Jojo, zo werkt dat tegenwoordigwcduck schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:14:
VER had toch COL ingehaald? Nu staat hij er weer achter.
Is dat zo? Hij was er idd voorbij.wcduck schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:14:
VER had toch COL ingehaald? Nu staat hij er weer achter.
Signature
Er gebeurd een hoop terwijl er nog geen druppel is gevallen in deze fase.
Verder snap ik nu wel het enthousiasme om Verstappen voorin te zien. Hij maakt er wel een feestje van met zijn pirouette en de inhaalrace die hij nu doormaakt.
Hij maakt er een feestje van
Verder snap ik nu wel het enthousiasme om Verstappen voorin te zien. Hij maakt er wel een feestje van met zijn pirouette en de inhaalrace die hij nu doormaakt.
Hij maakt er een feestje van
Sooo over de kop
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Tot nu toe spannend race.Miki schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:15:
Er gebeurd een hoop terwijl er nog geen druppel is gevallen in deze fase.
Verder snap ik nu wel het enthousiasme om Verstappen voorin te zien. Hij maakt er wel een feestje van met zijn pirouette en de inhaalrace die hij nu doormaakt. Hij maakt er een feestje van
Boarding lijkt op zich wel oké. Beetje rechtzetten en door.
Nu gauw de auto weg halen.
En wow, wat ben je blij met de halo dan!
Nu gauw de auto weg halen.
En wow, wat ben je blij met de halo dan!
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
Zo dan Liam oef.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Wat is Lawson toch vaak betrokken bij ellende
Ik heb nog steeds niets gezien van de start, wat er gebeurde met Verstappen.
'mooi' om te zien dat Lawson nog wel kijkt hoe Gasly neerkomt. Verschoot denk ik zelf ook van de rotatie.
"Don't worry, about a thing, Cause every little thing is gonna be alright"
Sjonge sjonge wat agressief Max VS mclaren
Ik ben voor niemand zijn ontslag, maar het kan toch niet zo zijn dat je na 3 jaar nog altijd een replays/actie niet op orde hebt?
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CAR 10 (GAS) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
3 May 2026, 19:17:08, Lap 8
3 May 2026, 19:17:08, Lap 8
Haal hem maar uit die auto. Wordt toch niets meer en is inderdaad te vaak betrokken bij incidenten. Ik vind hem ook niet sympathiek overkomen.d0s schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:16:
Geen prettige rijder op de een of andere manier.d0s schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:16:
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Max werd niet eens geraakt,ontweek lec zo te zien.
[ Voor 44% gewijzigd door DoubleDutch op 03-05-2026 19:18 ]
'Sorry guys' is dan wel weer mooi vind ik. Schuldbewust
Signature
En volgens mij geen front wing schade bij Max.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Max deed even een curbstone carambole.
"When you grow up your heart dies"
Ze hebben bij de pitstop een stuk vleugel weggehaaldPierre schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:18:
En volgens mij geen front wing schade bij Max.
per aspera ad astra
spin to win?DoubleDutch schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:18:
Max werd niet eens geraakt,ontweek lec zo te zien.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Zo slecht was die start van Max niet. Max was niet de enige met blokkade. Leclerc stuurt ineens kort naar links en Max ontwijkt hem waardoor die spint.
Was niet echt een foutje van Max, je kan niet over die curb, leclerq kwam te dichtbij, was anders een crash geweest.
FIA STEWARDS: UPDATE: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 30 (LAW) AND 10 (GAS) UNDER INVESTIGATION - CAUSING A COLLISION
3 May 2026, 19:19:18, Lap 9
3 May 2026, 19:19:18, Lap 9
Beeldkwaliteit behoorlijk slecht lijkt wel 20fps
Leclerc maakte een stuur beweging naar Max en het leek dat Max daarop reageerde. Kan zijn dat Leclerc overstuur had op dat moment, wat lastig te zien was.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Thx niet gezien.LAD93 schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:18:
[...]
Ze hebben bij de pitstop een stuk vleugel weggehaald
Wel een foutje, maar wel begrijpelijk gezien de situatietalkatoo schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:19:
Was niet echt een foutje van Max, je kan niet over die curb, leclerq kwam te dichtbij, was anders een crash geweest.
Vermoed een soort extra boost aan energie bij bocht 2 voor Max die met de wellicht weinige grip achter alles wegspringt.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CARS 30 (LAW) AND 10 (GAS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
3 May 2026, 19:19:45, Lap 9
3 May 2026, 19:19:45, Lap 9
Ind stuurde opeens naar links om Lec te ontwijken en spinde.Robbie T schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:19:
Zo slecht was die start van Max niet. Max was niet de enige met blokkade. Leclerc stuurt ineens kort naar links en Max ontwijkt hem waardoor die spint.
Dus, pannenkoek Lawson er uit, pannenkoek Hadjar terug naar RB, my boy Yuki WDC. Allemaal eens? Top, dank jullie wel
All your base are belong to us
Regen over 20 min (Sky Channel)? Dat is niet zo handig nu VER net de pit in is geweest.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Yuki is ook een pannenkoekAmple Energy schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:21:
Dus, pannenkoek Lawson er uit, pannenkoek Hadjar terug naar RB, my boy Yuki WDC. Allemaal eens? Top, dank jullie wel![]()
![]()
Blijft altijd bijzonder, foutje Max na minimale uitwijk manoeuvre op Leclerc.
Spint even rondom en vervolgt zijn weg binnen de top 10.
Denk dat bijna alle andere coureurs de auto niet zo snel recht kunnen krijgen om de weg te vervolgen.
Spint even rondom en vervolgt zijn weg binnen de top 10.
Denk dat bijna alle andere coureurs de auto niet zo snel recht kunnen krijgen om de weg te vervolgen.
En een hele mooie spin. Er werd grappig over gedaan op F1TV, maar hij kan het wel.mouzetc schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:18:
'Sorry guys' is dan wel weer mooi vind ik. Schuldbewust
Mm als het gaat regenen kan het zeer nadelig voor Max uitvallen qua strategie.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
gokje dat ze de regen overleven en dan heeft VER een voordeeltjejaapstobbe schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:21:
Waarom max niet op soft gezet?
Zak Brown bij SkyF1/F1TV: we verwachten regen binnen nu en 30 minuten
Dit is normaal gesproken een 1 stops race.jaapstobbe schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:21:
Waarom max niet op soft gezet?
En als de safetycar flink wat ronden buitenblijft prima mogelijk om uitterijden
20 minuten is nog best ver. Dus kan nog alle kanten op
Get Busy Living or Get Busy Dying
Kiwi's are too nice to be honest and the Dutch are too honest to be nice.
LATEST RADAR — As of 13:15 local time, on lap 8/57, the centre of the aforementioned shower is passing around 10 km north of the circuit. There may be a few drops of rain but nothing more - fine margins!#F1 | #MiamiGP 🇺🇸 pic.twitter.com/02oCqRFAtd
— MeteoMotorsport (@MeteoMotorsport) 3 mei 2026
Ik denk dat Max wel wat last van vibraties had na die 360 spin, dus moest misschien wel binnenkomen.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Iedereen heeft echt moeite bij de start. Ferrari zijn goed weg maar kakken ook rap in en allemaal staan ze in de eerste bochten te glijden.
Waardeloze kamikazepiloot die mij de afgelopen 4-5 jaar geeneen keer heeft kunnen verrassen.
Zero compensation
Valt weinig aan te houden als je op die curbs zit. Anders was het contact met Leclerc geweest.Exocet schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:20:
[...]
Wel een foutje, maar wel begrijpelijk gezien de situatie
waardeloos wil ik hem niet noemen maar lijkt mij dat zijn tijd bij f1 gewoon klaar is.Internet Janny schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:23:
[...]
Waardeloze kamikazepiloot die mij de afgelopen 4-5 jaar geeneen keer heeft kunnen verrassen.
Schiet tussen de palen en je scoort!
Max zal zon's 3 sec per rondje sneller zijn per ronde dan de 4 personen voor hem. Daarna liggen de tijden wat dichter bij elkaar.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
safetycar in this lap
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Misschien is het wel gewoon voorbij met RB? VER nog maar eens proberen bij Mercedes volgend jaar en RUS naar RB.xzaz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:24:
[...]
waardeloos wil ik hem niet noemen maar lijkt mij dat zijn tijd bij f1 gewoon klaar is.
Had ie maar een hele rijke pappa die een team voor hem kocht met een heel ervaren mentor.xzaz schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:24:
[...]
waardeloos wil ik hem niet noemen maar lijkt mij dat zijn tijd bij f1 gewoon klaar is.
Gaat me om de aankomende regenD-dark schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:22:
[...]
Dit is normaal gesproken een 1 stops race.
En als de safetycar flink wat ronden buitenblijft prima mogelijk om uitterijden
/als verstappen niet kan winnen dan graag LeClerc (die gun ik wel een overwinning, en Ferrari ook)
Edit: maar de Ferrari lijkt niet snel genoeg.
Edit: maar de Ferrari lijkt niet snel genoeg.
[ Voor 55% gewijzigd door Format-C op 03-05-2026 19:28 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Bandjes van Max waren misschien niet helemaal op temperatuur waardoor hij spinde,maar denk dat 90% van de andere coureurs hem niet zo hadden opgevangen.
BOR heeft een deel van zijn bodywork of vleugel er afgereden vlak voor VER.
Wat bedoelen ze met *overtake enabled* de drs?
