WK 2026: Scoor de beste deals! Stel jouw winnende opstelling samen met behulp van ons advies.

[Zaptec Go (2)] Ervaringen & Discussie

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

• ASW1
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23:14
Ik lees in die link ook het volgende:
Gemiddelde over tijd
Zaptec Sense kijkt naar het gemiddelde vermogen over een tijdsvenster en past het laden ongeveer elke 15 minuten aan. Zeer kortstondige pieken en dalen worden gladgestreken, zodat het laden stabiel aanvoelt in plaats van constant te verspringen.
Ik vind het eerlijk gezegd geen geweldige manier om overschotladen op die manier te implementeren. Op deze manier reageert je lader nauwelijks op bv wasmachine of vaatwasser die even 10 of 20 minuten 2kW trekt, om van dagen met wisselende bewolking nog maar te zwijgen. Het hoeft echt niet perfect maar een gemiddelde per kwartier zit daar m.i. wel wat ver vandaan.

• onzenuub
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:43
THE_BASE schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 19:12:
[...]

Top dat ze dit nu uitrollen, ik zie het nog niet terug in de app, dus zal nog even geduld moeten hebben. Alle vereisten kloppen hier in elk geval.
Jij was in Japan, dan moet je langer wachten.

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
onzenuub schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 19:41:
[...]

Jij was in Japan, dan moet je langer wachten.
Het is het waard! :)

🇳🇱  iPhone 17 Pro  MacBook Air M4  iMac M4  iPad mini (A17 Pro)  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Pro 2 & Max - DJI Neo 2 FMC - Dreame L10s Pro Gen 2 & Gen 3 - Marstek Venus E 3.0 - Kia EV3 GT-Line LR

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:21

Termy

valt er nog wat te fragge?

ASW1 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 19:24:
Ik lees in die link ook het volgende:

[...]

Ik vind het eerlijk gezegd geen geweldige manier om overschotladen op die manier te implementeren. Op deze manier reageert je lader nauwelijks op bv wasmachine of vaatwasser die even 10 of 20 minuten 2kW trekt, om van dagen met wisselende bewolking nog maar te zwijgen. Het hoeft echt niet perfect maar een gemiddelde per kwartier zit daar m.i. wel wat ver vandaan.
Ik ben in de markt voor een nieuwe laadpaal voor het nieuwe huis aangezien ik m'n Zappi V2.1 niet mee wil nemen ivm ERE maar als dit is hoe de Zaptec zonneladen gaat doen dan valt ie af. Zappi regelt gewoon constant naar NOM (CTklemmen). Eens per kwartier kijken gaat helemaal nergens over.

Oh, om nog maar te zwijgen van geen vaste kabel. Misschien dat het met een extra kabel vastzetten ook wel acceptabel is maar elke keer een kabel uit de kofferbak pakken ga ik absoluut niet doen lol (om nog maar te zwijgen van de WAF..).

[ Voor 12% gewijzigd door Termy op 04-06-2026 20:59 ]

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

• onzenuub
  • Registratie: Juli 2020
  • Laatst online: 22:43
Termy schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 20:56:
[...]

Ik ben in de markt voor een nieuwe laadpaal voor het nieuwe huis aangezien ik m'n Zappi V2.1 niet mee wil nemen ivm ERE maar als dit is hoe de Zaptec zonneladen gaat doen dan valt ie af. Zappi regelt gewoon constant naar NOM (CTklemmen). Eens per kwartier kijken gaat helemaal nergens over.

Oh, om nog maar te zwijgen van geen vaste kabel. Misschien dat het met een extra kabel vastzetten ook wel acceptabel is maar elke keer een kabel uit de kofferbak pakken ga ik absoluut niet doen lol (om nog maar te zwijgen van de WAF..).
Je kunt je kabel eraan vergrendelen. Dan zit deze vast aan de Zaptec Go 2

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:26

JB

Cédric roelt!

Geronim0 schreef op donderdag 4 juni 2026 @ 18:47:
Vandaag een temperatuursensor error helaas.. Serienummer GPN051854.

Is er een manier de paal weer werkend te krijgen?
Volgens mij niet, dit blijft terug komen. Waar heb je deze gekocht, als ik vragen mag? Het lijstje weer even uitgebreid;

@sanzut = warmteservice
@MrtnStnwk = ?
@xobdorp = laadpaaltje.com
@loewie1984 GPN052289 = Proshop
@lucpat = acculaders.nl
@WiebeWH = Proshop
@weasel GPN04xxxx = laadkabeldiscounter.nl (acculaders.nl, EVpartner.nl valt hier ook onder)
@Geronim0 GPN051854 = ?

Mijn boefje is liev!

Pagina: 1 ... 7 8 Laatste