Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
- DaniëlWW2
- Registratie: November 2009
- Niet online
Gelukkig begon de race vroeg en hebben ze nog even de tijd
Krijgen wij nu de officiele uitslag ten tijden dat oorspronkelijke racetijd voorbij zou zijn?
3 May 2026, 20:55:19, Lap 57
Ik vind dat echt een hele rare gewoonte in dat land.d-vine schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:53:
No
nieuwe klassieker van een foto.
Northrop B-2 Spirit fly over
[Afbeelding]
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
3 May 2026, 20:55:35, Lap 57
NatuurlijkStefanVerkerk schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:54:
FIA STEWARDS: TURN 17 INCIDENT INVOLVING CAR 63 (RUS) REVIEWED NO FURTHER INVESTIGATION - MOVING UNDER BRAKING
3 May 2026, 20:53:21, Lap 57
Hopelijk kunnen ze in de tussentijd dat podium vinden…APClll schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:53:
[...]
Gaat dit weer zo'n legendarische race worden waarbij we volgende week pas de definitieve uitslag hebben?
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Maar, maar. Op Zandvoort is dit niets anders. Behalve dat Nederland geen B2 stealth vliegtuig heeft. Of we zien m niet, kan ook.evilution schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:56:
[...]
Ik vind dat echt een hele rare gewoonte in dat land.
Alles went behalve een Twent.
nggyu nglyd
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
“What was Max doing? He was ruining his own race…”, aldus Norris. Uhm, volgens mij was Max aan het racen? Echt meedoen voor de knikkers zit er niet in, dus dan zit hij in de yolo-modus en dat geeft wat toffe momenten.StefanVerkerk schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:57:
Leuke podcast aflevering vandaag.
Later kijken én topic bijhouden? Dat lijkt me dus niets.G_Dragon schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:58:
Ik zit in ronde 29, maar er komt serieus geen regen meer als ik de berichten mag geloven? Dat is echt zonde! Hopelijk word het ondanks dat nog wel spannend
nggyu nglyd
Als er nog een SC was gekomen ergens rond 34-45 dan had ik Verstappen wel op het podium verwacht. Gegokt en helaas verloren maar wel glans gegeven aan zijn eigen race.Aardappelbakker schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:58:
[...]
“What was Max doing? He was ruining his own race…”, aldus Norris. Uhm, volgens mij was Max aan het racen? Echt meedoen voor de knikkers zit er niet in, dus dan zit hij in de yolo-modus en dat geeft wat toffe momenten.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Dat was een U2.Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:58:
[...]
Maar, maar. Op Zandvoort is dit niets anders. Behalve dat Nederland geen B2 stealth vliegtuig heeft. Of we zien m niet, kan ook.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Die functie mis ik nog in Multiviewer for F1... dit topic gesync mee kunnen lezen als ik wel eens moet terugkijkenQuad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:59:
[...]
Later kijken én topic bijhouden? Dat lijkt me dus niets.
Gewoon geen berichten lezen, is niet zo moeilijkQuad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:59:
[...]
Later kijken én topic bijhouden? Dat lijkt me dus niets.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch 2 / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
"Guns fire bullets, or shells, or plasma, DID I MENTION I NEED AMMO?"
Gaat volle bak regenen!!G_Dragon schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:01:
[...]
Gewoon geen berichten lezen, is niet zo moeilijk
Ranja regen.
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX5090 Phantom/ Gbyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Z5 6000 CL30 / Team M2 1TB/ 990Pro M2 1TB/ MX500 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ Corsair 1000w/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Russell komt overal mee weg.StefanVerkerk schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:54:
FIA STEWARDS: TURN 1 INCIDENT INVOLVING CARS 3 (VER) AND 63 (RUS) WILL BE INVESTIGATED AFTER THE RACE - CAUSING A COLLISION
3 May 2026, 20:53:31, Lap 57
Ja, een keertje bij een F1 maar niet bij iedere voetbalwedstrijd.Quad schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:58:
[...]
Maar, maar. Op Zandvoort is dit niets anders. Behalve dat Nederland geen B2 stealth vliegtuig heeft. Of we zien m niet, kan ook.
En het is de bedoeling van een B2 om niet gezien te worden
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
Max had in bocht 1 de leiding moeten pakken en ik denk dat hij dan zelfs als eerste had kunnen eindigen vandaag. 'Helaas' is Max ook maar een mens en het was al bijzonder genoeg hoe hij zijn auto na die spin uit de muur heeft weten te houden. Mooi ook om te zien dat hij de fout toegaf (menigeen is nog wel eens van mening dat hij de schuld altijd ergens anders legt en die zijn nu mooi het zwijgen opgelegd). Jammer dat ze Max niet in ronde 37 naar binnen hebben gehaald voor nog een setje mediums. Dat had nog verrassend leuk kunnen zijn!
