• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:36
Ben zeer tevreden over de snelheid van de S26 Ultra. Daar waar mijn app Edits van insta op de S25 ultra er regelmatig moeite mee had is het voor de S26 Ultra geen enkel probleem om videos te bewerken 😃

• kaboom1555
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:36
En een "bewegingsfoto" met de standaard camera app; ik liep ondertussen, dochtertje fietste, autos reden, matig licht door avond schemer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hU--4aX6X4U2fzh4ufGvj36p520=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/PzNP5onhUN5CY9MGl0YJ0Zle.jpg?f=fotoalbum_large

• nedius004
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 21:49
De accu is niet normaal gaat lang mee. Nu 7 uur 50 minuten screen on time. En heb nog 56 % over .Met mijn iPhone 14 Pro max haalde ik moeilijk de dag .

• michelk31
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:02
Mijn s26 ultra ziet mijn 6ghz netwerk niet. Heeft nog iemand dit probleem?

• V-rg
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:43
michelk31 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 22:01:
Mijn s26 ultra ziet mijn 6ghz netwerk niet. Heeft nog iemand dit probleem?
Nee, 6Ghz werkt hier prima.
Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.
Dan moet je blij zijn. De naam die ik zocht voor wat ik zie is trouwens de screen door effect. Je kan het effect erger maken door je telefoon aan de bovenkant naar je toe trekken (dus onderkant is verst van je vandaan), zodat je schuin naar de telefoon scherm kijkt.

Als ik op internet zoek dat is het niet alleen de privacy mode die het veroorzaakt, maar de aanpassing van de AMOLED ledjes, die is iets verandert door de privacy mode. Maar ook de polarizer is verwijdert, dat zou het effect ook verergeren.

• JustRickvD
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 22:56
destro9704 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:24:
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.

Retour aangevraagd, volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor Samsung.
Ik ben dus ook overgestapt vanaf een S24 Ultra, en ik was dus juist positief verrast over hoe duidelijk ik het verschil merk in snelheid. De S26 Ultra voelt duidelijk een stuk 'snappier' en 'smoother' in de animaties.

Speakers zijn ook duidelijk veel beter. Verder een solide toestel.

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:17
Ik kom met een luxe/niet luxe probleem.

Werkt Flitsmeister bij jullie S26 Ultra? Eerste keer starten blijft die mijnes vast zitten op de 1e scherm (blauw met FM erop)

-edit- geforceerd sluiten en weer opstarten werkt ook niet. Ja ik heb mijn toestel al een keer opnieuw opgestart :D

[ Voor 26% gewijzigd door Indodraakje op 07-03-2026 23:15 ]

• Sisatitans
  • Registratie: Maart 2022
  • Laatst online: 23:18
stin00 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 20:48:
Inmiddels vrijwel alles overgezet en wat zaken vergeleken met de S24 Ultra:

- Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.

- Met gelijke instellingen is de witbalans anders, waarbij de S26U standaard wat warmer wit toont. Ik heb de wit balans één tikje onder warm gezet, op de S24U stond hij volledig op warm. Ziet er dan voor mij perfect uit. Spierwit, dus een koelere witbalans, is sowieso onnatuurlijk wit/blauwig naar mijn mening. M'n LG OLED TV staat ook op warm wit.
Zag het inderdaad ook aan de rode muur op de 2e foto, het verschil is echt heel miniem, maar wel aanwezig. Maar het valt wel mee en voor de rest is het een top toestel!
- Met gelijke instellingen is er een heel klein verschil in verzadigdheid, de S24U heeft iéts meer poppende kleuren. Maar dit is een miniem verschil moet ik zeggen. Ik zie het een beetje als ik de 2e referentie afbeelding vergelijk in het screen mode instellingen scherm (dat balletje met oranje/gele + rode muur erachter en blauwe ondergrond). @Sisatitans Sisatitans in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie" .

- In Privacy mode ziet het scherm er niet uit, alles is dof en minder helder. Maar dat was ook m'n verwachting, zal het sporadisch gebruiken en mogelijk op wachtwoord schermen.

- Het camera eiland is vreselijk met m'n Spigen hoesje. Plat neerleggen en de telefoon wobbelt vervelend veel. Ik ga toch een ander hoesje zoeken. Dit vind ik wel een serieus nadeel aan de S26U. Hopelijk op te lossen met een andere case.

- Of ik hoofdpijn van het scherm krijg moet ik de komende dagen even testen.

- Ding is rete snel en bevalt tot nu toe goed, dus ik lijk voor nu tevreden met de overstap
Zag het inderdaad ook aan de rode muur op de 2e foto, het verschil is echt heel miniem, maar wel aanwezig. Maar het valt wel mee en voor de rest is het een top toestel!

[ Voor 4% gewijzigd door Sisatitans op 07-03-2026 23:17 ]

• Jimmy Lenting
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 23:15
Had ik ook. App verwijderd en opnieuw gedownload. En toen werkte alles weer

• Indodraakje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 23:17
Jimmy Lenting schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:15:
Had ik ook. App verwijderd en opnieuw gedownload. En toen werkte alles weer
hebben ze wellicht stiekem een update gepushed. Thanks!

• Pradadevil07
  • Registratie: Februari 2026
  • Nu online
FriXion schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:42:
Ik had zelf een vrij dik hoesje erbij besteld (met een kickstand achterop) en deze is dik genoeg om de telefoon vlak op de tafel te kunnen leggen als ie met de achterkant op tafel ligt, ideaal dus.
Welke heb je besteld? Ik heb nog nooit een case gebruikt, ben dat nu ook niet van plan, heb er alleen 1 nodig als ik langdurig aan het bureau zit en de telefoon er vlak op ligt zonder te wiebelen.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen