zijn om te communiceren bij zo'n groot pakket. Het is niet iets wat je even laat afleveren bij een afleverpunt. Maar gewoon out of the blue bezorgen vindt ik wel raar ben zelf niet thuis vandaag.DesiredPeanut schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 11:58:
Voor de online-accu bestellers van vorige week, mijn DHL werkt nog steeds niet maar de airco is wel vanochtend bezorgd![]()
Ja was voor mij een leuke verrassing maar inderdaad wel onhandig als je niet thuis bent. Bezorging was ook geen DHL maar een logistiekbedrijf.sonox schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:00:
[...]
Dat meen je niet.. Hoe moeilijk kan het zijn om te communiceren bij zo'n groot pakket. Het is niet iets wat je even laat afleveren bij een afleverpunt. Maar gewoon out of the blue bezorgen vindt ik wel raar ben zelf niet thuis vandaag.
En wat zegt je bestel status op accu-online zelf ;_:?DesiredPeanut schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 11:58:
Voor de online-accu bestellers van vorige week, mijn DHL werkt nog steeds niet maar de airco is wel vanochtend bezorgd![]()
Ik vrees voor mijzelf het ergste
Die staat nog steeds op "Shipped", hetzelfde als vorige week.IcedCoffee schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:15:
[...]
En wat zegt je bestel status op accu-online zelf ;_:?
Ik vrees voor mijzelf het ergste
Ik zie zojuist dat er een busje gestopt is van Bultman autoverhuur met een medewerker van DHL er in... Maar deze is ook weer weggereden (hoogstwaarschijnlijk omdat er niemand thuis is...)DesiredPeanut schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:05:
[...]
Ja was voor mij een leuke verrassing maar inderdaad wel onhandig als je niet thuis bent. Bezorging was ook geen DHL maar een logistiekbedrijf.
Wat een lekkere service van online-accu dit, ben er echt een beetje klaar mee om eerlijk te zijn
Was het bedrijf toevallig Mendix?DesiredPeanut schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:17:
[...]
Die staat nog steeds op "Shipped", hetzelfde als vorige week.
Net een mail terug gehad dat naar verwachting de airco morgen geleverd wordt. Heb een hele andere tracking link gekregen.
De reactie was trouwens binnen een half uur wat zeer netjes is van ze!
Nou dan ga ik ook maar weer eens een mailtje sturen :-). Je zou verwachten als er een nieuwe T&T is dat ze dit dan ook delen.IcedCoffee schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:38:
[...]
Was het bedrijf toevallig Mendix?
Net een mail terug gehad dat naar verwachting de airco morgen geleverd wordt. Heb een hele andere tracking link gekregen.
Bij mij staat er ook cancelled maar inderdaad ook een DHL code ontvangen laatst.IcedCoffee schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 11:51:
[...]
Zou jij nog eens willen kijken bij je bestelling op accu online zelf?
Voor de andere die ook bij accu-online hebben besteld misschien ook even je bestelling op hun site zelf checkenMail net verstuurd naar ze, hoop snel op een antwoord.
Heel gek want, nogmaals, ik was echt één van de eerste die heeft besteld.
EDIT: Zojuist reactie ontvangen dat dit een systeemfout is.
[ Voor 5% gewijzigd door lorenzopot op 03-08-2026 12:49 ]
Wanneer heb jij besteld op de website?DesiredPeanut schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:17:
[...]
Die staat nog steeds op "Shipped", hetzelfde als vorige week.
Ook een link gekregen voor Raben (Mendix). Het rare is het is dezelfde T&T code als die ik eerst had ontvangen van DHL. Op de website zelf is de T&T code nog niet bekend. Dus we wachten het weer afIcedCoffee schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:38:
[...]
Was het bedrijf toevallig Mendix?
De track en trace code werkt nog steeds niet maar ik kom zojuist thuis en heb een kaartje dat ze me gemist hebben. Gebeld en een nieuwe afspraak ingepland, ze komen hem morgen brengen.