Some infinities are bigger than others.
Denk eerder op de vrijdag in Montreal over 3 weken
Over een volledige race verwacht ik dat de Red Bull er nog niet is. Ik had niet verwacht dat hij zou winnen bij droog weer, ook niet als het goed was gegaan in de eerste ronde.Major_ton schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:04:
Mopperen is altijd makkelijk, maar deze race zag er een stuk beter uit en de wijzigingen lijken oprecht een stap in de goede richting te zijn. Voor alsnog vind ik het fundament van de techniek en de regels verkeerd, maar niet alles kan zijn zoals ik het wil natuurlijk.
Max had in bocht 1 de leiding moeten pakken en ik denk dat hij dan zelfs als eerste had kunnen eindigen vandaag. 'Helaas' is Max ook maar een mens en het was al bijzonder genoeg hoe hij zijn auto na die spin uit de muur heeft weten te houden. Mooi ook om te zien dat hij de fout toegaf (menigeen is nog wel eens van mening dat hij de schuld altijd ergens anders legt en die zijn nu mooi het zwijgen opgelegd). Jammer dat ze Max niet in ronde 37 naar binnen hebben gehaald voor nog een setje mediums. Dat had nog verrassend leuk kunnen zijn!
Leuk sfeertje hier vandaag. Tot over twee weken drie weken!
Daarom gebruiken ze de B2 en niet de B21. Dat oudje mag nu toch wel gezien worden en is genoeg gezien. Dat ding hebben ze per slot van rekening een paar weken terug zelfs in de UK geparkeerd waar echt tientallen vliegtuigspotters dag en nacht stonden. Geeft wel aan hoe geheimzinnig ze nog over dit toestel doen, niet (meer) dus. Waarschijnlijk omdat de opvolger al "zo goed als" klaar is.evilution schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:03:
En het is de bedoeling van een B2 om niet gezien te worden
Speciale champagne hoorde ik.PalingDrone schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:07:
Euh, 19 jaar en dan een slok champagne in Florida?
nggyu nglyd
Dat zal voor hem rozenwater zijn geweest. Of alcoholvrije champagne.PalingDrone schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:07:
"When you grow up your heart dies"
Kinderbubbels
Gelukkig mag hij daar wel volkomen legaal een AR15 leegknallen ter verhoging van de feestvreugde
[ Voor 23% gewijzigd door PalingDrone op 03-05-2026 21:09 ]
De speaker zei ook: 'and now.... celebrations!' i.p.v. de gebruikelijke 'and now... champagne!'sjaool schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:07:
[...]
Dat zal voor hem rozenwater zijn geweest. Of alcoholvrije champagne.
Dat zijn de nieuwe 0.0% champagne flessen.PalingDrone schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:07:
Champagne mag alleen Champagne heten als die uit Champagne komt? En Ferrari komt vast niet uit Champagne? Lijkt mij dus dat ze al veeel langer niet meer "Champagne" zeggen.StefanVerkerk schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:08:
[...]
De speaker zei ook: 'and now.... celebrations!' i.p.v. de gebruikelijke 'and now... champagne!'
En ik maar denken dat ze uit Maranello kwamen.RobertMe schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:09:
[...]
Champagne mag alleen Champagne heten als die uit Champagne komt? En Ferrari komt vast niet uit Champagne? Lijkt mij dus dat ze al veeel langer niet meer "Champagne" zeggen.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
Prosecco heet het daarMaarten_E schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:11:
[...]
En ik maar denken dat ze uit Maranello kwamen.
All your base are belong to us
Wel heel jammer dat er geen regen kwam, had wel heel veel zin in een regen race. Maar ik moet eerlijk bekennen dat deze race wel veel hoop geeft voor de rest van het seizoen, de FIA heeft een paar wijzigingen doorgevoerd die goed uitpakken en hopelijk komen ze met nog een paar
Hopelijk krijgt de Formule 1 nu langzaam weer zijn snelheid terug!
Laatste ronde van LeClerc. Spin, 4x bocht afsnijden en Russell bangen.
Als daar niet minstens 1 penalty in zit...
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Dat is hij nog nooit geweest geloof ik…PatrickC schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:36:
Ik zit nu de post race show op F1 TV te kijken, maar die Montoya is duidelijk geen fan van Max…
Ik begrijp het enigsinds wel.PatrickC schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:36:
Ik zit nu de post race show op F1 TV te kijken, maar die Montoya is duidelijk geen fan van Max…
Als je aan de leiding ligt en Jos Verstappen knalt je eraf als achterblijver vergeet je dat nooit meer.
