• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 18:08
Samsung Galaxy S26-serie - (Nu nog) het geruchtentopic

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lX-5hrSsrsAup9i0NFNKREnsUBI=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_exif()/f/image/xs3zB7u0qmcvlrRgiNeMzRHX.avif?f=user_large

Welkom in het centrale verzameltopic voor de komende **Samsung Galaxy S26-serie**. Hoewel de officiële aankondiging pas later in januari of februari 2026 wordt verwacht, zijn de eerste concrete geruchten en dummy-modellen alverschenen. In dit topic bundelen we alle informatie over de Samsung Galaxy S26, S26+ en S26 Ultra.
Geleakte beelden
https://x.com/OnLeaks/status/2005976193062035804
Verwachte Specificaties (onder voorbehoud)
FeatureGalaxy S26Galaxy S26+Galaxy S26 Ultra
Scherm6.3" AMOLED (120Hz)6.7" AMOLED (120Hz)6.9" Dynamic AMOLED
ChipsetExynos 2600 of SD 8 Gen 5?Exynos 2600 of SD 8 Gen 5?Snapdragon 8 Elite Gen 5
Dikte6.9 mm7.3 mm7.9 mm
Accu / Laden4.000 - 4.300 mAh / 25W4.900 mAh / 45W5.000 - 5.500 mAh / 60W
Belangrijkste Geruchten op een rij
  • Nieuw design: Het camera-eiland keert terug
    Waar Samsung de afgelopen jaren koos voor individueel uit de behuizing stekende cameralenzen, lijken de S26-modellen weer een camera-eiland te krijgen.
    Bron: Tweakers
  • Kleurnamen verraden exit titanium frame
    Black shadow, white shadow, galactial blue En ultraviolet. Geen vermelding meer van 'titanium' in de kleurnaam.
  • Camera's: Weinig vernieuwing in hardware
    Voor de S26 en S26+ lijkt Samsung vast te houden aan de vertrouwde configuratie. Volgens bronnen krijgt het basismodel voor het vijfde jaar op rij (sinds de S22) grotendeels dezelfde cameraspecificaties: een 50MP hoofdcamera, 12MP ultragroothoek en een 10MP telelens met 3x optische zoom. De vooruitgang zal hier vooral moeten komen van softwarematige optimalisaties en een nieuwe ISP.
  • https://x.com/evleaks/status/2008647312139243594
    Volgens Evan Blass is 25/2 de releasedatum.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vKnbwhdxulsx2GuzBt9yGI3c4E8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/px7NMMHheOTnLELzBejWbdGf.jpg?f=fotoalbum_large

Bron: Tweakers

Galaxy S26 Ultra
De Ultra-variant krijgt naar verluidt wel grotere upgrades:
  • Scherm: Een 6,9" scherm met een nieuwe privacyfunctie.
  • Magnetische ring in het toestel: De introductie van een magnetische ring voor draadloos laden (vergelijkbaar met MagSafe).
  • Laden: 60W bedraad laden en 25W draadloos laden.
  • Prestaties: De Ultra zal waarschijnlijk wereldwijd worden uitgerust met de Snapdragon 8 Elite Gen 5 (for galaxy).
  • Software: Lancering met One UI 8.5.
Bron: Sammy Fans

Wat denken jullie? Meh of Bring it on!

[ Voor 13% gewijzigd door Dwezz op 12-01-2026 20:32 ]

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
De geruchten vliegen nog alle kanten op wat betreft de SOC:

nieuws: 'Samsung Galaxy S26 Ultra wordt dunner dan voorganger en krijgt 60W-s...
nieuws: Gerucht: alle Galaxy S26-modellen krijgen Exynos 2600, maar niet in a...
nieuws: Gerucht: Samsung presenteert Galaxy S26 eind februari, maand later da...

Het lijkt er wel op dat Samsung voor een Exynos / Snapdragon mix kiest wederom. Het is reviews en de release afwachten, maar mijn geplande upgrade naar de S26+ zal niet doorgaan als het een Exynos betreft. Helaas te vaak slecht ervaringen mee gehad met eerder Samsung's en de Pixel 8 Pro (Exynos modem + Tensor exynos-achtige SOC).

Verder worden het hele magere upgrades lijkt het. Iets snellere SOC, camera's nagenoeg hetzelfde, iets sneller upladen bij de Ultra en verder.. ik vrees een heleboel AI bombarie waar ik niet op zit te wachten. Samsung durft ook nog geen silicon-carbon accu te gebruiken, dus daar verwacht ik ook geen noemenswaardige winst.

Grote kans dat ik deze generatie oversla. Ben ook wel benieuwd naar de introductieprijzen en -kortingen, RAM is duur maar de upgrades zijn marginaal.. dus een veel hogere prijs kunnen ze ook weer niet vragen zou je zeggen.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• Dwezz
Ik hoorde wel dat de Exynos 2600 écht wel een goede SOC is deze keer. Dat hebben we natuurlijk eerder gehoord,maar het zou echt geen pannenkoek zijn deze keer. Bron

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:29
Komt wel goed, baal alleen dat camera geen upgrade krijgt.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Dwezz
https://x.com/evleaks/status/2008647312139243594
Lanceringsdatum is 25/2 volgens Evan Blass, die er toch niet vaak naast zat in het verleden.

• DaRuDa
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 14-01 09:40
Om te zorgen dat je zeker de presale kortingscode krijgt, specifieke zaken die je hiervoor op voorhand kan doen?
Wil graag mijn S24 ultra upgraden naar de S26 ultra :)

• coenox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21:44
Aanmelden bij Samsung is voldoende. Je krijgt dan vanzeld de juiste e-mails en de code. Verder dit forum in de gaten houden tegen de tijd dat het zover is. En even nadenken of je de S24 Ultra wil inruilen bij Samsung, aanbieden bij Rebuy o.i.d. of zelf verkopen. Laatste is het meeste gedoe, maar levert waarschijnlijk ook het meeste op. Ik heb zelf de S25 Ultra en ga waarschijnlijk niet upgraden.

[ Voor 8% gewijzigd door coenox op 14-01-2026 10:15 ]

• Leviathan23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-02 22:54

Leviathan23

I am the proof....

Denk toch dat ik weer ervoor kies voor de S26 ultra te gaan. Nu even een plan bedenken voor mijn s25 ultra (1tb). Zal de inruil van Samsung een leuke prijs geven of zal ik hem gewoon verkopen?

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Hier nog een gerucht over de lancering, specs en eventuele pre-orderacties (of juist niet):
https://www.sammyfans.com...e-price-pre-order-offers/

Voor mij zijn de aanpassingen niet interessant genoeg om over te stappen van een S24 Ultra naar een S26 Ultra, maar vindt het gewoon interessant om te volgen :).

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
Ben erg benieuwd naar de upgrades. Ik loop nog met de S22 Ultra en moet zeggen dat de camerakwaliteit, met name bij video, me steeds meer irriteren. Vaak last van niet vloeiende beelden bij video's. In ieder geval maar even aanmelden voor de verschillende pre-order voordelen. Ben afgestapt van het 2-jaarlijks vervangen van de telefoon, maar dat mag nu inmiddels wel weer.

• coenox
BlisterAMG schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:46:
Ben erg benieuwd naar de upgrades. Ik loop nog met de S22 Ultra en moet zeggen dat de camerakwaliteit, met name bij video, me steeds meer irriteren. Vaak last van niet vloeiende beelden bij video's. In ieder geval maar even aanmelden voor de verschillende pre-order voordelen. Ben afgestapt van het 2-jaarlijks vervangen van de telefoon, maar dat mag nu inmiddels wel weer.
Volgens mij krijgen de camera's fysiek geen grote update. Maar van niet vloeiende beelden heb ik bij mijn S25 Ultra geen last.
Leviathan23 schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 10:01:
Denk toch dat ik weer ervoor kies voor de S26 ultra te gaan. Nu even een plan bedenken voor mijn s25 ultra (1tb). Zal de inruil van Samsung een leuke prijs geven of zal ik hem gewoon verkopen?
Verkopen levert zeker weten meer op dan inruil bij Samsung, maar is ook wel meer gedoe. Soms is verkopen aan en partij als Rebuy een alternatief.