Als de track en trace code had gewerkt of ze hadden even gebeld oid dan was ik wel thuis geweest. Jammer dit. Maar goed, morgen zal ik hem hebben
Als de track en trace code had gewerkt of ze hadden even gebeld oid dan was ik wel thuis geweest. Jammer dit. Maar goed, morgen zal ik hem hebben
Wat gek. Van DHL? Lijkt dus dat ze een deel met DHL hebben verstuurd en een ander deel met RabenJansma schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 12:56:
De track en trace code werkt nog steeds niet maar ik kom zojuist thuis en heb een kaartje dat ze me gemist hebben. Gebeld en een nieuwe afspraak ingepland, ze komen hem morgen brengen.
Ik heb zonet de tracking code van DHL die ik gekregen had via deze universele tracking website gezocht ... duurt wel even voor je resultaat krijgt. Die ik besteld heb word ook via RABEN verscheept.
https://parcelsapp.com
:strip_exif()/f/image/qohHEEsCPwwsAMfvsFbuwUHc.jpg?f=fotoalbum_large)
Volgens de Raben group website mag ik de levering vrijdag verwachten
:strip_exif()/f/image/qohHEEsCPwwsAMfvsFbuwUHc.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 23% gewijzigd door Rakthi op 03-08-2026 13:14 ]
Bij mij precies hetzelfde. Ik heb een bericht gestuurd dat de T&T van DHL niet werkte, en binnen 10 minuten kreeg ik een reactie. Ook heb ik de MyRaben T&T. Hopelijk komt het vrijdag binnen, zodat we eindelijk van deze leveringsellende af zijn.Rakthi schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:06:
Ik heb zonet de tracking code van DHL die ik gekregen had via deze universele tracking website gezocht ... duurt wel even voor je resultaat krijgt. Die ik besteld heb word ook via RABEN verscheept.
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Nee accu-online gaf me een link naar DHL voor de T&T maar het is Raben. T&T werkt wel op https://nederland.raben-group.com/lorenzopot schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:00:
[...]
Wat gek. Van DHL? Lijkt dus dat ze een deel met DHL hebben verstuurd en een ander deel met Raben
Staat daar de bezorgtijd van jou op vandaag of is dat niet up to date? Dan kan ik rekening houdenJansma schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:23:
[...]
Nee accu-online gaf me een link naar DHL voor de T&T maar het is Raben. T&T werkt wel op https://nederland.raben-group.com/
Planned delivery date is geupdatet maar de ETA staat nog op vandaaglorenzopot schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 13:55:
[...]
Staat daar de bezorgtijd van jou op vandaag of is dat niet up to date? Dan kan ik rekening houden
Ik wil deze winter de Midea Portsplit gaan kopen en ik zit nu uit te zoeken wat ik precies wil. Ik heb een huis met begane grond, een 1e en een 2e verdieping. Ik overweeg op elke verdieping een unit te plaatsen, dan moet ik er 3 kopen (opslag na de zomer is wel een probleem waar ik nog niet uit ben, ik wil ze eigenlijk allemaal op de 1e verdieping opslaan, maar het zijn nogal zware dingen om zomaar elke jaar de trap op en af te tillen.
Nu ben ik aan het kijken hoe ik ze ga installeren, dat lukt op de begane grond prima, op de 2e verdieping ook. Maar ik loop wat vast op de 1e verdieping en heb daarover een vraag:
Ik heb 3 kamers, ik moet in 1 van deze kamers de unit buiten ophangen. Is dit het beste in een kamer waar we alleen opslag hebben (met deuren van alle kamers open) of kan ik hem beter in de gamekamer zetten waar een pc met een 5080 kaart continue op vol vermogen staat te draaien (en het dus warm is zonder airco)? Ik zou hem het liefst in de kamer ernaast zetten, maar gaat de warmte dan de gamekamer uit en gaat de airco dit goed regelen? Op alle video's die ik ervan bekijk staat hij in een grote woonkamer en ik was benieuwd naar jullie ervaringen op een verdieping met meerdere kamers.
