Ben zeer tevreden over de snelheid van de S26 Ultra. Daar waar mijn app Edits van insta op de S25 ultra er regelmatig moeite mee had is het voor de S26 Ultra geen enkel probleem om videos te bewerken 😃
De accu is niet normaal gaat lang mee. Nu 7 uur 50 minuten screen on time. En heb nog 56 % over .Met mijn iPhone 14 Pro max haalde ik moeilijk de dag .
Mijn s26 ultra ziet mijn 6ghz netwerk niet. Heeft nog iemand dit probleem?
Nee, 6Ghz werkt hier prima.michelk31 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 22:01:
Mijn s26 ultra ziet mijn 6ghz netwerk niet. Heeft nog iemand dit probleem?
Dan moet je blij zijn. De naam die ik zocht voor wat ik zie is trouwens de screen door effect. Je kan het effect erger maken door je telefoon aan de bovenkant naar je toe trekken (dus onderkant is verst van je vandaan), zodat je schuin naar de telefoon scherm kijkt.Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.
Als ik op internet zoek dat is het niet alleen de privacy mode die het veroorzaakt, maar de aanpassing van de AMOLED ledjes, die is iets verandert door de privacy mode. Maar ook de polarizer is verwijdert, dat zou het effect ook verergeren.
Ik ben dus ook overgestapt vanaf een S24 Ultra, en ik was dus juist positief verrast over hoe duidelijk ik het verschil merk in snelheid. De S26 Ultra voelt duidelijk een stuk 'snappier' en 'smoother' in de animaties.destro9704 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 09:24:
Een uurtje getest, mij valt ie tegen in vergelijking met mijn huidige s24 ultra, althans voor mijn dagelijks gebruik van webbrowsen, youtube en sociale media zie ik geen verbeteringen.
Retour aangevraagd, volgend jaar, nieuwe ronde, nieuwe kansen voor Samsung.
Speakers zijn ook duidelijk veel beter. Verder een solide toestel.
Ik kom met een luxe/niet luxe probleem.
Werkt Flitsmeister bij jullie S26 Ultra? Eerste keer starten blijft die mijnes vast zitten op de 1e scherm (blauw met FM erop)
-edit- geforceerd sluiten en weer opstarten werkt ook niet. Ja ik heb mijn toestel al een keer opnieuw opgestart
Werkt Flitsmeister bij jullie S26 Ultra? Eerste keer starten blijft die mijnes vast zitten op de 1e scherm (blauw met FM erop)
-edit- geforceerd sluiten en weer opstarten werkt ook niet. Ja ik heb mijn toestel al een keer opnieuw opgestart
[ Voor 26% gewijzigd door Indodraakje op 07-03-2026 23:15 ]
Zag het inderdaad ook aan de rode muur op de 2e foto, het verschil is echt heel miniem, maar wel aanwezig. Maar het valt wel mee en voor de rest is het een top toestel!stin00 schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 20:48:
Inmiddels vrijwel alles overgezet en wat zaken vergeleken met de S24 Ultra:
- Het scherm van de S26 Ultra is gewoon goed/prachtig. Hoe goed ik ook kijk, ik begrijp het pixels zien verhaal niet. Vanaf elke afstand ziet het er goed uit. Ik vind de kwalieit nog iets beter dan de S24U. Maar die had ook al een prachtig scherm.
- Met gelijke instellingen is de witbalans anders, waarbij de S26U standaard wat warmer wit toont. Ik heb de wit balans één tikje onder warm gezet, op de S24U stond hij volledig op warm. Ziet er dan voor mij perfect uit. Spierwit, dus een koelere witbalans, is sowieso onnatuurlijk wit/blauwig naar mijn mening. M'n LG OLED TV staat ook op warm wit.
Zag het inderdaad ook aan de rode muur op de 2e foto, het verschil is echt heel miniem, maar wel aanwezig. Maar het valt wel mee en voor de rest is het een top toestel!
- Met gelijke instellingen is er een heel klein verschil in verzadigdheid, de S24U heeft iéts meer poppende kleuren. Maar dit is een miniem verschil moet ik zeggen. Ik zie het een beetje als ik de 2e referentie afbeelding vergelijk in het screen mode instellingen scherm (dat balletje met oranje/gele + rode muur erachter en blauwe ondergrond). @Sisatitans Sisatitans in "[Samsung Galaxy S26-serie] Ervaringen & Discussie" .
- In Privacy mode ziet het scherm er niet uit, alles is dof en minder helder. Maar dat was ook m'n verwachting, zal het sporadisch gebruiken en mogelijk op wachtwoord schermen.
- Het camera eiland is vreselijk met m'n Spigen hoesje. Plat neerleggen en de telefoon wobbelt vervelend veel. Ik ga toch een ander hoesje zoeken. Dit vind ik wel een serieus nadeel aan de S26U. Hopelijk op te lossen met een andere case.
- Of ik hoofdpijn van het scherm krijg moet ik de komende dagen even testen.
- Ding is rete snel en bevalt tot nu toe goed, dus ik lijk voor nu tevreden met de overstap
[ Voor 4% gewijzigd door Sisatitans op 07-03-2026 23:17 ]
Had ik ook. App verwijderd en opnieuw gedownload. En toen werkte alles weer
hebben ze wellicht stiekem een update gepushed. Thanks!Jimmy Lenting schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:15:
Had ik ook. App verwijderd en opnieuw gedownload. En toen werkte alles weer
Welke heb je besteld? Ik heb nog nooit een case gebruikt, ben dat nu ook niet van plan, heb er alleen 1 nodig als ik langdurig aan het bureau zit en de telefoon er vlak op ligt zonder te wiebelen.FriXion schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:42:
Ik had zelf een vrij dik hoesje erbij besteld (met een kickstand achterop) en deze is dik genoeg om de telefoon vlak op de tafel te kunnen leggen als ie met de achterkant op tafel ligt, ideaal dus.