En Norris zwaait even naar LeClerc,
Edit : en Antonelli ook
[ Voor 21% gewijzigd door Format-C op 03-05-2026 19:30 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
TURN 11 INCIDENT INVOLVING CARS 41 (LIN) AND 11 (PER) NOTED - FORCING ANOTHER DRIVER OFF THE TRACK
3 May 2026, 19:29:51, Lap 14
3 May 2026, 19:29:51, Lap 14
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Leclerc had een snap en bewoog naar links. Toen moest Max uitwijken of crashen en kwam hij op die kerb en spinde.DoubleDutch schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:27:
Bandjes van Max waren misschien niet helemaal op temperatuur waardoor hij spinde,maar denk dat 90% van de andere coureurs hem niet zo hadden opgevangen.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Drs bestaat niet meer, nieuw is Overtake.DoubleDutch schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:29:
Wat bedoelen ze met *overtake enabled* de drs?
Soort push to pass met gespaarde energie kort gezegd.
Blijft een hoe lang doet mijn Duracell het op het rechte stuk 😒?
MobyletteKaptein50 HondaMB50 SpartaHappy50 KawasakiGT750 HondaCB750C HondaVFR750F DerbiVariant50 HondaSH100 HondaSH150 MalagutiPassword250 KawasakiZ750 PiaggioLiberty50 SymSymphonyST125LC SymHD125 PiaggioBeverlyS300HPE Zontes 368G
Ah ok thx.sambalbaj schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:30:
[...]
Drs bestaat niet meer, nieuw is Overtake.
Op zich zijn de gaten nog niet heel groot.
Als er nog regen komt wordt het 1 groot feest
Als er nog regen komt wordt het 1 groot feest
VER zijn rondetijden zijn wel snel te noemen ten opzichte van wat er voor hem rijdt.
Rondetijden voor ronde 14
Rondetijden voor ronde 14
| 1 | NOR | 1:32.794 |
| 2 | ANT | 1:33.314 |
| 3 | LEC | 1:33.744 |
| 4 | PIA | 1:33.220 |
| 5 | RUS | 1:33.818 |
| 6 | HAM | 1:33.554 |
| 7 | COL | 1:33.941 |
| 8 | ALB | 1:34.161 |
| 9 | SAI | 1:33.978 |
| 10 | BEA | 1:34.617 |
| 11 | OCO | 1:34.862 |
| 12 | VER | 1:33.630 |
Wat is boost? Is dat dan de DRS van vroeger?sambalbaj schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:30:
[...]
Drs bestaat niet meer, nieuw is Overtake.
Ik zou het allemaal moeten weten, maar ik vind dat hele energiemanagement niet echt iets voor F1.
extra powerboost
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
nog info over de aanstaande bui?
ah.. hoor nu een update via F1TV. De regen lijkt te verdwijnen
ah.. hoor nu een update via F1TV. De regen lijkt te verdwijnen
[ Voor 54% gewijzigd door Zewatanejo op 03-05-2026 19:33 ]
VER maakt wel prachtige uitremacties hoor in bochtje 17. Keurig.
Ja, die is aanstaandeZewatanejo schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:32:
nog info over de aanstaande bui?
Je bent niet de enige,in mijn ogen heeft het niks meer met racen te maken. 🤐HollowGamer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:31:
[...]
Wat is boost? Is dat dan de DRS van vroeger?
Ik zou het allemaal moeten weten, maar ik vind dat hele energiemanagement niet echt iets voor F1.
Dat is de gele ster bij Mario Kart.HollowGamer schreef op zondag 3 mei 2026 @ 19:31:
Wat is boost? Is dat dan de DRS van vroeger?
Uh oh, slam dunk tijdstraf aanstaande...
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
3 May 2026, 19:33:10, Lap 16
INCIDENT INVOLVING CAR 3 (VER) NOTED - FAILING TO FOLLOW RACE DIRECTORS INSTRUCTIONS – CROSSING THE LINE AT PIT EXIT
3 May 2026, 19:33:10, Lap 16
Dank, nu hoor ik de hele tijd dat deuntje in mijn oren. 😅
De wagen van Verstappen is behoorlijk gekieteld zeg in die paar weken dat er geen races waren. Waar hij eerst nog kansloos rond reed lijkt de wagen wel weer een serieuze podium beest te zijn geworden.
poh ook bijna raak
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Lap 16
·
19:33:10
·
15:33
·
19:33:10
·
15:33
INCIDENT INVOLVING CAR 31 (OCO) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
3 May 2026, 19:34:04, Lap 17
3 May 2026, 19:34:04, Lap 17
Dacht even dat ik gek werd,maar zag Lec een bananenschil naar Max gooien.
INCIDENT INVOLVING CAR 14 (ALO) NOTED - YELLOW FLAG INFRINGEMENT
3 May 2026, 19:34:23, Lap 17
3 May 2026, 19:34:23, Lap 17
VER raced wel als een baas zeg. Ben benieuwd hoe kwaad SAI zich gaat maken. Als die regen wegblijft, dan ligt VER gewoon op P1 nu.
Let op:
Huisregels van dit topic:
Overige topics:
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |