Ik weet dat dit wellicht niet geheel de goede plek is maar gezien het feit dat HomeWizard (bewust/onbewust) de wet
lijkt te overtreden wil ik het toch hier kenbaar maken gezien ze verder nergens anders op reageren.
Bedrijven zijn verplicht (
https://wetten.overheid.nl/BWBR0005289/2026-07-16#Boek6_Titeldeel5_Afdeling2b_Paragraaf3_Artikel230m) om een telefoonnummer zichtbaar op de website te zetten. Dat is geen keus en dus een reden als ‘het is heel duur’ valt af.
Ik ben benieuwd waarom @
HomeWizard_NL er voor kiest om dit niet te doen.
Er zijn een hoop mensen die gewoon de telefoon willen kunnen oppakken en een bedrijf willen kunnen bellen om een antwoord te krijgen, of om een eenvoudige vraag te kunnen stellen.
Heb genoeg mensen om mij heen die op leeftijd zijn, of die het ‘gewoon’ niet begrijpen. Deze mensen willen niet continu iedereen lastig vallen met vragen, die willen iemand kunnen bellen die de kunnen helpen. Dat is niet gek, dat is normaal. Alleen is dat op dit moment onmogelijk en ik begrijp het oprecht niet.
Waarom wordt deze optie, zo lijkt het, willens en wetens tegengehouden?
@
HomeWizard_NL Het zou jullie sieren als jullie met een inhoudelijke reactie komen.
[
Voor 13% gewijzigd door
Toppe op 03-08-2026 11:59
]