Feest Samsung. We herstarten je telefoon gewoon als je 2,5u van de 3u voltooid hebt van smart switch en dan kun je weer opnieuw beginnen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Even teruglezen. Oplossing is al gegeven eerder in het topicIndodraakje schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 23:02:
Ik kom met een luxe/niet luxe probleem.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik ben de Samsung galaxy S26 aan het instellen. Ik wil de scherm resolutie aan passen maar kan het niet vinden onder display bij de instellingen.
Is dit niet van toepassing bij de standaard S26 versie of zit het ergens anders verstopt?
Is dit niet van toepassing bij de standaard S26 versie of zit het ergens anders verstopt?
In de instellingen zit een zoekbalk. Zoek daar op scherm resolutie. Daarnaast werkt elke willekeurige AI ook voor dit soort vragen. Heb je sneller antwoordsatshow schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:31:
Ik ben de Samsung galaxy S26 aan het instellen. Ik wil de scherm resolutie aan passen maar kan het niet vinden onder display bij de instellingen.
[ Voor 26% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 08:37 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik had cache verwijderd en alle data verwijderd maar mocht niet batenspartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 06:56:
[...]
Even teruglezen. Oplossing is al gegeven eerder in het topic
Maar de oplossing die mij gegeven is, werkte wel en dat was verwijderen en opnieuw installeren.
(Geen idee wat het verschil is, tenzij er een microupdate is gedaan in de tussentijd)
Had ik ook niet in mijn edit gestopt zag ik. excuses!
Meer mensen waarbij de paypal app niet werkt? Inloggen lukt niet. Ook niet na cache en gegevens wissen.
Link naar je hoesje?FriXion schreef op zaterdag 7 maart 2026 @ 16:42:
Ik had zelf een vrij dik hoesje erbij besteld (met een kickstand achterop) en deze is dik genoeg om de telefoon vlak op de tafel te kunnen leggen als ie met de achterkant op tafel ligt, ideaal dus.
Mij was het wel gelukt bij de eerste keer. Wellicht ook verwijderen en opnieuw downloaden zoals bij mijn flitsmeister installeren tip!Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:47:
Meer mensen waarbij de paypal app niet werkt? Inloggen lukt niet. Ook niet na cache en gegevens wissen.
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie dat niet in de galaxy S26.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:34:
[...]
In de instellingen zit een zoekbalk. Zoek daar op scherm resolutie. Daarnaast werkt elke willekeurige AI ook voor dit soort vragen. Heb je sneller antwoord
[Afbeelding]
Ik had gister elke keer een wit scherm bij een inlog poging, had de app er compleet af gehaald en opnieuw op gezet en het probleem was verholpen, had wel Smart Switch gebruikt.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:47:
Inmiddels gelukt? Ik heb FM geforceerd gesloten cache en geheugen verwijderd geen effect, en verwijderen en installeren werkt ook niet.Indodraakje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:44:
[...]
Ik had cache verwijderd en alle data verwijderd maar mocht niet baten
Maar de oplossing die mij gegeven is, werkte wel en dat was verwijderen en opnieuw installeren.
(Geen idee wat het verschil is, tenzij er een microupdate is gedaan in de tussentijd)
Had ik ook niet in mijn edit gestopt zag ik. excuses!
Je hebt de normale s26? Of de ultra?satshow schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:54:
[...]
Dat heb ik dus gedaan, maar ik zie dat niet in de galaxy S26.
Volgens mij zijn er best veel apps die QHD niet goed ondersteunen. Bijv Clash of Clans. Je hebt dan geen volledig beeld alsof er is ingezoomd.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:34:
[...]
In de instellingen zit een zoekbalk. Zoek daar op scherm resolutie. Daarnaast werkt elke willekeurige AI ook voor dit soort vragen. Heb je sneller antwoord
[Afbeelding]
Is dit wel een amoled scherm? Alles wat eerst zwart was is nu donkergrijs. Telefoons naast elkaar gelegd en echt een wereld van verschil.
Nope. Elke keer na de captcha gaat ie terug naar het inlogscherm.Indodraakje schreef op zondag 8 maart 2026 @ 08:53:
[...]
Mij was het wel gelukt bij de eerste keer. Wellicht ook verwijderen en opnieuw downloaden zoals bij mijn flitsmeister installeren tip!
Esim overzetten werkt ook niet.
Tot nu toe echt de slechtste ervaring ooit van de ene Samsung naar de andere overstappen.
Tot nu toe echt de slechtste ervaring ooit van de ene Samsung naar de andere overstappen.
Ja, na het verwijderen en opnieuw downloaden werkte flitsmeister bij mij.robino007 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:12:
[...]
Inmiddels gelukt? Ik heb FM geforceerd gesloten cache en geheugen verwijderd geen effect, en verwijderen en installeren werkt ook niet.
een collega en een ander iemand uit mijn vriendenkring ook sinds dit weekend de S26 Ultra. De 1 komt van de S23 Ultra en de ander S25 Ultra.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:20:
Is dit wel een amoled scherm? Alles wat eerst zwart was is nu donkergrijs. Telefoons naast elkaar gelegd en echt een wereld van verschil.
Ze vinden het scherm van deze S26 Ultra echt minder dan hun vorige Ultra.
Beiden hebben privacy vrijwel overal uit staan (behalve banken apps)
Ik heb de functie helemaal uit staan. Met is het net alsof je 20 jaar terug in de tijd gaat._Bailey_ schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:37:
[...]
een collega en een ander iemand uit mijn vriendenkring ook sinds dit weekend de S26 Ultra. De 1 komt van de S23 Ultra en de ander S25 Ultra.
Ze vinden het scherm van deze S26 Ultra echt minder dan hun vorige Ultra.
Beiden hebben privacy vrijwel overal uit staan (behalve banken apps)
Feest man, wat een gezeik met deze S26 Ultra.
Esim overzetten werkt niet. Paypal werkt niet. Scherm is grauw en grijs.
Kan bij Ben geen nieuwe esim krijgen omdat ik na de odido hack mijn email adres heb gewijzigd... en dan moet je 14 dagen wachten.
Kan bij Ben geen nieuwe esim krijgen omdat ik na de odido hack mijn email adres heb gewijzigd... en dan moet je 14 dagen wachten.