Dit zouden de kleuren moeten zijn: https://www.galaxyclub.nl...d-door-reserveonderdelen/
Over de speciale Samsung kleuren ben ik nog niks tegen gekomen. Ik heb nu de S25 Ultra in JetBlack

[ Voor 9% gewijzigd door coenox op 20-01-2026 12:23 ]

• Gismo1979
  • Niet online

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 07-02 07:38
Toch jammer om te zien dat Samsung dus gewoon niet meer lijkt te innoveren met hun modellen. Mijn oorspronkelijke plan was om voor een S26 model te gaan als zakelijke telefoon, maar door omstandigheden geforceerd om al in oktober/november een aankoop te doen.

Toen van alles en nog wat zitten lezen over de S25 series, en dan hoofdzakelijk de + en ultra variant. Toen waren de geruchten ook al dat er naar alle waarschijnlijkheid minimale veranderingen zouden zijn, en dat lijkt nu, op basis van de meest recente info toch ook het geval te zijn.

• coenox
Op zich zijn de introductiekortingen steeds zodanig dat ik me kan veroorloven ieder jaar voor het nieuwste model te gaan. Maar ga het dit jaar toch niet doen. Waar de vernieuwingen minimaal zijn, moet ik steeds nieuwe cases kopen. De case (SP-Connect) die ik voor de motor gebruik lost 80 euro. En de oude case is vaak tweedehands niet te slijten. Kortom kost geld en ik wacht liever tot er echt essentiële veranderingen zijn ten op zichte van mijn S25 Ultra.

• Dwezz
Ik denk dat de vernieuwing vooral in de foldables zit. Ze zijn voorzichtig met hun S-lijn, beetje onder het motto 'never change a winning team'. De ultra bvb verkoopt nog steeds erg goed, waarom zou je daar gekke dingen mee doen. Pas op, ik ben er ook helemaal niet mee akkoord...maar door net dat jaartje langer (alweer!) hetzelfde camerasysteem te houden is hun winstmarge zoveel hoger.

Daarnaast hebben ze vorig jaar wat innovatief gepoogd te zijn met hun edge versie. Dat viel zo hard tegen dat ze nu in allerijl dat model hebben vervangen door toch weer een plus model... Daardoor moesten ze de lancering ook een maand uitstellen.

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:22
Raxious schreef op woensdag 21 januari 2026 @ 18:03:
Toch jammer om te zien dat Samsung dus gewoon niet meer lijkt te innoveren met hun modellen. Mijn oorspronkelijke plan was om voor een S26 model te gaan als zakelijke telefoon, maar door omstandigheden geforceerd om al in oktober/november een aankoop te doen.

Toen van alles en nog wat zitten lezen over de S25 series, en dan hoofdzakelijk de + en ultra variant. Toen waren de geruchten ook al dat er naar alle waarschijnlijkheid minimale veranderingen zouden zijn, en dat lijkt nu, op basis van de meest recente info toch ook het geval te zijn.
Het was ook te verwachten, prijzen stijgen door de AI hype (please someone make that bubble burst) en de tekorten die daardoor veroorzaakt worden, en Samsung wil (vooral in de VS neem ik aan) niet qua prijs boven de base iPhone 17 zitten, dus houden ze de base S26 zo simpel mogelijk.

Zonde, maar ik had al een vermoeden dat de base S26 weinig spannends gaat krijgen qua upgrades en dat was al zo voor de prijzen omhoog gingen voor onderdelen.

Ben sinds oktober prima tevreden met mijn base S25 (plus de base S26 wordt groter en dat wil ik niet), maar dat betekent niet dat ik de S26 niet in de gaten hou (vooral voor anderen die ik ken en deze waarschijnlijk wel halen), ben vooral benieuwd hoeveel verschil de grotere accu gaat uitmaken met de Exynos die in de base model gaat zitten (performance wise geloof ik wel dat de nieuwe Exynos goed zal zijn, qua accu is dat een ander verhaal).

