Vrijdag de laadpaal + sense binnen, zaterdag zelf geinstalleerd en aangemeld voor zonneladen. Zojuist ook een emailtje dat deze beschikbaar is. Loopt mooi vlot door zo
. Zelf in iedergeval te spreken over de eenvoud van installatie & app. Ook mooi relatief klein kastje aan de muur, wel jammer dat de covers in andere kleuren ~50 euro kosten.
Ik paar weken geleden ook via Laadpaaltje, goed geholpen en mooie prijs voor plaatsing, laadpaal zelf en 3fase in meterkastTed_W schreef op zondag 7 juni 2026 @ 11:23:
[...]
Ik heb de mijne via laadpaaltje.com, ook prima geholpen en prima prijs.
Inderdaad, een plastic kapje voor 50 euro...Vadecium schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:32:
Vrijdag de laadpaal + sense binnen, zaterdag zelf geinstalleerd en aangemeld voor zonneladen. Zojuist ook een emailtje dat deze beschikbaar is. Loopt mooi vlot door zo. Zelf in iedergeval te spreken over de eenvoud van installatie & app. Ook mooi relatief klein kastje aan de muur, wel jammer dat de covers in andere kleuren ~50 euro kosten.
Maar het is een fijne laadpaal, veel plezier met laden!
iPhone 17 Pro • iPad mini (A17 Pro) • MacBook Air M4 • iMac M4 • Watch Series 10 • AirPods Pro 2 & Max • TV 4K • Marstek Venus • Kia EV3 GT-Line
Ík persoonlijk begrijp de logica van Zaptec niet helemaal. Hoe ze de update aan het uitvoeren zijn. Wacht al 5 dagen op een bevestiging terwijl ik inderdaad lees dat sommige mensen binnen 1 of 2 dagen al een mail hebben.Vadecium schreef op maandag 8 juni 2026 @ 16:32:
Vrijdag de laadpaal + sense binnen, zaterdag zelf geinstalleerd en aangemeld voor zonneladen. Zojuist ook een emailtje dat deze beschikbaar is. Loopt mooi vlot door zo. Zelf in iedergeval te spreken over de eenvoud van installatie & app. Ook mooi relatief klein kastje aan de muur, wel jammer dat de covers in andere kleuren ~50 euro kosten.
En een mail sturen naar klantenservice omdat je pas na een dikke week antwoord krijgt van hun
Misschien gaan de updates op basis van serienummers in batches. Ik heb me afgelopen woensdag aangemeld en nog aan het wachten. Ondertussen is mijn Zaptec al wel een keer vervangen vanwege een defect. Ik zie die update wel een keer voorbij komen.
Ik denk dat degene die het hier het meeste vragen, automatisch naar achter gaan
Mijn boefje is liev!
Bij Proshop 30 euro toch? Wel nog wat verzendkosten wellicht…THE_BASE schreef op maandag 8 juni 2026 @ 17:26:
[...]
Inderdaad, een plastic kapje voor 50 euro...
Maar het is een fijne laadpaal, veel plezier met laden!
edit:
zie nu ook weer zo’n 40 euro. Dacht ze vorige week goedkoper te hebben gezien.
zie nu ook weer zo’n 40 euro. Dacht ze vorige week goedkoper te hebben gezien.
[ Voor 14% gewijzigd door JB op 08-06-2026 19:28 ]
Mijn boefje is liev!