Nu ben ik aan het kijken hoe ik ze ga installeren, dat lukt op de begane grond prima, op de 2e verdieping ook. Maar ik loop wat vast op de 1e verdieping en heb daarover een vraag:
Ik heb 3 kamers, ik moet in 1 van deze kamers de unit buiten ophangen. Is dit het beste in een kamer waar we alleen opslag hebben (met deuren van alle kamers open) of kan ik hem beter in de gamekamer zetten waar een pc met een 5080 kaart continue op vol vermogen staat te draaien (en het dus warm is zonder airco)? Ik zou hem het liefst in de kamer ernaast zetten, maar gaat de warmte dan de gamekamer uit en gaat de airco dit goed regelen? Op alle video's die ik ervan bekijk staat hij in een grote woonkamer en ik was benieuwd naar jullie ervaringen op een verdieping met meerdere kamers.
[ Voor 9% gewijzigd door phoney870 op 03-08-2026 14:27 ]
Weer eens een vraag over de werking ipv de levering ;-) (ik begrijp de excitement hoor
)
Hoe kan hem je hem gewoon laten koelen zonder temperatuur te willen bereiken?
Situatie is: apparaat staat in slaapkamer, daar moet hij snachts het meeste werk doen. Maar met een fan krijg ik de woonkamer echt wel gekoeld en je merkt gewoon drogere en koudere lucht. Echter; na verloop van tijd is de slaapkamer wel 19 graden natuurlijk en de woonkamer nog 22. Dan slaat het apparaat uit. Ik kan dan wel naar 16 graden (het minimale) maar dan komen we daar mssch wel op zelfde probleem. Ik snap dat hij niet 'harder' gaat koelen ofzo bij een lagere ingestelde temperatuur. Eigenlijk wil ik gewoon: doe maar half vermogen en ga de hele tijd zo door totdat ik zeg stop. Kan dat?
Situatie is: apparaat staat in slaapkamer, daar moet hij snachts het meeste werk doen. Maar met een fan krijg ik de woonkamer echt wel gekoeld en je merkt gewoon drogere en koudere lucht. Echter; na verloop van tijd is de slaapkamer wel 19 graden natuurlijk en de woonkamer nog 22. Dan slaat het apparaat uit. Ik kan dan wel naar 16 graden (het minimale) maar dan komen we daar mssch wel op zelfde probleem. Ik snap dat hij niet 'harder' gaat koelen ofzo bij een lagere ingestelde temperatuur. Eigenlijk wil ik gewoon: doe maar half vermogen en ga de hele tijd zo door totdat ik zeg stop. Kan dat?
Ik heb hem in een relatief kleine slaapkamer staan, daarna met een ventilator blaas ik de koude lucht de woonkamer in (alles gelijkvloers) het is nu 33 buiten hier, zon staat op de ramen (met shutters aan de binnenkant) en het is 22 in de woonkamer.phoney870 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:25:
Ik wil deze winter de Midea Portsplit gaan kopen en ik zit nu uit te zoeken wat ik precies wil. Ik heb een huis met begane grond, een 1e en een 2e verdieping. Ik overweeg op elke verdieping een unit te plaatsen, dan moet ik er 3 kopen (opslag na de zomer is wel een probleem waar ik nog niet uit ben, ik wil ze eigenlijk allemaal op de 1e verdieping opslaan, maar het zijn nogal zware dingen om zomaar elke jaar de trap op en af te tillen.
Dat is een goed idee, ik neem het mee in mijn overwegingen.G-NiLES schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:30:
Ik heb hem in een relatief kleine slaapkamer staan, daarna met een ventilator blaas ik de koude lucht de woonkamer in (alles gelijkvloers) het is nu 33 buiten hier, zon staat op de ramen (met shutters aan de binnenkant) en het is 22 in de woonkamer.