En natuurlijk het belangrijkste, gaat Samsung weer dom doen en krijgt de base S26 geen UWB en 45 watt laden, of gaan ze eindelijk wat mee doen. Gaat meer erom dat er niet echt een geldige reden is, vooral om dat eerste niet te leveren op de base model.

Qua Plus en Ultra verwacht ik nog minder verschillen, misschien dat Plus een 5000mAh accu krijgt als de Ultra werkelijk naar 5500mAh gaat.

• giovanni2903
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 19:44
Ben vooral benieuwd naar de prijs van de plus.. als die te hoog ligt dan vervang ik mijn s23 voor een s25 ultra wellicht

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• BlisterAMG
  • Registratie: December 2004
  • Nu online
coenox schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:20:
[...]

Volgens mij krijgen de camera's fysiek geen grote update. Maar van niet vloeiende beelden heb ik bij mijn S25 Ultra geen last.
Ja de meeste geruchten stellen dat de camera's onveranderd blijven, maar las ergens (weet niet meer waar) dat de Ultra mogelijk een kleine verandering zou krijgen. Maar ik neem aan dat er sinds de S22 ultra inmiddels al flink wat softwareverbeteringen zijn doorgevoerd. Denk niet dat ik nog een jaartje ga wachten.

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21:48
Zit te popelen voor de officiële bekendmaking komende Februari, als de S26 ultra een SD processor krijgt en een optie tot meer dan 12GB werkgeheugen dan ga ik waarschijnlijk de overstap maken vanaf de S23 Ultra.

En anders gewoon de batterij vervangen voor 69 euro.

PSN : Geraedus

• Gismo1979
  • Niet online
Geraedus schreef op donderdag 22 januari 2026 @ 18:35:
Zit te popelen voor de officiële bekendmaking komende Februari, als de S26 ultra een SD processor krijgt en een optie tot meer dan 12GB werkgeheugen dan ga ik waarschijnlijk de overstap maken vanaf de S23 Ultra.

En anders gewoon de batterij vervangen voor 69 euro.
Volgens de geruchten die ik lees krijgt de Ultra overal een SD (https://www.sammyfans.com...ung-cant-quit-snapdragon/).
Maar RAM zal niet meer zijn dan 12GB (https://www.sammobile.com...y-s26-everything-we-know/)

• Gismo1979
  • Niet online
Zou exynos toch een stap gaan maken?
https://www.sammyfans.com...-elite-gen-5-gpu-results/

Al was de 2500 ook niet verkeerd, maar ligt het batterijverbruik voornamelijk aan het modem.

• Dwezz
Ja. De nieuwe Exynos zou echt een knaller zijn. Ben benieuwd naar de real life bevindingen.

• RamonRJC
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 15:35
Deze functie lijkt dan toch naar de gehele S26-lijn te komen:

https://www.bright.nl/nie...k-voor-de-galaxy-s26.html

• giovanni2903
Erg gaaf, ik heb nooit screenprotectors maar vind zoiets wel handig als ik het bij anderen zie. Als het hardware+software matig in te stellen is ga ik het wel gebruiken

| VW Golf MK7 GTI Performance 2015 2.0 TSI 340pk | Samsung Galaxy S23 | PC | PS5: Gi0vanni2903 |

• Dwezz
De Europese prijzen zouden uitgelekt zijn. Bron
Noot: gezien de geheugenprijzen zou ik dit met een serieuze korrel zout nemen.
De prijzen van de Galaxy S26 en S26+ zijn in Europa mogelijk identiek aan die van hun voorgangers. De Galaxy S26 Ultra is in de modellen met 256 GB en 512 GB opslag naar verwachting € 100 goedkoper dan de Galaxy S25 Ultra van vorig jaar.
ModelOpslagPrijs
Galaxy S26Standaard€ 899
Galaxy S26+Standaard€ 1.169
Galaxy S26 Ultra256 GB€ 1.469
Galaxy S26 Ultra512 GB€ 1.569
Galaxy S26 Ultra1 TB€ 1.829
We gaan het meemaken.

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Nu ook op Tweakers inderdaad: nieuws: 'Samsung Galaxy S26 Ultra wordt goedkoper dan voorganger'

Maargoed velen stapelen leuke kortingen via Samsung's eigen webshop. Ze hebben daar al veel aangepast, je kan minder kortingen stapelen dan voorheen.. dus ik ben benieuwd naar de praktijk.

🪦🪦🪦RIP Pricewatch 19-01-2026🪦🪦🪦

• giovanni2903
als ik het zo zie kan ik net zo goed voor de s25 ultra gaan, wat een prijzen zeg :p

• Dwezz
Het privacyscherm wordt nu ook geteased door Samsung zelf: https://samsungmobilepress.com/articles/coming-soon-galaxy-new-layer-of-privacy

Vijf jaar aan gewerkt. Daar ben ik toch benieuwd naar.

• giovanni2903
wat zouden jullie doen, nu een s25+ kopen voor 699 of wachten op de s26+. ik heb geen idee wat samsung voor promoties gebruikt namelijk

• Mizgala28
giovanni2903 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:11:
wat zouden jullie doen, nu een s25+ kopen voor 699 of wachten op de s26+. ik heb geen idee wat samsung voor promoties gebruikt namelijk
Upgraden ze überhaupt wat bij de S26+?

Zie vooral "piepkleine" upgrades bij de base en Ultra.

• giovanni2903
Mizgala28 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:37:
[...]

Upgraden ze überhaupt wat bij de S26+?

Zie vooral "piepkleine" upgrades bij de base en Ultra.
ze upgraden al jaren niks. heb nu een s23, maar wil een groter scherm/batterij, dat is de enige reden waarom ik wil upgraden naar een ander toestel :p

• Mizgala28
giovanni2903 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:42:
[...]

ze upgraden al jaren niks. heb nu een s23, maar wil een groter scherm/batterij, dat is de enige reden waarom ik wil upgraden naar een ander toestel :p
Ah zo, ik had ook een S23 maar wou meer RAM dus ik ging upgraden naar S25 (betere accuduur had ik niet verwacht maar dat kreeg ik ook erbij).

Maar dat lijkt mij een logische reden dan om eventueel naar S26+ te gaan.

• giovanni2903
Mizgala28 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:08:
[...]

Ah zo, ik had ook een S23 maar wou meer RAM dus ik ging upgraden naar S25 (betere accuduur had ik niet verwacht maar dat kreeg ik ook erbij).

12 tegenover 8gb ram is ook prettig idd. Maar als ik zie dat de s26+ bijna 1200 euro gaat kosten, dan is 700 voor de s25+ wel aantrekkelijk. Denk niet dat ik de s26+ voor dat geld kan krijgen

• Dwezz
giovanni2903 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 22:11:
Ervaring leert me dat de promoties vooral bij de launch de moeite zijn. Dan krijg je extra korting, bijvoorbeeld wanneer je een oud toestel inruilt. Al is het elk jaar weer spannend afwachten hoe hoog de kortingen zijn. Ik kan mij inbeelden dat, als ze willen besparen, dat de eerste plaats is waar ze het doen.

• giovanni2903
Ik ga dan denk ik maar voor de s25+. Als de promo's tegenvallen en die prijzen omhoog zijn heb ik mezelf er alleen maar mee. Dan maar geen privacy scherm :p

• Geraedus
giovanni2903 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:10:
Ik ga dan denk ik maar voor de s25+. Als de promo's tegenvallen en die prijzen omhoog zijn heb ik mezelf er alleen maar mee. Dan maar geen privacy scherm :p
Er zijn genoeg privacy Screen protectors op de markt. Dan kan je beter de 25+ en dan z'n screen protector.

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 15:52
giovanni2903 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 09:10:
Naar verluidt krijgt sowieso alleen de S26 Ultra zo'n privacy-scherm, en de S26 en S26+ niet. Net zoals nu alleen de S25 Ultra een antireflectief scherm heeft.

- Ik eet van twee walletjes: Android en IOS, Windows en MacOS

• giovanni2903
Aangezien de upgrades minimaal zijn bestel ik de s25+ wel gewoon, bespaart me een hoop geld. Thanks

• Sarrr
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-02 09:01
Mizgala28 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 23:08:
[...]

Hoeveel beter is de accu t.o.v. je S23? Ik heb nu een S23 en erger mij dood aan de accu die niet eens een dag mee gaat, maar ik vraag mij af in hoeverre dat verbetert als ik ga upgraden. Ik heb om die reden ook een schuin oog op de Xiaomi 15...

• Mizgala28
Sarrr schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 12:08:
[...]

Hoeveel beter is de accu t.o.v. je S23? Ik heb nu een S23 en erger mij dood aan de accu die niet eens een dag mee gaat, maar ik vraag mij af in hoeverre dat verbetert als ik ga upgraden. Ik heb om die reden ook een schuin oog op de Xiaomi 15...
Ik had sowieso geen problemen met mijn S23 qua accu (makkelijk 1 dag, 6 a 7 uur schermtijd en rond de 20% a 30% accu over)

Met de S25 haal ik ongeveer 1 a 2 uur langer aan schermtijd, maar aangezien mijn gebruik niet meer is geworden hou ik dus meer van de accu over (meestal rond 40% aan het einde van de dag)

Mixed wifi en 5G.

• giovanni2903
de prijzen zijn vandaag al omhoog gegaan. s25+ was gister 699 en nu al 785 *zucht*
toch maar wachten wat er verder geen gebeuren, het is allemaal al duur genoeg

[ Voor 32% gewijzigd door giovanni2903 op 30-01-2026 17:04 ]

• Geraedus
giovanni2903 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 17:03:
de prijzen zijn vandaag al omhoog gegaan. s25+ was gister 699 en nu al 785 *zucht*
Gewoon deze site in de gaten houden voor aanbiedingen : https://nl.pepper.com/groep/samsung-galaxy

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-02 17:38
Wat is de verwachting qua prijs voor de S25 Ultra 512 gb? Gaat deze nog verder droppen? volgens de pricewatch van de S24 Ultra hoef ik niet veel te verwachten ?

Steam: Replica17 PSN: TangoKilo0

• giovanni2903
giovanni2903 schreef op vrijdag 30 januari 2026 @ 17:03:
inmiddels al 935. en dan als de s26 uitkomt gaan de prijzen zeker "omlaag" :p
ik zie al waarom, je kreeg eerst 150 euro korting op een s25+ (en 200 op een ultra) en die korting is weg en de prijs is verhoogd

[ Voor 15% gewijzigd door giovanni2903 op 01-02-2026 23:40 ]

• Lashrom
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 10-02 23:19
Ik overweeg de S26 Ultra aan te schaffen, ondanks het feit dat de S23 Ultra ten opzichte van de S24 en S25 Ultra nog steeds als een premium toestel aanvoelt. Ook qua prestaties functioneert het toestel uitstekend. Eerlijk gezegd vraag ik mij af wat de meerwaarde van de upgrade is wanneer ik naar de specificaties kijk. Wellicht dat het accuduur wat langer meegaat. Ik merk dat het bij intensief gebruik nog geen dag kan volhouden.

Voor degenen die inmiddels zijn overgestapt: hoe wordt een plat scherm ervaren in vergelijking met een curved edge? En merk je verschil met S25 Ultra als het gaat om snelheid (dan heb ik het niet over het verversingsnelheid van het scherm)?

[ Voor 12% gewijzigd door Lashrom op 02-02-2026 15:28 ]

• Dwezz
Lashrom schreef op maandag 2 februari 2026 @ 15:25:
Ik overweeg de S26 Ultra aan te schaffen, ondanks het feit dat de S23 Ultra ten opzichte van de S24 en S25 Ultra nog steeds als een premium toestel aanvoelt. Ook qua prestaties functioneert het toestel uitstekend. Eerlijk gezegd vraag ik mij af wat de meerwaarde van de upgrade is wanneer ik naar de specificaties kijk. Wellicht dat het accuduur wat langer meegaat. Ik merk dat het bij intensief gebruik nog geen dag kan volhouden.

Voor degenen die inmiddels zijn overgestapt: hoe wordt een plat scherm ervaren in vergelijking met een curved edge? En merk je verschil met S25 Ultra als het gaat om snelheid (dan heb ik het niet over het verversingsnelheid van het scherm)?
Het grootste voordeel voor mij was dat je op een plat scherm gemakkelijker screen protectors kan plaatsen.

Accuduur is idd ook een voordeel.

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:53
Net een mail gehad waaruit duidelijk wordt dat er dus een privacy functie in zit waardoor vanaf de zijkant niks te zien is. Ben echt nieuwsgierig hoe zoiets hardware matig werkt.

Qua prijzen is het meest voordelig om het toestel tijdens de launch te kopen icm vouchers en trade in deals

• Geraedus
Pukson schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:08:
Net een mail gehad waaruit duidelijk wordt dat er dus een privacy functie in zit waardoor vanaf de zijkant niks te zien is. Ben echt nieuwsgierig hoe zoiets hardware matig werkt.

Qua prijzen is het meest voordelig om het toestel tijdens de launch te kopen icm vouchers en trade in deals
Waarom zouden ze een mail sturen als de hele functie van privacy Screen al uitgelekt is?

• coenox
Geraedus schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 18:05:
[...]

Waarom zouden ze een mail sturen als de hele functie van privacy Screen al uitgelekt is?
Dat is het verschil tussen lekken en officiële info/marketing. Niet iedereen zit op Tweakers.

• Dwezz
Pukson schreef op woensdag 4 februari 2026 @ 17:08:

Top! Leuk om het van die kant ook bevestigd te zien. Ik heb de mail niet gehad. Zie je het zitten om ze hier te delen? Ben wel benieuwd hoe ze het in de markt zetten.

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:53
Wanneer verwachtten jullie dat je je in kunt schrijven op de nieuwsbrieven etc i.v.m. kortingscodes? Hoelang van te voren is dat normaal?

• coenox
Bij de S25 was het een week van te voren.

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 23:37
@Mschrijver88 ik heb net een mail ontvangen om me in te schrijven. Het kan nu ook op de website; https://www.samsung.com/be/unpacked/

230 euro korting.

[ Voor 7% gewijzigd door 99ruud99 op 11-02-2026 08:38 ]

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Op Belsimpel hebben ze ook een aanbiedingsite gemaakt.
https://www.belsimpel.nl/samsung

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:06

spartacusNLD

This is Sparta!!

Ernemmer schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 08:39:
Op Belsimpel hebben ze ook een aanbiedingsite gemaakt.
https://www.belsimpel.nl/samsung
Zojuist mijn registratie gedaan. Code's krijg je meteen door via mail. Ik heb meerdere e-mail adressen gebruikt om vaker kans te maken op de prijzen.. maar ik zie dat de kortingcodes niet persoonlijk zijn. Dus voor iedereen gelijk. Iemand anders die dat ook merkt? Of snappen ze dat ik gewoon dezelfde persoon ben obv ip-adres of cookies ofzo? :P

Wat ik ook lees: Op woensdag 25 februari om 20.00 gaan we live op Instagram, TikTok en YouTube met een exclusief event waarin we je alles vertellen over de nieuwste Samsung-producten. Daarbij ontvang je nóg meer voordeel en maak je kans op toffe prijzen, waaronder het allernieuwste Samsung-toestel en de nieuwste Buds. 

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PyO40mz-8xlOdhONJ6C3Yd1FZC4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/v5wYf2iqzD4w4bNjq5jbZboN.webp?f=fotoalbum_large Onderstaand de voordelen bij belsimpel. Ben benieuwd of er weer een truck is om een extra korting te krijgen i.c.m met een 1 maands (of zeer goedkoop) abbonement. Dat was vorig jaar volgens mij de goedkoopste combinatie. Als ik me niet vergis kwam het uit rond 900 euro voor een S25 Ultra.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZp9bSa4iUdLzIngR9iJNOj9k3k=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/rWFlCHqGG1BibJg8ER89bPRK.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 76% gewijzigd door spartacusNLD op 11-02-2026 10:21 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 20:06

spartacusNLD

This is Sparta!!

99ruud99 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 08:34:
@Mschrijver88 ik heb net een mail ontvangen om me in te schrijven. Het kan nu ook op de website; https://www.samsung.com/be/unpacked/

230 euro korting.
230 euro is weer vrij karig, het wordt jaar op jaar steeds minder interessant. Waarvan die 200 euro eigenlijk een gratis upgrade is naar 512GB vanaf 256GB. Dus ''korting'' is het ook nog niet eens.

[ Voor 12% gewijzigd door spartacusNLD op 11-02-2026 10:09 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

• Mschrijver88
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20:53
99ruud99 schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 08:34:

230 euro korting.
Dank je wel, heb mij ingeschreven:)

• MischaBoender
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:42
spartacusNLD schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:04:
[...]

Zojuist mijn registratie gedaan. Code's krijg je meteen door via mail. Ik heb meerdere e-mail adressen gebruikt om vaker kans te maken op de prijzen.. maar ik zie dat de kortingcodes niet persoonlijk zijn. Dus voor iedereen gelijk. Iemand anders die dat ook merkt? Of snappen ze dat ik gewoon dezelfde persoon ben obv ip-adres of cookies ofzo? :P
Dat zie ik ook inderdaad, dit zijn "mijn" codes:
Members only: Kortingscodes voor de opvolgers van de Samsung Galaxy S25-serie:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Members only: Kortingscodes voor de opvolgers van de Samsung Galaxy Buds3-serie:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• MischaBoender
Inschrijf urls:
Mobiel.n
KPN
Odido

[ Voor 45% gewijzigd door MischaBoender op 11-02-2026 17:27 ]

• MischaBoender
spartacusNLD schreef op woensdag 11 februari 2026 @ 10:08:
[...]

230 euro is weer vrij karig, het wordt jaar op jaar steeds minder interessant. Waarvan die 200 euro eigenlijk een gratis upgrade is naar 512GB vanaf 256GB. Dus ''korting'' is het ook nog niet eens.
Daar kun je wel eens gelijk in hebben, dit staat op de Odido website:
Schrijf je nu vast in en krijg bij een pre-order minimaal € 30 terug én profiteer van geheugenopslag cadeau t.w.v. € 200.*

• Rio
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:26

Rio

Ik heb al een boek

Die kortingen zijn idd wel ns spectaculairder geweest, die trekken me niet meteen over de streep.

Ik heb nu nog de S24U en ik zoek nog een koopmotief voor de S26U, maar kan er eigenlijk niet op ratio 1 bedenken, nauwelijks vooruitgang. Een S-pen zonder bluetooth is feitelijk zelfs al achteruitgang.

• Bas
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Bas

aka BannieMove

Ik neig naar een OnePlus 15 vanwege de batterij, maar wil eigenlijk geen overhaaste beslissing nemen mocht de S26 Ultra toch een paar mooie konijntjes uit de hoed weten te toveren. Maar deze "aanbiedingen" lijken niet echt super lucratief te worden...

Tjielp... een vogel.

• coenox
Ik zou even afwachten en dit draadje volgen. De afgelopen jaren was een feest van stapelkortingen en hoge inruil. Of dat dit jaar ook zo is valt te bezien, maar het is de moeite om even twee weken te wachten. Dat gezegd hebbende, hou ik het zelf bij mijn S25 Ultra aangezien ik weinig vernieuwing verwacht. Dat blijf overigens ook een optie: een S25 Ultra scoren na de introductie van de S26.
Pagina: 1