[ Voor 17% gewijzigd door Phusebox op 08-03-2026 09:53 ]
Dat is puur persoonlijk, want ik heb dat allemaal niet, op Paypal na.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:53:
Feest man, wat een gezeik met deze S26 Ultra.
E-sim(KPN) ging goed zoals altijd, app openen en esim activeren op nieuwe toestel.
Zwart is gewoon echt zwart bij mij.
Paypal had ik ook issues mee, gewoon gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd en mezelf laten bellen voor de verificatie in plaats van code invoeren die je via sms krijgt.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Hier geen problemen met kleuren hoor. Zwart is zwart, wit is wit.
Met canta een hoop bloat eraf gehaald gisteren.
Enige "jammere" tot nu toe zijn de ronde hoeken. Ik vond het vierkante van een Ultra/Note altijd wel wat hebben. Al deukt het rondere wel wat minder in je hand :-)
Enige "jammere" tot nu toe zijn de ronde hoeken. Ik vond het vierkante van een Ultra/Note altijd wel wat hebben. Al deukt het rondere wel wat minder in je hand :-)
Ik kom niet tot een verificatie code. Geef mail en wachtwoord in, soms krijg ik dan zo'n ik ben geen robot captcha. En daarna gaat ie altijd terug naar het login scherm.H.Boss schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:57:
[...]
Dat is puur persoonlijk, want ik heb dat allemaal niet, op Paypal na.
E-sim(KPN) ging goed zoals altijd, app openen en esim activeren op nieuwe toestel.
Zwart is gewoon echt zwart bij mij.
Paypal had ik ook issues mee, gewoon gedeinstalleerd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd en mezelf laten bellen voor de verificatie in plaats van code invoeren die je via sms krijgt.
Is die app veilig? Play store blokkeert hem bij mij in ieder geval.Rikkert. schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:59:
Hier geen problemen met kleuren hoor. Zwart is zwart, wit is wit.
Dan heb je wel flink wat data! Die van mij gaf 1.5 uur aan maar in de praktijk was het korter.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 06:22:
Feest Samsung. We herstarten je telefoon gewoon als je 2,5u van de 3u voltooid hebt van smart switch en dan kun je weer opnieuw beginnen.
Daarnaast deed de mijne ook een random restart tijdens het smart Switch overzetten. Maar hij kon daarna gewoon verder waar hij gebleven was.
Je lijkt wel pech te hebben met alles
Inderdaad je krijgt een optie om te hervatten waar je gebleven was als je smart switch weer verbind.stin00 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:17:
[...]
Dan heb je wel flink wat data! Die van mij gaf 1.5 uur aan maar in de praktijk was het korter.
Daarnaast deed de mijne ook een random restart tijdens het smart Switch overzetten. Maar hij kon daarna gewoon verder waar hij gebleven was.
Het scherm kan gewoon perfect zwart afspelen alleen de UI maakt het vooral grijs. Dit was ook een probleem bij de S24 ultra en dat hebben ze daarna gefixed met een update. Youtube is bijv. iets grijzer tijdens het scrollen dan bij de S25 ultra. Alleen dan moeten er wel genoeg mensen klagen.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:20:
380 GB ofzoiets.stin00 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:17:
[...]
Dan heb je wel flink wat data! Die van mij gaf 1.5 uur aan maar in de praktijk was het korter.
Nope niet hier.robino007 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:19:
[...]
Inderdaad je krijgt een optie om te hervatten waar je gebleven was als je smart switch veer verbind.
Balen man, ik zat eerst ook te schelden toen die opnieuw opstartte, gelukkig deed die het bij mij wel.. hopelijk gaat het nu de goede kant op met je telefoon
Maar goed ik ben met name geswitched vanaf de S25U in de hoop dat deze accu wel langer dan 12u meegaat van 90 tot 10%. (En op de S25U had ik dan al prestaties op licht staan, resolutie omlaag etc).
[ Voor 25% gewijzigd door Phusebox op 08-03-2026 10:24 ]
De beste kans om dat te realiseren heb je als je geen Smart Switch gebruikt, maar met een schone installatie begint.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:23:
Maar goed ik ben met name geswitched vanaf de S25U in de hoop dat deze accu wel langer dan 12u meegaat van 90 tot 10%.
Als je simpelweg alles 1-op-1 overzet van je S25U naar je S26U kan ik je garanderen dat de (accu)prestaties weinig tot niet zullen verbeteren.
The devil is in the details.
Als ik 2 volle dagen de tijd had om alles opnieuw in te stellen, maar dan nog.Hahn schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:25:
[...]
De beste kans om dat te realiseren heb je als je geen Smart Switch gebruikt, maar met een schone installatie begint.
Als je simpelweg alles 1-op-1 overzet van je S25U naar je S26U kan ik je garanderen dat de (accu)prestaties weinig tot niet zullen verbeteren.
Tja, aan jou de keuze. Maar aangezien je upgrade om een betere accuduur te hebben, ga je met Smart Switch waarschijnlijk wel van een koude kermis thuiskomen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bentPhusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:26:
[...]
Als ik 2 volle dagen de tijd had om alles opnieuw in te stellen, maar dan nog.
The devil is in the details.
Geen issues hier. Is vooral wat apps er zelf mee doen. Dit is een goede test:Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 09:20:
YouTube: 2020 LG OLED l The Black 4K HDR 60fps
YouTube: In Black OLED Demo HDR 4k Ultra HD Dolby Vision 60fps - Oled Test
Zorg dat je 4k selecteert in YouTube en zet je helderheid op het hoogste. Deze video is echt perfect zwart bij mij.
Kan me herinneren dat onderstaande setting mee helpt in wat warm of koel wordt weergegeven in het design van het OS en apps. De achtergrond (je hebt veel van dit soort gradient achtergrond) is ook een goede test of kleuren mooi overlopen en dit ziet er ook prachtig uit.