Zie je vervolgens zijn zoon de ene gewaagde naar andere gewaagde inhaal acties make moet dat flashback op repeat zijn.
Misschien is een traumabehandeling zinvoller dan steeds maar op repeat commentaar geven.d-vine schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:57:
[...]
Ik begrijp het enigsinds wel.![]()
Als je aan de leiding ligt en Jos Verstappen knalt je eraf als achterblijver vergeet je dat nooit meer.
Zie je vervolgens zijn zoon de ene gewaagde naar andere gewaagde inhaal acties make moet dat flashback op repeat zijn.
Ja lekker is dat! Ik zit er net helemaal klaar voor, is het al afgelopen. Ik heb ergens een memo gemistStefanVerkerk schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:07:
Nou, gelijk maar gebruik maken van het feit dat de race vervroegd is... vervroegd ook mijn bed in. De wekker staat immers morgen weer op 06:00u met de kinderen.![]()
Leuk sfeertje hier vandaag. Tot over twee weken drie weken!
Kimi Antonelli becomes the first and only driver to win his first three Grand Prix in a row from Pole Position.#FIA #F1 #MiamiGP pic.twitter.com/vCWwZyMnPV
— FIA (@fia) 3 mei 2026
[ Voor 7% gewijzigd door G_Dragon op 03-05-2026 22:03 ]
Blijkbaar werkt die Colombiaanse medicatie toch niet zo goed tegen trauma'sToke_gt schreef op zondag 3 mei 2026 @ 21:59:
[...]
Misschien is een traumabehandeling zinvoller dan steeds maar op repeat commentaar geven.
^CrazyFool schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:01:
[...]
Ja lekker is dat! Ik zit er net helemaal klaar voor, is het al afgelopen. Ik heb ergens een memo gemist![]()
Post waarvan je wist dat ie ging komen

Ik meen dat Max ovale circuits en rally wat vader Jos doet niet ziet zitten.
Mwah, vergeleken met Jos doet Max het wel aardig in de F1, WRC maak je borst maar nat!Chocoball schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:06:
[Afbeelding]
Ik meen dat Max ovale circuits en rally wat vader Jos doet niet ziet zitten.
Bla Bla Bla
Wat betekent dit?
De eerste coureur die zijn eerste 3 Grand Prix pole positions in 3 overwinnigen omzet?
Het wordt steeds gekunstelder. Vorig jaar al “pole in any format” omdat “pole” niet kon. Die telt nu dus ook niet meer mee. En het zijn ook niet zijn eerste 3 GP’s.
Ik ben te autistisch voor dit soort records
Of niet Amerikaans.Ample Energy schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:12:
[...]
Die houden van dit soort nietszeggende statistieken
Ik snap hem zeld ook nog niet helemaal, want zijn er niet meer coureurs die dit al hebben behaald? Ben benieuwd of er iemand is die ons het antwoord kan gevenAmple Energy schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:12:
[...]
Wat betekent dit?
De eerste coureur die zijn eerste 3 Grand Prix pole positions in 3 overwinnigen omzet?
Het wordt steeds gekunstelder. Vorig jaar al “pole in any format” omdat “pole” niet kon. Die telt nu dus ook niet meer mee. En het zijn ook niet zijn eerste 3 GP’s.
Blijf erbij dat ze nog 100kw van het electrische vermogen af moeten schaven, maar op dit circuit was het soort van doable.
Wel weer schandalig dat er niet meer van de straffen tijdens de race zijn afgehandeld. En dat we nu weer uren wachten op een uitslag.
Volgende GP “eerste coureur die pole position haalt na 3 uur niet naar de wc te zijn geweest” en daarna “eerste coureur die 4 bananen heeft gegeten op de dag van de GP zelf terwijl zijn vriendin alleen maar aardbeien lust”…..D-dark schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:14:
[...]
Of niet Amerikaans.
Die houden van dit soort nietszeggende statistieken
Ik denk dat het inderdaad gewoon voor het Amerikaanse publiek was bedoeld, niet voor een geschiedenisboek.
Nee, Antonelli is de eerste coureur die zijn eerste 3 poles ook heeft omgezet in 3 GP overwinningen. 2 is wel vaker voorgekomen, bij bijvoorbeeld Hamilton en Mansell (maar er zijn er nog meer).G_Dragon schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:16:
[...]
Ik snap hem zeld ook nog niet helemaal, want zijn er niet meer coureurs die dit al hebben behaald? Ben benieuwd of er iemand is die ons het antwoord kan geven
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
"Eerste coureur die zijn eerste 3 GP overwinningen behaalt en die hij ook nog eens terwijl hij van pole is gestart"
Dus er zijn wel meer coureurs die 3 overwinningen achter elkaar hebben gehaald vanaf pole, maar dat waren niet de eerste 3 van die coureur.
Zeer ingewikkeld record hoor
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Ben ook nog niet helemaal zeker hoe het te lezen:Reinier schreef op zondag 3 mei 2026 @ 22:22:
Dat staat er toch niet? Kimi was zijn drie gewonnen races vanaf pole gestart. Dat is (blijkbaar) uniek.
- De eerste 3 aansluitende races die hij gewonnen heeft, is hij vertrokken van op Pole
- De eerste 3 aansluitende Pole starts die hij had, heeft hij omgezet in winnen
Edit: volgens mij (en wat googelen) is Kimi ook de enige F1 coureur die op zijn 19e 3 overwinningen heeft. (Edit: en de enige die op zijn 19e 3 poles had)
Dus dat doet ie goed.
Edit: Hij kan vanaf nu nóg 8 poles halen en 8 races winnen voor zijn 20e.
[ Voor 150% gewijzigd door Format-C op 04-05-2026 00:55 ]
Ik heb er de volste vertrouwen in dat Antonelli nog wel een echt mooi record gaat pakken. Wat een snelheid en nog maar 19…
Maar met de (bijna wanhopige) zoektocht naar entertainment snap ik niet dat races met een 1-stopper nog mogelijk zijn. Volgens mij is het aanpassen van de compounds -zodanig dat elke race minimaal een 2-stopper wordt- de makkelijkste manier om meer spanning in het veld te brengen.
Some infinities are bigger than others.
Alonso 4x track limits, kan het gemist hebben maar hij zou dan nog een penalty moeten krijgen.
Leclerc ook 4x tracklimitis waarvan 4 in de laatste ronden (bocht 6,7,8 en 15), tevens een summons voor de tracklimits en rijden met een onveilige auto.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Kan zijn dat hij een keer uit moest wijken of buiten de baan werd gedrukt, dan telt die niet mee voor een penalty maar wordt de rondetijd wel verwijderd.Just_I schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:11:
https://www.fia.com/syste...ace_deleted_lap_times.pdf
Alonso 4x track limits, kan het gemist hebben maar hij zou dan nog een penalty moeten krijgen.
Leclerc ook 4x tracklimitis waarvan 4 in de laatste ronden (bocht 6,7,8 en 15), tevens een summons voor de tracklimits en rijden met een onveilige auto.
Er wordt wel eens gezegd dat de eerste die genoemd wordt in zo'n UI melding de (verwachte) schuldige is. Nu wordt Verstappen hier als eerste genoemd, maar volgens mij reed Russel bij Verstappen achterop, dus ik zie niet in hoe dit uberhaupt Verstappens schuld had kunnen zijn met uitzondering van een brake check ofzo.Chocoball schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:32:
Russel - Verstappen incident no further action.
[Afbeelding]
Verder wel eens met racing incident overigens.
Geen bewijs voor een duidelijk mechanisch probleem. In de laatste hairpin kan je zien dat het linkervoorwiel veel minder instuurt dan het rechter.
\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o
Ten Thousand fists in the air! \o
Mja, de bolling van de lens kan daar ook vertekenend in zijn. Lijkt me dat ze ook na de race nog naar zijn auto hebben gekeken.Just_I schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:45:
[...]
Geen bewijs voor een duidelijk mechanisch probleem. In de laatste hairpin kan je zien dat het linkervoorwiel veel minder instuurt dan het rechter.
[Afbeelding]
Was idd leuk.Ryur schreef op zondag 3 mei 2026 @ 20:43:
De F2 (Sprint & Feature) zijn ook aanraders om terug te kijken als je niet hebt gezien!
2x een Racing Bull ongecontroleerd afsnijden en ook nog die Mercedes aantikken...
Duidelijk Amerikaanse invloeden hier, hoezo is het belangrijk dat een racewagen naar rechts moet kunnen sturen?
