• ritsl
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 22:51
joeri1 schreef op woensdag 8 april 2026 @ 09:47:
[...]

Bericht sturen naar HW, via Wizzi, en afwachten.
Ik heb ook het mailadres gewijzigd van mijn Enphase account. Nu heb ik twee Enphase koppelingen in de HomeWizard-app, een voor elk emailadres. Gelukkig kan je ook een gecombineerde grafiek tonen die alles bij elkaar optelt. Alleen mis ik data van 1 dag, maar het was toen niet zo zonnig 😉.

Het zou makkelijker moeten zijn om zoiets te doen. Ook het aanpassen van de email van mijn HomeWizard-account werkt niet handig. Ik kan wel nieuwe gebruikers toevoegen, maar durf het oorspronkelijke account niet weg te halen. Zeker omdat ik geen opties zie om het shop-account te wijzigen, wel belangrijk voor de garantie...
Pagina: 1 ... 7 8 Laatste

Let op:
Werkt iets niet en/of vermoed je een storing? Of werkt de GoodWe integratie niet goed? Kijk dan op: https://allestoringen.nl/storing/homewizard/ en meld het daar ipv hier. Dit topic is geen "storing slowchat".
Klagen over storingen doe je bij homewizard zelf; zij kunnen er iets aan doen.

Voor vragen en discussie rondom de Plug-In Battery kan je terecht in Het HomeWizard Plug-In Battery topic #2

In de vorige versie van dit topic kan je ook veel informatie vinden, gebruik daar ook even de zoekfunctie: HomeWizard Energy - De modulaire WiFi P1 meter.