Diaantje71 schreef op zondag 24 mei 2026 @ 21:36:
[...]
Hier precies t zelfde probleem, enphase hier, die werkt gewoon . Ligt echt aan de data van hw zelf.
Sinds ze bezig zijn met dat slim laden , beta versie, heeft dat meer prioriteit denk ik zo.Ik baal wel, ik betaal er ook voor, energy plus.
Van mij mag HW overgenomen worden door een ander bedrijf, voor mij apart door een Chinees bedrijf .
Voordat je eindelijk een bericht kan doorsturen voordat je dat klo. Wizzi voorbij bent. Kreeg wel gelijk melding dat ze het bij HW erg druk hebben en dat reactie langer kan duren.
Ik zelf draai dus op beta software voor de p1 maar die stond gisteren te knipperen alsof ik hem aan het indiceren was. Daarom dacht ik het ligt aan de p1 meter, maar Batterij welke ik nu ( geen HW) die communiceert gelukkig goed met de p1 meter.
Maar het is zo raar , zo heb je weer de gegevens en dan weer niet , dan weer wel
En met moest ik meterkast zijn, en jawel hoor de p1 meter flikkert weer, morgen maar eens vragen of dat nu zo hoort te zijn
Waarde klopte net weer wel in de app , in display verdween zojuist de waarde van SMA omvormer.
Wat een gekloot zeg.
En weer update: nu staat ineens weer juiste waarde bij de SMA in het display.
[
Voor 14% gewijzigd door
ivo1969 op 24-05-2026 23:27
]