Ontvochtigen , al dan niet op ecoG-NiLES schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:27:
Eigenlijk wil ik gewoon: doe maar half vermogen en ga de hele tijd zo door totdat ik zeg stop. Kan dat?
Je kan via de app instellen wat de minimale en maximale temperatuur mag zijn. Je kan het ook op “boost” zetten, dan koelt het extra hard maar consumeert ook meer energie. En als je half vermogen wil, zou ik zeggen: doe het op de eco stand. En stel de temperatuur minimum/maximum in op een bepaalde hoeveelheid. Als het de gewenste temperatuur heeft bereikt, schakelt het over naar alleen de fan. Wordt het weer wat warmer, koelt hij weer.G-NiLES schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:27:
Weer eens een vraag over de werking ipv de levering ;-) (ik begrijp de excitement hoor)
Er staan wat ervaringen in dit topic Hele bovenverdieping met 1x split-unitphoney870 schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:25:
En je zal er vast een reden voor hebben maar is een "gewone" multi-split airco geen optie?
ik snap wat je bedoeld. Maar ik wil dus dat hij ALTIJD doorgaat, ook als hij de doeltemperatuur bereikt. De woonkamer gaat namelijk NOOIT die temperatuur bereiken, maar de slaapkamer waar hij instaat al vrij snel. Dus dan slaat hij uit. En dat wil ik nietinsomniaaa schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:49:
[...]
Je kan via de app instellen wat de minimale en maximale temperatuur mag zijn. Je kan het ook op “boost” zetten, dan koelt het extra hard maar consumeert ook meer energie. En als je half vermogen wil, zou ik zeggen: doe het op de eco stand. En stel de temperatuur minimum/maximum in op een bepaalde hoeveelheid. Als het de gewenste temperatuur heeft bereikt, schakelt het over naar alleen de fan. Wordt het weer wat warmer, koelt hij weer.
Ontvochtigen koelt ook, maar minder snel. Want hij blaast je warmte lucht tegen de koude condensor (om het te laten condenseren en afkoelen). Dat koelt ook.
Bij mij wordt de kamer dan koeler dan op cool (die normaal op 19 staat bij mij). En hij ratelt lekker door.
Ik zou het gewoon eens proberen
[ Voor 24% gewijzigd door CrashOverDrive op 03-08-2026 15:00 ]
Na een weekend het genot van mijn portasplit is me ook iets opgevallen.
Er waren hier personen in de chat die wat "problemen" hadden dat het slangetje van de afwatering niet goed bleef zitten.
Hier zit die zo vast als iets, truc is het in te steken zonder dat je al te hard moet drukke. De uitgang wijst dan in de richting van de voor of achterkant, daarna het koppelstuk van het slangetje een kwartslag draaien zodat de uitgang dan naar één van de twee zijkanten kijkt.
Het water loopt vlekkeloos weg, zelfs al staat mijn buitenunit gewoon op de grond en je mag er al serieus hard aan trekken vooraleer het slangetje losschiet..
Er waren hier personen in de chat die wat "problemen" hadden dat het slangetje van de afwatering niet goed bleef zitten.
Hier zit die zo vast als iets, truc is het in te steken zonder dat je al te hard moet drukke. De uitgang wijst dan in de richting van de voor of achterkant, daarna het koppelstuk van het slangetje een kwartslag draaien zodat de uitgang dan naar één van de twee zijkanten kijkt.
Het water loopt vlekkeloos weg, zelfs al staat mijn buitenunit gewoon op de grond en je mag er al serieus hard aan trekken vooraleer het slangetje losschiet..
thanks ik ga het proberenCrashOverDrive schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:58:
[...]
Ontvochtigen koelt ook, maar minder snel. Want hij blaast je warmte lucht tegen de koude condensor (om het te laten condenseren en afkoelen). Dat koelt ook.
Bij mij wordt de kamer dan koeler dan op cool (die normaal op 19 staat bij mij). En hij ratelt lekker door.
Ik zou het gewoon eens proberen
In de afstandbediening zit een temperatuur sensor, je het zo instellen dat de airco op die temperatuur afgaat. Wordt hier uitgelegd: YouTube: Review: Midea PortaSplit mobiele aircoG-NiLES schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 14:52:
[...]
ik snap wat je bedoeld. Maar ik wil dus dat hij ALTIJD doorgaat, ook als hij de doeltemperatuur bereikt. De woonkamer gaat namelijk NOOIT die temperatuur bereiken, maar de slaapkamer waar hij instaat al vrij snel. Dus dan slaat hij uit. En dat wil ik niet
mijne staat ook op de grond en heb geen slangetje gemonteerd, is dat nodig?BelgianStar schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:00:
Na een weekend het genot van mijn portasplit is me ook iets opgevallen.
Nodig niet neen, ieder doet wat hij wil..G-NiLES schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:02:
[...]
mijne staat ook op de grond en heb geen slangetje gemonteerd, is dat nodig?
Ik zorg er zo wel voor dat het condenswater niet overal rondstroomt en gewoon lekker langs de jacuzzi passeert in de hoek.
gezien, maar heb geen line of sight. Wel BIJNA, en infrarood kaatst wel een beetje op muren dus zou het kunnen proberen inderdaadNovax schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:02:
[...]
In de afstandbediening zit een temperatuur sensor, je het zo instellen dat de airco op die temperatuur afgaat. Wordt hier uitgelegd: YouTube: Review: Midea PortaSplit mobiele airco
Is er niet ergens een post met een beetje “quick” tips? Zoals idd wel of niet eco modus, boost modus, evt glitches en foutjes, tips en tricks?
Ik vind het model net voor 423 euro bij ****** en geloof gewoon niet dat dit het juiste model of de echte prijs kan zijn.
Er is ook een 849 euro versie.
Beide staat 12000 btu bij.
Meningen?
Edit, linkjes gedelete ivm scamming
Er is ook een 849 euro versie.
Beide staat 12000 btu bij.
Meningen?
Edit, linkjes gedelete ivm scamming
[ Voor 50% gewijzigd door RDAbalone op 03-08-2026 15:28 ]
Long time lurker....
Heb het idee dat dit een scam is, dus vandaar dat ik naar meningen vraag
Heb het idee dat dit een scam is, dus vandaar dat ik naar meningen vraag
[ Voor 64% gewijzigd door RDAbalone op 03-08-2026 15:25 ]
https://www.trustpilot.com/review/waermewelt.com?languages=allRDAbalone schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:24:
Long time lurker....
Scam-site
First time scammer?RDAbalone schreef op maandag 3 augustus 2026 @ 15:24:
Long time lurker....
Let op:
Dit topic gaat over de midea portasplit.
Ander apparaat bespreken? Kijk of er al een topic voor is. Zo nee, maak vooral een nieuw topic aan.
Er zijn momenteel veel scammers actief rond dit product. Wees daarom extreem terughoudend met het plaatsen of delen van links. Wil je iemand waarschuwen voor een scamlink, dan is een Topic Report meestal de snelste en meest effectieve manier.
Reageer je toch in het topic, zorg er dan voor dat je de scamlink niet mee quote. Door de link opnieuw te plaatsen, vergroot je het bereik ervan en maak je het opruimen voor ons alleen maar moeilijker.
Dit topic gaat over de midea portasplit.
Ander apparaat bespreken? Kijk of er al een topic voor is. Zo nee, maak vooral een nieuw topic aan.
Er zijn momenteel veel scammers actief rond dit product. Wees daarom extreem terughoudend met het plaatsen of delen van links. Wil je iemand waarschuwen voor een scamlink, dan is een Topic Report meestal de snelste en meest effectieve manier.
Reageer je toch in het topic, zorg er dan voor dat je de scamlink niet mee quote. Door de link opnieuw te plaatsen, vergroot je het bereik ervan en maak je het opruimen voor ons alleen maar moeilijker.