Even puur een pluimpje voor HomeWizard:
Ik heb twee 3-fase kWh meters in de meterkast, en in Juli maakten beiden niet langer verbinding met de app en de wifi verbinding was niet meer te resetten, eerst de ene, en enkele weken later nummer twee.
Eindelijk kunnen troubleshooten, en na enkele zaken geprobeerd te hebben zonder soelaas de chat geopend, exact op de 3-jarige verjaardag van de bestelling van beide meters. De AI bot stelde nog een aantal dingen voor die ik nog niet geprobeerd had, en dat uitgevoerd (zonder resultaat). Toen heb ik aan de AI bot naar een medewerker gevraagd, die er vervolgens ook prompt was. Na nog 1 troubleshoot stap herhaalt te hebben, zonder resultaat, was het antwoord onmiddellijk: we sturen 2 nieuwe op. Half uurtje later had ik de bestelbevestiging, en de volgende ochtend geleverd. De nieuwe meters geinstalleerd en alles werkt weer als een zonnetje

. Ik ben echt onder de indruk van de service van HomeWizard, dat verdient erkenning. Ik kan me niet veel bedrijven voorstellen die buiten de garantieperiode zo reageren.
Nog een mooie ontwikkeling die ik merkte toen ik ze langs elkaar hield: de oude meters (Eastron) waren in China geproduceerd, en de nieuwe (met HomeWizard merkteken erop) zijn in Nederland gemaakt, mooi!
Belgisch Limburg | Mitsubishi Electric MSZ-LN35VG2 binnenunit + MUZ-LN35VG2 buitenunit | Diehl 4601S + 3850 Wp (22x Sunflower 175W ZO) | SMA Sunny Boy 4.0 + 7070 Wp (7x JinkoSolar 505W NO + 7x JinkoSolar 505W ZW)