:strip_exif()/f/image/5rFs6aVLNiytjoT78lSXqk4G.jpg?f=fotoalbum_large)
Mijn display settings:
:strip_exif()/f/image/3k86NgMwVycz63SkByoBZLdx.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 38% gewijzigd door spartacusNLD op 08-03-2026 10:40 ]
Dan kan je je resolutie niet aanpassen. Dat is gewoon FHD+
Cache wissen van Play Services en zorgen dat je iig je apps niet via Smart Switch overzet verhelpt de meeste issues van Smart Switch. Dit zelf ook gedaan en heb geen performance of batterij issues. Andersom zelfs. Batterij is zeer goedHahn schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:27:
[...]
Tja, aan jou de keuze. Maar aangezien je upgrade om een betere accuduur te hebben, ga je met Smart Switch waarschijnlijk wel van een koude kermis thuiskomen. Je kan niet zeggen dat je niet gewaarschuwd bent
Waarom wil je zoveel overzetten? Beste is om clean te beginnen.
Wat ik merk met wifi, is dat wanneer het signaal wat minder sterk is, dat wifi dan geen verbinding meer maakt. Heel irritant. Er wordt dan aangegeven dat er een instabiel netwerk is. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
De laatse clean install die ik heb gedaan was nog een Note denk ik. Geen tijd voor om al die apps helemaal vanaf nul te installeren en inloggen. En al helemaal niet alle OS instellingen etc.dutchnltweaker schreef op zondag 8 maart 2026 @ 11:06:
[...]
Waarom wil je zoveel overzetten? Beste is om clean te beginnen.
Ja ik heb ook al 8 jaar dezelfde wallpaper ofzo.
Wifi verbinding opnieuw instellen? Vergeten en dan opnieuw wachtwoord invoeren etc.ArjanE007 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 11:10:
Wat ik merk met wifi, is dat wanneer het signaal wat minder sterk is, dat wifi dan geen verbinding meer maakt. Heel irritant. Er wordt dan aangegeven dat er een instabiel netwerk is. Iemand enig idee hoe dit op te lossen?
Router al een reset gegeven?
Ja allemaal gedaan. Had op die plekken altijd wifi, maar dit lijkt wel een nieuwe setting oid van android zelf.
Edit: volgens mij heb ik het gevonden. Er is een optie bij intelligent wifi. De optie "oversch naar mobiele gegevens" deze dus uitzetten.
Edit: volgens mij heb ik het gevonden. Er is een optie bij intelligent wifi. De optie "oversch naar mobiele gegevens" deze dus uitzetten.
[ Voor 38% gewijzigd door ArjanE007 op 08-03-2026 11:39 ]
@ArjanE007 Ik heb ook matige wifi ervaren. Enorm hoge pingtijden (300+ms). Wifi opnieuw laten verbinden lost het probleem op. Maar niet heel praktisch om dat de hele tijd te doen. Zijn jouw pingtijden op zo'n moment ook hoog?
De 23U heeft geen enkel probleem, de snelheid is consistent snel (volledige glassnelheid met speedtest).
De 23U heeft geen enkel probleem, de snelheid is consistent snel (volledige glassnelheid met speedtest).
Dit zijn reviews dit wat meer in mijn vaarwater komen. Geen duidelijke bias de een of andere kant op.
Misschien je router resetten en dan opnieuw verbinden ...J3roen schreef op zondag 8 maart 2026 @ 12:00:
@ArjanE007 Ik heb ook matige wifi ervaren. Enorm hoge pingtijden (300+ms). Wifi opnieuw laten verbinden lost het probleem op. Maar niet heel praktisch om dat de hele tijd te doen. Zijn jouw pingtijden op zo'n moment ook hoog?
Ben nog even buiten geweest met de S26U, foto's vallen mij niet tegen. Merk duidelijk verbetering tov de S23U, selfie camera ook beter en leuke extra bewerkingstools.
:strip_exif()/f/image/DvteCIsClpg6rCsW8D2mHER3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NLZq89JR0lOall01dCDmoMZU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqte4vmavE7JNfB0UMiVikYH.jpg?f=fotoalbum_large)
De vogel is met 10x zoom, het bos met de ultragroothoek en de andere met de gewone camera.
Ben geen prof fotograaf verder maar kiekjes doet tie goed, en via de camera assistant app zijn er nog zat extra instellingen om mee te spelen en testen.
:strip_exif()/f/image/TSrHjdnAdNO0tl3wf0rUjXxH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/DvteCIsClpg6rCsW8D2mHER3.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NLZq89JR0lOall01dCDmoMZU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/tqte4vmavE7JNfB0UMiVikYH.jpg?f=fotoalbum_large)
De vogel is met 10x zoom, het bos met de ultragroothoek en de andere met de gewone camera.
Ben geen prof fotograaf verder maar kiekjes doet tie goed, en via de camera assistant app zijn er nog zat extra instellingen om mee te spelen en testen.
:strip_exif()/f/image/TSrHjdnAdNO0tl3wf0rUjXxH.jpg?f=fotoalbum_large)
Samsung Galaxy S26 ultra 1TB black
Ik overweeg de overstap van een S23 naar de S26. Echter heeft mijn vriendin de S25 en dat scherm vind ik erg onrustig aan de ogen bij het lezen van tekst. Alsof de letters dansen / niet scherp zijn. Bij de S23 heb ik dit niet (lees: veel minder).
Iemand die ervaring heeft met bovenstaande toestellen i.r.t. de schermen en het lezen van tekst?
Iemand die ervaring heeft met bovenstaande toestellen i.r.t. de schermen en het lezen van tekst?
Zelf vind ik dat erg soepel gaan, heeft ze in display instellingen de vloeibare beweging op aanpasbaar staan? Of op vaste frequentie van 60hz.daanNL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:24:
Ik overweeg de overstap van een S23 naar de S26. Echter heeft mijn vriendin de S25 en dat scherm vind ik erg onrustig aan de ogen bij het lezen van tekst. Alsof de letters dansen / niet scherp zijn. Bij de S23 heb ik dit niet (lees: veel minder).
Nee, ik bedoel niet onscherpte bij beweging, maar gewoon tekst op het het scherm. Bijvoorbeeld een website, nieuwsbericht, whatsapp, dat soort zaken. Het lezen is vergt (mij) zeer veel concentratie bij de S25 en niet bij de S23.fredhuizinga schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:28:
[...]
Zelf vind ik dat erg soepel gaan, heeft ze in display instellingen de vloeibare beweging op aanpasbaar staan? Of op vaste frequentie van 60hz.
Om overigens antwoord te geven op je vraag. De genoemde S25 staat op 120 hz.
[ Voor 7% gewijzigd door daanNL op 08-03-2026 15:32 ]
Elke generatie is er lof én kritiek op het gebruikte paneel, het is zeer subjectief. Ik raad je aan naar een winkel te gaan en een S26 even goed zelf te bekijken. Dat is echt de enige manier om erachter te komen of het scherm aan jouw ogen voldoet. Zeker aangezien je in de groep met gevoelige ogen valt. Dat is overigens niet negatief bedoeld, maar er zijn gewoon mensen die sneller last hebben van hoofdpijn, vermoeidheid of droge ogen door LCD/OLED/PWM etc.daanNL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:24:
Same here, je moet er zelf een separate installer voor installeren, smells fishyPhusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 10:06:
[...]
Is die app veilig? Play store blokkeert hem bij mij in ieder geval.
App is veilig. Is gewoon een 'ADB' tool die je op je telefoon kunt draaien om system apps te verwijderen. Wat je meestal op je PC doet kun je tegenwoordig gewoon op je telefoon doen.
Maar als je het niet vertrouwd of nooit hebt gedaan (debloaten) zou ik er niet aanzitten
Genoeg mensen op internet, github, reddit of andere tech sites die de app aanraden hoor.
Maar als je het niet vertrouwd of nooit hebt gedaan (debloaten) zou ik er niet aanzitten
Genoeg mensen op internet, github, reddit of andere tech sites die de app aanraden hoor.
Ik heb er even een foto van gemaakt maar dit heb ik dus in meer apps, dat het contrast tussen de achtergrond en zoekbalk nagenoeg weg is. Chrome en Gmail zijn goede voorbeelden.
maar dat grijs hoort ook niet perfect zwart te zijn denk ik? of was dat op de S25u wel het geval?Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:58:
Ik heb er even een foto van gemaakt maar dit heb ik dus in meer apps, dat het contrast tussen de achtergrond en zoekbalk nagenoeg weg is. Chrome en Gmail zijn goede voorbeelden.
[Afbeelding]
Even je color palette aanzetten en aanpassen in settings van de telefoon zelf (ik had blauw gekozen) dan is het weer goed, wellicht een bug in oneui 8.5, enkel moet je dan elders van de kleur houden. Tenzij het anders aan te passen is, dat heb ik nog niet geprobeerd.Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 18:58:
[Afbeelding]
Nee maar het grijs was wel donkerder. Zie hier:spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:27:
[...]
maar dat grijs hoort ook niet perfect zwart te zijn denk ik? of was dat op de S25u wel het geval?
Ah thanks. Vaag. Heb zwart/grijs gekozen en dat ziet er al beter uit.D3StRoY40 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:32:
[...]
Even je color palette aanzetten en aanpassen in settings van de telefoon zelf (ik had blauw gekozen) dan is het weer goed, wellicht een bug in oneui 8.5, enkel moet je dan elders van de kleur houden. Tenzij het anders aan te passen is, dat heb ik nog niet geprobeerd.
Dit is inderdaad de oplossing. Ook mijn dank.D3StRoY40 schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:32:
[...]
Even je color palette aanzetten en aanpassen in settings van de telefoon zelf (ik had blauw gekozen) dan is het weer goed, wellicht een bug in oneui 8.5, enkel moet je dan elders van de kleur houden. Tenzij het anders aan te passen is, dat heb ik nog niet geprobeerd.
PSN : Geraedus
Dat is wat ik eerder bedoelde met deze foto. Daar meet spelen lost veel op, veel effecten en kleur (tinten) uit de UI (op de meest random plekken) worden daarop gebaseerd. Dit is iets wat ik in Android nog steeds niet goed vindt. (lees: Het niet uniform zijn van thema's over verschillende elementen van het besturingssysteem heen.)Phusebox schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:35:
[...]
Ah thanks. Vaag. Heb zwart/grijs gekozen en dat ziet er al beter uit.
Ben overgestapt van de S25 Ultra naar de S26 Ultra en het verschil is zoals ik verwacht had zeer klein. Ik ben meer overgestapt omdat het zo goedkoop was (€255). Het privacy scherm is een leuke gimmick, maar echt goed vind ik het niet werken, je kunt nog altijd vrij duidelijk zien wat de ander naast je aan het doen is. Ik zou in ieder geval niet aanraden om hiermee porno te gaan kijken in de trein 
Maar zonder dollen: ik heb voor de eerste keer Smart Switch gebruikt, normaal doe ik eigenlijk altijd wel een clean install. Ik moet zeggen dat ik amper verschil merkt tussen een clean install en smart switch. Er zijn maar weinig apps waarbij ik niet opnieuw hoef in te loggen, dus het voelt alsnog alsof ik een clean install heb gedaan. Maar goed, Nova launcher draait weer, back up teruggezet van Nova van mijn S25 Ultra en nu is het net alsof ik geen nieuwe telefoon heb
Maar zonder dollen: ik heb voor de eerste keer Smart Switch gebruikt, normaal doe ik eigenlijk altijd wel een clean install. Ik moet zeggen dat ik amper verschil merkt tussen een clean install en smart switch. Er zijn maar weinig apps waarbij ik niet opnieuw hoef in te loggen, dus het voelt alsnog alsof ik een clean install heb gedaan. Maar goed, Nova launcher draait weer, back up teruggezet van Nova van mijn S25 Ultra en nu is het net alsof ik geen nieuwe telefoon heb
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Nu twee dagen verder, en ben zeer tevreden met het toestel. Wat ook heerlijk is om een plat scherm te hebben in plaats van een afgerond scherm van de S23 Ultra.
De camera wobble was wel een klein dingetje, gelukkig inmiddels er al aangewend om het toestel op te pakken als ik moet typen.
Privacy display alleen ingesteld voor bepaalde apps ipv altijd aan.
Wel verwacht ik in de nabije toekomst updates van samsung die het display misschien nog beter doet kalibreren (indien mogelijk)
De camera wobble was wel een klein dingetje, gelukkig inmiddels er al aangewend om het toestel op te pakken als ik moet typen.
Privacy display alleen ingesteld voor bepaalde apps ipv altijd aan.
Wel verwacht ik in de nabije toekomst updates van samsung die het display misschien nog beter doet kalibreren (indien mogelijk)
PSN : Geraedus
Helaas alleen maar lelijke opties en met Theme Park krijg ik het ook niet echt netjes.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:43:
[...]
Dat is wat ik eerder bedoelde met deze foto. Daar meet spelen lost veel op, veel effecten en kleur (tinten) uit de UI (op de meest random plekken) worden daarop gebaseerd. Dit is iets wat ik in Android nog steeds niet goed vindt. (lees: Het niet uniform zijn van thema's over verschillende elementen van het besturingssysteem heen.)
[Afbeelding]
Andere mensen die ook geen 2 factor prompts krijgen voor het inloggen op je Google account? Telefoon staat wel vermeld bij de devices die dit binnen kunnen krijgen, maar bij inloggen krijg ik alleen de optie om mijn authenticator code in te voeren.
Ja Smart Switch + Nova Launcher back-up heeft het wisselen tussen Samsung toestellen echt veel fijner gemaakt vind ik. Alles wordt overgezet en je apps staan weer op de bekende plek. Alsof je gewoon weer op je oude telefoon zitmiicker schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:45:
Ben overgestapt van de S25 Ultra naar de S26 Ultra en het verschil is zoals ik verwacht had zeer klein. Ik ben meer overgestapt omdat het zo goedkoop was (€255). Het privacy scherm is een leuke gimmick, maar echt goed vind ik het niet werken, je kunt nog altijd vrij duidelijk zien wat de ander naast je aan het doen is. Ik zou in ieder geval niet aanraden om hiermee porno te gaan kijken in de trein
[ Voor 5% gewijzigd door stin00 op 08-03-2026 19:55 ]
Ik probeer elke keer weer van Nova Launcher af te kikken bij een nieuwe telefoon. Maar het lukt toch weer niet.
OneUI zelf is het toch nog (net) niet helemaal. Wellicht volgend jaar. (ervanuitgaande dat de nieuwe eigenaars Nova Launcher niet om zeep helpen)
OneUI zelf is het toch nog (net) niet helemaal. Wellicht volgend jaar. (ervanuitgaande dat de nieuwe eigenaars Nova Launcher niet om zeep helpen)
Ik gebruik Niagara nu een half jaar en ben echt zo tevreden! Strak, geeft rust en lichtgewicht.spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:55:
Ik probeer elke keer weer van Nova Launcher af te kikken bij een nieuwe telefoon. Maar het lukt toch weer niet.
"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-
Nope helemaal geen last van, ik ben een kritische gebruiker, had voorheen nooit een screenprotector op het scherm omdat ik dit afbreuk vond doen. Afijn, zowel qua dansende letters als onscherpte geen last van op een S26UdaanNL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 15:31:
[...]
Nee, ik bedoel niet onscherpte bij beweging, maar gewoon tekst op het het scherm. Bijvoorbeeld een website, nieuwsbericht, whatsapp, dat soort zaken. Het lezen is vergt (mij) zeer veel concentratie bij de S25 en niet bij de S23.
Om overigens antwoord te geven op je vraag. De genoemde S25 staat op 120 hz.
Ff totaal iets anders..... hoe fijn kan een vlak scherm zijn zeg.... geen afgeronde zijkant meer maat gewoon een recht scherm.... ik weet het de S24u en de S25u hadden ook al een vlak scherm! Maar toch fijn!
[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 08-03-2026 21:35 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik gebruik Nova al +10 jaar maar bij mijn S26 heb ik besloten om toch de OneUI launcher een kans te geven (mede door alle onzekerheid met Nova). In combinatie met Goodlock kan je hier wel al héél veel mee aanpassen, de dingetjes die niet lukken probeer ik op een andere wijze te gebruiken (zoals bv in de app drawer had ik tabs voordien, nu gebruik ik gewoon folders).spartacusNLD schreef op zondag 8 maart 2026 @ 19:55:
Alleen vind ik de stock Klok en Alarm widgets nogal karig en ga ik toch weer met KWGT aan de slag moeten.
Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro | BMW 330i G21 LCI2 xDrive
Ik kom van een S21 Ultra af en ik ben denk ik een van de weinig personen die die afgeronde zijkant juist fijn vond, helemaal in combinatie met het Edge Panel. Het zorgde er bij mij voor dat ik makkelijker dat Panel kon uitklappen dan nu met het vlakke scherm op mijn S26U.Bullet NL schreef op zondag 8 maart 2026 @ 21:21:
[...]
Nope helemaal geen last van, ik ben een kritische gebruiker, had voorheen nooit een screenprotector op het scherm omdat ik dit afbreuk vond doen. Afijn, zowel qua dansende letters als onscherpte geen last van op een S26U
Ff totaal iets anders..... hoe fijn kan een vlak scherm zijn zeg.... geen afgeronde zijkant meer maat gewoon een recht scherm.... ik weet het de S24u en de S25u hadden ook al een vlak scherm! Maar toch fijn!
Hier idem. En al dat gepruts hier heb ik dus gewoon geen zin inikbenben schreef op zondag 8 maart 2026 @ 22:13:
[...]
Ik gebruik Nova al +10 jaar maar bij mijn S26 heb ik besloten om toch de OneUI launcher een kans te geven (mede door alle onzekerheid met Nova). In combinatie met Goodlock kan je hier wel al héél veel mee aanpassen, de dingetjes die niet lukken probeer ik op een andere wijze te gebruiken (zoals bv in de app drawer had ik tabs voordien, nu gebruik ik gewoon folders).
