Als het in USA is, komt het dan ook standaard naar Europa?Juancho schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:02:
[...]
Ah nice, zo'n bon is wel handiger zodat ik zelf wat dingen, zoals een adapter die er idioot genoeg niet bij zit, kan kopen en misschien een muis/trackpad. Het wachten nog even waard.
De adapter?TNSN schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:10:
[...]
Als het in USA is, komt het dan ook standaard naar Europa?
Nee
De actie zelf?
Geen idee, volgens mij wel.
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 16-07-2026 11:18 ]
De actie bedoelde ik idd.Mizgala28 schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 11:17:
[...]
De adapter?
Nee
De actie zelf?
Geen idee, volgens mij wel.
Dat lijkt me wel toch? Ik verwacht zelfs vandaag of morgen.
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
De configuratie die jij wil is elder toch veel en veel goedkoper?Juancho schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 12:14:
Dat lijkt me wel toch? Ik verwacht zelfs vandaag of morgen.
Zeg maar, waar dan? Een nieuwe M5 Macbook Air 13" met 24GB geheugen en 1TB opslag voor € 1.860,26 excl. evt. giftcard twv €150. Ik zie het niet hoor. De enige die de prijs match is bij Upgreatest excl. giftcard maar wel 1 jaar extra garantie. Ik check dus bij AMAC voor de duidelijkheid. Vind het ook wel prettig om een fysieke en betrouwbare Apple winkel in de omgeving te hebben.iMode schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:11:
[...]
De configuratie die jij wil is elder toch veel en veel goedkoper?
[ Voor 14% gewijzigd door Juancho op 16-07-2026 13:20 ]
Garmin Forerunner 265 |Samsung Galaxy S23 | Polestar 2 MidYear 2026 Prime + B&W audio
Altijd fijn als mensen dat zeggen, maar nooit een link of voorbeeld erbij geveniMode schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:11:
[...]
De configuratie die jij wil is elder toch veel en veel goedkoper?
Amazon Duitsland, toen ik van de week keek was hij 1699,- prijzen wijzigen per dag en soms zelfs per uur dus wellicht nu weer een andere prijs…Juancho schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:19:
[...]
Zeg maar, waar dan? Een nieuwe M5 Macbook Air 13" met 24GB geheugen en 1TB opslag voor € 1.860,26 excl. evt. giftcard twv €150. Ik zie het niet hoor. De enige die de prijs match is bij Upgreatest excl. giftcard maar wel 1 jaar extra garantie. Ik check dus bij AMAC voor de duidelijkheid. Vind het ook wel prettig om een fysieke en betrouwbare Apple winkel in de omgeving te hebben.
Ja, dat is dan de meerprijs die je betaald als dat voor jou belangrijk is. Amazon heeft echt top service / garantie en het eerste jaar ook gewoon garantie via Apple.
Je hebt zelf geen Google of AI? Maar goed, Amazon Duitsland dus.Daejji schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 13:35:
[...]
Altijd fijn als mensen dat zeggen, maar nooit een link of voorbeeld erbij geven
iPad Air M4 2026 trouwens ook “maar” 649,- ipv de 829,- hier in NL.
Ah Amazon DE. Ik heb daar idd een paar keer op gekeken, elke keer was de prijs gelijk aan MAC NL of zelfs iets duurder (boven de 2k grens). Maar met die Apple giftcard is het verschil dus al weg en laat staan zoals jij zei: veel en veel goedkoper. Dat zie ik namelijk nog steeds niet.iMode schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 15:17:
[...]
Amazon Duitsland, toen ik van de week keek was hij 1699,- prijzen wijzigen per dag en soms zelfs per uur dus wellicht nu weer een andere prijs…
Ja, dat is dan de meerprijs die je betaald als dat voor jou belangrijk is. Amazon heeft echt top service / garantie en het eerste jaar ook gewoon garantie via Apple.
En ja, ik betaal liever een paar tientjes meer als ik dan gewoon naar een NL fysieke MAC winkel kan hier in de buurt. Misschien niet nodig, maar het is mijn aller eerste MAC ooit. Als het verschil nou echt, om met jouw woorden te spreken, veel en veel groter was dan werd het natuurlijk anders.
[ Voor 17% gewijzigd door Juancho op 16-07-2026 15:30 ]
Nu 100,- duurder, zoals ik zei fluctueren de prijzen veel en snel bij Amazon. Snel beslissen en schakelen.Juancho schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 15:28:
[...]
Ah Amazon DE. Ik heb daar idd een paar keer op gekeken, elke keer was de prijs gelijk aan MAC NL of zelfs iets duurder (boven de 2k grens). Maar met die Apple giftcard is het verschil dus al weg en laat staan zoals jij zei: veel en veel goedkoper. Dat zie ik namelijk nog steeds niet.
En ja, ik betaal liever een paar tientjes meer als ik dan gewoon naar een NL fysieke MAC winkel kan hier in de buurt. Misschien niet nodig, maar het is mijn aller eerste MAC ooit. Als het verschil nou echt, om met jouw woorden te spreken, veel en veel groter was dan werd het natuurlijk anders.
Maar kijk maar waar je hem koopt, ik zelf ga liever voor de laagste prijs, garantie heb je gewoon bij Apple, en ja ook gewoon fysiek in de winkel. Succes!
Bij Amazon DE krijg je wel een QWERTZ toetsenbord... daar wordt niet iedereen blij van.iMode schreef op donderdag 16 juli 2026 @ 15:17:
[...]
Amazon Duitsland, toen ik van de week keek was hij 1699,- prijzen wijzigen per dag en soms zelfs per uur dus wellicht nu weer een andere prijs…
Let op:
Kijk eerst of je post niet beter past in:
[Apple producten] Levertijden - Deel 9
Het MacBook Hoesjes, Sleeves, Cases, Tassen en Sticker topic
USB-C en Thunderbolt 3 accessoires
Kijk eerst of je post niet beter past in:
[Apple producten] Levertijden - Deel 9
Het MacBook Hoesjes, Sleeves, Cases, Tassen en Sticker topic
USB-C en Thunderbolt 3 accessoires