[ Voor 21% gewijzigd door PalingDrone op 04-05-2026 00:58 ]
Dat linker voorwiel was echt wel naar de gallemiezen nadat hij dat muurtje raakte.. De auto stuurde bijna niet meer. Eigenlijk had hij hem aan de kant moeten zetten.G_Dragon schreef op maandag 4 mei 2026 @ 00:34:
Als ik deze beelden zo bekijk valt de straf van Leclerc nog mee, want hij is echt heel gevaarlijk bezig geweest.... Volle snelheid nadat hij ontdekt dat er iets niet goed meer werkt, een rijder komt zelfs buiten de baan hierdoor en dan hem vervolgens weer inhalen en daarna volledig de bocht afsnijden en later weer.... Ligt toch niet aan mij dat dit echt veel zwaarder bestraft had moeten worden?
[Streamable: unnamed]
(Edit: Hij zou dan eigenlijk een zwarte vlag met cirkel moeten hebben gekregen? (Verplicht moeten stoppen wegens technisch probleem en het in gevaar brengen van mede coureurs))
:strip_exif()/f/image/RuPMhWYSphHKjSoPew2aXJ2h.jpg?f=fotoalbum_large)
Edit: hij zou dan "naar de pitstraat" moeten
Edit2: eigenlijk vind ik het wel heel onverantwoordelijk dat ie door is gereden.
Of hij had zelfs een zwarte vlag moeten krijgen.
Ze hadden hem moeten diskwalificeren wegens gevaar veroorzaken imho.
Edit:
In het filmpje van @G_Dragon is echt duidelijk te zien dat er iets kapot is aan de ophanging of wiel en dat de auto niet meer wil sturen.Shinji schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:46:
[...]
Mja, de bolling van de lens kan daar ook vertekenend in zijn. Lijkt me dat ze ook na de race nog naar zijn auto hebben gekeken.
Het was echt heel gevaarlijk dat ie doorreed. Voor hemzelf, maar ook voor anderen.
Nou ja. Ik ga plat.
Het was leuk.
Laters.
[ Voor 61% gewijzigd door Format-C op 04-05-2026 01:24 ]
Is al duidelijk geworden wat de oorzaak van de niet goed functionerende achtervleugel was?
Maar daar wordt je niet wijs uit met al die inhaalacties
Volgende keer maar de 30 minuten samenvatting van F1 tv doen.
[ Voor 17% gewijzigd door TinusXIII op 04-05-2026 01:59 ]
Je hebt hem alleen precies verkeerd om, Formule 1 rijd over het algemeen redelijk reverse/anti-ackerman. Het linker wiel stuurt niet lekker meer mee maar dat is het meest problematisch (en zichtbaar) bij bochten naar rechts. De hoek van het buitenste wiel (links dus bij een bocht naar rechts) moet dan groter zijn dan het binnenste wiel. Dat gebeurt niet in bochten naar rechts welke daardoor nog problematischer zijn dan bochten naar links (die talrijker zijn en meer obvious worden afgestoken. Maar het harken in de laatste bocht voor de finish laat het imho goed zien).Just_I schreef op zondag 3 mei 2026 @ 23:45:
[...]
[Afbeelding]
https://www.racecar-engin...ermann-steering-geometry/
Bikemounts.nl op maat gemaakte houders voor bikeradars, fietscomputers & tools. Perfect passend op JOUW fiets.
SRAM AXS Derailleur kapot? Ook die Fixen we!
Huisregels van dit topic:
- Links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan.
- Graag de slowchat beperken tot de vrije trainingen en races. Geef elkaar de ruimte om daarbuiten meer inhoudelijke discussies te voeren.
- Hou het een beetje gezellig. Je persoonlijke frustraties over commentaar, coureurs, andere participanten in dit topic, of wat dan ook, zijn hier niet welkom.
- Respecteer elkaars mening of argumentatie en bedien je niet van drogredeneringen, gesneer of vervelende opmerkingen.
Overige topics:
- Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie:
[F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Viaplay in Nederland - Vragen, discussie en ervaringen over het bezoeken van een GP: [F1] On-site - Welke grand prix ga jij heen?
- Algemeen F1 nieuws / discussie kan uiteraard gewoon in: [F1] Seizoen 2026
- Andere race categorieën zijn hier offtopic, is er: Algemeen race topic Deel 3
- En voor gerelateerde randzaken is er: [F1] Randzaken
Dit topic sluit ergens in de week na de race.
| Als alternatief voor de slowchat is er #formule-1 op de Officiële Tweakers Discord |
:strip_exif()/f/image/Aa6VdFiAsbqVk7BJN8AY9r3z.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/cUzH4YBoExuAtbG4gFuEtfSZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/gduU9C7kHysXTwUbIik2Wv2O.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/rqqthgGOUh3iwiWqG2yLks0M.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/TVLoTOyS17OTDXMY9yZ37f3u.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/4bNm4lkPfqCgGzN0OyX3zMMw.jpg?f=fotoalbum_large)