Alleen vind ik de stock Klok en Alarm widgets nogal karig en ga ik toch weer met KWGT aan de slag moeten.
NextDNS blokkert vrijwel al het advertentie en tracking verkeer dus ik maak me geen zorgen.
Ik ga het nog een weekje aankijken, maar sinds ik gisteren de S26U in gebruik heb genomen heb ik constant hoofdpijn. Wellicht toch onbewust gevoelig voor deze schermtechnologie...
Kan het mogelijk ook aan je ogen liggen? Ik heb de klacht nog verder nergens voorbij zien komen dan de S26 serie fysieke ongemakken geeft op hoofdpijn niveau.Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 07:56:
Ik ga het nog een weekje aankijken, maar sinds ik gisteren de S26U in gebruik heb genomen heb ik constant hoofdpijn. Wellicht toch onbewust gevoelig voor deze schermtechnologie...
Na wat zoeken kwam ik hier uit. Blijkbaar wordt er softwarematig 10 bit kleuren gesimuleerd, wat gedaan wordt met knipperende pixels.Bullet NL schreef op maandag 9 maart 2026 @ 07:59:
[...]
Kan het mogelijk ook aan je ogen liggen? Ik heb de klacht nog verder nergens voorbij zien komen dan de S26 serie fysieke ongemakken geeft op hoofdpijn niveau.
https://www.androidcentral.com/phones/samsung-galaxy/ive-done-extensive-testing-on-the-galaxy-s26-ultras-8-bit-display-and-it-isnt-a-big-problem-but-it-could-be
https://www.androidpolice.com/i-used-the-galaxy-s26-ultra-and-galaxy-s25-ultra-display-complaints/
[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 09-03-2026 08:14 ]
Ik lees vooral dat voor de meeste mensen dat visueel niet te onderscheiden van echt 10-bit, maar er zijn wel mensen die gevoelig zijn voor bepaalde vormen van flicker/dithering en daar hoofdpijn of oogvermoeidheid van kunnen krijgen.Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 08:13:
[...]
Na wat zoeken kwam ik hier uit. Blijkbaar wordt er softwarematig 10 bit kleuren gesimuleerd, wat gedaan wordt met knipperende pixels.
https://www.androidcentral.com/phones/samsung-galaxy/ive-done-extensive-testing-on-the-galaxy-s26-ultras-8-bit-display-and-it-isnt-a-big-problem-but-it-could-be
https://www.androidpolice.com/i-used-the-galaxy-s26-ultra-and-galaxy-s25-ultra-display-complaints/
Aan de andere kant kan het ook een beetje een nocebo-effect zijn: als je eenmaal verwacht dat iets klachten kan geven, kun je ze ook sneller gaan opmerken of ervaren.
Zou fijn zijn als dit softwarematig uit te zetten was, ik vond de artikelen pas nadat ik zoiets had van: "dit scherm kijkt wel erg onrustig".dutchnltweaker schreef op maandag 9 maart 2026 @ 08:23:
[...]
Ik lees vooral dat voor de meeste mensen dat visueel niet te onderscheiden van echt 10-bit, maar er zijn wel mensen die gevoelig zijn voor bepaalde vormen van flicker/dithering en daar hoofdpijn of oogvermoeidheid van kunnen krijgen.
Aan de andere kant kan het ook een beetje een nocebo-effect zijn: als je eenmaal verwacht dat iets klachten kan geven, kun je ze ook sneller gaan opmerken of ervaren.
Verder is de telefoon weinig vernieuwend, maar dat wisten we uiteraard al, zeker als je van een S25U komt.
Buds 4 Pro was een grotere upgrade komende van de Buds 2 Pro.
Buds 4 Pro was een grotere upgrade komende van de Buds 2 Pro.
Ik had precies hetzelfde. Scherm oogt heel onrustig. Blij dat ik mijn S25 ultra nog had. S26 ultra snel geretourneerd.Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 07:56:
Iemand een idee?
De s26 sinds gisteravond in gebruik maar hij stuurt niks meer door naar mijn watch 7 (alleen wifi variant). Is wel goed verbonden want als ik zelf wil bellen via horloge of telefoon laat zoeken pakt hij hem wel. Alle chatbots gevraagd en alle tips uitgevoerd inclusief reset maar geen enkele app blijft binnen komen. Ik had het op de s23 zo dat mijn telefoon alleen trilde bij oproepen maar mij horloge ook bij WhatsApp, outlook en SMS en krijg het simpelweg niet voor elkaar. Er komt echt niks door, ook niet als stille melding. Tips?
De s26 sinds gisteravond in gebruik maar hij stuurt niks meer door naar mijn watch 7 (alleen wifi variant). Is wel goed verbonden want als ik zelf wil bellen via horloge of telefoon laat zoeken pakt hij hem wel. Alle chatbots gevraagd en alle tips uitgevoerd inclusief reset maar geen enkele app blijft binnen komen. Ik had het op de s23 zo dat mijn telefoon alleen trilde bij oproepen maar mij horloge ook bij WhatsApp, outlook en SMS en krijg het simpelweg niet voor elkaar. Er komt echt niks door, ook niet als stille melding. Tips?
[ Voor 5% gewijzigd door Manon96 op 09-03-2026 09:26 ]
Waarom stuur je hem dan niet gewoon retour en ga je terug naar een S25U?Phusebox schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:05:
Verder is de telefoon weinig vernieuwend, maar dat wisten we uiteraard al, zeker als je van een S25U komt.
Bedoel, het scherm is zo'n beetje het belangrijkste aan een telefoon.
Als een S26U mij problemen zou geven had ik hem persoonlijk al lang weer ingeleverd. Ik ga mezelf daar niet mee kwellen.
Net iets teveel ''fanboy'' gehalte, maar wel met vrijwel alles eens. Ook een goede tip over de ''24mp mode'' in de camera. Dat wist ik niet en maakt je standaard foto's net weer wat beter:
Ik krijg een beetje hoofdpijn van de mensen die zeggen dat ze hoofdpijn van het scherm krijgen ondertussen? Mag ik dat zeggen?Bullet NL schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:31:
[...]
Waarom stuur je hem dan niet gewoon retour en ga je terug naar een S25U?
Als een S26U mij problemen zou geven had ik hem persoonlijk al lang weer ingeleverd. Ik ga mezelf daar niet mee kwellen.
[ Voor 8% gewijzigd door spartacusNLD op 09-03-2026 09:34 ]
Ik wil nog even uitsluiten of het toeval is, die hoofdpijn van de afgelopen twee dagen. Kijken of ik eind van de werkdag, na mijn telefoon nauwelijks gebruikt te hebben, geen hoofdpijn meer heb en het vanavond weer terugkomt na gebruik. Als dat elke dag zo is, kan ik wel zeggen dat het aan de S26U ligt.Bullet NL schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:31:
[...]
Waarom stuur je hem dan niet gewoon retour en ga je terug naar een S25U?
Ik had hetzelfde met mijn watch6, wel verbinding maar geen contact. Ook geen health en meldingen. Uiteindelijk de watch helemaal gereset en alle bluetoothkoppelingen gewist. Nu wel weer verbinding, alleen moet ik nog mijn backup terugzetten. Ga ik vanavond proberen.Manon96 schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:25:
Iemand een idee?
Zijn er mensen die ook een bescherming over hun camera eiland hebben? Whitestone heeft bijvoorbeeld van die bescherm ringen die over je camera heen zet.
ik heb altijd al hun glazen protector en dat is echt 1 van de beste die er is.
ik twijfel om een keer ook de camera eilanden mee te nemen
YouTube: Whitestone Camera for Samsung Galaxy S26 series Installation
Vanochtend is alles door Dynalogic bezorgd en het zat inderdaad allemaal in één doos. Ik heb de PanzerGlass screenprotector al op mijn S26 Ultra geplakt. Er zat een houdertje bij voor mijn smartphone, waardoor het nu nog makkelijker was om hem erop te plakken dan voorheen.
Een paar foto's:
:strip_exif()/f/image/5St3wPUZqqh7RTDWmj57Sbs7.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanaf linksboven: Samsung Gear IconX (2018), Buds+ (2020), Buds 2 Pro, Buds 3 Pro en de Buds 4 Pro (2026).
Vanaf linksonder: Sony Ericsson K800i, Apple iPhone 3G 16GB, Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB, S8+ 64GB, S20 Ultra 5G 128GB, de S24 Ultra 1TB en de nieuwe S26 Ultra 1TB (2026).
:strip_exif()/f/image/pKorNUGNr2h6bg2dWF7p8alr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T4qM3GjCfqvA4saS0hfqLGfb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nWUF8jH7OW2cstQpVpzljFsa.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste ervaring: De kleur ziet er prachtig uit; ik ga hem nu voor het eerst uitproberen.
Een paar foto's:
:strip_exif()/f/image/5St3wPUZqqh7RTDWmj57Sbs7.jpg?f=fotoalbum_large)
Vanaf linksboven: Samsung Gear IconX (2018), Buds+ (2020), Buds 2 Pro, Buds 3 Pro en de Buds 4 Pro (2026).
Vanaf linksonder: Sony Ericsson K800i, Apple iPhone 3G 16GB, Samsung Galaxy Note 2 N7100 16GB, S8+ 64GB, S20 Ultra 5G 128GB, de S24 Ultra 1TB en de nieuwe S26 Ultra 1TB (2026).
:strip_exif()/f/image/pKorNUGNr2h6bg2dWF7p8alr.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/T4qM3GjCfqvA4saS0hfqLGfb.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/nWUF8jH7OW2cstQpVpzljFsa.jpg?f=fotoalbum_large)
Eerste ervaring: De kleur ziet er prachtig uit; ik ga hem nu voor het eerst uitproberen.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S26 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 4 Pro - 22TB
Ik snap de wens om de lenzen te beschermen, aan de andere kant ben ik wel voorzichtig om dit te doen i.v.m. lens spiegelingen e.d.harrybeuker schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:21:
Zijn er mensen die ook een bescherming over hun camera eiland hebben? Whitestone heeft bijvoorbeeld van die bescherm ringen die over je camera heen zet.
Ik heb dezelfde kleur als jou en deze is echt geweldig! Snap ook waarom deze nu al het verste in de toekomst pas terug leverbaar is!Van der Berg schreef op maandag 9 maart 2026 @ 10:24:
Vanochtend is alles door Dynalogic bezorgd en het zat inderdaad allemaal in één doos. Ik heb de PanzerGlass screenprotector al op mijn S26 Ultra geplakt. Er zat een houdertje bij voor mijn smartphone, waardoor het nu nog makkelijker was om hem erop te plakken dan voorheen.
Een paar foto's:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Reset had ik indd ook al gedaan maar de Bluetooth verbinding nog niet 'los' verbroken dus onder het mom van proberen kan altijd (maar eigenlijk met het idee, dat gaat echt niet helpen) gedaan en nu is het stiekem toch opgelost haha. Thanks. Hopelijk werkt het vanavond bij jou ook weer maar behoren.fredhuizinga schreef op maandag 9 maart 2026 @ 09:35:
[...]
Ik had hetzelfde met mijn watch6, wel verbinding maar geen contact. Ook geen health en meldingen. Uiteindelijk de watch helemaal gereset en alle bluetoothkoppelingen gewist. Nu wel weer verbinding, alleen moet ik nog mijn backup terugzetten. Ga ik vanavond proberen.
Let op:
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
Dit topic is om ervaringen te delen, niet om kortingscodes te vinden of te delen. Andere zaken horen thuis in:
- Accessoires: [Samsung Galaxy S26-serie] Accessoires
- Levertijden & Prijzen: [Samsung Galaxy S26-serie] Levertijd & Prijzen
- Discussies over Snapdragon vs Exynos: Feiten en fabels: Snapdragon vs Exynos
:strip_exif()/f/image/PzNP5onhUN5CY9MGl0YJ0Zle.jpg?f=fotoalbum_large)